Digital Marketing

Tελικά η Google δεν καταργεί τα cookies στον Chrome!

Η Google ανακοίνωσε πως δε θα καταργήσει τα third-party cookies στον Chrome όπως σχεδίαζε εδώ και καιρό. Αντίθετα, θα εισαγάγει μια νέα εμπειρία στον browser της που θα επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν επιλογές σχετικά με τις προτιμήσεις περιήγησής τους στον ιστό.

Η κατάργηση των cookies, σύμφωνα με τη Google, θα επηρεάσει αρνητικά τους εκδότες και τους διαφημιστές στο διαδίκτυο... Αυτή η ανακοίνωση σηματοδοτεί μια πολύ σημαντική αλλαγή στα σχέδια της εταιρείας να καταργήσει σταδιακά τα cookies τρίτων έως τις αρχές τού 2025.

Public, Tailwind και Unlimitail συνεργάζονται για την ανάπτυξη Retail Media λύσεων

Η Tailwind, εξειδικευμένη εταιρία Marketing & Retail Media τεχνολογίας του ομίλου TDG, και η Unlimitail, κορυφαία εταιρία στο χώρο των Retail Media στην Ευρώπη και στην Λατινική Αμερική, επεκτείνουν την επιτυχή στρατηγική τους συνεργασία υποστηρίζοντας τη δημιουργία των Public Ads, της Retail Media λύσης των Public, δημοφιλή omnichannel retailer σε Ελλάδα και Κύπρο.

Σχεδόν το 60% των αναζητήσεων στη Google δεν έδωσαν κλικ το 2024

Η πλειονότητα των αναζητήσεων στη Google – 58,5% στις ΗΠΑ και 59,7% στην ΕΕ – καταλήγει σε μηδενικά κλικ. Μια αναζήτηση μηδενικού κλικ πραγματοποιείται όταν ο χρήστης τερματίζει τη συνεδρία του ή εισάγει ένα νέο ερώτημα χωρίς να κάνει κλικ σε κάποιο αποτέλεσμα.

Αυτά τα δεδομένα προέρχονται από μια μελέτη της εταιρείας SparkToro, με βάση δεδομένα ροής κλικ από την Datos, εταιρεία της Semrush.

Πώς θα κάνω το περιεχόμενό μου Viral;

Τί είναι το viral περιεχόμενο και πως θα το δημιουργήσω; Την παραπάνω ερώτηση κάνουν αρκετοί επιχειρηματίες όταν αναζητούν συνεργασίες σε θέματα marketing. Και είναι λάθος! Τί σημαίνει όμως viral περιεχόμενο;  

Viral περιεχόμενο σημαίνει πως, χωρίς διαφήμιση, κάποιο περιεχόμενο (φωτογραφία ή video) αναμεταδίδεται σε πολύ μεγάλο αριθμό ατόμων και σε σύντομο χρονικό διάστημα από στόμα σε στόμα, ή – πιο σωστά – από κοινοποίηση σε κοινοποίηση. Ό,τι ονειρεύεται δηλαδή ο κάθε marketing manager και ο κάθε ιδιοκτήτης επιχείρησης, ώστε με μηδέν διαφημιστικό προϋπολογισμό να προβάλει τη μάρκα του σε μεγάλο κοινό.

Ad Relevance: Η λύση της Amazon για τη μετα - cookies εποχή

Η Amazon λανσάρει τη δική της εναλλακτική λύση παρακολούθησης χωρίς cookies που ονομάζεται Ad Relevance.

Το Ad Relevance «χρησιμοποιεί τεχνολογία AI για να αναλύσει δισεκατομμύρια σήματα περιήγησης, αγορών και ροών, σε συνδυασμό με πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, για να προβάλει (στους πελάτες) σχετικές διαφημίσεις σε συσκευές, κανάλια και τύπους περιεχομένου χωρίς να χρειάζονται cookies», έγραψε η Amazon σε μια ανάρτησή της.

Η Google καθυστερεί και πάλι την κατάργηση των third-party cookies

Η Google ανακοίνωσε ότι δεν θα ολοκληρώσει την κατάργηση των third-party cookies στο τέλος του 2024, όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί.

Η καθυστέρηση οφείλεται σε "συνεχείς προκλήσεις" που προκύπτουν, σε μια προσπάθεια να συμβιβάσει τα σχόλια του κλάδου σχετικά με το Privacy Sandbox της, ειδικά από την Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου (CMA).

Οι καταναλωτικές τάσεις το 2024: Στροφή προς την υγεία και την ευεξία

Τα τελευταία χρόνια, τα προϊόντα τεχνολογίας κυριάρχησαν στις αγορές των καταναλωτών, αλλά μια νέα μελέτη της 5WPR αποκαλύπτει μια σημαντική αλλαγή.

Η 5WPR, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες δημοσίων σχέσεων στις ΗΠΑ, διεξήγαγε έρευνα στην οποία συμμετείχαν 2.005 καταναλωτές, για να διερευνήσει τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές τους ως προς τις δαπάνες τους, σε είδη που δεν είναι πρώτης ανάγκης.

Ποια είναι η συνταγή στο digital marketing σε έναν κόσμο χωρίς cookies;

Πλέον, δε μπορεί να γίνεται λόγος για μπλόφα της Google, αφού η εταιρεία ήδη αφαίρεσε τα cookies για το 1% περίπου των χρηστών του Chrome (περίπου 30 εκατομμύρια άτομα) τον Ιανουάριο.

Και καθώς η συζήτηση γύρω από το PAIR, τη νέα λύση της Google που επιτρέπει την αντιστοίχιση first-party data για την προβολή εξατομικευμένων διαφημίσεων, συγκεντρώνει ολοένα και περισσότερη δυναμική, υπάρχει ένα πράγμα το οποίο είναι σίγουρο: η κατάργηση των cookies είναι πραγματική!

H DOPE "ξεκλειδώνει" τη νέα καμπάνια της Kaizen Gaming

Πώς ξεκλειδώνει κανείς μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κλάδο του GameTech παγκοσμίως; Αρκεί να πατήσει play στη νέα καμπάνια που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την DOPE, και να ανακαλύψει στοιχεία της καθημερινότητας του #oneteam.

Το μήνυμα της Employer Branding καμπάνιας: Press Play to Unlock Kaizen Gaming

To TikTok Notes έρχεται για να ανταγωνιστεί το Instagram

Η επερχόμενη εφαρμογή του TikTok για κοινή χρήση φωτογραφιών που θα ανταγωνιστεί το Instagram, θα μπορούσε να ονομάζεται TikTok Notes, σύμφωνα με στιγμιότυπα οθόνης που δημοσιεύτηκαν από χρήστες.

Το TikTok επιβεβαίωσε ότι η εφαρμογή είναι υπό ανάπτυξη.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search