Η SOFTONE ο μεγαλύτερος πάροχος business λογισμικού στην Ελλάδα, διοργανώνει το 1ο Digital Commerce Hackathon, με στόχο να ενθαρρύνει και να προάγει την καινοτομία στη σχεδίαση και ανάπτυξη λύσεων και εφαρμογών ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η πρωτοβουλία της SOFTONE αποτελεί ένα ανοιχτό κάλεσμα συνεργασίας με την κοινότητα web developers της χώρας και απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο που έχει ιδέες και προτάσεις για τη σχεδίαση εφαρμογών που ανταποκρίνονται στις προκλήσεις του ΑΙ και της ανάπτυξης της τεχνολογίας στο χώρο του eCommerce.
Περισσότερα: Έρχεται το 1ο Digital Commerce Hackathon από τη SOFTONE
Το οικονομικό έτος 2023/2024, ο τζίρος του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη έφτασε τα 326 δισεκατομμύρια ευρώ. Η μεγάλη πλειοψηφία του 69%, ή σε απόλυτους αριθμούς, τα 225 δισεκατομμύρια ευρώ, προήλθαν από online marketplaces.
Αυτά τα δεδομένα προέρχονται από την πέμπτη έκδοση της έκθεσης “Top 100 Cross-Border Marketplaces Europe” από το Cross-Border Commerce Europe.
Περισσότερα: Τα marketplaces δημιουργούν το 69% του cross border eCommerce στην Ευρώπη
Η Verticom ανακοίνωσε την ατζέντα και νέους ομιλητές που θα συμμετέχουν στο eCommerce Fashion & Accessories Business Summit, το πρώτο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο που αφορά στον κλάδο της μόδας.
Το eCommerce Fashion & Accessories Business Summit θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, την Παρασκευή, 1η Νοεμβρίου 2024.
Περισσότερα: Δείτε την Ατζέντα και τους ομιλητές τού eCommerce Fashion & Accessories Business Summit
Η οικονομία σήμερα είναι περισσότερο ψηφιακή από ποτέ και το trend αυτό θα συνεχίσει να επεκτείνεται. Σε αυτό το ταχέως εξελισσόμενο περιβάλλον, οι επιχειρήσεις πρέπει να επιδείξουν γρήγορα αντανακλαστικά για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της αγοράς και να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Ειδικότερα στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου αυτό είναι ακόμα πιο σημαντικό, καθώς όλο και περισσότερες εταιρείες εκμεταλλεύονται το ψηφιακό κανάλι για τις πωλήσεις τους.
Τη διαφορά εν μέσω αυτού του κλίματος μπορεί να κάνει η γεφύρωση του χάσματος μεταξύ eShop και ERP που παρατηρείται σε πολλές επιχειρήσεις. Διασυνδέοντας το επιχειρηματικό λογισμικό με τα δεδομένα που παράγονται από την ηλεκτρονική πλατφόρμα πωλήσεων, μία επιχείρηση έχει στα χέρια της ακριβή δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, κάτι που δημιουργεί τεράστια προστιθέμενη αξία.
Περισσότερα: Πώς η διασύνδεση του eShop με το ERP αυξάνει την ανταγωνιστικότητα
Η Verticom ανακοίνωσε τη δεύτερη ομάδα ομιλητών που θα συμμετέχουν στο eCommerce Pharmacy & Beauty Business Summit, το συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο του κλάδου των φαρμακευτικών προϊόντων και προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας.
Το eCommerce Pharmacy & Beauty Business Summit θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, την Τετάρτη, 30 Οκτωβρίου 2024.
Περισσότερα: Δείτε την Ατζέντα και τους ομιλητές τού eCommerce Pharmacy & Beauty Business Summit
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζήτησε για δεύτερη φορά εξηγήσεις από την πλατφόρμα Temu που θεωρείται ότι δεν λαμβάνει επαρκή μέτρα για την πώληση παράνομων, ή εν δυνάμει επικίνδυνων προϊόντων.
Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε διάστημα λίγων μηνών που η Κομισιόν θέτει γραπτές ερωτήσεις στην κινεζική πλατφόρμα, για την οποία υπάρχουν υποψίες ότι δεν τηρεί τις υποχρεώσεις της για την προστασία των καταναλωτών στο πλαίσιο του νέου ευρωπαϊκού κανονισμού για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA).
Περισσότερα: Η ΕΕ διερευνά την Temu για εμπόριο παράνομων και επικίνδυνων προϊόντων
“Εκθετική” είναι η αύξηση των περιστατικών απάτης στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Μια νέα μελέτη από την Juniper Research, αποκαλύπτει ότι η αξία από τις απάτες στο eCommerce θα φτάσει το 2024 στα 44 δισεκατομμύρια δολάρια.
Οι ηλεκτρονικές απάτες θα συνεχίσουν και τα επόμενα χρόνια να απασχολούν έντονα τον χώρο του eCommerce, αφού, με ορίζοντα το 2029, η αξία τους θα αυξηθεί σε $107 δισ., καταγράφοντας αύξηση 141%.
Περισσότερα: Οι ηλεκτρονικές απάτες στο eCommerce θα ξεπεράσουν τα $44 δισ. το 2024
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ο E-commerce Europe και το EuroCommerce δημοσίευσαν από κοινού την Ευρωπαϊκή Έκθεση Ηλεκτρονικού Εμπορίου για το 2024.
Η Ευρωπαϊκή Έκθεση Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2024 παρέχει μια διεξοδική ανάλυση του τοπίου του ηλεκτρονικού εμπορίου σε 38 ευρωπαϊκές χώρες. Η παρούσα έκθεση επικαιροποιεί κρίσιμες μετρήσεις σχετικά με τον κύκλο εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών, παράλληλα με τα ποσοστά διείσδυσης του διαδικτύου και των ηλεκτρονικών αγοραστών, με ιδιαίτερη έμφαση στην ΕΕ-27.
Περισσότερα: European eCommerce Report 2024: Στα €887 δισ. ο τζίρος φέτος με 3% ανάπτυξη
To Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, ανακοινώνει την παροχή δωρεάν δοκιμαστικής περιόδου για τους νέους χρήστες της υπηρεσίας Skroutz Plus για έναν μήνα.
Οι νέοι χρήστες που δεν έχουν δοκιμάσει ποτέ στο παρελθόν τη συνδρομητική υπηρεσία και θα επιλέξουν να εγγραφούν στο Skroutz Plus, θα έχουν ένα μήνα δωρεάν χρήσης για να ανακαλύψουν τα προνόμιά της.
Περισσότερα: Δωρεάν οι υπηρεσίες Skroutz Plus σε νέους χρήστες για ένα μήνα
Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων για τον χώρο της μόδας και των πολυτελών προϊόντων απαιτεί ακρίβεια και προσοχή στη λεπτομέρεια. Σε έναν κλάδο όπου η ποιότητα και η προσοχή στην αισθητική είναι απαραίτητες, το design δεν μπορεί να περιοριστεί μόνο σε ελκυστικές προϊοντικές φωτογραφίες.
Το UX/UI διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο, καθώς συνδέει την εμπειρία του χρήστη με τη λειτουργικότητα, διασφαλίζοντας πως κάθε αλληλεπίδραση με το site ενισχύει την εικόνα του ίδιου του Brand. Έχουμε δεί μέσα από την εμπειρία μας πώς ένα σωστό και προσεγμένο UI/UX μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις, μειώνοντας abandoned carts και το dropout rate.
Με τη χρήση σύγχρονων εργαλείων Web Design, όπως το Adobe XD και το Figma, είμαστε σε θέση να παράγουμε πρωτότυπα και διαδραστικά designs και να εντοπίζουμε πιθανά θέματα, πολύ πριν αυτά περάσουν στη φάση του development.
Περισσότερα: Δείτε πώς το σωστό UI/UX μεταμορφώνει το Fashion & Luxury Industry
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77