Digital Marketing

Πόσο απαιτητικό και περίπλοκο έχει γίνει το SEO

Το SEO αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κομμάτι για κάθε επιχείρηση που θέλει να έχει μία ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο. Ωστόσο, ο αυξανόμενος ανταγωνισμός αλλά και η περιπλοκότητα μέσω της οποίας η Google αποφασίζει τη σειρά των αποτελεσμάτων αναζήτησης, έχει μετατρέψει το SEO σε πονοκέφαλο για τους επιχειρηματίες.

Τα συνεχή updates της Google στον αλγόριθμο μετατρέπουν τις θεμελιώδεις βέλτιστες πρακτικές σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο. Ας δούμε τους λόγους για τους οποίους το SEO έχει γίνει πιο sophisticated και δύσκολο, καθώς και τι μπορείτε να κάνετε για να βγείτε κερδισμένοι.

Γιατί το SEO έχει γίνει τόσο περίπλοκο

Το SEO είναι ένας από τους πιο περίπλοκους κλάδους του digital marketing, καθώς έχει, μεταξύ άλλων, να αντιμετωπίσει τους αλγόριθμους της Google σε τακτά χρονικά διαστήματα. Μόνο το 2022 η Google έτρεξε 2 core και 5 επίσης σημαντικά updates, ενώ ταυτόχρονα εισαγάγει δεκάδες μικρό-updates σε σχεδόν εβδομαδιαία συχνότητα (υπολογίζονται σε περίπου 200 το χρόνο).

Ακόμη, το SEO συνδυάζει πολλές πτυχές του marketing και απαιτεί πολύ καλές τεχνικές γνώσεις, γνώσεις copywriting, CRO και φυσικά εμπειρία στους αλγόριθμους για να μπορέσει να δουλέψει.

 

Οι αλλαγές των αλγορίθμων επικεντρώνονται στα παρακάτω:

• Περιεχόμενο της ιστοσελίδας

• Ο κώδικας και η μορφοποίηση της σελίδας

• Η δομή του site

• Η αξιοπιστία του site

• Η μορφή των εικόνων

• Η ταχύτητα του site

• Tο Google My Business

• Mobile-friendliness

• User Experience (Εμπειρία χρήστη στο site)

• Η ποιότητα των Backlinks

• Οργανικό CTR (ποσοστό ατόμων που κάνουν κλικ δια των προβολών)

• Brand Signals

• Συνδέεται έμμεσα με τεχνικές και έννοιες όπως το Conversion Rate Optimization (CRO), το UX/UI κ.λπ.

 

Αντιλαμβάνεται κανείς ότι ένας SEO Expert πρέπει να διαθέτει ευρείες γνώσεις και να είναι και λίγο πολυμήχανος προκειμένου να μπορέσει να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες απαιτήσεις του SEO.

 

Τι έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια στο SEO

Οι εξελίξεις στο Search Engine Optimization είναι ραγδαίες και τα τελευταία χρόνια οι αλλαγές στις μεθόδους που πρέπει να ακολουθούν οι ιστοσελίδες για να βγουν ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης είναι συνεχείς. Ας δούμε ορισμένες από τις πιο σημαντικές.

Local SEO

Τα τελευταία 10 χρόνια η Google έχει δώσει έμφαση στο τοπικό SEO, στο πλαίσιο της σταδιακής προσπάθειας της να εστιάσει σε πιο συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά. Ένα σωστά βελτιστοποιημένο site για local searches (π.χ. πλαστικός χειρουργός γλυφάδα), είναι πιο πιθανό να βρεθεί στα αποτελέσματα αναζητήσεων με τοπικούς όρους αναζήτησης.

Το ποιοτικό περιεχόμενο επιβραβεύεται

Πλέον δεν έχει απλώς σημασία να έχετε περιεχόμενο για συγκεκριμένα θέματα αλλά πρέπει να έχετε και ποιοτικό περιεχόμενο. Το περιεχόμενο του site, πρέπει να είναι χρήσιμο προς τον χρήστη, πρωτότυπο και ποιοτικό.
 
Χρήση κινητών

Με τους χρήστες κινητών τηλεφώνων να είναι περισσότεροι από ποτέ, η Google επιβραβεύει πλέον ιστοσελίδες που είναι φιλικές προς κινητά. Για την ακρίβεια πλέον το 85% των χρηστών είναι mobile χρήστες. Για αυτό και είναι πιο σημαντικό από ποτέ να δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην mobile/responsive έκδοση του site, ως προς το ux, την ταχύτητα φόρτωσης και την λειτουργικότητα του.



Ταχύτητα σελίδας

Πλέον με τον αλγόριθμο Google Page Experience και τα core web vitals οι απαιτήσεις σε άμεση φόρτωση του site έχουν γίνει πιο υψηλές. Πλέον η ταχύτητα φόρτωσης είναι ένας από τους λόγους που μπορεί να ανέβει ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα ένα site.



Backlinks

Η ποιότητα των backlinks γίνεται ακόμα πιο πολύ απαιτητική. Κάθε backlink πρέπει να προέρχεται από ποιοτικό content, που βρίσκεται σε ποιοτικό site και έχει άμεση σχέση με το αντικείμενο που πραγματεύεται στο site.

Γιατί χρειάζεται SEO μία επιχείρηση

Οι επιχειρήσεις χρειάζονται το SEO περισσότερο από ποτέ. Καθώς οι καταναλωτές στρέφονται μαζικά στο διαδίκτυο για να βρουν υπηρεσίες, προϊόντα και πληροφορίες που τους ενδιαφέρουν, το SEO αποτελεί τον πιο βιώσιμο και value for money τρόπο για να προσεγγίσουν πελάτες και επισκέπτες, τη στιγμή που πρέπει.

Δείτε ορισμένους λόγους για τους οποίους χρειάζεται SEO μία επιχείρηση: 

• Η οργανική αναζήτηση είναι τις περισσότερες φορές η κύρια πηγή επισκεψιμότητας ιστότοπου

• Το SEO χτίζει την εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία που εκπέμπει μια επιχείρηση

• Το SEO είναι ο καλύτερος τρόπος για να κατανοήσετε τη φωνή του καταναλωτή (μας λέει τι θέλουν και τι χρειάζονται οι πελάτες)

• Μια αποδοτική στρατηγική SEO προαπαιτεί και ένα καλό User Experience

• Τοπικό SEO σημαίνει αυξημένη επισκεψιμότητα, αφοσίωση χρηστών και πωλήσεις

• Το SEO είναι ένας οικονομικός και value for money τρόπος για να επενδύσεις σε νέους πελάτες

• Αποτελεί long-term στρατηγική με αποτελέσματα που διαρκούν για πολλά χρόνια

• Το κόστος της πληρωμένης διαφήμισης Google Ads συνεχώς αυξάνεται

 

Γιατί να επιλέξετε την GIM Agency

Η εμπειρία μας από το 2009, η εξειδίκευση της ομάδας μας και το μεράκι μας, αποτελούν λίγους από τους λόγους για τους οποίους οι Πελάτες, μας εμπιστεύονται την προώθηση της επιχείρησής τους. Δείτε περισσότερα για την GIM Agency στο επίσημο site.

Υψηλή εξειδίκευση

Οι καταξιωμένοι SEO Experts της GIM Agency δραστηριοποιούνται στον χώρο της βελτιστοποίησης των ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης πάνω από 10 χρόνια. Η εμπειρία αυτή αποτελεί το καλύτερο asset που μπορεί να έχει στα χέρια του κάποιος αφού σημαίνει υψηλή τεχνογνωσία και δοκιμασμένες στρατηγικές. Η GIM Agency διαθέτει επίσης στην ομάδα της έμπειρους Copywriters, που δημιουργούν μοναδικό περιεχόμενο με υψηλή συγγραφική αξία.

Εξοικονόμηση χρόνου και ενέργειας

Θεωρητικά θα μπορούσατε να εφαρμόσετε και μόνοι σας κάποια σημεία του SEO. Όπως αναπτύχθηκε παραπάνω όμως, οι τόσες πολλές διαφορετικές γνώσεις που απαιτούνται, θα καθιστούσαν κάτι τέτοιο ιδιαίτερα χρονοβόρο και δύσκολο.
 
Παίρνουμε το κάθε project προσωπικά

Στην GIM Agency, η κάθε ιστοσελίδα δεν είναι απλώς ένας πελάτης. Είναι μέρος της ομάδας μας. Έτσι, δε μένουμε μόνο αυστηρά στο κομμάτι του SEO, αλλά προχωρούμε και σε προτάσεις βελτίωσης που αφορούν πολλές πτυχές τής ιστοσελίδας όπως το CRO, το Landing page optimisation, το CTR, η συνολική εικόνα της εταιρείας όσον αφορά την αξιοπιστία της και άλλα.

Reporting

Κάθε μήνα θα λαμβάνετε μία πλήρη ενημέρωση της SEO στρατηγικής που ακολουθείται καθώς και τα αποτελέσματα που φέρει για το site σας.

Παρακολούθηση τάσεων

Οι εξελίξεις στο Digital Marketing είναι ραγδαίες! Στην GIM Agency η ενημέρωση για τις νέες τάσεις και για όλες τις εξελίξεις στο digital marketing, μεταξύ των οποίων φυσικά και αλλαγές στους αλγόριθμους της Google, αποτελεί μέρος της καθημερινότητάς μας.

Έχουμε τα εργαλεία

Στο SEO είναι απαραίτητη η χρήση κάποιον εργαλείων. Στην GIM Agency επενδύουμε και αξιοποιούμε μία μεγάλη γκάμα high-end SEO εργαλείων, κάτι που σημαίνει για εσάς εξοικονόμηση χρημάτων.

Peace of mind

Συνεργαστείτε με την GIM Agency για να δείτε σημαντικές αλλαγές στην οργανική επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας και φυσικά στις πωλήσεις χωρίς να χρειαστεί ποτέ ξανά να ανησυχήσετε για τις κατατάξεις σας στο Google. Μάθετε περισσότερα για την προώθηση ιστοσελίδων και το SEO.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Ήρθε στην Ελλάδα η Releva, η πανίσχυρη all-in-one λύση για eCommerce growth

Η Releva ιδρύθηκε το 2020 από μια ομάδα μηχανικών λογισμικού, marketeers και data scientists, οι οποίοι ήθελαν να αποδείξουν ότι η αυτοματοποίηση του μάρκετινγκ δεν είναι... πυρηνική φυσική, εάν υπάρχουν τα κατάλληλα εργαλεία!

Από την αρχή, η εταιρεία προσπαθούσε και κατάφερε να δημιουργήσει την πιο ηθική και επεκτάσιμη μηχανή ανάπτυξης, με έμφαση στην ακρίβεια λειτουργίας και στην έγκαιρη, βελτιστοποιημένη και με ενσυναίσθηση επικοινωνία μεταξύ των brands και των ανθρώπων.

Με βάση τα δεδομένα περισσότερων από δύο ετών λειτουργίας, η Releva έχει αναπτύξει μια μοναδική μέθοδο για να αυξάνει τον τζίρο των e-shop με πρωτοφανή ποσοστά της τάξης του 20%-45% και ταυτόχρονα να μειώνει το κόστος, παρέχοντας παράλληλα εντυπωσιακή απόδοση επένδυσης (ROI) έως και x53!

Η Releva είναι μια μοναδική πλατφόρμα Τεχνητής Νοημοσύνης RevOps που βελτιστοποιεί την εμπειρία των πελατών και μετατρέπει κάθε e-shop σε "μηχανή" υψηλών μετατροπών και πωλήσεων!

Η πλατφόρμα αξιοποιεί την παρακολούθηση συμπεριφοράς των χρηστών και την πιο εξελιγμένη τεχνολογία AI στον κόσμο για να προβλέψει ποιο προϊόν ή καλάθι θα ήθελε να δει, ή να αγοράσει ο χρήστης.

Επίσης, η Releva λειτουργεί ως digital marketing assistant που κατανοεί τις προτιμήσεις κάθε πελάτη, όπως το κανάλι επικοινωνίας (Email, SMS, Viber, WhatsApp, Facebook, διαφημίσεις Google κ.λπ.), ημέρα, ώρα, καθώς και το μήνυμα που θα προσελκύει την προσωπικότητά του.

Η καινοτόμος πλατφόρμα χρησιμοποιεί έξυπνα βήματα προγνωστικής ανάλυσης, για να διατηρήσει την αύξηση των εσόδων και να επιτύχει τους στόχους μάρκετινγκ οποιουδήποτε καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου.

Τα core components της πλατφόρμας της Releva βασίζονται σε καινοτόμες τεχνολογίες αιχμής που δημοσιεύονται σε κορυφαία συνέδρια, σε τομείς όπως η ανάκτηση πληροφοριών, τα recommendation systems, η ανάλυση κειμένου, η επεξεργασία φυσικής γλώσσας και οι κοινωνικές επιστήμες. Η επιστημονική έρευνα και ανάπτυξη αυτών των τεχνολογιών που ενσωματώνει η Releva, υπολογίζεται πως έχει ξεπεράσει σε κόστος τα 100 εκατομμύρια ευρώ.

Η Releva ολοκλήρωσε πρόσφατα έναν γύρο χρηματοδότης ύψους 870.000 δολαρίων με επικεφαλής το New Vision Fund 3, με τη συμμετοχή των HR Capital AD, Verto Invest και επενδυτικού βραχίονα ιδιωτών επενδυτών, για να επιταχύνει τις δραστηριότητές της και να υποστηρίξει την παγκόσμια στρατηγική τής πλατφόρμας.

Η εταιρεία έλαβε επίσης 200.000 δολάρια από την Google, για να ενισχύσει την ανάπτυξή της μέσω του προγράμματος Google for startups. Η παραπάνω οικονομική ώθηση, η οποία πρέπει να απορροφηθεί σε 2 χρόνια, πρόκειται να χρησιμοποιηθεί για την οικοδόμηση μιας ακμάζουσας, βιώσιμης επιχείρησης, με έξυπνη, οικονομικά αποδοτική και λειτουργική τεχνολογία.

Η Releva παρέχει integration με όλες τις μεγάλες πλατφόρμες eCommerce, όπως WooCommerce, Magento, Shopify, OpenCart, BigCommerce και καλύπτει πάνω από το 80% του συνόλου του ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως.

Η εταιρεία επικεντρώνεται κυρίως στην ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ευρώπη και στo product-led growth σε μεγάλες αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως της Shopify.

Η Releva θα συμμετάσχει στην eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023 που θα πραγματοποιηθεί στις 11 και 12 Φεβρουαρίου 2023. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, μπορείτε να συναντήσετε την ομάδα που θα παρουσιάσει την εταιρεία και την "one-stop" λύση για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Για περισσότερες πληροφορίες, συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρείτε εδώ και ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπος της Releva θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας!

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Yahoo και η Taboola σύναψαν εμπορική συμφωνία 30 ετών

Η Yahoo και η Taboola, παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή recommendations στο open web, ανακοίνωσαν τη σύναψη μιας αποκλειστικής εμπορικής συμφωνίας διάρκειας 30 ετών.

Η Taboola θα τροφοδοτεί αποκλειστικά την εγγενή διαφήμιση σε όλα τα ψηφιακά κανάλια της Yahoo και θα είναι διαθέσιμη για αγορές μέσω του Yahoo DSP. Ως αποτέλεσμα, η Taboola θα καθιερωθεί ως κορυφαίος πάροχος για διαφημιστές, εκδότες και εμπόρους στον ανοιχτό ιστό.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η Taboola θα επωφεληθεί από το μέγεθος της Yahoo ως κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας, προσεγγίζοντας σχεδόν 900 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως σε μηνιαία βάση, ως κορυφαίος online πάροχος ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, αθλητικών, οικονομικών ειδήσεων και επικαιρότητας.

Ενισχύοντας τις λύσεις εγγενούς διαφήμισης της Yahoo, το Taboola θα συμβάλει στην παροχή μεγαλύτερης απήχησης, καλύτερη απόδοση καμπάνιας, καθώς και σε βελτιωμένες εμπειρίες χρήστη, υποστηρίζοντας τις εταιρείες στην αναζήτησή τους για εναλλακτικές επιλογές διαφήμισης.

Σύμφωνα με τους όρους της 30ετούς, αποκλειστικής εμπορικής συμφωνίας, η Taboola θα τροφοδοτήσει με λύσεις εγγενούς διαφήμισης όλα τα online κανάλια της Yahoo - πάνω από 800 δισεκατομμύρια εμφανίσεις. Επίσης, η Yahoo θα λάβει το 24,99% των συνολικών εκδομένων και εκκρεμών μετοχών της Taboola, ενώ θα έχει και έναν αντιπρόσωπο στο Διοικητικό Συμβούλιο της Taboola.

Το Project Agora είναι αποκλειστικός συνεργάτης της Taboola σε 26 αγορές στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Microsoft θέλει να διπλασιάσει τα έσοδά της από τις διαφημιστικές της δραστηριότητες

Η Microsoft σχεδιάζει να διπλασιάσει τα ετήσια έσοδά της από τις διαφημιστικές της δραστηριότητες, σε 20 δισεκατομμύρια δολάρια από τα 10 δισ. δολάρια. Το χρονοδιάγραμμα δεν έχει γίνει γνωστό, αλλά εάν επιτευχθεί ο στόχος, η Microsoft θα γίνει ο έκτος μεγαλύτερος πωλητής ψηφιακών διαφημίσεων παγκοσμίως.

Στο... οπλοστάσιο των διαφημίσεων της Microsoft περιλαμβάνονται η αναζήτηση στη Bing, το Xbox, το MSN και πολλοί άλλοι ιστότοποι που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Xandr για την πώληση ψηφιακών διαφημίσεων. Η Microsoft εισήγαγε επίσης μορφές κάθετων διαφημίσεων, διαφημίσεις πιστωτικών καρτών στη Bing, ενώ επέκτεινε το δίκτυό της σε 66 νέες αγορές.

Η Microsoft ανέφερε ότι τα έσοδα από διαφημίσεις το 1ο τρίμηνο του οικονομικού έτους της αυξήθηκαν κατά 16%. Ωστόσο, η CFO Amy Hood είπε στους αναλυτές ότι η πτώση στις διαφημιστικές δαπάνες των πελατών, οι οποίες μειώθηκαν επιπλέον μέσα στο τρίμηνο, επηρέασαν τις διαφημίσεις στην αναζήτηση και στο LinkedIn.

Microsoft Edge και Bing

Αλλά η αύξηση της αναζήτησης και της διαφήμισης ήταν αποτέλεσμα του υψηλότερου όγκου αναζητήσεων και το Xandr, ανάφερε ο CEO της εταιρείας Satya Nadella, προσθέτοντας ότι η Microsoft έχει επεκτείνει τις γεωγραφικές περιοχές που εξυπηρετεί κατά σχεδόν 4 φορές τον περασμένο χρόνο. Πρόσθεσε επίσης ότι ο Microsoft Edge μπορεί επίσης να βοηθήσει στα έσοδα από την αναζήτηση και τις διαφημίσεις του Bing, αφού είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος browser στα Windows και συνεχίζει να κερδίζει μερίδιο, αφού οι χρήστες χρησιμοποιούν ενσωματωμένες δυνατότητες σύγκρισης κουπονιών και τιμών για να εξοικονομήσουν χρήματα.

Ο Rob Wilk, αντιπρόεδρος της Microsoft Advertising είπε ότι σκοπεύει να κάνει την αγορά διαφημίσεων ευκολότερη για τους συνεργάτες, ενώ σημείωσε ότι η Microsoft πρέπει να διαφοροποιηθεί από τους ανταγωνιστές που έχουν παρόμοιες ιδιότητες, αλλά έχουν πολύ πιο ώριμες διαφημιστικές επιχειρήσεις, όπως η Google.

Netflix

Η νέα συνεργασία με το Netflix ξεκίνησε αυτόν τον μήνα και επιτρέπει στους διαφημιστές να αγοράζουν διαφημίσεις μέσω της πλατφόρμας Xandr. Η Microsoft θα λαμβάνει αμοιβή μεταπωλητή και οι ειδικοί προβλέπουν ότι η συνεργασία θα είναι μια τεράστια πηγή εσόδων, καθώς αναμένεται να φέρει τουλάχιστον 10 δισ. δολάρια.



Gaming

Μια άλλη σημαντική πηγή εσόδων για τη Microsoft είναι τα παιχνίδια. Η εξαγορά της Activision Blizzard εξακολουθεί να εκκρεμεί, αλλά τα έσοδα από διαφημίσεις εντός του παιχνιδιού θα μπορούσαν να είναι ένα ισχυρό σημείο πώλησης, εάν οι διαφημίσεις μπορούν να αγοραστούν μέσω του Xandr.

Καθώς η διαφημιστική δραστηριότητα της Microsoft αναπτύσσεται, αυτό σημαίνει περισσότερες επιλογές για τους διαφημιστές, εκτός των Google και Facebook, καθώς και πρόσθετες επιλογές, όπως οι διαφημίσεις εντός παιχνιδιών και στο Netflix, που μπορούν να προσφέρουν νέες ευκαιρίες, τόσο σε εκδότες όσο και σε εταιρείες.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


MILUPA Hearts: Loyalty Scheme σε συνεργασία με τη ForestView

Η ForestView η οποία λάνσαρε και διαχειρίζεται το Milupa eShop, κάνει ακόμα πιο δυνατό το customer experience του brand, λανσάροντας το Milupa Hearts.

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης που παρέχει έναν μοναδικό κόσμο προνομίων και είναι διαθέσιμο στο κοινό από το direct κανάλι πώλησης του brand.

Το έργο της ForestView αφορά στη μελέτη, το στρατηγικό σχεδιασμό και την τεχνική υλοποίηση του προγράμματος https://eshop.milupa.gr/loyalty/, με στόχο την προσέλκυση νέων πελατών στο eShop, αλλά ιδιαίτερα την ενθάρρυνση των επαναλαμβανόμενων αγορών και την αύξηση του Lifetime value των πελατών της.

 

Κάθε εγγεγραμμένος χρήστης στο website, με αγορά επιλεγμένων προϊόντων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, μαζεύει πόντους που μπορεί να εξαργυρώσει σε εκπτωτικά κουπόνια και να τα χρησιμοποιήσει σε επόμενες αγορές.

 

Η Milupa, εξασφαλίζει εδώ και 100 χρόνια υγιεινή διατροφή και χαρούμενες κοιλίτσες στα μωρά, προσφέροντας μία πλήρη γκάμα βρεφικών και νηπιακών γαλάτων, γαλάτων για ειδικές παθήσεις (κολικοί, δυσκοιλιότητα και αναγωγές) και βρεφικών ροφημάτων. Η Milupa ανήκει στον όμιλο εταιριών της Danone.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Βελτιωμένο on-site search στο cosmote.gr με το Findbar

Την καινοτόμο ελληνική πλατφόρμα αναζήτησης Findbar επέλεξε η Cosmote για τη βελτίωση της λειτουργίας αναζήτησης στο ηλεκτρονικό hub του ομίλου.

Στόχος της συνεργασίας είναι η σημαντική αναβάθμιση της εμπειρίας αναζήτησης στο cosmote.gr, προσφέροντας στο χρήστη υψηλή ταχύτητα, ευκολία και προηγμένες δυνατότητες αναζήτησης, όπως φωνητική αναγνώριση, αναγνώριση greeklish και αυτόματη συμπλήρωση, μεταξύ άλλων.

 

Το on-site search, παρότι παρέμενε στο παρασκήνιο κατά τα πρώιμα χρόνια του ηλεκτρονικού επιχειρείν, αποκτά πλέον εξέχουσα θέση και εξελίσσεται σε σημαντικό εργαλείο κατά την αναζήτηση σημείων υπεροχής στη σύγχρονη ψηφιακή πραγματικότητα. Όλο και περισσότερα μεγάλα brands απομακρύνονται σταδιακά από την κλασσική πλοήγηση μέσω κατηγοριών, επενδύοντας στη νέα μορφή πλοήγησης με επίκεντρο την αναζήτηση, πάντα με στόχο τη διευκόλυνση των χρηστών να εντοπίσουν το περιεχόμενο που αναζητούν ακολουθώντας το πιο σύντομο μονοπάτι.

Το Findbar, προϊόν της εταιρείας Bare Mental, είναι ένα platform-agnostic SaaS (λογισμικό ως υπηρεσία) που δίνει τη δυνατότητα σε κάθε ιστότοπο, είτε πρόκειται για ηλεκτρονικό κατάστημα είτε για ενημερωτικό/μη κερδοσκοπικό ιστότοπο, να αξιοποιήσει με γρήγορο και οικονομικό τρόπο τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες και πρακτικές που σχετίζονται με την αναζήτηση, προσφέροντας ταυτόχρονα μια σειρά από εύχρηστα εργαλεία marketing/merchandising.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Google search CTR: Mηδενικά κλικ στο 25,6% των desktop και στο 17,3% των κινητών

Σε πρόσφατη έρευνά της, η Semrush διαπίστωσε ότι οι αναζητήσεις στη Google με μηδέν κλικ δεν είναι ακριβώς αυτό που νόμιζαν οι επαγγελματίες SEO τα τελευταία χρόνια.

Ένα άλλο ενδιαφέρον εύρημα της έρευνας (αν και δεν αποτελεί μεγάλη έκπληξη) είναι ότι οι χρήστες δεν ξόδεψαν πολύ χρόνο στην ανάλυση των αποτελεσμάτων της αναζήτησής τους - και οι περισσότεροι αποφασίζουν σε τί να κάνουν κλικ μέσα σε 15 δευτερόλεπτα.

Γιατί λοιπόν υπάρχουν μηδενικά κλικ; Δεν υπάρχει μία απάντηση σε αυτή την ερώτηση! Γνωρίζουμε ότι οι καταναλωτές θέλουν απαντήσεις στις αναζητήσεις τους (και συνήθως, τις θέλουν όσο γίνεται πιο γρήγορα!) ενώ η Google παρέχει πλέον τις περισσότερες από αυτές τις απαντήσεις με τη μορφή διαφόρων λειτουργιών αναζήτησης (π.χ. ώρα, καιρός, ώρες προβολής ταινιών κ.λπ.).

Η έρευνα διεξήχθη από τη Semrush τον Μάιο, σε ανώνυμο δείγμα 20.000 χρηστών επιτραπέζιων υπολογιστών και κινητών συσκευών στις ΗΠΑ. Αναλύθηκαν συνολικά 609.809 ερωτήματα αναζητήσεων (308.978 από desktop συστήματα και 146.390 από φορητές συσκευές).

Η ανάλυση των CTR σε αναζητήσεις στη Google από desktop συστήματα, σύμφωνα με την έρευνα της Semrush.

 

Η εταιρεία SparkToro είχε πραγματοποιήσει δύο ανάλογες έρευνες, το 2019 και το 2020. Σε αυτή του 2019, σύμφωνα με την εταιρεία, το 49% των αναζητήσεων στη Google είχε μηδενικά κλικ και σε αυτή του 2020, το ποσοστό ήταν 65%!

Από το 2019, έχει γίνει πολύς θόρυβος για το πώς η Google "κλέβει" τα κλικ για τον εαυτό της. Από την άλλη, ο Danny Sullivan, εκπρόσωπος της Google, είχε επισημάνει το 2021 ότι η Google στέλνει περισσότερη επισκεψιμότητα σε ιστότοπους κάθε χρόνο και είχε αναφέρει μια σειρά από λόγους για τους οποίους ορισμένες αναζητήσεις δεν καταλήγουν σε κλικ προς ένα website.

Δύο πράγματα μπορεί να ισχύουν παράλληλα, όπως αναφέρει το searchengineland. Η Google μπορεί να στέλνει περισσότερη επισκεψιμότητα σε websites, αλλά και να μειώνει τον αριθμό των αναζητήσεων που θα οδηγούσαν σε ιστότοπους, εάν δεν είχε διαθέσει τις δικές της υπηρεσίες και λειτουργίες αναζήτησης, οι οποίες ανταγωνίζονται άμεσα τα αποτελέσματα στην οργανική αναζήτηση.

Σύμφωνα με την άποψη πολλών εξειδικευμένων επαγγελματιών στο SEO, η έρευνα της Semrush είναι αρκετά κοντά στην πραγματικότητα, σε σχέση με τις προηγούμενες, οι οποίες ήταν το λιγότερο ανεπαρκείς και άστοχες.

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα ευρήματα της έρευνας της Semrush εδώ: www.semrush.com/blog/zero-clicks-study/

 

Εικόνα: Solen Feyissa, Unsplash
  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πως θα βελτιστοποιήσετε τη στρατηγική σας στο TikTok για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας

Τα τελευταία δύο χρόνια, το TikTok έχει μετατραπεί από μια εφαρμογή όπου κυρίως έφηβοι δημοσιεύουν τις χορευτικές τους δεξιότητες, σε έναν γίγαντα κοινωνικής δικτύωσης, που ανταγωνίζεται το Facebook και το Instagram. Και καθώς η πλατφόρμα μεγαλώνει, αυξάνεται και η ευκαιρία για τους ενδιαφερόμενους να διαφημίζονται και να πωλούν σε αυτήν.

Για το 2022, το Insider Intelligence προβλέπει ότι οι πωλήσεις κοινωνικού εμπορίου στις ΗΠΑ θα φτάσουν τα 53,1 δισ. δολάρια. Όσον αφορά στο TikTok, οι πωλήσεις μέσω της πλατφόρμας θα αυξηθούν πάνω από 72% και θα φτάσουν στα 23,7 εκατομμύρια δολάρια.
 

Θέλετε να επωφεληθείτε από την τεράστια άνοδο του TikTok; Δείτε παρακάτω μερικές συμβουλές που μοιράστηκαν οι ειδικοί, στο πλαίσιο της εκδήλωσης Advertising Week New York για να βοηθήσουν τους marketeers να αξιοποιήσουν στο έπακρο την πλατφόρμα.

 

Μία μοναδική στρατηγική

Μπορεί να ακούγεται προφανές, αλλά ό,τι λειτουργεί σε μια άλλη πλατφόρμα μπορεί να μη λειτουργεί στο TikTok.

Μιλώντας για την είσοδο της Uber στο TikTok, η Alyssa Wagner, παγκόσμια επικεφαλής paid social media στην εταιρεία, σημείωσε ότι δε μπορούν να εφαρμοστούν οι βέλτιστες πρακτικές από τα δίκτυα της Meta, ή από οποιοδήποτε άλλο κανάλι. Πρέπει να υπάρχει μια στρατηγική ειδικά για το TikTok.

 

Δημιουργική προσέγγιση

Το TikTok έχει να κάνει με τη δημιουργικότητα, επομένως, για να παραμείνετε επίκαιροι, αντλήστε δημιουργικότητα από διάφορες πηγές.

Η Uber συνεργάζεται με εταιρείες, δημιουργούς TikTok, ακόμη και με το ίδιο το TikTok για να αναπτύξει δημιουργικά για την πλατφόρμα. Στη συνέχεια, η εσωτερική της ομάδα δημιουργικής βελτιστοποίησης χειρίζεται, δοκιμάζει και αναλύει τα πάντα.

 

Αποτελέσματα και μετρήσεις

Φέτος, το TikTok παρουσίασε μια σειρά εργαλείων για να βοηθήσει τους διαφημιστές να μετρήσουν τις καμπάνιες τους στην πλατφόρμα.

Όπως δήλωσε ο Sheraz Amin, επικεφαλής στρατηγικής προϊόντων και επιχειρήσεων Βόρειας Αμερικής στο TikTok, ό,τι γίνεται στην πλατφόρμα θα πρέπει να καταλήγει σε μετρήσεις και αποτελέσματα.

Όσον αφορά στο 2023 και μετά, στο επίκεντρο θα είναι το "testing and learning" και είναι σαφές ότι υπάρχει χώρος για όλους να αναπτυχθούν.

Η Wagner είναι ενθουσιασμένη που αξιοποιεί τις γνώσεις της περασμένης χρονιάς και τις εφαρμόζει, αλλά αναγνωρίζει ότι στον ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο των κοινωνικών δικτύων, είναι σημαντικό να υπάρχει ευελιξία.

Ο Amin ελπίζει ότι θα χρησιμοποιήσει τα εργαλεία που διέθεσε φέτος το TikTok για να δημιουργήσει μια βάση και στη συνέχεια να προχωρήσει σε βελτιώσεις. Ενθάρρυνε επίσης τους συνεργάτες της πλατφόρμας να συμμετάσχουν σε διάλογο. "Αν δεν κατανοούμε τις ανάγκες σας, δεν μπορούμε να τις εξυπηρετήσουμε. Όλα όσα βλέπετε από εμάς αφορούν τη βελτίωση, ή την αντιμετώπιση προκλήσεων", δήλωσε.

 

Πηγή: insiderintelligence

Εικόνα: Collabstr, Unsplash
  

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το Project Agora επανασχεδιάζει πλήρως τα κοινά στόχευσης με επίκεντρο το contextual

Το Project Agora επανασχεδίασε πρόσφατα τα κοινά στόχευσης που προσφέρει στους διαφημιζόμενους, ακολουθώντας μια σειρά από αναβαθμίσεις στις contextual δυνατότητες που είχαν προηγηθεί νωρίτερα μέσα στη χρονιά.

Το νέο offering χρησιμοποιεί την best-in-class contextual τεχνολογία της Oracle Grapeshot και περιλαμβάνει 20 pre-defined segments. Τα segments αυτά καλύπτουν μια ευρεία γκάμα θεματολογίας, κατάλληλη να εξυπηρετήσει τις ανάγκες κάθε brand, όπως για παράδειγμα αυτοκίνητο, εκπαίδευση, business, μόδα, τεχνολογία, υγιεινή ζωή κ.ά. Παράλληλα, υπάρχει και η δυνατότητα για δημιουργία custom κοινών με keywords.

Τα νέα κοινά δίνουν στα brands τη δυνατότητα να στοχεύουν τους χρήστες όχι πια με δημογραφικά χαρακτηριστικά και το ιστορικό περιήγησης, αλλά το είδος του περιεχομένου που καταναλώνουν τη δεδομένη στιγμή. Αυτό εξασφαλίζει ότι οι διαφημίσεις τους εμφανίζονται πάντα σε κοινό που έχει πραγματικό ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, τη συγκεκριμένη στιγμή.

Παράλληλα “ξεκλειδώνει” κοινά στα οποία δεν θα μπορούσαν να φτάσουν χρησιμοποιώντας τις παραδοσιακές μεθόδους στόχευσης, ή μόνο καμπάνιες στα social media.

Το νέο targeting offering είναι future-proof, καθώς, όπως είναι γνωστό, στο προσεχές μέλλον δεν θα υπάρχει πια η δυνατότητα στόχευσης με βάση τα cookies και σέβεται απόλυτα την ιδιωτικότητα των χρηστών.

Συνδυάζοντας τα νέα κοινά στόχευσης με unique ad formats, τα brands μπορούν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις δυνατότητες του Project Agora φτάνοντας στα σωστά κοινά με engaging τρόπους.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
Γιατί θα πρέπει να αποφεύγετε τις φθηνές υπηρεσίες SEO

Η βελτιστοποίηση του web site σας για τις μηχανές αναζήτησης είναι μία επένδυση και έτσι πρέπει να την αντιμετωπίζετε, έχοντας, φυσικά και τις ανάλογες προσδοκίες απόδοσης αυτής της επένδυσης.

Το SEO είναι μια μακροπρόθεσμη διαδικασία και απαιτεί πειθαρχία και συνέπεια. Απαιτεί στρατηγικό σχεδιασμό και βήμα προς βήμα εφαρμογή τής στρατηγικής σε τεχνικό επίπεδο, on-page και off-page.



Κάθε web site έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες, είτε πρόκειται για "απλές" εταιρικές σελίδες, ιδιαίτερα δε, εάν πρόκειται για e-shops. Οι στόχοι, οι μετατροπές, τα σημεία εκκίνησης, είναι μερικοί από τους παράγοντες που καθορίζουν πόσο εύκολο ή δύσκολο θα είναι να επιτευχθούν οι στόχοι SEO που θα τεθούν.

Μια σημαντική μεταβλητή στο ROI του SEO, είναι το ίδιο το ποσό της επένδυσης! Εάν μπορείτε να έχετε την υπηρεσία από κάποιον συνεργάτη στην ομάδα σας, τότε μάλλον έχετε σχετικά χαμηλό κόστος. Εάν συνεργάζεστε με κάποιον εξωτερικό σύμβουλο ή digital agency, τότε γνωρίζετε πως το κόστος ποικίλει και μπορεί να φαίνεται υψηλό. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να έχετε κατα νου πως η χρήση φθηνών επιλογών μπορεί να είναι επικίνδυνη!

Το τί είναι "φθηνό" βεβαίως είναι σχετικό, αλλά ας δούμε μερικούς σημαντικούς κινδύνους που εμπεριέχει μία φθηνή υπηρεσία SEO, η οποία μπορεί να αποδειχτεί το λιγότερο ανεπαρκής.

Απουσία στρατηγικής και σχεδίου



Με τις βραχυπρόθεσμες τακτικές και τις πιο μακροπρόθεσμες προσδοκίες όσον αφορά στην απόδοση της επένδυσης (ROI), είναι σημαντικό να υπάρχει ένας οδικός χάρτης για το SEO. Πιθανότατα το πλάνο θα αλλάξει, με βάση την ανάγκη για πρόσθετο περιεχόμενο, βελτιστοποίησης και τις αλλαγές που θα προκύψουν στους αλγόριθμους των μηχανών αναζήτησης.

Ωστόσο, όταν κάνετε εκπτώσεις και συμβιβασμούς στα κόστη ή και στον χρόνο που πραγματικά απαιτείται για SEO, κινδυνεύετε να μην προσαρμόζεστε όπως πρέπει όταν χρειαστεί να αφιερώσετε αρκετό χρόνο στην έρευνα, την στρατηγική και τον σχεδιασμό των τακτικών.

Ανακολουθία στόχων 

Μία κακή πρακτική, είναι οι αναφορές SEO να περιλαμβάνουν μόνο θέσεις κατάταξης, κατάταξη λέξεων-κλειδιών και κλικ. Τα αποτελέσματα και οι δείκτες SEO μπορεί να φαίνονται εξαιρετικά, όμως ο πελάτης είναι ευχαριστημένος; Υπήρξαν ουσιαστικά αποτελέσματα προς την επιχείρηση; Απέκτησε νέους πελάτες;

Μία φθηνή υπηρεσία SEO εμπεριέχει τον κίνδυνο να λαμβάνετε τυπικά στατιστικά, που δεν εστίαζουν σε ζητήματα που αφορούν στο core business σας - και δε βοηθούν για να επιτευχθούν οι στόχοι της επιχείρησης.

Έλλειψη διαφάνειας και επικοινωνίας

Εάν αγοράζετε υπηρεσίες SEO σε... τιμή προσφοράς, με "49 ευρώ" το μήνα, τότε πρέπει να αναλογιστείτε τί είναι αυτό που επιτρέπει σε αυτήν την εταιρεία να χρεώνει τόσο χαμηλά την υπηρεσία. Υπάρχει ενημέρωση και διαφάνεια ως προς τους συνεργάτες και την στρατηγική, ή πρόκειται για μια απρόσωπη και απροσδιόριστη σχέση στην οποία απλώς σπαταλάτε χρόνο και χρήμα;

Έχετε απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματα;

- Ποιος διαχειρίζεται τον λογαριασμό σας;
- Ποια είναι η στρατηγική;
- Τί θα μετρηθεί και θα αξιολογηθεί;
- Πώς και πότε λαμβάνετε αναφορές;

Φυσικά, είναι σημαντική η τακτική επικοινωνία μεταξύ του υπευθύνου που έχει αναλάβει το SEO και των υπευθύνων της επιχείρησης. Το SEO απαιτεί στενή συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους.

 

Ριψοκίνδυνες τακτικές



Για να κρατήσουν το κόστος χαμηλά, όσοι προσφέρουν φθηνές υπηρεσίες SEO συχνά εφαρμόζουν τακτικές που τελικά μπορεί να βλάψουν το web site και κατ' επέκταση την εταιρεία σας. Αυτές οι τακτικές μπορεί να περιλαμβάνουν αγορά συνδέσμων από υπηρεσίες τρίτων, δημιουργία περιεχομένου σε μεγάλη κλίμακα, αλλά χαμηλής ποιότητας κ.λπ.

Μπορεί να είναι επιλογή σας να ακολουθήσετε ένα τέτοιο πλάνο, αλλά θα πρέπει να γνωρίζετε ότι ο κίνδυνος υπάρχει.



Μία τακτική για όλους



Ακόμα κι αν βλέπετε κάποια θετικά βήματα από έναν φθηνό συνεργάτη SEO, οι πιθανότητες είναι ότι δε θα κυλήσουν όλα όπως θε έπρεπε. Το πιο πιθανό, είναι ότι η στρατηγική δεν έχει βάθος και το project προχωρά σύμφωνα με μία check list τυπικών εργασιών...



Το SEO είναι πολύ περισσότερο από μια λίστα τυπικών εργασιών που εφαρμόζονται σε όλες τις περιπτώσεις. Για να επιτύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα, θα πρέπει να συνεργαστείτε με κάποιον, ο οποίος μπορεί μεν να είναι μεγαλύτερη επένδυση, αλλά θα σας παρέχει μια προσαρμοσμένη προσέγγιση και λύση για εσάς, με βάση τις ιδιαίτερες ανάγκες της επιχείρησής σας.

Αρνητικό ROI

Ο πιο σημαντικός και μεγαλύτερος κίνδυνος μίας φθηνής υπηρεσίας SEO είναι το αρνητικό ROI. Μπορεί να μην έχετε πολλά χρήματα για να επενδύσετε σε αυτή την υπηρεσία και να θέλετε να δοκιμάσετε μία πολύ προσιτή λύση. Σε μια τέτοια περίπτωση, το ένα ζήτημα είναι το ότι μπορεί να χάσετε κάποια χρήματα χωρίς να έχετε αποτέλεσμα. Το σημαντικότερο ζήτημα όμως, είναι το εάν μία κακή υπηρεσία πιθανώς τελικά βλάψει την εταιρεία σας - κάτι που έχει κρυφά κόστη και επιπλέον απώλεια κεφαλαίων.

Στην περιπτωση αυτή, θα πρέπει να αναιρέσετε πιθανές επιβλαβείς πρακτικές που μπορεί να σας οδήγησαν σε κυρώσεις από τις μηχανές αναζήτησης και να προσπαθήσετε να ανακτήσετε τον χαμένο χρόνο, ξοδεύοντας επιπλέον χρήματα, για να επαναφέρετε το web site σας τουλάχιστον στην κατάσταση που βρισκόταν.

Το ακριβότερο δεν είναι πάντα καλύτερο, αξιωματικά. Όμως, θα πρέπει να είστε επιφυλακτικοί με τις "σούπερ προσφορές" τις "τιμές γνωριμίας" και τις "value for money" προτάσεις. 

Κάντε την έρευνά σας, αναζητήστε πληροφορίες, βρείτε case studies και αναφορές. Μιλήστε με τους υποψήφιους συνεργάτες από τους οποίους θα πάρετε προσφορές και ζητήστε τους να γίνουν αναλυτικοί στο τί και πώς θα διαχειριστούν το project σας. Έχοντας αυτό το άρθρο σαν ένα συνοπτικό, συμβουλευτικό οδηγό, θα βοηθηθείτε για να βρείτε τον κατάλληλο συνεργάτη, στο σωστό κόστος!

 

Πηγή: searchengineland

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search