
H INTELIQUA, μέλος του Ομίλου Entersoft – SOFTONE, ανακοινώνει τη στρατηγική της συνεργασία με τον Όμιλο Φάις για την ανάπτυξη ενός πρωτοποριακού loyalty προγράμματος, το οποίο θα επαναπροσδιορίσει την έννοια της επιβράβευσης στην ελληνική αγορά της λιανικής, σε πολυποίκιλους τομείς όπως η μόδα, η άθληση, η ομορφιά και το lifestyle γενικότερα.
Ο Όμιλος Φάις – με 45 χρόνια εμπειρίας, με παρουσία σε έξι χώρες της ΝΑ & Κεντρικής Ευρώπης και με ένα χαρτοφυλάκιο 100 διεθνών brands (συμπεριλαμβανομένων των FERRAGAMO, HOGAN, TOD’S, MICHAEL KORS, TECHNOGYM, HARLEY DAVIDSON, KIKO MILANO, UNDER ARMOUR, PUMA, WILSON, UGG, DKNY, LEVI'S καθώς και των ιστορικών multibrand καταστημάτων KALOGIROU και HARALAS)-, συνεχίζει να επενδύει στρατηγικά στην καινοτομία και στην εμπειρία του πελάτη.
Το νέο πρόγραμμα, που αναμένεται να λανσαριστεί στα τέλη του 2025, θα συγκεντρώνει όλα τα σήματα του Ομίλου Φάις σε ένα ενιαίο, πλήρως ψηφιακό οικοσύστημα επιβράβευσης.
Μέσα από προσωποποιημένες προσφορές και omnichannel ενεργοποίηση, οι καταναλωτές θα απολαμβάνουν προνόμια σε ένα σύνολο από ισχυρά brands που αναβαθμίζουν τη συνολική αγοραστική τους εμπειρία.
Η συνεργασία αυτή ενισχύει τη θέση της INTELIQUA ως ηγέτιδας δύναμης στο χώρο των loyalty & customer experience τεχνολογιών, ενώ ταυτόχρονα σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τον τρόπο με τον οποίο οι σύγχρονοι retailers επιβραβεύουν τη σχέση με τον καταναλωτή.