Το Ευρωκοινοβούλιο, όπως αναμενόταν, ενέκρινε προτάσεις για τη διαχείριση της αυξανόμενης εισροής στην Ε.Ε. δυνητικά επικίνδυνων φθηνών προϊόντων που δεν συμμορφώνονται με ποιοτικά πρότυπα ποιότητας.
Η έκθεση που εγκρίθηκε με 619 ψήφους υπέρ, 26 κατά και 46 αποχές προσδιορίζει τρόπους για την άμβλυνση της πίεσης που υφίστανται οι τελωνειακές αρχές και οι αρχές εποπτείας της αγοράς, οι οποίες διεξάγουν αγώνα για να ελέγξουν και να διασφαλίσουν την ασφάλεια των 12 εκατομμυρίων μικρών πακέτων ηλεκτρονικού εμπορίου που φθάνουν καθημερινά στην ΕΕ.
Περισσότερα: ΕΕ: Έλεγχοι και τέλος σε εισαγωγές χαμηλής ποιότητας από eShops εκτός Ευρώπης
Η Verticom ανακοίνωσε την 4η ECDM & RetailTech Expo NORTH, το σημαντικότερο τεχνολογικό event που φέρνει στη Βόρεια Ελλάδα τους πρωτοπόρους του λιανεμπορίου και του μάρκετινγκ, στις 18 και 19 Οκτωβρίου 2025, στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Η ECDM & RetailTech Expo NORTH 2025, επιστρέφει δυναμικά, προσφέροντας μια μοναδική ευκαιρία σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες του λιανικού εμπορίου να ανακαλύψουν τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις.
Περισσότερα: Στις 18 & 19 Οκτωβρίου η Θεσσαλονίκη φιλοξενεί την ECDM + RetailTech Expo NORTH
Η Amazon συχνά κατηγορείται ότι ευθύνεται για την παρακμή των φυσικών καταστημάτων, ειδικά μετά το κλείσιμο πολλών καταστημάτων μεγάλων αλυσίδων το 2024, όπως η Esprit στη Γερμανία (56 καταστήματα), η Ted Baker στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία (46 καταστήματα) και η γαλλική Casino Group που έκλεισε 768 μη κερδοφόρα καταστήματα.
Περισσότερα: Amazon: Δεν καταστρέφουμε το λιανεμπόριο - το μέλλον είναι Onmichannel
Ο κλάδος του “Fashion eCommerce” το 2025, διανύει μια αναπτυσσόμενη και δυναμικά μεταβαλλόμενη φάση. Οι καταναλωτές έχουν υιοθετήσει συμπεριφορές omnichannel, ενώ ταυτόχρονα επιδεικνύουν σαφή προτίμηση για ελληνικά eShops, αυξημένη εμπιστοσύνη και απαιτήσεις για μια άρτια εμπειρία σε όλα τα στάδια του customer journey.
Περισσότερα: Insights από τη Lighthouse: Tο Fashion eCommerce στην Ελλάδα
Η Verticom, διοργανώτρια της ECDM Expo SE Europe, της μεγαλύτερης έκθεσης για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ανακοίνωσε το Fashion & Accessories eCommerce Summit 2025.
Το συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στον κλάδο της μόδας και των αξεσουάρ, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 2 Οκτωβρίου 2025, στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα.
Περισσότερα: Το Fashion & Accessories eCommerce Summit επιστρέφει με νέες τάσεις και ευκαιρίες
Η αγορά του eCommerce αναπτύσσεται διαρκώς – και μαζί της μεγαλώνει η ανάγκη των ανθρώπων του κλάδου να συνδεθούν, να ανταλλάξουν εμπειρίες και να χτίσουν νέες επαγγελματικές σχέσεις.
Αυτή η ανάγκη αποτυπώθηκε με εμφατικό τρόπο στο eCommerce Networking Day, τον θεσμό που έχουμε καθιερώσει στον GR.EC.A για να ενισχύουμε τη δικτύωση και τη συνεργασία.
Περισσότερα: GRECA: Πάνω από 530 επαγγελματίες του κλάδου στο eCommerce Networking Day
Η εξωστρέφεια είναι το “next big thing” για τα ελληνικά e-shops. Είτε πρόκειται για fashion brands που θέλουν να μπουν σε marketplaces της Ευρώπης, είτε για παραγωγούς που θέλουν να στείλουν τα προϊόντα τους στις ΗΠΑ, το εμπόδιο παραμένει το ίδιο: η πολυπλοκότητα.
Η Base δίνει τη λύση, προσφέροντας μία πλατφόρμα SaaS με όλα τα εργαλεία που χρειάζονται οι ελληνικές επιχειρήσεις για να κάνουν πωλήσεις στο εξωτερικό – γρήγορα, απλά και χωρίς υψηλό κόστος. Αξίζει να σημειωθεί πως ήδη 30.000 επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν τη Base για να αναπτυχθούν διεθνώς.
Η Verticom ανακοίνωσε το Pharmacy & Beauty eCommerce Summit 2025, το δεύτερο εξειδικευμένο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο του κλάδου των φαρμακευτικών προϊόντων και των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας.
Το Pharmacy & Beauty eCommerce Summit 2025 θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, την Τετάρτη, 1 Οκτωβρίου 2025.
Περισσότερα: Ανακοινώθηκε το Pharmacy & Beauty eCommerce Summit 2025
Το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά και το ενδιαφέρον των καταναλωτών για κλιματιστικά εκτοξεύεται. Σύμφωνα με στοιχεία του Skroutz, τον Ιούνιο του 2024 σημειώθηκε αύξηση του τζίρου στα κλιματιστικά κατά 111% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Ενώ τα μέχρι τώρα δεδομένα για τον φετινό Ιούνιο δείχνουν ότι ο μέσος χρήστης ξοδεύει 555€ στην εν λόγω κατηγορία, καταγράφοντας αύξηση 12% σε σχέση με τον Ιούνιο 2024 (493€).
Περισσότερα: Skroutz: Αύξηση 12% σε σχέση με πέρυσι στο μέσο καλάθι για αγορά κλιματιστικού
Το Shopify είναι ένα από τα πιο γνωστά ονόματα στο παγκόσμιο e-commerce. Προσφέρει ευκολία, γρήγορο στήσιμο και άφθονα templates. Έτσι τουλάχιστον λέει το marketing.
Όμως αν διαχειρίζεστε ένα ώριμο, αναπτυσσόμενο e-shop στην Ελλάδα, το ερώτημα δεν είναι «ποια πλατφόρμα είναι η πιο γνωστή», αλλά ποια είναι η πιο κατάλληλη.
Περισσότερα: NagaCommerce vs Shopify: Ποια πλατφόρμα αξίζει πραγματικά για το e-shop σας;
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77