H Amazon σχεδιάζει να επεκτείνει τις δραστηριότητες του Amazon Business, του Β2Β τομέα της στην Ευρώπη, ξεκινώντας ήδη να επενδύει στα logistics της, για να προμηθεύει τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις με είδη γραφείου.
Όσον αφορά στη λιανική, η Amazon αντιμετωπίζει το αυξανόμενο λειτουργικό κόστος λόγω του πληθωρισμού, έχοντας αυξήσει τα κόστη παράδοσης στην Ευρώπη. Επίσης, σχεδιάζει να κλείσει και τα 68 φυσικά της καταστήματα, τα pop up καταστήματα και τα καταστήματα «4-start» στις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Περισσότερα: H Amazon επεκτείνει τις Β2Β δραστηριότητές της στην Ευρώπη