Η ACS απέσπασε τέσσερις σημαντικές διακρίσεις στα e-volution Awards 2025, τη μεγαλύτερη διοργάνωση βραβείων για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, η νέα Ψηφιακή Βοηθός ACiStant διακρίθηκε ως Grand Winner στην ενότητα «Υπηρεσίες & Υποδομές Ηλεκτρονικού Επιχειρείν» λόγω των Gold διακρίσεων που έλαβε σε 2 υποκατηγορίες αυτής της ενότητας («Υπηρεσίες Logistics & Last Mile», «Most Innovative New Services in eCommerce»), πετυχαίνοντας την πρώτη θέση μεταξύ των συμμετεχόντων. Παράλληλα, έλαβε και μία Silver διάκριση στην κατηγορία «Καινοτομία Ηλεκτρονικού Επιχειρείν».
Περισσότερα: ACS: Τέσσερις διακρίσεις για τη νέα Ψηφιακή Βοηθό ACiStant στα e-volution Awards 2025
Οι δύο μεγάλες χώρες της Ευρώπης, Ισπανία και Ιταλία δεν ήρθαν "αντιμέτωπες" μόνο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου, αλλά και σε μια άλλη ανταγωνιστική αρένα, όπου συναγωνίζονται για την υπεροχή: τα logistics του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Σύμφωνα με έρευνα της Direct Link, η Ιταλία και η Ισπανία συγκαταλέγονται μεταξύ των πέντε μεγαλύτερων αγορών ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη. Με κορυφαίους εταιρείες στο χώρο τους, όπως οι Yoox, Zara, IBS, Saldiprivati και Mango, οι δύο χώρες έχουν καθιερωθεί ως σημαντικοί παίκτες στο ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο.
Περισσότερα: Parcel Monitor: Ο αγώνας Ισπανίας εναντίον Ιταλίας στα eCommerce Logistics το 2024
Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας, και έχοντας βασική προτεραιότητα τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, η ACS παρέχει περισσότερες επιλογές εξυπηρέτησης μέσω της ψηφιακής βοηθού ACiStant, η οποία είναι διαθέσιμη στο www.acscourier.net και στο ACS Mobile App.
Περισσότερα: ACS: Νέες επιλογές στην αναβαθμισμένη ψηφιακή βοηθό 'ACiStant'
Στη δυναμική σφαίρα του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι έγκαιρες παραδόσεις αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της ικανοποίησης των πελατών και είναι καθοριστικής σημασίας για την εξασφάλιση επαναλαμβανόμενων αγορών. Η αποτελεσματικότητα μιας παράδοσης συχνά μετράται από το ποσοστό επιτυχίας της, το οποίο καταγράφει το ποσοστό των αποστολών που παραδίδονται έγκαιρα και χωρίς επιπλοκές.
Βασική μέτρηση σε αυτήν την αξιολόγηση, είναι το ποσοστό παράδοσης πρώτης προσπάθειας (FADR), το οποίο ορίζεται ως ο αριθμός των επιτυχημένων παραδόσεων που πραγματοποιήθηκαν κατά την πρώτη προσπάθεια χωρίς καθυστερήσεις ή προβλήματα. Ένα υψηλό FADR όχι μόνο επιταχύνει την αλυσίδα εφοδιασμού, αλλά μειώνει επίσης το λειτουργικό κόστος και ισχυροποιεί τις σχέσεις με τους πελάτες, ενισχύοντας, τελικά, τη φήμη μιας εταιρείας στην αγορά.
Περισσότερα: Parcel Monitor: Τα κορυφαία ποσοστά επιτυχημένων παραδόσεων το 2023
Για ακόμη μία χρονιά η ACS συμμετέχει ως κύριος χορηγός και εκθέτης στην 6η eCommerce & Digital Marketing Expo South Eastern Europe, που θα πραγματοποιηθεί από τις 24 έως τις 26 Μαΐου στο Ζάππειο Μέγαρο.
Η ACS θα συμμετάσχει και φέτος με δικό της περίπτερο, εκθέτοντας σύγχρονες λύσεις, παρουσιάζοντας τα ACS Points Plugin και προσφέροντας έως και 20% έκπτωση σε όσους πελάτες της τα ενσωματώσουν στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα.
Περισσότερα: Η ACS κύριος χορηγός και εκθέτης στην 6η eCommerce & Digital Marketing Expo SEE
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο συμφώνησε σε νέους κανόνες για τη μείωση, την επαναχρησιμοποίηση και την ανακύκλωση των συσκευασιών. Στο μέλλον, μόνο μέχρι το ήμισυ των συσκευασιών που χρησιμοποιούνται από εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα επιτρέπεται να είναι άδειο.
Στόχος του κανονισμού είναι να αντιμετωπίσει το αυξανόμενο ευρωπαϊκό βουνό απορριμμάτων, να εναρμονίσει τους κανόνες της εσωτερικής αγοράς και να προωθήσει την κυκλική οικονομία.
Περισσότερα: ΕΕ: Νέοι κανόνες για τις συσκευασίες αποστολών προϊόντων
Η αγορά του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ευρώπη έχει αναπτυχθεί σημαντικά την τελευταία δεκαετία, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19.
Με βάση την έκθεση της CBRE για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην εποχή μετά την πανδημία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Γαλλία και η Ιταλία αντιπροσωπεύουν περίπου το 62% των συνολικών ευρωπαϊκών δαπανών για online αγορές. Μεταξύ αυτών, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία προηγούνται με τα μεγαλύτερα μερίδια αγοράς, που μαζί αντιπροσωπεύουν σχεδόν το ήμισυ των συνολικών δαπανών.
Περισσότερα: Parcel Monitor: Τα eCommerce logistics στην Ευρώπη το 2024
Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, επενδύει σε νέες αποθηκευτικές εγκαταστάσεις αποκλειστικής χρήσης στον Ασπρόπυργο Αττικής συνολικής έκτασης 25.000 τ.μ.
Η νέα επένδυση έρχεται να δώσει σε ακόμα περισσότερους συνεργάτες εμπόρους πρόσβαση σε κορυφαίες υπηρεσίες αποθήκευσης προϊόντων και διεκπεραίωσης παραγγελιών.
Περισσότερα: Skroutz: Επένδυση σε νέες αποθήκες στον Ασπρόπυργο
Σε αρκετές περιοχές της Γερμανίας, η DHL δοκιμάζει την αποστολή δεμάτων χωρίς τυπωμένες ετικέτες. Αντίθετα, οι πελάτες σε αυτές τις περιοχές μπορούν να τοποθετήσουν ένα χειρόγραφο αναγνωριστικό πακέτου στο κουτί.
Η γερμανική εταιρεία logistics έστειλε ένα ενημερωτικό e-mail στους πελάτες σχετικά με αυτό το πιλοτικό πρόγραμμα που ονομάζεται «Παραλήφθηκε χωρίς εκτυπωτή». Δεν είναι σαφές το ποιες περιοχές υποστηρίζονται, αλλά οι επιλέξιμοι πελάτες θα λάβουν ένα e-mail σχετικά με το εάν θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν.
Tα δημοφιλή online marketplaces Shein και Temu στέλνουν τόνους αγαθών καθημερινά από την Κίνα στην Ευρώπη. Μόνο στη Γερμανία, υπολογίζεται ότι στέλνει περίπου 400.000 πακέτα την ημέρα, ή σχεδόν 150 εκατομμύρια ετησίως!
Αυτό το γεγονός προκαλεί σοβαρές συνέπειες στην αγορά των αεροπορικών εμπορευματικών μεταφορών, λένε οι ειδικοί.
Περισσότερα: Shein και Temu μπλοκάρουν τις αεροπορικές εμπορευματικές μεταφορές
Follow Us
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα Logistics
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77