Τα τελευταία χρόνια, τα προϊόντα τεχνολογίας κυριάρχησαν στις αγορές των καταναλωτών, αλλά μια νέα μελέτη της 5WPR αποκαλύπτει μια σημαντική αλλαγή.
Η 5WPR, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες δημοσίων σχέσεων στις ΗΠΑ, διεξήγαγε έρευνα στην οποία συμμετείχαν 2.005 καταναλωτές, για να διερευνήσει τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές τους ως προς τις δαπάνες τους, σε είδη που δεν είναι πρώτης ανάγκης.
Περισσότερα: Οι καταναλωτικές τάσεις το 2024: Στροφή προς την υγεία και την ευεξία
Πλέον, δε μπορεί να γίνεται λόγος για μπλόφα της Google, αφού η εταιρεία ήδη αφαίρεσε τα cookies για το 1% περίπου των χρηστών του Chrome (περίπου 30 εκατομμύρια άτομα) τον Ιανουάριο.
Και καθώς η συζήτηση γύρω από το PAIR, τη νέα λύση της Google που επιτρέπει την αντιστοίχιση first-party data για την προβολή εξατομικευμένων διαφημίσεων, συγκεντρώνει ολοένα και περισσότερη δυναμική, υπάρχει ένα πράγμα το οποίο είναι σίγουρο: η κατάργηση των cookies είναι πραγματική!
Περισσότερα: Ποια είναι η συνταγή στο digital marketing σε έναν κόσμο χωρίς cookies;
Πώς ξεκλειδώνει κανείς μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κλάδο του GameTech παγκοσμίως; Αρκεί να πατήσει play στη νέα καμπάνια που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την DOPE, και να ανακαλύψει στοιχεία της καθημερινότητας του #oneteam.
Το μήνυμα της Employer Branding καμπάνιας: Press Play to Unlock Kaizen Gaming
Περισσότερα: H DOPE "ξεκλειδώνει" τη νέα καμπάνια της Kaizen Gaming
Η επερχόμενη εφαρμογή του TikTok για κοινή χρήση φωτογραφιών που θα ανταγωνιστεί το Instagram, θα μπορούσε να ονομάζεται TikTok Notes, σύμφωνα με στιγμιότυπα οθόνης που δημοσιεύτηκαν από χρήστες.
Το TikTok επιβεβαίωσε ότι η εφαρμογή είναι υπό ανάπτυξη.
Περισσότερα: To TikTok Notes έρχεται για να ανταγωνιστεί το Instagram
Πάνω από τους μισούς (51%) καταναλωτές που ανήκουν στη Gen Z παγκοσμίως χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αναζητήσουν ένα brand, έναντι του 45% που στρέφεται στις μηχανές αναζήτησης, σύμφωνα με τα δεδομένα της GWI για το 2023.
Επίσης, σύμφωνα με έρευνα του Insider Intelligence του περασμένου Οκτωβρίου, ο κύριος λόγος που αρέσει στη Gen Z να χρησιμοποιεί τη λειτουργία αναζήτησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είναι επειδή τους βοηθά να λάβουν γρήγορα τις πληροφορίες που θέλουν, όπως αναφέρθηκε από το 60,1% των χρηστών.
Περισσότερα: Η Gen Z αναζητά brands στα social media αντί για τις μηχανές αναζήτησης
Η επιλογή τού σωστού συνεργάτη για το digital marketing, είναι το κλειδί για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν να έχουν απτά αποτελέσματα και να αναπτυχθούν.
Με αμέτρητες εταιρείες να διεκδικούν την προσοχή σας, πρέπει να κάνετε τις σωστές ερωτήσεις, για να διασφαλίσετε ότι θα κάνετε την καλύτερη επιλογή για τις ανάγκες της εταιρείας σας.
Περισσότερα: Πώς θα αξιολογήσετε και θα επιλέξετε digital marketing agency;
Η Google αντιμετωπίζει μια αγωγή ύψους 2,1 δισεκατομμυρίων ευρώ από 32 ομίλους Mέσων Eνημέρωσης στην Ευρώπη, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι οι πρακτικές ψηφιακής διαφήμισης της εταιρείας, τούς έχουν οδηγήσει σε οικονομικές απώλειες.
Οι εκδότες, εδρεύουν σε διάφορες χώρες σε όλη την Ευρώπη, όπως η Αυστρία, το Βέλγιο, η Βουλγαρία, η Τσεχία, η Δανία, η Φινλανδία, η Ουγγαρία, το Λουξεμβούργο, η Ολλανδία, η Νορβηγία, η Πολωνία, η Ισπανία και η Σουηδία.
Περισσότερα: Η Google αντιμέτωπη με αγωγή 2 δισ. ευρώ για αθέμιτες διαφημιστικές πρακτικές
Η αγορά κριτικών Google είναι μια δελεαστική αλλά πολύ κακή -έως και επικίνδυνη- πρακτική για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να ενισχύσουν τη φήμη τους στο διαδίκτυο.
Ενώ μπορεί να παρέχει μια ψεύτικη, ωραιοποιημένη εικόνα για την ποιότητα και την αξιοπιστία μιας επιχείρησης και βραχυπρόθεσμα να φέρει θετικά αποτελέσματα, εγκυμονεί σημαντικούς κινδύνους και μακροπρόθεσμες συνέπειες.
Περισσότερα: Γιατί δεν πρέπει να αγοράζετε κριτικές στην Google
Ο τρόπος με τον οποίο πουλάμε προϊόντα ή υπηρεσίες στο Διαδίκτυο αλλάζει πολύ γρήγορα και εν προκειμένω, πρέπει να συμβαδίζουμε με τις τελευταίες τάσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Έχετε συνειδητοποιήσει ότι το TikTok έχει γίνει μια σημαντική πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που δεν πρέπει να αγνοήσετε; Η χρήση του αυξάνεται ραγδαία μεταξύ των εφήβων και των ενηλίκων, καθιστώντας το μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες στον κόσμο.
Περισσότερα: Οι 4 σημαντικές αλλαγές που θα γίνουν στο TikTok το 2024
Η Rakuten Viber, από τις κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως στην επικοινωνία, πρωτοπόρος στην Ελλάδα, ανακοινώνει με ιδιαίτερη περηφάνεια την επικείμενη έναρξη ενός νέου προγράμματος κινήτρων που είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες των διαφημιστικών εταιρειών στην Ελλάδα.
Αυτή η εντελώς καινούρια πρωτοβουλία αποτελεί απόδειξη της δέσμευσης της εταιρείας να προωθήσει αμοιβαία επωφελείς συνεργασίες εντός της ελληνικής αγοράς καθώς στοχεύει να βοηθήσει τις διαφημιστικές εταιρείες να αναπτυχθούν με περισσότερη εκπαίδευση και νέα εργαλεία, χτίζοντας έτσι μία στενότερη σχέση με τους πελάτες τους.
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77