Σε αρκετές περιπτώσεις αξίζει να διαβάσεις λίγο πιο προσεκτικά τα συμπεράσματα μίας έρευνας. Γιατί βρίσκεις ένα – δύο πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα, πέραν αυτών που προσελκύουν αμέσως το ενδιαφέρον αυτών που τη διαβάζουν.
Ένα τέτοιο παράδειγμα, είναι η πρόσφατη έρευνα της Klarna, τα περισσότερα συμπεράσματα της οποίας είναι μάλλον αναμενόμενα: οι περισσότεροι Έλληνες θέλουν το BNPL, οι ηλεκτρονικές αγορές συνεχίζουν να αυξάνονται και οι καταναλωτές συγκρίνουν τιμές πριν κάνουν αγορές.
Περισσότερα: Ισορροπώντας μεταξύ καινοτομίας και ανταγωνιστικών τιμών