Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί έναν από τους πιο κερδοφόρους στόχους για τις οργανωμένες ομάδες ransomware. Η πρόσφατη έκθεση της Sophos, «State of Ransomware in Retail 2025», που περιλαμβάνει στοιχεία από εταιρείες παγκοσμίως, αναδεικνύει μια επικίνδυνη πραγματικότητα: ενώ οι κυβερνοεπιθέσεις γίνονται πιο ακριβείς και εξελιγμένες, ο κλάδος του λιανικού εμπορίου δείχνει σημάδια «Κυβερνο-Αυτοπεποίθησης» και εφησυχασμού (Cyber-Complacency).
Οι online retailers διαχειρίζονται τεράστιους όγκους ευαίσθητων δεδομένων (στοιχεία πιστωτικών καρτών, προσωπικές πληροφορίες πελατών), καθιστώντας τους ιδανικούς στόχους για υψηλές απαιτήσεις λύτρων, μετά από κυβερνοεπιθέσεις.
Περισσότερα: Το ransomware κοστίζει πολύ ακριβά στους λιανεμπόρους!
Η ENTERSOFTONE IMPACT, κορυφαίος πάροχος ηλεκτρονικής τιμολόγησης, ανακοινώνει τη στρατηγική της συνεργασία με τη MainSys, εταιρεία ανάπτυξης καινοτόμων λύσεων λογισμικού. Οι δύο εταιρείες ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια συνεργασία που φέρνει την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης EINVOICING στο ERP της MainSys, διασφαλίζοντας στους πελάτες της κορυφαία ποιότητα υπηρεσιών και πλήρη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις της ΑΑΔΕ.
Η συνεργασία αυτή προκύπτει σε μια κρίσιμη συγκυρία ενόψει της υποχρεωτικής εφαρμογής της ηλεκτρονικής τιμολόγησης μεταξύ επιχειρήσεων (B2B) από τις 2 Φεβρουαρίου 2026 αλλά και της Β’ Φάσης του Δελτίου Αποστολής από 1η Μαΐου.
Περισσότερα: Η ENTERSOFTONE IMPACT σύναψε στρατηγική συνεργασία με τη MainSys
H INTELIQUA, μέλος του Ομίλου Entersoft – SOFTONE, ανακοινώνει τη στρατηγική της συνεργασία με τον Όμιλο Φάις για την ανάπτυξη ενός πρωτοποριακού loyalty προγράμματος, το οποίο θα επαναπροσδιορίσει την έννοια της επιβράβευσης στην ελληνική αγορά της λιανικής, σε πολυποίκιλους τομείς όπως η μόδα, η άθληση, η ομορφιά και το lifestyle γενικότερα.
Περισσότερα: Η INTELIQUA αναπτύσσει πρόγραμμα επιβράβευσης για τον Όμιλο Φάις
Η Κωτσόβολος, πρωτοπορώντας στον χώρο του ελληνικού retail, παρουσιάζει την πρώτη Brand Lift έρευνα στην Ελλάδα που αφορά αποκλειστικά τα Retail Media, επιβεβαιώνοντας τον ηγετικό ρόλο της στην αξιοποίηση του φυσικού καταστήματος ως σύγχρονου, μετρήσιμου διαφημιστικού καναλιού για κάθε brand.
Περισσότερα: Κωτσόβολος Retail Media: Το instore γίνεται μετρήσιμο και αποδοτικό
Το Google Doppl αποτελεί μια πρωτοποριακή εφαρμογή που φέρνει την τεχνητή νοημοσύνη στο ηλεκτρονικό εμπόριο, εστιάζοντας κυρίως στη δυνατότητα εικονικής δοκιμής ρούχων. Αναπτύχθηκε από την Google Labs και είναι διαθέσιμη για iOS και Android.
Περισσότερα: Google Doppl: Εφαρμογή εικονικής δοκιμής ρούχων με Τεχνητή Νοημοσύνη
Τα Shelfitag από την EVRESIS Α.Ε. είναι μια ολοκληρωμένη λύση ηλεκτρονικών ετικετών (ESL – Electronic Shelf Labels με οθόνη e-Paper), που φέρνει μια νέα εποχή στην ακρίβεια, την αποδοτικότητα και τη βιωσιμότητα της τιμολόγησης στα ράφια.
Περισσότερα: Shelfitag: Επαναστατική διαχείριση τιμών με ηλεκτρονικές ετικέτες
Η Google απέκτησε το 4% της νοτιοκορεατικής εταιρείας οπτικών Gentle Monster, σε μια συμφωνία που ανέρχεται περίπου στα 107 εκατομμύρια ευρώ. Οι δύο εταιρείες στοχεύουν να κατακτήσουν από κοινού τη ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά των έξυπνων γυαλιών.
Περισσότερα: Η Google επενδύει στη Gentle Monster για κομψά wearables
Η Mobile Technology ανακοίνωσε τη βράβευσή της ως Partner of the Year Greece, Turkey & MAGGIC για το 2025 από τη Zebra Technologies, στο πλαίσιο του ετήσιου South RPS - Regional Partner Summit.
Πρόκειται για μία ακόμη σημαντική διάκριση, καθώς η Mobile Technology έχει τιμηθεί και στο παρελθόν με τον ίδιο τίτλο, επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική συνέπεια και τη βαθιά αφοσίωση που τη συνδέουν με τη Zebra Technologies.
Περισσότερα: Η Mobile Technology βραβεύετηκε ξανά ως 'Partner of the Year' από τη Zebra Technologies
Η Entersoft-SOFTONE ανακοινώνει την έναρξη διάθεσης της νέας πρωτοποριακής λύσης εμπορικής και οικονομικής διαχείρισης SOFTONE WEB ERP.
Ενσωματώνοντας την ισχυρή τεχνογνωσία, πρωτοποριακές δυνατότητες AI, καθώς και την εμπειρία λειτουργίας δεκάδων χιλιάδων ERP εγκαταστάσεων στο Cloud, η native web λύση του κορυφαίου παρόχου επαναπροσδιορίζει τη λειτουργία των επιχειρήσεων της αγοράς, καθιστώντας την απολύτως εφικτή από οπουδήποτε, χωρίς κανέναν περιορισμό απλά και μόνο με τη χρήση ενός web browser.
Περισσότερα: SOFTONE WEB ERP: Το πρώτο ERP της ελληνικής αγοράς για αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις
Μία πρωτοποριακή λύση που υποστηρίζει την εύκολη, γρήγορη και αξιόπιστη διαχείριση του Ψηφιακού Πελατολογίου οποιασδήποτε επιχείρησης, ανεξαρτήτως τύπου, μεγέθους, αλλά και συστημάτων μηχανογράφησης ή/και τιμολόγησης που αυτή χρησιμοποιεί, παρουσίασε η Entersoft-SOFTONE.
Η νέα cloud λύση ECUSTOMERS ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες συμμόρφωσης των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών με τη νέα νομοθεσία της ΑΑΔΕ για την ψηφιακή καταγραφή των πελατών τους, η οποία σε πρώτη φάση καθίσταται υποχρεωτική για τον κλάδο των οχημάτων (συνεργεία, χώροι στάθμευσης, πλυντήρια, εταιρείες ενοικίασης κ.α.) ενώ στη συνέχεια πρόκειται να επεκταθεί σε περισσότερους, αρχής γενομένης από αυτόν της διεξαγωγής εκδηλώσεων (όπως catering, χώροι εκδηλώσεων κ.λπ.).
Περισσότερα: ECUSTOMERS: Ολοκληρωμένη διαχείριση Ψηφιακού Πελατολογίου από την Entersoft-SOFTONE
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα Retail Tech
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77









