Ανακοίνωση σχετικά με την ασφάλεια δεδομένων των Ευρωπαίων χρηστών και το Project Clover εξέδωσε το TikTok στην οποία αναφέρεται πως η εταιρεία επενδύει στην ασφάλεια δεδομένων στην Ευρώπη και συνεργάζεται με το NCC Group, μια ευρωπαϊκή εταιρεία ασφάλειας.
Περισσότερα: To TikTok επενδύει στην ασφάλεια δεδομένων στην Ευρώπη
Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα της Οbenan, σε συνεργασία με την Κabal, τον επίσημο συνεργάτη της Ολλανδικής εταιρείας, έρχεται για να μεταμορφώσει τον ηλεκτρονικό κόσμο και να ανατρέψει τα δεδομένα του Local SEO και του Online Reputation Management στην Ελλάδα.
Η πλατφόρμα της Obenan βοηθά τις επιχειρήσεις να γίνουν ορατές στις μηχανές αναζήτησης, χρησιμοποιώντας προηγμένη τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης (AI), με στόχο να προσελκύσει περισσότερο κόσμο στα καταστήματά τους και να βελτιώσει την online παρουσία τους.
"Διακοπές τέλος, τα κεφάλια μέσα", έλεγε κάποιος καθηγητής μου στο πανεπιστήμιο. Και όντως, οι διακοπές τελείωσαν ή τελειώνουν και είμαστε μια ανάσα από την έναρξη της σχολικής χρονιάς.
Μαθητές, φοιτητές και γονείς ετοιμάζουν λίστες για αγορές βιβλίων, τσαντών, γραφικής ύλης, υπολογιστών, σκληρών δίσκων, τηλεφώνων, ειδών γραφείου, αλλά και αθλητικών ειδών (φόρμες, παπούτσια, όργανα γυμναστικής).
Περισσότερα: Έχεις ετοιμάσει το eShop σου για την περίοδο Back to School;
Έχει γίνει πολύ λόγος σχετικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και για το εάν η τεράστια ανάπτυξη και δημοφιλία που είχαν την τελευταία πενταετία θα εξακολουθήσει να υφίσταται.
Αρκετοί υποστηρίζουν πως η ισχύς τους, τουλάχιστον όσον αφορά στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και εμπόριο φθίνει. Όμως, τα στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας κατά περιόδους, κάθε άλλο παρά αυτή την εικόνα δίνουν.
Περισσότερα: Τελικά, θα συνεχίσουν να πρωταγωνιστούν τα social media στο marketing;
Τα αποτελέσματα της αναζήτησης της Google που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη είναι "πειραματικά". Αλλά αυτό δεν εμπόδισε τους search engine experts να μαντέψουν το πώς αυτά τα αποτελέσματα θα επηρεάσουν την επισκεψιμότητα των web sites, συμπεριλαμβανομένων των e-shop.
Η Search Generative Experience (SGE) της Google επιδιώκει να απαντήσει σε ένα ερώτημα συνομιλητικά, όπως θα έκανε ένα άτομο. Είναι νέα και σε μεγάλο βαθμό άγνωστη λειτουργία.
Περισσότερα: Πώς η αναζήτηση AI της Google μπορεί να επηρεάσει το ηλεκτρονικό εμπόριο;
Οι ενήλικες στις ΗΠΑ θα περνούν περισσότερες από 7,5 ώρες την ημέρα σε συνδεδεμένες συσκευές φέτος, χρόνος που είναι αυξημένος κατά μία ώρα σε σχέση με το 2020, σύμφωνα με την καταγραφή και ανάλυση του Insider Intelligence.
Δείτε τι πρέπει να γνωρίζουν οι διαφημιζόμενοι σχετικά με το χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες σε κινητές συσκευές και συνδεδεμένες τηλεοράσεις (CTV). Αθροιστικά, αυτός ο χρόνος αντιστοιχεί σε πάνω από τα τρία τέταρτα του συνολικού χρόνου που θα ξοδεύουν online φέτος οι ενήλικες στις ΗΠΑ και δείχνει την τάση που υπάρχει και στη δική μας ήπειρο.
Περισσότερα: Σε ποιες συσκευές περνούν χρόνο οι καταναλωτές;
Τα Retail Media, η Συνδεδεμένη Τηλεόραση (CTV) και η αναζήτηση, θα έχουν βασικούς ρόλους στο μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης. Είτε πρόκειται για παραδοσιακούς παίκτες και κανάλια στην αγορά της ψηφιακής διαφήμισης, είτε για νέες ευκαιρίες, Μέσα και αναδυόμενους διεκδικητές, το σίγουρο είναι ότι η αγορά θα αλλάξει και θα αναδιανεμηθεί.
Ακολουθούν πέντε προβλέψεις, σύμφωνα με τον αναλυτή τού insiderintelligence Andrew Lipsman.
Περισσότερα: Το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης, από τη Google έως την Amazon
Τα social networks για μια επιχείρηση αποτελούν ένα βασικό εργαλείο marketing. Η παρουσία των εταιρειών, τουλάχιστον στα μεγαλύτερα κοινωνικά δίκτυα, είναι επιβεβλημένη με στόχο να φέρουν επισκέπτες, να κάνουν branding και να ενημερώνουν για νέα προϊόντα και δραστηριότητες.
Επομένως, εάν δεν έχετε παρουσία για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, τουλάχιστον στα βασικά, όπως τα Facebook, Instagram, Twitter, ΤikΤok και YouTube, θα πρέπει άμεσα να δημιουργήσετε τις αντίστοιχες σελίδες. Έχετε ήδη χάσει πολλά από αυτά που μπορούν να σας προσφέρουν!
Περισσότερα: Ποια είναι η θέση των links των κοινωνικών δικτύων στο eshop σας;
Περίπου 33.000 θέσεις εργασίας σε διαφημιστικές εταιρείες θα μπορούσαν να αντικατασταθούν από την αυτοματοποίηση εργασιών έως το 2030, σύμφωνα με μια έκθεση της Forrester Research, νούμερο που αντιστοιχεί περίπου στο 7,5% του συνολικού εργατικού δυναμικού των εταιρειών του κλάδου στις ΗΠΑ.
Από αυτές, το ένα τρίτο των απωλειών, δηλαδή οι 11.000 θέσεις εργασίας, θα οφείλεται στην τεχνητή νοημοσύνη.
Περισσότερα: 11.000 θέσεις εργασίας στη διαφημιστική αγορά θα αντικαταστήσει η τεχνητή νοημοσύνη
Στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά, οι επιχειρήσεις πρέπει να υιοθετήσουν μια στρατηγική προσέγγιση στο μάρκετινγκ για να μεγιστοποιήσουν την εμβέλεια της εταιρείας τους και να ξεχωρίσουν από το πλήθος.
Με την άνοδο της ψηφιακής τεχνολογίας και τον αυξανόμενο αριθμό διαθέσιμων καναλιών για να προσεγγίσουν πελάτες, είναι σημαντικό να υπάρχει μια στρατηγική μάρκετινγκ πολλών καναλιών, που να ενσωματώνει όλα τα σημεία επαφής και να προσφέρει μια απρόσκοπτη και συνεπή εμπειρία στους πελάτες.
Περισσότερα: Parcel Monitor: Οι κορυφαίες στρατηγικές Omnichannel Marketing για ανάπτυξη
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77