Μία ανεξάρτητη αναλυτική έκθεση αποκαλύπτει ότι οι «κρυφές» λέξεις-κλειδιά στις Google Ads κοστίζουν στους διαφημιζόμενους έως και το 85% των δαπανών τους!
Η μελέτη βασίστηκε σε μελέτες από διαφημιστικές καμπάνιες που ξόδεψαν συνολικά πάνω από 20 εκατομμύρια δολάρια και δείχνει ότι οι «κρυφές» λέξεις-κλειδιά, δηλαδή αναζητήσεις που δεν αποκαλύπτονται στους διαφημιζόμενους, ευθύνονται για σημαντικές απώλειες, απορροφώντας έως και 85 λεπτά αξίας από κάθε δολάριο που δαπανάται στις ΗΠΑ.
Περισσότερα: Google Ads: Κρυφές λέξεις-κλειδιά κοστίζουν πάρα πολλά στους διαφημιζόμενους
Το email marketing παραμένει ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία για την προσέγγιση πελατών και την ενίσχυση των πωλήσεων σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Κρύβει παγίδες, όμως, που μπορούν να βλάψουν σοβαρά τη φήμη και την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σου.
Ένα από τα πιο συχνά και καταστροφικά λάθη που κάνουν πολλοί ιδιοκτήτες e-shop, είναι να αγνοούν την ποιότητα και την εγκυρότητα της λίστας των παραληπτών τους. Η αποστολή μαζικών email σε παλιές, ανενεργές ή ξεχασμένες διευθύνσεις μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα, όπως το να βρεθείς σε μαύρες λίστες, να αποκλειστείς από τους παρόχους email και, τελικά, να χάσεις την εμπιστοσύνη των πελατών σου.
Περισσότερα: Email marketing: Tο μοιραίο λάθος που πρέπει να αποφεύγεται!
Η Search Magic διοργανώνει ένα δωρεάν online workshop για το SEO, με στόχο να βοηθήσει ιδιοκτήτες e-shop και e-commerce managers να ανακτήσουν τον έλεγχο της στρατηγικής τους στις μηχανές αναζήτησης.
Το workshop απευθύνεται σε επαγγελματίες που πληρώνουν υπηρεσίες SEO χωρίς να βλέπουν αποτελέσματα, που δεν κατανοούν τα reports που λαμβάνουν ή που δυσκολεύονται να αξιολογήσουν την αποδοτικότητα της συνεργασίας τους με SEO agencies.
Το GEO (Generative Engine Optimization), είναι μία εξελιγμένη μορφή του SEO, η οποία αναβαθμίζει την εμπειρία και τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αναζητούν και βρίσκουν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Είναι ουσιαστικά, μία υπηρεσία που βελτιστοποιεί το περιεχόμενο της εκάστοτε ιστοσελίδας, προκειμένου να αυξηθεί η ορατότητά της σε μηχανές αναζήτησης, παρέχοντας αποτελέσματα που προέρχονται από πηγές τεχνητής νοημοσύνης (AI), όπως είναι τα ChatGPT, Perplexity, Gemini, Copilot και τα AI Overviews.
Το GEO, επίσης, φροντίζει και στοχεύει συγκεκριμένα, στο να προωθείται και να αναδεικνύεται στην κορυφή των αποτελεσμάτων, η επωνυμία μιας επιχείρησης, όταν οι χρήστες αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες της.
Περισσότερα: Υπηρεσία GEO: Μέγιστη ορατότητα & αξιοπιστία με τη βοήθεια του ΑΙ
Η Rakuten Viber ανακοινώνει την επίσημη κυκλοφορία του Viber Ads Manager στην Ελλάδα, μετά την ένθερμη ανταπόκριση των τοπικών διαφημιζόμενων κατά τη φάση δοκιμών.
Η αυτοδιαχειριζόμενη πλατφόρμα είναι πλέον πλήρως διαθέσιμη σε μικρομεσαίες διαφημιστικές εταιρείες και διαφημιζόμενους στη χώρα, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να δημιουργούν και να διαχειρίζονται ανεξάρτητα διαφημιστικές καμπάνιες στο Viber σε στοχευμένες αγορές, με προϋπολογισμό που ξεκινά από μόλις 100€.
Περισσότερα: Επίσημη κυκλοφορία του Viber Ads Manager στην Ελλάδα
Στον συνεχώς εξελισσόμενο κόσμο της αναζήτησης, η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) δεν αποτελεί απειλή για το SEO, αλλά έναν καταλύτη ριζικού μετασχηματισμού.
Ένα πρόσφατο, εμπεριστατωμένο άρθρο του Search Engine Land, βασισμένο σε μια εκτενή μελέτη, αποκαλύπτει κρίσιμες τάσεις που θα καθορίσουν το τοπίο του ψηφιακού μάρκετινγκ το 2025 και πέρα.
Περισσότερα: Τεχνητή Νοημοσύνη και SEO: Προκλήσεις, ευκαιρίες και στρατηγικές για το 2025
Τα "Προγράμματα Επιβράβευσης Πελατών" είναι ένα εργαλείο marketing το οποίο, για έναν ανεξήγητο λόγο, δεν εφαρμόζεται ευρέως σε πολλά καταστήματα, φυσικά ή ηλεκτρονικά. Ωστόσο, η σωστή υλοποίηση και επικοινωνία του, προσφέρει πολλαπλά και σημαντικά πλεονεκτήματα σε μια επιχείρηση.
Στο άρθρο αυτό θα παρατεθούν οι τρόποι με τους οποίους τα Προγράμματα Πιστών Πελατών (ή Loyalty Programs) παρέχουν ουσιαστικά οφέλη για τις επιχειρήσεις γενικά, ενώ τα πλεονεκτήματα αυτά πολλαπλασιάζονται όταν εφαρμόζονται συνδυαστικά τόσο σε φυσικά καταστήματα όσο και σε e-shops.
Περισσότερα: Θέλεις επαναλαμβανόμενες πωλήσεις; Χτίσε το δικό σου Πρόγραμμα Πιστών Πελατών
Η αναζήτηση με Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) αναπτύσσεται ραγδαία, αλλά κυρίως σε υπολογιστές desktop. Οι χρήστες κινητών συσκευών παραμένουν μια αναξιοποίητη ευκαιρία, ειδικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αποκαλύπτει μία νέα έρευνα.
Παρόλο που το κινητό κυριαρχεί στην online επισκεψιμότητα, περισσότερο από το 90% των παραπομπών (referrals) από αναζητήσεις AI προέρχονται από desktop, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας BrightEdge.
Περισσότερα: Αναζήτηση AI: Ειδικά στο eCommerce, το κινητό μένει πίσω
Στον κόσμο των social media, το TikTok έχει εδραιωθεί ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα, όχι μόνο για ψυχαγωγία, αλλά και για αποτελεσματική εμπορική επικοινωνία. Με πάνω από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες παγκοσμίως, αποτελεί πλέον βασικό εργαλείο για τα brands που θέλουν να προσεγγίσουν ένα νεανικό, ενεργό και εξαιρετικά engaged κοινό.
Περισσότερα: TikTok by ADVENGERS: Όλη η δύναμη της πλατφόρμας στα χέρια των ειδικών
Η βελτιστοποίηση διαφημιστικών καμπανιών είναι ένας διαρκής αγώνας για την επίτευξη του μέγιστου δυνατού αποτελέσματος με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Ένα από τα ισχυρότερα εργαλεία που έχουμε στη διάθεσή μας για να το πετύχουμε αυτό, είναι οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά (Negative Keywords). Η σωστή χρήση των αρνητικών λέξεων-κλειδιών μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ μιας μέτριας και μιας εξαιρετικά επιτυχημένης καμπάνιας.
Περισσότερα: Μειώστε τα κόστη στις Google Ads και αυξήστε τις μετατροπές με χρήση Negative Keywords
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77