Χωρίς τη θέσπιση ίσων κανόνων για όλους και την άμεση αντίδραση της Ε.Ε, η κοινή ευρωπαϊκή αγορά, το ευρωπαϊκό και το ελληνικό Εμπόριο και η ασφάλεια των καταναλωτών γίνονται βορά στις μεγάλες ασιατικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, τόνισαν ο Πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Σταύρος Καφούνης και η Γενική Διευθύντρια της EuroCommerce κυρία Christel Delberghe κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου που διοργάνωσε η Συνομοσπονδία την Τετάρτη 18 Ιουνίου.
Περισσότερα: ΕΣΕΕ: Οι αγορές των Ελλήνων από Temu και Shein ξεπέρασαν το μισό δισ. ευρώ το 2024
Η AliExpress λανσάρισε το Local+, μια λύση εκπλήρωσης παραγγελιών (fulfillment) που επιτρέπει στους εμπόρους να αναθέτουν στην πλατφόρμα την αποστολή των προϊόντων τους. Η AliExpress έχει αποκτήσει ήδη αρκετές αποθήκες στην Ευρώπη, με αποτέλεσμα οι αποστολές των προϊόντων προς τους πελάτες να είναι ταχύτερες.
Με την έναρξη των υπηρεσιών fulfillment, η AliExpress ακολουθεί τα βήματα ανταγωνιστών όπως η Shein, η Temu και η Amazon. Ειδικά η Temu τον περασμένο Δεκέμβριο άρχισε να χρησιμοποιεί τοπικές αποθήκες στις οποίες αποθηκεύονται προϊόντα από Κινέζους και Ευρωπαίους πωλητές, μειώνοντας σημαντικά τους χρόνους παράδοσης.
Περισσότερα: Η AliExpress λανσάρει στην Ευρώπη υπηρεσίες διαχείρισης παραγγελιών
Ο κλάδος του "Home, Decor & Garden" στο ελληνικό eCommerce εισέρχεται σε μια ώριμη φάση, με αυξανόμενες απαιτήσεις από τους καταναλωτές και ταχύτερη υιοθέτηση τεχνολογικών εργαλείων.
Η Lighthouse, με 25 χρόνια εμπειρίας στο digital commerce, ανέλυσε τάσεις, συμπεριφορές και στοιχεία από την εγχώρια και ευρωπαϊκή αγορά, καθώς και τα εσωτερικά δεδομένα των projects που διαχειρίζεται.
Περισσότερα: Δείτε την ανάλυση της αγοράς Home, Decor & Garden, από τη Lighthouse
Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, παρουσιάζει για πρώτη φορά στοιχεία για τις online αγορές βιβλίων την περίοδο 2022–2024 – και τα ευρήματα έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Σχεδόν μία στις δύο πωλήσεις (46%) πραγματοποιείται πλέον από μικρά βιβλιοπωλεία, τα οποία κατέγραψαν εντυπωσιακή αύξηση 100% μέσα σε τρία χρόνια, αναδεικνύοντάς τα σε πρωταγωνιστές της αγοράς.
Παράλληλα, οι καταναλωτές αγοράζουν σταθερά περισσότερα βιβλία: ο μέσος όρος ανά καταναλωτή αυξήθηκε από 2,35 σε 2,5, ενώ στα Παιδικά Βιβλία, μία κατηγορία με διαχρονική δυναμική, από 4 σε 4,2. Η σχέση των Ελλήνων με το βιβλίο φαίνεται πως όχι μόνο διατηρείται, αλλά ενισχύεται σταθερά.
Περισσότερα: Skroutz: Σταθερά ανοδική η πορεία στις πωλήσεις βιβλίου
Το Findbar, η πλατφόρμα που επαναπροσδιορίζει το AI Product Discovery στο Omnichannel Commerce, παρουσιάζει το AI Visual Commerce Suite — μια καινοτομία που φέρνει την εικόνα στο επίκεντρο του user experience.
Σύμφωνα με έρευνες, 83% των χρηστών σε κλάδους όπως η μόδα, η διακόσμηση και τα αξεσουάρ βασίζουν τις αγοραστικές τους αποφάσεις σε αυτό που βλέπουν, όχι σε αυτό που πληκτρολογούν. Ωστόσο, τα παραδοσιακά text-based φίλτρα και αναζητήσεις περιορίζουν την ανακάλυψη προϊόντων και την εμπορική απόδοση του καταλόγου.
Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της ECDB (European Consumer Data Base), το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα, την προσεχή τριετία, θα αυξάνεται με μέσο ετήσιο ρυθμό 10,5%, επίδοση που τοποθετεί τη χώρας μας στην τέταρτη θέση, όσον αφορά στον ρυθμό ανάπτυξης στην Ευρώπη.
Από τα στοιχεία της ECDB προκύπτει ότι στην πρώτη θέση της ίδιας λίστας βρίσκεται η Γεωργία (με ρυθμό 15,8%), η Βουλγαρία (με 13,6%) και η Μάλτα (με 11,3%): οι τρεις αγορές αναμένεται να πετύχουν τους υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης όσον αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη.
Περισσότερα: ECDB: Η Ελλάδα στην 4η θέση ανάπτυξης στο eCommerce στην Ευρώπη
Το event της χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, το Ψηφιακό Μάρκετινγκ και τις Τεχνολογίες Λιανικής, διοργανώθηκε με μεγάλη επιτυχία, από την Πέμπτη 29 έως και το Σάββατο 31 Μαΐου, στο Ζάππειο Μέγαρο.
Η ανανεωμένη και διευρυμένη ECDM + RetailTech Expo SΕ Europe, το κορυφαίο event τεχνολογίας για όλους τους εμπόρους, έδειξε στο κοινό της πως θα είναι η επόμενη ημέρα του εμπορίου και του μάρκετινγκ!
Περισσότερα: Ήταν όλοι εκεί! Στο τεχνολογικό event του εμπορικού κόσμου
Το SHOPFLIX, η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, επεκτείνει δυναμικά την εμπειρία αγορών με τη νέα κατηγορία της Μόδας.
Με περισσότερα από 8.000 fashion brands σε ένδυση, υπόδηση και αξεσουάρ για τη γυναίκα, τον άνδρα και το παιδί, το SHOPFLIX προσφέρει πλέον μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών, για όλη την οικογένεια καλύπτοντας κάθε ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή.
Οι Υπουργοί Οικονομικών της ΕΕ συμφώνησαν σε ένα νέο, πιο ευέλικτο καθεστώς ΦΠΑ για τις εισαγωγές προϊόντων ηλεκτρονικού εμπορίου, στοχεύοντας στην απλοποίηση των διαδικασιών και στην ενίσχυση της φορολογικής συμμόρφωσης.
Η κεντρική αλλαγή αφορά τη βελτιστοποίηση της χρήσης του συστήματος Import One-Stop Shop (IOSS), που διευκολύνει τις δηλώσεις ΦΠΑ από επιχειρήσεις που πωλούν αγαθά έως 150 ευρώ προς την ΕΕ. Η χρήση του IOSS παραμένει προαιρετική, όμως όσοι δεν ενταχθούν θα επιβαρύνονται με πολλαπλές εγγραφές ΦΠΑ σε διάφορα κράτη μέλη.
Περισσότερα: Η ΕΕ απλοποιεί τις διαδικασίες για τον ΦΠΑ στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Η Base.com, μία από τις κορυφαίες ευρωπαϊκές πλατφόρμες διαχείρισης e-commerce, ανακοινώνει την είσοδό της στην ελληνική αγορά, φέρνοντας τις ισχυρές λύσεις της σε μία από τις πιο δυναμικές αγορές της Νότιας Ευρώπης. Στο τιμόνι της ελληνικής ανάπτυξης βρίσκεται η Αθηνά Πήττα, ως General Manager Greece, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη τεχνολογικών επιχειρήσεων.
Η Base.com προσφέρει ένα ολοκληρωμένο σύστημα που απλοποιεί τη διαχείριση του ηλεκτρονικού εμπορίου, ενοποιώντας marketplaces, e-shops, εταιρείες courier, λογιστικά συστήματα και εφαρμογές πελατών σε μία κεντρική πλατφόρμα. Με περισσότερα από 1.300 integrations και χιλιάδες πελάτες σε όλη την Ευρώπη, βοηθά τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται παραγγελίες, προϊόντα και κανάλια πωλήσεων με αυτοματοποίηση και ακρίβεια.
Περισσότερα: Νέα εποχή για το ελληνικό e-commerce με την άφιξη της Base.com
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77