eCommerce

Skroutz Black Friday Report 2024: Ο απολογισμός των αγορών των καταναλωτών

Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, παρουσιάζει το Black Friday 2024 Report, εναν απολογισμό για την κίνηση των αγορών των καταναλωτών κατά τη φετινή Black Friday, αλλά και για τις κατηγορίες των προϊόντων που επέλεξαν να ξοδέψουν περισσότερα οι χρήστες.

Ξεκινώντας τον απολογισμό, παρατηρείται ότι ο συνολικός όγκος των παραγγελιών σε σχέση με πέρυσι κυμάνθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα με μια μικρή αύξηση της τάξεως του 1%.  Ενώ την ίδια στιγμή αύξηση της τάξεως του 30,7% παρουσιάζεται φέτος στον όγκο των παραγγελιών μέσω skroutz marketplace σε σχέση με το 2023.

BestPrice: Τί αγοράστηκε online κατά τη φετινή Black Friday

H Black Friday είναι η αγαπημένη μέρα των απανταχού καταναλωτών. Οι περισσότεροι καταναλωτές περιμένουν με ανυπομονησία τις προσφορές της Black Friday για να αγοράσουν τα προϊόντα που θέλουν, καθώς και δώρα για τα αγαπημένα τους πρόσωπα ενόψει γιορτών.

Ήταν οι προσφορές της Black Friday η ευκαιρία που περίμεναν οι καταναλωτές για να αγοράσουν τα προϊόντα που είχαν βάλει στο μάτι εδώ και καιρό; Ποια προϊόντα και κατηγορίες μονοπώλησαν το ενδιαφέρον των e-καταναλωτών στην Ελλάδα και σε τι τιμές τελικά αγόρασαν;

Το Findbar λανσάρει τα "Search Insights" για αύξηση εσόδων στο Digital Retail

Το Findbar λανσάρει το νέο feature "Search Insights", αναβαθμίζοντας την πλατφόρμα AI Discovery και προσφέροντας στους e-Commerce συνεργάτες του τη δυνατότητα να μεταμορφώσουν την user experience και να ενισχύσουν την κερδοφορία τους.

Στις 11 Δεκεμβρίου το χειμερινό eCommerce Networking Day του GRECA!

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου – GR.EC.A, διοργανώνει την εκδήλωση – θεσμό που αφορά στη δικτύωση των στελεχών του κλάδου του eCommerce. Το eCommerce Networking Day θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024 στις 18:00, στο Gazarte

Τα στελέχη και οι επαγγελματίες από το χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ηλεκτρονικά καταστήματα και πάροχοι υπηρεσιών προς αυτά) θα έχουν τη δυνατότητα να δικτυωθούν και να πραγματοποιήσουν νέες επαγγελματικές επαφές, καθώς και να δημιουργήσουν ευκαιρίες συνεργασίας μεταξύ τους.

Klarna: Το 86% των Ελλήνων θα πραγματοποιήσει αγορές κατά τη διάρκεια της Black Friday

Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, δημοσίευσε τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας που υλοποίησε σχετικά με τις αγοραστικές προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών κατά τη φετινή Black Friday.

Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο 2024 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Η έρευνα δείχνει ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών (86,7%) προτίθεται να πραγματοποιήσει αγορές κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων της Black Friday.

Οι περισσότεροι online έμποροι στην Ευρώπη δεν είναι Ευρωπαίοι

Από τους χίλιους μεγαλύτερους online εμπόρους στην Ευρώπη, το 49% έχει την έδρα του στην ήπειρο, ενώ η πλειοψηφία εδρεύει αλλού, κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Κίνα. Το μερίδιο της επισκεψιμότητας για τις εταιρείες εκτός Ευρώπης, είναι ακόμη υψηλότερο.

Από τις χίλιες κορυφαίες eCommerce εταιρείες, το 51% έχει την έδρα του εκτός Ευρώπης, ενώ το μερίδιο της επισκεψιμότητάς τους φτάνει στο 74%.

Διασύνδεση ERP με eShop: Η λύση που μειώνει τα προβλήματα και αυξάνει την απόδοση

Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν είναι απλά η ψηφιακή «βιτρίνα» μίας επιχείρησης. Το ταξίδι του καταναλωτή μπορεί να τελειώνει με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, αλλά αυτό το σημείο είναι μόνο η αρχή για την επιχείρηση.

Εκμεταλλευόμενη τα δεδομένα που παράγει το eShop της, μία επιχείρηση μπορεί να βελτιστοποιήσει τη λειτουργία της και να αυξήσει την αποδοτικότητά της.

Η Shein έφτασε τα 7,7 δισ. ευρώ σε πωλήσεις στην Ευρώπη

Πέρυσι, η πλατφόρμα ειδών μόδας Shein πραγματοποίησε πωλήσεις 7,68 δισεκατομμυρίων ευρώ στην Ευρώπη, σημειώνοντας αύξηση 68%, σε σύγκριση με το 2022. Η κερδοφορία της έχει επίσης αυξηθεί σημαντικά.

Η πλατφόρμα γρήγορης μόδας Shein είναι μια από τις ασιατικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου που αναπτύσσεται ραγδαία στην Ευρώπη. Για παράδειγμα, πριν λίγες ημέρες η Shein μπήκε στη λίστα με τα 10 πιο δημοφιλή διαδικτυακά καταστήματα στην Ελβετία.

Στα €18,2 δισ. αναμένεται ο τζίρος του eCommerce στην Ελλάδα φέτος

Σε θέση υστέρησης και καθυστέρησης βρίσκει τόσο την Ελλάδα όσο και την Ευρώπη, η ραγδαία αναπτυσσόμενη και εξελισσόμενη ηλεκτρονική αγορά σε παγκόσμιο επίπεδο. 

Μιλώντας στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο κ. Μάκης Σαββίδης, Aντιπρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), σημειίωσε πως η κατάσταση αυτή έχει αρχίσει να είναι εμφανέστατη το τελευταίο διάστημα, πρωτίστως στο τεχνολογικό της σκέλος και κατ' επέκταση στο σημαντικότατο εμπορικό της σκέλος. 

Οι ρυθμοί ανάπτυξης των Shein και Temu αναμένεται να μειωθούν

Το επόμενο έτος, οι ρυθμοί ανάπτυξης των Shein και Temu θα μειωθούν σημαντικά, όπως προβλέπει έκθεση που δημοσίευσε η Forrester. Η αναμενόμενη πτώση σχετίζεται με τις τρέχουσες καταγγελίες για τα marketplaces των δύο εταιρειών.

Η Forrester δημοσιεύει συχνά εκθέσεις σχετικά με το λιανικό εμπόριο στην Ευρώπη και πέρυσι έγραψε ότι αναμένει έκρηξη στις online δαπάνες λιανικής στην Ευρώπη τα επόμενα χρόνια.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search