Η Adobe ανακοίνωσε μία σημαντική κίνηση στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ, καθώς συμφώνησε να εξαγοράσει την Semrush, μια γνωστή πλατφόρμα που ειδικεύεται στην online ορατότητα και προώθηση των brands και τη βελτιστοποίηση αναζήτησης, σε μια συμφωνία ύψους περίπου 1,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων - 1,64 δισ ευρώ.
Η Adobe, η οποία είναι ευρέως γνωστή για τα εργαλεία δημιουργικού περιεχομένου όπως το Photoshop και το Illustrator, καθώς και την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Adobe Commerce (πρώην Magento) κάνει ένα αποφασιστικό βήμα για να ενσωματώσει βαθύτερα τις δυνατότητες ψηφιακού μάρκετινγκ στην πλατφόρμα της.
Περισσότερα: Η Adobe εξαγοράζει τη Semrush με μια συμφωνία ύψους $1,9 δισ.
Σε μια ξεχωριστή συνάντηση με εκπροσώπους του Τύπου στο Dell Exclusive Store της Αθήνας, στο The Mall Athens, παρουσιάστηκε το πιο πρόσφατο χαρτοφυλάκιο AI-powered υπολογιστών, οθονών και αξεσουάρ της Dell Technologies.
Με έμφαση στην απόδοση, ενεργειακή αποδοτικότητα και ασφάλεια, τα νέα Copilot+ PCs της Dell έχουν σχεδιαστεί για να ενδυναμώσουν επιχειρήσεις και ιδιώτες στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης, θέτοντας νέα πρότυπα στον εκσυγχρονισμό του χώρου εργασίας.
Η Aboutnet, ένα από τα μεγαλύτερα και πλέον αναγνωρισμένα digital agencies στην Ελλάδα, ανακοινώνει τη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με τον κο Θεόδωρο Δημητριάδη, στο πλαίσιο της οποίας ο ίδιος αναλαμβάνει ρόλο Executive Strategic Partner, συμβάλλοντας στην περαιτέρω ενίσχυση της στρατηγικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης της Aboutnet, καθώς και στη δυναμικότερη παρουσία και των δύο εταιρειών στον κλάδο.
Η συνεργασία υλοποιείται μέσω της DigitalPeak, της εταιρείας που έχει ιδρύσει και διευθύνει από το 2015 ο Θεόδωρος Δημητριάδης, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο του business & marketing consulting.
Περισσότερα: Στρατηγική συνεργασία της Aboutnet με τη DigitalPeak
«Η ενοποίηση των δύο κορυφαίων εταιρειών του κλάδου επιχειρηματικού λογισμικού αποδεικνύει ότι το 1+1 μπορεί να δημιουργήσει κάτι πολύ μεγαλύτερο από το άθροισμά του». Με αυτή τη δήλωση ξεκίνησε την πρώτη Συνέντευξη Τύπου της ENTERSOFTONE, ο κ. Αντώνης Κοτζαμανίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.
Ο ίδιος, υπογράμμισε τη δυναμική που αποτυπώνεται στα επίσημα αποτελέσματά της με την επίτευξη διψήφιων ρυθμών ανάπτυξης, αλλά και τη δημιουργία πολλαπλασιαστικής αξίας για τον ίδιο τον οργανισμό, τους εργαζόμενους, τους συνεργάτες και τους πελάτες του.
Περισσότερα: ENTERSOFTONE: Διψήφιοι ρυθμοί ανάπτυξης και καινοτόμες AI-powered λύσεις
Η Meta είχε προβλέψει εσωτερικά, στα τέλη του περασμένου έτους, ότι θα αποκόμιζε περίπου το 10% των συνολικών ετήσιων εσόδων της – δηλαδή γύρω στα 16 δισεκατομμύρια δολάρια – από τη διαχείριση διαφημίσεων που σχετίζονται με απάτες και απαγορευμένα προϊόντα.
Μια σειρά από μέχρι πρότινος αδημοσίευτα έγγραφα, που εξέτασε το πρακτορείο Reuters, δείχνει επίσης ότι ο κολοσσός των κοινωνικών δικτύων, για τουλάχιστον τρία χρόνια, απέτυχε να εντοπίσει και να σταματήσει μια τεράστια ροή διαφημίσεων που εξέθεσαν τα δισεκατομμύρια χρηστών του Facebook, του Instagram και του WhatsApp σε απατηλά ηλεκτρονικά καταστήματα, επενδυτικά σχήματα-απάτες, παράνομα διαδικτυακά καζίνο και την πώληση απαγορευμένων ιατρικών προϊόντων.
Περισσότερα: Η Meta κερδίζει τεράστια ποσά από τις fake διαφημίσεις
Η Snappi, η πρώτη ελληνική neobank αδειοδοτημένη από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ), ανακοινώνει τη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με την Stoiximan Greek Basketball League (GBL).
Ως επίσημος χορηγός, η Snappi θα υποστηρίξει τη Λίγκα στο όραμά της να γίνει ένα από τα πιο θεαματικά και ανταγωνιστικά πρωταθλήματα στην Ευρώπη.
Η έναρξη της συνεργασίας πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή της Snappi στο Stoiximan Super Cup 2025, το διήμερο 26 και 27 Σεπτεμβρίου στη Ρόδο.
Περισσότερα: Η Snappi επίσημος χορηγός στην Stoiximan Greek Basketball League
Η νέα εποχή του eCommerce ξεκινά από την Αθήνα. Στις 4 Δεκεμβρίου 2025, στο Ballroom της Αίγλης Ζαππείου, πραγματοποιείται το Shopify Connect Greece, το πρώτο επίσημο Shopify event στη χώρα μας, σε διοργάνωση της NetSteps, επίσημου Shopify Plus Partner στην Ελλάδα.
Πρόκειται για ένα exclusive event που συγκεντρώνει τους ηγέτες του ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου, CEOs, CMOs, CTOs, eCommerce Directors και Brand Owners, με στόχο να μοιραστούν στρατηγικές, εργαλεία και πραγματικές εμπειρίες ανάπτυξης σε ένα περιβάλλον που συνδυάζει γνώση, τεχνολογία και δικτύωση.
Περισσότερα: Έρχεται το πρώτο Shopify Connect Greece στις 4 Δεκεμβρίου
Η Aboutnet κατέκτησε για 4η συνεχόμενη χρονιά το Gold Award στην κατηγορία Best Hotel Digital Marketing Agency στα Greek Hospitality Awards 2025, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά την κορυφαία θέση της στην αγορά της φιλοξενίας και του τουρισμού.
Η νέα αυτή διάκριση αντανακλά την αδιάκοπη δέσμευση της Aboutnet στην καινοτομία, τη στρατηγική προσέγγιση, την υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση και, κυρίως, στα μετρήσιμα αποτελέσματα που προσφέρει στους συνεργάτες της, ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα αλλά και διεθνώς.
Περισσότερα: Aboutnet: Gold Award στα Greek Hospitality Awards 2025 για 4η συνεχόμενη χρονιά
Η RDC Informatics ανακοινώνει την απορρόφηση της eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing του Digital Strategist κ. Δημήτρη Κονταράκη, ενέργεια που εντάσσεται στον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας, για περαιτέρω ενδυνάμωση της επιχειρησιακής μονάδας Digital Marketing και εμπλουτισμό του χαρτοφυλακίου παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες & συνεργάτες της.
Με την απορρόφηση της eSteps, η RDC Informatics ενισχύει σημαντικά το αποτύπωμά της στην αγορά του Digital Marketing, διευρύνοντας τις δυνατότητες παροχής σχετικών, end-to-end λύσεων όπως performance marketing και data-driven growth.
Περισσότερα: Η RDC Informatics απορροφά τo digital agency eSteps
Στο επίκεντρο τίθεται η Ευρώπη, μέσω του νέου έργου Aptitude, με στόχο την ανάπτυξη πιλοτικών δοκιμών για την υλοποίηση του Ευρωπαϊκού Πορτοφολιού Ψηφιακής Ταυτότητας (EUDIW) το οποίο με την ολοκλήρωσή του, θα επιτρέπει σε κάθε πολίτη της ΕΕ να χρησιμοποιεί μια ενιαία, αξιόπιστη και ασφαλή ψηφιακή ταυτότητα, αποτελώντας ένα σημαντικό βήμα προς την ευθυγράμμιση της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τους στόχους της Ψηφιακής Δεκαετίας μέχρι το 2027, καθιστώντας την καθημερινότητα των πολιτών πιο εύκολη, ασφαλή και γρήγορη.
Η Ελλάδα συμμετείχε ενεργά στην εναρκτήρια συνάντηση του έργου στις 22 & 23 Οκτωβρίου 2025 στο Παρίσι. Το ευρωπαϊκό έργο Aptitude (Advanced Project for Trusted Identity Technologies and Unified Digital Ecosystem), συγκέντρωσε πάνω από 300 συμμετέχοντες που αντιπροσώπευαν 117 οργανισμούς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, από 11 κράτη-μέλη της ΕΕ — Γαλλία (συντονιστής του έργου), Τσεχία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιταλία, Λετονία, Λιθουανία, Ολλανδία, Πολωνία, Πορτογαλία και Ουγγαρία — καθώς και την Ουκρανία.
Περισσότερα: Η Ελλάδα συμμετέχει στο έργο 'Aptitude' για το ενιαίο Πορτοφόλι Ψηφιακής Ταυτότητας
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα Tech & Business
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77








