Logistics

Parcel Monitor: Οι μεγάλες προκλήσεις στα Logistics και την εφοδιαστική αλυσίδα

Από την προμήθεια πρώτων υλών μέχρι την παράδοση αγαθών στον τελικό καταναλωτή, η τρέχουσα πανδημία έχει επηρεάσει κάθε στάδιο της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Σήμερα, οι επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο δοκιμάζουν την εμπορική, λειτουργική, οικονομική και οργανωτική τους ανθεκτικότητα, και αυτό το γεγονός έχει αποκαλύψει τεράστια τρωτά σημεία και κενά, όσον αφορά στην ετοιμότητά τους.

Σε αυτό το πλαίσιο, ρίχνουμε μια πιο προσεκτική ματιά σε μερικές από τις πιο σημαντικές προκλήσεις που επηρεάζουν τις αλυσίδες εφοδιασμού σήμερα, μαζί με τα μέτρα που οι κορυφαίες εταιρείες εφαρμόζουν γρήγορα, για να συμβάλουν στη βελτίωση της ανθεκτικότητας και της προσαρμοστικότητάς τους.

1. Συνεχιζόμενα προβλήματα στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα

Δεν είναι μυστικό ότι τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι τελικοί καταναλωτές εξακολουθούν να βιώνουν τις επιπτώσεις της αστάθειας της πανδημίας COVID-19 στις λειτουργίες logistics. Μεγάλα λιμάνια και αεροδρόμια ανα τον κόσμο παραμένουν κλειστά, κυρίως στην Κίνα, τη Νότια Κορέα και τις Ηνωμένες Πολιτείες, περιορίζοντας έτσι τη ροή καταναλωτικών αγαθών σε βασικές αγορές όπως η Βόρεια Αμερική, η Ευρώπη και η Νοτιοανατολική Ασία.

Λόγω των τεράστιων διαταραχών στα logistics και την εφοδιαστική αλυσίδα, τα εμπορεύματα συσσωρεύονται σε αποθηκευτικούς χώρους, τα πλοία εκτρέπονται ή καθυστερούν να φτάσουν σε σημαντικούς κόμβους διαμετακόμισης, οι παγκόσμιες εμπορικές ροές είναι περιορισμένες και οι εταιρείες δεν μπορούν να εισάγουν προϊόντα και να αναπληρώσουν τα αποθέματα. Οι περιορισμοί στη διακίνηση αγαθών στις παραπάνω περιοχές είχαν σημαντική επίδραση στις εορταστικές περιόδους τον Δεκέμβριο του 2021 και του 2022.

Τα προβλήματα σε αυτές τις περιοχές αναμένεται να διαρκέσουν και φέτος, καθιστώντας δύσκολο για πολλές επιχειρήσεις να προγραμματίσουν το μέλλον. Ακόμα κι αν υπάρξει ομαλοποίηση και η θαλάσσια και αεροπορική πρόσβαση επανέλθει στα επίπεδα πριν από την πανδημία, πιθανότατα θα χρειαστεί ακόμα λίγος χρόνος για να επανέλθει η κατάσταση στην κανονική της ροή. Στο μεταξύ, για τους καταναλωτές προβλέπονται υψηλότερες τιμές (λόγω της μετακύλισης των μεγαλύτερων εξόδων μεταφοράς σε αυτούς) και μεγαλύτεροι χρόνοι ανεφοδιασμού.

Ως εκ τούτου, οι πελάτες θα πρέπει να προσαρμόσουν τις προσδοκίες τους, καθώς τα προϊόντα που ζητούν ενδέχεται να παρουσιάσουν καθυστερήσεις λόγω της υψηλής ζήτησης. Για να μειωθεί η εξάρτηση από τις περιφερειακές και παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού, ηγέτες επιχειρήσεων και κυβερνήσεων συνεργάζονται για να σχεδιάσουν πολιτικές και προγράμματα που ενισχύουν την ικανότητα των αντίστοιχων εθνών τους να αντέχουν τους κραδασμούς και να βελτιώνουν τις εγχώριες δυνατότητές τους.

Εν τω μεταξύ, οι επιχειρήσεις πρέπει επίσης να επανεξετάσουν τις τρέχουσες διαδικασίες της αλυσίδας εφοδιασμού τους, να δημιουργήσουν εγκαταστάσεις αποθήκευσης αποθεμάτων πιο κοντά στους καταναλωτές τους και να ανακαλύψουν πώς να βελτιώσουν τις παραδόσεις last-mile και τις επιστροφές.

2. Μεγάλοι χρόνοι παράδοσης πρώτων υλών & καθυστερήσεις παραγωγής

Η κρίση που έφερε η πανδημία αύξησε την έμφαση που δίνεται στην εξέταση και την εξέλιξη των αλυσίδων εφοδιασμού και η βιομηχανία στο σύνολό της αξιολογεί και αναπτύσσει μακροπρόθεσμες στρατηγικές για να προετοιμάσει το δρόμο για μια τη νέα κανονικότητα, μετά την πανδημία.

Καθώς οι κατασκευαστές θεωρούν όλο και περισσότερο τον κίνδυνο ως κεντρικό παράγοντα λήψης αποφάσεων, η πρακτική της αποθήκευσης με πλεονάζον απόθεμα, με το χαμηλότερο δυνατό κόστος αγοράς, γίνεται σταδιακά παρελθόν.

Σε όλα τα προϊόντα και τις αγορές, οι τυπικοί χρόνοι παράδοσης πρώτων υλών από τους προμηθευτές εξακολουθούν να είναι 85% μεγαλύτεροι από ό,τι πριν από την πανδημία. Αρκετοί τομείς στον κατασκευαστικό και βιομηχανικό κλάδο εξακολουθούν να παρουσιάζουν σημάδια σταθερότητας, αλλά οι χρόνοι παράδοσης στους τομείς της ενέργειας και των υπηρεσιών κοινής ωφελείας εξακολουθούν να αυξάνονται κατά πάνω από 150% από την εποχή πριν από την πανδημία.

Η ισχυρή ζήτηση υπηρεσιών κοινής ωφέλειας παραμένει, καθώς οι πάροχοι επενδύουν στην ενίσχυση και την ανθεκτικότητα του δικτύου, την ετοιμότητα για καταστροφές, τη βιώσιμη ενέργεια και τις υποδομές που θα φιλοξενήσουν τον αυξανόμενο αριθμό ηλεκτρικών οχημάτων (EVs)

3. Αύξηση των ναύλων και του κόστους εμπορευμάτων

Τα έξοδα μεταφοράς αυξάνονται σταθερά τα τελευταία χρόνια και η σύγκρουση μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας ευθύνεται εν μέρει για την πρόσφατη αστάθεια στις τιμές των καυσίμων. Ως αποτέλεσμα ζητημάτων χωρητικότητας, αρκετές εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες μεταφοράς με φορτηγά αυτοκίνητα αναμένουν ότι τα ποσοστά των ετήσιων συμβολαίων θα αυξηθούν κατά 2 φορές φέτος. Οι τιμές για τα πάντα αυξάνονται σταθερά: από την παράδοση δεμάτων, τις εμπορευματικές μεταφορές, τις θαλάσσιες μεταφορές και την αποθήκευση.

Αν και πολλοί μεγάλοι έμποροι έχουν πολυετείς συμφωνίες με διάφορους μεταφορείς, οι ετήσιες διαπραγματεύσεις είναι ο κανόνας για τις περισσότερες συμφωνίες.

Η έλλειψη οδηγών βαρέων φορτηγών οχημάτων είναι ένα άλλο πρόβλημα στην Ευρώπη, αφού υπάρχει έλλειψη περίπου 400.000 εργαζομένων στον κλάδο. Στις ΗΠΑ, οι αυξανόμενες δαπάνες μεταφοράς εμπορευμάτων και οι υψηλότερες τιμές εισροών για τις εταιρείες logistics οδήγησαν σε αύξηση 23% στο κόστος των οδικών μεταφορών εμπορευμάτων.

Τα λειτουργικά έξοδα της εφοδιαστικής αλυσίδας έχουν αυξηθεί κατά δισεκατομμύρια δολάρια λόγω του αυξανόμενου κόστους ανά εμπορευματοκιβώτιο αποστολής και του αυξανόμενου όγκου εμπορευματοκιβωτίων. Η ουσία είναι ότι οι τιμές των διαφόρων μορφών μεταφοράς αυξάνονται απαρέγκλιτα σε όλο τον κόσμο.

Δείτε εδώ το πλήρες άρθρο για να ανακαλύψετε όλες τις προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Το Parcel Monitor είναι μια κοινότητα που ξεκίνησε από λάτρεις των e-commerce logistics στο Parcel Perform. Στόχος τους είναι να εμπνεύσουν το οικοσύστημα logistics του ηλεκτρονικού εμπορίου, για να δημιουργήσουν μια καλύτερη εμπειρία παράδοσης για όλους.

Προσφέρει δωρεάν παρακολούθηση δεμάτων σε 900+ μεταφορείς παγκοσμίως σε μια ενιαία πλατφόρμα. Αξιοποιώντας τα δεδομένα του και την τεχνολογία, καταγράφει τις τάσεις των καταναλωτών, δίνει πολύτιμα στοιχεία στην αγορά και ενθαρρύνει τις συνεργασίες σε όλο τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Parcel Monitor: Κορυφαίες τεχνολογίες και καινοτομίες για μεταφορείς

Καθώς οι αγορές μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου συνεχίζουν να αυξάνονται σε δημοτικότητα, υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση από εμπόρους και ταχυμεταφορείς, ώστε να παραδίδουν μεγάλες ποσότητες προϊόντων, ταχύτερα και πιο αποτελεσματικά.

Για να ανταποκριθούν σε αυτήν την πρόκληση, οι ταχυμεταφορείς στρέφονται σε μια ποικιλία πρωτοποριακών λύσεων για να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους. Η τεχνολογία πρωτοπορεί σε αυτήν την αναζήτηση, καθώς οι εταιρείες επενδύουν στην έρευνα και την ανάπτυξη λύσεων αιχμής, όσον αφορά στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Εκτός από τη μείωση του κόστους λειτουργίας, αυτές οι λύσεις επιτρέπουν στις εταιρείες ταχυμεταφορών να βελτιώσουν την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα παράδοσης, όπως επίσης και τις δυνατότητες παρακολούθησης των αποστολών - και να βελτιώσουν συνολικά την εξυπηρέτηση πελατών.

Σε πρόσφατο άρθρο του, ο συνεργάτης μας, Parcel Monitor, εξετάζει τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες και καινοτομίες για τους μεταφορείς, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου τρόπου παρακολούθησης των παραδόσεων των φορτηγών, της τεχνολογίας RFID και των κωδικών QR.

Παραδόσεις με drones

Τα drones είναι μια σχετικά νέα μέθοδος παράδοσης, αλλά τα πολλά πλεονεκτήματα που παρέχουν στους ταχυμεταφορείς έχουν αυξήσει γρήγορα τη δημοτικότητά τους σε κολοσσούς της βιομηχανίας που τα χρησιμοποιούν, όπως η Amazon. Παραδίδουν μια μεγάλη ποικιλία ειδών, που κυμαίνονται από τρόφιμα και ποτά, μέχρι τηλέφωνα και άλλα είδη, μεταφέροντάς τα απευθείας από τα κέντρα διανομής στα σπίτια των πελατών, ή σε άλλες τοποθεσίες παράδοσης.

Σε σύγκριση με τις κλασικές μεθόδους παράδοσης με οχήματα, τα drones μπορούν να παραδίδουν αγαθά με 70% χαμηλότερο κόστος – προς έκπληξη πολλών. Καθώς τα περισσότερα drones είναι ηλεκτρικά οχήματα, αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες ταχυμεταφορών αποφεύγουν το κόστος των καυσίμων και πραγματοποιούν πιο καθαρές και πιο φιλικές προς το περιβάλλον παραδόσεις.

Τα drones σε αυτό το ρόλο έχουν αναγνωριστεί για την αποτελεσματική και γρήγορη παράδοσή τους, ενώ αποτελούν μια εναλλακτική μέθοδο, που περιλαμβάνει ελάχιστη ανθρώπινη επαφή. Αυτή η μέθοδος είναι ιδιαίτερα σημαντική σε καταστάσεις όπως η πανδημία COVID-19.

Crowdsourcing παραδόσεις

To Last-mile delivery είναι μια ιδιαίτερα απαιτητική αποστολή για τους e-commerce retailers σε όλο τον κόσμο. Τα κυκλοφοριακά προβλήματα και οι μακρινές αποστάσεις είναι μόνο δύο από τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι λιανοπωλητές στο να φτάσουν τα αγαθά στους πελάτες τους. Εδώ έρχεται και μπαίνει στο "παιχνίδι" το crowdsourcing delivery, μια προσέγγιση που βασίζεται σε μη επαγγελματίες εργαζόμενους, ή ανεξάρτητους επαγγελματίες.

Το crowd-sourced delivery βοηθά τις εταιρείες λιανικής να μειώσουν το κόστος λειτουργίας της επιχείρησής τους. Καταρχάς, οι οδηγοί δεν προσλαμβάνονται, αλλά πληρώνονται για κάθε παράδοση. Οι εταιρείες γλιτώνουν επίσης το κόστος αγοράς και συντήρησης οχημάτων και του ανεφοδιασμού τους, αφού οι συνεργάτες χρησιμοποιούν τα δικά τους οχήματα. Επίσης, στις περισσότερες περιπτώσεις, η εταιρεία ταχυμεταφορών δεν χρειάζεται να καλύψει τα έξοδα του οδηγού για τη μετάβαση στην αποθήκη ή το κατάστημα, για να παραλάβει τα εμπορεύματα προς παράδοση.

Αυτά τα πλεονεκτήματα σημαίνουν ότι η εταιρεία ξοδεύει λιγότερα, ενώ παίρνει πλήρη αξία για τις παραδόσεις της. Επιπλέον, οι έμποροι λιανικής μπορούν να επιλέξουν από μια μεγάλη ομάδα ελεύθερων επαγγελματιών που βρίσκονται στην περιοχή όπου γίνεται μια παραγγελία, οι οποίοι είναι έτοιμοι να ανταποκριθούν, χρησιμοποιώντας διάφορα μέσα για να φτάσουν στους προορισμούς τους. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν ποδήλατα ή μοτοσικλέτες, ή να είναι ακόμα και πεζοί, σε περιοχές με έντονη κυκλοφορία, που θα ήταν δύσκολο να λειτουργήσουν τα συμβατικά οχήματα παράδοσης.

Δείτε εδώ το πλήρες άρθρο σχετικά με παρόμοιες τεχνολογίες και καινοτομίες, που μεταμορφώνουν τον κλάδο των ταχυμεταφορών.

Το Parcel Monitor είναι μια κοινότητα που ξεκίνησε από λάτρεις των e-commerce logistics στο Parcel Perform. Στόχος τους είναι να εμπνεύσουν το οικοσύστημα logistics του ηλεκτρονικού εμπορίου, για να δημιουργήσουν μια καλύτερη εμπειρία παράδοσης για όλους.

Προσφέρει δωρεάν παρακολούθηση δεμάτων σε 900+ μεταφορείς παγκοσμίως σε μια ενιαία πλατφόρμα. Αξιοποιώντας τα δεδομένα του και την τεχνολογία, καταγράφει τις τάσεις των καταναλωτών, δίνει πολύτιμα στοιχεία στην αγορά και ενθαρρύνει τις συνεργασίες σε όλο τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Τρεις σημαντικές διακρίσεις για την ACS στα e-volution Awards 2023

Η ACS έλαβε τρία σημαντικά βραβεία, που αφορούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό της και τις σύγχρονες λύσεις για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, στα φετινά e-volution Awards, τα οποία αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν καινοτόμες ιδέες, επιτεύγματα και πρωτοβουλίες σε μια πληθώρα κλάδων του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Πιο συγκεκριμένα, η ACS έλαβε:

• Βραβείο Silver στην κατηγορία «Continuous Growth», για το ανανεωμένο ACS Mobile App. Με νέες δυνατότητες εξυπηρέτησης, όπως η «e-Κλήση Courier», η ψηφιακή βοηθός, ACiStant, η ψηφιακή κάρτα ACS Member, η αλλαγή του σημείου και της ημέρας παραλαβής, η δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας της αποστολής, καθώς και η ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τη λειτουργία του δίκτυο καταστημάτων της εταιρείας, οι πελάτες της ACS έχουν πλέον τον πλήρη έλεγχο των αποστολών τους.

• Βραβείο Silver στην κατηγορία «Digital Transformation», για τις ενέργειες ACS Digital Transformation Solutions. Η εταιρεία έχει επενδύσει σημαντικά σε δράσεις ψηφιακού μετασχηματισμού, όπως η ψηφιακή βοηθός ACiStant και η αναβάθμιση του website της, ώστε να παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον πελάτη.

• Βραβείο Bronze στην κατηγορία «Υπηρεσίες Logistics & Last Mile», για τα ACS SmartPoint Lockers, το δίκτυο «έξυπνων» θυρίδων που εξυπηρετεί τους πελάτες της ACS 24/7 σε Αττική και Θεσσαλονίκη, με δυνατότητα πληρωμής της αντικαταβολής τους στο τερματικό POS του Locker (με κάρτες Visa και Mastercard).

 

Η κ. Έλια Χάραρη, Marketing and Corporate Sustainability Manager της ACS, στον χαιρετισμό της στην εκδήλωση, μεταξύ άλλων, ανέφερε: «Αποτελεί ιδιαίτερη ικανοποίηση  για εμάς η αναγνώριση των προσπαθειών μας, μετά από μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για όλη την αγορά μας. Τα βραβεία που λαμβάνουμε φέτος είναι δουλειά ομαδική, από όλους τους ανθρώπους μας, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά. Στην ACS στοχεύουμε στη διαρκή μας ανάπτυξη και βελτίωση και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας, ώστε η ACS να παραμείνει αρωγός του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, κάνοντας πράξη καινοτόμες ιδέες και πρακτικές

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το BestPrice.gr και η BOX NOW διευρύνουν τη συνεργασία τους

Το BestPrice.gr, η Νο1 Πλατφόρμα σύγκρισης τιμών στην ελληνική αγορά, και η BOX NOW, η εταιρία με το μεγαλύτερο δίκτυο Αυτομάτων Μηχανημάτων Παραλαβής Δεμάτων (Lockers) στη χώρα, ανακοίνωσαν την διεύρυνση της συνεργασίας τους, με σκοπό να προωθήσουν τον καινοτόμο αυτό και φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο παραλαβής δεμάτων σε ηλεκτρονικά καταστήματα και καταναλωτές.

Από την έναρξη της συνεργασίας των δυο εταιριών, πριν από περίπου ένα χρόνο, στόχος ήταν να προσφέρουν έναν καινοτόμο και γρήγορο τρόπο παράδοσης δεμάτων στο σύνολο των ηλεκτρονικών καταστημάτων που συμμετέχουν στο BestPrice.gr, ανεξαρτήτως μεγέθους καταστήματος ή αριθμό παραγγελιών. 

Πλέον, το ενδιαφέρον μετατοπίζεται και στον τελικό καταναλωτή, ο οποίος μπορεί εύκολα να εντοπίσει ποια ηλεκτρονικά καταστήματα παραδίδουν παραγγελίες μέσω των lockers της BOX NOW. Πιο συγκεκριμένα, οι καταναλωτές κατά την πλοήγησή τους στο BestPrice.gr μπορούν εύκολα να διακρίνουν ποια καταστήματα υποστηρίζουν την παράδοση μέσω BOX NOW locker μέσω του αντίστοιχου badge, ώστε να λάβουν και αυτό το κριτήριο υπόψη κατά την αγοραστική τους απόφαση.

Παράλληλα, οι χρήστες εκπαιδεύονται για το πώς λειτουργεί η παράδοση μέσω των lockers της BOX NOW, τα οποία είναι και φιλικά στο περιβάλλον καθώς λειτουργούν 100% με ηλιακή ενέργεια. Σε αυτό το πλαίσιο, το BestPrice.gr και η BOX NOW διοργανώνουν από κοινού ένα διαγωνισμό για τους καταναλωτές που κάνουν έρευνα αγοράς στην πλατφόρμα και παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους από συνεργαζόμενα καταστήματα στο BOX NOW locker της γειτονιάς τους. Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει έως τις 29/12/2022 και 2 τυχεροί θα κερδίσουν ένα ηλεκτρικό πατίνι και ένα smartwatch.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως πρόκειται για μία σύμπραξη που υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος Συνergies του BestPrice.gr, με στόχο την ενδυνάμωση και παροχή επιπλέον προνομίων στα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα της πλατφόρμας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Parcel Monitor: Η ανάπτυξη του last-mile delivery στην Ευρώπη

Το last-mile delivery είναι αναμφίβολα αναπόσπαστο μέρος της διαδικασίας εκπλήρωσης των παραγγελιών, αλλά είναι επίσης το πιο δύσκολο στον συντονισμό του. Σήμερα, απαιτούνται περισσότερα από απλά ανταγωνιστικές τιμές και ποιοτικά προϊόντα για να κερδίσετε τους πελάτες και να τους διατηρήσετε.

Οι πελάτες σήμερα θέλουν γρήγορη, ακριβή και αξιόπιστη παράδοση των παραγγελιών τους, χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα των προϊόντων. Πολλοί από αυτούς απαιτούν επίσης διαφάνεια και τακτικές ενημερώσεις σχετικά με το πού βρίσκεται το δέμα τους, χωρίς να χρειάζεται να πληρώσουν επιπλέον έξοδα αποστολής.

Στροφή προς μη συμβατικές μεθόδους παράδοσης

Στον κόσμο των logistics του ηλεκτρονικού εμπορίου, πολλοί θεωρούν ότι η παραδοσιακή επιλογή για παραδόσεις κατ' οίκον είναι αναποτελεσματική και ξεπερασμένη. Η έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου που προκλήθηκε από την πανδημία, σε συνδυασμό με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες προσδοκίες των σύγχρονων πελατών, έχει ωθήσει αρκετούς λιανοπωλητές και μεταφορείς να εξερευνήσουν μη συμβατικές μεθόδους παράδοσης, για την εκπλήρωση των παραγγελιών τους.

Αυτό το γεγονός, έρχεται συνδυαστικά με την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και η αγορά των παραδόσεων να αναμένεται να φτάσει σε τζίρο τα 665 δισ. δολάρια έως το 2030.

Μια βασική τάση που αναδεικνύει το Parcel Monitor σε πρόσφατο report του, είναι η διαρκής αύξηση των σημείων παραλαβής και παράδοσης (Pick-up and Drop-off - PUDO) στην Ευρώπη. Σύμφωνα με το Last Mile Experts, υπάρχουν περισσότερα από 336.000 σημεία PUDO διαθέσιμα στην Ευρώπη, εκ των οποίων τα 43.000 είναι αυτόματες μηχανές δεμάτων (APM). Η έρευνα δείχνει επίσης ότι έχει σημειωθεί αύξηση 40% στα σημεία PUDO στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στο Ηνωμένο Βασίλειο, από τα μέσα του 2019.

Σε αυτό το report, ο συνεργάτης μας, Parcel Monitor, εξετάζει τη χρήση των σημείων παραλαβής / παράδοσης σε τρεις βασικές ευρωπαϊκές αγορές: του Βελγίου, της Ολλανδίας και του Ηνωμένου Βασιλείου. Στο report, που μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν, θα βρείτε πληροφορίες, όπως προτιμώμενες ώρες και ημέρες παραλαβής από τους πελάτες, το ποσοστό των δεμάτων που συλλέχθηκαν εντός των πρώτων 24 ωρών και πολλές ακόμη.

Μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν το report από εδώ!

Το Parcel Monitor είναι μια κοινότητα που ξεκίνησε από λάτρεις των e-commerce logistics στο Parcel Perform. Στόχος τους είναι να εμπνεύσουν το οικοσύστημα logistics του ηλεκτρονικού εμπορίου, για να δημιουργήσουν μια καλύτερη εμπειρία παράδοσης για όλους.

Προσφέρει δωρεάν παρακολούθηση δεμάτων σε 900+ μεταφορείς παγκοσμίως σε μια ενιαία πλατφόρμα. Αξιοποιώντας τα δεδομένα του και την τεχνολογία, καταγράφει τις τάσεις των καταναλωτών, δίνει πολύτιμα στοιχεία στην αγορά και ενθαρρύνει τις συνεργασίες σε όλο τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η BOX NOW δίνει λύση στο θέμα των επιστροφών προϊόντων

Η έκφραση… «πάω για ψώνια», τείνει ολοένα και περισσότερο να απουσιάζει από το λεξιλόγιο των καταναλωτών, τουλάχιστον με την κυριολεκτική της έννοια. Ειδικότερα οι νεότερες ηλικίες, αλλά όχι μόνο, το «πάω για ψώνια» το… μεταφράζουν σε ανοίγω τον υπολογιστή. 

Οι διαδικτυακές αγορές, είναι γεγονός, ότι εκτοξεύτηκαν μετά και την πανδημία του κορονοϊού. Καταναλωτές και έμποροι, βρέθηκαν απότομα σε μια νέα πραγματικότητα που έπρεπε να διαχειριστούν. Να εντοπίσουν και να λύσουν προβλήματα και δυσλειτουργίες.

«Βραχνάς» για εκείνους που ασχολούνται με τη λιανική πώληση, ήταν, αλλά και είναι, η επεξεργασία των ανεπιθύμητων αντικειμένων, εκείνων δηλαδή που οι καταναλωτές θέλουν να επιστρέψουν πίσω στο κατάστημα.

Σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε το 2020 από την εταιρεία KRGM, εκτιμάται ότι είναι ένα φαινόμενο που κοστίζει στις επιχειρήσεις. Εταιρείες όπως η Next, Uniqlo, και Boohoo, άρχισαν να χρεώνουν τους αγοραστές για την επιστροφή των προϊόντων. Ουσιαστικά, όταν οι καταναλωτές στέλνουν τα ανεπιθύμητα αγαθά πίσω, το κόστος αφαιρείται από το ποσό που θα έπρεπε να τους επιστραφεί. Αυτό αφορά κάθε προϊόν που επιστρέφεται χωριστά, ανεξάρτητα αν είναι από την ίδια παραγγελία!

Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε το 2021, οι καταναλωτές χαρακτήρισαν τις δωρεάν επιστροφές και τη δωρεάν αποστολή, ως δύο σημαντικά ζητήματα στην επιλογή των διαδικτυακών εμπόρων. Όπως προκύπτει, οι λιανοπωλητές, είτε έχουν επιβαρυνθεί το κόστος, είτε το έχουν κρύψει σε αυξημένη τιμολόγηση προϊόντων.

Πώς αντιμετωπίζει η BOX NOW αυτή την τάση;

Κι ενώ η νέα τάση δείχνει, ότι οι εταιρείες περιορίζουν τις δωρεάν επιστροφές προϊόντων, μετά από συζήτηση με τον κύριο Λευτέρη Παπαδημητρίου, Διευθυντή πωλήσεων της BOX NOW, δίνεται μία πρωτοπόρα και καινοτόμα λύση!

«Η BOX NOW, αξιοποιώντας το μεγαλύτερο δίκτυο lockers που αριθμεί περισσότερα από 1.000 ενεργά lockers στην Ελλάδα, δίνει μια ελκυστική λύση στο θέμα των επιστροφών προϊόντων και πιο συγκεκριμένα στη γρήγορη και απρόσκοπτη επιστροφή των αντικειμένων.

Πρακτικά, ο καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει το δέμα του στο e-shop, χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε BOX NOW Locker τον βολεύει, σύμφωνα με το δικό του πρόγραμμα!

Χρησιμοποιώντας λοιπόν το κοντινότερο BOX NOW Locker, ο καταναλωτής δεν χρειάζεται να δεσμεύσει 2-3 ώρες από το χρόνο του, ώστε να περιμένει τον courier ή να επισκεφθεί ο ίδιος ένα κατάστημα.

Από την άλλη πλευρά, το e-Shop προσφέρει μια εξαιρετικά εύκολη διαδικασία στον πελάτη του, ενώ παράλληλα θα λάβει το προϊόν προς επιστροφή εντός 48 ωρών χωρίς δέσμευση χρόνου του προσωπικού περισσότερο από το επιθυμητό».

 

Μπορώ να επιστρέψω κάτι με τη BOX NOW, ενώ το έχω παραλάβει με Courier στη διεύθυνσή μου ή το έχω παραλάβει απευθείας από το κατάστημα;

Φυσικά! Η διαδικασία είναι πολύ εύκολη και απλή για τον καθένα.

Ο καταναλωτής επισκέπτεται τη σελίδα του e-shop και επιλέγει σαν τρόπο επιστροφής τη BOX NOW. Ακολουθώντας τις οδηγίες, θα πρέπει να συμπληρώσει μόνο το όνομα, το τηλέφωνο και το email του. Αμέσως δημιουργείται ένας 10ψήφιος κωδικός και στέλνεται στο κινητό του με viber ή sms. Mε τον κωδικό αυτό, μπορεί να εναποθέσει το δέμα του σε οποιοδήποτε BOX NOW Locker τον εξυπηρετεί. Έπειτα, η BOX NOW αναλαμβάνει να επιστρέψει το δέμα του στο e-shop, μέσα σε 48 ώρες από την εναπόθεσή του στο Locker από τον πελάτη.

Γιατί να επιλέξω τη BOX NOW κι όχι την εταιρεία courier που παρέδωσε;

Ο καταναλωτής, μπορεί να επιλέξει όποια εταιρεία courier επιθυμεί. Αν σκεφτεί κάποιος ότι με τη BOX NOW, μπορεί να πάει στο σούπερ μάρκετ της γειτονιάς του, στην αγαπημένη του καφετερία, ή στο φούρνο που συνηθίζει να παίρνει το πρωινό του και το Locker μας να βρίσκεται πάντα δίπλα του, τότε κέρδος χρόνου θα το έλεγα!

Επίσης, σε 48 ώρες το αργότερο, θα βρίσκεται στο κατάστημα, οπότε θα γίνει η επιστροφή χρημάτων πιο άμεσα!

Σε ποιες περιπτώσεις, υπάρχει χρέωση; Ποια είναι η εμπορική πολιτική της BOX NOW ως προς τις επιστροφές;

Όπως και για τις κανονικές αποστολές δεμάτων, η εμπορική μας πολιτική είναι άκρως ανταγωνιστική, συνδυάζοντας ταχύτητα, ευκολία και τιμή.

Ωστόσο, είναι πολύ σημαντικό να τονίσουμε ότι το κάθε e-shop, προσαρμόζει τη δική του εμπορική πολιτική ως προς την κοστολόγηση της υπηρεσίας, σύμφωνα πάντα με τη δική του στρατηγική.

Η BOX NOW αγαπάει το περιβάλλον!

Σεβόμενοι το περιβάλλον που ζούμε, η BOX NOW μειώνει τους ρύπους εκπομπής παραδίδοντας σε ένα μόνο σημείο, όπου υπάρχει Locker (ακόμη και στις πιο δυσπρόσιτες περιοχές), περιορίζοντας με αυτόν τον τρόπο τις μετακινήσεις των οδηγών, χωρίς να χρειάζεται η διανομή σε κάθε σπίτι ξεχωριστά!

Τα BOX NOW Lockers τοποθετούνται σε εξωτερικούς, εύκολα προσβάσιμους 24/7 χώρους. Από τη φύση τους, είναι φιλικά προς το περιβάλλον, αφού λειτουργούν αποκλειστικά με τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

 

-Advertorial-

Η Amazon επενδύει πάνω από 1 δισ. ευρώ στην Ευρώπη σε στόλο μηδενικών εκπομπών

Η Amazon ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο ευρώ έως το 2027 για την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα του δικτύου μεταφορών της στην Ευρώπη.

Η εταιρεία θα προσθέσει ηλεκτρικά φορτηγά παράδοσης, όπως επίσης και ηλεκτρικά βαρέα φορτηγά οχήματα μεταφορών στο δίκτυό της, με στόχο μηδενικές εκπομπές ρύπων έως το 2040.

Η Amazon εργάζεται για πιο βιώσιμες πρακτικές λειτουργίας και παράδοσης στην Ευρώπη εδώ και καιρό. Αυτό το καλοκαίρι, εγκαινίασε τον πρώτο της κόμβο «μικροκινητικότητας» στο Λονδίνο, που αποτελείται από ένα στόλο ηλεκτρικών ποδηλάτων και προσωπικό που κάνει παραδόσεις με τα πόδια.

Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτή τη στιγμή διαθέτει πάνω από 3.000 ηλεκτρικά φορτηγά για παραδόσεις σε όλη την Ευρώπη. Στόχος με τα νέα επενδυτικά της σχέδια, είναι να αυξήσει αυτόν το στόλο σε πάνω από 10.000 οχήματα έως το 2025.

Η Amazon διαθέτει επί του παρόντος κόμβους μικροκινητικότητας σε 20 πόλεις της Ευρώπης και θέλει να τους διπλασιάσει μέχρι το τέλος του 2025. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι θα επενδύσει σε χιλιάδες φορτιστές οχημάτων στις Ευρωπαϊκές της εγκαταστάσεις.

Επιπλέον, θέλει να τροφοδοτήσει τις δραστηριότητές της με 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας έως το 2025. Σε αυτό το πλάνο εντάσσονται κέντρα δεδομένων, κέντρα logistics και φυσικά καταστήματα. Πριν από ένα χρόνο, οι δραστηριότητες της εταιρείας τροφοδοτούνταν με 85% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, διαθέτοντας πάνω από 100 έργα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας σε όλη την Ευρώπη.

 

Πηγή: ecommercenews

 

Εικόνα: amazon

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


BOX NOW: Πως να προχωρήσετε σε ικανοποίηση των πελατών σας στο last mile

Η πανδημία έδειξε πιο έντονα από ποτέ την ευθραυστότητα του customer loyalty, γι’ αυτό και το last mile αποτελεί πλέον μια πολύ σημαντική παράμετρο.

Η ευκολία και η ταχύτητα μιας παραγγελίας, αποτελούν βασική προτεραιότητα για τον καταναλωτή, ενώ ένα μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών εγκαταλείπει το καλάθι του αν παρουσιαστεί κάποιο μεγάλο, ή αδικαιολόγητο κόστος παράδοσης.

Με στόχο την ενίσχυση της πιστότητας και του retention στις διαδικτυακές παραγγελίες, η BOX NOW διαχειρίζεται τις αποστολές των ηλεκτρονικών καταστημάτων, αυξάνοντας το μέσο καλάθι κατά 20% και προσφέροντας παράλληλα ευέλικτες παραδόσεις δεμάτων στους πελάτες.

Η BOX NOW προσφέρει στον τελικό καταναλωτή την ελευθερία παραλαβής δεμάτων, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, μέσω των αυτόματων μηχανημάτων παράδοσης δεμάτων, τα οποία πλέον ξεπερνούν τα 1.000 σημεία πανελλαδικά.

Όμως, πόσο εύκολο είναι για ένα e-shop να συνδεθεί με τη BOX NOW;

Σύμφωνα με τον κύριο Παναγιώτη Οικονόμου, Chief Information Officer της BOX NOW, “η διασύνδεση της υπηρεσίας μπορεί να υλοποιηθεί με  διάφορους τρόπους, ανάλογα με τις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη/e-shop. Παρέχουμε plugins για τις πιο γνωστές και mainstream e-commerce πλατφόρμες (WordPress, OpenCart, Shopify κ.λπ.)”.

“Σε περίπτωση tailor made solution, παρέχουμε το API μας, το οποίο επιτρέπει πλήρη διασύνδεση. Μέσω αυτού, παρέχονται όλες οι λειτουργίες της υπηρεσίας, καθώς και οποιαδήποτε πληροφορία όσον αφορά στις αποστολές.

Σε περίπτωση που κάποιο κατάστημα θέλει να εξυπηρετεί τους πελάτες του για αποστολή αντικειμένων μέσω των lockers της BOX NOW, χωρίς να προχωρήσει σε κάποιο Integration, η εταιρία μας παρέχει και το portal πελατών, στο οποίο μπορεί να καταχωρήσει μόνος του τις αποστολές.”

Πόσος χρόνος απαιτείται συνήθως για τη διασύνδεση ενός e-shop με την υπηρεσία της BOX NOW;

Ο χρόνος διασύνδεσης εξαρτάται κυρίως από την πολυπλοκότητα του κάθε e-shop (tailor made / e-commerce platform). Σε γενικές γραμμές, η υλοποίηση διαρκεί 2-3 εβδομάδες, καθώς απαιτούνται αρκετά τεστ και φυσικά, prioritization από τη μεριά του e-shop.

Τί ασφάλεια υπάρχει όσον αφορά στη διασύνδεση και φυσικά, την παραλαβή αντικειμένων από τα locker; Τί συμβαίνει με τα Pins;

Η διασύνδεση είναι ασφαλής και πραγματοποιείται μέσω όλων των τελευταίων προτύπων ασφάλειας (κρυπτογράφηση κ.λπ.). Τα συστήματά μας χρησιμοποιούν όλα τα state of the art πρωτόκολλα και υπηρεσίες (κυρίως είμαστε Host σε cloud services).

Όσον αφορά στην ασφάλεια των Pin, θέλω να αναφέρω ότι δεν υπάρχει επαναχρησιμοποίηση των parcel ids, όπως και το ότι δε μπορεί τυχαία να βάλει κάποιος ένα 10ψήφιο αριθμό και να ανοίξει κάποιο compartment σε κάποιο Locker. Η πιθανότητα είναι μικρότερη του ενός δισεκατομμυρίου.

 

Ποια είναι η BOX NOW

Η BOX NOW, η νέα πρωτοπόρος start up (ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2021), φέρνει το μέλλον στην παράδοση δεμάτων. Αξιοποιώντας καινοτόμο ψηφιακή τεχνολογία, προσφέρει σύγχρονες, αυτοματοποιημένες και προσωποποιημένες υπηρεσίες. Απευθύνεται στο ευρύ κοινό (Β2C) αλλά και στις επιχειρήσεις (Β2Β) που διατηρούν ηλεκτρονικά καταστήματα (Ε-shop) αλλά και σε κάθε επιχείρηση η οποία χρησιμοποιεί υπηρεσίες αποστολής δεμάτων, γενικότερα. Παρέχει καινοτόμες υπηρεσίες παράδοσης και παραλαβής, αναπτύσσοντας το μεγαλύτερο δίκτυο Αυτόματων Μηχανημάτων Παραλαβής Δεμάτων στην Ελλάδα.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Κοινωνική δράση δωρεάς φαρμάκων από την ACS και τo GIVMED

Για μια ακόμα χρονιά, η ACS, στο πλαίσιο των ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας, συνεργάζεται με το GIVMED, τη μη κερδοσκοπική οργάνωση που μεριμνά για την πρόσβαση των κοινωνικά ευπαθών ομάδων σε φαρμακευτικό υλικό.

Συγκεκριμένα, από τις 14 Οκτωβρίου έως και τις 14 Νοεμβρίου 2022 στα καταστήματα του δικτύου της ACS στον Νομό Αττικής, θα συγκεντρώνονται φάρμακα για το Κοινωνικό Φαρμακείο Μοσχάτου – Ταύρου.

Η διαδικασία είναι η ακόλουθη: Ο δωρητής ελέγχει το φαρμακείο του για φάρμακα που μπορεί να δωρίσει. Τα φάρμακα προς δωρεά δεν πρέπει να έχουν λήξει, να χρειάζονται ψυγείο, να είναι δίγραμμα και χρησιμοποιημένα ή ανοιχτά όταν πρόκειται για σιρόπια, αλοιφές και εισπνεόμενα. Στη συνέχεια, o δωρητής τοποθετεί τα φάρμακα σε χαρτοκιβώτιο, το οποίο κλείνει και αναγράφει ευκρινώς «Φάρμακα για GIVMED». Τέλος, παραδίδει το χαρτοκιβώτιο στο κοντινότερο κατάστημα ACS εντός Αττικής, που θα αναλάβει να το στείλει με ασφάλεια στο Κοινωνικό Φαρμακείο Μοσχάτου – Ταύρου.

Από την αρχή της συνεργασίας μεταξύ των δύο οργανισμών τον Μάιο του 2018, οι κοινωφελείς δομές του δικτύου του GIVMED, όπως τα κοινωνικά φαρμακεία, τα γηροκομεία και οι δομές για παιδιά έχουν λάβει χιλιάδες φάρμακα που συγκεντρώνονται και διανέμονται από την ACS. Σημειώνεται ότι η αξία των φαρμάκων που συγκεντρώθηκαν από τους κατοίκους της Αττικής στην αντίστοιχη δράση του 2020, ξεπέρασε τα 10.500 ευρώ.

Η ACS θα συνεχίσει να στηρίζει τέτοιου είδους δράσεις, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί η εταιρεία τα τελευταία χρόνια και το οποίο επικεντρώνεται σε 4 κοινωνικούς πυλώνες: την ανταπόκριση σε έκτακτη ανάγκη/φυσική καταστροφή και δράσεις πανελλαδικής εμβέλειας, την προστασία της φύσης, την ενίσχυση της ποιοτικής εκπαίδευσης και ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και τη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέα συνεργασία του BestPrice.gr με την AftersalesPro

Το BestPrice.gr, η πρώτη υπηρεσία αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών στην Ελλάδα, ανακοινώνει τη νέα του συνεργασία με την AfterSalesPro, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας BestPrice ΣΥΝergies.

Μεσω της συνέργειας αυτής, επιτυγχάνεται η δυνατότητα δωρεάν δοκιμής των υπηρεσιών της AfterSalesPro για περισσότερα από 3.500 ηλεκτρονικά καταστήματα που συμμετέχουν στο BestPrice.gr.  

Η AfterSalesPro αποτελεί μία ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης αποστολών και παραγγελιών για όλα τα e-shop που δραστηριοποιούνται τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Κύπρο.

Η εφαρμογή διασυνδέει όλες τις γνωστές πλατφόρμες e-commerce με τα webservices 20+ εταιρειών courier, ενώ ταυτόχρονα με την αυτοματοποίηση της δημιουργίας των voucher, προσφέρει λύσεις διαχείρισης επιστροφών, pick-up, τηλεφωνικών παραγγελιών, αξιολόγησης πελατών και μία σειρά υπηρεσιών για την βελτιστοποίηση των pre και after sales διαδικασιών ενός σύγχρονου ηλεκτρονικού καταστήματος.

Το πρόγραμμα BestPrice ΣΥΝergies του BestPrice.gr στοχεύει στην υποστήριξη και ενδυνάμωση των συνεργαζόμενων καταστημάτων εξασφαλίζοντας προνομιακές χρεώσεις και παροχές σε υπηρεσίες τρίτων εταιριών μέσω ειδικών συμφωνιών.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι το BestPrice.gr είναι η πρώτη πλατφόρμα αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών στην Ελλάδα ενώ σήμερα συνεργάζεται με περισσότερα από 3.500 ηλεκτρονικά καταστήματα, συμπεριλαμβανομένων των μεγαλύτερων retailers της χώρας. 

Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στον ακόλουθο σύνδεσμο: www.bestprice.gr/synergies/after-sales-pro

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Logistics

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search