Οι ενήλικες στις ΗΠΑ θα περνούν περισσότερες από 7,5 ώρες την ημέρα σε συνδεδεμένες συσκευές φέτος, χρόνος που είναι αυξημένος κατά μία ώρα σε σχέση με το 2020, σύμφωνα με την καταγραφή και ανάλυση του Insider Intelligence.
Δείτε τι πρέπει να γνωρίζουν οι διαφημιζόμενοι σχετικά με το χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες σε κινητές συσκευές και συνδεδεμένες τηλεοράσεις (CTV). Αθροιστικά, αυτός ο χρόνος αντιστοιχεί σε πάνω από τα τρία τέταρτα του συνολικού χρόνου που θα ξοδεύουν online φέτος οι ενήλικες στις ΗΠΑ και δείχνει την τάση που υπάρχει και στη δική μας ήπειρο.
1. Περισσότερος χρόνος στη CTV, περισσότερες ευκαιρίες διαφήμισης
Φέτος, οι Αμερικανοί καταναλωτές θα περνούν κατά μέσο όρο 1 ώρα και 55 λεπτά την ημέρα μπροστά σε μια CTV, χρόνος που αναμένεται να φτάσει τις 2 ώρες και 11 λεπτά έως το 2025.
Οι υπηρεσίες ροής χωρίς διαφημίσεις έχουν ήδη λανσάρει και περιεχόμενο με διαφημίσεις, εκμεταλλευόμενοι την αύξηση του χρόνου που αφιερώνεται από τους χρήστες στις τηλεοράσεις και βελτιώνοντας τις διαθέσιμες επιλογές στους διαφημιστές.
"Ακόμη και το TikTok προσπαθεί να μπει στη CTV", είπε ο Yoram Wurmser, αναλυτής τού Insider Intelligence. "Υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες για διαφημίσεις στο CTV. Νομίζω ότι αυτό είναι κάτι στο οποίο πρέπει να επικεντρωθούν όλοι οι διαφημιστές".
2. Η χρήση κινητών συσκευών χωρίζεται σε ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων
Το κινητό εξακολουθεί να αντιπροσωπεύει την πλειονότητα του χρόνου που αφιερώνουν οι καταναλωτές στις ΗΠΑ σε συνδεδεμένες συσκευές, αν και το μερίδιό του συρρικνώνεται ελαφρώς, καθώς οι CTV και τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα κερδίζουν χρόνο.
Ο χρόνος που δαπανάται με κινητές συσκευές έχει αυξηθεί σημαντικά, από λίγο περισσότερες από 3 ώρες την ημέρα που ήταν το 2019, σε 3:50 το 2023. Μέχρι το 2025, αυτός ο αριθμός θα αγγίξει τις 4 ώρες.
Ωστόσο, σε αντίθεση με τη CTV ή τα παιχνίδια, που έχουν πολύ συγκεκριμένες χρήσεις, "το smartphone μοιάζει με τον ελβετικό σουγιά των συνδεδεμένων συσκευών. Τα κάνει όλα", είπε ο Wurmser.
Η δημοφιλέστερη χρήση στα κινητά είναι το βίντεο, το οποίο αντιπροσωπεύει το 33% του χρόνου που αφιερώνεται σε κινητές συσκευές, ακολουθούμενο από τον ψηφιακό ήχο (18%), τα κοινωνικά δίκτυα (13%), τα παιχνίδια (11%) και τα μηνύματα (10%).
3. Ο ψηφιακός ήχος μπορεί να είναι το "next big thing"
Καθώς τα σπίτια γίνονται πιο συνδεδεμένα, οι καταναλωτές μπορεί να καταλήξουν να περνούν περισσότερο χρόνο με ψηφιακό ήχο (μουσική, podcast) μέσω CTV, είπε ο Wurmser, ανοίγοντας πρόσθετες ευκαιρίες διαφήμισης για τις εταιρείες.
Τα νέα συνδεδεμένα συστήματα αυτοκινήτου θα μπορούσαν επίσης να ενισχύσουν τη χρήση ψηφιακού ήχου.
"Υπάρχει ήδη πολύ περιεχόμενο infotainment για τους επιβάτες των αυτοκινήτων", είπε ο Wurmser. "Όμως, καθώς τα αυτοκίνητα γίνονται πιο αυτόνομα, θα δούμε επιπλέον περιεχόμενο να εξαπλώνεται σε όλα τα καθίσματα του αυτοκινήτου, για όλους τους επιβάτες".
Πηγή: insiderintelligence
Η εικόνα δημιουργήθηκε με χρήση πλατφόρμας Τεχνητής Νοημοσύνης