Οι 500 κορυφαίοι online retailers το 2020 έκαναν τζίρο 304,45 δισ. δολάρια, ο οποίος ήταν αυξημένος κατά 38,5% από τα 219,79 δισ. δολάρια του 2019.
Τί μπορούμε να μάθουμε από τους κορυφαίους λιανοπωλητές, εν μέσω μιας πανδημίας που προκάλεσε έκρηξη στις online αγορές;
Τα στοιχεία που παρατίθενται σε αυτό το άρθρο προέρχονται από τη RetailX και αφορούν πληροφορίες για τις επιλογές παράδοσης που προσφέρουν οι 50 κορυφαίες εταιρείες e-commerce στην Ευρώπη. Ποιες είναι οι πιο κοινές και ποιες οι λιγότερο συνηθισμένες μέθοδοι παράδοσης που προσφέρονται από τους κορυφαίους λιανοπωλητές όπως η Amazon, η Decathlon και η Tesco;
Μεταξύ των "Top 50", η δημοφιλέστερη μέθοδος παράδοσης είναι η επιλογή "click and collect" (ή "click away" όπως τη... βαφτίσαμε στην Ελλάδα) όπου το 73% των λιανοπωλητών προσφέρει αυτή τη δυνατότητα. Η επιλογή επιτρέπει στους καταναλωτές να παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους από μια φυσική τοποθεσία και όχι να παραλαμβάνουν στο χώρο τους. Η δημοτικότητα αυτής της επιλογής σηματοδοτεί μια τάση προς εναλλακτικές μεθόδους παράδοσης σε αντίθεση με την παραδοσιακή μέθοδο παράδοσης κατ 'οίκον.
Η επιλογή "click and collect" είναι πιθανό να έχει ακόμη μεγαλύτερη δημοφιλία στο μέλλον και πρέπει οι online retailers να την εντάξουν στους τρόπους παράδοσης των εμπορευμάτων τους. Έχοντας γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής επιλογή εν μέσω πανδημίας, πιθανότατα θα γίνει κανόνας τα επόμενα χρόνια. Υπολογίζεται πως στην Ευρώπη η επιλογή "click and collect" θα έχει τζίρο 86,1 δισ. δολαρίων το 2023.
Ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί με τις αυξημένες επενδύσεις στην παράδοση καταναλωτικών αγαθών την ίδια μέρα, την αυξημένη υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου μεταξύ των Ευρωπαίων καταναλωτών, καθώς και τη γρήγορη παράδοση προκειμένου να προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στον πελάτη. Αυτοί οι παράγοντες αναμένεται να οδηγήσουν την αγορά ταχείας παράδοσης να φτάσει τα εντυπωσιακά 98 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2027, από το ποσό των 61 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2020.
Μόνο το 38% των λιανοπωλητών προσέφεραν "next-day delivery" και το 13% την ίδια ημέρα
Ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί με τις επενδύσεις που γίνονται για την παράδοση αγαθών την ίδια μέρα και την αυξανόμενη υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου μεταξύ των Ευρωπαίων καταναλωτών. Αυτοί οι παράγοντες θα οδηγήσουν την αγορά του express delivery να φτάσει σε τζίρο τα 98 δισ. δολάρια μέχρι το 2027, από το ποσό των 61 δισ. δολαρίων που ήταν το 2020.
Σύμφωνα με μια έκθεση που δημοσίευσε το Ecommerce News, η παράδοση της επόμενης ημέρας θεωρείται σημαντική για τους αγοραστές. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 45% των Βρετανών καταναλωτών δηλώνουν ότι η παράδοση την επόμενη ημέρα αυξάνει την πιθανότητα αγοράς από έναν έμπορο, αφού είναι και ο πιο επιθυμητός τρόπος παράδοσης για εκείνους. Ωστόσο, μόνο το 66% των λιανοπωλητών παρέχουν αυτήν την υπηρεσία.
Η παράδοση σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα προσφέρεται από ελάχιστους
Οι επιλογές παράδοσης σε συγκεκριμένη ημέρα και σε συγκεκριμένη ώρα προσφέρονται μόνο από το 14% και το 7% των λιανοπωλητών αντίστοιχα, καθιστώντας τις, τις λιγότερο δημοφιλείς επιλογές που παρέχονται από τους εμπόρους προς τους καταναλωτές.
Δεδομένου ότι αυτοί οι τρόποι παράδοσης είναι σε τόσο χαμηλά ποσοστά, υπάρχει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης στην παροχή προς τους καταναλωτές αυτών των πιο προηγμένων επιλογών παράδοσης.
Σύμφωνα με μία έκθεση της Summit, οι λιανοπωλητές που προσφέρουν πιο ακριβείς χρόνους παράδοσης βλέπουν αύξηση στη μέση αξία του καλαθιού και τη συχνότητα των παραγγελιών.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τί κάνουν οι κορυφαίοι online retailers στην Ευρώπη, μπορείτε να βρείτε και να κατεβάσετε την έκθεση της RetailX εδώ.
Πηγή: parcelmonitor.com
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]