Η πανδημία της COVID-19 και πιο συγκεκριμένα τα μέτρα αντιμετώπισης αυτής, «εκτόξευσαν» τις online αγορές και γενικότερα το ηλεκτρονικό εμπόριο. To 2019 η αξία του eCommerce (όσον αφορά στο B2C κομμάτι) ήταν στα 7,5 δισ. ευρώ και το 2020 ανήλθαν στα 13,3 δισ. ευρώ. Δηλαδή, αυξήθηκαν κατά 77%. Λογικό θα πει κανείς, δεδομένου ότι τα εμπορικά καταστήματα ήταν ουσιαστικά κλειστά.
Το 2021 ήταν στο +9% στα 14,4 δισ. ευρώ. Αναμενόμενο δεδομένου ότι παρέμειναν κλειστά τα εμπορικά καταστήματα. Όμως, το 2022, με τα πάντα ανοικτά, πήγαμε στα 15,84 δισ. ευρώ (+10%) και το 2023 η εκτίμηση είναι πως θα φθάσουμε στα 17,33 δισ. ευρώ (+9%). Άρα, κάτι έχει αλλάξει σε σχέση με το όχι πολύ μακρινό παρελθόν.
Περισσότερα: Γιατί οι online αγορές αυξάνονται και θα συνεχίσουν να… αυξάνονται