Τα Skroutz Point, τα σημεία αυτόματης παραλαβής του Skroutz έφτασαν τα 1.000 σημεία εξυπηρέτησης, σε διαφορετικές περιοχές ανά την Ελλάδα και σύντομα αναμένεται να επεκταθούν και σε νέες πόλεις της Περιφέρειας.
Χαρακτηριστικό της αγάπης που τρέφουν οι καταναλωτές σε αυτόν τον τρόπο παράδοσης, αποτελεί ο υψηλός αριθμός παραγγελιών που έχει διαχειριστεί η Skroutz Last Mile μεταφορική προς τα Skroutz Point.
Περισσότερα: Η Skroutz έφτασε τα 1.000 Skroutz Point, με στόχο τα 2.000 μέχρι το τέλος τους έτους
Καθώς η δημοτικότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου συνεχίζει να αυξάνεται τα τελευταία χρόνια, η πίεση στις εταιρείες logistics να παραδίδουν στους πελάτες περισσότερα αγαθά, γρηγορότερα και πιο αποτελεσματικά, συνεχίζει να αυξάνεται.
Το Last-mile delivery παραμένει αναμφισβήτητα το πιο κρίσιμο μέρος της διαδικασίας της εφοδιαστικής αλυσίδας, καθώς αυτό χαρακτηρίζει την άμεση επαφή με τον πελάτη. Ωστόσο, για αρκετούς λόγους, αυτή η φάση παραμένει η πιο δαπανηρή και ιδιαίτερα απαιτητική στη διαχείρισή της, για τις εταιρείες logistics.
Περισσότερα: Parcel Monitor: Κορυφαίες καινοτομίες που αναδιαμορφώνουν το Last-Mile Delivery
Η δυνατότητα αποστολής μιας παραγγελίας στο χαμηλότερο δυνατόν κόστος, καθώς και η ενημέρωση των πελατών για την εξέλιξη αποστολής του δέματός τους σε όλα τα στάδια μέχρι την παράδοση, αποτελούν δυο κρίσιμους παράγοντες επιτυχίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.
Αναμφισβήτητα, είναι δυο κριτήρια που αφενός επηρεάζουν τους καταναλωτές στην επιλογή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και αφετέρου παίζουν σημαντικό ρόλο στην ικανοποίησή τους από την συνολική εμπειρία αγοράς.
Περισσότερα: Συνεργασία BestPrice και Shiplemon για αυτοματοποίηση και μείωση του κόστους αποστολών
Το you.gr το ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών τεχνολογίας και smart living του Ομίλου Quest, στοχεύοντας συστηματικά στην αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας και στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών του, ενέταξε τα ACS Smartpoint Lockers ως επιλογές σημείων παράδοσης.
Το Smartlocker είναι μία πραγματικά έξυπνη και ασφαλής επιλογή παραλαβής, που λύνει τα χέρια. Η παραλαβή μπορεί να γίνει 24x7, ακόμα και Κυριακή ή αργίες, ενώ τα κόστη μεταφορικών είναι χαμηλότερα από κάθε άλλη προσφερόμενη εναλλακτική.
Περισσότερα: Το you.gr παραδίδει πλέον και στα Smartpoint Lockers της ACS
Μια νέα επένδυση στον τομέα του eCommerce & eGrocery last mile ανακοίνωσε η Olympia Group και συγκεκριμένα στην εταιρεία SVUUM, με στόχο την ανάπτυξη του πιο πελατοκεντρικού και καινοτόμου “Hand to Hand Delivery” στην Ελλάδα.
Η επένδυση υλοποιείται από τον επενδυτικό βραχίονα Public Capital Partners, μέσω της έκδοσης μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου και εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική για την υποστήριξη ταχέως αναπτυσσόμενων scale-up εταιρειών με δραστηριότητα στον τομέα του retail tech & logistics.
Αναγνωρίζοντας την ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή για αξιόπιστες υπηρεσίες παράδοσης, η SVUUM προσφέρει μια αναβαθμισμένη εμπειρία πελάτη, καθώς αξιοποιεί μια διεθνή τεχνολογική πλατφόρμα, σε συνδυασμό με ένα ιδιόκτητο δίκτυο σε 10 μεγάλα αστικά κέντρα και πληθυσμιακή κάλυψη 75%, διασφαλίζοντας έτσι αξιοπιστία στις παραδόσεις που στο 95% των περιπτώσεων γίνονται την ίδια ή την επόμενη μέρα.
Οι καινοτόμες υπηρεσίες της εταιρείας ξεχωρίζουν, καθώς επιτρέπουν στους τελικούς καταναλωτές να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται οι ίδιοι το ακριβές διάστημα παράδοσης της παραγγελίας τους, ενώ παρέχεται και η δυνατότητα ενεργοποίησης ειδοποιήσεων, καθώς και άμεσης επικοινωνίας με τον οδηγό.
Πρόκειται για μια ακόμη σημαντική επένδυση της Olympia που έχει ως στόχο να συμβάλλει στη διαμόρφωση μιας νέας εποχής στον κλάδο των ηλεκτρονικών αγορών και του last mile, προσφέροντας μια αναβαθμισμένη και αξιόπιστη λύση στους καταναλωτές.
Με έτος ίδρυσης το 2021, η SVUUM αναγνωρίζεται ως η πιο πελατοκεντρική και καινοτόμος eCommerce last mile εταιρεία στην Ελλάδα, με μέση αξιολόγηση παραλήπτη 4,8/5 σε σύνολο 1,5 εκατομμύρια παραδόσεων που έχουν ολοκληρωθεί έως σήμερα.
Η εταιρεία υποστηρίζει 150 από τις μεγαλύτερες εταιρείες eCommerce και 6 από τα μεγαλύτερα σούπερ-μάρκετ στην Ελλάδα, παραδίδοντας ακόμη και Σάββατο, ενώ αναπτύσσει συνεχώς νέες υπηρεσίες, δίνοντας παράλληλα έμφαση στην αποτελεσματική διαχείριση των δρομολογίων, με στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος.
Πριν λίγες εβδομάδες, ο Όμιλος Olympia είχε ανακοινώσει μία άλλη επένδυση στην αγορά logistics & last mile, στηρίζοντας το πλάνο της BOX NOW Group.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ACS για την ανταπόκριση σε έκτακτη ανάγκη, και αναγνωρίζοντας την τεράστια ανθρωπιστική κρίση που έχει προκαλέσει ο καταστροφικός σεισμός σε Τουρκία και Συρία, η εταιρεία καλεί τους πολίτες σε όλη την Ελλάδα να συγκεντρώσουν στο δίκτυο των καταστημάτων της τα παρακάτω είδη πρώτης ανάγκης που έχει ανακοινώσει ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός, με σκοπό την αποστολή τους ως ανθρωπιστική βοήθεια στους σεισμόπληκτους.
Τρόφιμα μακράς διάρκειας
Γάλα εβαπορέ
Σκόνη γάλακτος για παιδιά
Κονσέρβες παντός τύπου
Δημητριακά, παξιμάδια, αλεύρι, ζυμαρικά, όσπρια.
Λοιπά είδη
Υπνόσακοι (μη μεταχειρισμένοι)
Κουβέρτες (μη μεταχειρισμένες)
Είδη ατομικής υγιεινής (όχι υγρά).
Σημαντικές διευκρινίσεις:
Τα τρόφιμα μακράς διαρκείας θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον έξι (6) μήνες ως ημερομηνία λήξης.
Η συγκέντρωση των άνω ειδών στα καταστήματα ACS ξεκινάει από τη Δευτέρα 13/02/23 και θα ολοκληρωθεί με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.
Για να γίνει αποδεκτή η δωρεάν παραλαβή των ειδών από το δίκτυο των καταστημάτων της ACS, πρέπει να πληρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
- μέγιστος αριθμός δεμάτων ανά αποστολέα είναι τα πέντε (5) δέματα με συνολικό βάρος έως είκοσι (20) κιλά (για όλα τα δέματα)
- τα είδη θα πρέπει να είναι συσκευασμένα σε κλειστά χαρτοκιβώτια και να φέρουν ευκρινή ένδειξη «Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός».
H εταιρεία παρακαλεί το κοινό για την πλήρη συμμόρφωση με τις παραπάνω προϋποθέσεις, ώστε να υλοποιηθεί απρόσκοπτα και με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα η ενέργεια του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, που θα βοηθήσει ουσιαστικά τους συνανθρώπους μας στην Τουρκία και στη Συρία.
Η ACS θα συνεχίσει να στηρίζει τέτοιου είδους ενέργειες, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί η εταιρεία τα τελευταία χρόνια και το οποίο επικεντρώνεται σε 4 κοινωνικούς πυλώνες: την ανταπόκριση σε έκτακτη ανάγκη/φυσική καταστροφή και δράσεις πανελλαδικής εμβέλειας, την προστασία της φύσης, την ενίσχυση της ποιοτικής εκπαίδευσης και ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και τη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων.
Τα Public φέρνουν τη νέα υπηρεσία locker pickup 24/7, κατά την οποία μπορεί κάποιος να παραλάβει 100.000 προϊόντα του Public.gr εύκολα στο κοντινότερο locker, οποιαδήποτε ώρα και μέρα της εβδομάδας.
Ο πρωτοπόρος omnichannel retailer, σε συνεργασία με την κορυφαία στο χώρο των smart lockers εταιρεία, BOX NOW, προσφέρουν μια υπηρεσία που δίνει την απόλυτη ελευθερία στους καταναλωτές, επιτρέποντάς τους να παραλάβουν την παραγγελία τους σε πάνω από 1.200 σημεία σε όλη την Ελλάδα και να πληρώσουν πριν ή κατά την παραλαβή, μέσω κάρτας.
Τα Lockers λειτουργούν με ηλιακή ενέργεια & αποτελούν παγκοσμίως ένα μοντέλο λειτουργίας που μειώνει το αποτύπωμα άνθρακα.
Την υπηρεσία «locker pickup 24/7» τη βρίσκει κάποιος ήδη στο Public.gr στα προϊόντα με την ένδειξη «Express 24-48 ώρες». Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας των προϊόντων που φέρουν τη συγκεκριμένη σήμανση, οι καταναλωτές επιλέγουν παραλαβή από «Κατάστημα ή Locker» και πληκτρολογώντας περιοχή ή τον ταχυδρομικό κώδικα, μπορούν να εντοπίσουν τα BOX NOW lockers που τους εξυπηρετούν περισσότερο.
Με τον κωδικό που λαμβάνουν στο κινητό τους, μπορούν να προχωρήσουν στην παραλαβή του πακέτου τους, οποιαδήποτε ώρα το επιθυμούν, καθώς η παραγγελία θα τους περιμένει για 2 ημέρες από την άφιξή της.
Την ίδια στιγμή, η νέα υπηρεσία «locker pickup 24/7» εντάσσεται και στην «Green Commerce» πρακτική που ακολουθούν τα Public δίνοντας άλλη μία «πράσινη» λύση στους καταναλωτές.
Με τη χρήση των lockers, το περιβαλλοντικό αποτύπωμα κάθε αποστολής μειώνεται, καθώς μειώνονται τυχόν περιττές διαδρομές λόγω απουσίας του παραλήπτη. Η BOX NOW είναι ο καλύτερος συνεργάτης σε αυτό το εγχείρημα, καθώς τα lockers της λειτουργούν με ηλιακή ενέργεια.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Από την προμήθεια πρώτων υλών μέχρι την παράδοση αγαθών στον τελικό καταναλωτή, η τρέχουσα πανδημία έχει επηρεάσει κάθε στάδιο της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Σήμερα, οι επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο δοκιμάζουν την εμπορική, λειτουργική, οικονομική και οργανωτική τους ανθεκτικότητα, και αυτό το γεγονός έχει αποκαλύψει τεράστια τρωτά σημεία και κενά, όσον αφορά στην ετοιμότητά τους.
Σε αυτό το πλαίσιο, ρίχνουμε μια πιο προσεκτική ματιά σε μερικές από τις πιο σημαντικές προκλήσεις που επηρεάζουν τις αλυσίδες εφοδιασμού σήμερα, μαζί με τα μέτρα που οι κορυφαίες εταιρείες εφαρμόζουν γρήγορα, για να συμβάλουν στη βελτίωση της ανθεκτικότητας και της προσαρμοστικότητάς τους.
1. Συνεχιζόμενα προβλήματα στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα
Δεν είναι μυστικό ότι τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι τελικοί καταναλωτές εξακολουθούν να βιώνουν τις επιπτώσεις της αστάθειας της πανδημίας COVID-19 στις λειτουργίες logistics. Μεγάλα λιμάνια και αεροδρόμια ανα τον κόσμο παραμένουν κλειστά, κυρίως στην Κίνα, τη Νότια Κορέα και τις Ηνωμένες Πολιτείες, περιορίζοντας έτσι τη ροή καταναλωτικών αγαθών σε βασικές αγορές όπως η Βόρεια Αμερική, η Ευρώπη και η Νοτιοανατολική Ασία.
Λόγω των τεράστιων διαταραχών στα logistics και την εφοδιαστική αλυσίδα, τα εμπορεύματα συσσωρεύονται σε αποθηκευτικούς χώρους, τα πλοία εκτρέπονται ή καθυστερούν να φτάσουν σε σημαντικούς κόμβους διαμετακόμισης, οι παγκόσμιες εμπορικές ροές είναι περιορισμένες και οι εταιρείες δεν μπορούν να εισάγουν προϊόντα και να αναπληρώσουν τα αποθέματα. Οι περιορισμοί στη διακίνηση αγαθών στις παραπάνω περιοχές είχαν σημαντική επίδραση στις εορταστικές περιόδους τον Δεκέμβριο του 2021 και του 2022.
Τα προβλήματα σε αυτές τις περιοχές αναμένεται να διαρκέσουν και φέτος, καθιστώντας δύσκολο για πολλές επιχειρήσεις να προγραμματίσουν το μέλλον. Ακόμα κι αν υπάρξει ομαλοποίηση και η θαλάσσια και αεροπορική πρόσβαση επανέλθει στα επίπεδα πριν από την πανδημία, πιθανότατα θα χρειαστεί ακόμα λίγος χρόνος για να επανέλθει η κατάσταση στην κανονική της ροή. Στο μεταξύ, για τους καταναλωτές προβλέπονται υψηλότερες τιμές (λόγω της μετακύλισης των μεγαλύτερων εξόδων μεταφοράς σε αυτούς) και μεγαλύτεροι χρόνοι ανεφοδιασμού.
Ως εκ τούτου, οι πελάτες θα πρέπει να προσαρμόσουν τις προσδοκίες τους, καθώς τα προϊόντα που ζητούν ενδέχεται να παρουσιάσουν καθυστερήσεις λόγω της υψηλής ζήτησης. Για να μειωθεί η εξάρτηση από τις περιφερειακές και παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού, ηγέτες επιχειρήσεων και κυβερνήσεων συνεργάζονται για να σχεδιάσουν πολιτικές και προγράμματα που ενισχύουν την ικανότητα των αντίστοιχων εθνών τους να αντέχουν τους κραδασμούς και να βελτιώνουν τις εγχώριες δυνατότητές τους.
Εν τω μεταξύ, οι επιχειρήσεις πρέπει επίσης να επανεξετάσουν τις τρέχουσες διαδικασίες της αλυσίδας εφοδιασμού τους, να δημιουργήσουν εγκαταστάσεις αποθήκευσης αποθεμάτων πιο κοντά στους καταναλωτές τους και να ανακαλύψουν πώς να βελτιώσουν τις παραδόσεις last-mile και τις επιστροφές.
2. Μεγάλοι χρόνοι παράδοσης πρώτων υλών & καθυστερήσεις παραγωγής
Η κρίση που έφερε η πανδημία αύξησε την έμφαση που δίνεται στην εξέταση και την εξέλιξη των αλυσίδων εφοδιασμού και η βιομηχανία στο σύνολό της αξιολογεί και αναπτύσσει μακροπρόθεσμες στρατηγικές για να προετοιμάσει το δρόμο για μια τη νέα κανονικότητα, μετά την πανδημία.
Καθώς οι κατασκευαστές θεωρούν όλο και περισσότερο τον κίνδυνο ως κεντρικό παράγοντα λήψης αποφάσεων, η πρακτική της αποθήκευσης με πλεονάζον απόθεμα, με το χαμηλότερο δυνατό κόστος αγοράς, γίνεται σταδιακά παρελθόν.
Σε όλα τα προϊόντα και τις αγορές, οι τυπικοί χρόνοι παράδοσης πρώτων υλών από τους προμηθευτές εξακολουθούν να είναι 85% μεγαλύτεροι από ό,τι πριν από την πανδημία. Αρκετοί τομείς στον κατασκευαστικό και βιομηχανικό κλάδο εξακολουθούν να παρουσιάζουν σημάδια σταθερότητας, αλλά οι χρόνοι παράδοσης στους τομείς της ενέργειας και των υπηρεσιών κοινής ωφελείας εξακολουθούν να αυξάνονται κατά πάνω από 150% από την εποχή πριν από την πανδημία.
Η ισχυρή ζήτηση υπηρεσιών κοινής ωφέλειας παραμένει, καθώς οι πάροχοι επενδύουν στην ενίσχυση και την ανθεκτικότητα του δικτύου, την ετοιμότητα για καταστροφές, τη βιώσιμη ενέργεια και τις υποδομές που θα φιλοξενήσουν τον αυξανόμενο αριθμό ηλεκτρικών οχημάτων (EVs)
3. Αύξηση των ναύλων και του κόστους εμπορευμάτων
Τα έξοδα μεταφοράς αυξάνονται σταθερά τα τελευταία χρόνια και η σύγκρουση μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας ευθύνεται εν μέρει για την πρόσφατη αστάθεια στις τιμές των καυσίμων. Ως αποτέλεσμα ζητημάτων χωρητικότητας, αρκετές εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες μεταφοράς με φορτηγά αυτοκίνητα αναμένουν ότι τα ποσοστά των ετήσιων συμβολαίων θα αυξηθούν κατά 2 φορές φέτος. Οι τιμές για τα πάντα αυξάνονται σταθερά: από την παράδοση δεμάτων, τις εμπορευματικές μεταφορές, τις θαλάσσιες μεταφορές και την αποθήκευση.
Αν και πολλοί μεγάλοι έμποροι έχουν πολυετείς συμφωνίες με διάφορους μεταφορείς, οι ετήσιες διαπραγματεύσεις είναι ο κανόνας για τις περισσότερες συμφωνίες.
Η έλλειψη οδηγών βαρέων φορτηγών οχημάτων είναι ένα άλλο πρόβλημα στην Ευρώπη, αφού υπάρχει έλλειψη περίπου 400.000 εργαζομένων στον κλάδο. Στις ΗΠΑ, οι αυξανόμενες δαπάνες μεταφοράς εμπορευμάτων και οι υψηλότερες τιμές εισροών για τις εταιρείες logistics οδήγησαν σε αύξηση 23% στο κόστος των οδικών μεταφορών εμπορευμάτων.
Τα λειτουργικά έξοδα της εφοδιαστικής αλυσίδας έχουν αυξηθεί κατά δισεκατομμύρια δολάρια λόγω του αυξανόμενου κόστους ανά εμπορευματοκιβώτιο αποστολής και του αυξανόμενου όγκου εμπορευματοκιβωτίων. Η ουσία είναι ότι οι τιμές των διαφόρων μορφών μεταφοράς αυξάνονται απαρέγκλιτα σε όλο τον κόσμο.
Δείτε εδώ το πλήρες άρθρο για να ανακαλύψετε όλες τις προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Το Parcel Monitor είναι μια κοινότητα που ξεκίνησε από λάτρεις των e-commerce logistics στο Parcel Perform. Στόχος τους είναι να εμπνεύσουν το οικοσύστημα logistics του ηλεκτρονικού εμπορίου, για να δημιουργήσουν μια καλύτερη εμπειρία παράδοσης για όλους.
Προσφέρει δωρεάν παρακολούθηση δεμάτων σε 900+ μεταφορείς παγκοσμίως σε μια ενιαία πλατφόρμα. Αξιοποιώντας τα δεδομένα του και την τεχνολογία, καταγράφει τις τάσεις των καταναλωτών, δίνει πολύτιμα στοιχεία στην αγορά και ενθαρρύνει τις συνεργασίες σε όλο τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Καθώς οι αγορές μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου συνεχίζουν να αυξάνονται σε δημοτικότητα, υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση από εμπόρους και ταχυμεταφορείς, ώστε να παραδίδουν μεγάλες ποσότητες προϊόντων, ταχύτερα και πιο αποτελεσματικά.
Για να ανταποκριθούν σε αυτήν την πρόκληση, οι ταχυμεταφορείς στρέφονται σε μια ποικιλία πρωτοποριακών λύσεων για να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους. Η τεχνολογία πρωτοπορεί σε αυτήν την αναζήτηση, καθώς οι εταιρείες επενδύουν στην έρευνα και την ανάπτυξη λύσεων αιχμής, όσον αφορά στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Εκτός από τη μείωση του κόστους λειτουργίας, αυτές οι λύσεις επιτρέπουν στις εταιρείες ταχυμεταφορών να βελτιώσουν την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα παράδοσης, όπως επίσης και τις δυνατότητες παρακολούθησης των αποστολών - και να βελτιώσουν συνολικά την εξυπηρέτηση πελατών.
Σε πρόσφατο άρθρο του, ο συνεργάτης μας, Parcel Monitor, εξετάζει τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες και καινοτομίες για τους μεταφορείς, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου τρόπου παρακολούθησης των παραδόσεων των φορτηγών, της τεχνολογίας RFID και των κωδικών QR.
Παραδόσεις με drones
Τα drones είναι μια σχετικά νέα μέθοδος παράδοσης, αλλά τα πολλά πλεονεκτήματα που παρέχουν στους ταχυμεταφορείς έχουν αυξήσει γρήγορα τη δημοτικότητά τους σε κολοσσούς της βιομηχανίας που τα χρησιμοποιούν, όπως η Amazon. Παραδίδουν μια μεγάλη ποικιλία ειδών, που κυμαίνονται από τρόφιμα και ποτά, μέχρι τηλέφωνα και άλλα είδη, μεταφέροντάς τα απευθείας από τα κέντρα διανομής στα σπίτια των πελατών, ή σε άλλες τοποθεσίες παράδοσης.
Σε σύγκριση με τις κλασικές μεθόδους παράδοσης με οχήματα, τα drones μπορούν να παραδίδουν αγαθά με 70% χαμηλότερο κόστος – προς έκπληξη πολλών. Καθώς τα περισσότερα drones είναι ηλεκτρικά οχήματα, αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες ταχυμεταφορών αποφεύγουν το κόστος των καυσίμων και πραγματοποιούν πιο καθαρές και πιο φιλικές προς το περιβάλλον παραδόσεις.
Τα drones σε αυτό το ρόλο έχουν αναγνωριστεί για την αποτελεσματική και γρήγορη παράδοσή τους, ενώ αποτελούν μια εναλλακτική μέθοδο, που περιλαμβάνει ελάχιστη ανθρώπινη επαφή. Αυτή η μέθοδος είναι ιδιαίτερα σημαντική σε καταστάσεις όπως η πανδημία COVID-19.
Crowdsourcing παραδόσεις
To Last-mile delivery είναι μια ιδιαίτερα απαιτητική αποστολή για τους e-commerce retailers σε όλο τον κόσμο. Τα κυκλοφοριακά προβλήματα και οι μακρινές αποστάσεις είναι μόνο δύο από τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι λιανοπωλητές στο να φτάσουν τα αγαθά στους πελάτες τους. Εδώ έρχεται και μπαίνει στο "παιχνίδι" το crowdsourcing delivery, μια προσέγγιση που βασίζεται σε μη επαγγελματίες εργαζόμενους, ή ανεξάρτητους επαγγελματίες.
Το crowd-sourced delivery βοηθά τις εταιρείες λιανικής να μειώσουν το κόστος λειτουργίας της επιχείρησής τους. Καταρχάς, οι οδηγοί δεν προσλαμβάνονται, αλλά πληρώνονται για κάθε παράδοση. Οι εταιρείες γλιτώνουν επίσης το κόστος αγοράς και συντήρησης οχημάτων και του ανεφοδιασμού τους, αφού οι συνεργάτες χρησιμοποιούν τα δικά τους οχήματα. Επίσης, στις περισσότερες περιπτώσεις, η εταιρεία ταχυμεταφορών δεν χρειάζεται να καλύψει τα έξοδα του οδηγού για τη μετάβαση στην αποθήκη ή το κατάστημα, για να παραλάβει τα εμπορεύματα προς παράδοση.
Αυτά τα πλεονεκτήματα σημαίνουν ότι η εταιρεία ξοδεύει λιγότερα, ενώ παίρνει πλήρη αξία για τις παραδόσεις της. Επιπλέον, οι έμποροι λιανικής μπορούν να επιλέξουν από μια μεγάλη ομάδα ελεύθερων επαγγελματιών που βρίσκονται στην περιοχή όπου γίνεται μια παραγγελία, οι οποίοι είναι έτοιμοι να ανταποκριθούν, χρησιμοποιώντας διάφορα μέσα για να φτάσουν στους προορισμούς τους. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν ποδήλατα ή μοτοσικλέτες, ή να είναι ακόμα και πεζοί, σε περιοχές με έντονη κυκλοφορία, που θα ήταν δύσκολο να λειτουργήσουν τα συμβατικά οχήματα παράδοσης.
Δείτε εδώ το πλήρες άρθρο σχετικά με παρόμοιες τεχνολογίες και καινοτομίες, που μεταμορφώνουν τον κλάδο των ταχυμεταφορών.
Το Parcel Monitor είναι μια κοινότητα που ξεκίνησε από λάτρεις των e-commerce logistics στο Parcel Perform. Στόχος τους είναι να εμπνεύσουν το οικοσύστημα logistics του ηλεκτρονικού εμπορίου, για να δημιουργήσουν μια καλύτερη εμπειρία παράδοσης για όλους.
Προσφέρει δωρεάν παρακολούθηση δεμάτων σε 900+ μεταφορείς παγκοσμίως σε μια ενιαία πλατφόρμα. Αξιοποιώντας τα δεδομένα του και την τεχνολογία, καταγράφει τις τάσεις των καταναλωτών, δίνει πολύτιμα στοιχεία στην αγορά και ενθαρρύνει τις συνεργασίες σε όλο τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η ACS έλαβε τρία σημαντικά βραβεία, που αφορούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό της και τις σύγχρονες λύσεις για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, στα φετινά e-volution Awards, τα οποία αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν καινοτόμες ιδέες, επιτεύγματα και πρωτοβουλίες σε μια πληθώρα κλάδων του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Πιο συγκεκριμένα, η ACS έλαβε:
• Βραβείο Silver στην κατηγορία «Continuous Growth», για το ανανεωμένο ACS Mobile App. Με νέες δυνατότητες εξυπηρέτησης, όπως η «e-Κλήση Courier», η ψηφιακή βοηθός, ACiStant, η ψηφιακή κάρτα ACS Member, η αλλαγή του σημείου και της ημέρας παραλαβής, η δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας της αποστολής, καθώς και η ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τη λειτουργία του δίκτυο καταστημάτων της εταιρείας, οι πελάτες της ACS έχουν πλέον τον πλήρη έλεγχο των αποστολών τους.
• Βραβείο Silver στην κατηγορία «Digital Transformation», για τις ενέργειες ACS Digital Transformation Solutions. Η εταιρεία έχει επενδύσει σημαντικά σε δράσεις ψηφιακού μετασχηματισμού, όπως η ψηφιακή βοηθός ACiStant και η αναβάθμιση του website της, ώστε να παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον πελάτη.
• Βραβείο Bronze στην κατηγορία «Υπηρεσίες Logistics & Last Mile», για τα ACS SmartPoint Lockers, το δίκτυο «έξυπνων» θυρίδων που εξυπηρετεί τους πελάτες της ACS 24/7 σε Αττική και Θεσσαλονίκη, με δυνατότητα πληρωμής της αντικαταβολής τους στο τερματικό POS του Locker (με κάρτες Visa και Mastercard).
Η κ. Έλια Χάραρη, Marketing and Corporate Sustainability Manager της ACS, στον χαιρετισμό της στην εκδήλωση, μεταξύ άλλων, ανέφερε: «Αποτελεί ιδιαίτερη ικανοποίηση για εμάς η αναγνώριση των προσπαθειών μας, μετά από μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για όλη την αγορά μας. Τα βραβεία που λαμβάνουμε φέτος είναι δουλειά ομαδική, από όλους τους ανθρώπους μας, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά. Στην ACS στοχεύουμε στη διαρκή μας ανάπτυξη και βελτίωση και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας, ώστε η ACS να παραμείνει αρωγός του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, κάνοντας πράξη καινοτόμες ιδέες και πρακτικές.»
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Follow Us
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα Logistics
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77