Τί είναι το viral περιεχόμενο και πως θα το δημιουργήσω; Την παραπάνω ερώτηση κάνουν αρκετοί επιχειρηματίες όταν αναζητούν συνεργασίες σε θέματα marketing. Και είναι λάθος! Τί σημαίνει όμως viral περιεχόμενο;
Viral περιεχόμενο σημαίνει πως, χωρίς διαφήμιση, κάποιο περιεχόμενο (φωτογραφία ή video) αναμεταδίδεται σε πολύ μεγάλο αριθμό ατόμων και σε σύντομο χρονικό διάστημα από στόμα σε στόμα, ή – πιο σωστά – από κοινοποίηση σε κοινοποίηση. Ό,τι ονειρεύεται δηλαδή ο κάθε marketing manager και ο κάθε ιδιοκτήτης επιχείρησης, ώστε με μηδέν διαφημιστικό προϋπολογισμό να προβάλει τη μάρκα του σε μεγάλο κοινό.
Η Amazon λανσάρει τη δική της εναλλακτική λύση παρακολούθησης χωρίς cookies που ονομάζεται Ad Relevance.
Το Ad Relevance «χρησιμοποιεί τεχνολογία AI για να αναλύσει δισεκατομμύρια σήματα περιήγησης, αγορών και ροών, σε συνδυασμό με πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, για να προβάλει (στους πελάτες) σχετικές διαφημίσεις σε συσκευές, κανάλια και τύπους περιεχομένου χωρίς να χρειάζονται cookies», έγραψε η Amazon σε μια ανάρτησή της.
Περισσότερα: Ad Relevance: Η λύση της Amazon για τη μετα - cookies εποχή
Η Google ανακοίνωσε ότι δεν θα ολοκληρώσει την κατάργηση των third-party cookies στο τέλος του 2024, όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί.
Η καθυστέρηση οφείλεται σε "συνεχείς προκλήσεις" που προκύπτουν, σε μια προσπάθεια να συμβιβάσει τα σχόλια του κλάδου σχετικά με το Privacy Sandbox της, ειδικά από την Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου (CMA).
Περισσότερα: Η Google καθυστερεί και πάλι την κατάργηση των third-party cookies
Τα τελευταία χρόνια, τα προϊόντα τεχνολογίας κυριάρχησαν στις αγορές των καταναλωτών, αλλά μια νέα μελέτη της 5WPR αποκαλύπτει μια σημαντική αλλαγή.
Η 5WPR, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες δημοσίων σχέσεων στις ΗΠΑ, διεξήγαγε έρευνα στην οποία συμμετείχαν 2.005 καταναλωτές, για να διερευνήσει τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές τους ως προς τις δαπάνες τους, σε είδη που δεν είναι πρώτης ανάγκης.
Περισσότερα: Οι καταναλωτικές τάσεις το 2024: Στροφή προς την υγεία και την ευεξία
Πλέον, δε μπορεί να γίνεται λόγος για μπλόφα της Google, αφού η εταιρεία ήδη αφαίρεσε τα cookies για το 1% περίπου των χρηστών του Chrome (περίπου 30 εκατομμύρια άτομα) τον Ιανουάριο.
Και καθώς η συζήτηση γύρω από το PAIR, τη νέα λύση της Google που επιτρέπει την αντιστοίχιση first-party data για την προβολή εξατομικευμένων διαφημίσεων, συγκεντρώνει ολοένα και περισσότερη δυναμική, υπάρχει ένα πράγμα το οποίο είναι σίγουρο: η κατάργηση των cookies είναι πραγματική!
Περισσότερα: Ποια είναι η συνταγή στο digital marketing σε έναν κόσμο χωρίς cookies;
Πώς ξεκλειδώνει κανείς μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κλάδο του GameTech παγκοσμίως; Αρκεί να πατήσει play στη νέα καμπάνια που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την DOPE, και να ανακαλύψει στοιχεία της καθημερινότητας του #oneteam.
Το μήνυμα της Employer Branding καμπάνιας: Press Play to Unlock Kaizen Gaming
Περισσότερα: H DOPE "ξεκλειδώνει" τη νέα καμπάνια της Kaizen Gaming
Η επερχόμενη εφαρμογή του TikTok για κοινή χρήση φωτογραφιών που θα ανταγωνιστεί το Instagram, θα μπορούσε να ονομάζεται TikTok Notes, σύμφωνα με στιγμιότυπα οθόνης που δημοσιεύτηκαν από χρήστες.
Το TikTok επιβεβαίωσε ότι η εφαρμογή είναι υπό ανάπτυξη.
Περισσότερα: To TikTok Notes έρχεται για να ανταγωνιστεί το Instagram
Πάνω από τους μισούς (51%) καταναλωτές που ανήκουν στη Gen Z παγκοσμίως χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αναζητήσουν ένα brand, έναντι του 45% που στρέφεται στις μηχανές αναζήτησης, σύμφωνα με τα δεδομένα της GWI για το 2023.
Επίσης, σύμφωνα με έρευνα του Insider Intelligence του περασμένου Οκτωβρίου, ο κύριος λόγος που αρέσει στη Gen Z να χρησιμοποιεί τη λειτουργία αναζήτησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είναι επειδή τους βοηθά να λάβουν γρήγορα τις πληροφορίες που θέλουν, όπως αναφέρθηκε από το 60,1% των χρηστών.
Περισσότερα: Η Gen Z αναζητά brands στα social media αντί για τις μηχανές αναζήτησης
Η επιλογή τού σωστού συνεργάτη για το digital marketing, είναι το κλειδί για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν να έχουν απτά αποτελέσματα και να αναπτυχθούν.
Με αμέτρητες εταιρείες να διεκδικούν την προσοχή σας, πρέπει να κάνετε τις σωστές ερωτήσεις, για να διασφαλίσετε ότι θα κάνετε την καλύτερη επιλογή για τις ανάγκες της εταιρείας σας.
Περισσότερα: Πώς θα αξιολογήσετε και θα επιλέξετε digital marketing agency;
Η Google αντιμετωπίζει μια αγωγή ύψους 2,1 δισεκατομμυρίων ευρώ από 32 ομίλους Mέσων Eνημέρωσης στην Ευρώπη, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι οι πρακτικές ψηφιακής διαφήμισης της εταιρείας, τούς έχουν οδηγήσει σε οικονομικές απώλειες.
Οι εκδότες, εδρεύουν σε διάφορες χώρες σε όλη την Ευρώπη, όπως η Αυστρία, το Βέλγιο, η Βουλγαρία, η Τσεχία, η Δανία, η Φινλανδία, η Ουγγαρία, το Λουξεμβούργο, η Ολλανδία, η Νορβηγία, η Πολωνία, η Ισπανία και η Σουηδία.
Περισσότερα: Η Google αντιμέτωπη με αγωγή 2 δισ. ευρώ για αθέμιτες διαφημιστικές πρακτικές
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77