Digital Design

Η Adobe γιορτάζει 30 χρόνια Photoshop με σημαντικές βελτιώσεις

Η Adobe γιορτάζει τα 30α γενέθλια του Photoshop, με νέες δυνατότητες και βελτιώσεις να είναι διαθέσιμες, τόσο για desktop, όσο και για iPad, που θα ικανοποιήσουν τους τρέχοντες και τους μελλοντικούς χρήστες.

Το Adobe Photoshop έχει εξελιχθεί πολύ τα τελευταία 30 χρόνια και το ταξίδι αυτό συνοδεύεται από εκατοντάδες καινοτομίες στις οποίες και βασίζονται σήμερα πολλοί δημιουργοί. Μερικές από τις σημαντικότερες βελτιώσεις που έχουν γίνει, είναι οι εξής:

Βελτιώσεις στο "γέμισμα"

Οι χρήστες μπορούν πλέον να κάνουν πολλαπλές επιλογές και να εφαρμόσουν πολλαπλά fills χωρίς να εγκαταλείψουν το χώρο εργασίας. Το νέο κουμπί "apply" τους επιτρέπει να επανελέγξουν τα fills πριν κάνουν κλικ στο "OK".

Επίσης, οι χρήστες μπορούν πλέον να δοκιμάσουν όλα τα επίπεδα στο χώρο εργασίας του CAF, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούν να σπάσουν τις fill περιοχές τους σε "δευτερεύοντα μέρη" που παρέχουν τη δυνατότητα μεγαλύτερου ελέγχου και οδηγούν σε πιο ρεαλιστικά fills.

fill

Βελτιώσεις στο Lens Blur

Η ποιότητα του Lens Blur έχει βελτιωθεί και το βάρος έχει πέσει στη GPU. Σύμφωνα με την Adobe, αυτό "βελτιώνει σημαντικά τον συνολικό ρεαλισμό, συμπεριλαμβανομένης της ευκρίνειας και των ακμών όταν χρησιμοποιείται το Lens Blur για να κάνει blur το προσκήνιο, το φόντο ή ακόμα και το μέσο της εικόνας."

Επιπλέον, το Lens Blur δημιουργεί ένα πιο πολύχρωμο bokeh μέσα από τα κατοπτρικά highlights, οδηγώντας σε πιο ρεαλιστικά και εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Υποστήριξη Mac OS Dark UI

Το Photoshop σε Catalina Mac OS υποστηρίζει πλέον το "dark mode" του λειτουργικού συστήματος. Έτσι, τα παράθυρα διαλόγου θα ταιριάζουν με τις ρυθμίσεις σας, πράγμα που σημαίνει ότι εάν χρησιμοποιείτε σκοτεινό περιβάλλον χρήσης, τα παράθυρα διαλόγου του Photoshop θα είναι επίσης σκοτεινά.

Βελτιώσεις στην απόδοση

Βελτιώσεις έχουν γίνει και σε βασικά (αλλά σημαντικά) ζητήματα, όπως η χρήση και κίνηση του ποντικιού, η οποία είναι πιο ομαλή. Για παράδειγμα, ενέργειες όπως το pan και το ζουμ είναι πλέον πιο ομαλές και πιο "responsive" διαδικασίες. Οι μεγαλύτερες βελτιώσεις παρατηρούνται στη χρήση μεγάλων εγγράφων και όταν χρησιμοποιείται το hand tool γύρω από τον καμβά.

Εργαλείο επιλογής

Η επιλογή Object Selection που έχει συμπεριληφθεί στην έκδοση desktop του Photoshop εδώ και μερικούς μήνες, είναι επίσης διαθέσιμη και στην έκδοση για iPad, με τις ίδιες λειτουργίες, επιλογές και ρυθμίσεις.

 

typesetting

Τέλος, οι ρυθμίσεις γραμματοσειράς στο iPad έχουν εμπλουτιστεί, φέρνοντας αμέτρητες δυνατότητες τυπογραφικού ελέγχου από την έκδοση desktop στην έκδοση για iPad.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Δέκα ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν πριν φτιάξετε το νέο σας web site

του Εμμανουήλ Πούρικα

Η κατασκευή ιστοσελίδας για την επιχείρηση ή το προϊόν σας δεν είναι άλλη μια μόδα. Είναι μια από τις πιο σοβαρές επενδύσεις που θα χρειαστεί να κάνετε για την εικόνα σας στον έξω κόσμο.

Ο κλάδος της κατασκευής και σχεδίασης ιστοσελίδων έχει αυτό που θα λέγαμε, χρησιμοποιώντας την ορολογία της επιστήμης του marketing, “Low barriers to entry”. Είναι δηλαδή εύκολο σχεδόν για τον οποιονδήποτε με πρόσβαση στο internet να ξεκινήσει μια ανάλογη επιχείρηση.

Το σύνηθες σενάριο, που συμβαίνει άλλωστε και σε τόσους άλλους κλάδους, είναι το ακόλουθο: Μπαίνω στην αγορά, πουλάω εξαιρετικά φθηνά για να είμαι ανταγωνιστικός, σε 2-3 χρόνια βλέπω πως δε βγαίνει, κλείνω την επιχείρηση και αφήνω τους πελάτες ξεκρέμαστους. Θέλει, λοιπόν, μεγάλη προσοχή στην επιλογή της εταιρείας που θα αναλάβει να φτιάξει τη “βιτρίνα σας στο internet”.

Οι παρακάτω ερωτήσεις, σκοπό έχουν να σας βοηθήσουν να καταλάβετε αρχικά τι ακριβώς είναι αυτό που θέλετε να πετύχετε, αλλά και να αξιολογήσετε όσο το δυνατόν πιο σωστά τις εταιρείες με τις οποίες θα συζητήσετε για το project σας. Είναι, αν θέλετε, ένας οδηγός που θα σας κατευθύνει όσο το δυνατόν καλύτερα στο στόχο σας. Ειδικά αν πρόκειται για την πρώτη σας επαφή με το αντικείμενο της κατασκευής ιστοσελίδων.

1. Για ποιο λόγο με ενδιαφέρει η κατασκευή ιστοσελίδας;

Βάζουμε πρώτη αυτή την ερώτηση γιατί είναι ίσως η πιο σημαντική στην κατασκευή ιστοσελίδας. Αν απλά θέλετε να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα επειδή έχουν όλοι ή επειδή κάπου το ακούσατε και σας άρεσε, τότε είστε σε λάθος δρόμο. Ο λόγος που θέλετε να προχωρήσετε στην κατασκευή της ιστοσελίδας σας, θα πρέπει να είναι ξεκάθαρος και συνήθως, είναι ένας από τους παρακάτω.

  • Αύξηση πελατών
  • Γνωστοποίηση προϊόντων
  • Λανσάρισμα νέου προϊόντος στην αγορά
  • Πώληση προϊόντων στο internet
  • Παρουσίαση της εταιρείας σας στο εξωτερικό ή σε επίδοξους συνεργάτες
  • Προσθέστε τον δικό σας λόγο…

Αν δε μπορείτε να απαντήσετε στην παραπάνω ερώτηση με σαφήνεια, τότε μάλλον δεν είστε ακόμη έτοιμοι. Αν δεν έχετε στο μυαλό σας αυτό που θέλετε να πετύχετε, δε θα είστε ποτέ ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα. Θα δαπανήσετε χρήματα (πολλά ή λίγα δεν έχει σημασία), και στο τέλος δε θα έχετε πετύχει τίποτα.

2. Ταιριάζει η αισθητική μου, με την αισθητική άλλων έργων που έχει κάνει η εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων που με ενδιαφέρει;

Υπάρχει ένα παλιό ρητό που λέει: Το design έχει μια βασική διαφορά από την τεκίλα. Δε μπορεί να τους κάνει όλους χαρούμενους!

Κάθε εταιρία κατασκευής ιστοσελίδων έχει το δικό της σχεδιαστικό στυλ. Θα πρέπει να δείτε αναλυτικά τις δουλειές της εκάστοτε εταιρείας αλλά και τον τρόπο με τον οποίο τις έχουν προσεγγίσει ώστε να είστε σίγουροι πως θα «ταιριάξετε».

Εδώ, όμως, πρέπει να προσέξετε και ακόμα κάτι πολύ σημαντικό. Θα πρέπει να ρωτήσετε αν η εταιρία που σας ενδιαφέρει δουλεύει με έτοιμα themes (γνωστά και ως templates) ή αν σχεδιάζει το κάθε project ξεχωριστά και πάνω στις ανάγκες του πελάτη.

Α. Αν δουλεύουν με έτοιμα themes:
Σε αυτή την περίπτωση το κομμάτι της κοινής αισθητικής πάει περίπατο καθώς θα σας δώσουν να επιλέξετε από κάποια έτοιμα πρότυπα αυτό που σας αρέσει, θα αλλάξουν τις πληροφορίες και τις φωτογραφίες και έτοιμη η ιστοσελίδα σας.

Πλεονεκτήματα:

  • Γρήγορη υλοποίηση (συνήθως 5-10 μέρες)
  • Χαμηλό κόστος

Μειονεκτήματα:

  • Η ιστοσελίδα σας είναι εξαιρετικά πιθανό να μοιάζει με κάποια άλλη.
  • Λόγω του ότι τα έτοιμα themes έχουν πολλές περιττές λειτουργίες, είναι πολύ πιθανό η ιστοσελίδα σας να είναι αργή

Β. Αν δουλεύουν με custom themes:
Στη δεύτερη περίπτωση, αν δηλαδή δε χρησιμοποιεί έτοιμα themes, είναι πολύ εύκολο να δείτε αν σας ταιριάζει, αφού οι δουλειές θα είναι μεν διαφορετικές μεταξύ τους, αλλά θα μοιράζονται μια κοινή αισθητική.

Πλεονεκτήματα:

  • Η ιστοσελίδα σας θα είναι μοναδική, σχεδιασμένη πάνω στο brand σας
  • Η ταχύτητά της θα είναι σίγουρα καλύτερη με ότι αυτό συνεπάγεται

Μειονεκτήματα:

  • Μεγαλύτερο κόστος από ένα έτοιμο theme
  • Μεγαλύτερος χρόνος υλοποίησης (συνήθως 20-30 μέρες για μια εταιρική ιστοσελίδα)

Μπορείτε να μάθετε για το παραπάνω κάνοντας την απλή ερώτηση: “Θα διαλέξω από κάποιο έτοιμο πρότυπο ή θα σχεδιαστεί η ιστοσελίδα μου από από το μηδέν;” Δεν υπάρχει καλή και κακή προσέγγιση σε όλο αυτό. Εξαρτάται αποκλειστικά από το τι θέλετε να πετύχετε και το πόσο σοβαρά βλέπετε την ιστοσελίδα σας.

3. Τι budget έχω διαθέσιμο για την ιστοσελίδα μου;

Δε χρειάζεται να απαντήσετε με ένα ακριβές νούμερο. Παρόλα αυτά, θα πρέπει να έχετε ένα νούμερο στο μυαλό σας ώστε να έχετε και ρεαλιστικές απαιτήσεις από τη δουλειά που θα λάβετε.Θέλετε να δαπανήσετε έως 1,000€, έως 2,000€ ή παραπάνω;
Στο πρώτο σενάριο, για παράδειγμα, το πιθανότερο είναι να πάρετε μια ιστοσελίδα «προκάτ» (με έτοιμο theme όπως γράψαμε και παραπάνω), στην οποία απλά θα προστεθούν οι φωτογραφίες και τα κείμενα που θα παραδώσετε.

Όσο η αξία ανεβαίνει, αντίστοιχα ανεβαίνει και η ποιότητα της δουλειάς που θα σας παραδοθεί. Θα σχεδιαστεί κάτι αποκλειστικά για σας, θα γραφούν κείμενα με γνώμονα το SEO, θα γίνει επαγγελματική φωτογράφιση ή θα αγοραστούν φωτογραφίες από τράπεζα εικόνων (π.χ. Shutterstock), θα γραφεί custom κώδικας κ.λπ.

Θα πρέπει λοιπόν οι απαιτήσεις σας, να είναι εναρμονισμένες με το budget που θέλετε να διαθέσετε. Αν έχετε μεγάλες απαιτήσεις και μικρό budget σίγουρα θα απογοητευτείτε. Μην ξεχνάτε πως, όπως και με τα περισσότερα πράγματα στη ζωή, έτσι και στην κατασκευή ιστοσελίδας, «ότι πληρώνεις, παίρνεις».

4. Τι είναι η συντήρηση ιστοσελίδας και κάθε πόσο πρέπει να γίνεται;

Μια ιστοσελίδα δεν είναι κάτι στατικό. Όπως το αυτοκίνητο σας χρειάζεται συντήρηση και service για να λειτουργεί σωστά, έτσι και η ιστοσελίδα σας. Οι περισσότερες εταιρείες έχουν ετήσια συμβόλαια υποστήριξης τα οποία επί της ουσίας διασφαλίζουν την σωστή λειτουργία της. Εδώ, θα πρέπει να δώσετε μεγάλη προσοχή στη συχνότητα της συντήρησης. Θα γίνεται κάθε εβδομάδα; Κάθε μήνα; Κάθε τρεις μήνες; Αυτό, είναι κάτι που θα πρέπει να το μάθετε από την αρχή.

Το πρόβλημα που προκύπτει όσο μεγαλώνει το διάστημα των συντηρήσεων, είναι πως, αν για παράδειγμα βρεθεί κάποια “τρύπα” σε κάποιο κομμάτι κώδικα, και αυτή δεν κλείσει το συντομότερο, μπορεί να καταστρέψει και ολοσχερώς την διαδικτυακή παρουσία σας. Τόσο στα μάτια των πελατών σας, όσο και στα “μάτια” της Google. Οι συντηρήσεις θα πρέπει λοιπόν να γίνονται σε όσο το δυνατόν πιο κοντινά διαστήματα ώστε να αποφύγετε δυσάρεστες εκπλήξεις.

5. Πόσο θα κοστίσει η ιστοσελίδα μου;

Η σύντομη απάντηση είναι: Εξαρτάται. Αλλά σίγουρα δε θέλετε να ακούσετε αυτό. Είναι πρακτικά αδύνατο να σας απαντήσει η οποιαδήποτε (σοβαρή) εταιρία σε αυτή την ερώτηση αν πρώτα δεν μελετήσει το έργο σας. Σίγουρα όμως θα μπορέσει να σας δώσει ένα εύρος τιμής βάση εμπειρίας από παρόμοια έργα. Αν το ποσό που θα ακούσετε είναι εκτός του προϋπολογισμού σας, είναι πολύ φυσιολογικό και ειλικρινές να το πείτε ανοιχτά. Θα γλιτώσουν όλες οι πλευρές πολύτιμο χρόνο ενώ μπορεί να σας προτείνουν και εναλλακτικές λύσεις χαμηλότερου κόστους.

6/7. Η ιστοσελίδα μου θα έχει SEO; Σε πόσο καιρό θα εμφανιστεί στη Google;

Αν κάποιος σας υποσχεθεί ότι θα σας βγάλει στην πρώτη θέση της Google, σας λέει ψέματα! Ο μόνος που μπορεί να το υποσχεθεί είναι η ίδια η Google. Να θυμάστε πως το SEO δεν είναι αγώνας 100 μέτρων, είναι μαραθώνιος. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, και αφού γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες (webmaster tools account, sitemaps, on-page SEO κ.λπ.) μια ιστοσελίδα θα αρχίσει να κατατάσσεται σε καλές θέσεις μέσα σε 6 μήνες από την δημοσίευσή της. Αν αυτό το σενάριο σας φαίνεται μακρινό, θα πρέπει να εξετάσετε τη λύση της προώθησης, είτε στη Google είτε σε κοινωνικά δίκτυα.

Το ένα όμως δεν αναιρεί το άλλο. Το βέλτιστο είναι να γίνουν όσο το δυνατόν περισσότερες προωθητικές ενέργειες μπορείτε να υποστηρίξετε οικονομικά. Αν περιμένετε πως θα δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα και αυτή θα αρχίσει να δουλεύει από μόνη της, δυστυχώς, θα απογοητευτείτε. Ρωτήστε λοιπόν τι προωθητικές ενέργειες μπορεί να υποστηρίξει η εταιρεία με την οποία επικοινωνείτε, ειδάλλως, αν μπορεί να σας συστήσει σε κάποια άλλη εταιρεία με μεγαλύτερη εμπειρία στο κομμάτι της προώθησης.

8. Η ιστοσελίδα μου θα είναι προσβάσιμη από κινητές συσκευές;

Πρόσφατη μελέτη σε δείγμα 150 ελληνικών ιστοσελίδων που έχουμε δημιουργήσει από διάφορους κλάδους, έδειξε ότι το ποσοστό πρόσβασης από κινητές συσκευές είχε μέσο όρο περίπου 70%. Οι 7 στους 10 δηλαδή χρησιμοποιούν το κινητό τους για να αναζητήσουν πληροφορίες και να κάνουν έρευνα αγοράς. Άρα είναι αδιανόητο μια ιστοσελίδα πλέον να μην είναι φιλική για κινητές συσκευές. Όσο λοιπόν κι αν η αρχική ερώτηση μοιάζει αυτονόητη στις μέρες μας, καλό είναι να το ρωτήσετε για να είστε σίγουροι.

9. Γιατί είναι σημαντική η επιλογή ενός καλού server για τη φιλοξενία της ιστοσελίδας μου;

Ο χώρος στον οποίο θα φιλοξενηθεί η ιστοσελίδα σας είναι ένας από τους βασικότερους παράγοντες της επιτυχία της. Αν παρομοιάσουμε την φιλοξενία ιστοσελίδων με μια πολυκατοικία, αυτές είναι οι 3 βασικές επιλογές που έχετε:

  • Shared hosting - Νοικιάζετε ένα χώρο σε ένα διαμέρισμα της πολυκατοικίας
  • VPS Server - Νοικιάζετε έναν ολόκληρο όροφο
  • Dedicated Server - Νοικιάζετε ολόκληρη την πολυκατοικία

Το ποιο πακέτο θα επιλέξετε είναι καθαρά θέμα απαιτήσεων της ιστοσελίδας σας και σε αυτό θα σας κατευθύνει η αντίστοιχη εταιρία κατασκευής ιστοσελίδων που θα συνεργαστείτε. Ένα e-shop για παράδειγμα δε μπορεί να φιλοξενηθεί σε ένα Shared hosting. Όπως θα ήταν παράλληλα και υπερβολή να φιλοξενηθεί μια εταιρική ιστοσελίδα χαμηλών απαιτήσεων σε έναν VPS ή έναν Dedicated.

10. Κι αν δε μπορώ να αποφασίσω στο ποια εταιρία να επιλέξω για κατασκευή ιστοσελίδας;

Υπάρχουν τόσες πολλές επιλογές και τόσο μεγάλο φάσμα τιμών που η επιλογή της κατάλληλης εταιρίας είναι πραγματικά δύσκολη. Πρόκειται για μια νέα (και λογικά μακρά) συνεργασία και, για να το θέσουμε απλά, πάνω απ’ όλα θα πρέπει να ταιριάζουν τα “χνότα” σας.

Θα έχετε δίπλα σας μια ομάδα ανθρώπων με τους οποίους, ειδικά στην αρχή του έργου, θα έχετε σχεδόν καθημερινή τριβή. Αν δεν ταιριάζετε, δε θα βγει σε καμία περίπτωση το επιθυμητό αποτέλεσμα από καμία πλευρά. Λαμβάνοντας, λοιπόν, υπόψη όλες τις παραπάνω ερωτήσεις, κάντε την έρευνά σας, αξιολογήστε τις προτάσεις και… εμπιστευτείτε το ένστικτό σας!

Αναδημοσίευση από το readmore.gr

Εικόνα: Clovis Cheminot, Pixabay

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Με την υποστήριξη του GR.EC.A. το 2nd Optimization Academy Power Day

Με την υποστήριξη του GR.EC.A. θα πραγματοποιηθεί το 2nd Optimization Academy Power Day. Ένα ολοήμερο εξειδικευμένο σεμινάριο που οδηγεί σε αυξημένα conversion rates και απευθύνεται σε eCommerce Specialists, marketers, ιδιοκτήτες eShops και UX/UI specialists

Ο GR.EC.A εξασφάλισε αποκλειστικά για τα μέλη του έκπτωση 20% με τη χρήση του coupon code: greca20

O Ivan Imhoff, CRO specialist και Ιδρυτής της Optimization Academy επιστρέφει στην Αθήνα. Ο αγαπημένος ομιλητής του ελληνικού κοινού θα πραγματοποιήσει τη Δευτέρα 21 Οκτωβρίου το 2nd Optimization Academy Power Day.

Όπως περιγράφει ο Ivan Imhoff σε αυτό το σύντομο video, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εμβαθύνουν στα ακόλουθα:

Session 1 | CONVERSION FUNDAMENTALS
Session 2 | THE BUYERS MINDSET
Session 3 | SPLIT TESTING YOUR WEBSITE
Session 4 | WHAT TO OPTIMIZE

Μάθετε περισσότερες πληροφορίες και κλείστε μία από τις 50 διαθέσιμες θέσεις μπαίνοντας εδώ

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του GRECA.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Σούπερ πακέτο μαθημάτων Adobe Creative Cloud με 29 δολάρια

Μία νέα μοναδική προσφορά εκμάθησης διαθέτει το The Next Web, που αφορά όσους χρησιμοποιούν τα προγράμματα της Adobe.

To bundle αφορά στο Adobe Creative Cloud και προσφέρει μαθήματα για όλα τα δημοφιλή προγράμματα της εταιρείας, όπως το Photoshop, το InDesign, το Flash και το After Effects.

Περιλαμβάνει πάνω από 65 ώρες μαθημάτων και 200 tutorials.

Πιο αναλυτικά, το "Complete Adobe CC Training Bundle" περιλαμβάνει τις εξής θεματικές ενότητες:

Οι θεματικές ενότητες είναι:

  • Adobe Photoshop: Beginner to Advanced: 5,5 ώρες, 25 μαθήματα
  • Adobe Illustrator: Beginner to Advanced: 6,5 ώρες, 32 μαθήματα
  • Adobe InDesign: Beginner to Advanced: 7,5 ώρες, 19 μαθήματα
  • Adobe Flash & Animate: Beginner to Advanced: 15 ώρες, 57 μαθήματα
  • Adobe After Effects: Beginner to Advanced: 12 ώρες, 41 μαθήματα
  • Adobe Premiere Pro: Beginner to Advanced: 5,5 ώρες, 30 μαθήματα
  • Introduction to Animation: Beginner to Advanced: 12,5 ώρες, 43 μαθήματα

 

Το πακέτο κοστίζει μόλις 29 δολάρια και θα είναι διαθέσιμο για 4 ημέρες ακόμα, οπότε βιαστείτε!

Τα μαθήματα είναι στην αγγλική γλώσσα και το πακέτο δεν περιλαμβάνει τα προγράμματα.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
User Inyerface: Η αβάσταχτη... αλήθεια ενός κακού UX

Η εμπειρία χρήσης ενός web site ή ενός mobile app μπορεί να απογειώσει ή να καταστρέψει τον δημιουργό και τον ιδιοκτήτη του. Ειδικά εάν πρόκειται για κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα, η καλή εμπειρία των επισκεπτών είναι ύψιστης σημασίας.

Βεβαίως, δε θα πρέπει να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας! Υπάρχουν άπειρα παραδείγματα κακού σχεδιασμού σε διάφορες mobile εφαρμογές, αλλά και web sites κάθε είδους, ανεξαρτήτως περιεχομένου.

Ένα web app έρχεται με χιούμορ και ουσία για να βοηθήσει εν τέλει κάθε ενδιαφερόμενο να δημιουργήσει μια πιο ουσιαστική και κατανοητή εμπειρία χρήσης. Το όνομα αυτού είναι User Inyerface και δημιουργήθηκε από την εταιρεία Bagaar που ασχολείται -με τί άλλο- με το design. Η ομάδα της Bagaar αναφέρει για το δημιούργημά της ότι είναι μία εξερεύνηση μοτίβων σχεδιασμού και διάδρασης χρηστών.

Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα παιχνίδι, το οποίο είναι ιδιαίτερα… εκνευριστικό, όμως είναι και πολύ διδακτικό! Ετοιμαστείτε να βιώσετε την απόλυτα καταστροφική εμπειρία χρήσης, με ανάμεικτα κουμπιά, ασαφείς οδηγίες, καθόλου κατανοητές φόρμες CAPTCHA, όρους χρήσης που δε… σκρολάρουν με τίποτα και αναδυόμενα παράθυρα που απλά δεν κλείνουν…

Είναι υπερβολικό και ακραίο, αλλά είναι αρκετά ρεαλιστικό και εξυπηρετεί ακριβώς αυτό για το οποίο δημιουργήθηκε. Είναι χαρακτηριστικό δείγμα για το τί υπάρχει εκεί έξω… Διαπιστώστε πόσο χρόνο θα σπαταλήσετε για να (προσπαθήσετε να) ξεπεράσετε όλα τα κακώς σχεδιασμένα και υλοποιημένα χαρακτηριστικά τού site και -εάν είστε επαγγελματίες- ελάτε στη θέση των χρηστών. Πόση ώρα θα αντέξετε;

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]   

 

 

 

Adobe: Σταματήστε να χρησιμοποιείτε παλιότερες εφαρμογές

Η Adobe ενημέρωσε χρήστες παλαιότερων εκδόσεων των εφαρμογών Creative Cloud, όπως το Photoshop και το Premiere, πως πρέπει να σταματήσουν τη χρήση τους για να μην αντιμετωπίσουν πιθανές "αξιώσεις παράβασης" από τρίτες εταιρείες.

Η Adobe δεν ονόμασε ποιες εταιρείες εννοεί, αλλά οι υποψίες οδηγούν στη Dolby, αναφέροντας στο σχετικό μήνυμα για "συνεχιζόμενες διαφορές" ως αιτία της ανακοίνωσης. Υπενθυμίζουμε πως η Dolby έχει μηνύσει την Adobe πριν από περίπου 14 μήνες, για καταπάτηση πνευματικών δικαιωμάτων και αποφυγή καταβολής αμοιβών από άδειες χρήσης.

Στην ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρεται πως "Η Adobe εγκατέλειψε πρόσφατα ορισμένες παλαιότερες εκδόσεις των εφαρμογών Creative Cloud. Οι πελάτες που έχουν  αυτές τις εκδόσεις ενημερώθηκαν ότι δεν έχουν πλέον άδεια να τις χρησιμοποιήσουν και τους δόθηκαν οδηγίες για τον τρόπο αναβάθμισης στις πιο πρόσφατες εγκεκριμένες εκδόσεις τους".



Ένας χρήστης στο Twitter δημοσιοποίησε αρχικά την ύπαρξη του επίσημου email της Adobe και κατόπιν πολλοί ακόμη το επιβεβαίωσαν. Κάθε χρήστης των εφαρμογών έχει λάβει ένα εξατομικευμένο μήνυμα που αναφέρει συγκεκριμένα τις παλαιότερες εφαρμογές που χρησιμοποιεί, στις οποίες περιλαμβάνονται το Photoshop, το Premiere, το Lightroom Classic, το Animate και το Media Director.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Πακέτο εκμάθησης UX/UI με 29 δολάρια

Ποιες είναι οι βασικές αρχές για έναν web developer όταν σχεδιάζει και αναπτύσσει ένα website; Απλός και καθαρός σχεδιασμός, σταθερές και αρμονικές χρωματικές επιλογές και μια οθόνη με σαφή μηνύματα χωρίς να είναι φορτωμένη με στοιχεία. Βέβαια, οι παραπάνω εργασίες εμπίπτουν κατά κύριο λόγο στις αρμοδιότητες ενός προγραμματιστή UI, ενώ τα θέματα της λειτουργικότητας, της δομής και της προσβασιμότητας είναι συνήθως έργο ενός UX designer.

Επειδή όμως το ιδεατό συνήθως είναι… μακριά από την πραγματικότητα, είναι γεγονός πως συχνά η ανάπτυξη ενός website είναι δουλειά μικρών ομάδων εργασίας που δεν έχουν τα εξειδικευμένα στελέχη που θα ήθελαν, ή ακόμη και ενός και μόνο ανθρώπου! 

Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να πλουτίσετε τις γνώσεις σας και να γνωρίσετε καλύτερα τις βασικες αρχές τόσο για την ανάπτυξη επιτυχημένων UI, όσο και UX, με το εκπαιδευτικό πακέτο The Ultimate UX / UI Designer που μπορείτε να αποκτήσετε από τα Deals του The Next Web.

Το εκπαιδευτικό πακέτο περιλαμβάνει 8 ενότητες, είναι στην αγγλική γλώσσα και διατίθεται με έκπτωση πάνω από 90%, με μόλις 29 δολάρια.

Βιαστείτε όμως, γιατί η προσφορά λήγει σε 3 ημέρες.

 

19 δωρεάν online περιοδικά για designers

Τα περιοδικά για design αποτελούν μία πηγή ενημέρωσης και επιμόρφωσης για τους επαγγελματίες του χώρου, αποτελώντας ταυτόχρονα και πηγή έμπνευσης για όσους δημιουργούς θέλουν να παρακολουθούν τις τάσεις και να μένουν επίκαιροι και ανταγωνιστικοί.

Υπάρχουν δεκάδες εκδόσεις που μπορείτε να βρείτε online, πολλές από τις οποίες είναι αξιόλογες και μάλιστα δωρεάν. Πιθανώς να γνωρίζετε κάποιες από αυτές που καταγράφει το σχετικό άρθρο του Ηongkiat, όμως σίγουρα θα ανακαλύψετε κάποιο υλικό που θα βρείτε ενδιαφέρον! 

Οι 19 εκδόσεις που παρατίθενται, είναι είτε διαθέσιμες για κατέβασμα, είτε για ξεφύλλισμα online. Δείτε τις στο hongkiat.com.

Τα 5  βασικά σημεία για επιτυχημένο σχεδιασμό μονοσέλιδων ιστοσελίδων

Οι περισσότεροι πιθανώς να νομίζουν πως η δημιουργία ενός μονοσέλιδου website είναι ευκολότερη σε σχέση με ενός «κανονικού» πολυσέλιδου, όμως υπάρχουν πολλές προκλήσεις που πρέπει να απαντηθούν εύστοχα.

Ένα one-page website θα πρέπει να είναι φιλικό, ουσιαστικό και οπτικά ελκυστικό ταυτόχρονα, σε μία μόλις σελίδα! Για το λόγο αυτό, συχνά είναι αρκετά πιο απαιτητικός ο σχεδιασμός του, αφού πρέπει να γίνει πολύ προσεκτικά, για να χωρέσει όλο το επιθυμητό υλικό σε μία και μόνη σελίδα.

Ας δούμε τα 5 καίρια σημεία τα οποία θα οδηγήσουν στην επιτυχία κάθε ανάλογη προσπάθεια.

 

  1. Ξεκάθαρος στόχος

Ξεκινήστε τον σχεδιασμό αφού υπάρχει σαφής στόχος που πρέπει να εξυπηρετηθεί, ώστε η δομή της ιστοσελίδας να είναι κατάλληλη. Ποιος θα είναι ο σκοπός; Να πουλήσει κάτι, να παρουσιάσει ένα προϊόν ή μία υπηρεσία, ή να ανακοινώσει μία εκδήλωση;

Εφόσον ο στόχος είναι συγκεκριμένος, κινηθείτε προς αυτή την κατεύθυνση και φροντίστε ο σχεδιασμός να είναι τόσο ελκυστικός, ώστε να μην φεύγουν επισκέπτες πριν προχωρήσουν στην ενέργεια που επιθυμείτε.

  1. Λίγα και ευανάγνωστα κείμενα

Μην γεμίζετε με κείμενα την αρχή της σελίδας και μη δίνετε όλη την πληροφορία στην πρώτη οθόνη, πριν σκρολάρουν οι χρήστες προς τα κάτω. Τοποθετήστε μόνο τίτλους, μικρές παραγράφους και λίστες με κουκίδες (bullets) ή αρίθμηση.

Αποφύγετε τις μεγάλες παραγράφους γενικότερα σε όλη τη σελίδα και προτιμήστε την κατηγοριοποίηση των κειμένων σε μικρά τμήματα και εάν είναι εφικτό την ενσωμάτωσή τους σε εικόνες.

  1. Σωστή διάταξη

Η ανάγνωση των κειμένων γίνεται από τους χρήστες σε μοτίβο “F” ενώ το εικαστικό υλικό το βλέπουν σε μοτίβο "Ζ". Φροντίστε να ακολουθήσετε αυτά τα μοτίβα για την τοποθέτηση κειμένων και εικόνων για να βελτιστοποιήσετε την εμπειρία και να κερδίσετε το ενδιαφέρον τους.

Χρησιμοποιήστε έξυπνα κενές περιοχές για να διαχωρίσετε ενότητες και να δημιουργήσετε ένα ελκυστικό σύνολο που θα κερδίσει τους επισκέπτες.

  1. Ευχάριστη πλοήγηση

Το ατέρμονο και βαρετό σκρόλινγκ δεν είναι φιλικό προς τους επισκέπτες. Χρειάζεται να υπάρχει σωστή αναλογία στην έκταση της σελίδας, αλλά και η πλοήγηση στο website να είναι σχεδιασμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να κρατά το ενδιαφέρον των επισκεπτών και να αναμένουν να ανακαλύψουν περισσότερα.

Μία καλή προσέγγιση είναι η δημιουργία γραμμικού μενού ενοτήτων είτε σε οριζόντια διάταξη είτε στη sidebar, έτσι ώστε οι επισκέπτες να πηγαίνουν στην ενότητα που θέλουν με ένα κλικ και να αποφεύγουν το σκρόλινγκ. Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιηθούν navigation links για αυτόματο σκρόλινγκ προς την κάθε ενότητα.

  1. Το βέλτιστο Call To Action

Ένα ή περισσότερα κουμπιά CTA καλούν και οδηγούν τους επισκέπτες στο επιθυμητό (για τον κάτοχο του website) αποτέλεσμα. Ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να κινηθούν προς την κατεύθυνση που επιθυμείτε και τοποθετείστε όσα κουμπιά είναι απαραίτητα, αναλόγως με τις ιδιαιτερότητες και τη δομή τού website.

 Εν κατακλείδι

Οι συμβουλές που αναφέραμε είναι απλές και… λογικές. Παρόλα αυτά, δεν είναι πάντα εύκολο να εφαρμοστούν. Θα πρέπει να τις έχετε πάντα υπόψιν και να προσπαθείτε να τις εφαρμόζετε όλες, για επιτυχημένα αποτελέσματα σε κάθε υλοποίηση που πραγματοποιείτε, ακόμη κι αν χρησιμοποιήσετε έτοιμα theme για τα έργα σας, σε οποιαδήποτε πλατφόρμα. 

Πακέτο εκμάθησης Photoshop μόνο με 29 δολάρια!

Μία μοναδική ευκαιρία για να βελτιώσετε και να τελειοποιήσετε τις δυνατότητές σας στο Adobe Photoshop προσφέρει η πολύ ελκυστική προσφορά τού The Next Web.

Πρόκειται για ένα πλήρες "Mastery Bundle" εκμάθησης του Photoshop, που περιλαμβάνει οκτώ διαφορετικές θεματικές ενότητες, οι οποίες προσφέρονται για μόλις 29 δολάρια.

Οι οκτώ ενότητες περιλαμβάνουν είκοσι ώρες εκπαίδευσης στην αγγλική γλώσσσα, σε όλα τα χρήσιμα χαρακτηριστικά, αλλά και κρυφά κόλπα του Adobe Photoshop.

Οι θεματικές ενότητες είναι:

  • Master Photoshop Light Effects & Style Your Images
  • Amber & Teal: Cinematic Color Grading in Photoshop
  • Master the Art of Coloring Black and White Photographs
  • Photoshop CC: Digital Art Pro Techniques
  • Portrait Photography Masterclass 
  • Lightroom CC Crash Course
  • Fine Art Compositing with Photoshop CC
  • Design a Unique Bookstore-Quality Photo Book with Blurb

 

Ξεχωριστά, κάθε ενότητα διατίθεται από 30 έως και 200 δολάρια, μπορείτε όμως να αποκτήσετε όλο το πακέτο μόνο με 29 δολάρια από τη σελίδα των TNW deals.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Design

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search