Η αγορά του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ευρώπη έχει αναπτυχθεί σημαντικά την τελευταία δεκαετία, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19.
Με βάση την έκθεση της CBRE για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην εποχή μετά την πανδημία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Γαλλία και η Ιταλία αντιπροσωπεύουν περίπου το 62% των συνολικών ευρωπαϊκών δαπανών για online αγορές. Μεταξύ αυτών, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία προηγούνται με τα μεγαλύτερα μερίδια αγοράς, που μαζί αντιπροσωπεύουν σχεδόν το ήμισυ των συνολικών δαπανών.
Περισσότερα: Parcel Monitor: Τα eCommerce logistics στην Ευρώπη το 2024