Σύμφωνα με έρευνα του Reuters, η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook και Instagram, επέλεξε συνειδητά να ανέχεται την εκτεταμένη διαφημιστική απάτη που προέρχεται από την Κίνα, προκειμένου να διασφαλίσει κρίσιμα έσοδα δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η αποκάλυψη, βασισμένη σε εσωτερικά έγγραφα της εταιρείας, θέτει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με την ηθική στάση των κολοσσών της τεχνολογίας και την αποτελεσματικότητα των πολιτικών ασφαλείας τους.
Περισσότερα: Mega σκάνδαλο στη Meta: Ανοχή σε απάτες από την Κίνα με έσοδα δισεκατομμυρίων
Αναταραχή προκάλεσε δημοσίευμα του AdWeek που υποστήριζε ότι η Google σχεδιάζει να εισάγει διαφημίσεις στο Gemini AI chatbot της εντός του 2026. Ωστόσο, η εταιρεία βιάστηκε να διαψεύσει κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς.
Σύμφωνα με το AdWeek, στελέχη της Google ενημέρωσαν σε πρόσφατες κλήσεις μεγάλους διαφημιζόμενους ότι το Gemini θα αποκτήσει δικές του διαφημιστικές θέσεις μέσα στο 2026. Αυτό θα ήταν κάτι διαφορετικό από τις διαφημίσεις που ήδη εμφανίζονται στο AI Mode, την εμπειρία αναζήτησης που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη και λειτουργεί από τον Μάρτιο.
Περισσότερα: Τελικά, θα έρθουν διαφημίσεις στο Gemini το 2026;
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της OpenAI, Sam Altman, διέταξε μια επείγουσα αναβάθμιση της ποιότητας του ChatGPT και ανέστειλε τα σχέδια διαφήμισης στην πλατφόρμα, προκειμένου να επικεντρωθεί στην ενίσχυση του πυρήνα του προϊόντος.
Σύμφωνα με εσωτερικό σημείωμα που εξασφαλίστηκε από τη Wall Street Journal και το The Information, ο Altman έστειλε ένα μήνυμα «κόκκινου συναγερμού» («code red») σε όλους τους υπαλλήλους για τη βελτίωση του ChatGPT. Η κίνηση αυτή αναμένεται να καθυστερήσει διάφορες πρωτοβουλίες της εταιρείας.
Περισσότερα: 'Κόκκινος Συναγερμός' στο ChatGPT: Παγώνουν τα πλάνα των διαφημίσεων
Η Google προχωρά σε μια σιωπηλή, αλλά σημαντική αλλαγή στις Google Ads, όσον αφορά στον τρόπο μέτρησης και αναφοράς των μετατροπών, εισάγοντας τη νέα μέτρηση «Μετατροπές με ενεργή προσφορά» (Conversions with active bidding).
Στις Google Ads αντικαθίσταται η τρέχουσα προεπιλεγμένη στήλη «Μετατροπές» (Conversions) με τη νέα στήλη «Μετατροπές με Ενεργή Προσφορά».
Περισσότερα: Google Ads: Νέος τρόπος μέτρησης και αναφοράς των μετατροπών
Περίπου εννιά μήνες από το παγκόσμιο λανσάρισμά της, η Realize κερδίζει γρήγορα όλο και περισσότερο έδαφος με τους διαφημιζόμενους. Η performance marketing πλατφόρμα της Taboola, την οποία φέρνει αποκλειστικά στην Ελλάδα η Project Agora, προσελκύει ολοένα και περισσότερο ενδιαφέρον για έναν πολύ ξεκάθαρο λόγο: η Realize φέρνει αποτελέσματα.
Η πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για performance σε μεγάλη κλίμακα, πέρα από το search και τα social. Aξιοποιώντας το αποκλειστικό inventory της Taboola, την τεχνολογία AI και τα first-party δεδομένα της βοηθάει τα brands να πετύχουν ουσιαστικά αποτελέσματα με αποδοτικό τρόπο.
Περισσότερα: Tα brands επιλέγουν Realize για έως και 30% καλύτερο performance
Ελπίζατε ότι η ορατότητα στο ChatGPT θα αντικαταστήσει το χαμένο οργανικό traffic της Google; Τα νέα δεδομένα δείχνουν το αντίθετο!
Μια νέα ανάλυση που δημοσιεύτηκε στο Search Engine Land αποκαλύπτει μια σκληρή αλήθεια για τους δημιουργούς περιεχομένου και τους marketers: Το ChatGPT εμφανίζει τους συνδέσμους των πηγών του, αλλά οι χρήστες σπάνια κάνουν κλικ σε αυτούς.
Σύμφωνα με δεδομένα που διέρρευσαν και αφορούν τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών, το χάσμα μεταξύ της προβολής (impressions) και των κλικ (clicks) είναι τεράστιο.
Αν δραστηριοποιείσαι στο performance marketing ή στο eCommerce support, τότε ξέρεις πως το Google Shopping είναι μία από τις πιο αποδοτικές, αλλά και ανταγωνιστικές, πλατφόρμες διαφήμισης.
Το να μπορείς να προσφέρεις στους πελάτες σου έκπτωση έως 20% στο CPC, χωρίς να αλλάξουν καμπάνιες ή στρατηγική, είναι ήδη ένα μεγάλο asset. Το να το κάνεις αυτό κάτω από τη δική σου επωνυμία, είναι το επόμενο επίπεδο.
Και εκεί έρχεται το Magelon Whitelabel CSS Solution.
Περισσότερα: Magelon Whitelabel CSS: Χτίσε το δικό σου CSS brand και μπες στο Google Shopping
Ο διευθύνων σύμβουλος της OpenAI, Sam Altman, σε συνέντευξή του ανακοίνωσε ότι το ChatGPT θα δοκιμάσει διαφημίσεις "κάποια στιγμή", αλλά δεν έχει ακόμα ξεκάθαρη εικόνα για το πώς θα είναι αυτές.
Δημοσιεύματα, πάντως, αναφέρουν ότι η OpenAI σκοπεύει να εφαρμόσει ένα μοντέλο διαφημίσεων διαφορετικό από αυτό της Google, όπου η διαφήμιση κερδίζει μόνο όταν η αναζήτηση αποτυγχάνει.
Περισσότερα: Έρχονται διαφημίσεις στο ChatGPT: Τί θα συμβεί και πώς θα λειτουργούν;
Μια νέα ανάλυση ρίχνει φως στον τρόπο που τα AI Overviews της Google επηρεάζουν τη συμπεριφορά των χρηστών και μπορούν να αλλάξουν τον τρόπο που οι καταναλωτές αναζητούν προϊόντα. Ωστόσο, η παραδοσιακή αναζήτηση (Search) παραμένει ο κυρίαρχος παράγοντας όταν πρόκειται για την πραγματικές αγορές.
Το βασικό συμπέρασμα από την ανάλυση της εταιρείας BrightEdge είναι σαφές: η τεχνητή νοημοσύνη κυριαρχεί στη φάση της έρευνας, αλλά οι πωλήσεις εξακολουθούν να εξαρτώνται από τα κλασικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Περισσότερα: Google AI Overviews: Η τεχνητή νοημοσύνη κυριαρχεί στις έρευνες, όχι στις αγορές
Η προετοιμασία για την πιο ανταγωνιστική περίοδο αγορών του έτους βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Αν η εορταστική αγοραστική περίοδος σας φαίνεται σαν συνδυασμός σπριντ και μαραθωνίου, ετοιμαστείτε για προπόνηση.
Από την Black Friday και τη Cyber Monday έως τα Χριστούγεννα, το λιανεμπόριο αντιμετωπίζει ταυτόχρονα μια χρυσή ευκαιρία και μια δύσκολη μάχη. Οι καταναλωτές βομβαρδίζονται με προσφορές από κάθε κατεύθυνση, ενώ η προσοχή τους μειώνεται και οι προσδοκίες για εξατομίκευση είναι μεγαλύτερες από ποτέ.
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77








