Digital Marketing

Η Google καθυστερεί και πάλι την κατάργηση των third-party cookies

Η Google ανακοίνωσε ότι δεν θα ολοκληρώσει την κατάργηση των third-party cookies στο τέλος του 2024, όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί.

Η καθυστέρηση οφείλεται σε "συνεχείς προκλήσεις" που προκύπτουν, σε μια προσπάθεια να συμβιβάσει τα σχόλια του κλάδου σχετικά με το Privacy Sandbox της, ειδικά από την Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου (CMA).

Οι καταναλωτικές τάσεις το 2024: Στροφή προς την υγεία και την ευεξία

Τα τελευταία χρόνια, τα προϊόντα τεχνολογίας κυριάρχησαν στις αγορές των καταναλωτών, αλλά μια νέα μελέτη της 5WPR αποκαλύπτει μια σημαντική αλλαγή.

Η 5WPR, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες δημοσίων σχέσεων στις ΗΠΑ, διεξήγαγε έρευνα στην οποία συμμετείχαν 2.005 καταναλωτές, για να διερευνήσει τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές τους ως προς τις δαπάνες τους, σε είδη που δεν είναι πρώτης ανάγκης.

Ποια είναι η συνταγή στο digital marketing σε έναν κόσμο χωρίς cookies;

Πλέον, δε μπορεί να γίνεται λόγος για μπλόφα της Google, αφού η εταιρεία ήδη αφαίρεσε τα cookies για το 1% περίπου των χρηστών του Chrome (περίπου 30 εκατομμύρια άτομα) τον Ιανουάριο.

Και καθώς η συζήτηση γύρω από το PAIR, τη νέα λύση της Google που επιτρέπει την αντιστοίχιση first-party data για την προβολή εξατομικευμένων διαφημίσεων, συγκεντρώνει ολοένα και περισσότερη δυναμική, υπάρχει ένα πράγμα το οποίο είναι σίγουρο: η κατάργηση των cookies είναι πραγματική!

H DOPE "ξεκλειδώνει" τη νέα καμπάνια της Kaizen Gaming

Πώς ξεκλειδώνει κανείς μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κλάδο του GameTech παγκοσμίως; Αρκεί να πατήσει play στη νέα καμπάνια που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την DOPE, και να ανακαλύψει στοιχεία της καθημερινότητας του #oneteam.

Το μήνυμα της Employer Branding καμπάνιας: Press Play to Unlock Kaizen Gaming

To TikTok Notes έρχεται για να ανταγωνιστεί το Instagram

Η επερχόμενη εφαρμογή του TikTok για κοινή χρήση φωτογραφιών που θα ανταγωνιστεί το Instagram, θα μπορούσε να ονομάζεται TikTok Notes, σύμφωνα με στιγμιότυπα οθόνης που δημοσιεύτηκαν από χρήστες.

Το TikTok επιβεβαίωσε ότι η εφαρμογή είναι υπό ανάπτυξη.

Η Gen Z αναζητά brands στα social media αντί για τις μηχανές αναζήτησης

Πάνω από τους μισούς (51%) καταναλωτές που ανήκουν στη Gen Z παγκοσμίως χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αναζητήσουν ένα brand, έναντι του 45% που στρέφεται στις μηχανές αναζήτησης, σύμφωνα με τα δεδομένα της GWI για το 2023.

Επίσης, σύμφωνα με έρευνα του Insider Intelligence του περασμένου Οκτωβρίου, ο κύριος λόγος που αρέσει στη Gen Z να χρησιμοποιεί τη λειτουργία αναζήτησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είναι επειδή τους βοηθά να λάβουν γρήγορα τις πληροφορίες που θέλουν, όπως αναφέρθηκε από το 60,1% των χρηστών.

Πώς θα αξιολογήσετε και θα επιλέξετε digital marketing agency;

Η επιλογή τού σωστού συνεργάτη για το digital marketing, είναι το κλειδί για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν να έχουν απτά αποτελέσματα και να αναπτυχθούν.

Με αμέτρητες εταιρείες να διεκδικούν την προσοχή σας, πρέπει να κάνετε τις σωστές ερωτήσεις, για να διασφαλίσετε ότι θα κάνετε την καλύτερη επιλογή για τις ανάγκες της εταιρείας σας.

Η Google αντιμέτωπη με αγωγή 2 δισ. ευρώ για αθέμιτες διαφημιστικές πρακτικές

Η Google αντιμετωπίζει μια αγωγή ύψους 2,1 δισεκατομμυρίων ευρώ από 32 ομίλους Mέσων Eνημέρωσης στην Ευρώπη, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι οι πρακτικές ψηφιακής διαφήμισης της εταιρείας, τούς έχουν οδηγήσει σε οικονομικές απώλειες.

Οι εκδότες, εδρεύουν σε διάφορες χώρες σε όλη την Ευρώπη, όπως η Αυστρία, το Βέλγιο, η Βουλγαρία, η Τσεχία, η Δανία, η Φινλανδία, η Ουγγαρία, το Λουξεμβούργο, η Ολλανδία, η Νορβηγία, η Πολωνία, η Ισπανία και η Σουηδία.

Γιατί δεν πρέπει να αγοράζετε κριτικές στην Google

Η αγορά κριτικών Google είναι μια δελεαστική αλλά πολύ κακή -έως και επικίνδυνη- πρακτική για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να ενισχύσουν τη φήμη τους στο διαδίκτυο.

Ενώ μπορεί να παρέχει μια ψεύτικη, ωραιοποιημένη εικόνα για την ποιότητα και την αξιοπιστία μιας επιχείρησης και βραχυπρόθεσμα να φέρει θετικά αποτελέσματα, εγκυμονεί σημαντικούς κινδύνους και μακροπρόθεσμες συνέπειες.

Οι 4 σημαντικές αλλαγές που θα γίνουν στο TikTok το 2024

Ο τρόπος με τον οποίο πουλάμε προϊόντα ή υπηρεσίες στο Διαδίκτυο αλλάζει πολύ γρήγορα και εν προκειμένω, πρέπει να συμβαδίζουμε με τις τελευταίες τάσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Έχετε συνειδητοποιήσει ότι το TikTok έχει γίνει μια σημαντική πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που δεν πρέπει να αγνοήσετε; Η χρήση του αυξάνεται ραγδαία μεταξύ των εφήβων και των ενηλίκων, καθιστώντας το μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες στον κόσμο.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search