Digital Marketing

Έρχεται ισχυρό το κύμα των De-influencer!

Ένας νέος όρος ήρθε να προστεθεί στο social marketing και ένας νέος ρόλος στα κοινωνικά δίκτυα, αυτός του "de-influencer". Ένας de-influencer, ουσιαστικά είναι "κόντρα ρόλος" στη σωρεία των influencer, αφού συμβουλεύει τους followers του τί να μην αγοράσουν.

Η "μόδα" ή η πρακτική αυτή, εάν προτιμάτε, ξεκίνησε στο TikTok, όπου το hashtag #deinfluencing έχει πάνω από 300 εκατομμύρια προβολές, ενώ εξαπλώνεται, φυσικά και στο Instagram. Η ιδέα είναι να αντιμετωπιστούν οι υπερβολικές προτάσεις προϊόντων και να ενθαρρύνεται μια πιο προσεκτική προσέγγιση στις αγορές.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη και οι αυτοματισμοί τής Meta απειλούν τις διαφημιστικές

Η Meta, η μητρική εταιρεία του Facebook και του Instagram έχει επενδύσει στην τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση για να αναβαθμίσει την τεχνολογία διαφημίσεών της και αυτό δεν τους κάνει όλους ευχαριστημένους!

Τους τελευταίους μήνες, η εταιρεία παρουσίασε το Advantage+ που υποστηρίζεται από σύστημα AI και μπορεί να δημιουργήσει αυτόματα έως και 150 διαφημίσεις με βάση τους συγκεκριμένους στόχους του μάρκετινγκ. Οι αλγόριθμοι δοκιμάζουν πιθανές διαφημίσεις και επιλέγουν τις πιο αποτελεσματικές, ενώ υπάρχει επίσης επιλογή αυτόματης τροποποίησης κειμένου και εικόνων.

Οι εταιρείες που δοκίμασαν τις καμπάνιες με το σύστημα Αγορών Advantage+ (ASC) σημείωσαν σημαντική εξοικονόμηση κόστους, τουλάχιστον 20% ανά χίλιες εμφανίσεις (CPM) και 15% μείωση στο κόστος ανά κλικ, όπως αναφέρει η Tinuiti, εταιρεία performance marketing.

Το Advantage+ φέρεται να βελτίωσε την απόδοση στις καμπάνιες, ενώ δημιούργησε προσοδοφόρες αποδόσεις: Οι πελάτες της εταιρείας iProspect φέρεται να κέρδιζαν 7 δολάρια για κάθε 1 δολάριο που ξοδεύονταν σε website advertising όταν χρησιμοποίησαν την υπηρεσία.

Σύμφωνα με ανώτερο στέλεχος της εταιρείας που κράτησε την ανωνυμία του, η Meta φέρεται να έχει ξοδέψει περισσότερα χρήματα για την αναβάθμιση της τεχνολογίας AI της για να αντιμετωπίσει τον αντίκτυπο των αλλαγών στο απόρρητο που έκανε η Apple από ό,τι στο Metaverse, τον διακαή πόθο του Zuckerberg.

Φυσικά, υπάρχουν ήδη αντιδράσεις και κάποιοι marketeers ανησυχούν ότι χάνουν τον έλεγχο στις καμπάνιες τους λόγω των αλγορίθμων της Meta. Είναι χαρακτηριστικό ότι πολλές εταιρείες που ρωτήθηκαν από τους Financial Times αποσύρθηκαν από το Advantage+ επειδή δε μπορούσαν πλέον να έχουν τον έλεγχο που ήθελαν στις καμπάνιες που διαχειρίζονταν.

Μια εταιρεία παιχνιδιών με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο αποσύρθηκε από το Advantage+ επειδή το σύστημα δημιούργησε μια διαφήμιση που προσέλκυσε εμπρηστικά σχόλια, αφού το εργαλείο δεν έχει ανθρώπινο συναίσθημα και κοινή λογική, όπως σημείωσαν οι υπεύθυνοι.

Η Meta έχασε περίπου 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα σε εννέα μήνες, μετά τις αλλαγές για την προστασία του απορρήτου των χρηστών που εφάρμοσε η Apple πριν σχεδόν 2 χρόνια. Λόγω αυτών των αλλαγών, κάθε διαφημιστική πλατφόρμα πρέπει να βασίζεται περισσότερο σε first-party data, όπως εάν οι κάνουν οι χρήστες σε δημοσιεύσεις εταιρειών like, σχόλια, ή tag.

Ενώ οι διαφημιστικές εταιρείες θεωρούν επί του παρόντος τη νέα πλατφόρμα της Meta ως μια χρήσιμη προσθήκη στα υπάρχοντα εργαλεία, η εξαιρετικά αυτοματοποιημένη και αδιαφανής φύση της αλλάζει σημαντικά το ρόλο τους. Εάν οι διαφημιζόμενοι βρουν χρήσιμη και υιοθετήσουν την πλατφόρμα, μπορεί τελικά να διαπιστώσουν ότι χρειάζονται λιγότερο τις διαφημιστικές εταιρείες.

Πηγή: insiderintelligence

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Απαγόρευση του TikTok στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενημέρωσε τα μέλη του προσωπικού του πως τους απαγορεύει τη χρήση του ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης TikTok στις επαγγελματικές τους συσκευές, επικαλούμενο ανησυχίες για την ασφάλεια των δεδομένων, μετά το ανάλογο μέτρο που ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή την περασμένη Πέμπτη.



Η πρόεδρος του ΕΚ, Ρομπέρτα Μέτσολα, και ο γενικός γραμματέας του, ο Αλεσάντρο Τσοκέτι, αποφάσισαν ότι η εφαρμογή TikTok δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιείται σε ηλεκτρονικές επαγγελματικές συσκευές των 8.000 εργαζομένων του από την 20ή Μαρτίου.



Επίσης, υπάρχει και έντονη σύσταση στα μέλη του προσωπικού να απεγκαταστήσουν το λογισμικό της πλατφόρμας και από τις προσωπικές συσκευές τους.



Παρόμοιο μέτρο έλαβε το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, το όργανο που εκπροσωπεί τις κυβερνήσεις των 27 κρατών μελών.



Οι απαγορεύσεις αυτές ανακοινώνονται καθώς η πλατφόρμα TikTok ανήκει στην κινεζική εταιρεία ByteDance, η οποία έχει γίνει αιτία εντεινόμενων ανησυχιών στη Δύση, λόγω των φόβων πως το Πεκίνο θα μπορούσε να αποκτήσει πρόσβαση σε δεδομένα των χρηστών σε όλο τον κόσμο προς όφελος της Κίνας.



Οι Βρυξέλλες συντονίζουν το βήμα με την Ουάσιγκτον, αφού και στις ΗΠΑ υπάρχει ιδιαίτερα αρνητικό κλίμα για το TikTok εδώ και χρόνια, ενώ νόμος που επικύρωσε ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν στις αρχές Ιανουαρίου απαγορεύει τη χρήση της εφαρμογής στις συσκευές των λειτουργών του ομοσπονδιακού κράτους.

Στην Ευρώπη, η ByteDance βρίσκεται στο επίκεντρο της ιρλανδικής αρχής προστασίας της ιδιωτικής ζωής, η οποία υποπτεύεται ότι παραβίασε τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) όσον αφορά την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων παιδιών και τη μεταφορά δεδομένων στην Κίνα.

Η ByteDance αρνείται κατηγορηματικά πως υπάρχει οποιαδήποτε πρόσβαση κι οποιοσδήποτε έλεγχος από πλευράς της κυβέρνησης της Κίνας στα δεδομένα της πλατφόρμας.

 

Δείτε περισσότερα στο skai.gr

 

Εικόνα: Solen Feyissa, Unsplash
  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Οι διαφημίσεις για εγκατάσταση mobile apps είναι σε συνεχή άνοδο

Το 2022 η επιβράδυνση στο ηλεκτρονικό εμπόριο ήταν αξιοσημείωτη σε μια ολοκληρη σειρά από metrics, όπως τη διαφήμιση, τα κοινωνικά δίκτυα και τον χρόνο που αφιερώνεται στα Media, ενώ το 2023 δεν αναμένεται να είναι πολύ καλύτερο.

Όμως, όπως αποδεικνύεται, ορισμένες πτυχές της ψηφιακής οικονομίας εξακολουθούν να ευδοκιμούν, αφού οι δαπάνες για διαφημίσεις που προτρέπουν σε εγκατάσταση εφαρμογών σε κινητά αυξήθηκαν κατά 24,8% πέρυσι, ξεπερνώντας κατά πολύ τις συνολικές δαπάνες για ψηφιακές διαφημίσεις, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 12,5%.

Φέτος, το χάσμα θα είναι μικρότερο αλλά θα εξακολουθήσει να είναι αξιοσημείωτο, αφού αναμένεται περαιτέρω αύξηση για εγκατάσταση mobile apps 15,5% σε σχέση το 2022, σε σύγκριση με τη συνολική ανάπτυξη της αγοράς που αναμένεται να είναι της τάξης του 12,0%.

Η Apple βρίσκεται στη θέση του οδηγού και κερδίζει τα μέγιστα από αυτή την τάση. Οι δαπάνες για διαφημίσεις εγκατάστασης mobile apps προβάλλονται κυρίως σε search ads στα app stores και μέσα σε άλλες εφαρμογές και παιχνίδια για κινητά. Με την πλούσια βάση χρηστών και τη δεσπόζουσα θέση της στην αγορά smartphone των ΗΠΑ, η Apple βρίσκεται σε καλή θέση, τόσο για να δημιουργήσει όσο και να απορροφήσει τη μελλοντική ζήτηση σε αυτήν την κατηγορία.

Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία αναμένεται να αυξήσει τα έσοδά της από αυτή την κατηγορία διαφημίσεων κατά 26,3% φέτος, φτάνοντας τα 5,2 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτός ο αριθμός θα ξεπεράσει τα 6 δισ. δολάρια μέχρι το 2024, βάζοντας την Apple πολύ μπροστά από τους ανταγωνιστές της. 

Όσον αφορά τους ανταγωνιστές, η Google θα αντλήσει 4,17 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος και η Meta 3,69 δισ. δολάρια. Το κατάστημα εφαρμογών της Google θα διεκδικήσει το μεγαλύτερο μέρος των δαπανών αναζήτησης που δεν απορροφά η Apple, ενώ οι πλατφόρμες της Meta θα παραμείνουν οι πιο συνηθισμένοι προορισμοί για διαφημίσεις προβολής από εμπόρους εφαρμογών για κινητά.

Σύμφωνα με την πρόβλεψη του Insider Intelligence, η Apple θα εξασφαλίσει το μεγαλύτερο μερίδιο νέων δαπανών σε αυτήν την κατηγορία για τα επόμενα χρόνια — αλλά δεν θα σταματήσει εκεί. Για την Google και τη Meta, αυτή η ροή είναι ένα μικρό κομμάτι της πίτας των εσόδων τους, αλλά για την Apple είναι όλη η πίτα, αφού οι δαπάνες για διαφημίσεις εγκατάστασης εφαρμογών μέσω του App Store θα αντιπροσωπεύουν το 97,3% των εσόδων της Apple από διαφημίσεις το 2023.

 

Εικόνα: William Hook, Unsplash
 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Οι Google, Meta και TikTok αποκάλυψαν τον αριθμό των χρηστών τους στην Ευρώπη

Οι μεγαλύτερες τεχνολογικές πλατφόρμες στον κόσμο, οι λεγόμενες και "Big Tech" συμμορφώνονται με τους νέους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Οι TikTok, Meta, Google και Twitter παρείχαν τις σχετικές πληροφορίες, βάσει μιας διάταξης του Νόμου για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (DSA) που απαιτούσε από τις "πολύ μεγάλες" πλατφόρμες (που ορίζονται ως έχουν περισσότερους από 45 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες) να αποκαλύψουν στοιχεία για τον αριθμό των χρηστών τους έως την περασμένη Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου.

Το Twitter ανακοίνωσε ότι έχει 101 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες στην Ευρώπη, το TikTok 125 εκατομμύρια και η Google για το YouTube 401 εκατομμύρια. Η Meta ανακοίνωσε 255 εκατομμύρια χρήστες για το Facebook και 250 εκατομμύρια χρήστες για το Instagram.

Ο ρυθμός των ερευνών στην ΕΕ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ με στόχο τον τρόπο επιχειρηματικής δραστηριότητας των "Big Tech" έχει επιταχυνθεί σημαντικά τον τελευταίο χρόνο, ωθώντας τις εταιρείες τεχνολογίας να κάνουν παραχωρήσεις και να αποκαλύπτουν περισσότερες πληροφορίες για τις αγορές που δραστηριοποιούνται.

Πέρα από τις μεγάλες ρυθμιστικές αλλαγές, οι εταιρείες Big Tech έχουν ερευνηθεί και επιβληθεί επανειλημμένα πρόστιμα τα τελευταία δύο χρόνια για αντιανταγωνιστική συμπεριφορά και κακή χρήση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

Σε μια προσπάθεια να αποφύγουν περαιτέρω πρόστιμα και περιοριστικούς νόμους, οι εταιρείες τεχνολογίας άρχισαν να προσφέρουν παραχωρήσεις. Για παράδειγμα, η Google ανακοίνωσε ότι θα επιτρέψει τις ανταλλαγές διαφημίσεων τρίτων μερών στο YouTube και αρκετές πλατφόρμες συμφώνησαν να συμμετάσχουν με μεγαλύτερη διαφάνεια σχετικά με τις προσπάθειες κατά της παραπληροφόρησης.

Με τα πρόστιμα από τις ρυθμιστικές Αρχές να συσσωρεύονται στην Ευρώπη, υπάρχουν εικασίες σχετικά με το εάν οι εταιρείες θα την εγκαταλείψουν! Μάλιστα, πέρυσι, η Meta παρουσίασε ένα σενάριο αποεπένδυσης από την ΕΕ εξ αιτίας των κανονιστικών ρυθμίσεων, αν και αργότερα προχώρησε σε αναδίπλωση.

Το να εγκαταλείψουν την Ευρώπη οι Big Tech δε φαίνεται καθόλου πιθανό, ανεξάρτητα από το πόσο αυστηρές ρυθμίσεις γίνονται. Όμως θα πρέπει να συνηθίσουν στα νέα δεδομένα σχετικά με την ψηφιακή διαφήμιση και το απόρρητο των δεδομένων των χρηστών, εάν θέλουν να μην έχουν προβλήματα στο μέλλον εντός ευρωπαϊκού εδάφους.

 

Πηγή: insiderintelligence

Εικόνα: dole777, Unsplash
  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Releva συνεισέφερε πάνω από το 25% των εσόδων της Balkan Energy

Ποιοι είναι οι στόχοι που θέλουν να επιτύχουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα; Χωρίς αμφιβολία, κάθε διαδικτυακή επιχείρηση θέλει να επιτύχει άμεση ανάπτυξη, υψηλότερα ποσοστά μετατροπών και να βελτιστοποιήσει τις προσπάθειες για την επίτευξη αυτών των αποτελεσμάτων.

Όλα αυτά μπορούν εύκολα να επιτευχθούν με την εφαρμογή μίας ικανής πλατφόρμας αυτοματισμών μάρκετινγκ που βασίζεται σε Τεχνητή Νοημοσύνη.

Με τη διαδικασία ανάπτυξης της Releva, την αφοσίωση και τα σωστά εργαλεία, κάθε επιχείρηση μπορεί να γίνει μια μηχανή υψηλών μετατροπών και πωλήσεων. Εμείς στη Releva, το βλέπουμε να συμβαίνει διαρκώς, σε όλους τους πελάτες μας!

 

Ο πελάτης και η πρόκληση

Η Balkan Energy κατέχει ηγετική θέση στο λιανικό και χονδρικό εμπόριο προϊόντων θέρμανσης και ψύξης και συναφών εξαρτημάτων και υλικών εγκατάστασης.

Ο ιστότοπος της εταιρείας έχει πάνω από 27.160 μοναδικούς μηνιαίους ενεργούς χρήστες ανά μήνα.

Πριν από τη χρήση της πλατφόρμας της Releva, η Balkan Energy Bulgaria είχε στόχο να ενισχύσει τα ποσοστά μετατροπής και να αυξήσει το μέσο μέγεθος καλαθιού του καταστήματός της.

 

Η λύση

Η Balkan Energy χρησιμοποιεί τη διαδικασία ανάπτυξης της Releva με έμφαση σε εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων, e-mail και αυτοματισμούς. Από τότε που η εταιρεία άρχισε να χρησιμοποιεί τη λύση της Releva, προσφέρει στους χρήστες της εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων στις ακόλουθες κατηγορίες

• Δημοφιλή Προϊόντα

• Νέα Προϊόντα

• Συστήνονται για Εσάς

• Πακέτα Προσφορών

• Παρόμοια Προϊόντα

• Προτεινόμενα Προϊόντα

• Περισσότερα από αυτήν την Κατηγορία

 

Η Releva βοηθά τη Balkan Εnergy να σχεδιάσει και να προβάλλει προτάσεις προϊόντων για τους επισκέπτες στο e-shop της, εστιάζοντας στις προσωπικές τους προτιμήσεις και επιθυμίες.

Το κατάστημα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει από διάφορες τοποθετήσεις των μπλοκ προϊόντων στις σελίδες του. Επίσης, από επιλογές προτάσεων προς τους πελάτες, οι οποίες αξιοποιούν deep data και βασίζονται σε αλγόριθμους deep-learning, σχετικά με τις μετατροπές και την αύξηση των εσόδων.

Χάρη στους αυτοματισμούς μάρκετινγκ της Releva, η Balkan Energy βρήκες λύσεις για διάφορα eCommerce use-cases, όπως η εγκατάλειψη καλαθιού, η εγκατάλειψη περιήγησης, οι εβδομαδιαίες προσφορές και η εξατομίκευση για ανώνυμους επισκέπτες.

Η πλατφόρμα της Releva βοηθά τη Balkan Energy να προσεγγίσει επισκέπτες που έχουν αγοράσει προηγουμένως ένα προϊόν από το ηλεκτρονικό της κατάστημα και να προτείνει προϊόντα που πιθανότατα θα αγόραζαν στη συνέχεια, με βάση τα ενδιαφέροντά τους και τις γνώσεις του συστήματος για τους χρήστες.

Η πλατφόρμα (επανα)στοχεύει χρήστες σε όλα τα κανάλια, χρησιμοποιώντας προηγμένο προγραμματισμό εργασιών και αυτοματισμούς, καταγράφοντας κάθε προβολή σελίδας, κλικ, μετατροπή και αγορά που πραγματοποιείται στο e-shop.

Παρέχει visual analytics για τα πιο σημαντικά KPI, όπως έσοδα, μέσο μέγεθος καλαθιού, μέσο όρο αγορών, βάση ανώνυμων χρηστών, συνδρομητές, εγγραφές και παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο βελτίωσής τους, με βάση προηγούμενες πρακτικές, δοκιμές και deep data.

 

Αποτελέσματα

Χρησιμοποιώντας τη λύση αυτοματισμού AI all-in-one της Releva που βασίζεται σε Τεχνητή Νοημοσύνη, η Balkan Energy κατάφερε να επιτύχει εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Τον Ιανουάριο του 2023, η Balkan Energy έφτασε από τους 27.160 στους 103.257 ενεργούς χρήστες και πέτυχε εξαιρετικά αποτελέσματα:

• Open rate από αυτοματισμούς: 54,8%

• Click rate από αυτοματισμούς: 85,3%

• Conversion rate από Recommenders: 3,4%

Η Releva συνεισέφερε πάνω από το 25% των εσόδων της Balkan Energy και το brand αυξάνει συνεχώς τα ποσοστά μετατροπής και τα μεγέθη των καλαθιών αγορών!

 

Εάν θέλετε να επιτύχετε παρόμοια αποτελέσματα και να αυξήσετε τα ποσοστά των μετατροπών σας, δοκιμάστε δωρεάν την πλατφόρμα της Releva για 14 ημέρες!

Κάντε τώρα κράτηση για το demo σας και μάθετε πώς η Releva μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να αυξήσει εντυπωσιακά τις πωλήσεις της, συμπληρώνοντας τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρείτε εδώ.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


TikTok: Επενδύουμε στην κοινότητα των 150 εκ. χρηστών μας στην Ευρώπη

Ανακοίνωση σχετικά με την κοινότητα του TikTok στην Ευρώπη, την ανάπτυξή της και την επένδυσή του στην περιοχή, εξέδωσε η πλατφόρμα σήμερα.


Μέσα σε λίγα μόλις χρόνια, το TikTok έχει γίνει πηγή έμπνευσης και ψυχαγωγίας, με περισσότερα από 150 εκατομμύρια άτομα από 32 χώρες στην Ευρώπη να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα κάθε μήνα, αναφέρεται.

Το TikTok είναι ένα μέρος, όπου η δημιουργικότητα θριαμβεύει, ένας χώρος όπου ο καθένας μπορεί να εκφραστεί, να μοιραστεί το πάθος του, ή και το επάγγελμά του. Από τους λάτρεις των βιβλίων και τους foodies, έως τους ανερχόμενους καλλιτέχνες και τους αγρότες, η κουλτούρα επαναπροσδιορίζεται με τον μοναδικό τρόπο του TikTok.

Στην ανακοίνωση αναφέρεται πως η πλατφόρμα δίνει προτεραιότητα στο περιεχόμενο έναντι των κοινωνικών συνδέσεων, δίνοντας ευκαιρίες σε επιχειρήσεις, καλλιτέχνες και δημιουργούς να αξιοποιήσουν τις δημιουργικές δυνατότητες του TikTok για να επιτύχουν τους στόχους τους.

Επίσης, αναφέρεται πως αναγνωρίζεται απόλυτα η σημασία της συνεχούς επένδυσης στην Ευρώπη, ώστε να υποστηριχθεί η ταχύτατα αναπτυσσόμενη κοινότητα. Πάνω από 5.000 άτομα δουλεύουν για το TikTok σε 10 χώρες σε όλη την περιοχή - Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ιρλανδία, Ιταλία, Κάτω Χώρες, Πολωνία, Ισπανία, Σουηδία και Ηνωμένο Βασίλειο.

Οι εργαζόμενοι καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα που αφορά, από την αλληλεπίδραση δημιουργών και brands, έως το ηλεκτρονικό εμπόριο, τη μουσική, αλλά και την ιδιωτικότητα και το απόρρητο, τις δημόσιες πολιτικές, την έρευνα, την ανάπτυξη και την ασφάλεια.
 
Η εταιρεία αναφέρει πως η επένδυση επεκτείνεται και στο να διατηρηθεί η ευρωπαϊκή κοινότητα και τα δεδομένα της ασφαλή, ειδικά στο πλαίσιο της νέας νομοθεσίας. Την περασμένη εβδομάδα, υπέβαλαν την πρώτη βασική έκθεση σύμφωνα με τον ενισχυμένο Κώδικα Πρακτικής για την Παραπληροφόρηση, παρέχοντας πάνω από 2.500 σημεία δεδομένων σχετικά με την εφαρμογή και την επιβολή των πολιτικών του TikTok σε 30 ευρωπαϊκές χώρες.

Επίσης, η ομάδα ενισχύεται με πρόσθετη τεχνογνωσία και πόρους για να διασφαλίστεί η συμμόρφωση με το Νόμο για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (DSA).

Τέλος, από την εταιρεία αναφέρεται πως παραμένουν εστιασμένοι στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης με την κοινότητα, δείχνοντας ότι τα δεδομένα της είναι ασφαλή: "Ανταποκρινόμαστε στη στρατηγική διακυβέρνησης δεδομένων που χαράξαμε για την Ευρώπη πέρυσι, η οποία περιλαμβάνει περαιτέρω μείωση της πρόσβασης των εργαζομένων στα δεδομένα Ευρωπαίων χρηστών, ελαχιστοποίηση των ροών δεδομένων εκτός Ευρώπης και αποθήκευση των δεδομένων Ευρωπαίων χρηστών τοπικά."

 

Εικόνα: Solen Feyissa, Unsplash
 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 




"The OPEN Talks" από τη DOPE και το VODAFONE CU

Κάποιοι λένε πως όταν κάνουμε σχέδια, ο Θεός γελάει. Κάποιοι άλλοι λένε πως τα όντα που εξελίσσονται δεν είναι τα πιο δυνατά αλλά τα πιο ευέλικτα.

Εμείς στη DOPE λέμε πως η ζωή είναι γεμάτη εκπλήξεις και οι άνθρωποι είναι γεμάτοι προκλήσεις και αλλαγές. 

Με έμπνευση από το CU Liquid, το πρώτο digital καρτοκινητό από το CU που προσφέρει ευελιξία και ελευθερία στους συνδρομητές καρτοκινητής, η DOPE δημιούργησε μια νέα σειρά branded content: τα “OPEN TALKS”.

Πρόκειται για μια σειρά από 30’ vidcasts (video+podcasts) που στόχο έχουν να μας συστήσουν ξεχωριστούς ανθρώπους που ζουν με ευελιξία και εκφράζονται με τον δικό τους μοναδικό τρόπο. 

Ο one-and-only Τάσος Μπιμπισίδης είναι ο host κάθε επεισοδίου που με χαλαρές συζητήσεις βοηθά τους συνομιλητές του να ξεδιπλωθούν και να εμπνεύσουν το online κοινό μέσα από τις ιστορίες τους. Την αρχή έχουν κάνει η καταπληκτική Γεωργία Καλτσή και ο ταλαντούχος Andi Xhuma. Και τα OPEN Talks συνεχίζονται με νέα πρόσωπα και ιστορίες. 

Όποι@ είναι (ή θέλει να νιώσει) open, μπορεί να δει κομμάτια από τα OPEN Talks στο Instagram και στο TikTok καθώς και ολόκληρα τα επεισόδια στο YouTube του VODAFONE CU.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ελάτε να γνωρίσετε τη Releva, το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στην ECDM Expo NORTH

Η Releva, η all-in-one λύση αυτοματισμού μάρκετινγκ με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης, για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, συμμετέχει στην eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023 το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, 11 & 12 Φεβρουαρίου, στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο, στη Θεσσαλονίκη.

Η Releva είναι μια μοναδική πλατφόρμα AI-first RevOps που βελτιστοποιεί την εμπειρία των πελατών και μετατρέπει κάθε e-shop σε μια μηχανή υψηλών μετατροπών και πωλήσεων.

Η πλατφόρμα μπορεί να βοηθήσει τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου να λύσουν προβλήματα με καινοτόμο και πλήρως αυτοματοποιημένο τρόπο, όπως η εγκατάλειψη του καλαθιού και της περιήγησης, η πρόβλεψη των επόμενων αγορών των χρηστών, οι στρατηγικές μετά την αγορά και η εξατομίκευση και επαναστόχευση των ανώνυμων επισκεπτών.

Χρησιμοποιεί έξυπνα βήματα προγνωστικής ανάλυσης για να διατηρήσει την αύξηση των εσόδων, να επιτύχει τους στόχους μάρκετινγκ οποιουδήποτε καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου και να αυξήσει τα έσοδά του κατά περισσότερο από 30%.

Τον τελευταίο μήνα, η Releva προσέγγισε περισσότερους από 2 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, έστειλε περισσότερα από 15 εκατομμύρια email και δημιούργησε πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ έσοδα για τους πελάτες της.

Η εταιρεία παρέχει στους πελάτες της μια διαδικασία ανάπτυξης, καθώς και εύχρηστα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση των ποσοστών μετατροπών, την αύξηση των μεγεθών καλαθιών και των εσόδων του e-shop τους.

Κατά τη διάρκεια της eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH, της διήμερης έκθεσης και συνεδρίου για το ηλεκτρονικό εμπόριο και το ψηφιακό μάρκετινγκ, ο co-founder and CEO της Releva, Georgi Georgiev, θα μοιραστεί με τους επισκέπτες και τους συνέδρους πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την εξατομίκευση, για omnichannel και social experiences στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η εκδήλωση θα συγκεντρώσει εταιρείες και εισηγητές από διάφορες χώρες, οι οποίοι θα παρουσιάσουν εξειδικευμένο περιεχόμενο, εστιασμένο στις νέες τάσεις και επιτυχημένες στρατηγικές στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Κάθε επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου θέλει να επιτύχει άμεση ανάπτυξη και υψηλότερα ποσοστά μετατροπών. Για να κατανοήσετε ποιο είναι το βασικό συστατικό για την επίτευξη αυτών των στόχων, επισκεφθείτε το περίπτερο της Releva στην έκθεση και μιλήστε με τους εξειδικευμένους συνεργάτες μας.

Χωρίς αμφιβολία, η προσέγγιση προς κάθε πελάτη είναι ζωτικής σημασίας και με τη χρήση της πλατφόρμας, τη διαδικασία ανάπτυξης και την αφοσίωση της Releva, κάθε e-shop μπορεί να γίνει μια μηχανή μεγάλων μετατροπών και υψηλών πωλήσεων.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η ομάδα της Releva θα βοηθήσει τους ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες να βρουν την τέλεια λύση αυτοματισμών ηλεκτρονικού εμπορίου για τις ανάγκες της επιχείρησής τους! Η ομάδα της εταιρείας θα παρουσιάσει το προϊόν και θα δείξει το πώς η πλατφόρμα μπορεί να βοηθήσει το e-shop τους να αναπτυχθεί.

Όσοι ιδιοκτήτες και στελέχη καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου επισκεφτούν το περίπτερο της Releva στην έκθεση ECDM Expo NORTH 2023, θα επωφεληθούν από μεγάλες εκπτώσεις, εξατομικευμένες προσφορές και πολλές εκπλήξεις.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα ενδιαφέροντος στο παρακάτων link: Αίτημα για συνάντηση - Releva.AI

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Του Αγίου Βαλεντίνου το Digital Marketing!

Σε περίπου 2 εβδομάδες γιορτάζουμε μια από τις πιο αμφιλεγόμενες, αλλά και πιο εμπορικές εορτές: τον Άγιο Βαλεντίνο.

Γι’ αυτό ετοιμάσαμε μια λίστα από 20 ενέργειες που πρέπει να κάνεις σε όλα τα digital επίπεδα και με όλα τα εργαλεία, ώστε να φέρεις πελάτες στην… αγκαλιά του eShop σου και να ερωτευτούν τη μάρκα σου.

Στο eShop

Κεντρική σελίδα: αλλάξτε το κεντρικό banner σας με ένα ή περισσότερα θεματικά banners, ή φτιάξτε ένα ειδικό εικαστικό ψηλά στην αρχική σελίδα σας για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Περιγράψτε τις ενέργειες που κάνετε για την ημέρα αυτή (εκπτώσεις, ειδικά δώρα, διαγωνισμούς, κληρώσεις).

Ειδική landing page: φτιάξτε μια ειδική σελίδα στην οποία θα καταλήγουν όλα τα social media posts και οι διαφημίσεις σας σχετικά με την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.

Η σελίδα μπορεί να περιλαμβάνει τις κατηγορίες των προϊόντων που προτείνετε για την ημέρα αυτή, ιδέες για δώρα με βάση το φύλλο, την ηλικία και τα χρήματα που διαθέτει κάποιος, ένα διαγωνισμό και πληροφορίες για την παράδοση των προϊόντων.

Λογότυπο: φτιάξτε μια παραλλαγή του λογοτύπου σας με θέμα τον Βαλεντίνο.

Εμπορική πολιτική: περιορισμένος αριθμός τεμαχίων, εκπτώσεις, δώρα 2+1 και (φυσικά) δωρεάν μεταφορικά, είναι μερικές από τις εμπορικές πολιτικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, ώστε να κάνετε τους επισκέπτες σας να αγοράσουν από εσάς χωρίς να ψάξουν για εναλλακτικές λύσεις σε άλλα eShops.

Διαγωνισμός: δημιουργήστε ένα popup (ή ένα ειδικό banner) που θα οδηγεί σε διαγωνισμό για τον Αγίου Βαλεντίνο (περισσότερα για τους διαγωνισμούς στο τέλος του άρθρου).

Παράδοση προϊόντων: κάντε ξεκάθαρη (με banner ή και με μηχανισμό αντίστροφης μέτρησης) την τελευταία ημέρα και ώρα που πρέπει να λάβετε την παραγγελία, για να την παραδώσετε εγκαίρως.

Ακόμη καλύτερα, κάντε ειδική συμφωνία με την εταιρεία courier με την οποία συνεργάζεστε για extra γρήγορες παραγγελίες και ενημερώστε τους επισκέπτες του eShop σας για διαβαθμίσεις στις χρεώσεις.

Με eMail & Viber

Αν στο παρελθόν έχετε τρέξει διαγωνισμούς ή κληρώσεις για τον Άγιο Βαλεντίνο, η λίστα που έχετε δημιουργήσει είναι η πιο hot για να την χρησιμοποιήσετε ξανά, ώστε να φέρετε στο eShop σας όσους γιόρτασαν τον Βαλεντίνο τα προηγούμενα χρόνια.

Για να πάρετε ακόμη περισσότερα στοιχεία από τους ήδη εγγεγραμμένους χρήστες σας, ρωτήστε τους αν ψάχνουν κάποιο δώρο, πόσα χρήματα θέλουν να διαθέσουν και για ποιο φύλλο, ώστε να τους στείλετε αντίστοιχα έτοιμες προτάσεις, ή να τους κατευθύνετε σε συγκεκριμένο τμήμα (π.χ. δώρα για εκείνη) του eShop σας.

Αν όχι, είναι ευκαιρία να εμπλουτίσετε τη λίστα σας με έναν από τους διαγωνισμούς που θα σας προτείνω παρακάτω.

Μέσω του email & του Viber μπορείτε φυσικά να εκφράσετε και την εκτίμησή σας προς τους πελάτες σας, κάνοντάς τους ένα δώρο όπως έξτρα πόντους (χωρίς να κάνουν αγορές) στο σύστημα πιστών πελατών ή να τους προτρέψετε να κάνουν αγορές ώστε να μπουν στο σύστημα αυτό, κερδίζοντας παραπάνω από τους συνηθισμένους πόντους.

Και φυσικά μην ξεχάσετε να κάνετε ξεκάθαρη και μέσω αυτών των δυο καναλιών επικοινωνίας την ημέρα που θα πρέπει να δοθεί η παραγγελία, ώστε να παραδοθεί εγκαίρως

Με διαγωνισμούς

Οι διαγωνισμοί σαν εργαλείο μπορούν να σας φανούν χρήσιμοι με πολλούς τρόπους.

1. Διαγωνισμοί που θα δημιουργήσουν UGC

Οι διαγωνισμοί αυτοί μπορούν να γίνουν ώστε οι ακόλουθοί σας να δημιουργήσουν περιεχόμενο (user generated content) για σας.

   Δείξε μας το Βαλεντίνο σου: Ζητήστε από τους ακόλουθούς σας να φωτογραφηθούν, ή να τραβήξουν ένα video με τον έρωτά τους.

   Δείξε μας την αγάπη σου: Ζητήστε από τους ακόλουθούς σας να φωτογραφηθούν με ένα προϊόν σας, ή να πουν γιατί αγαπούν τη μάρκα σας.

2. Διαγωνισμοί για να αντλήσετε πληροφορίες για τους ακόλουθούς σας

   Αν είστε ταξιδιωτικό γραφείο: «Στείλτε μας τις ονειρεμένες σας διακοπές την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου».

   Αν πουλάτε gadgets: «Πείτε μας ποιο “gadget” θα σας φτιάξει την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου».

   Αν έχετε κομμωτήριο:«Στείλε μας την κόμμωση που σου αρέσει και κέρδισέ την».

   Αν έχετε supermarket:«Πείτε μας τι θέλετε να μαγειρέψετε την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και κερδίστε τα υλικά».

3. Διαγωνισμοί για να αυξήσετε την αλληλεπίδραση.

Στην περίπτωση αυτή, η συνηθέστερη μέθοδος είναι η συμπλήρωση πρότασης στα σχόλια. Για παράδειγμα, αν πουλάτε καλλυντικά: «Ακόμη πιο όμορφη για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Θα ήθελα μια κρέμα ............» (ζητήστε τους να σας πουν). Ή ζητήστε τους να κάνουν tag αυτόν η αυτήν με την οποία θα περάσουν μαζί την ημέρα του Βαλεντίνου.

Μην ξεχάσετε τη διαφήμιση!

Τίποτα από τα παραπάνω δεν θα έχει επιτυχία αν δεν το διαφημίσετε. Τα HOT κοινά τα οποία θα στοχεύσετε είναι:

   Οι επισκέπτες του eShop σας οι οποίοι έχουν αγοράσει στο παρελθόν.

   Όλοι οι υπόλοιποι επισκέπτες που δεν έχουν κάνει αγορές.

   Όσοι έχουν αλληλεπιδράσει με τις social media παρουσίες σας.

   Όσοι δηλώνουν «σε σχέση» ή «είναι περίπλοκο».

   Όσοι αναζητούν «δώρα», «Βαλεντίνος», κ.λπ.

Αν τα αποθέματα και τα χρήματά σας το επιτρέπουν, μην σταματήσετε τη διαφήμιση έως ότου η εταιρεία courier με την οποία συνεργάζεστε να σας πει ότι... αδυνατεί να παραδώσει!

Αλλά ακόμη και σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να δώσετε την ευκαιρία στους ερωτευμένους να παραγγείλουν με έξτρα έκπτωση κάτι από το eShop σας και να το παραλάβουν την επόμενη, ή κάποια άλλη ημέρα.

Aν δεν πουλάτε δώρα που ταιριάζουν στην ημέρα των ερωτευμένων;

Σε αυτή την περίπτωση απευθυνθείτε στους «ελεύθερους» και προτρέψτε τους να κάνουν ένα δώρο στον εαυτό τους «γιατί τους αξίζει». Που θα τους βρείτε; Μα με το διαφημιστικό φίλτρο στο Facebook & Instagram το οποίο σας επιτρέπει να βρείτε τους ελεύθερους και τους χωρισμένους.

Μπορείτε επίσης να στοχεύσετε με διαφημίσεις Google λέξεις - κλειδιά και περιεχόμενο όπως «αντι-Βαλεντίνος» «μόνος του Αγίου Βαλεντίνου» κ.λπ.

Μπορείτε επίσης να κάνετε ένα διαγωνισμό για singles, ή να δώσετε μια πολύ μεγάλη έκπτωση ή δώρο, ΜΟΝΟ για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου - ώστε να «τραβήξετε» εσείς το έξτρα διαθέσιμο εισόδημα της ημέρας αυτής.

Καλή επιτυχία και… μην ξεχάσετε να ερωτευτείτε!

Εικόνα: Annie Spratt, Unsplash

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search