Οι ειδικοί της Gartner προχώρησαν σε πέντε προβλέψεις όσον αφορά στο μάρκετινγκ σε σχέση με την τεχνητή νοημοσύνη. Προσφέρουν μια επισκόπηση τού τί έρχεται, για να προετοιμαστείτε για τις νέες συνθήκες που δημιουργούνται από τις ανακατατάξεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, μια προσέγγιση χωρίς χρήση AI για την επικοινωνία της αξίας των brands και τους χιλιάδες τρόπους με τους οποίους η GenAI θα αλλάξει το τοπίο στα πάντα, από τη συμπεριφορά αναζήτησης των καταναλωτών, μέχρι την ενασχόληση των εργαζομένων.
Περισσότερα: Η επόμενη ημέρα στο μάρκετινγκ: Τάσεις, προβλέψεις και οι επιρροές τής ΑΙ