Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Nexi για το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας οι Έλληνες καταναλωτές ξόδεψαν περίπου 35 δισ. ευρώ για την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών αγορών, με τα 17,5 δισ. ευρώ, να αφορούν σε δαπάνες για την αγορά φυσικών αγαθών. Το ποσό των 10,7 δισ. ευρώ δαπανήθηκε για ταξίδια και τα υπόλοιπα για την αγορά υπηρεσιών.
Από τα 17,5 δισ. ευρώ για την αγορά φυσικών αγαθών, τα 3,1 δισ. ευρώ αφορούν την αγορά ηλεκτρικών οικιακών συσκευών, τα 2,6 δισ. ευρώ λευκές συσκευές, ενώ 2,4 δισ. ευρώ δαπάνησαν το 2023 οι καταναλωτές στην Ελλάδα για την online αγορά ρούχων.
Περισσότερα: Nexi: Στα 35 δισ. ευρώ ο τζίρος του eCommerce στην Ελλάδα