Digital Design

Τελικά, πόσο κοστίζει ένας λογότυπος;

Έχουμε ακούσει αυτή την αντίδραση, ουκ ολίγες φορές από πελάτες μας. Και είναι δικαιολογημένη, μόνο από ανθρώπους που δεν γνωρίζουν πως λειτουργεί το marketing και το χτίσιμο μιας μάρκας.

Η αλήθεια είναι πως το λογότυπο είναι το πιο σημαντικό visual asset μιας εταιρείας.

Δωρεάν design tools και fonts για κάθε χρήση!

Σε αυτό το άρθρο μπορείτε να βρείτε μία λίστα με νέα web tools και design elements που παρουσιάστηκαν τους προηγούμενους μήνες.

Υπάρχουν εργαλεία για εικόνες τεχνητής νοημοσύνης, προγράμματα επεξεργασίας ήχου και βίντεο, παλέτες χρωμάτων, διαχείριση πολλών websites, visual δοκιμές, προγράμματα δημιουργίας ιστοτόπων, δωρεάν γραμματοσειρές και πολλά άλλα.

Τρία χρήσιμα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης για δημιουργία λογοτύπων και branding

Η ταυτότητα μίας εταιρείας είναι ο αντίκτυπος των οπτικών στοιχείων της, δηλαδή τα λογότυπα, τα χρώματα και οι γραμματοσειρές που χρησιμοποιούνται, από τον website της, τις καμπάνιες μάρκετινγκ και τα κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έως τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άλλα.

Μια αποτελεσματική στρατηγική branding οδηγεί στην αναγνώριση, την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση των πελατών.

Τα καλύτερα δωρεάν design tools τεχνητής νοημοσύνης

Οι δωρεάν πόροι από τις κοινότητες των σχεδιαστών και των developers, μπορούν να βελτιώσουν έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ακολουθεί μια λίστα με νέα web tools και στοιχεία σχεδίασης, τα οποία στη συντριπτική τους πλειοψηφία κάνουν χρήση τενηχτής νοημοσύνης. Σε αυτά, υπάρχουν υπηρεσίες δημιουργίας εικόνων, προγράμματα για τη δημιουργία website χωρίς κώδικα, εργαλεία δοκιμών και πολλά άλλα.

15 δωρεάν και δημοφιλή themes για το WooCommerce

Το WooCommerce είναι ένα πολύ δημοφιλές e-commerce plugin ανοιχτού κώδικα, που επιτρέπει τη "μετατροπή" ενός WordPress ιστότοπου σε ηλεκτρονικό κατάστημα. Είναι ιδιαίτερα δημοφιλές μεταξύ των developers και βρίσκεται σε εκατομμύρια εγκαταστάσεις, σε e-shop σε όλο τον κόσμο.

Κυκλοφόρησε στις 27 Σεπτεμβρίου 2011 και έγινε γρήγορα δημοφιλές για την απλότητα της εγκατάστασης και της προσαρμογής του.

7+1 UX Tips για το eShop σας

Το User Experience είναι ένα ευρύ πεδίο το οποίο αποτελεί την ουσία του σχεδιασμού ενός προϊόντος, είτε αυτό πρόκεται για ένα website είτε για κάποιο mobile app.

Αν και είναι δύσκολο να συνοψίσουμε όλες τις χρήσιμες πληροφορίες σε ένα μόνο άρθρο, παρακάτω επισημαίνονται οι πιο σημαντικοί κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται στο UX σύμφωνα με την εμπειρία της εξειδικευμένης ομάδας UI/UX της NetSteps, ούτως ώστε να δημιουργηθούν εύκολες και αποτελεσματικές εμπειρίες για τους χρήστες (user experience).

1. Omnichannel Experience & Brand Uniqueness

Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές του User Experience είναι το flow, η συνεπής δηλαδή ροή της πλοήγησης του χρήστη από μια ενότητα ενός site ή mobile app σε μια άλλη. Η ροή αυτή πρέπει να είναι συνεχής, χωρίς άλλα στοιχεία να την διακόπτουν, ώστε ο χρήστης να μπορεί να φτάσει στον απώτερο στόχο του εύκολα (συνήθως στην αγορά μιας υπηρεσίας ή ενός προϊόντος).


Σε συνέχεια των παραπάνω, η συνέπεια μιας εταιρίας πρέπει να υπάρχει και στον τρόπο με τον οποίο απευθύνεται στο target group της, καθώς και στην εικόνα του brand της. Το identity και τα guidelines του brand πρέπει να απεικονίζονται παντού το ίδιο - τόσο online όσο και offline-, ώστε οι χρήστες και να αναγνωρίζουν άμεσα το brand και να έχουν την ίδια εμπειρία από όπου και αν χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες της εταιρίας.



Γνωρίζουμε όλοι ότι ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και η κάθε εταιρία προωθεί  διαρκώς τις δικές της ενέργειες, ώστε να αυξήσει το κοινό της. Γι’ αυτό πρέπει να υπάρχουν σημαντικοί παράγοντες ώστε κάποιος να προτιμήσει μια συγκεκριμένη εταιρία για αυτό που αναζητάει έναντι μίας ανταγωνιστικής. Αυτό επιτυγχάνεται με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, όμως είναι πρώτιστης σημασίας να υπάρχουν τα USPs (unique selling points) για τα οποία ξεχωρίζει μια εταιρία από τους ανταγωνιστές της. Αυτά μπορεί να είναι από το support που προσφέρει στους πελάτες της μέχρι τα δωρεάν μεταφορικά για τις παραγγελίες των προϊόντων της.

 

Στις 2 παραπάνω εικόνες υπάρχουν δυνατά και ξεκάθαρα USPs των brands, τα οποία τους διαφοροποιούν από τους ανταγωνιστές

 

2. High-quality Content

Το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας πρέπει να είναι δελεαστικό (engaging) με original content και prominent call-to-action buttons, ώστε να κερδίζει το ενδιαφέρον του επισκέπτη και να τον παρακινεί να προβεί σε κάποιου είδους δράση στο eShop, ιδανικά μετατρέποντάς τον έτσι σε loyal πελάτη.


Με τον όρο engagement εννοούμε την αλληλεπίδραση του κοινού με το brand και τους τρόπους με τους οποίους επιτυγχάνεται αυτό. Εκτός από το content, μεγάλη σημασία έχουν και τα εικαστικά - είτε πρόκειται για banners είτε για προϊοντικές φωτογραφίες, οι οποίες πρέπει να είναι υψηλής ανάλυσης και απόλυτα σχετικές με το περιεχόμενο που πλαισιώνουν.

Primetel eShop |Το banner αποτελεί ένα καλό παράδειγμα high quality φωτογραφίας με σωστή ιεραρχία κειμένου και button που ξεχωρίζει

 

3. Less friction

Στον κλάδο του UX, friction αποτελεί οτιδήποτε αποτρέπει τους χρήστες από το να ολοκληρώσουν τον στόχο τους. Είναι ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα, το οποίο τις περισσότερες φορές έχει ως αποτέλεσμα να οδηγεί τον χρήστη στο να φύγει από μια ιστοσελίδα γιατί στην ουσία το design της δεν είναι χρηστικό.

Όταν ο χρήστης φτάνει σε μια σελίδα που είναι κυριολεκτικά γεμάτη με elements (pop-ups, push notifications, newsletter, chat, κτλ.) και γενικότερα πληροφορία που αποσπά την προσοχή του, το τελικό αποτέλεσμα θα είναι ο χρήστης να κλείσει το συγκεκριμένο site και να αναζητήσει αλλού αυτό που ψάχνει, κάτι που είναι το αντίθετο από αυτό που θέλει ένα brand.

Γι’ αυτό είναι προτιμότερο να διατηρείται το design φιλικό ως προς τον χρήστη. Ο στόχος είναι να διατηρηθεί η προσοχή του χρήστη στην ολοκλήρωση του στόχου του μέσα σε ένα eShop.

Επιπροσθέτως, κάθε σελίδα οφείλει να εξυπηρετεί έναν κύριο σκοπό, ο οποίος να γίνεται άμεσα κατανοητός από τον επισκέπτη χωρίς κάποια εξήγηση. Για παράδειγμα, η σελίδα checkout πρέπει να περιέχει μόνο ό,τι απαιτείται για τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς, η σελίδα επικοινωνίας να περιέχει μόνο στοιχεία επικοινωνίας κ.ο.κ.  Οποιαδήποτε πρόσθετη, αλλά μη ουσιαστική πληροφορία ,πρέπει να μεταφέρεται στο κάτω μέρος της σελίδας.

 

4. Accessibility


Η προσβασιμότητα είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για έναν ιστότοπο - και ακόμα περισσότερο για ένα eShop. Δεν λαμβάνεται υπόψη στον βαθμό που θα έπρεπε και γι’ αυτό αποτελεί ένα στοιχείο που μπορεί να κάνει ένα eShop να διαφοροποιηθεί από τα υπόλοιπα, ενώ παράλληλα δίνει τη δυνατότητα σε έναν ευρύτερο αριθμό επισκεπτών να ανακαλύψει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του. Με λίγα λόγια, η προσβασιμότητα απευθύνεται σε κάποια guidelines που πρέπει να τηρούνται, ώστε όλοι οι επισκέπτες, αλλά και πιο συγκεκριμένα άτομα με περιορισμούς στην κίνηση ή την όραση να μπορούν να περιηγηθούν με ευκολία στο eShop και να ολοκληρώσουν τις αγορές τους χωρίς εμπόδια.

Ένα από τα κύρια accessibility guidelines αποτελεί η αντίθεση (contrast) μεταξύ των χρωμάτων των κειμένων και του background, όπου για να είναι τα κείμενα ευανάγνωστα και από άτομα με περιορισμένη όραση πρέπει να είναι επιτυχημένα τα contrast tests μεταξύ τους, σύμφωνα με τα Web Content Accessibility Guidelines. Τα άτομα με περιορισμένη κινητικότητα χρησιμοποιούν assistive technology tools, όπως για παράδειγμα screen readers, όπου για την πιο ομαλή λειτουργία τους η δομή των ιστοσελίδων πρέπει να γίνεται με τα κατάλληλα <h> tags ανάλογα με την ιεραρχία τους.

Επιπλέον, πρέπει να υπάρχει alt-text σε όλες τις φωτογραφίες με το κατάλληλο λεκτικό για το τι απεικονίζεται σε αυτές, έτσι ώστε οι web crawlers να γνωρίζουν το αντικείμενο της εκάστοτε φωτογραφίας. Οι χρήστες που χρησιμοποιούν αποκλειστικά πληκτρολόγιο για την περιήγησή τους συναντούν συχνά προβλήματα, όπως για παράδειγμα στη συμπλήρωση μιας φόρμας, κάτι το οποίο πρέπει να λαμβάνεται υπόψη κατά την υλοποίηση ενός eShop.

 

Στο παραπάνω παράδειγμα, η χρωματική αντίθεση μεταξύ κειμένων και background είναι τόσο μικρή που καθιστά τα πάντα μη αναγνώσιμα

 

Η σωστή και η λάθος υλοποίηση στην ακολουθία πεδίων

Ο αριθμός των βελτιώσεων ενός eShop αναφορικά με το accessibility μπορεί να είναι πολύ μεγάλος και να εκτείνεται από την εύκολη και γρήγορη προσθήκη ενός widget που να βοηθάει χρήστες με κάποια από τα προβλήματα που αναφέρθηκαν παραπάνω (contrast, μεγαλύτερο font, λιγότερα animations κτλ.) έως μεγαλύτερης κλίμακας αλλαγές, όπως για παράδειγμα redesign της mobile έκδοσης του eShop για περισσότερο finger-friendly αποστάσεις των εικονιδίων. Όποια και να είναι η βελτίωση που θα αποφασιστεί για το εκάστοτε site, είναι σίγουρο πως θα αποτελέσει μια θετική αλλαγή και για τους ιδιοκτήτες και τους επισκέπτες του.

5. Technical Standards

Για την επίτευξη του καλύτερα δυνατού UX, ένα eShop πρέπει να βρίσκεται σε άψογη τεχνική κατάσταση. Αυτό μπορεί να σημαίνει πολλά πράγματα. Εργαλεία, όπως το Search Console και το Ahrefs, μπορούν να βοηθήσουν ώστε να ανιχνευθούν τα τεχνικά προβλήματα που αποτελούν εμπόδιο για την πιο βέλτιστη εμπειρία του χρήστη, όπως για παράδειγμα σελίδες που οδηγούν σε errors και server issues που πρέπει να επιλυθούν.

Ένα από τα σημαντικότερα technical issues αποτελεί το loading. Όλοι έχουμε επισκεφθεί sites τα οποία εγκαταλείπουμε αμέσως, επειδή αργούν να φορτώσουν. Στον σύγχρονο online κόσμο όπου το attention span είναι πλέον πολύ μικρό, ένα eShop έχει στη διάθεσή του κάποια μόνο δευτερόλεπτα για να εντυπωσιάσει τον επισκέπτη. Αν, για παράδειγμα, το loading ενός eShop στο mobile καθυστερήσει να φορτώσει πάνω από 6 seconds, έχει χαθεί η ευκαιρία και ο επισκέπτης μπορεί πολύ εύκολα να το εγκαταλείψει.

Επιπλέον, το αγοραστικό κοινό είναι πλέον αρκετά εξοικειωμένο με τις online αγορές και αναμένει κάποια elements να βρίσκονται σε συγκεκριμένες θέσεις - όπως για παράδειγμα στο desktop, το logo κεντρικά ή στα αριστερά και τα icons για το account, το search bar και το cart στα δεξιά. Φυσικά μπορούν να υπάρχουν παραλλαγές αυτών, αλλά είναι προτιμότερο να μην γίνονται ριζοσπαστικές αλλαγές στο design οι οποίες μπορούν να γίνονται πιο εύκολα από κάποια established fashion brands του εξωτερικού, αλλά συχνά αποτελούν ρίσκο για μικρότερου βεληνεκούς brands.

Τέλος, το responsiveness αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες για το UX και επιβάλλεται κάθε διαφορετική συσκευή να παρέχει μια tailored εμπειρία στον χρήστη.

To Bounce Rate σε σχέση με το page load time (Source: section.io)


6. Follow the user

Ο επισκέπτης χρειάζεται να έχει μια διακριτική υποστήριξη σε κάθε κίνησή του στο eShop, δηλαδή να νιώθει πως μπορεί να απευθυνθεί στο site που βρίσκεται σε οποιοδήποτε στάδιο του online journey του για διευκρινίσεις και πρέπει ανά πάσα στιγμή να γνωρίζει πού βρίσκεται και πού μπορεί να πάει από αυτό το σημείο. Αυτό επιτυγχάνεται με μία μελετημένη δομή του sitemap, κατανοητά λεκτικά στο menu, στα breadcrumbs, στα checkout steps και στα πεδία που πρέπει να συμπληρωθούν, εύκολη πρόσβαση σε στοιχεία επικοινωνίας και FAQ, αλλά και μηνύματα επιβεβαίωσης μετά από κάθε δράση, όπως η προσθήκη προϊόντος στο καλάθι ή το highlighting ενός πεδίου όταν αυτό συμπληρώνεται.

Αν, για παράδειγμα, ζητείται κάποια πληροφορία στο checkout για την οποία δεν είναι εύκολα αντιληπτός ο λόγος που ζητείται, τότε πρέπει να υπάρχει κάποιο ενημερωτικό μήνυμα που θα τον εξηγεί.

 

Kalogirou eShop | Ξεκάθαρα βήματα στο checkout και μήνυμα ενημέρωσης κάτω από το κουμπί

 

Ενημερωτικό μήνυμα για τον λόγο που ζητείται η πληροφορία

7. Αbove the fold

Μέσα στην πληθώρα ανταγωνιστικών eShops, είναι εφικτό να κερδίσουμε τον επισκέπτη με ένα UX που του προσφέρει άμεσα σημαντική πληροφορία above the fold, δηλαδή στην περιοχή που βλέπει όταν επισκέπτεται κάποιο site χωρίς να έχει κάνει ακόμα scroll στη σελίδα.

Αυτό επιτυγχάνεται με ένα clean αλλά εντυπωσιακό design το οποίο αντικατοπτρίζει το eShop, χρησιμοποιώντας υψηλής ποιότητας εικαστικά, ενδιαφέροντα λεκτικά που το διαφοροποιούν, call-to-action buttons, προβολή των USPs του, πρόσβαση σε όλα τα σημεία του eShop μέσω του menu ή των hero banners, ενημέρωση για προσφορές ή ειδικά προνόμια και στοιχεία επικοινωνίας, όπως τηλέφωνο στο top header.

 

Εκδόσεις Ψυχογιός eShop | Ένα καλό παράδειγμα above the fold με πρόσβαση σε όλες τις κατηγορίες, επιλογή βοήθειας στο chat icon, USPs και ενημέρωση για επικοινωνία και μεταφορικά, banners υψηλής ποιότητας με call-to-action buttons 

+1. Test, test, test

Ακόμα κι αν ακολουθήσουμε όλα τα παραπάνω ώστε να έχουμε ένα περισσότερο UX friendly eShop, πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης! Επειδή όλοι -από τους designers μέχρι τους developers- έχουμε έως ένα βαθμό διάφορα biases στον τρόπο που σκεφτόμαστε και δημιουργούμε, αυτό που αποτελεί έναν εποικοδομητικό παράγοντα για την επιτυχία ενός eShop σχετικά με το UX και κατά συνέπεια τα conversions, είναι οι ίδιοι οι χρήστες του.

Επομένως, αυτό που χρειάζεται να γίνεται είναι usability tests πριν το launch ενός eShop ή κάποιου νέου feature του, όπου αυτό θα τεστάρεται με πραγματικούς χρήστες σε πραγματικά σενάρια. Με βάση το feedback και την ανάλυσή τους μπορούν να βγουν πολύ χρήσιμα συμπεράσματα για τη σωστή λειτουργία του eShop.

Εργαλεία heatmap, όπως το Hotjar, μας βοηθούν να μελετήσουμε πώς κινούνται οι χρήστες στο site μας και metrics όπως το bounce rate στο Google Analytics μπορούν να ανιχνεύσουν τυχόν προβλήματα στο user journey. Tέλος, το A-B testing για οποιαδήποτε αλλαγή θέλουμε να κάνουμε στο eShop αποτελεί σημαντικό σύμμαχό μας σε αυτό μας το εγχείρημα.

Τα heatmaps μας βοηθούν να δούμε πώς συμπεριφέρονται οι χρήστες στο eShop

Ένα είναι το μόνο βέβαιο: η δουλειά για το πιο βέλτιστο UX δεν σταματάει ποτέ!

-Advertorial-

3 βασικά ερωτήματα που πρέπει να απαντά κάθε... home page

Ζούμε σε έναν κόσμο που δεχόμαστε "βομβαρδισμό" πληροφοριών και ο εγκέφαλός μας βρίσκεται σε αδιάκοπο φόρτο και ένταση, με αποτέλεσμα να προσπαθεί να επικεντρωθεί σε ό,τι κρίνει πως είναι πιο σημαντικό. Η διαδικασία αυτή, ως επί το πλείστον, συμβαίνει υποσυνείδητα.

Το μυαλό μας τείνει να παίρνει γρήγορες μικροαποφάσεις, ως αποτέλεσμα παραλλαγών τριών βασικών ερωτήσεων:

- Τί είναι αυτό;
- Για ποιον είναι; / Είναι για εμένα;
- Τί παίρνω; / Και τί μ'αυτό;

Έχουν εμφανιστεί πολλές θεωρίες σχετικά με τη διάρκεια και το εύρος της ανθρώπινης προσοχής. Ανεξαρτήτως θεωριών, όμως, εξωτερικά ερεθίσματα αποσπούν ή κατευθύνουν το μυαλό μας στο επόμενο πράγμα που πρέπει να αξιολογήσουμε γρήγορα.


Οι ιστότοποι δεν ξεφεύγουν από αυτήν τη διαδικασία και ειδικά τα e-shop, καθώς οι επισκέπτες θέλουν να ξοδέψουν τα χρήματά τους! Ως εκ τούτου, οι έμποροι θα επωφεληθούν εάν απαντήσουν στις τρεις υποσυνείδητες ερωτήσεις εύστοχα και γρήγορα, στη home page του e-shop τους και στις landing pages.

Το κλειδί για να επιτευχθούν τα παραπάνω, είναι να υπάρχουν "καθαρές" σελίδες, με σαφή σχεδιασμό, χωρίς πληθώρα πληροφοριών και πολλά κείμενα, για να καθοδηγήσετε τους επισκέπτες στις υποσυνείδητες ερωτήσεις τους.

Τί είναι αυτό;


Το web site σας απαντά στο ερώτημα "Τι είναι αυτό;" με μια ματιά, χωρίς οι επισκέπτες να χρειάζεται να πλοηγηθούν, ή να κάνουν κάποιο κλικ;


Οι εικόνες έχουν μεγάλη σημασία, επειδή ο ανθρώπινος εγκέφαλος επεξεργάζεται τις οπτικές πληροφορίες πιο γρήγορα από το κείμενο. Παρόλα αυτά, ο εγκέφαλός μας έλκεται πρώτα από το πιο διακριτό κείμενο, οπότε μία μεγάλου μεγέθους γραμματοσειρά με κάποιο κεντρικό μήνυμα, θα τραβήξει αμέσως την προσοχή τού επισκέπτη.

Για ποιον είναι αυτό;


Όπως προαναφέρθηκε, ο εγκέφαλός μας υποσυνείδητα αναζητά απαντήσεις στις τρεις ερωτήσεις για να αποφασίσει αν θα προχωρήσει. Σε αυτή τη γρήγορη διαδικασία, ο εγκέφαλός μας αναζητά στοιχεία.


Τα ποσοστά εγκατάλειψης ενός ιστότοπου, θα μπορούσαν να αντικατοπτρίζουν εάν έχει απαντήσει στις ερωτήσεις του κοινού του.


Το περιεχόμενο διαδραματίζει θεμελιώδη ρόλο και οι εικόνες πρέπει να έχουν απήχηση με το κοινό-στόχο.

Τί παίρνω;


Μια παραλλαγή του "Τι παίρνω;" θα μπορούσε να είναι "Και τί μ'αυτό;" καθώς μερικές φορές το όφελος είναι άυλο, όπως, για παράδειγμα, η προώθηση της βιωσιμότητας, ενός φιλανθρωπικού σκοπού κ.λπ.


Εάν όμως πρόκειται για ηλεκτρονικό κατάστημα, θα πρέπει με την πρώτη ματιά να είναι σαφές τί εμπορεύεται. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω των κατάλληλων εικόνων, αλλά παράλληλα και με απλά και άμεσα μηνύματα μέσω εύστοχων κειμένων, τα οποία θα πρέπει να αναφέρουν το τί προσφέρεται στους πελάτες και γιατί πρέπει να τους ενδιαφέρει!

Πηγή: practicalecommerce.com

Εικόνα: Le Buzz, Unsplash

Η Adobe εξαγοράζει την Figma με αντίτιμο 20 δισ. δολάρια

Μετά τις φήμες που αρχικά κυκλοφόρησαν την Πέμπτη, η Adobe επισημοποίησε με δελτίο Τύπου την εξαγορά τής Figma, μίας βασικής ανταγωνίστριάς της. Το εξαιρετικά υψηλό τίμημα θα κυμανθεί στα 20 δισ. δολάρια και θα καταβληθεί σε μετρητά και μετοχές.

Είναι μία πολύ σημαντική είδηση στον κόσμο του design και του development, καθώς η Figma είναι μεγάλος ανταγωνιστής των προϊόντων XD της Adobe τα τελευταία χρόνια.

Η Figma είναι μια πλατφόρμα συνεργατικού σχεδιασμού που ιδρύθηκε ιδρύθηκε πριν από 10 χρόνια και έχει γίνει συνεργάτης-κλειδί για πολλές και μεγάλες επιχειρήσεις. Ενδεικτικά, χιλιάδες σχεδιαστές και προγραμματιστές στη Microsoft βασίζονται στη Figma καθημερινά για την κατασκευή του Office, των Windows και άλλων εφαρμογών. 

Η Adobe σχεδιάζει να συνδυάσει τη δική της κοινότητα με της Figma και είναι πιθανό ότι θα συμπεριλαμβάνει προϊόντα και υπηρεσίες της Figma στο Adobe Creative Suite κάποια στιγμή στο μέλλον. Μέχρι τότε, η εταιρεία θα συνεχίσει να λειτουργεί αυτόνομη.

"Σκοπεύουμε να συνεχίσουμε να τρέχουμε τη Figma με τον τρόπο που τη διευθύναμε πάντα - συνεχίζοντας να κάνουμε αυτό που πιστεύουμε ότι είναι καλύτερο για την κοινότητά μας, την κουλτούρα μας και την επιχείρησή μας", δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο Dylan Field, συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας. Ο Field θα συνεχίσει να είναι Διευθύνων Σύμβουλος και θα αναφέρεται στον πρόεδρο της Adobe, David Wadhwani.

Όπως αναφέρει η Adobe στην ανακοίνωσή της, "Μαζί, η Adobe και η Figma θα οραματιστούν το μέλλον της δημιουργικότητας και της παραγωγικότητας, θα επιταχύνουν τη δημιουργικότητα στο Web, θα προωθήσουν το σχεδιασμό προϊόντων και θα εμπνεύσουν παγκόσμιες κοινότητες δημιουργών, σχεδιαστών και προγραμματιστών. Η ενοποιημένη εταιρεία θα έχει μια τεράστια ευκαιρία σε μια αναπτυσσόμενη αγορά, για να δημιουργήσει σημαντική αξία για τους πελάτες της, τους μετόχους της και τον κλάδο".

Εικόνα: Mika Novo, Unsplash

Τα 17 πιο χρήσιμα δωρεάν εργαλεία για designers

Τα δωρεάν εργαλεία σχεδιασμού βοηθούν τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να αναπτύξουν εντυπωσιακά έργα χωρίς να ξοδέψουν χρήματα.

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε μια λίστα με δωρεάν υπηρεσίες για το σχεδιασμό websites, λογοτύπων, διαφημιστικής καμπάνιας και πολλά άλλα. Υπάρχουν προγράμματα επεξεργασίας γραφικών για δισδιάστατο και τρισδιάστατο περιεχόμενο, εργαλεία γραμματοσειρών, παλέτες χρωμάτων και εκτενείς βιβλιοθήκες.

Όλα τα εργαλεία είναι δωρεάν, αν και τα περισσότερα προσφέρουν και premium συνδρομές με εκτεταμένες δυνατότητες.

 Adobe Color

Το Adobe Color σάς επιτρέπει να δημιουργείτε και να επεξεργάζεστε θέματα με 10 χρώματα ή να εξάγετε θέματα από εικόνες που σας εμπνέουν. Δημιουργήστε χρωματικά θέματα με κανόνες που βασίζονται στη θεωρία χρωμάτων, ή για γρήγορη έμπνευση. Βρείτε θέματα από την κοινότητα Adobe Color, τις εικόνες Adobe Stock και τα έργα Behance. Μετατρέψτε άμεσα θέματα στο Adobe Color σε χρώματα Pantone για εκτύπωση, υφάσματα και κατασκευές.
Τιμή: Δωρεάν.

Adobe Creative Cloud Express

Το Adobe Creative Cloud Express είναι ένα εργαλείο για την προσαρμογή προτύπων και τη δημιουργία στοιχείων για περιεχόμενο κοινωνικών μέσων, λογότυπα και άλλα. Διαθέτει συλλογή φωτογραφιών χωρίς δικαιώματα και προσφέρει εύχρηστα εφέ, φίλτρα, υφές και επικαλύψεις. Δίνει τη δυνατότητα για αλλαγή μεγέθους και αναδιαμόρφωση περιεχομένου για Instagram, Facebook, YouTube, banner, φυλλάδια κ.λπ.
Τιμή: Δωρεάν. Η συνδρομή Premium κοστίζει $9,99 ανά μήνα.

Burst

Το Burst είναι μια δωρεάν πλατφόρμα φωτογραφιών που υποστηρίζεται από το Shopify. Η βιβλιοθήκη περιλαμβάνει χιλιάδες εικόνες υψηλής ανάλυσης, χωρίς δικαιώματα, τραβηγμένες από μια παγκόσμια κοινότητα φωτογράφων. Όλες οι φωτογραφίες είναι δωρεάν για εμπορική χρήση, χωρίς να απαιτείται αναφορά.
Τιμή: Δωρεάν.

Canva

Το Canva είναι ένα διαδικτυακό εργαλείο σχεδίασης και δημοσίευσης για εύκολη δημιουργία και προσαρμογή ψηφιακού περιεχομένου. Προσφέρει περίπου 250.000 δωρεάν πρότυπα, εκατοντάδες χιλιάδες δωρεάν φωτογραφίες και γραφικά και 100 και πλέον σχέδια για μέσα κοινωνικής δικτύωσης, email, παρουσιάσεις και άλλα. Συνεργαστείτε με άλλους χρήστες και σχολιάστε έργα σε πραγματικό χρόνο.
Τιμή: Δωρεάν. Η συνδρομή Pro κοστίζει $9,99 ανά μήνα.

Dribbble

Το Dribbble είναι μια κοινότητα για να μοιράζονται τα έργα τους δημιουργικοί επαγγελματίες. Χρησιμοποιήστε το για να βρείτε έμπνευση, δωρεάν εμπορικούς πόρους και σεμινάρια σχεδίασης. Αποκτήστε πρόσβαση στο marketplace του στοιχείων του Dribbble και στον πίνακα εργασιών του για να βρείτε έναν σχεδιαστή. Το Freebbble είναι η "βιτρίνα" του Dribbble με χιλιάδες δωρεάν στοιχεία για εμπορική χρήση.
Τιμή: Δωρεάν.

Font Squirrel

Το Font Squirrel είναι ένας ιστότοπος για δωρεάν, ποιοτικές εμπορικές γραμματοσειρές για λήψη. Διαθέτει το εργαλείο Font Identifier για να ανεβάσετε μια εικόνα κειμένου και να βρείτε τις γραμματοσειρές που ταιριάζουν περισσότερο.
Τιμή: Δωρεάν.

Foundation

Το Foundation είναι μια οικογένεια responsive front-end frameworks για το σχεδιασμό ιστότοπων, εφαρμογών και e-mail για οποιαδήποτε συσκευή. Το Foundation for Sites παρέχει HTML, CSS και JavaScript για γρήγορη δημιουργία πρωτοτύπων. Το Foundation for Emails βοηθά στην πλοήγηση σε HTML για email και παρέχει δοκιμασμένα μοτίβα που λειτουργούν με όλους του σημαντικούς e-mail clients.
Τιμή: Δωρεάν.

Freepik

Το Freepik είναι μια μηχανή αναζήτησης για την εύρεση ποιοτικών φωτογραφιών, διανυσματικών εικόνων, εικονογραφήσεων και αρχείων Photoshop. Η Freepik Company προσφέρει επίσης το Flaticon για δωρεάν εικονίδια και αυτοκόλλητα, το Slidesgo για δωρεάν διαφάνειες και πρότυπα παρουσιάσεων και το Wepik για προσαρμόσιμα πρότυπα σχεδίασης.
Τιμή: Δωρεάν. Η συνδρομή Premium ξεκινά από $10 ανά μήνα.

GIMP

Το GIMP (GNU Image Manipulation Program) είναι ένα δωρεάν και ανοιχτού κώδικα εργαλείο για ποιοτική δημιουργία και επεξεργασία εικόνων και προηγμένο ρετούς φωτογραφιών. Το GIMP παρέχει δυνατότητες για την παραγωγή εικονιδίων, στοιχείων γραφικού σχεδιασμού και τέχνης για στοιχεία διεπαφής χρήστη και μακέτες. Τιμή: Δωρεάν.

Gravit Designer

Το Gravit Designer είναι μια εφαρμογή για τη δημιουργία σχεδίων, λογοτύπων, εικονιδίων, τυπογραφίας και εικονογραφήσεων σε όλες τις πλατφόρμες. Χρησιμοποιήστε προηγμένα διανυσματικά εργαλεία, όπως Knife and Lasso, πολλαπλά γεμίσματα και μη καταστροφικά εφέ, γραμματοσειρές ιστού ή συστήματος και πολλά άλλα. Εργαστείτε online ή offline.
Τιμή: Δωρεάν. Η συνδρομή Pro κοστίζε $49,99 ανά έτος.

Krita

Το Krita είναι μια πλήρης εφαρμογή ψηφιακής ζωγραφικής. Διαθέτει πάνω από 100 επαγγελματικά πινέλα προεγκατεστημένα για σκίτσο και ζωγραφική, συμπεριλαμβανομένων σταθεροποιητών για ελεύθερη μελάνη και βοηθούς για την κατασκευή πολύπλοκων σκηνών. Το Krita υποστηρίζει όλες τις δημοφιλείς μορφές εικόνων, συμπεριλαμβανομένων των PSD.
Τιμή: Δωρεάν.

Lunacy

Το Lunacy είναι μια εφαρμογή διανυσματικών γραφικών για UX/UI και web design. Έχει ενσωματωμένα γραφικά, συμπεριλαμβανομένων εικονιδίων, φωτογραφιών και εικονογραφήσεις. Περιλαμβάνει εύχρηστα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, όπως αφαίρεση φόντου, αναβάθμιση εικόνας, δημιουργία avatar και δημιουργία κειμένου. Χρήστες σε διαφορετικές πλατφόρμες μπορούν να συνεργαστούν για το ίδιο σχέδιο σε πραγματικό χρόνο.
Τιμή: Δωρεάν. Επιπλέον premium πακέτα.

Pexels

Το Pexels είναι ένας ιστότοπος στοκ φωτογραφιών και βίντεο. Όλα τα στοιχεία είναι δωρεάν για λήψη, για προσωπική ή εμπορική χρήση. Το Pexel προσφέρει επίσης ένα API συνδεδεμένο με ολόκληρη τη βιβλιοθήκη φωτογραφιών και βίντεο για να τροφοδοτήσει έναν ιστότοπο ή ένα προϊόν.
Τιμή: Δωρεάν.

Remix

Το Remix by Buffer, μετατρέπει τους συνδέσμους, τα tweets και τα άρθρα σας σε φωτογραφίες Instagram για τη ροή και τις ιστορίες σας. Το Remix μετατρέπει οποιονδήποτε σύνδεσμο σε άρθρο ή tweet σε social media graphic με δυνατότητα κοινής χρήσης. Προσαρμόστε το κείμενο, τα χρώματα και το φόντο και, στη συνέχεια, μοιραστείτε ή προγραμματίστε το με το Buffer.
Τιμή: Δωρεάν.

SketchUp

Το SketchUp είναι μια δωρεάν εφαρμογή μοντελοποίησης 3D. Αποκτήστε πρόσβαση σε 10 gigabyte αποθηκευτικού χώρου στο cloud Trimble Connect για να μοιραστείτε τα έργα σας και να συνεργαστείτε με την ομάδα σας. Επίσης, μπορείτε να δείτε τρισδιάστατα μοντέλα στο smartphone σας με την εφαρμογή SketchUp Viewer.
Τιμή: Δωρεάν. Τα προγράμματα επί πληρωμή ξεκινούν από $119 ετησίως. 

Vectr

Το Vectr είναι ένα δωρεάν πρόγραμμα επεξεργασίας γραφικών. Δημιουργήστε 2D γραφικά για λογότυπα, εικονίδια, μακέτες ιστοτόπων, παρουσιάσεις και άλλα. Στείλτε σε οποιονδήποτε άλλο χρήστη ένα έγγραφο Vectr για συνεργασία σε πραγματικό χρόνο.
Τιμή: Δωρεάν.

Webflow

Το Webflow είναι μια πλατφόρμα σχεδίασης websites για τη δημιουργία δομής και στυλ ενός ιστότοπου, χωρίς να χρειάζεται κώδικας. Μπορείτε να σύρετε στοιχεία HTML, ή να χρησιμοποιήστε προκατασκευασμένα κομμάτια για πολύπλοκα στοιχεία, όπως ρυθμιστικά, καρτέλες, βίντεο φόντου και άλλα. Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δεδομένα διαχείρισης περιεχομένου και προϊόντα e-commerce για να δημιουργήσετε το website και να κάνετε δοκιμές με πραγματικό περιεχόμενο.
Τιμή: Δωρεάν. Τα προγράμματα Premium ξεκινούν από $12 το μήνα.

Οι καλύτερες πηγές για να κατεβάσετε δωρεάν εικονίδια

Τα εικονίδια χρησιμοποιούνται για κάθε εργασία στον τεχνολογικό κόσμο, σε κάθε web site και σε κάθε mobile app. Αποτελούν μια πολύ αποτελεσματική και δημιουργική προσέγγιση για την καθοδήγηση των χρηστών στην περιήγησή τους και για την καλύτερη κατανόηση του υλικού.

Παρακάτω θα βρείτε 10 από τους καλύτερους ιστότοπους για να αποκτήσετε δωρεάν εικονίδια και να εξοικονομήσετε χρόνο και χρήμα! Σε κάθε περίπτωση, δώστε προσοχή στην άδεια χρήσης του υλικού, αναλόγως με το πού θέλετε να το χρησιμοποιήσετε, για να μη βρεθείτε προ δυσσάρεστων εκπλήξεων.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Design

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search