Το BestPrice.gr, η Νο1 Πλατφόρμα σύγκρισης τιμών στην ελληνική αγορά, και η BOX NOW, η εταιρία με το μεγαλύτερο δίκτυο Αυτομάτων Μηχανημάτων Παραλαβής Δεμάτων (Lockers) στη χώρα, ανακοίνωσαν την διεύρυνση της συνεργασίας τους, με σκοπό να προωθήσουν τον καινοτόμο αυτό και φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο παραλαβής δεμάτων σε ηλεκτρονικά καταστήματα και καταναλωτές.
Από την έναρξη της συνεργασίας των δυο εταιριών, πριν από περίπου ένα χρόνο, στόχος ήταν να προσφέρουν έναν καινοτόμο και γρήγορο τρόπο παράδοσης δεμάτων στο σύνολο των ηλεκτρονικών καταστημάτων που συμμετέχουν στο BestPrice.gr, ανεξαρτήτως μεγέθους καταστήματος ή αριθμό παραγγελιών.
Πλέον, το ενδιαφέρον μετατοπίζεται και στον τελικό καταναλωτή, ο οποίος μπορεί εύκολα να εντοπίσει ποια ηλεκτρονικά καταστήματα παραδίδουν παραγγελίες μέσω των lockers της BOX NOW. Πιο συγκεκριμένα, οι καταναλωτές κατά την πλοήγησή τους στο BestPrice.gr μπορούν εύκολα να διακρίνουν ποια καταστήματα υποστηρίζουν την παράδοση μέσω BOX NOW locker μέσω του αντίστοιχου badge, ώστε να λάβουν και αυτό το κριτήριο υπόψη κατά την αγοραστική τους απόφαση.
Παράλληλα, οι χρήστες εκπαιδεύονται για το πώς λειτουργεί η παράδοση μέσω των lockers της BOX NOW, τα οποία είναι και φιλικά στο περιβάλλον καθώς λειτουργούν 100% με ηλιακή ενέργεια. Σε αυτό το πλαίσιο, το BestPrice.gr και η BOX NOW διοργανώνουν από κοινού ένα διαγωνισμό για τους καταναλωτές που κάνουν έρευνα αγοράς στην πλατφόρμα και παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους από συνεργαζόμενα καταστήματα στο BOX NOW locker της γειτονιάς τους. Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει έως τις 29/12/2022 και 2 τυχεροί θα κερδίσουν ένα ηλεκτρικό πατίνι και ένα smartwatch.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως πρόκειται για μία σύμπραξη που υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος Συνergies του BestPrice.gr, με στόχο την ενδυνάμωση και παροχή επιπλέον προνομίων στα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα της πλατφόρμας.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Το last-mile delivery είναι αναμφίβολα αναπόσπαστο μέρος της διαδικασίας εκπλήρωσης των παραγγελιών, αλλά είναι επίσης το πιο δύσκολο στον συντονισμό του. Σήμερα, απαιτούνται περισσότερα από απλά ανταγωνιστικές τιμές και ποιοτικά προϊόντα για να κερδίσετε τους πελάτες και να τους διατηρήσετε.
Οι πελάτες σήμερα θέλουν γρήγορη, ακριβή και αξιόπιστη παράδοση των παραγγελιών τους, χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα των προϊόντων. Πολλοί από αυτούς απαιτούν επίσης διαφάνεια και τακτικές ενημερώσεις σχετικά με το πού βρίσκεται το δέμα τους, χωρίς να χρειάζεται να πληρώσουν επιπλέον έξοδα αποστολής.
Στροφή προς μη συμβατικές μεθόδους παράδοσης
Στον κόσμο των logistics του ηλεκτρονικού εμπορίου, πολλοί θεωρούν ότι η παραδοσιακή επιλογή για παραδόσεις κατ' οίκον είναι αναποτελεσματική και ξεπερασμένη. Η έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου που προκλήθηκε από την πανδημία, σε συνδυασμό με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες προσδοκίες των σύγχρονων πελατών, έχει ωθήσει αρκετούς λιανοπωλητές και μεταφορείς να εξερευνήσουν μη συμβατικές μεθόδους παράδοσης, για την εκπλήρωση των παραγγελιών τους.
Αυτό το γεγονός, έρχεται συνδυαστικά με την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και η αγορά των παραδόσεων να αναμένεται να φτάσει σε τζίρο τα 665 δισ. δολάρια έως το 2030.
Μια βασική τάση που αναδεικνύει το Parcel Monitor σε πρόσφατο report του, είναι η διαρκής αύξηση των σημείων παραλαβής και παράδοσης (Pick-up and Drop-off - PUDO) στην Ευρώπη. Σύμφωνα με το Last Mile Experts, υπάρχουν περισσότερα από 336.000 σημεία PUDO διαθέσιμα στην Ευρώπη, εκ των οποίων τα 43.000 είναι αυτόματες μηχανές δεμάτων (APM). Η έρευνα δείχνει επίσης ότι έχει σημειωθεί αύξηση 40% στα σημεία PUDO στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στο Ηνωμένο Βασίλειο, από τα μέσα του 2019.
Σε αυτό το report, ο συνεργάτης μας, Parcel Monitor, εξετάζει τη χρήση των σημείων παραλαβής / παράδοσης σε τρεις βασικές ευρωπαϊκές αγορές: του Βελγίου, της Ολλανδίας και του Ηνωμένου Βασιλείου. Στο report, που μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν, θα βρείτε πληροφορίες, όπως προτιμώμενες ώρες και ημέρες παραλαβής από τους πελάτες, το ποσοστό των δεμάτων που συλλέχθηκαν εντός των πρώτων 24 ωρών και πολλές ακόμη.
Μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν το report από εδώ!
Το Parcel Monitor είναι μια κοινότητα που ξεκίνησε από λάτρεις των e-commerce logistics στο Parcel Perform. Στόχος τους είναι να εμπνεύσουν το οικοσύστημα logistics του ηλεκτρονικού εμπορίου, για να δημιουργήσουν μια καλύτερη εμπειρία παράδοσης για όλους.
Προσφέρει δωρεάν παρακολούθηση δεμάτων σε 900+ μεταφορείς παγκοσμίως σε μια ενιαία πλατφόρμα. Αξιοποιώντας τα δεδομένα του και την τεχνολογία, καταγράφει τις τάσεις των καταναλωτών, δίνει πολύτιμα στοιχεία στην αγορά και ενθαρρύνει τις συνεργασίες σε όλο τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η έκφραση… «πάω για ψώνια», τείνει ολοένα και περισσότερο να απουσιάζει από το λεξιλόγιο των καταναλωτών, τουλάχιστον με την κυριολεκτική της έννοια. Ειδικότερα οι νεότερες ηλικίες, αλλά όχι μόνο, το «πάω για ψώνια» το… μεταφράζουν σε ανοίγω τον υπολογιστή.
Οι διαδικτυακές αγορές, είναι γεγονός, ότι εκτοξεύτηκαν μετά και την πανδημία του κορονοϊού. Καταναλωτές και έμποροι, βρέθηκαν απότομα σε μια νέα πραγματικότητα που έπρεπε να διαχειριστούν. Να εντοπίσουν και να λύσουν προβλήματα και δυσλειτουργίες.
«Βραχνάς» για εκείνους που ασχολούνται με τη λιανική πώληση, ήταν, αλλά και είναι, η επεξεργασία των ανεπιθύμητων αντικειμένων, εκείνων δηλαδή που οι καταναλωτές θέλουν να επιστρέψουν πίσω στο κατάστημα.
Σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε το 2020 από την εταιρεία KRGM, εκτιμάται ότι είναι ένα φαινόμενο που κοστίζει στις επιχειρήσεις. Εταιρείες όπως η Next, Uniqlo, και Boohoo, άρχισαν να χρεώνουν τους αγοραστές για την επιστροφή των προϊόντων. Ουσιαστικά, όταν οι καταναλωτές στέλνουν τα ανεπιθύμητα αγαθά πίσω, το κόστος αφαιρείται από το ποσό που θα έπρεπε να τους επιστραφεί. Αυτό αφορά κάθε προϊόν που επιστρέφεται χωριστά, ανεξάρτητα αν είναι από την ίδια παραγγελία!
Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε το 2021, οι καταναλωτές χαρακτήρισαν τις δωρεάν επιστροφές και τη δωρεάν αποστολή, ως δύο σημαντικά ζητήματα στην επιλογή των διαδικτυακών εμπόρων. Όπως προκύπτει, οι λιανοπωλητές, είτε έχουν επιβαρυνθεί το κόστος, είτε το έχουν κρύψει σε αυξημένη τιμολόγηση προϊόντων.
Πώς αντιμετωπίζει η BOX NOW αυτή την τάση;
Κι ενώ η νέα τάση δείχνει, ότι οι εταιρείες περιορίζουν τις δωρεάν επιστροφές προϊόντων, μετά από συζήτηση με τον κύριο Λευτέρη Παπαδημητρίου, Διευθυντή πωλήσεων της BOX NOW, δίνεται μία πρωτοπόρα και καινοτόμα λύση!
«Η BOX NOW, αξιοποιώντας το μεγαλύτερο δίκτυο lockers που αριθμεί περισσότερα από 1.000 ενεργά lockers στην Ελλάδα, δίνει μια ελκυστική λύση στο θέμα των επιστροφών προϊόντων και πιο συγκεκριμένα στη γρήγορη και απρόσκοπτη επιστροφή των αντικειμένων.
Πρακτικά, ο καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει το δέμα του στο e-shop, χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε BOX NOW Locker τον βολεύει, σύμφωνα με το δικό του πρόγραμμα!
Χρησιμοποιώντας λοιπόν το κοντινότερο BOX NOW Locker, ο καταναλωτής δεν χρειάζεται να δεσμεύσει 2-3 ώρες από το χρόνο του, ώστε να περιμένει τον courier ή να επισκεφθεί ο ίδιος ένα κατάστημα.
Από την άλλη πλευρά, το e-Shop προσφέρει μια εξαιρετικά εύκολη διαδικασία στον πελάτη του, ενώ παράλληλα θα λάβει το προϊόν προς επιστροφή εντός 48 ωρών χωρίς δέσμευση χρόνου του προσωπικού περισσότερο από το επιθυμητό».
Μπορώ να επιστρέψω κάτι με τη BOX NOW, ενώ το έχω παραλάβει με Courier στη διεύθυνσή μου ή το έχω παραλάβει απευθείας από το κατάστημα;
Φυσικά! Η διαδικασία είναι πολύ εύκολη και απλή για τον καθένα.
Ο καταναλωτής επισκέπτεται τη σελίδα του e-shop και επιλέγει σαν τρόπο επιστροφής τη BOX NOW. Ακολουθώντας τις οδηγίες, θα πρέπει να συμπληρώσει μόνο το όνομα, το τηλέφωνο και το email του. Αμέσως δημιουργείται ένας 10ψήφιος κωδικός και στέλνεται στο κινητό του με viber ή sms. Mε τον κωδικό αυτό, μπορεί να εναποθέσει το δέμα του σε οποιοδήποτε BOX NOW Locker τον εξυπηρετεί. Έπειτα, η BOX NOW αναλαμβάνει να επιστρέψει το δέμα του στο e-shop, μέσα σε 48 ώρες από την εναπόθεσή του στο Locker από τον πελάτη.
Γιατί να επιλέξω τη BOX NOW κι όχι την εταιρεία courier που παρέδωσε;
Ο καταναλωτής, μπορεί να επιλέξει όποια εταιρεία courier επιθυμεί. Αν σκεφτεί κάποιος ότι με τη BOX NOW, μπορεί να πάει στο σούπερ μάρκετ της γειτονιάς του, στην αγαπημένη του καφετερία, ή στο φούρνο που συνηθίζει να παίρνει το πρωινό του και το Locker μας να βρίσκεται πάντα δίπλα του, τότε κέρδος χρόνου θα το έλεγα!
Επίσης, σε 48 ώρες το αργότερο, θα βρίσκεται στο κατάστημα, οπότε θα γίνει η επιστροφή χρημάτων πιο άμεσα!
Σε ποιες περιπτώσεις, υπάρχει χρέωση; Ποια είναι η εμπορική πολιτική της BOX NOW ως προς τις επιστροφές;
Όπως και για τις κανονικές αποστολές δεμάτων, η εμπορική μας πολιτική είναι άκρως ανταγωνιστική, συνδυάζοντας ταχύτητα, ευκολία και τιμή.
Ωστόσο, είναι πολύ σημαντικό να τονίσουμε ότι το κάθε e-shop, προσαρμόζει τη δική του εμπορική πολιτική ως προς την κοστολόγηση της υπηρεσίας, σύμφωνα πάντα με τη δική του στρατηγική.
Η BOX NOW αγαπάει το περιβάλλον!
Σεβόμενοι το περιβάλλον που ζούμε, η BOX NOW μειώνει τους ρύπους εκπομπής παραδίδοντας σε ένα μόνο σημείο, όπου υπάρχει Locker (ακόμη και στις πιο δυσπρόσιτες περιοχές), περιορίζοντας με αυτόν τον τρόπο τις μετακινήσεις των οδηγών, χωρίς να χρειάζεται η διανομή σε κάθε σπίτι ξεχωριστά!
Τα BOX NOW Lockers τοποθετούνται σε εξωτερικούς, εύκολα προσβάσιμους 24/7 χώρους. Από τη φύση τους, είναι φιλικά προς το περιβάλλον, αφού λειτουργούν αποκλειστικά με τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
-Advertorial-
Η Amazon ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο ευρώ έως το 2027 για την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα του δικτύου μεταφορών της στην Ευρώπη.
Η εταιρεία θα προσθέσει ηλεκτρικά φορτηγά παράδοσης, όπως επίσης και ηλεκτρικά βαρέα φορτηγά οχήματα μεταφορών στο δίκτυό της, με στόχο μηδενικές εκπομπές ρύπων έως το 2040.
Η Amazon εργάζεται για πιο βιώσιμες πρακτικές λειτουργίας και παράδοσης στην Ευρώπη εδώ και καιρό. Αυτό το καλοκαίρι, εγκαινίασε τον πρώτο της κόμβο «μικροκινητικότητας» στο Λονδίνο, που αποτελείται από ένα στόλο ηλεκτρικών ποδηλάτων και προσωπικό που κάνει παραδόσεις με τα πόδια.
Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτή τη στιγμή διαθέτει πάνω από 3.000 ηλεκτρικά φορτηγά για παραδόσεις σε όλη την Ευρώπη. Στόχος με τα νέα επενδυτικά της σχέδια, είναι να αυξήσει αυτόν το στόλο σε πάνω από 10.000 οχήματα έως το 2025.
Η Amazon διαθέτει επί του παρόντος κόμβους μικροκινητικότητας σε 20 πόλεις της Ευρώπης και θέλει να τους διπλασιάσει μέχρι το τέλος του 2025. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι θα επενδύσει σε χιλιάδες φορτιστές οχημάτων στις Ευρωπαϊκές της εγκαταστάσεις.
Επιπλέον, θέλει να τροφοδοτήσει τις δραστηριότητές της με 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας έως το 2025. Σε αυτό το πλάνο εντάσσονται κέντρα δεδομένων, κέντρα logistics και φυσικά καταστήματα. Πριν από ένα χρόνο, οι δραστηριότητες της εταιρείας τροφοδοτούνταν με 85% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, διαθέτοντας πάνω από 100 έργα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας σε όλη την Ευρώπη.
Πηγή: ecommercenews
Εικόνα: amazon
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Η πανδημία έδειξε πιο έντονα από ποτέ την ευθραυστότητα του customer loyalty, γι’ αυτό και το last mile αποτελεί πλέον μια πολύ σημαντική παράμετρο.
Η ευκολία και η ταχύτητα μιας παραγγελίας, αποτελούν βασική προτεραιότητα για τον καταναλωτή, ενώ ένα μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών εγκαταλείπει το καλάθι του αν παρουσιαστεί κάποιο μεγάλο, ή αδικαιολόγητο κόστος παράδοσης.
Με στόχο την ενίσχυση της πιστότητας και του retention στις διαδικτυακές παραγγελίες, η BOX NOW διαχειρίζεται τις αποστολές των ηλεκτρονικών καταστημάτων, αυξάνοντας το μέσο καλάθι κατά 20% και προσφέροντας παράλληλα ευέλικτες παραδόσεις δεμάτων στους πελάτες.
Η BOX NOW προσφέρει στον τελικό καταναλωτή την ελευθερία παραλαβής δεμάτων, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, μέσω των αυτόματων μηχανημάτων παράδοσης δεμάτων, τα οποία πλέον ξεπερνούν τα 1.000 σημεία πανελλαδικά.
Όμως, πόσο εύκολο είναι για ένα e-shop να συνδεθεί με τη BOX NOW;
Σύμφωνα με τον κύριο Παναγιώτη Οικονόμου, Chief Information Officer της BOX NOW, “η διασύνδεση της υπηρεσίας μπορεί να υλοποιηθεί με διάφορους τρόπους, ανάλογα με τις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη/e-shop. Παρέχουμε plugins για τις πιο γνωστές και mainstream e-commerce πλατφόρμες (WordPress, OpenCart, Shopify κ.λπ.)”.
“Σε περίπτωση tailor made solution, παρέχουμε το API μας, το οποίο επιτρέπει πλήρη διασύνδεση. Μέσω αυτού, παρέχονται όλες οι λειτουργίες της υπηρεσίας, καθώς και οποιαδήποτε πληροφορία όσον αφορά στις αποστολές.
Σε περίπτωση που κάποιο κατάστημα θέλει να εξυπηρετεί τους πελάτες του για αποστολή αντικειμένων μέσω των lockers της BOX NOW, χωρίς να προχωρήσει σε κάποιο Integration, η εταιρία μας παρέχει και το portal πελατών, στο οποίο μπορεί να καταχωρήσει μόνος του τις αποστολές.”
Πόσος χρόνος απαιτείται συνήθως για τη διασύνδεση ενός e-shop με την υπηρεσία της BOX NOW;
Ο χρόνος διασύνδεσης εξαρτάται κυρίως από την πολυπλοκότητα του κάθε e-shop (tailor made / e-commerce platform). Σε γενικές γραμμές, η υλοποίηση διαρκεί 2-3 εβδομάδες, καθώς απαιτούνται αρκετά τεστ και φυσικά, prioritization από τη μεριά του e-shop.
Τί ασφάλεια υπάρχει όσον αφορά στη διασύνδεση και φυσικά, την παραλαβή αντικειμένων από τα locker; Τί συμβαίνει με τα Pins;
Η διασύνδεση είναι ασφαλής και πραγματοποιείται μέσω όλων των τελευταίων προτύπων ασφάλειας (κρυπτογράφηση κ.λπ.). Τα συστήματά μας χρησιμοποιούν όλα τα state of the art πρωτόκολλα και υπηρεσίες (κυρίως είμαστε Host σε cloud services).
Όσον αφορά στην ασφάλεια των Pin, θέλω να αναφέρω ότι δεν υπάρχει επαναχρησιμοποίηση των parcel ids, όπως και το ότι δε μπορεί τυχαία να βάλει κάποιος ένα 10ψήφιο αριθμό και να ανοίξει κάποιο compartment σε κάποιο Locker. Η πιθανότητα είναι μικρότερη του ενός δισεκατομμυρίου.
Ποια είναι η BOX NOW
Η BOX NOW, η νέα πρωτοπόρος start up (ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2021), φέρνει το μέλλον στην παράδοση δεμάτων. Αξιοποιώντας καινοτόμο ψηφιακή τεχνολογία, προσφέρει σύγχρονες, αυτοματοποιημένες και προσωποποιημένες υπηρεσίες. Απευθύνεται στο ευρύ κοινό (Β2C) αλλά και στις επιχειρήσεις (Β2Β) που διατηρούν ηλεκτρονικά καταστήματα (Ε-shop) αλλά και σε κάθε επιχείρηση η οποία χρησιμοποιεί υπηρεσίες αποστολής δεμάτων, γενικότερα. Παρέχει καινοτόμες υπηρεσίες παράδοσης και παραλαβής, αναπτύσσοντας το μεγαλύτερο δίκτυο Αυτόματων Μηχανημάτων Παραλαβής Δεμάτων στην Ελλάδα.
-Advertorial-
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Για μια ακόμα χρονιά, η ACS, στο πλαίσιο των ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας, συνεργάζεται με το GIVMED, τη μη κερδοσκοπική οργάνωση που μεριμνά για την πρόσβαση των κοινωνικά ευπαθών ομάδων σε φαρμακευτικό υλικό.
Συγκεκριμένα, από τις 14 Οκτωβρίου έως και τις 14 Νοεμβρίου 2022 στα καταστήματα του δικτύου της ACS στον Νομό Αττικής, θα συγκεντρώνονται φάρμακα για το Κοινωνικό Φαρμακείο Μοσχάτου – Ταύρου.
Η διαδικασία είναι η ακόλουθη: Ο δωρητής ελέγχει το φαρμακείο του για φάρμακα που μπορεί να δωρίσει. Τα φάρμακα προς δωρεά δεν πρέπει να έχουν λήξει, να χρειάζονται ψυγείο, να είναι δίγραμμα και χρησιμοποιημένα ή ανοιχτά όταν πρόκειται για σιρόπια, αλοιφές και εισπνεόμενα. Στη συνέχεια, o δωρητής τοποθετεί τα φάρμακα σε χαρτοκιβώτιο, το οποίο κλείνει και αναγράφει ευκρινώς «Φάρμακα για GIVMED». Τέλος, παραδίδει το χαρτοκιβώτιο στο κοντινότερο κατάστημα ACS εντός Αττικής, που θα αναλάβει να το στείλει με ασφάλεια στο Κοινωνικό Φαρμακείο Μοσχάτου – Ταύρου.
Από την αρχή της συνεργασίας μεταξύ των δύο οργανισμών τον Μάιο του 2018, οι κοινωφελείς δομές του δικτύου του GIVMED, όπως τα κοινωνικά φαρμακεία, τα γηροκομεία και οι δομές για παιδιά έχουν λάβει χιλιάδες φάρμακα που συγκεντρώνονται και διανέμονται από την ACS. Σημειώνεται ότι η αξία των φαρμάκων που συγκεντρώθηκαν από τους κατοίκους της Αττικής στην αντίστοιχη δράση του 2020, ξεπέρασε τα 10.500 ευρώ.
Η ACS θα συνεχίσει να στηρίζει τέτοιου είδους δράσεις, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί η εταιρεία τα τελευταία χρόνια και το οποίο επικεντρώνεται σε 4 κοινωνικούς πυλώνες: την ανταπόκριση σε έκτακτη ανάγκη/φυσική καταστροφή και δράσεις πανελλαδικής εμβέλειας, την προστασία της φύσης, την ενίσχυση της ποιοτικής εκπαίδευσης και ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και τη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Το BestPrice.gr, η πρώτη υπηρεσία αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών στην Ελλάδα, ανακοινώνει τη νέα του συνεργασία με την AfterSalesPro, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας BestPrice ΣΥΝergies.
Μεσω της συνέργειας αυτής, επιτυγχάνεται η δυνατότητα δωρεάν δοκιμής των υπηρεσιών της AfterSalesPro για περισσότερα από 3.500 ηλεκτρονικά καταστήματα που συμμετέχουν στο BestPrice.gr.
Η AfterSalesPro αποτελεί μία ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης αποστολών και παραγγελιών για όλα τα e-shop που δραστηριοποιούνται τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Κύπρο.
Η εφαρμογή διασυνδέει όλες τις γνωστές πλατφόρμες e-commerce με τα webservices 20+ εταιρειών courier, ενώ ταυτόχρονα με την αυτοματοποίηση της δημιουργίας των voucher, προσφέρει λύσεις διαχείρισης επιστροφών, pick-up, τηλεφωνικών παραγγελιών, αξιολόγησης πελατών και μία σειρά υπηρεσιών για την βελτιστοποίηση των pre και after sales διαδικασιών ενός σύγχρονου ηλεκτρονικού καταστήματος.
Το πρόγραμμα BestPrice ΣΥΝergies του BestPrice.gr στοχεύει στην υποστήριξη και ενδυνάμωση των συνεργαζόμενων καταστημάτων εξασφαλίζοντας προνομιακές χρεώσεις και παροχές σε υπηρεσίες τρίτων εταιριών μέσω ειδικών συμφωνιών.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι το BestPrice.gr είναι η πρώτη πλατφόρμα αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών στην Ελλάδα ενώ σήμερα συνεργάζεται με περισσότερα από 3.500 ηλεκτρονικά καταστήματα, συμπεριλαμβανομένων των μεγαλύτερων retailers της χώρας.
Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στον ακόλουθο σύνδεσμο: www.bestprice.gr/synergies/after-sales-pro
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Τη θέση της Country Manager για τις θυγατρικές τής UPS στην Ελλάδα, την Ουγγαρία, τη Ρουμανία και τη Σλοβενία, αναλαμβάνει η Daniela Constantinescu, όπως ανακοινώθηκε από την εταιρεία.
Η νέα Country Manager θα εργάζεται από τα γραφεία της εταιρείας στη Βουδαπέστη και θα αναφέρεται στην Kim Ruymbeke, Πρόεδρο της Περιφέρειας Ανατολικής Ευρώπης.
Η κ. Constantinescu από τη θέση της διευθύντριας, θα είναι υπεύθυνη για τη διασφάλιση της ποιότητας των αποστολών σε κάποιες από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές στην Ευρώπη. Σε συνεργασία με τις ομάδες των τοπικών αγορών, η νέα διευθύντρια θα επιδιώξει τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών της UPS με έμφαση στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, ενώ παράλληλα από τη νέα της θέση θα φροντίσει για τη μέγιστη αξιοποίηση των επιχειρηματικών ευκαιριών που μπορεί να προκύψουν τόσο στην Ευρώπη όσο και παγκοσμίως.
Η κ. Constantinescu είναι επαγγελματίας με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στα χρηματοοικονομικά και τη λογιστική. Ξεκίνησε να εργάζεται για την UPS το 2007 ως επικεφαλής οικονομικών και λογιστικής της θυγατρικής της εταιρείας στη Ρουμανία και αργότερα κατείχε πολλές άλλες διευθυντικές θέσεις. Ήταν επίσης υπεύθυνη για τις οικονομικές λειτουργίες της εταιρείας στην Ουγγαρία, για ενάμιση χρόνο.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Τα τελευταία χρόνια, τα e-commerce logistics συνέχισαν να αναπτύσσονται σε διάφορες χώρες σε όλη την Ευρώπη, αφού πολλοί καταναλωτές έχουν υιοθετήσει το ηλεκτρονικό εμπόριο λόγω της ευκολίας, της ασφάλειας, της μεγάλης ποικιλίας προϊόντων και τη δυνατότητα παράδοσης στην πόρτα τους. Επίσης, οι πελάτες σε όλη την Ευρώπη συνέχισαν να απολαμβάνουν ταχύτερες και βελτιωμένης εμπειρίας παραδόσεις, οι οποίες συχνά τους αφήνουν πολύ ικανοποιημένους.
Ως μέρος της σειράς E-Commerce Logistics Race το Parcel Monitor εξέτασε προσεκτικά τους βασικούς δείκτες απόδοσης για τα logistics στο ηλεκτρονικό εμπόριο μεταξύ τριών διαφορετικών ευρωπαϊκών χωρών – Γερμανίας, Γαλλίας και Πολωνίας – για να καθορίσει ποια χώρα είχε καλύτερη απόδοση το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Η Πολωνία είχε τον ταχύτερο μέσο χρόνο transit
Μεταξύ των ευρωπαϊκών κρατών, η Πολωνία είχε τον ταχύτερο μέσο χρόνο transit το πρώτο τρίμηνο του 2022, ο οποίος ήταν 1,09 ημέρες. Συγκριτικά, η Γερμανία και η Γαλλία είχαν χρόνο διέλευσης 1,14 ημερών και 1,82 ημερών, αντίστοιχα. Ο χρόνος της Πολωνίας ήταν σημαντικά βελτιωμένος σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, όπου ήταν 1,4 ημέρες.
Η κορυφαία επίδοση της Πολωνίας μπορεί να αποδοθεί στις ανεπτυγμένες θαλάσσιες, σιδηροδρομικές, οδικές και αεροπορικές υποδομές της, καθώς και στα πολλά logistics hubs που βρίσκονται στη χώρα. Επίσης, είναι σημαντικό ότι η χώρα υιοθέτησε απλουστευμένες διαδικασίες διέλευσης των συνόρων για e-commerce logistics και φορτηγά οχήματα, καθιστώντας ταχύτερη την επεξεργασία των αποστολών. Στην περίοδο αιχμής πέρυσι, στην Πολωνία παρατηρήθηκε σημαντικά μικρότερος χρόνος διέλευσης 1 ημέρας, σε σύγκριση με τη Γαλλία (1,92 ημέρες) και τη Γερμανία (1,2 ημέρες).
Η Γαλλία ήταν πρώτη ως προς τη χρήση σημείων συλλογής
Από το ξέσπασμα της πανδημίας COVID-19, πολλές χώρες σε όλη την Ευρώπη στράφηκαν σε σημεία συλλογής για την παράδοση παραγγελιών. Αυτά τα σημεία συλλογής επιτρέπουν στους καταναλωτές να αποφασίσουν πότε θα παραλάβουν ή θα παραδώσουν τις παραγγελίες τους και τις επιστροφές τους, για να αποφύγουν περιττές καθυστερήσεις.
Το πρώτο τρίμηνο του 2022, η χρήση collection points συνέχισε να αυξάνεται τόσο στην Πολωνία όσο και στη Γερμανία. Περίπου το 15,73% και το 16,96% των δεμάτων που διακινήθηκαν, παραδόθηκαν σε σημεία συλλογής στην Πολωνία και τη Γερμανία, αντίστοιχα. Ενώ η Γαλλία διατήρησε την πρώτη θέση στη χρήση σημείων συλλογής σε όλη την Ευρώπη με 21,43%, σημειώθηκε πτώση σε σχέση με το 2021.
Η Πολωνία σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση όγκου δεμάτων
Η Πολωνία σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση στον όγκο των διακινούμενων δεμάτων κατά τις περιόδους αιχμής του 2021, σε ποσοστό 34,26%. Τόσο η Γαλλία όσο και η Γερμανία σημείωσαν αύξηση, σε ποσοστά 33,38% και 19,40%, αντίστοιχα.
Η αύξηση του όγκου των δεμάτων στην Πολωνία είναι πιθανό να οφείλεται στην έναρξη των συνδρομών Amazon Prime τον Οκτώβριο του 2021, προσφέροντας δωρεάν παράδοση αγορών και video streaming. Πριν από την έναρξη της υπηρεσίας Amazon Prime, πολλοί καταναλωτές θα εγκατέλειπαν τις αγορές τους λόγω υψηλού κόστους αποστολής. Αντίθετα, με τη δωρεάν αποστολή οι καταναλωτές στην Πολωνία ήταν πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.
Δείτε εδώ το πλήρες άρθρο του Parcel Monitor!
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Στα επόμενα βήματα του ψηφιακού μετασχηματισμού τους προχωρούν τα ΕΛΤΑ, τα οποία περιλαμβάνουν την επέκταση της χρήσης ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης για τη διαλογή δεμάτων, παραδόσεις με drones, εγκατάσταση smart lockers και εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού και των υπηρεσιών που προσφέρουν οι διανομείς.
Όπως μεταδίδει το moved.gr το σύνολο των δράσεων θα παρουσιαστεί στο περίπτερο των ΕΛΤΑ στην 86η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, το οποίο θα έχει ψηφιακή υπογραφή και θα μεταφέρει τον επισκέπτη στην επόμενη ημέρα των ταχυμεταφορών στην χώρα μας.
Στο πλαίσιο αυτό, την ερχόμενη Παρασκευή τα ΕΛΤΑ εγκαινιάζουν την επέκταση των mini robots και στο Κέντρο Διαλογής της Θεσσαλονίκης. Αυτή τη στιγμή το Κέντρο Διαλογής στο Κρυονέρι Αττικής διαθέτει 125 ρομπότ και εξυπηρετούν 7.000 δέματα την ώρα, ή 165.000 δέματα την ημέρα.
Στο Κέντρο Διαλογής του Ωραιοκάστρου δημιουργήθηκε μία εγκατάσταση που περιλαμβάνει 45 robots με ταχύτητα διαχείρισης περίπου 3.000 δεμάτων την ώρα, η οποία θα συμβάλλει στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων της Βόρειας Ελλάδας. Τα robots μπορούν να μεταφέρουν από έναν απλό φάκελο, μέχρι ένα δέμα βάρους 10 κιλών, να τα ζυγίσουν αυτόματα και να τα στείλουν με απόλυτη ακρίβεια στον σάκο του παραλήπτη για άμεση αποστολή, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα 120 ταχυδρομικούς κωδικούς.
Όσον αφορά στα smart lockers, αρχικά θα αρχίσουν να τοποθετούνται σε καταστήματα των ΕΛΤΑ και σε άλλα πολυσύχναστα σημεία της Αττικής και της Θεσσαλονίκης.
Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ και με τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται από το νομοσχέδιο του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για τις "Αναδυόμενες τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών", προχωρά και η αξιοποίηση των drones για τη διανομή αλληλογραφίας, μικροδεμάτων, αλλά και φαρμάκων σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές, όπως και σε άλλες χρήσεις σε αστικές περιοχές.
Τέλος, όσον αφορά στην αναβάθμιση των ταχυδρόμων και διανομέων και των υπηρεσιών που προσφέρουν, αυτοί θα είναι εφοδιασμένοι με συσκευές PDA ενσωματωμένη λειτουργία πληρωμών POS (tap & pay), οι οποίες θα επικοινωνούν με την mobile εφαρμογή του πελάτη για ανέπαφες αποστολές. Ως αποτέλεσμα, εκτός από τη διαχείριση της ταχυδρομικής αποστολής, θα μπορούν να εισπράττουν, να πληρώνουν, ή να αντιπαραβάλλουν οποιαδήποτε παραγγελία, λογαριασμό, ή υπηρεσία.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Follow Us
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα Logistics
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77