Digital Marketing

Ακρίβυνε η διαφήμιση στο Facebook αλλά είναι ακόμη πολύ πιο προσιτή από της Google

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παραμένουν η αγαπημένη λύση διαφήμισης για τις μικρές επιχειρήσεις, παρά τη συνεχή άνοδο του κόστους. Νέα στοιχεία από το WordStream LocaliQ αποκαλύπτουν ότι το μέσο κόστος ανά δυνητικό πελάτη στο Facebook (CPL) αυξήθηκε κατά 21% σε ετήσια βάση και φτάνει τα 27,66 δολάρια. Αντίστοιχα, το CPL στο Google είναι σχεδόν τριπλάσιο, στα 70,11 δολάρια.

Η αλήθεια για τις μετατροπές: Τα AI chatbots δεν υπερισχύουν της οργανικής αναζήτησης

Μια πρόσφατη έρευνα αποκαλύπτει ότι το traffic από μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (LLMs), όπως τα AI chatbots, δεν εμφανίζει σημαντικά καλύτερο conversion rate σε σχέση με την παραδοσιακή οργανική αναζήτηση, όπως εικαζόταν.

Παρά τον ενθουσιασμό για την τεχνολογία AI, τα δεδομένα δείχνουν ότι η οργανική αναζήτηση παραμένει το πιο αποδοτικό και αξιόπιστο κανάλι επισκεψιμότητας για τις περισσότερες επιχειρήσεις. Η μελέτη αναλύει το conversion rate σε 54 ιστότοπους και αποτυπώνει με ρεαλισμό τη σημερινή κατάσταση.

Magelon: Η ελληνική πλατφόρμα που αλλάζει το παιχνίδι στο Google Shopping

Πληρώνεις υψηλό CPC στο Google Shopping; Το Magelon είναι η πρώτη ελληνική πλατφόρμα από το 2019 που προσφέρει integrated λύσεις CSS και feed optimization. Μπορεις να μειώσεις το κόστος ανα κλικ έως και 20% διατηρώντας πλήρη έλεγχο στις καμπάνιες σου. Συνδυαστικά με το Magelon Feeds, μετατρέπεις το product feed σου σε στρατηγικό εργαλείο απόδοσης, χωρίς να χρειαστεί επιπλέον ώρες από τον developer σου.

Το Viber λανσάρει marketplace στην Ελλάδα για σύνδεση επιχειρήσεων και χρηστών

Η Rakuten Viber ανακοίνωσε την κυκλοφορία της Αγοράς Viber στην Ελλάδα. Μέσα από την Αγορά, οι χρήστες του Viber μπορούν εύκολα να βρουν και να συνδεθούν γρήγορα με χιλιάδες τοπικές επιχειρήσεις που προσφέρουν μεγάλη ποικιλία προϊόντων και υπηρεσιών, όπως κομμωτήρια, υπηρεσίες υγείας, εστιατόρια, καταστήματα λιανικής και πολλά άλλα.

Η Αγορά Viber αντικαθιστά τo πεδίο «Εξερεύνηση» και βοηθά τους χρήστες να ανακαλύψουν τοπικές επιχειρήσεις με τρεις βολικούς τρόπους: είτε βλέποντας επιχειρήσεις που προβάλλονται ειδικά γι’ αυτούς, είτε με περιήγηση σε κατηγορίες, είτε αναζητώντας συγκεκριμένες επιχειρήσεις.

Ποιο SEO; Το GEO είναι ήδη εδώ

Το GEO δεν είναι απλώς ένας όρος που είναι στη μόδα. Είναι κάτι που συμβαίνει στην πράξη. Η γλώσσα εξελίσσεται και έτσι πρέπει να εξελίσσεται και ο ορισμός της αναζήτησης στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης.

Όσοι απορρίπτουν το GEO, συνήθως λέγοντας πως "είναι απλώς SEO", απλά αγνοούν την ιστορία και την πραγματικότητα.

Η Google βελτιώνει τα φίλτρα καμπανιών στις Google Ads με νέα checkboxes

Η Google ανακοίνωσε μια ενημέρωση στις Google Ads που κάνει ευκολότερη την ανάλυση της απόδοσης των διαφημιστικών καμπανιών, προσθέτοντας νέα πλαίσια ελέγχου (checkboxes) στα φίλτρα τους.

Πλέον, αντί να πληκτρολογείτε ονόματα καμπανιών ή να τα επιλέγετε ένα προς ένα από μια μεγάλη λίστα, τώρα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πλαίσια ελέγχου για να φιλτράρετε και να επιλέξετε πολλαπλές καμπάνιες, ομάδες διαφημίσεων ή λέξεις-κλειδιά. 

Η Google απέφυγε την υποχρέωση πώλησης του Chrome

Η Google κέρδισε μια σημαντική δικαστική μάχη στις ΗΠΑ και δεν θα υποχρεωθεί να πουλήσει ούτε το πρόγραμμα περιήγησης Chrome ούτε το λειτουργικό σύστημα Android.

Με αυτή την απόφαση αποφεύγεται το πιο ακραίο σενάριο διάσπασης της εταιρείας, που προτάθηκε στο πλαίσιο της αντιμονοπωλιακής δίκης. Ωστόσο, το δικαστήριο επέβαλε σημαντικούς περιορισμούς στην Google.

email marketing: Οι αποτυχημένες απεγγραφές βλάπτουν τις παραδόσεις

Οι απεγγραφές είναι ένα σημαντικό μέρος του μάρκετινγκ μέσω email. Επιτρέπουν στους παραλήπτες να εξαιρεθούν από τη λήψη μηνυμάτων, κάτι που είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της υγείας μιας λίστας αποδεκτών και τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς.

Ωστόσο, μια προβληματική διαδικασία απεγγραφής μπορεί να επηρεάσει αρνητικά σε σημαντικό βαθμό την παραδοσιμότητα των email.

Το YouTube καταγράφει εντυπωσιακή αύξηση εσόδων από διαφημίσεις

Το YouTube σημειώνει σημαντική άνοδο στα έσοδά της από διαφημίσεις, προσεγγίζοντας το εντυπωσιακό ποσό των 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2ο τρίμηνο της χρονιάς. 

Αυτή η αύξηση υπογραμμίζει την ισχύ της πλατφόρμας ως βασικού πόρου για τους διαφημιστές και την ικανότητά της να προσελκύει ένα τεράστιο και ποικίλο παγκόσμιο κοινό.

Nέο White Paper της Globe One Digital για ξενοδόχους

Πώς μπορεί ένα ξενοδοχείο να ξεχωρίσει και να αυξήσει σημαντικά την κερδοφορία του; Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ένας ξενοδόχος σήμερα για να αποκτήσει στρατηγικό πλεονέκτημα απέναντι στους ανταγωνιστές;

Απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά δίνει το νέο White Paper της Globe One Digital, ενός από τα κορυφαία digital travel marketing agencies στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search