Επωνύμως…

Ο από μηχανής βοηθός στο eCommerce

Ένα από τα μεγάλα ζητούμενα στο eCommerce, που η συνεισφορά του θεωρείται καθοριστική για την επιτυχή ολοκλήρωση κάθε αγοράς, είναι σίγουρα η δυνατότητα διάδρασης του eShop με τον υποψήφιο πελάτη. Πώς την πετυχαίνουμε αυτή;

Αυτό είναι που λέμε, η «απάντηση του ενός εκατομμυρίου» - πιο σωστά, των πολλών εκατομμυρίων, καθώς από την επιτυχημένη διάδραση (κι όχι μόνο από αυτήν, βεβαίως) αυξάνουν τα έσοδα, αναπτύσσεται το ηλεκτρονικό κατάστημα, ενισχύεται η εμπιστοσύνη των πελατών και καθιερώνεται το brand του.

Το Facebook και ο εκνευρισμός των highlights

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν τα καλά τους και τα… κακά τους. Από τη μία πλευρά είναι ένας τρόπος να είσαι σε επικοινωνία με φίλους και γνωστούς από ολόκληρο τον κόσμο και να μαθαίνεις εύκολα και γρήγορα τα νέα τους. Και φυσικά, είναι και ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.

Από την άλλη πλευρά, είναι πολλές φορές που δημιουργούν εκνευρισμό. Και ορισμένες φορές οι εταιρείες που αναπτύσσουν ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης παρουσιάζουν εφαρμογές που τελικά δημιουργούν εκνευρισμό... Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα των τελευταίων μηνών; Το highlights που λάνσαρε το Facebook.

Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα

Συχνά, όταν θέλουμε να αποπάρουμε κάποιον για αντιδράσεις που δεν ταιριάζουν στο επίπεδό του (άλλες φορές και στην ηλικία του), του λέμε να μη φέρεται «παιδιάστικα», μ’ άλλα λόγια να φροντίσει να συμπεριφέρεται ως ενήλικας, να μην κάνει πείσματα, να μην φέρεται εκδικητικά, ή να μη ζηλεύει τις επιτυχίες των άλλων, όπως τα μικρά παιδιά.

Φυσικά, άλλο το τι λέμε εμείς κι άλλο το τι γίνεται στην πράξη - τα παραδείγματα είναι πολλά… Κι είναι εξ ίσου συχνό το φαινόμενο ο ίδιος άνθρωπος να κατηγορεί άλλους για πράγματα που κάνει πρώτος και καλύτερος ο ίδιος, επαληθεύοντας τη σοφή λαϊκή ρήση «είπε ο γάιδαρος τον πετεινό «κεφάλα»…

Υπάρχει περιθώριο στην Ελλάδα για online πωλήσεις μεταχειρισμένων ειδών;

Από τις πλέον ενδιαφέρουσες ανακοινώσεις των τελευταίων εβδομάδων στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, ήταν αυτή για τη νέα υπηρεσία του Skroutz, Skoop. Το Skoop έχει ως στόχο να δημιουργήσει μία νέα αγορά, αυτή της πώλησης μεταχειρισμένων ειδών και το στοίχημα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, κατά την προσωπική μου άποψη.

Θα αναρωτηθεί κανείς γιατί έχει ενδιαφέρον, δεδομένου ότι στην Ελλάδα υπάρχει αγορά μεταχειρισμένων. Πρόκειται για μία άποψη που είναι σωστή, αλλά ταυτόχρονα και λάθος!

Θα μας βάλουν τα γυαλιά…

Ένα από τα «next day» θέματα στον ευρύτερο χώρο των ψηφιακών τεχνολογιών είναι σίγουρα αυτό της Εκτεταμένης Πραγματικότητας (Extended Reality -ER). Περνώντας διαδοχικά, κι όσο βελτιώνονταν τα τεχνολογικά μέσα που είχαμε στη διάθεσή μας, από την Εικονική (Virtual - VR), στην Επαυξημένη (Augmented - AR) και μετά στη Μικτή Πραγματικότητα (Mixed - MR), έχουμε φτάσει πλέον στην εποχή του πιο προηγμένου ER, που εξελίσσεται σε ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο, με ευρύτατες ήδη εφαρμογές.

Κι όπως όλα δείχνουν, η χρήση του μπορεί να φέρει σημαντικές ανατροπές στην εκπαίδευση, την επιμόρφωση, τα ταξίδια, την επιστημονική έρευνα, στο λιανεμπόριο και πλήθος άλλους τομείς – ‘sky is the limit’, που λένε, όταν πρακτικά δεν υπάρχει περιορισμός σε ό,τι φανταστούμε.

Επενδύσεις vs δαπάνες στο eCommerce

Στο πρόσφατο συνέδριο της ECDM Expo NORTH 2024, που πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο στη Θεσσαλονίκη, είχε εξαιρετικές ομιλίες και παρουσιάσεις. Το περιεχόμενο ήταν εξαιρετικό και όσοι και όσες το παρακολούθησαν, σίγουρα έμαθαν πολλά!

Και, όπως συμβαίνει σε κάθε συνέδριο, πάντα υπάρχει μία ατάκα ή μία παρουσίαση, που σε κάνει να σκεφτείς λίγο παραπάνω. Στη δική μου την περίπτωση, ήταν αυτή του Ιάσονα Καταρόπουλου, γενικού εμπορικού διευθυντή της ATCOM, ο οποίος είναι από τα πλέον έμπειρα στελέχη της ελληνικής αγοράς του digital.

Άρχισαν να σφίγγουν τα λουριά…

Μέσα στην επικαιρότητα που «τρέχει» πλέον με αφάνταστη πολυπλοκότητα και ξέφρενους ρυθμούς, δυο γεγονότα που συνέβησαν μόλις την περασμένη εβδομάδα (ίσως) πέρασαν απαρατήρητα «ως μη όφειλον», καθώς είναι σημαντικά και ενδεχομένως, στο μέλλον, να αποδειχτούν κομβικά, όσον αφορά στη διαμόρφωση της ψηφιακής καθημερινότητάς μας.

Πρόκειται, βεβαίως, για τη νέα Ευρωπαϊκή Πράξη για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (Digital Services Act), της οποίας η ισχύς ξεκίνησε από το Σάββατο, 17 Φεβρουαρίου, και το Μνημόνιο Συνεργασίας που υπέγραψαν λίγες ημέρες νωρίτερα 20 τεχνολογικοί κολοσσοί, υποσχόμενοι να αποτρέψουν τυχόν κακόβουλες παρεμβάσεις και προσπάθειες παραπληροφόρησης με τη χρήση εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης, για τη δημιουργία παραπλανητικού περιεχομένου. Κίνηση η οποία αποκτά ξεχωριστή σημασία ειδικά φέτος, που (όπως γράψαμε πρόσφατα σ’ αυτή τη στήλη) ο μισός πλανήτης έχει κάποιας μορφής εκλογές – τοπικές, εθνικές, προεδρικές, ευρωπαϊκές.

Οι πληρωμές με ένα κλικ και πάλι στο προσκήνιο

Οι ψηφιακές πληρωμές είναι ένα από τα αγαπημένα θέματα αυτής της στήλης. Και η πραγματικότητα είναι πως το κομμάτι των πληρωμών αποτελεί βασικό κομμάτι της εμπειρίας των αγορών, αλλά και από τους τομείς με πολλές εξελίξεις.

Για όσους ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, όμως, οι πληρωμές είναι από τους μεγαλύτερους «πονοκεφάλους». Δεν το εννοώ με την έννοια της πιθανής απάτης, αλλά επειδή είναι από τα κομμάτια της εμπειρίας όπου αν κάτι «στραβώσει», τότε είναι πολύ πιθανό να χαλάσει και μία παραγγελία.

In WHAT we trust στο eCommerce?

Τα αμερικανικά χαρτονομίσματα και κέρματα έχουν σε περίοπτη θέση, από τα τέλη της δεκαετίας του ’50, το σύνθημα «In God we trust» - δηλ. πιστεύουμε στον Θεό, κατά προέκταση, στο ίδιο το δολάριο και, εμμέσως, στο κράτος δικαίου και την ισχύ του. Η εμπιστοσύνη αποτελεί διαχρονικά, άλλωστε, τη βάση κάθε χρηματοπιστωτικού συστήματος – άνευ αυτής τα πάντα καταρρέουν και όχι μόνο στον χώρο των λεγόμενων financials…

Το ανάλογο ισχύει στις προσωπικές και κοινωνικές σχέσεις, στις τόσες και τόσες μορφές επιχειρηματικότητας, στις δοσοληψίες και στις αγορές. Όλα αυτά κι ακόμα περισσότερα γίνονται «καλή τη πίστη», όπως δηλώνει και η σχετική έκφραση. Ή μήπως όχι;

Θα δούμε ποτέ αγορές μέσω τηλεόρασης;

Διαβάζει έναν τίτλο σαν αυτό που έχω βάλει σε αυτή τη στήλη και θα αναρωτιέται κανείς τί σκέφτηκα και ασχολούμαι με πωλήσεις... τελεμάρκετινγκ. Όμως, στην προκειμένη περίπτωση, προφανώς και δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ με πωλήσεις τελεμάρκετινγκ, αλλά με το πως η τηλεόραση θα μπορούσε να εξελιχθεί σε ένα νέο κανάλι πωλήσεων.

Η ιδέα δεν είναι καινούρια. Για την ακρίβεια, υπήρχαν πολλές συζητήσεις τη δεκαετία του ’90 για το πως η εξέλιξη της τηλεόρασης θα έφθανε σε τέτοιο σημείο ώστε να βλέπεις ένα προϊόν και να μπορείς να το παραγγείλεις εκείνη τη στιγμή από το τηλεκοντρόλ σου.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search