Logistics

Νέα Country Manager της UPS για τη χώρα μας

Τη θέση της Country Manager για τις θυγατρικές τής UPS στην Ελλάδα, την Ουγγαρία, τη Ρουμανία και τη Σλοβενία, αναλαμβάνει η Daniela Constantinescu, όπως ανακοινώθηκε από την εταιρεία.

Η νέα Country Manager θα εργάζεται από τα γραφεία της εταιρείας στη Βουδαπέστη και θα αναφέρεται στην Kim Ruymbeke, Πρόεδρο της Περιφέρειας Ανατολικής Ευρώπης.

 

Η κ. Constantinescu από τη θέση της διευθύντριας, θα είναι υπεύθυνη για τη διασφάλιση της ποιότητας των αποστολών σε κάποιες από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές στην Ευρώπη. Σε συνεργασία με τις ομάδες των τοπικών αγορών, η νέα διευθύντρια θα επιδιώξει τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών της UPS με έμφαση στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, ενώ παράλληλα από τη νέα της θέση θα φροντίσει για τη μέγιστη αξιοποίηση των επιχειρηματικών ευκαιριών που μπορεί να προκύψουν τόσο στην Ευρώπη όσο και παγκοσμίως.

Η κ. Constantinescu είναι επαγγελματίας με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στα χρηματοοικονομικά και τη λογιστική. Ξεκίνησε να εργάζεται για την UPS το 2007 ως επικεφαλής οικονομικών και λογιστικής της θυγατρικής της εταιρείας στη Ρουμανία και αργότερα κατείχε πολλές άλλες διευθυντικές θέσεις. Ήταν επίσης υπεύθυνη για τις οικονομικές λειτουργίες της εταιρείας στην Ουγγαρία, για ενάμιση χρόνο.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Parcel Monitor: Οι πρωταθλητές στα e-commerce logistics στην Ευρώπη

Τα τελευταία χρόνια, τα e-commerce logistics συνέχισαν να αναπτύσσονται σε διάφορες χώρες σε όλη την Ευρώπη, αφού πολλοί καταναλωτές έχουν υιοθετήσει το ηλεκτρονικό εμπόριο λόγω της ευκολίας, της ασφάλειας, της μεγάλης ποικιλίας προϊόντων και τη δυνατότητα παράδοσης στην πόρτα τους. Επίσης, οι πελάτες σε όλη την Ευρώπη συνέχισαν να απολαμβάνουν ταχύτερες και βελτιωμένης εμπειρίας παραδόσεις, οι οποίες συχνά τους αφήνουν πολύ ικανοποιημένους.

Ως μέρος της σειράς E-Commerce Logistics Race το Parcel Monitor εξέτασε προσεκτικά τους βασικούς δείκτες απόδοσης για τα logistics στο ηλεκτρονικό εμπόριο μεταξύ τριών διαφορετικών ευρωπαϊκών χωρών – Γερμανίας, Γαλλίας και Πολωνίας – για να καθορίσει ποια χώρα είχε καλύτερη απόδοση το πρώτο τρίμηνο του 2022.

Η Πολωνία είχε τον ταχύτερο μέσο χρόνο transit

Μεταξύ των ευρωπαϊκών κρατών, η Πολωνία είχε τον ταχύτερο μέσο χρόνο transit το πρώτο τρίμηνο του 2022, ο οποίος ήταν 1,09 ημέρες. Συγκριτικά, η Γερμανία και η Γαλλία είχαν χρόνο διέλευσης 1,14 ημερών και 1,82 ημερών, αντίστοιχα. Ο χρόνος της Πολωνίας ήταν σημαντικά βελτιωμένος σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, όπου ήταν 1,4 ημέρες.

Η κορυφαία επίδοση της Πολωνίας μπορεί να αποδοθεί στις ανεπτυγμένες θαλάσσιες, σιδηροδρομικές, οδικές και αεροπορικές υποδομές της, καθώς και στα πολλά logistics hubs που βρίσκονται στη χώρα. Επίσης, είναι σημαντικό ότι η χώρα υιοθέτησε απλουστευμένες διαδικασίες διέλευσης των συνόρων για e-commerce logistics και φορτηγά οχήματα, καθιστώντας ταχύτερη την επεξεργασία των αποστολών. Στην περίοδο αιχμής πέρυσι, στην Πολωνία παρατηρήθηκε σημαντικά μικρότερος χρόνος διέλευσης 1 ημέρας, σε σύγκριση με τη Γαλλία (1,92 ημέρες) και τη Γερμανία (1,2 ημέρες).

 

Η Γαλλία ήταν πρώτη ως προς τη χρήση σημείων συλλογής 

Από το ξέσπασμα της πανδημίας COVID-19, πολλές χώρες σε όλη την Ευρώπη στράφηκαν σε σημεία συλλογής για την παράδοση παραγγελιών. Αυτά τα σημεία συλλογής επιτρέπουν στους καταναλωτές να αποφασίσουν πότε θα παραλάβουν ή θα παραδώσουν τις παραγγελίες τους και τις επιστροφές τους, για να αποφύγουν περιττές καθυστερήσεις. 

Το πρώτο τρίμηνο του 2022, η χρήση collection points συνέχισε να αυξάνεται τόσο στην Πολωνία όσο και στη Γερμανία. Περίπου το 15,73% και το 16,96% των δεμάτων που διακινήθηκαν, παραδόθηκαν σε σημεία συλλογής στην Πολωνία και τη Γερμανία, αντίστοιχα. Ενώ η Γαλλία διατήρησε την πρώτη θέση στη χρήση σημείων συλλογής σε όλη την Ευρώπη με 21,43%, σημειώθηκε πτώση σε σχέση με το 2021.

 

Η Πολωνία σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση όγκου δεμάτων

Η Πολωνία σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση στον όγκο των διακινούμενων δεμάτων κατά τις περιόδους αιχμής του 2021, σε ποσοστό 34,26%. Τόσο η Γαλλία όσο και η Γερμανία σημείωσαν αύξηση, σε ποσοστά 33,38% και 19,40%, αντίστοιχα.

Η αύξηση του όγκου των δεμάτων στην Πολωνία είναι πιθανό να οφείλεται στην έναρξη των συνδρομών Amazon Prime τον Οκτώβριο του 2021, προσφέροντας δωρεάν παράδοση αγορών και video streaming. Πριν από την έναρξη της υπηρεσίας Amazon Prime, πολλοί καταναλωτές θα εγκατέλειπαν τις αγορές τους λόγω υψηλού κόστους αποστολής. Αντίθετα, με τη δωρεάν αποστολή οι καταναλωτές στην Πολωνία ήταν πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.

 

Δείτε εδώ το πλήρες άρθρο του Parcel Monitor!

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Τα ΕΛΤΑ επεκτείνουν τη ρομποτική διαλογή και στη Θεσσαλονίκη

Στα επόμενα βήματα του ψηφιακού μετασχηματισμού τους προχωρούν τα ΕΛΤΑ, τα οποία περιλαμβάνουν την επέκταση της χρήσης ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης για τη διαλογή δεμάτων, παραδόσεις με drones, εγκατάσταση smart lockers και εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού και των υπηρεσιών που προσφέρουν οι διανομείς.

Όπως μεταδίδει το moved.gr το σύνολο των δράσεων θα παρουσιαστεί στο περίπτερο των ΕΛΤΑ στην 86η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, το οποίο θα έχει ψηφιακή υπογραφή και θα μεταφέρει τον επισκέπτη στην επόμενη ημέρα των ταχυμεταφορών στην χώρα μας.

Στο πλαίσιο αυτό, την ερχόμενη Παρασκευή τα ΕΛΤΑ εγκαινιάζουν την επέκταση των mini robots και στο Κέντρο Διαλογής της Θεσσαλονίκης. Αυτή τη στιγμή το Κέντρο Διαλογής στο Κρυονέρι Αττικής διαθέτει 125 ρομπότ και εξυπηρετούν 7.000 δέματα την ώρα, ή 165.000 δέματα την ημέρα.

Στο Κέντρο Διαλογής του Ωραιοκάστρου δημιουργήθηκε μία εγκατάσταση που περιλαμβάνει 45 robots με ταχύτητα διαχείρισης περίπου 3.000 δεμάτων την ώρα, η οποία θα συμβάλλει στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων της Βόρειας Ελλάδας. Τα robots μπορούν να μεταφέρουν από έναν απλό φάκελο, μέχρι ένα δέμα βάρους 10 κιλών, να τα ζυγίσουν αυτόματα και να τα στείλουν με απόλυτη ακρίβεια στον σάκο του παραλήπτη για άμεση αποστολή, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα 120 ταχυδρομικούς κωδικούς.

Όσον αφορά στα smart lockers, αρχικά θα αρχίσουν να τοποθετούνται σε καταστήματα των ΕΛΤΑ και σε άλλα πολυσύχναστα σημεία της Αττικής και της Θεσσαλονίκης. 

Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ και με τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται από το νομοσχέδιο του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για τις "Αναδυόμενες τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών", προχωρά και η αξιοποίηση των drones για τη διανομή αλληλογραφίας, μικροδεμάτων, αλλά και φαρμάκων σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές, όπως και σε άλλες χρήσεις σε αστικές περιοχές.

Τέλος, όσον αφορά στην αναβάθμιση των ταχυδρόμων και διανομέων και των υπηρεσιών που προσφέρουν, αυτοί θα είναι εφοδιασμένοι με συσκευές PDA ενσωματωμένη λειτουργία πληρωμών POS (tap & pay), οι οποίες θα επικοινωνούν με την mobile εφαρμογή του πελάτη για ανέπαφες αποστολές. Ως αποτέλεσμα, εκτός από τη διαχείριση της ταχυδρομικής αποστολής, θα μπορούν να εισπράττουν, να πληρώνουν, ή να αντιπαραβάλλουν οποιαδήποτε παραγγελία, λογαριασμό, ή υπηρεσία.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Amazon τοποθετεί pickup lockers σε αστυνομικά τμήματα

Τα smart lockers της Amazon θεωρητικά ήδη προστατεύουν το περιεχόμενό τους από τους ληστές, αλλά ορισμένα από αυτά έχουν πλέον ένα πρόσθετο επίπεδο ασφάλειας, αφού στην Ουάσινγκτον των ΗΠΑ ξεκίνησε η δοκιμαστική τοποθέτησή τους σε αστυνομικά τμήματα.

Πιο συγκεκριμένα, η Μητροπολιτική Αστυνομία της Ουάσινγκτον τοποθέτησε lockers σε δύο σημεία στην πόλη. Εάν το πιλοτικό πρόγραμμα πάει καλά, τότε οι Αστυνομικές Αρχές και η Amazon σχεδιάζουν να τοποθετήσουν lockers σε περισσότερους αστυνομικούς σταθμούς.

Εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς τη συγκεκριμένη κίνηση, αφού υπάρχουν συμβάντα κλοπών και η εταιρεία θέλει να τα ελαχιστοποιήσει.

Η Amazon έχει ήδη αρκετούς δεσμούς με τις Αστυνομικές Αρχές. Πριν μερικές εβδομάδες, είδε το φως της δημοσιότητας το γεγονός ότι η εταιρεία έδωσε στην αστυνομία πλάνα από κάμερες Ring που πουλάει, σε τουλάχιστον 11 περιπτώσεις, χωρίς δικαστική απόφαση, ή συγκατάθεση των κατόχων των καμερών.

Επίσης, οι Αρχές είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου της Amazon για κάποιο χρονικό διάστημα πριν μερικά χρόνια. Κατόπιν, η εταιρεία απαγόρευσε τη χρήση του λογισμικού της από την αστυνομία το 2020 και πέρσι επέκτεινε την απαγόρευση επ' αόριστον.

 

Εικόνα: Alex Motoc, Unsplash
  

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Parcel Monitor: Γιατί τα Logistics Data έχουν σημασία στο λιανικό εμπόριο

Τα δεδομένα είναι στην πρώτη γραμμή του σύγχρονου omnichannel λιανικού εμπορίου. Mπορούν να αλλάξουν όλες τις πτυχές ενός retailer, από  θέματα κοστολόγησης και την προσαρμογή της προσφοράς σε κάθε πελάτη και σε κάθε κανάλι πώλησης, μέχρι την αλυσίδα εφοδιασμού ώστε να γίνει πιο αποτελεσματική. Επίσης, τα data επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να λαμβάνουν ορθότερες αποφάσεις και να βελτιώνουν τη λειτουργική τους αποτελεσματικότητα.

Όμως, τί είναι τα Logistics Data; Ας δούμε μερικές πραγματικές εφαρμογές αυτών των δεδομένων.



Logistics Data και λήψη αποφάσεων 

Τα Logistics Data χρησιμεύουν ως αξιόπιστη πηγή πληροφοριών των εταιρειών για την αξιολόγηση των Βασικών Δεικτών Απόδοσης (KPIs). Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα για να βελτιστοποιήσουν τις δραστηριότητές τους, να αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με τις τάσεις του κλάδου και να λάβουν αποφάσεις σχετικά με τις τεχνολογικές επενδύσεις τους.

Τα δεδομένα που είναι ακριβή, καθαρά και δομημένα, θα δώσουν στις εταιρείες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να λάβουν πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις. Από την άλλη, η εξαγωγή αναλυτικών στοιχείων από προβληματικά δεδομένα, εκθέτει ακόμη και την πιο εξελιγμένη υποδομή σε κίνδυνο.

 

Πλεονεκτήματα των Logistics Data για τους εμπόρους


1. Προβλέψτε τις τάσεις των πωλήσεων
Τα δεδομένα των logistics επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να αποδώσουν αξία σε προϊόντα που έχουν σε απόθεμα, είτε πρόκειται για αυτά που έχουν υψηλές πωλήσεις, είτε για αυτά που δεν έχουν. Η χρήση αυτών των πληροφοριών βοηθά τις εταιρείες να προχωρήσουν σε στοχευμένες ενέργειες μάρκετινγκ, καθώς και να προβλέψουν νέες τάσεις. Αναλύοντας δεδομένα από προηγούμενα έτη, οι e-tailers μπορούν να προβλέψουν τη ζήτηση, να προγραμματίσουν το απόθεμά τους και τη διαχείρισή του και γενικότερα, να εξορθολογίσουν τις δραστηριότητές τους.


2. Κατανοήστε τους πελάτες
Τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να ανακαλύψουν τις επιθυμίες πελατών με τη βοήθεια εις βάθος ανάλυσης δεδομένων από διάφορες πηγές, όπως μέσω websites, social media, αναζητήσεις στο διαδίκτυο και email. Τέτοιες πολύτιμες πληροφορίες αποκαλύπτουν τις αγοραστικές συνήθειες των πελατών, τα brands που προτιμούν, τα προϊόντα με τις περισσότερες αναζητήσεις και τις τάσεις αγορών, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να βλέπουν επαναλαμβανόμενα μοτίβα και να προσαρμόζουν τις προσφορές τους ανάλογα.


3. Βελτιώστε την εμπειρία για να κερδίσετε πιστούς πελάτες
Οι επιχειρήσεις που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών ή, ακόμα καλύτερα, τις υπερβαίνουν, έχουν υψηλότερα ποσοστά διατήρησης και μετατροπών, καθώς και μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους. Η αξιολόγηση των δεδομένων από τα logistics μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν σωστά και αυτόματα τις επιθυμίες, το feedback και τις προσδοκίες των πελατών, επιτρέποντάς τους να προσαρμόσουν τις διαδικασίες τους και ελαχιστοποιήσουν την αναποτελεσματικότητα.


4. Αυξήστε την αποτελεσματικότητα 
Η χρήση των δεδομένων σαν σύστημα διαχείρισης κύκλου ζωής, μπορεί να βοηθήσει στη σύνδεση ανθρώπων και τεχνολογίας, άρα στον καλύτερο έλεγχο και συντήρηση του εξοπλισμού. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να μεγιστοποιήσουν το χρόνο λειτουργίας και να ελαχιστοποιήσουν τις διακοπές, με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά παραγωγικότητας.


Χρήση Logistics Data για τη βελτίωση της εμπειρίας παράδοσης των καταναλωτών


●  Το 1,18% των προβλημάτων παράδοσης στις ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο του 2022 προήλθε από την πλευρά των παραληπτών, ενώ στην Ευρώπη το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 4,32%. Η γνώση των αιτιών των αποτυχιών παράδοσης επιτρέπει στους εμπόρους να διαχειρίζονται τις προσδοκίες των πελατών, οι οποίες με τη σειρά τους, να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη, παρέχοντας άλλες εναλλακτικές επιλογές παράδοσης.

●  Η παράδοση την ίδια ημέρα κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου έχει μεγάλη ζήτηση στην Ευρωπαϊκή Ένωση, που φτάνει το 12,8%, ενώ στις ΗΠΑ δεν συμβαίνει κάτι αντίστοιχο.

●  Η μεγαλύτερη καθυστέρηση για την παραλαβή δεμάτων παρατηρήθηκε τα Σάββατα στην Ευρώπη, με 2,63 ημέρες κατά μέσο όρο και τις Παρασκευές στις ΗΠΑ με 2,65 ημέρες.  

 



Δείτε εδώ το πλήρες άρθρο για να ανακαλύψετε περισσότερα για τα Logistics Data!



Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Skroutz έφτασε τα 200 σημεία αυτόματης παραλαβής στην Ελλάδα

Η Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, μετράει πλέον περισσότερα από 200 σημεία αυτόματης παραλαβής ‘Skroutz Point’ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.

Την επιτυχία των Smart lockers επιβεβαιώνει ο συνολικός αριθμός των παραγγελιών που έχουν εξυπηρετήσει ως τώρα, ο οποίος αγγίζει τις 150 χιλιάδες. Ενδεικτικά τον Ιούνιο εξυπηρετήθηκαν συνολικά περισσότερες από 32 χιλιάδες αποστολές.

 

Η Skroutz ήταν η πρώτη που παρουσίασε στην Ελλάδα τα ‘Skroutz Point’ τον Νοέμβριο 2021, με τη δημιουργία ενός δικτύου εξυπηρέτησης 20 σημείων αυτόματης παραλαβής. Μέσα σε λίγους μήνες, κατάφερε να επεκταθεί σε περισσότερα από 200 σημεία, προκειμένου να απαντήσει στην ανάγκη των καταναλωτών να παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους με βάση το δικό τους πρόγραμμα μέσα στην ημέρα, σε ώρες προτίμησής τους.

Με τη συγκεκριμένη υπηρεσία, η Skroutz προσφέρει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να παραλαμβάνουν τις αγορές τους εντός 2 ημερών από τη στιγμή που το δέμα θα φτάσει στο locker, με ευέλικτες ώρες παραλαβής. Συγκεκριμένα, με την ολοκλήρωση της παραγγελίας τους από την εφαρμογή ή την ιστοσελίδα της Skroutz, οι καταναλωτές επιλέγουν το ‘Skroutz Point’ που τους εξυπηρετεί.

Τα σημεία αυτόματης παραλαβής πακέτων βρίσκονται σε πρατήρια υγρών καυσίμων, εστιατόρια, καταστήματα ψιλικών, parking και άλλα κεντρικά και εύκολα προσβάσιμα σημεία σε Αττική και Θεσσαλονίκη, αποτελώντας έναν γρήγορο, βολικό και ασφαλή τρόπο παραλαβής παραγγελιών.

Ο Στέφανος Κατσίμπας, Business Director της Skroutz Last Mile δήλωσε σχετικά: «Η Skroutz συνεχίζει να επεκτείνει τα σημεία αυτόματης παραλαβής ‘Skroutz Point’ για να προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία και ασφάλεια στις παραδόσεις δεμάτων. Μέσα σε λίγους μήνες καταφέραμε να εγκαταστήσουμε περισσότερα από 200 Smart lockers, με 15 εξ’ αυτών στη Θεσσαλονίκη, βελτιώνοντας σημαντικά την ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών. Στόχος μας αποτελεί η συνεχής εξέλιξη των υπηρεσιών που παρέχουμε, μέσα από την αξιοποίηση καινοτόμων και σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων που αναβαθμίζουν την αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή».

Στο παρακάτω link μπορείτε να βρείτε τη φόρμα ενδιαφέροντος για εγκατάσταση Skroutz Point: https://bit.ly/3IwxNf6

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H ACS αναδείχτηκε "Πρωταγωνιστής της Ελληνικής Οικονομίας" και το 2022

Η ACS, εταιρεία του Ομίλου Quest, βραβεύτηκε στην 7η Τελετή Απονομής των Βραβείων «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας» που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 19 Ιουλίου 2022.

Η εταιρεία έχει διακριθεί ήδη 4 συναπτά έτη ως η κορυφαία επιχείρηση του κλάδου των ταχυμεταφορών, διακινώντας πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές ετησίως από το σύνολο των υπηρεσιών της.

Ο κ. Απόστολος Γεωργαντζής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ACS, δήλωσε σχετικά: «H βράβευσή μας και τη φετινή χρονιά αναγνωρίζει τη σημαντική προσπάθειά μας για να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες του κλάδου, του ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου, ως ο στρατηγικός εταίρος του. Η ACS όλo αυτό το διάστημα έχει προχωρήσει σε μια σειρά ενεργειών για να επιταχύνει τον ψηφιακό της μετασχηματισμό και να αναβαθμίζει συνεχώς τις υπηρεσίες της, ώστε να παραμείνει ο ηγέτης του κλάδου των ταχυμεταφορών, ενός κλάδου ο οποίος υποδέχεται αξιόλογους νέους παίκτες, το τελευταίο διάστημα. Το νέο υπερσύγχρονο κέντρο διανομής της εταιρείας, τα νέα ACS SmartPoint Lockers, καθώς και η συνεχώς αναβαθμιζόμενη mobile εφαρμογή της ACS, υποδηλώνουν τη δέσμευση της εταιρείας για επενδύσεις στην καινοτομία. Με περισσότερα από 40 χρόνια εμπειρίας στον κλάδο και ως ο ηγέτης του κλάδου των ταχυμεταφορών, η ACS θέτει στο επίκεντρο των υπηρεσιών της  την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της

Η διάκριση των «Πρωταγωνιστών των Κλάδων» αφορά στις τιμητικές βραβεύσεις των κορυφαίων εταιρειών που δραστηριοποιούνται σε περισσότερους από 15 βασικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας. Διαθέτοντας το μεγαλύτερο αυτόνομο δίκτυο καταστημάτων στη χώρα, περισσότερα από 600 σημεία εξυπηρέτησης εντός και εκτός Ελλάδας, καθώς και τα αρτιότερα συστήματα διαλογής και παρακολούθησης των αποστολών, η ACS βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στις διακριθείσες εταιρείες.

Η εταιρεία συνεχίζει και το 2022 την υλοποίηση του επενδυτικού της πλάνου και τον ψηφιακό μετασχηματισμό της, ώστε να εξακολουθήσει να ηγείται του κλάδου των ταχυμεταφορών, προσφέροντας σύγχρονες και καινοτόμες λύσεις σε όλο το φάσμα των πελατών της.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ενοχλημένο το 43% των e-shoppers στη Βρετανία από τις περιττές συσκευασίες

Ένα σημαντικό ποσοστό καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο αναφέρει ότι οι συσκευασίες των προϊόντων που παραλαμβάνουν από τις online αγορές τους έχουν πάρα πολλά υλικά, κάτι που τους ενοχλεί και τους δημιουργεί αρνητική εικόνα για το e-shop από το οποίο παρήγγειλαν.

Αυτό προκύπτει από τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρεία συσκευασίας DS Smith στη Βρετανία, η οποία υπολόγισε ότι 83 εκατομμύρια κυβικά μέτρα αεροπλάστ παραδίδονται σε πακέτα πελατών e-commerce κάθε χρόνο – σε συσκευασίες που συχνά είναι πολύ μεγάλες για τα αντικείμενα που παραδίδονται.

Σύμφωνα με την έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 2.000 ενήλικες καταναλωτές, το 43% των αγοραστών ήταν απογοητευμένοι από τις μεγάλες συσκευασίες και τη σπατάλη υλικών. Αντίθετα, πολλοί προτιμούν συσκευασίες από εναλλακτικές ανανεώσιμες πηγές (41%), που εφαρμόζουν σφιχτά στα αντικείμενα, ακόμη και όταν έχουν περίεργο σχήμα (32%) .

Επίσης, ερωτήθηκαν 250 υπεύθυνοι συσκευασίας, αποστολών και logistics σε e-shops και διαπιστώθηκε ότι το 80% από αυτούς παραδέχτηκε ότι χρησιμοποιούν συχνά συσκευασίες που δεν έχουν το ίδιο μέγεθος με το προϊόν. Ταυτόχρονα, περισσότεροι από τους μισούς επικεντρώνονται στην ανακυκλωσιμότητα των συσκευασιών (55%) και πάνω από το ένα τρίτο (35%) στην επαναχρησιμοποίησή τους.

Συνολικά, σύμφωνα με τη DS Smith, 167 εκατομμύρια πακέτα αποστέλλονται κάθε μήνα για παραδόσεις προϊόντων από ηλεκτρονικές αγορές στη Βρετανία, στις συσκευασίες των οποίων χρησιμοποιούνται 169.291 τόνοι περιττού χαρτονιού (κόστους 39,4 εκατομμυρίων λιρών - περίπου 46,7 εκ. ευρώ), 480 εκ. τετραγωνικά μέτρα πλαστικής ταινίας και 80 εκ. κυβικά μέτρα filler.

 

Εικόνα: Mediamodifier, Unsplash
  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

BOX ΝΟW: Παραδόσεις δεμάτων με ασφάλεια και σεβασμό στο περιβάλλον

Είναι γεγονός ότι μετά την πανδημία μάθαμε να αγοράζουμε ό,τι θέλουμε, όποτε θέλουμε και κυρίως, στην τιμή που θέλουμε. Ενώ όμως «έχει φύγει το παιδί», το δέμα δεν έρχεται ποτέ στην ώρα του. Άλλες φορές χάνεται, άλλες φορές έρχεται σε άθλια κατάσταση. Και όλοι λένε «δε φταίω εγώ». Τώρα, με τη BOX NOW όλα αυτά αλλάζουν!

Η BOX NOW είναι η νέα πρωτοπόρα start up, η οποία αποτελεί την εξέλιξη των εταιρειών παράδοσης δεμάτων και αξιοποιώντας την καινοτόμο ψηφιακή τεχνολογία προσφέρει σύγχρονες, αυτοματοποιημένες και προσωποποιημένες υπηρεσίες. Απευθύνεται και στο ευρύ κοινό (Β2C) αλλά και στις επιχειρήσεις (Β2Β) που διατηρούν ηλεκτρονικά καταστήματα, αλλά και κάθε επιχείρηση η οποία χρησιμοποιεί υπηρεσίες αποστολής δεμάτων, γενικότερα. Παρέχει καινοτόμες υπηρεσίες παράδοσης και παραλαβής, αναπτύσσοντας το μεγαλύτερο δίκτυο Αυτόματων Μηχανημάτων Παραλαβής Δεμάτων στην Ελλάδα.

 

Τι άλλαξε;

Αδιαμφισβήτητα, τα μακροοικονομικά νούμερα εν μέσω πανηδημίας COVID-19 στον τομέα του last-mile και των ταχυμεταφορών σημείωσαν εκτόξευση. Με βάση τα στοιχεία της έρευνας με τίτλο Τhe Future of Last-Mile Ecosystem του World Economic Forum, αίσθηση προκαλεί πως οι καταναλωτές για πολλές κατηγορίες προϊόντων, όπως ρουχισμός, παιχνίδια και ηλεκτρονικά είδη, ακόμα και το έτος πριν την πανδημία, είχαν ήδη στρέψει κατά πολύ τις αγοραστικές τους συνήθειες προς το ηλεκτρονικό εμπόριο, έναντι του λιανικού δικτύου.

Η έντονη ζήτηση για online παραγγελίες τα τελευταία 3 χρόνια, έχει δημιουργήσει ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον, με ιδιαίτερες προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν όλες οι εταιρείες στον τομέα των ταχυμεταφορών.

Μια ακόμα σημαντική πρόκληση για τις εταιρείες ταχυμεταφορών είναι η αυξανόμενη ζήτηση για παράδοση την ίδια ή την επόμενη ημέρα. To Same-Day delivery με βάση την έρευνα του World Economic Forum είναι η πιο δημοφιλής τάση στο Last-mile, η οποία ετησίως σημειώνει αυξήσεις άνω του 36%.

 

Είμαστε πράσινοι!

Μία από τις σημαντικότερες ανησυχίες παγκοσμίως και τις σημαντικότερες προκλήσεις για τις εταιρείες ταχυμεταφορών, αφορά στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα που φέρνει το αυξανόμενο κύμα παραδόσεων. Η ίδια έρευνα, μας αποκαλύπτει πως μέχρι το 2030 περίπου το 60% του πλανήτη θα ζει σε μεγάλες πόλεις, πρόβλεψη που υποστηρίζεται και από την αύξηση της τάξης του 35% που έχει σημειωθεί από το 2010 στην κυκλοφοριακή συμφόρηση εντός πόλεων. Oι παραδόσεις δεμάτων με κλασικά μέσα, όπως φορτηγά οχήματα και van, ειδικά στις μεγάλες πόλεις, επιβαρύνουν με υψηλά ποσοστά τις παγκόσμιες εκπομπές άνθρακα.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι εταιρείες στον τομέα του last-mile καλούνται να βρούν συνολικές λύσεις, για να ελαχιστοποιήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τη συνδρομή τους στην κλιματική κρίση. Η στροφή προς πιο μαζικοποιημένα μοντέλα παράδοσης δεμάτων, όπως αυτό των Parcel Lockers, δηλαδή των Αυτόματων Μηχανημάτων Παραλαβής (τα οποία εξυπηρετούν ταυτόχρονα παραλαβές πολλών καταναλωτών), τονίζονται ως μια πολύ καλή πρακτική, η οποία μειώνει την κυκλοφορία οχημάτων, άρα και τις εκπομπές ρύπων.

 

Εμείς, στη BOX NOW, το κάναμε κομμάτι του εταιρικού μας DNA. Με βασικό άξονα της φιλοσοφίας, αλλά και της καθημερινής της λειτουργίας, τη βιώσιμη, πράσινη ανάπτυξη, τα Αυτόματα Μηχανήματα Παραλαβής Δεμάτων της BOX NOW είναι απολύτως αυτόνομα και λειτουργούν αποκλειστικά με ηλιακή ενέργεια, προσφέροντας έναν νέο, καινοτόμο και φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο παράδοσης και παραλαβής παραγγελιών. 

 

Γιατί BOX NOW;

Γιατί είμαστε παντού, πάντα για σένα! Τα BOX NOW lockers τοποθετούνται σε κομβικά σημεία της πόλης, ώστε ο καταναλωτής να έχει ο ίδιος πρόσβαση 24/7 στο Αυτόματο Μηχάνημα Παραλαβής και στο δέμα του, οποιαδήποτε στιγμή επιθυμεί, εύκολα και απλά.

Με άλλα λόγια, προσφέρει ασφάλεια, ανεξαρτησία και ελευθερία στη διακίνηση και παράδοση δεμάτων παντού και πάντα, όπου και όταν θέλει ο καταναλωτής!

Ταυτόχρονα, όμως, αποτελεί και έναν πολύτιμο σύμμαχο, έναν business partner για κάθε e-shop και κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, προσφέροντας σύγχρονες, προηγμένες υπηρεσίες, εξοικονόμηση και αύξηση της παραγωγικότητας, αλλά και ενισχύοντας την εξυπηρέτηση των πελάτων τους.

Εσύ τί περιμένεις; Επικοινώνησε τώρα μαζί μας

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

H AfterSalesPro λανσάρει τη νέα της πρωτοποριακή υπηρεσία Smart Tracking

H AfterSalesPro λειτουργεί από το 2018 και γνωρίζει πλέον πολύ καλά το νευραλγικό κομμάτι του last mile, καθώς και τη μετάβασή του από την κανονικότητα στην ιδιαίτερα απαιτητική εποχή του covid-19. Έχοντας υλοποιήσει πολλές χρήσιμες υπηρεσίες έρχεται να προσφέρει μία ακόμα λύση στα πολύ συχνά προβλήματα που αντιμετωπίζει ένα σύγχρονο eshop.

Με τη νέα υπηρεσία, η AftersSalesPro έρχεται να απαντήσει στα καθημερινά ερωτήματα που απασχολούν έναν eshop operator όπως για παράδειγμα:

•  Πού βρίσκεται το σύνολο των δεμάτων των πιο πρόσφατων παραγγελιών;

•  Ποιες παραγγελίες δεν παρέλαβαν οι πελάτες και για ποιο λόγο;

•  Ποιες αποστολές έχουν καθυστερήσει και βρίσκονται ακόμη προς παράδοση;

•  Είναι επαρκής η ενημέρωση του πελάτη σχετικά με την αποστολή της παραγγελίας του;

•  Ποια δέματα είναι προς επιστροφή;

•  Πως μπορώ να έχω σαφή και ολοκληρωμένη ενημέρωση για την απόδοση των αντικαταβολών;

Σε αυτές και πολλές άλλες κοινές ερωτήσεις έρχεται να απαντήσει η εφαρμογή της AfterSalesPro με μία νέα υπηρεσία.

 

Η υλοποίηση αφορά ένα κοινό panel που διασυνδέει όλες τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες που διαχειρίζεται η επιχείρηση με όλες τις συνεργαζόμενες εταιρείες, courier ή μεταφορικές, το οποίο μέσα από ένα εξελιγμένο dashboard αποδίδει με ξεκάθαρο και κατανοητό τρόπο όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ένας eshop operator για να έχει μία πολύ ολοκληρωμένη εικόνα για το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Πλεονεκτήματα της νέας υπηρεσίας

•  Καλύτερη εικόνα για την κατάσταση όλων των αποστολών

•  Ελαχιστοποίηση των επιστροφών

•  Πλήρης έλεγχος των αντικαταβολών

•  Βέλτιστη εμπειρία του τελικού πελάτη, με την βελτίωση του after sales customer experience.

Πέραν της νέας υπηρεσίας Smart Tracking, ο merchant μπορεί, εάν το επιθυμεί, να κάνει χρήση και των άλλων υπηρεσιών για την αυτοματοποίηση της έκδοσης των vouchers, την ενημέρωση των πελατών με email & SMS, την αποστολή μηνύματος αξιολόγησης, καθώς επίσης και πολλές άλλες υπηρεσίες της σουίτας της AfterSalesPro.

Επωφεληθείτε τώρα με 1 μήνα δωρεάν χρήσης της υπηρεσίας, χωρίς κανένα κόστος εγκατάστασης και χωρίς καμία χρονική δέσμευση.

Η εφαρμογή της AfterSalesPro διασυνδέεται με όλες τις γνωστές πλατφόρμες eshop (Wordpress, Magento, Shopify, WooComerce, OpenCart, Cs Cart, Prestashop), με Custom Πλατφόρμες μέσω ΑΡΙ, καθώς επίσης και ERP (Softone) και πάνω από 16 εταιρείες courier ( ACS, Speedex, Geniki Taxydromiki, ELTA, Courier Center, Easy mail, Fedex, DHL, TAS Courier, Kronos Express, Aiolos, FIS, TCS, BCS, My Courier Now, City Courier, BOX NOW, Svuum).

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Logistics

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search