Digital Marketing

Νέο πρόστιμο €345 εκ. στο TikTok από την ΕΕ για παραβίαση προσωπικών δεδομένων ανηλίκων

Η Ευρωπαϊκή Ένωση επέβαλε σήμερα πρόστιμο ύψους 345 εκατομμυρίων ευρώ στο TikTok για παραβίαση των κανόνων προστασίας προσωπικών δεδομένων ανηλίκων.

Η TikTok Technology Limited καλείται να πληρώσει «διοικητικά πρόστιμα συνολικού ύψους 345 εκατομμυρίων ευρώ» και να συμμορφώσει εντός τριών μηνών τις δραστηριότητές της, ανακοίνωσε η ιρλανδική Επιτροπή για την Προστασία των Δεδομένων (DPC), η οποία ενεργεί για λογαριασμό της ΕΕ.

To TikTok επενδύει στην ασφάλεια δεδομένων στην Ευρώπη

Ανακοίνωση σχετικά με την ασφάλεια δεδομένων των Ευρωπαίων χρηστών και το Project Clover εξέδωσε το TikTok στην οποία αναφέρεται πως η εταιρεία επενδύει στην ασφάλεια δεδομένων στην Ευρώπη και συνεργάζεται με το NCC Group, μια ευρωπαϊκή εταιρεία ασφάλειας.

H kabal καλωσορίζει την Obenan στην Ελλάδα

Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα της Οbenan, σε συνεργασία με την Κabal, τον επίσημο συνεργάτη της Ολλανδικής εταιρείας, έρχεται για να μεταμορφώσει τον ηλεκτρονικό κόσμο και να ανατρέψει τα δεδομένα του Local SEO και του Online Reputation Management στην Ελλάδα.

Η πλατφόρμα της Obenan βοηθά τις επιχειρήσεις να γίνουν ορατές στις μηχανές αναζήτησης, χρησιμοποιώντας προηγμένη τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης (AI), με στόχο να προσελκύσει περισσότερο κόσμο στα καταστήματά τους και να βελτιώσει την online παρουσία τους.

Έχεις ετοιμάσει το eShop σου για την περίοδο Back to School;

"Διακοπές τέλος, τα κεφάλια μέσα", έλεγε κάποιος καθηγητής μου στο πανεπιστήμιο. Και όντως, οι διακοπές τελείωσαν ή τελειώνουν και είμαστε μια ανάσα από την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Μαθητές, φοιτητές και γονείς ετοιμάζουν λίστες για αγορές βιβλίων, τσαντών, γραφικής ύλης, υπολογιστών, σκληρών δίσκων, τηλεφώνων, ειδών γραφείου, αλλά και αθλητικών ειδών (φόρμες, παπούτσια, όργανα γυμναστικής).

Τελικά, θα συνεχίσουν να πρωταγωνιστούν τα social media στο marketing;

Έχει γίνει πολύ λόγος σχετικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και για το εάν η τεράστια ανάπτυξη και δημοφιλία που είχαν την τελευταία πενταετία θα εξακολουθήσει να υφίσταται.

Αρκετοί υποστηρίζουν πως η ισχύς τους, τουλάχιστον όσον αφορά στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και εμπόριο φθίνει. Όμως, τα στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας κατά περιόδους, κάθε άλλο παρά αυτή την εικόνα δίνουν.

Πώς η αναζήτηση AI της Google μπορεί να επηρεάσει το ηλεκτρονικό εμπόριο;

Τα αποτελέσματα της αναζήτησης της Google που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη είναι "πειραματικά". Αλλά αυτό δεν εμπόδισε τους search engine experts να μαντέψουν το πώς αυτά τα αποτελέσματα θα επηρεάσουν την επισκεψιμότητα των web sites, συμπεριλαμβανομένων των e-shop.

Η Search Generative Experience (SGE) της Google επιδιώκει να απαντήσει σε ένα ερώτημα συνομιλητικά, όπως θα έκανε ένα άτομο. Είναι νέα και σε μεγάλο βαθμό άγνωστη λειτουργία.

Σε ποιες συσκευές περνούν χρόνο οι καταναλωτές;

Οι ενήλικες στις ΗΠΑ θα περνούν περισσότερες από 7,5 ώρες την ημέρα σε συνδεδεμένες συσκευές φέτος, χρόνος που είναι αυξημένος κατά μία ώρα σε σχέση με το 2020, σύμφωνα με την καταγραφή και ανάλυση του Insider Intelligence.

Δείτε τι πρέπει να γνωρίζουν οι διαφημιζόμενοι σχετικά με το χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες σε κινητές συσκευές και συνδεδεμένες τηλεοράσεις (CTV). Αθροιστικά, αυτός ο χρόνος αντιστοιχεί σε πάνω από τα τρία τέταρτα του συνολικού χρόνου που θα ξοδεύουν online φέτος οι ενήλικες στις ΗΠΑ και δείχνει την τάση που υπάρχει και στη δική μας ήπειρο.

Το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης, από τη Google έως την Amazon

Τα Retail Media, η Συνδεδεμένη Τηλεόραση (CTV) και η αναζήτηση, θα έχουν βασικούς ρόλους στο μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης. Είτε πρόκειται για παραδοσιακούς παίκτες και κανάλια στην αγορά της ψηφιακής διαφήμισης, είτε για νέες ευκαιρίες, Μέσα και αναδυόμενους διεκδικητές, το σίγουρο είναι ότι η αγορά θα αλλάξει και θα αναδιανεμηθεί.

Ακολουθούν πέντε προβλέψεις, σύμφωνα με τον αναλυτή τού insiderintelligence Andrew Lipsman.

Ποια είναι η θέση των links των κοινωνικών δικτύων στο eshop σας;

Τα social networks για μια επιχείρηση αποτελούν ένα βασικό εργαλείο marketing. Η παρουσία των εταιρειών, τουλάχιστον στα μεγαλύτερα κοινωνικά δίκτυα, είναι επιβεβλημένη με στόχο να φέρουν επισκέπτες, να κάνουν branding και να ενημερώνουν για νέα προϊόντα και δραστηριότητες.

Επομένως, εάν δεν έχετε παρουσία για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, τουλάχιστον στα βασικά, όπως τα Facebook, Instagram, Twitter, ΤikΤok και YouTube, θα πρέπει άμεσα να δημιουργήσετε τις αντίστοιχες σελίδες. Έχετε ήδη χάσει πολλά από αυτά που μπορούν να σας προσφέρουν!

11.000 θέσεις εργασίας στη διαφημιστική αγορά θα αντικαταστήσει η τεχνητή νοημοσύνη

Περίπου 33.000 θέσεις εργασίας σε διαφημιστικές εταιρείες θα μπορούσαν να αντικατασταθούν από την αυτοματοποίηση εργασιών έως το 2030, σύμφωνα με μια έκθεση της Forrester Research, νούμερο που αντιστοιχεί περίπου στο 7,5% του συνολικού εργατικού δυναμικού των εταιρειών του κλάδου στις ΗΠΑ.

Από αυτές, το ένα τρίτο των απωλειών, δηλαδή οι 11.000 θέσεις εργασίας, θα οφείλεται στην τεχνητή νοημοσύνη.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search