Digital Marketing

Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα σημάνει το τέλος του SEO;

H έλευση της τεχνητής νοημοσύνης στις μηχανές αναζήτησης έχει προκαλέσει ποικίλα σχόλια και ερωτηματικά στους επαγγελματίες του digital marketing, μεταξύ άλλων, σχετικά με το τί πρόκειται να συμβεί με το SEO.

Κάθε αλλαγή τρομάζει και όσον αφορά στο SEO, έχει ξανασυμβεί. Ωστόσο, το ζητούμενο παραμένει: όσοι ψάχνουν, θα πρέπει να βρίσκουν τους οργανισμούς και τις εταιρείες στις μηχανές αναζήτησης.

Global case study έγινε η επιτυχημένη συνεργασία ΕΟΤ και Project Agora

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) συνεργάστηκε με το Project Agora, ώστε να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες της native διαφήμισης και της πλατφόρμας της Taboola, της μεγαλύτερης native ads πλατφόρμας στο open web.

Η επιτυχημένη συνεργασία ξεχώρισε για τα αξιοσημείωτα αποτελέσματά της και έκανε την Taboola να την επιλέξει ως παγκόσμιο case study.

Η Globe One Digital συμβάλλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό τής Allianz

Στη σημαντική αύξηση στις online πωλήσεις, καθώς και γενικότερα της παρουσίας της Allianz Direct στο Διαδίκτυο συνεισέφερε η Globe One Digital, εκ των κορυφαίων digital marketing agencies στην Ελλάδα.

Η Allianz Direct αποτελεί το κανάλι απευθείας πωλήσεων της Allianz Ελλάδος, ενός από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς ομίλους που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Η συνεργασία της Allianz Direct με την Globe One Digital ξεκίνησε το 2019, θέτοντας ως βασικούς στόχους την ενδυνάμωση της ψηφιακής παρουσίας της, καθώς και την αύξηση των online πωλήσεων και των οργανικών αποτελεσμάτων.

Νέες διαφημιστικές λύσεις προώθησης για τα brands από το Skroutz

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, προσφέρει πρωτοποριακές λύσεις διαφήμισης και δίνει τη δυνατότητα στα brands να ενισχύσουν το διαφημιστικό τους αποτύπωμα και να προωθήσουν τα προϊόντα τους στους πάνω από 8 εκατομμύρια επισκέπτες της πλατφόρμας!

Οι διαφημιστικές λύσεις καλύπτουν κάθε επικοινωνιακή ανάγκη των brands,  διαθέτοντας εργαλεία για όλο το marketing funnel, από awareness και consideration, μέχρι και λύσεις για conversion.

Το YouTube προσπαθεί να περιορίσει τη χρήση ad blockers

Το YouTube καταβάλει προσπάθεια να περιορίσει τη χρήση των ad blockers που αρκετοί χρήστες χρησιμοποιούν για να αποφεύγουν τη θέαση διαφημίσεων όταν παρακολουθούν βίντεο.

"Δεν επιτρέπονται τα προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων στο YouTube." Αυτό είναι το μήνυμα που θα εμφανίζεται στους χρήστες που χρησιμοποιούν ad blockers και είναι μέρος της προσπάθειας που φαίνεται πως έχει ξεκινήσει η πλατφόρμα, για να αυξήσει τις προβολές των διαφημίσεων.

Το ερώτημα, είναι αν αυτοί οι χρήστες θα είναι τελικα δεκτικοί στις διαφημίσεις στο YouTube, ή απλώς θα επιλέξουν να εγκαταλείψουν την παρακολούθηση ενός βίντεο, ή και την πλατφόρμα.

Το μήνυμα που θα εμφανίζεται όταν εντοπιστεί κάποιος ad blocker αναφέρει ότι οι διαφημίσεις επιτρέπουν στο YouTube να παραμένει δωρεάν και θα προτείνει στους χρήστες δύο επιλογές: Να επιτρέψουν τις διαφημίσεις ή να δοκιμάσουν το YouTube Premium, πληρώνοντας συνδρομή.

Η συγκυρία μάλλον δεν είναι τυχαία, αφού η Google παρουσίασε τη νέα Search Generative Experience, τη μηχανή αναζήτησης που κάνει χρήση τεχνητής νοημοσύνης και αναμενόταν να ανακοινωθεί. Είναι πολύ νωρίς για να γνωρίζουμε τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει το SGE στην επίδοση της πληρωμένης και οργανικής αναζήτησης, όπως και στις διαφημιστικές δραστηριότητες της Google.

Ωστόσο, το περιεχόμενο και οι διαφημίσεις βίντεο ενδέχεται να αποκτήσουν μεγαλύτερη αξία για ορισμένα brands που χρειάζονται ορατότητα, ως αποτέλεσμα της πιθανής απώλειας επισκεψιμότητας ή των κλικ στην αναζήτηση. Αυτό σημαίνει ότι το YouTube θέλει να εξασφαλίσει ότι οι χρήστες του βλέπουν όσο το δυνατόν περισσότερες διαφημίσεις, γιαυτό και ο "πόλεμος" που κήρυξε στους ad blockers.

Εικόνα: Alexander Shatov, Unsplash

 

Τί θα συμβεί αν η Αναζήτηση της Google δεν έχει απαντήσεις;

Η Google γίνεται 25 φέτος. Είναι μόλις 25 ετών, ωστόσο είναι σχεδόν αδύνατο να θυμηθεί κάποιος τη ζωή του χωρίς να μπορεί να Googl-άρει και να έχει άμεση πρόσβαση στις απαντήσεις όσων αναζητά.

Η Αναζήτηση Google είναι παντού, όλη την ώρα, δίνοντας απαντήσεις σε κάθε πρόβλημα, κάθε συζήτηση, κάθε περιέργεια.

Πώς να προσεγγίσετε αποτελεσματικά τους ανώνυμους επισκέπτες του e-shop σας

Η στόχευση ανώνυμων χρηστών είναι αδύνατη, επειδή δεν παρέχουν προσωποποιημένα δεδομένα. Τα περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα συνεχώς: ανώνυμοι χρήστες επισκέπτονται τον ιστότοπό τους, περιηγούνται για λίγο και φεύγουν, ή κάνουν μια παραγγελία ως επισκέπτες, χωρίς να παρέχουν κανενός είδους πληροφορίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να τους επαναστοχεύσουν.

Το παραπάνω, όχι και τόσο σπάνιο σενάριο, είναι απογοητευτικό, αφού δε δίνει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων να μετατρέψουν αυτούς τους επισκέπτες σε πιστούς πελάτες.

Η μετατροπή ανώνυμων χρηστών σε πελάτες κατά την πρώτη τους επίσκεψη στο e-shop σας, ήταν πάντα ένα από τα πιο δημοφιλή αδύναμα σημεία και ταυτόχρονα ανασταλτικός παράγοντας για την ανάπτυξή του. Αυτό το σενάριο είναι αναπόφευκτο και τα ηλεκτρονικά καταστήματα δεν μπορούν να κάνουν τίποτα για να το αποτρέψουν. Είστε σίγουροι ότι δε γίνεται τίποτα προς αυτή την κατεύθυνση;

Η Releva, μία από τις πιο καινοτόμες λύσεις αυτοματισμού All-in-one που κάνει χρήση εξελιγμένης τεχνολογίας Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) μπορεί να σας βοηθήσει αποτελεσματικά να λύσετε αυτό το πρόβλημα και να προσεγγίσετε ανώνυμους επισκέπτες στο e-shop σας, παρέχοντάς τους εξατομικευμένο περιεχόμενο!

Είναι μια πλατφόρμα αυτοματισμού μάρκετινγκ που εξατομικεύει κάθε ιστότοπο και τα κανάλια επικοινωνίας με τους πελάτες, για να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπών, τις μέσες τιμές παραγγελιών, τη διάρκεια ζωής των πελατών και οδηγεί σε αύξηση εσόδων, με εκπληκτική απόδοση επένδυσης (ROI).

Η καινοτόμος πλατφόρμα χρησιμοποιεί έξυπνα βήματα προγνωστικής ανάλυσης για την αύξηση των εσόδων και για να επιτύχει τους στόχους μάρκετινγκ οποιουδήποτε καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου. Βασισμένη σε δεδομένα για περισσότερα από δύο χρόνια, η Releva έχει αναπτύξει μια μοναδική μέθοδο για να αυξάνει σταθερά τις top lines, με το πρωτοφανές 20%-45% και ταυτόχρονα να μειώνει το κόστος, παρέχοντας παράλληλα εντυπωσιακή απόδοση επένδυσης, που φτάνει το x53!

Η Releva μπορεί να προσεγγίσει τους ανώνυμους επισκέπτες και να σας βοηθήσει να τους μετατρέψετε σε πιστούς εγγεγραμμένους πελάτες, χρησιμοποιώντας πλήρως αυτοματοποιημένες συστάσεις με τη χρήση AI, οι οποίες προσαρμόζονται σε πραγματικό χρόνο, σύμφωνα με τη συμπεριφορά κάθε χρήστη.

Μετά από μερικά μόνο κλικ στον ιστότοπό σας, η Releva παρέχει εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων που βασίζονται στη βαθιά γνώση των προϊόντων που έχουν δει προηγουμένως οι χρήστες. Όλα αυτά, έχουν ως αποτέλεσμα τη μετατροπή του e-shop σας σε ένα... εξατομικευμένο εμπορικό κέντρο για τις ανάγκες και τις επιθυμίες του κάθε επισκέπτη, ενώ τον βοηθά και στο να βρίσκει ευκολότερα αυτό που αναζητά.


Αυτό ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό, αλλά πώς λειτουργεί στην πραγματικότητα;

1. Ένας ανώνυμος χρήστης επισκέπτεται το e-shop σας
Οι ανώνυμοι ή άγνωστοι επισκέπτες είναι άτομα που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας, αλλά δεν έχουν κοινοποιήσει ποτέ οποιαδήποτε αναγνωρίσιμη πληροφορία, όπως μια διεύθυνση email ή έναν αριθμό τηλεφώνου. Αυτοί μπορεί να είναι επισκέπτες για πρώτη φορά, ή πελάτες που επιστρέφουν και δεν έχουν ακόμη συνδεθεί.

2. Κάνει κλικ σε σελίδες προϊόντων
Τα ανώνυμα προφίλ προσδιορίζονται με βάση τη συσκευή που χρησιμοποιούν για την πρόσβαση στο e-shop του εμπόρου, όπως τηλέφωνο, πρόγραμμα περιήγησης κ.λπ. Τα κλικ και οι ενέργειες προϊόντων του χρήστη αποθηκεύονται στη βάση δεδομένων της Releva και συνδέονται με ένα αναγνωριστικό που σχετίζεται με τη συσκευή πρόσβασης, τα οποίο διατηρούνται σε ένα first-party cookie.

3. Λαμβάνει εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων
Μετά από μερικά μόνο κλικ στο e-shop, η Releva παρέχει εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων σε όλους τους ανώνυμους επισκέπτες με βάση τα προϊόντα που βλέπουν. Μόλις ο χρήστης εγγραφεί ή τοποθετήσει μια παραγγελία, όλα τα συμβάντα που συνδέονται με το ανώνυμο προφίλ που έχει δημιουργηθεί αυτόματα, θα συγχωνευθούν στον εγγεγραμμένο λογαριασμό.

Όλα αυτά είναι δυνατά χάρη στη Lucy, το πιο εξελιγμένο στατιστικό μοντέλο της αγοράς, που έχει αναπτύξει η εταιρεία. Η Lucy είναι η τεχνητή νοημοσύνη πίσω από ολόκληρη την πλατφόρμα. Είναι μια τεχνολογία παρόμοια με το ChatGPT, που μπορεί να απαντήσει στις πιο σημαντικές ερωτήσεις που αφορούν στις πωλήσεις και το μάρκετινγκ.

• τί θέλει κάθε χρήστης 

• πότε το θέλει

• σε ποια τιμή

• ποιο ψηφιακό κανάλι επικοινωνίας προτιμά

• ποιο δημιουργικό και ποιο μήνυμα θα τον προσελκύσει

Εξελιγμένη τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης

Η Lucy χρησιμοποιεί deep machine learning και συνδυάζει τις προτιμήσεις των χρηστών, το περιβάλλον της ιστοσελίδας ή της εφαρμογής που χρησιμοποιούν, κανόνες που έχουν τεθεί από την επιχείριση και παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο, για να βελτιώσει αυτόματα την αφοσίωση, το μέγεθος του καλαθιού και τη συχνότητα αγορών.

Η πλατφόρμα συλλέγει πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά ενός χρήστη σε ολόκληρη τη διαδρομή του σε έναν ιστότοπο, για να προτείνει και να στοχεύσει προϊόντα που είναι σχετικά, τη σωστή στιγμή, τιμή και κανάλι για αυτόν. Αυτή η προσέγγιση δίνει προτεραιότητα τόσο στην εμπειρία χρήστη, όσο και στην ηθική αύξηση των εσόδων.

Τα οφέλη που μπορεί να έχει κάθε κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιώντας τη λύση της Releva για την προσέλκυση ανώνυμων επισκεπτών, είναι:

• Αποθήκευση δεδομένων πελατών, όπως αναζητήσεις, ιστορικό περιήγησης, συμπεριφορά καλαθιού αγορών κ.λπ.

• Παροχή εξατομικευμένου περιεχομένου σε ανώνυμους επισκέπτες

• Μετατροπή επισκεπτών σε πελάτες

• Βελτίωση των ποσοστών μετατροπής


Η πλατφόρμα της Releva μπορεί να προσφέρει λύσεις όχι μόνο στο πρόβλημα της εξατομίκευσης ανώνυμων χρηστών, αλλά και σε πολλά σημαντικά use cases που αντιμετωπίζει κάθε e-shop, όπως εγκατάλειψη καλαθιού και περιήγησης, πρόβλεψη επόμενων αγορών των χρηστών, στρατηγικές μετά την αγορά και καινοτόμα και πλήρως αυτοματοποιημένη πολυκαναλική επικοινωνία και επαναστόχευση.

Η Releva παρέχει integration με τις μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως WooCommerce, Magento, Shopify, OpenCart, BigCommerce και καλύπτει πάνω από το 80% του συνόλου του eCommerce παγκοσμίως.

Η πλατφόρμα μπορεί να αυξήσει τα έσοδά σας κατά περισσότερο από 20% ήδη από τον πρώτο, δωρεάν μήνα συνεργασίας!

Εάν θέλετε να να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με τη βοήθεια της Lucy, δοκιμάστε δωρεάν την πλατφόρμα της Releva για 1 μήνα!
 
Για περισσότερες πληροφορίες, συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρείτε εδώ και ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπος της Releva θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας!

-Advertorial-

Γιατί οι marketers αναζητούν το επόμενο TikTok

Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ βρίσκονται σε αναζήτηση της επόμενης μεγάλης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, κυρίως εξαιτίας των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το TikTok σε ΗΠΑ και Ευρώπη.

Μεταξύ των μέχρι στιγμής "υποψηφίων" είναι το BeReal, το οποίο είχε εμφανίσει μεγάλη δυναμική πέρσι, αλλά ξεφούσκωσε. Σαν ένας ακόμη ισχυρός παίκτης εμφανίστηκε και το Lemon8, το οποίο όμως απέχει ακόμα πολύ από το να φτάσει στη δημοτικότητα του TikTok. Τέλος, ένα αουτσάιντερ που είχε βρεθει στο προσκήνιο είναι το Zigazoo.

Η Google ετοιμάζει νέα μηχανή αναζήτησης ενώ εμπλουτίζει την υπάρχουσα

Η Google βρίσκεται στη διαδικασία δημιουργίας μιας "ολοκαίνουργιας μηχανής αναζήτησης" που θα υποστηρίζεται από τη νέα της τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης, ενώ ταυτόχρονα εργάζεται για την προσθήκη νέων χαρακτηριστικών AI στην τρέχουσα μηχανή αναζήτησής της.

Σύμφωνα με τους New York Times, "η νέα μηχανή αναζήτησης θα προσφέρει στους χρήστες μια πολύ πιο εξατομικευμένη εμπειρία από την τρέχουσα υπηρεσία της εταιρείας, προσπαθώντας να προβλέψει τις ανάγκες των χρηστών".

H PROTOCOL ανανέωσε τη συνεργασία της με την Φυσικό Αέριο για 6η χρονιά

Η PROTOCOL ανακοίνωσε πως ανανέωσε για 6η χρονιά την επιτυχημένη συνεργασία της με την Φυσικό Αέριο - Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας.

Η συνεργασία των δύο εταιρειών αφορά στην υπηρεσία Lead Generation Marketing και περιλαμβάνει τη διαχείριση όλων των PPC Accounts.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search