Η ACS, για 8η συνεχή χρονιά, ήταν χρυσός χορηγός των e-volution Awards, τα οποία απονέμονται στα πιο καινοτόμα και αποτελεσματικά e-Shops, e-Businesses και eCommerce Agencies της χρονιάς.
Η κ. Έλια Χάραρη, Marketing and Corporate Sustainability Manager της ACS, κατά τον χαιρετισμό της στην τελετή βράβευσης, μεταξύ άλλων, ανέφερε: «Χαιρόμαστε ιδιαίτερα, που είμαστε και πάλι φέτος ανάμεσά σας, στηρίζοντας αυτόν τον τόσο σημαντικό θεσμό για το e-Commerce, σε μια τόσο σημαντική εποχή για το ηλεκτρονικό επιχειρείν. Ως ACS, δεσμευόμαστε να τιμάμε κάθε φορά την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε, αλλά και να επενδύουμε στους ανθρώπους που δουλεύουν δίπλα μας, ώστε να συνεχίσουμε να αποτελούμε μέρος της υγιούς επιχειρηματικής μηχανής του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, που προσπαθεί κάθε μέρα να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες ανάγκες του καταναλωτή, βελτιώνοντας την αγοραστική εμπειρία του».
Σημειώνεται, ότι η ACS παρέχει τη δυνατότητα, μέσω της νέας ιστοσελίδας της, για τον πελάτη της που διαθέτει e-shop:
- Προσωποποιημένης πληροφόρησης για όλες τις αποστολές του, την καρτέλα του λογαριασμού του, τα τιμολόγιά του, την ηλεκτρονική απόδοση των αντικαταβολών του, καθώς και αναφορές (reports) που μπορεί να «κατεβάσει» από την ιστοσελίδα, ως συνδεδεμένος χρήστης, μέσω της ενότητας “MyACS”
- Να έχει πρόσβαση στα εργαλεία “ACS Web Business Tools”, δηλαδή πλήρη διασύνδεση αυτού με τα συστήματα της ACS (μέσω web services) που αφορούν στην επαλήθευση διεύθυνσης του παραλήπτη, τον εντοπισμό (tracking) της αποστολής, τον υπολογισμό του κόστους αποστολής, τη δημιουργία και εκτύπωση του παραστατικού για την αποστολή (voucher), καθώς και την ηλεκτρονική κλήση διανομέα (courier) για την παραλαβή.
Τέλος, το επόμενο διάστημα θα παρέχει νέες λύσεις προς τον πελάτη-παραλήπτη των online αγορών, όπως η ηλεκτρονική ενημέρωση για την Εκτιμώμενη Ώρα Άφιξης (ΕΤΑ) της αποστολής με live tracking και δυνατότητα αναδρομολόγησης, τα νέα smart lockers αυτόματης παραλαβής αποστολών «ACS Smart Point», αλλά και τον νέο ψηφιακό βοηθό (chat bot) «ACiStant» για την online εξυπηρέτηση μέσω των ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας της εταιρείας (site, ACS Mobile App).
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Όλοι το έχουμε ζήσει. Ο "ντελιβεράς" χτυπά την πόρτα σας, αλλά κανείς δεν είναι εκεί για να παραλάβει το δέμα σας. Η μεταφορική έχασε χρόνο και πόρους, ενώ εσείς το πακέτο που περίμενατε. Τώρα, είτε ο μεταφορέας πρέπει να προγραμματίσει μια επόμενη επίσκεψη, είτε να πάτε εσείς να παραλάβετε από το πλησιέστερο κατάστημά του.
Ενώ οι υπηρεσίες ανέπαφων παραδόσεων έχουν σημειώσει μεγάλη πρόοδο στην αντιμετώπιση του προαναφερθέντος σεναρίου, η παράδοση πόρτα - πόρτα δεν είναι πλέον ο μοναδικός παίκτης στο παιχνίδι των παραδόσεων "last-mile".
Η άνευ προηγουμένου ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου του 2020 ώθησε πολλούς εμπόρους λιανικής και μεταφορείς όπως οι USPS, UPS και FedEx να διερευνήσουν διάφορες επιλογές παράδοσης δεμάτων, για να ελαχιστοποιήσουν το κόστος και να μεγιστοποιήσουν την ικανοποίηση των πελατών.
Το Parcel Monitor προχώρησε σε έρευνα και σε αυτό το άρθρο αναλύει τις προτιμήσεις των πελατών για κάθε μέθοδο παράδοσης (παράδοση κατ' οίκον, σημείο συλλογής, ντουλάπι δεμάτων, ταχυδρομείο) ανά γεωγραφική περιοχή του πλανήτη. Οι παραδοσιακές παραδόσεις δεμάτων από πόρτα σε πόρτα εξακολουθούν να είναι επίκαιρες στην εποχή μας; Τι πιστεύουν πραγματικά οι καταναλωτές για τις τελευταίες τάσεις στις παραδόσεις δεμάτων;
Η παράδοση κατ' οίκον εξακολουθεί να προτιμάται πολύ σε όλο τον κόσμο
Αντίθετα με ό,τι πιθανώς πιστεύει η πλειοψηφία, η παράδοση στο σπίτι παραμένει η κορυφαία μέθοδος παράδοσης μεταξύ των καταναλωτών παγκοσμίως. Οι καταναλωτές εξακολουθούν να προτιμούν αυτή την επιλογή στις περισσότερες περιοχές, με τη Λατινική Αμερική και την Αφρική να έχουν τα υψηλότερα ποσοστά, με 99,4% και 98,3% αντίστοιχα.
Δεδομένου ότι σε αυτές τις περιοχές το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μια σχετικά νέα δραστηριότητα και τα μετρητά είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος πληρωμής, είναι πιο λογικό για τις επιχειρήσεις να ακολουθούν αυτές τις "παραδοσιακές" μεθόδους.
Μεγάλη προτίμηση για υπηρεσίες παράδοσης κατ' οίκον παρατηρείται επίσης τόσο στην Ασία όσο και στη Βόρεια Αμερική. Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς οι πελάτες δεν χρειάστηκε να περιμένουν πολύ για να παραλάβουν τα δέματά τους. Στη Σιγκαπούρη, για παράδειγμα, ο μέσος χρόνος μέχρι την πρώτη προσπάθεια παράδοσης δεμάτων ήταν μόλις 1,5 ημέρες μετά την πανδημία
Η Ωκεανία έχει το υψηλότερο ποσοστό προτίμησης στα σημεία συλλογής
Παρά την αργή ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στης Ωκεανία πριν από την πανδημία, οι συνθήκες του 2020 έχουν αλλάξει τα πράγματα προς το καλύτερο. Μόνο το πρώτο τρίμηνο του 2021, περισσότερα από 5 εκατομμύρια νοικοκυριά στην Αυστραλία πραγματοποιούσαν αγορές μέσω Διαδικτύου κάθε μήνα, ενώ η Νέα Ζηλανδία σημείωσε επίσης αύξηση 27% στις online αγορές σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Με βάση τα στοιχεία της Parcel Monitor, σχεδόν το 10% των online καταναλωτών στην Ωκεανία προτιμά τα σημεία παραλαβής δεμάτων. Ενώ τα σημεία παραλαβής είναι μια νέα μέθοδος παραλαβής στη Νέα Ζηλανδία, αυτή η τάση είχε ήδη παρατηρηθεί στην Αυστραλία από τις αρχές του 2020. Σε μια από τις προηγούμενες μελέτες, είχε καταγραφεί πως το 49% των Αυστραλών καταναλωτών είχαν τα σημεία συλλογής δεμάτων ως βασική επιλογή, έχοντας ετήσιο ρυθμό αύξησης της τάξης του 47%.
Όσον αφορά στους μεμονωμένους παρόχους σημείων συλλογής στην Ωκεανία, η Australia Post πρωτοστατεί ως το μεγαλύτερο δίκτυο συλλογής και επιστροφής στην Αυστραλία. Στη Νέα Ζηλανδία, αξιόλογες εταιρείες σε αυτόν τον τομέα είναι η New Zealand Post Limited, η Freightways Limited και η DHL Holidays.
Το μέλλον στο Last-Mile Delivery
Ενώ οι παραδόσεις κατ' οίκον εξακολουθούν να είναι ο κυρίαρχος τρόπος παράδοσης, είναι σκόπιμο οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να εξετάσουν εναλλακτικές λύσεις, ειδικά με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες εν μέσω της πανδημίας. Θα είναι ακόμα δημοφιλείς οι παραδόσεις κατ' οίκον σε έναν χρόνο; Τί επιφυλάσσει το μέλλον για τις παραδόσεις στο "τελευταίο μίλι";
Μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ την έκθεση στην αγγλική γλώσσα.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Σαν να μην έφτανε η πανδημία, μια νέα έρευνα της Oracle Retail σε καταναλωτές έδειξε ότι ανησυχούν πως οι καθυστερήσεις στις εφοδιαστικές αλυσίδες και τις παραδόσεις θα προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα κατά τις γιορτές. Έτσι, σε ποσοστό 39% οι Ευρωπαίοι έχουν αρχίσει ήδη να κάνουν τις αγορές τους για τις γιορτές, ή σχεδιάζουν να ψωνίσουν νωρίτερα από ό,τι συνήθως.
Από τους συμμετέχοντες στην έρευνα, το 14% είναι ακόμα και πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για να διασφαλίσει ταχύτερη ή εγγυημένη παράδοση, ενώ το 16% σχεδιάζει να παραγγείλει περισσότερα δώρα για την περίπτωση που κάποια από αυτά θα καθυστερήσουν ή θα ακυρωθούν. Αυτά τα ποσοστά ανεβαίνουν σε 19% και 24%, αντίστοιχα, για τη γενιά των millennials*.
Άλλοι ακολουθούν μια ευκολότερη οδό, με το 29% των ανθρώπων (ειδικά οι millennials σε ποσοστό 37%) να τονίζουν ότι φέτος θα αγοράσουν περισσότερες δωροκάρτες. Επίσης, πολλοί είναι αυτοί που ακόμα περιμένουν για καλές προσφορές σε δώρα, με το 43% των ανθρώπων να σχεδιάζουν να συμμετάσχουν σε αγορές της Black Friday αργότερα αυτήν την εβδομάδα.
Στην έρευνα συμμετείχαν 5.728 καταναλωτές διεθνώς, συμπεριλαμβανομένων 2.090 ανθρώπων από την Ευρώπη, και πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2021. Η έρευνα της Untold Insights ρώτησε καταναλωτές σχετικά με τις συνήθειές τους όσον αφορά τα ψώνια κατά την πανδημία και με τα σχέδιά τους για τις αγορές κατά τις γιορτές.
Το 64% των ερωτηθέντων θα κανονίσει να παραδοθούν τα δώρα στο σπίτι τους, αλλά πολλοί ανησυχούν ότι οι χρόνοι αποστολής δεν θα ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους και ότι τα προϊόντα θα αργήσουν – εάν τελικά φτάσουν. Καθησυχαστικό είναι το γεγονός ότι το 62% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι η λεπτομερής παρακολούθηση της κατάστασης παράδοσης είναι πολύ σημαντική.
- Το 36% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι η γρήγορη παράδοση είναι ο παράγοντας που προσδιορίζει το κατάστημα από το οποίο παραγγέλνουν
- Το 33% ανησυχεί ότι τα δώρα θα φτάσουν αργότερα από το αναμενόμενο
- Το 26% προβληματίζεται για την πιθανότητα να μην φτάσουν ποτέ τα δώρα
Σαν να μην έφταναν τα παραπάνω, ακόμη κι αν το πακέτο φτάσει εν τέλει στον προορισμό του, το 19% των ανθρώπων φοβάται ότι μπορεί να υπάρξουν κλοπές πακέτων στην πόρτα τους!
- Το 31% συμφωνεί ότι τα εξαντλημένα είδη συνεπάγονται κακή εμπειρία αγορών
- Το 37% δηλώνει ότι προσελκύεται σε μάρκες/εταιρείες με βάση τη διαθεσιμότητα των προϊόντων
- Το 27% θα αποφασίσει να πάει κάπου αλλού χωρίς να περιμένει να ανανεωθεί το απόθεμα ενός λιανοπωλητή
Αγοράστε μια δωροκάρτα για τους γονείς σας
Ρωτώντας σχετικά με το τι δώρα σχεδιάζουν να αγοράσουν περισσότερο φέτος, οι δωροκάρτες αναδεικνύονται ως η κορυφαία επιλογή:
- Το 29% σχεδιάζει να αγοράσει περισσότερες δωροκάρτες (το 34% των boomers και το 30% των γυναικών δήλωσαν ότι είναι επίσης το δώρο που είναι πιο πιθανό να λάβουν)
- Το 27% περισσότερα προϊόντα ομορφιάς
- Το 23% σχεδιάζει να αγοράσει περισσότερα μοντέρνα είδη ρουχισμού
- Το 22% περισσότερα είδη υπόδησης
Μπορεί να λένε ότι το δώρο είναι υπέροχο, αλλά οι εκπρόσωποι της γενιάς Z και οι millennials σχεδιάζουν ήδη να επιστρέψουν τα δώρα που θα λάβουν:
- Το 40% των ανθρώπων σχεδιάζει να επιστρέψει μερικά δώρα
- Το 18% σχεδιάζει να επιστρέψει τα μισά έως όλα τα δώρα τους, με το ποσοστό αυτό να ανεβαίνει στο 30% για τους εκπροσώπους της γενιάς Z και τους millennials
Μπορείτε να αποκτήσετε δωρεάν ένα αντίγραφο της έκθεσης στο: www.oracle.com/industries/retail/consumer-research
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς βοηθάει η Oracle Retail τους πελάτες της να περάσουν χαρούμενες γιορτές, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα: www.oracle.com/retail
*Γενιά Z (18-24), millennials (25-39), γενιά X (40-54), boomers (55+).
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Ο Όμιλος Quest ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το εννεάμηνο του 2021, όπου κατέγραψε σε ενοποιημένη βάση πωλήσεις €669,3 εκ., κέρδη EBITDA €57,9 εκ. και κέρδη προ φόρων €120,1 εκ., επιτυγχάνοντας:
- Αύξηση 39,9% στις πωλήσεις, 35,4% στη λειτουργική κερδοφορία (EBITDA), 59,1% στα προ φόρων κέρδη (ΕΒΤ) και πενταπλασιασμό στα καθαρά μετά φόρων κέρδη (ΕΑΤ) από συνεχιζόμενες δραστηριότητες.
- Την ολοκλήρωση της διαδικασίας πώλησης της συμμετοχής της στην εταιρεία Cardlink A.E. η οποία απέφερε έκτακτα κεφαλαιακά κέρδη €85 εκ. στη μητρική εταιρεία και €75,8 εκ. στον Όμιλο
Όσον αφορά στην εταιρεία του ομίλου ACS Courier, στο εννεάμηνο του 2021 υπήρξε βελτίωση στις πωλήσεις σε ποσοστό 12,2%, η οποία συνοδεύτηκε από μεγαλύτερη αύξηση της προ φόρων κερδοφορίας, σε ποσοστό 28,6%.
Η κερδοφορία της ACS φέτος είναι αυξημένη σε σχέση με πέρυσι λόγω και έκτακτων κερδών που οφείλονται κυρίως σε αντιστροφή παλαιότερων προβλέψεων που ενισχύουν την EBT κερδοφορία κατά περίπου €1,5 εκ. και τη μετά φόρων κερδοφορία κατά περίπου € 2 εκ..
Χωρίς τα έκτακτα κέρδη, η πορεία της προ φόρων κερδοφορίας κινείται θετικά αλλά με χαμηλότερους ρυθμούς, καθώς επιβαρύνεται κατά το Γ’ τρίμηνο με αυξημένα έξοδα για τη διατήρηση πόρων και υποδομών, προκειμένου να υποστηριχθεί η εποχικά αυξημένη ζήτηση (peak) στο τέλος του έτους καθώς και η έναρξη λειτουργίας του νέου κέντρου διαλογής.
Οι ρυθμοί αύξησης της ACS έχουν επιβραδυνθεί ακολουθώντας την αντίστοιχη κάμψη του ηλεκτρονικού εμπορίου, που παρατηρείται μετά την επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Η λέξη "δωρεάν" έχει μια διαχρονική απήχηση! Αυτό ισχύει και για τη φράση "δωρεάν αποστολή" για όποιον ψωνίζει συχνά στο διαδίκτυο.
Η δωρεάν αποστολή έχει αποδειχθεί ότι είναι ένας από τους κορυφαίους παράγοντες αγορών μεταξύ των millennials. Ως εκ τούτου, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το 66% των διαδικτυακών εμπόρων λιανικής θεωρούν τη "δωρεάν αποστολή" ως μία από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ.
Σε αυτή τη μελέτη, το Parcel Monitor συνεργάστηκε με το Rakuten Insight για να ανακαλύψει πώς η δωρεάν αποστολή μπορεί να επηρεάσει τις αποφάσεις αγοράς των καταναλωτών. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε τη συσχέτιση μεταξύ της δωρεάν αποστολής και του ποσοστού μετατροπής των πελατών.
Οι καταναλωτές θέλουν δωρεάν μεταφορικά
Με τα συνδρομητικά προγράμματα όπως το Amazon Prime να θέτουν τον πήχη για γρήγορη και δωρεάν παράδοση δεμάτων, οι πελάτες θέλουν πλέον ανάλογες παροχές από κάθε online έμπορο!
Η παροχή της δωρεάν αποστολής συγκαταλέγεται στους 3 κορυφαίους παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση των καταναλωτών να αγοράσουν ηλεκτρονικά. Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται η τιμή των προϊόντων (80%), ακολουθούμενη από τη δωρεάν αποστολή (59%) και στη συνέχεια οι κριτικές που παρέχονται από άλλους αγοραστές (49%). Το ίδιο ποσοστό των ερωτηθέντων (54%) παραδέχεται ότι είναι πιο πιθανό να επιστρέψουν στο ίδιο online κατάστημα για αγορές, εάν προσφέρεται δωρεάν αποστολή.
Η δωρεάν αποστολή μπορεί να αυξήσει τη μέση τιμή των παραγγελιών
Είναι σύνηθες τα e-shop να ορίζουν ένα ελάχιστο ύψος παραγγελίας για να προσφέρουν δωρεάν αποστολή. Μια τέτοια προϋπόθεση είναι μεγάλο κίνητρο για τους πελάτες να προσθέτουν περισσότερα προϊόντα στα καλάθια αγορών τους. Στην πραγματικότητα, το 59% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσαν προθυμία να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα, προκειμένου να φτάσουν το ελάχιστο ποσό που απαιτείται για τη δωρεάν αποστολή.
Ένας εύλογος χρόνος παράδοσης είναι κρίσιμος ακόμα και με δωρεάν αποστολή
Ακόμη και με δωρεάν αποστολή, οι πελάτες εξακολουθούν να αναμένουν τα προϊόντα τους να παραδοθούν σε λίγες μέρες. Όταν ρωτήθηκαν ποιος είναι ο μεγαλύτερος χρόνος παράδοσης που είναι διατεθειμένοι να δεχτούν για να λάβουν δωρεάν αποστολή, μόνο το 10% απάντησε «πάνω από 2 εβδομάδες». Το 90% θέλει τα προϊόντα του μέσα σε 7 ημέρες ή λιγότερο.
Πρέπει οι επιχειρήσεις να προσφέρουν δωρεάν αποστολή;
Όπως και με κάθε άλλη στρατηγική απόφαση, το εάν η δωρεάν αποστολή είναι μια βιώσιμη τακτική εξαρτάται από διάφορους παράγοντες. Αν και είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, καθώς και να μειώσουν την εγκατάλειψη του καλαθιού, διατρέχει επίσης τον κίνδυνο αύξησης των επιστροφών, κάτι που μπορεί τελικά να επηρεάσει τα αποτελέσματά τους.
Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό για τις εταρείες να σταθμίζουν προσεκτικά τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της δωρεάν αποστολής, προτού δεσμευτούν πλήρως σε αυτήν.
Πηγή: parcelmonitor.com
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Πρέπει οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να προσφέρουν δωρεάν αποστολή; Όπως και με κάθε άλλη στρατηγική απόφαση, το εάν η δωρεάν αποστολή είναι μια βιώσιμη τακτική εξαρτάται από διάφορους παράγοντες. Αν και είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα καθώς και να μειώσουν την εγκατάλειψη του καλαθιού, διατρέχει επίσης τον κίνδυνο αύξησης των αποδόσεων, κάτι που μπορεί τελικά να επηρεάσει τα αποτελέσματα τους. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό για τις επωνυμίες να σταθμίζουν προσεκτικά τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της δωρεάν αποστολής προτού δεσμευτούν πλήρως σε αυτήν.
Η δωρεάν αποστολή μπορεί να αυξήσει τις μέσες τιμές παραγγελιών των διαδικτυακών αγοραστών Είναι σύνηθες οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές να ορίζουν μια ελάχιστη παραγγελία για να πληρούν τις προϋποθέσεις για δωρεάν αποστολή. Μια τέτοια απαίτηση είναι ένα μεγάλο κίνητρο για τους πελάτες να προσθέτουν περισσότερα προϊόντα στα (διαδικτυακά) καλάθια αγορών τους, όλα με το πρόσχημα του ξεκλειδώματος περισσότερων «δωρεάν» αποταμιεύσεων. Στην πραγματικότητα, το 59% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσαν προθυμία να ανανεώσουν τις παραγγελίες τους προκειμένου να καλύψει το ελάχιστο ποσό για να είναι επιλέξιμοι για δωρεάν αποστολή.
Το BestPrice.gr, η 1η Πλατφόρμα σύγκρισης τιμών στην ελληνική αγορά, και η BoxNow, η εταιρία ταχυμεταφορών με το μεγαλύτερο δίκτυο Αυτομάτων Μηχανημάτων Παραλαβής Δεμάτων (lockers) στη χώρα, προχώρησαν σε στρατηγική συνεργασία με στόχο να προσφέρουν έναν καινοτόμο τρόπο παράδοσης δεμάτων στα ηλεκτρονικά καταστήματα που συμμετέχουν στην Πλατφόρμα.
Η συνεργασία των δυο εταιριών εξασφαλίζει προνομιακούς όρους και οφέλη για το σύνολο των ηλεκτρονικών καταστημάτων που προβάλλονται στο BestPrice.gr, τα οποία υπερβαίνουν τα 3.100. Πιο συγκεκριμένα, τα ηλεκτρονικά καταστήματα θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν την υπηρεσία αποστολής παραγγελιών της BoxNow.
Επιπλέον, θα έχουν τη δυνατότητα τοποθέτησης BoxNow Locker στον εξωτερικό χώρο του καταστήματός τους.
Η παράδοση μέσω lockers αποτελεί μια ανερχόμενη μέθοδο παράδοσης καθώς είναι διαθέσιμη στον πελάτη 24/7, προσφέροντας έτσι ελευθερία και έλεγχο της διαδικασίας παραλαβής στον τελικό καταναλωτή.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι τα lockers της BoxNow είναι φιλικά προς το περιβάλλον, καθώς λειτουργούν με 100% ηλιακή ενέργεια και δεν απαιτούν παροχή ηλεκτρικού ρεύματος.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Προχωρά ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ACS, καθώς πρόσφατα «ανέβηκε» η νέα ιστοσελίδα της εταιρείας, www.acscourier.net, στην οποία παρέχεται πλέον η δυνατότητα στον επισκέπτη να έχει πλήρη πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες, τα εργαλεία και τις λειτουργίες αυτής και μέσω κινητού τηλεφώνου ή tablet, προσφέροντας τη μεγαλύτερη δυνατή ευελιξία στην εξυπηρέτησή του και στην επικοινωνία του με την ACS.
Συγκεκριμένα, ο επισκέπτης της ιστοσελίδας, μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή, tablet ή κινητού τηλεφώνου, μεταξύ άλλων, έχει τη δυνατότητα:
- “E-κλήσης courier”, δηλαδή να στείλει ηλεκτρονικά αίτημα παραλαβής της αποστολής του από τον χώρο του, χωρίς τηλεφωνική κλήση σε κατάστημα.
- Εξατομικευμένη πληροφόρηση για όλες τις αποστολές του, την καρτέλα του λογαριασμού του, τα τιμολόγιά του, καθώς και αναφορές (reports) για τις αποστολές που μπορεί να «κατεβάσει» από την ιστοσελίδα, ως συνδεδεμένος χρήστης, μέσω της ενότητας “MyACS”.
- Να προγραμματίσει, να διαχειριστεί και να ελέγξει όλες τις αποστολές του εύκολα και γρήγορα, μέσω της on-line εφαρμογής “ACS Connect”, εφόσον είναι εταιρικός πελάτης (με κωδικό/πίστωση).
- Να έχει πρόσβαση στα εργαλεία “ACS Web Business Tools”, που του επιτρέπουν, εφόσον έχει ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop), την πλήρη διασύνδεση αυτού με τα συστήματα της ACS (μέσω rest api web services) για την επαλήθευση διεύθυνσης του παραλήπτη, τον εντοπισμό (tracking) της αποστολής, τον υπολογισμό του κόστους αποστολής, τη δημιουργία και εκτύπωση του παραστατικού για την αποστολή (voucher), την ανάλυση των αποδόσεων των αντικαταβολών του, καθώς και την ηλεκτρονική κλήση διανομέα (courier) για την παραλαβή των αποστολών ή των επιστροφών του.
Ο επισκέπτης της νέας ιστοσελίδας της ACS έχει ακόμα τη δυνατότητα να ενημερωθεί για την εταιρεία, για όλα τα νέα και τις δραστηριότητές της, καθώς βέβαια και για το πλήρες φάσμα των υπηρεσιών της.
Η νέα ιστοσελίδα της ACS δημιουργήθηκε με σκοπό την αναβάθμιση της διαδικτυακής πληροφόρησης και εξυπηρέτησης των πελατών της εταιρείας, αλλά και του ευρύτερου κοινού και έρχεται να προστεθεί στις καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις που υλοποιεί και αφορούν στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη-αποστολέα, αλλά και του πελάτη-παραλήπτη.
Ενδεικτικά, αναφέρονται η παράδοση σε γειτονικό ή φιλικό πρόσωπο με PIN, η επέκταση των σημείων παραλαβής και παράδοσης αποστολών «ACS Smart Points» με νέες αυτόματες «έξυπνες θυρίδες» (smart lockers) και η δυνατότητα ηλεκτρονικής κλήσης courier μέσω της εφαρμογής ACS Mobile App. Επίσης, σύντομα θα τεθεί σε λειτουργία και η υπηρεσία Estimated Time of Arrival (ΕΤΑ) μέσω κινητού, η οποία θα προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα, καθώς θα επιτρέπει στον πελάτη-παραλήπτη να επιλέγει ο ίδιος το χρονικό περιθώριο που θα παραλάβει την αποστολή του, διευκολύνοντάς τον στη διαχείριση του χρόνου του και μηδενίζοντας τις επαναλαμβανόμενες προσπάθειες παράδοσης αποστολών από την ACS, μεγιστοποιώντας με τον τρόπο αυτό το σύνολο των παραδόσεων κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Το 2020 ήταν μια χρονιά μετασχηματισμού για την αγορά τής λιανικής, όπου σημειώθηκε μαζική στροφή προς το ηλεκτρονικό εμπόριο εξαιτίας της πανδημίας. Τώρα, το 2021 είναι η χρονιά των αναδυόμενων τάσεων και των καινοτομιών. Πολλές εταιρείες και brands όπως οι Facebook, Instagram, Shopify, Walmart, TikTok, Youtube εισήγαγαν νέες δυνατότητες και χαρακτηριστικά στις πλατφόρμες τους για να υποστηρίξουν το κοινωνικό εμπόριο και τις αγορές εντός των εφαρμογών τους.
Η επιταχυνόμενη ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει δώσει μεγάλη ώθηση και στην αγορά των e-commerce logistics, η οποία έφτασε τα 368 δισεκατομμύρια ευρώ το 2020.
Μετά από μια τέτοια δυναμική χρονιά, ποιες τάσεις στην εφοδιαστική αξιοποίησαν οι έμποροι για να συμβαδίσουν με τις συνεχώς εξελισσόμενες προσδοκίες των πελατών; Ας ρίξουμε μια ματιά στις 7 κορυφαίες τάσεις εφοδιαστικής για το ηλεκτρονικό εμπόριο που κυριάρχησαν φέτος, μέχρι τώρα.
1. Big Data
Τα μεγάλα δεδομένα φέρνουν επανάσταση σε πολλούς επιχειρηματικούς κλάδους και το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ένας από αυτούς. Οι επιχειρήσεις e-commerce μπορούν να αξιοποιήσουν μεγάλα δεδομένα για να προβλέψουν τη συμπεριφορά των πελατών και τις τάσεις της αγοράς.
Με τη δυνατότητα λήψης αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο και βάσει δεδομένων, τα προγνωστικά στοιχεία παρέχουν στις εταιρείες ένα τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Τα μεγάλα δεδομένα μπορούν επίσης να αναπτύξουν μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία αγορών, χωρίζοντας τους πελάτες τους με βάση το δημογραφικό προφίλ τους και προηγούμενες αγοραστικές συμπεριφορές τους.
Τα Big data είναι επίσης σημαντικά στο να βοηθούν τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να λάβουν αποφάσεις για τα logistics τους και να βελτιώνουν την αποδοτικότητά τους.
2. Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο
Μέχρι το 2022, οι διασυνοριακές αποστολές θα αντιπροσωπεύουν το 22% των συνολικών αποστολών παγκοσμίως. Σε έκθεση της International Postal Corporation, το 33% των αγοραστών παγκοσμίως φέρεται να έκανε περισσότερες διασυνοριακές αγορές λόγω της πανδημίας.
Οι καταναλωτές επιλέγουν να αγοράζουν εκτός των συνόρων τους λόγω χαμηλότερου κόστους, ή της μη διαθεσιμότητας προϊόντων στη χώρα τους, ενώ οι λιανοπωλητές έχουν την ευκαιρία να επεκταθούν διεθνώς και να προσεγγίσουν νέους πελάτες.
3. Πελατοκεντρική προσέγγιση
Όπως λέει το πολύ γνωστό επιχειρηματικό μότο "ο πελάτης είναι βασιλιάς". Η διασφάλιση ότι οι πελάτες έχουν την καλύτερη εμπειρία αγορών είναι κλειδί για μια επιτυχημένη επιχείρηση. Από τη βοήθεια στις επιλογές των πελατών με παρουσιάσεις και κριτικές προϊόντων, έως την ενημέρωση σχετικά με τις παραδόσεις των παραγγελιών τους, κάθε έμπορος μπορεί να αναλάβει δράση για να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών του.
Οι πελάτες απαιτούν εναλλακτικές λύσεις παράδοσης για να παραλάβουν πιο γρήγορα τα προϊόντα τους, με το 68% να δηλώνει ότι θα αγοράσει μόνο εάν υπάρχει επιλογή για γρήγορη αποστολή. Μεγάλοι λιανοπωλητές όπως η Amazon και η Walmart, έχουν προσφέρει παράδοση αυθημερόν και παράδοση την επόμενη ημέρα, για να καλύψουν αυτές τις απαιτήσεις.
4. Απευθείας στον καταναλωτή
Τα brands χρησιμοποιούσαν παραδοσιακά λιανοπωλητές ή χονδρεμπόρους ως ενδιάμεσους για τις λιανικές πωλήσεις τους. Στην πραγματικότητα, υπήρχαν πολύ λίγες εταιρείες που εφάρμοζαν το "απευθείας" μοντέλο Direct-to-Consumer πριν από την πανδημία. Ωστόσο, με τη στροφή προς το e-shopping και το κλείσιμο των φυσικών καταστημάτων, υπήρξε μια μεγάλη ανοδική τάση προς το DTC.
Με τις εταιρείες που εφαρμόζουν το μοντέλο DTC να σημειώνουν αστρονομική αύξηση πωλήσεων, τα παραδοσιακά εμπορικά σήματα λιανικής και όμιλοι επενδύσεων, επενδύουν επίσης σε στρατηγικές απευθείας προσέγγισης των καταναλωτών. Με το μοντέλο DTC, οι λιανοπωλητές όχι μόνο έχουν τον πλήρη έλεγχο της αποστολής τους, αλλά μπορούν επίσης να δημιουργήσουν ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες τους.
5. Σημεία συλλογής δεμάτων
Τα σημεία συλλογής δεμάτων είναι μια τάση που έχει ισχυροποιηθεί από την πανδημία. Οι καταναλωτές που την υιοθετούν αυξάνονται διαρκώς, αλλά και οι λιανοπωλητές ανταποκρίνονται σε αυτή τη ζήτηση, προσφέροντας σημεία συλλογής ως εναλλακτική λύση παράδοσης, με το 73% του Top50 των λιανοπωλητών στην Ευρώπη να προσφέρουν την επιλογή "click and collect".
6. Άνοδος του Κοινωνικού Εμπορίου
Πέρασαν οι μέρες όπου τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν απλώς ένα κανάλι μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις. Πλέον, οι έμποροι μπορούν να συνδεθούν με τους πελάτες στα κοινωνικά μέσα, όχι μόνο για να παρέχουν πληροφορίες, αλλά και για την άμεση πώληση προϊόντων. Για παράδειγμα, οι χρήστες του TikTok μπορούν να αγοράζουν προϊόντα μέσα από την εφαρμογή, ενώ το Twitter δοκιμάζει ανάλογες δυνατότητες.
Όταν αξιοποιείται σωστά, το κοινωνικό εμπόριο μπορεί να βοηθήσει τους λιανοπωλητές να προγραμματίσουν τη διαχείριση των αποθεμάτων τους με βάση τη ζήτηση των προϊόντων. Για παράδειγμα, εάν ένα προϊόν έχει μεγαλύτερη ζήτηση σε μια συγκεκριμένη περιοχή, μπορούν να ανακατευθύνουν το απόθεμά τους ανάλογα.
7. Βιωσιμότητα
Η αειφορία είναι στην ατζέντα εδώ και χρόνια. Ωστόσο, η πανδημία ανέδειξε τον αντίκτυπο της οικονομικής δραστηριότητας στον πλανήτη και επομένως τη δυνατότητα των επιχειρήσεων και των καταναλωτών να κάνουν ουσιαστικές αλλαγές.
Για παράδειγμα, χωρίς οχήματα στους δρόμους, υπήρξε σημαντική πτώση 7% στις παγκόσμιες εκπομπές αερίων θερμοκηπίου. Από την άλλη, η αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου προκάλεσε ανησυχίες σχετικά με τα απορρίμματα από τις συσκευασίες και τις αυξημένες εκπομπές ρύπων από τα οχήματα παράδοσης.
Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες ενσωμάτωσης βιώσιμων πρακτικών στις διαδικασίες των εμπόρων. Εταιρείες logistics όπως η DHL, η DPDgroup και η Hermes έχουν δεσμευτεί για ένα μέλλον χωρίς εκπομπές ρύπων, με τη χρήση εναλλακτικών οχημάτων. Για τη μείωση των απορριμμάτων συσκευασίας, οι λιανοπωλητές μπορούν επίσης να στραφούν σε βιώσιμες συσκευασίες προϊόντων.
Ο ανταγωνισμός στην εφοδιαστική ηλεκτρονικού εμπορίου σήμερα είναι σκληρός και οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να εξετάσουν πώς μπορούν να επιτύχουν τους επιχειρηματικούς τους στόχους, χρησιμοποιώντας μία ή περισσότερες από τις παραπάνω τάσεις για να διαφοροποιηθούν.
Πηγή: parcelmonitor.com
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Τη Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου ολοκληρώθηκε η κοινωνική δράση της ACS για τη δωρεάν μεταφορά ειδών πρώτης ανάγκης προς τους πληγέντες των καταστροφικών πυρκαγιών που σημειώθηκαν το τελευταίο διάστημα στη χώρα μας, ξεπερνώντας τους 97 τόνους στο σύνολο των αποστολών.
Συγκεκριμένα, από την 6η Αυγούστου 2021 έως την 25η Σεπτεμβρίου 2021 παραδόθηκαν στο Πανελλαδικό Δίκτυο Καταστημάτων της είδη πρώτης ανάγκης, συνολικού βάρους 97.447,4 kgr, τα οποία και εστάλησαν μέσω 4.357 δωρεάν αποστολών, σε πυρόπληκτους σε όλη την Ελλάδα. Η εταιρεία ευχαριστεί θερμά φορείς, MKO και Δήμους από όλη την Ελλάδα για την πρωτοφανή ανταπόκρισή τους στην πρωτοβουλία της ACS για την αρωγή των πυρόπληκτων συμπολιτών μας.
Υπενθυμίζεται ότι η ACS, αξιολογώντας την κρισιμότητα της κατάστασης και συνεπής στην άμεση ανταπόκριση σε κάθε έκτακτη ανάγκη και φυσική καταστροφή στη χώρα μας, σε συνεργασία με το Πανελλαδικό Δίκτυο Καταστημάτων της, είχε ανακοινώσει την Παρασκευή 6 Αυγούστου, ότι θα προσέφερε δωρεάν υπηρεσίες μεταφοράς σε όσους φορείς / ΜΚΟ / Δήμους συγκεντρώνουν είδη πρώτης ανάγκης για την αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας προς τους πυρόπληκτους των καταστροφικών πυρκαγιών που έπληξαν τη χώρα μας.
Η συγκεκριμένη δράση της ACS είναι η μεγαλύτερη που πραγματοποιήθηκε ποτέ από την εταιρεία, στο πλαίσιο της πολιτικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της, που ακολουθεί με συνέπεια τα τελευταία χρόνια για άμεση ανταπόκριση σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης σε Πανελλαδική κλίμακα. Για αυτόν τον λόγο, η εταιρεία εκφράζει επίσης τις θερμές τις ευχαριστίες προς τους ανθρώπους της στο Δίκτυο Καταστημάτων της, για την ανεκτίμητη συνεισφορά τους στην απρόσκοπτη ολοκλήρωση της σημαντικής αυτής ενέργειας.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Οι 500 κορυφαίοι online retailers το 2020 έκαναν τζίρο 304,45 δισ. δολάρια, ο οποίος ήταν αυξημένος κατά 38,5% από τα 219,79 δισ. δολάρια του 2019.
Τί μπορούμε να μάθουμε από τους κορυφαίους λιανοπωλητές, εν μέσω μιας πανδημίας που προκάλεσε έκρηξη στις online αγορές;
Τα στοιχεία που παρατίθενται σε αυτό το άρθρο προέρχονται από τη RetailX και αφορούν πληροφορίες για τις επιλογές παράδοσης που προσφέρουν οι 50 κορυφαίες εταιρείες e-commerce στην Ευρώπη. Ποιες είναι οι πιο κοινές και ποιες οι λιγότερο συνηθισμένες μέθοδοι παράδοσης που προσφέρονται από τους κορυφαίους λιανοπωλητές όπως η Amazon, η Decathlon και η Tesco;
Μεταξύ των "Top 50", η δημοφιλέστερη μέθοδος παράδοσης είναι η επιλογή "click and collect" (ή "click away" όπως τη... βαφτίσαμε στην Ελλάδα) όπου το 73% των λιανοπωλητών προσφέρει αυτή τη δυνατότητα. Η επιλογή επιτρέπει στους καταναλωτές να παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους από μια φυσική τοποθεσία και όχι να παραλαμβάνουν στο χώρο τους. Η δημοτικότητα αυτής της επιλογής σηματοδοτεί μια τάση προς εναλλακτικές μεθόδους παράδοσης σε αντίθεση με την παραδοσιακή μέθοδο παράδοσης κατ 'οίκον.
Η επιλογή "click and collect" είναι πιθανό να έχει ακόμη μεγαλύτερη δημοφιλία στο μέλλον και πρέπει οι online retailers να την εντάξουν στους τρόπους παράδοσης των εμπορευμάτων τους. Έχοντας γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής επιλογή εν μέσω πανδημίας, πιθανότατα θα γίνει κανόνας τα επόμενα χρόνια. Υπολογίζεται πως στην Ευρώπη η επιλογή "click and collect" θα έχει τζίρο 86,1 δισ. δολαρίων το 2023.
Ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί με τις αυξημένες επενδύσεις στην παράδοση καταναλωτικών αγαθών την ίδια μέρα, την αυξημένη υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου μεταξύ των Ευρωπαίων καταναλωτών, καθώς και τη γρήγορη παράδοση προκειμένου να προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στον πελάτη. Αυτοί οι παράγοντες αναμένεται να οδηγήσουν την αγορά ταχείας παράδοσης να φτάσει τα εντυπωσιακά 98 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2027, από το ποσό των 61 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2020.
Μόνο το 38% των λιανοπωλητών προσέφεραν "next-day delivery" και το 13% την ίδια ημέρα
Ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί με τις επενδύσεις που γίνονται για την παράδοση αγαθών την ίδια μέρα και την αυξανόμενη υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου μεταξύ των Ευρωπαίων καταναλωτών. Αυτοί οι παράγοντες θα οδηγήσουν την αγορά του express delivery να φτάσει σε τζίρο τα 98 δισ. δολάρια μέχρι το 2027, από το ποσό των 61 δισ. δολαρίων που ήταν το 2020.
Σύμφωνα με μια έκθεση που δημοσίευσε το Ecommerce News, η παράδοση της επόμενης ημέρας θεωρείται σημαντική για τους αγοραστές. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 45% των Βρετανών καταναλωτών δηλώνουν ότι η παράδοση την επόμενη ημέρα αυξάνει την πιθανότητα αγοράς από έναν έμπορο, αφού είναι και ο πιο επιθυμητός τρόπος παράδοσης για εκείνους. Ωστόσο, μόνο το 66% των λιανοπωλητών παρέχουν αυτήν την υπηρεσία.
Η παράδοση σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα προσφέρεται από ελάχιστους
Οι επιλογές παράδοσης σε συγκεκριμένη ημέρα και σε συγκεκριμένη ώρα προσφέρονται μόνο από το 14% και το 7% των λιανοπωλητών αντίστοιχα, καθιστώντας τις, τις λιγότερο δημοφιλείς επιλογές που παρέχονται από τους εμπόρους προς τους καταναλωτές.
Δεδομένου ότι αυτοί οι τρόποι παράδοσης είναι σε τόσο χαμηλά ποσοστά, υπάρχει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης στην παροχή προς τους καταναλωτές αυτών των πιο προηγμένων επιλογών παράδοσης.
Σύμφωνα με μία έκθεση της Summit, οι λιανοπωλητές που προσφέρουν πιο ακριβείς χρόνους παράδοσης βλέπουν αύξηση στη μέση αξία του καλαθιού και τη συχνότητα των παραγγελιών.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τί κάνουν οι κορυφαίοι online retailers στην Ευρώπη, μπορείτε να βρείτε και να κατεβάσετε την έκθεση της RetailX εδώ.
Πηγή: parcelmonitor.com
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Please make sure that AcyMailing is installed and activated.
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα Logistics
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77