Η Verticom ανακοίνωσε το Pharmacy & Beauty eCommerce Summit 2025, το δεύτερο εξειδικευμένο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο του κλάδου των φαρμακευτικών προϊόντων και των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας.
Το Pharmacy & Beauty eCommerce Summit 2025 θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, την Τετάρτη, 1 Οκτωβρίου 2025.
Περισσότερα: Ανακοινώθηκε το Pharmacy & Beauty eCommerce Summit 2025
Το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά και το ενδιαφέρον των καταναλωτών για κλιματιστικά εκτοξεύεται. Σύμφωνα με στοιχεία του Skroutz, τον Ιούνιο του 2024 σημειώθηκε αύξηση του τζίρου στα κλιματιστικά κατά 111% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Ενώ τα μέχρι τώρα δεδομένα για τον φετινό Ιούνιο δείχνουν ότι ο μέσος χρήστης ξοδεύει 555€ στην εν λόγω κατηγορία, καταγράφοντας αύξηση 12% σε σχέση με τον Ιούνιο 2024 (493€).
Περισσότερα: Skroutz: Αύξηση 12% σε σχέση με πέρυσι στο μέσο καλάθι για αγορά κλιματιστικού
Το Shopify είναι ένα από τα πιο γνωστά ονόματα στο παγκόσμιο e-commerce. Προσφέρει ευκολία, γρήγορο στήσιμο και άφθονα templates. Έτσι τουλάχιστον λέει το marketing.
Όμως αν διαχειρίζεστε ένα ώριμο, αναπτυσσόμενο e-shop στην Ελλάδα, το ερώτημα δεν είναι «ποια πλατφόρμα είναι η πιο γνωστή», αλλά ποια είναι η πιο κατάλληλη.
Περισσότερα: NagaCommerce vs Shopify: Ποια πλατφόρμα αξίζει πραγματικά για το e-shop σας;
Χωρίς τη θέσπιση ίσων κανόνων για όλους και την άμεση αντίδραση της Ε.Ε, η κοινή ευρωπαϊκή αγορά, το ευρωπαϊκό και το ελληνικό Εμπόριο και η ασφάλεια των καταναλωτών γίνονται βορά στις μεγάλες ασιατικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, τόνισαν ο Πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Σταύρος Καφούνης και η Γενική Διευθύντρια της EuroCommerce κυρία Christel Delberghe κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου που διοργάνωσε η Συνομοσπονδία την Τετάρτη 18 Ιουνίου.
Περισσότερα: ΕΣΕΕ: Οι αγορές των Ελλήνων από Temu και Shein ξεπέρασαν το μισό δισ. ευρώ το 2024
Η AliExpress λανσάρισε το Local+, μια λύση εκπλήρωσης παραγγελιών (fulfillment) που επιτρέπει στους εμπόρους να αναθέτουν στην πλατφόρμα την αποστολή των προϊόντων τους. Η AliExpress έχει αποκτήσει ήδη αρκετές αποθήκες στην Ευρώπη, με αποτέλεσμα οι αποστολές των προϊόντων προς τους πελάτες να είναι ταχύτερες.
Με την έναρξη των υπηρεσιών fulfillment, η AliExpress ακολουθεί τα βήματα ανταγωνιστών όπως η Shein, η Temu και η Amazon. Ειδικά η Temu τον περασμένο Δεκέμβριο άρχισε να χρησιμοποιεί τοπικές αποθήκες στις οποίες αποθηκεύονται προϊόντα από Κινέζους και Ευρωπαίους πωλητές, μειώνοντας σημαντικά τους χρόνους παράδοσης.
Περισσότερα: Η AliExpress λανσάρει στην Ευρώπη υπηρεσίες διαχείρισης παραγγελιών
Ο κλάδος του "Home, Decor & Garden" στο ελληνικό eCommerce εισέρχεται σε μια ώριμη φάση, με αυξανόμενες απαιτήσεις από τους καταναλωτές και ταχύτερη υιοθέτηση τεχνολογικών εργαλείων.
Η Lighthouse, με 25 χρόνια εμπειρίας στο digital commerce, ανέλυσε τάσεις, συμπεριφορές και στοιχεία από την εγχώρια και ευρωπαϊκή αγορά, καθώς και τα εσωτερικά δεδομένα των projects που διαχειρίζεται.
Περισσότερα: Δείτε την ανάλυση της αγοράς Home, Decor & Garden, από τη Lighthouse
Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, παρουσιάζει για πρώτη φορά στοιχεία για τις online αγορές βιβλίων την περίοδο 2022–2024 – και τα ευρήματα έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Σχεδόν μία στις δύο πωλήσεις (46%) πραγματοποιείται πλέον από μικρά βιβλιοπωλεία, τα οποία κατέγραψαν εντυπωσιακή αύξηση 100% μέσα σε τρία χρόνια, αναδεικνύοντάς τα σε πρωταγωνιστές της αγοράς.
Παράλληλα, οι καταναλωτές αγοράζουν σταθερά περισσότερα βιβλία: ο μέσος όρος ανά καταναλωτή αυξήθηκε από 2,35 σε 2,5, ενώ στα Παιδικά Βιβλία, μία κατηγορία με διαχρονική δυναμική, από 4 σε 4,2. Η σχέση των Ελλήνων με το βιβλίο φαίνεται πως όχι μόνο διατηρείται, αλλά ενισχύεται σταθερά.
Περισσότερα: Skroutz: Σταθερά ανοδική η πορεία στις πωλήσεις βιβλίου
Το Findbar, η πλατφόρμα που επαναπροσδιορίζει το AI Product Discovery στο Omnichannel Commerce, παρουσιάζει το AI Visual Commerce Suite — μια καινοτομία που φέρνει την εικόνα στο επίκεντρο του user experience.
Σύμφωνα με έρευνες, 83% των χρηστών σε κλάδους όπως η μόδα, η διακόσμηση και τα αξεσουάρ βασίζουν τις αγοραστικές τους αποφάσεις σε αυτό που βλέπουν, όχι σε αυτό που πληκτρολογούν. Ωστόσο, τα παραδοσιακά text-based φίλτρα και αναζητήσεις περιορίζουν την ανακάλυψη προϊόντων και την εμπορική απόδοση του καταλόγου.
Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της ECDB (European Consumer Data Base), το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα, την προσεχή τριετία, θα αυξάνεται με μέσο ετήσιο ρυθμό 10,5%, επίδοση που τοποθετεί τη χώρας μας στην τέταρτη θέση, όσον αφορά στον ρυθμό ανάπτυξης στην Ευρώπη.
Από τα στοιχεία της ECDB προκύπτει ότι στην πρώτη θέση της ίδιας λίστας βρίσκεται η Γεωργία (με ρυθμό 15,8%), η Βουλγαρία (με 13,6%) και η Μάλτα (με 11,3%): οι τρεις αγορές αναμένεται να πετύχουν τους υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης όσον αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη.
Περισσότερα: ECDB: Η Ελλάδα στην 4η θέση ανάπτυξης στο eCommerce στην Ευρώπη
Το event της χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, το Ψηφιακό Μάρκετινγκ και τις Τεχνολογίες Λιανικής, διοργανώθηκε με μεγάλη επιτυχία, από την Πέμπτη 29 έως και το Σάββατο 31 Μαΐου, στο Ζάππειο Μέγαρο.
Η ανανεωμένη και διευρυμένη ECDM + RetailTech Expo SΕ Europe, το κορυφαίο event τεχνολογίας για όλους τους εμπόρους, έδειξε στο κοινό της πως θα είναι η επόμενη ημέρα του εμπορίου και του μάρκετινγκ!
Περισσότερα: Ήταν όλοι εκεί! Στο τεχνολογικό event του εμπορικού κόσμου
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77