Στο πρώτο μισό του τρέχοντος έτους, η Temu προσέλκυσε κατά μέσο όρο 115,7 εκατομμύρια Ευρωπαίους χρήστες στην πλατφόρμα της κάθε μήνα, δηλαδή 12,9 εκατομμύρια περισσότερους από το δεύτερο εξάμηνο του προηγούμενου έτους. Η ανάπτυξη στις κύριες ευρωπαϊκές αγορές τής Temu ήταν μάλιστα ανώτερη του μέσου όρου.
Ως Πολύ Μεγάλη Διαδικτυακή Πλατφόρμα, η Temu οφείλει βάσει του Digital Services Act να δημοσιεύει έκθεση διαφάνειας κάθε έξι μήνες. Οι εκθέσεις αυτές περιλαμβάνουν τον μέσο αριθμό μηνιαίων χρηστών εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και σε κάθε μεμονωμένο κράτος μέλος.
Περισσότερα: Η Temu κατακτά την ΕΕ με 115,7 εκατ. μηνιαίους χρήστες το πρώτο εξάμηνο
Περίπου οι μισοί Ευρωπαίοι ενήλικες πραγματοποιούν κρυφές αγορές, συχνά για να κρύψουν τα προϊόντα από το σύντροφο ή την οικογένειά τους, με το φαινόμενο να είναι πιο έντονο στους νέους κάτω των 30 ετών. Το ηλεκτρονικό εμπόριο και η ανωνυμία της διακριτικής συσκευασίας, ενισχύουν αυτή την τάση.
Έξι στους δέκα από αυτούς που ψωνίζουν κρυφά, κρύβουν τις αγορές τους από τον ερωτικό τους σύντροφο. Οι γονείς είναι η δεύτερη πιο κοινή ομάδα από την οποία κρύβονται οι αγορές, ειδικά στην Ιταλία όπου πολλοί νέοι ζουν με τους γονείς τους μέχρι τα 30 τους. Σε άλλες χώρες της ΕΕ ο μέσος όρος ηλικίας ανεξαρτητοποίησης είναι τα 26 έτη, και στη Γερμανία τα 24.
Η κατάργηση της εξαίρεσης "de minimis" στις ΗΠΑ αλλάζει τα δεδομένα για το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ο όρος αυτός αναφέρεται σε έναν κανονισμό που εξαιρούσε από δασμούς και φόρους εισαγόμενα προϊόντα αξίας κάτω των 800 δολαρίων.
Αυτή η αλλαγή, που έρχεται να ανατρέψει μια πάγια πρακτική, θα έχει σημαντικές επιπτώσεις τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές.
Περισσότερα: Το τέλος του 'φτηνού' eCommerce: Ο εμπορικός πόλεμος των ΗΠΑ αλλάζει τις online αγορές
Με τις καλοκαιρινές εκπτώσεις να έχουν τελειώσει, το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, αναλύει και παρουσιάζει τα στοιχεία για την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων.
Σύμφωνα με τα δεδομένα, ο μέσος καταναλωτής ξόδεψε κατά μέσο όρο περί τα 62€ για τις εκπτωτικές του αγορές, σημειώνοντας αύξηση κατά 10% σε σύγκριση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο εκπτώσεων, επιβεβαιώνοντας την προτίμηση των καταναλωτών στις προσφορές.
Περισσότερα: Καλοκαιρινές εκπτώσεις στο Skroutz: Τί αγόρασαν οι καταναλωτές;
Το BestPrice.gr ανακοίνωσε τη νέα του συνεργασία με την DHL Express, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας BestPrice Synergies.
Μέσα από τη συνεργασία του με την DHL Express, το BestPrice.gr έχει εξασφαλίσει για τους συνεργάτες του προνομιακές τιμές στις διεθνείς αποστολές, στηρίζοντας έτσι ουσιαστικά τις εξαγωγικές προσπάθειες των μικρομεσαίων ελληνικών επιχειρήσεων.
Περισσότερα: Το BestPrice.gr συνεργάζεται με την DHL Express
Το Balkan eCommerce Summit ανακοίνωσε την έναρξη μιας μεγάλης, περιφερειακής έρευνας, που καλύπτει πέντε βασικές αγορές της ευρύτερης περιοχής των Βαλκανίων: τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία, την Ελλάδα, την Ουγγαρία και την Κροατία.
Η πρωτοβουλία αυτή, που υποστηρίζεται από κορυφαίους συνεργάτες του κλάδου, έχει ως στόχο να προσφέρει την πιο ολοκληρωμένη επισκόπηση της κατάστασης του ηλεκτρονικού εμπορίου στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Περισσότερα: eCommerce στα Βαλκάνια: Απαντήστε στην έρευνα και λάβετε δωρεάν τα αποτελέσματα
H Faire, μια online χονδρική πλατφόρμα από τις Ηνωμένες Πολιτείες, επεκτείνει την παρουσία της στην Ευρώπη, φέρνοντας το παγκόσμιο δίκτυο επιλεγμένων brands και εργαλεία επιχειρηματικής ανάπτυξης σε ανεξάρτητους λιανέμπορους ήδη σε 14 χώρες, κυρίως της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Ξεκίνησε το 2017 στο Σαν Φρανσίσκο με στόχο να συνδέσει ανεξάρτητα brands με ανεξάρτητους λιανέμπορους, απλοποιώντας την πρόσβαση σε μοναδικά προϊόντα. Στις αρχές του 2021, η εταιρεία εισήλθε στην ευρωπαϊκή αγορά, αρχικά σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ολλανδία, και ακολούθησαν κι άλλες χώρες στην ήπειρο.
Περισσότερα: H online πλατφόρμα χονδρικής Faire επεκτείνεται δυναμικά στην Ευρώπη
Ο κλάδος του “Sports & Equipment” eCommerce στην Ελλάδα το 2025 περνά σε φάση ψηφιακής ωριμότητας και στοχευμένης ανάπτυξης. Η αυξανόμενη τάση προς τον wellness τρόπο ζωής, η ενίσχυση της εμπιστοσύνης στο online shopping και η κυριαρχία του mobile έχουν διαμορφώσει ένα απαιτητικό, αλλά και γεμάτο προοπτικές πεδίο για τα brands του αθλητικού εξοπλισμού και του fitness.
Περισσότερα: Insights από τη Lighthouse για το Sports & Equipment eCommerce στην Ελλάδα
Ο κινεζικός κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου Temu επιταχύνει την προσαρμογή του επιχειρηματικού του μοντέλου, στρέφοντας το ενδιαφέρον του στην ευρωπαϊκή αγορά και ειδικότερα στην Ελλάδα, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τις διεθνείς εμπορικές πιέσεις και να θωρακιστεί απέναντι σε επερχόμενα ρυθμιστικά μέτρα.
Περισσότερα: Η Temu καλεί στην πλατφόρμα της εμπόρους από την Ελλάδα
Οι καταναλωτές είναι πλέον πιο πιθανό να αγοράζουν ή να πωλούν μεταχειρισμένα προϊόντα, όπως υποδηλώνει μια νέα μελέτη που αφορά στην αγορά τής Βρετανίας. Η στροφή προς τα μεταχειρισμένα οφείλεται και στην υποστήριξη που παρέχουν οι ολοένα και περισσότερες online πλατφόρμες για πωλήσεις μεταχειρισμένων προϊόντων.
Η σχετική έρευνα του Βρετανικού Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου, που διεξάγεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να αγοράζουν ή να πωλούν μεταχειρισμένα ρούχα, με το 43% των ερωτηθέντων να το κάνει - αν και το ποσοστό αυτό ήταν μειωμένο σε σχέση με το 45% που ήταν πέρυσι.
Περισσότερα: Στροφή των καταναλωτών σε αγορές και πωλήσεις μεταχειρισμένων ειδών
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77