Η οργανωτική επιτροπή τής eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2024, ανακοίνωσε μία νέα ομάδα ομιλητών, οι οποίοι θα συμμετέχουν στα διεθνή διήμερα Συνέδρια της έκθεσης.
Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 24 έως την Κυριακή 26 Μαΐου 2024, στο Ζάππειο Μέγαρο, έχοντας για πρώτη φορά τριήμερη διάρκεια.
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A, προχωρά για μία ακόμη χρονιά στην Ετήσια Έρευνα Καταναλωτή για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (B2C).
Η έρευνα διεξάγεται από τον Σύνδεσμο σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) και υπό την αιγίδα της eQuality NGO.
Περισσότερα: Έρευνα Καταναλωτή για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο από τον GR.EC.A
Η Search Magic, εταιρεία παροχής υπηρεσιών SEO, ανακοινώνει τα αποτελέσματα της 1ης Πανελλαδικής έρευνάς της με τίτλο «Το SEO και η ελληνική αγορά». Με τη συμμετοχή 350 επαγγελματιών από τους κλάδους του e-commerce, της επικοινωνίας και του marketing, η έρευνα αποκάλυψε σημαντικές πτυχές σχετικά με την αντίληψη και τη χρήση του SEO στην ελληνική αγορά.
H έρευνα της Search Magic ακολουθεί την πρόσφατη και δυναμική εμφάνισή της στην ελληνική αγορά. Ως στόχο είχε να εξάγει σημαντικά συμπεράσματα για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν το SEO οι άνθρωποι που κατέχουν ή διαχειρίζονται ένα website ή ένα e-commerce store. Χορηγός επικοινωνίας της έρευνας, ήταν το Web World News.
Η Asos υπέστη σημαντική απώλεια στον τζίρο της κατά 18% στο πρώτο εξάμηνο του οικονομικού έτους της. Η βρετανική εταιρεία ειδών μόδας που δραστηριοποιείται αμιγώς online, έχει λάβει δραστικά μέτρα και πιστεύει ότι θα μπορέσει να επιστρέψει στην κερδοφορία κατά την επόμενη χρήση της.
Ο κύκλος εργασιών της Asos, που αποτέλεσε διαδικτυακό φαινόμενο ανάπτυξης σε όλη την Ευρώπη, ήταν 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ το οικονομικό εξάμηνο που έληξε στις αρχές Μαρτίου.
Περισσότερα: Η Asos έχασε το 18% του τζίρου της και 'δείχνει' τη Shein για αυτό
Η Verticom ανακοίνωσε τη διεξαγωγή των Digital Agencies Awards 2024, τα οποία που θα απονεμηθούν στο πλαίσιο της eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2024, στις 26 Μαΐου, στο Ζάππειο Μέγαρο.
Τα συγκεκριμένα βραβεία έχουν ως σκοπό να αναδείξουν τα Digital Agencies και τις επιδόσεις των υπηρεσιών τους στους πελάτες τους.
Περισσότερα: Έρχεται η 2η διοργάνωση των Digital Agencies Awards
Η οργανωτική επιτροπή τής eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2024, ανακοίνωσε τους πρώτους ομιλητές οι οποίοι θα συμμετέχουν στα διεθνή διήμερα Συνέδρια της έκθεσης.
Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 24 έως την Κυριακή 26 Μαΐου 2024, στο Ζάππειο Μέγαρο, έχοντας για πρώτη φορά τριήμερη διάρκεια.
Περισσότερα: Ανακοινώθηκαν οι πρώτοι ομιλητές των διεθνών συνεδρίων της ECDM Expo SE Europe 2024
Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, προσφέρει πλέον τη δυνατότητα στους χρήστες να προχωρούν σε επιστροφές προϊόντων χρησιμοποιώντας το δίκτυο Skroutz Point.
Δίνεται έτσι η δυνατότητα στους καταναλωτές να προσαρμόσουν με βάση το δικό τους πρόγραμμα ακόμα μια προσφερόμενη υπηρεσία από το Skroutz.
H Temu απορρίπτει την κριτική που δέχεται από τις γερμανικές οργανώσεις καταναλωτών, οι οποίες την κατηγόρησαν για αθέμιτες εμπορικές πρακτικές.
Την περασμένη εβδομάδα, η Temu έλαβε μια αυστηρή επίπληξη από την Γερμανική Ένωση Καταναλωτών, vzbv, η οποία υποστηρίζει ότι εντόπισε αρκετές παραβάσεις στις εμπορικές πρακτικές τής εταιρείας. Για παράδειγμα, η εταιρεία φέρεται να μην καθιστά αρκετά σαφές στους καταναλωτές το πως προκύπτουν οι πολύ υψηλές εκπτώσεις στην πλατφόρμα της.
Περισσότερα: Temu: Οι εμπορικές πρακτικές μας δεν είναι αθέμιτες
Η NagaCommerce είναι μία αμιγώς ελληνική πλατφόρμα για την κατασκευή eShop, η οποία παρέχεται ως υπηρεσία. Είναι πλήρως εξοπλισμένη με εργαλεία που θα αυξήσουν τις πωλήσεις σας και θα μετατρέψουν τους επισκέπτες σας σε πιστούς και επιστρεφόμενους πελάτες!
Το πρώτο τρίμηνο του 2024, η NagaCommerce μετά από επένδυση 300.000 ευρώ ολοκλήρωσε την αναβάθμιση των υποδομών της, μεταφέροντας τα eShop των συνεργατών της στο δικό της Cluster (ομάδες από πολλούς servers) με αποτέλεσμα να προσφέρει στα καταστήματα ακόμη καλύτερη απόδοση, ταχύτατη απόκριση σε χρόνους φόρτωσης σελίδας και ασφάλεια υποδομών.
Περισσότερα: Η νέα ιστοσελίδα της NagaCommerce και η νέα εποχή για το eCommerce στην Ελλάδα!
Η συνολική ευρωπαϊκή αξία των προϊόντων B2B που πωλούνται online εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 1,7 τρισεκατομμύρια ευρώ έως το 2025.
Ωστόσο, οι πωλητές B2B στην Ευρώπη δεν αξιοποιούν ακόμη όλες τις διαθέσιμες ευκαιρίες, αφού τα περισσότερα B2B e-shop επιτρέπουν μόνο σε ντόπιους πελάτες να αγοράζουν τα προϊόντα τους.
Περισσότερα: Ο τζίρος της αγοράς B2B στην Ευρώπη θα φτάσει τα 1,7 τρισ. ευρώ το 2025