Η Κωνσταντινούπολη πρόκειται να γίνει η καρδιά του παγκόσμιου οικοσυστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς η WORLDEF ISTANBUL 2025 θα βρεθεί στο επίκεντρο από τις 15 έως τις 17 Μαΐου 2025. Η εκδήλωση αναμένεται να συγκεντρώσει πάνω από 30.000 επισκέπτες από 80 χώρες, καθιστώντας την τη μεγαλύτερη και πιο σημαντική εκδήλωση ηλεκτρονικού εμπορίου και τεχνολογίας λιανικής τής χρονιάς.
Καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχίζει να εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς, η WORLDEF ISTANBUL 2025 λειτουργεί ως σημείο συνάντησης για τους ενδιαφερόμενους που διαμορφώνουν το μέλλον του κλάδου. Η εκδήλωση θα παρέχει μια απαράμιλλη πλατφόρμα για δικτύωση, συνεργασία και εξερεύνηση πρωτοποριακών τεχνολογιών που ορίζουν το μέλλον του ψηφιακού εμπορίου.
Περισσότερα: WORLDEF ISTANBUL 2025: H Κωνσταντινούπολη στην καρδιά τού eCommerce
Η κίνηση από την παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη (generative AI) αυξήθηκε κατακόρυφα σε ιστοσελίδες λιανικής στις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου και αυτή η τάση συνεχίστηκε το 2025, σύμφωνα με νέα δεδομένα της Adobe.
Από την 1η Νοεμβρίου έως τις 31 Δεκεμβρίου, η κίνηση από πηγές παραγωγικής AI αυξήθηκε κατά 1.300% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος (αύξηση 1.950% σε ετήσια βάση την Cyber Monday).
Περισσότερα: eCommerce: Αυξάνεται η χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης στην έρευνα και τις αγορές
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A., εξέδωσε έναν αναλυτικό οδηγό, σχετικά με τις ανακοινώσεις μείωσης τιμής στις οποίες προχωρούν οι έμποροι, ιδίως όταν προχωρούν σε προσφορές, εκπτώσεις και προωθητικές ενέργειες.
Στον Οδηγό παρουσιάζονται αναλυτικά οι αλλαγές και οι βασικές κατευθύνσεις, παρέχοντας παραδείγματα καλών πρακτικών, με σκοπό να αναδείξει νόμιμες και θεμιτές συμπεριφορές και να επιστήσει την προσοχή σε παράνομες και παραπλανητικές πρακτικές και συμπεριφορές, λαμβάνοντας υπόψη την εμπειρία από την έως τώρα εφαρμογή τής σχετικής νομοθεσίας.
Περισσότερα: GRECA: Δείτε τί αλλάζει σε εκπτώσεις και προσφορές με τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας
Το συνέδριο «The Power of e-Commerce by Skroutz» ολοκληρώθηκε με επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή από επαγγελματίες εμπόρους και brands, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του ηλεκτρονικού εμπορίου και την ανάγκη για συνεχή ενημέρωση για τις εξελίξεις του κλάδου παγκοσμίως.
Το all-day συνέδριο που διοργάνωσε το Skroutz, προσέφερε πολύτιμα δεδομένα για τις τάσεις του κλάδου και τις νέες παγκόσμιες αγορές, και παρουσίασε τα πιο καινοτόμα εργαλεία στο χώρου του e-Commerce.
Περισσότερα: The Power of e-Commerce by Skroutz: Στο επίκεντρο η τέλεια αγοραστική εμπειρία
Το πολωνικό online marketplace Allegro ανακοίνωσε ότι έφτασε τα 2,6 δισεκατομμύρια ευρώ σε πωλήσεις το 2024. Αυτή ήταν μια αύξηση 7% σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν. Ο ακαθάριστος όγκος εμπορευμάτων (GMV) της εταιρείας αυξήθηκε κατά 10%, στα 15,3 δισεκατομμύρια ευρώ.
Η Allegro ξεκίνησε το 1999 στην Πολωνία και από τότε, έχει αναπτυχθεί διεθνώς και στοχεύει στο να γίνει ένας κυρίαρχος παίκτης ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη.
Περισσότερα: Το πολωνικό markeplace Allegro είναι σε διαρκή ανάπτυξη
Εμπιστοσύνη στις online αγορές δείχνουν οι Ευρωπαίοι καταναλωτές, παρά τις επίμονες διαδικτυακές απειλές. Αυτήν την εικόνα περιγράφει ο πίνακας αποτελεσμάτων για τις καταναλωτικές συνθήκες του 2025, που δημοσίευσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αποκαλύπτοντας σημαντικά ευρήματα για την εμπιστοσύνη των πολιτών και τις προκλήσεις, που αντιμετωπίζουν στο ψηφιακό περιβάλλον.
Σύμφωνα με τα νέα στοιχεία, το 68% των Ευρωπαίων καταναλωτών αισθάνεται ασφάλεια για τα προϊόντα που αγοράζει, ενώ το 70% πιστεύει ότι τα δικαιώματά του γίνονται σεβαστά από τους εμπόρους. Αυτά τα ποσοστά καταδεικνύουν μια θετική εικόνα της καταναλωτικής αγοράς στην Ευρώπη, όπου η διαφάνεια και η προστασία των πολιτών παραμένουν προτεραιότητες.
Περισσότερα: ΕΕ: Οι Ευρωπαίοι εμπιστεύονται το eCommerce παρά τις online απειλές
Εκτόξευση των online καταναλωτικών δαπανών αναμένεται την προσεχή πενταετία. Η διαδικτυακή καταναλωτική δαπάνη αναμένεται να εκτιναχθεί στα $4,4 τρισ. το 2025, με τις ΗΠΑ να συνεισφέρουν το $1,4 τρισ., σύμφωνα με νέα έκθεση της Omdia. Μέχρι το 2029, το ποσό αυτό θα φτάσει τα $6,6 τρισ., με τις ΗΠΑ να αντιπροσωπεύουν το 30% της συνολικής κατανάλωσης, αγγίζοντας τα $2 τρισ.
Περισσότερα: Omdia: Στα $4,4 τρισ. θα φτάσει το eCommerce το 2025
Ένα ανησυχητικό κενό στην ενημέρωση των καταναλωτών από διαδικτυακούς εμπόρους μεταχειρισμένων προϊόντων αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των εθνικών Αρχών προστασίας καταναλωτών.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματά της, σχεδόν οι μισοί διαδικτυακοί πωλητές μεταχειρισμένων αγαθών δεν τηρούν τη νομοθεσία της ΕΕ και δεν παρέχουν σαφή πληροφόρηση για τα δικαιώματα των καταναλωτών, όσον αφορά την επιστροφή προϊόντων.
Περισσότερα: Το 52% των online εμπόρων μεταχειρισμένων δεν τηρεί τη νομοθεσία της ΕΕ
Το BestPrice.gr, η πρώτη και μεγαλύτερη υπηρεσία σύγκρισης τιμών στην Ελλάδα, αναγνωρίζει την αξία της πιστότητας των χρηστών του και αποφασίζει να τους ανταμείψει για την δραστηριότητά τους στην πλατφόρμα.
Για τον σκοπό αυτό, δημιουργεί το νέο BestPrice Credits Club, ένα ξεχωριστό πρόγραμμα επιβράβευσης για τους πιο πιστούς του χρήστες.
Περισσότερα: BestPrice Credits Club: Το πρόγραμμα επιβράβευσης του BestPrice.gr
Η Amazon φέρεται να ετοιμάζει το λανσάρισμα του "Haul" στην Ευρώπη, μιας ενότητας αγορών την οποία σχεδίασε για να ανταγωνιστεί με τις online πλατφόρμες φτηνών προϊόντων, όπως το Temu και το Shein. Η εταιρεία σχεδιάζει να ξεκινήσει το Amazon Haul στην Ευρώπη μέσα στο 2025.
Το δημοφιλές online marketplace της Amazon αναπτύσσεται σταθερά στην Ευρώπη. Για παράδειγμα, το 2024, είχε έσοδα 39,6 δισ. ευρώ στη Γερμανία και 36,7 δισ. Ευρώ στο Ηνωμένο Βασίλειο, που αντιστοιχούν σε αυξήσεις 8,7 % και 12,7 %, αντίστοιχα.
Περισσότερα: Haul: Η απάντηση της Amazon στα Temu και Shein έρχεται στην Ευρώπη
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77