Σημαντική και συστηματική ανάπτυξη παρουσιάζει η αγορά του online λιανεμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα. Σύμφωνα με NielsenIQ Ελλάδας, το 23,5% των χρηστών του Διαδικτύου στην Ελλάδα αγοράζει τρόφιμα online κάθε εβδομάδα. Αυτό το εντυπωσιακό ποσοστό καταδεικνύει την ταχεία διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην καθημερινότητα των καταναλωτών.
Επιπλέον, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, οι γυναίκες ηλικίας 35-49 ετών, παντρεμένες και με οικογένειες 2-4 ατόμων, αποτελούν τον κύριο πυρήνα των online αγοραστών καταναλωτικών αγαθών. Πρόκειται για το κοινό, που αναλαμβάνει την ευθύνη των αγορών του νοικοκυριού και προσαρμόζει τις συνήθειες του στις νέες τεχνολογικές δυνατότητες.
Περισσότερα: NielsenIQ: Το 23,5% των συνδεδεμένων Ελλήνων αγοράζει τρόφιμα online κάθε εβδομάδα
Ενιαίο τέλος ύψους 2 ευρώ σε κάθε μικρό δέμα που μπαίνει στην Ευρώπη, η πλειοψηφία των οποίων προέρχεται από την Κίνα, πρότεινε η Κομισιόν.
"Μιλάμε για 2 ευρώ ανά δέμα, πληρωτέο από την πλατφόρμα" υπογράμμισε ο Επίτροπος Εμπορίου, Μάρος Σέφκοβιτς, μιλώντας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις Βρυξέλλες. Σύμφωνα με τον ίδιο, την περσινή χρονιά εισήχθησαν στην ΕΕ περίπου 4,6 δισ. δέματα.
Περισσότερα: H ΕΕ σχεδιάζει ειδικό τέλος €2 σε κάθε δέμα που μπαίνει στην Ευρώπη
Αφού ξεκίνησε στις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ηνωμένο Βασίλειο, το TikTok Shop στοχεύει τώρα να επιτρέψει το εμπόριο μεταχειρισμένων προϊόντων στην πλατφόρμα του και στην ηπειρωτική Ευρώπη. Η εταιρεία προσλαμβάνει επί του παρόντος έναν υπεύθυνο προγράμματος για τον καθορισμό και την εφαρμογή τής στρατηγικής για την κατηγορία των μεταχειρισμένων σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Ο υπεύθυνος προγράμματος θα ηγηθεί της ανάπτυξης του οράματος και θα υποστηρίξει τη στρατηγική για τους πωλητές στην κατηγορία των μεταχειρισμένων "από κάρτες συναλλαγών έως οικιακές συσκευές" σε ολόκληρη την ΕΕ, σύμφωνα με την αγγελία εργασίας που δημοσιεύτηκε. Ο υπεύθυνος θα επικεντρωθεί επίσης στα πλαίσια διακυβέρνησης, τις πολιτικές και τις λειτουργίες υποστήριξης.
Περισσότερα: Το Tiktok Shop μπαίνει στην αγορά μεταχειρισμένων στην Ευρώπη
Με επιτυχία παρουσιάστηκε εχθές, 7 Μαΐου, η «Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2025», που διεξήχθη από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα της eQuality NGO.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του GR.EC.A, Dr. Κατερίνα Φραϊδάκη | Πρόεδρος Δ.Σ. Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου-GR.EC.A, Μάκης Σαββίδης | CEO at SAVVIDIS Group of Companies, Μάριος Μπεζιούλας | Founder & General Manager at Spitishop.gr, Πάνος Πατρωνίδης | Chief Commercial Officer at ALTEX SA – Funky Buddha, Ηλίας Μακρής | General Manager at Pharmacy295, Αλέξανδρος Λεούσης | Founder & General Manager at Digilex, Φωτεινή Σκαπινάκη | Commercial Director at SARMED S.A.
Περισσότερα: GRECA: Η νέα πραγματικότητα των online αγορών στην Ελλάδα
Το event της χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, το Ψηφιακό Μάρκετινγκ και τις Τεχνολογίες Λιανικής στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα πραγματοποιηθεί από την Πέμπτη 29 έως και το Σάββατο 31 Μαΐου, στο Ζάππειο Μέγαρο.
Η ανανεωμένη και διευρυμένη ECDM + RetailTech Expo Southeastern Europe 2025, έρχεται πιο δυναμική από ποτέ και οι διοργανωτές αποκαλύπτουν διαρκώς ονόματα από τους ομιλητές των διεθνών συνεδρίων που θα πλαισιώσουν το φετινό event.
Περισσότερα: Εντυπωσιακό line-up ομιλητών στην ECDM + RetailTech Expo 2025
Η OpenAI ανακοίνωσε ότι οι χρήστες του ChatGPT θα μπορούν σύντομα να αγοράζουν προϊόντα μέσω της πλατφόρμας, με κουμπιά αγορών για αναζητήσεις που υποστηρίζονται από AI.
Η νέα λειτουργία θα είναι διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες, είτε έχουν συνδεθεί στο λογαριασμό τους, είτε όχι. Ωστόσο, οι αγοραστές δεν θα ολοκληρώνουν τη συναλλαγή εντός του ChatGPT, αλλά θα ανακατευθύνονται στον ιστότοπο του εμπόρου.
Περισσότερα: OpenAI: Οι χρήστες θα μπορούν σύντομα να αγοράζουν προϊόντα μέσω του ChatGPT
Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, κατέγραψε την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο Skroutz για την περίοδο του Πάσχα (07-20/4/2025) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (21/4-5/5/2024).
Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μέση τιμή του καλαθιού ξεπέρασε τα 66€, σημειώνοντας αύξηση κατά 6,53% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz αυξήθηκε κατά 22,80% και 34% για αγορές μέσω Skroutz app εν συγκρίσει με το 2024.
Περισσότερα: Skroutz: Τί αγόρασαν online οι Έλληνες καταναλωτές το φετινό Πάσχα
Η Temu και η DHL υπέγραψαν ένα μνημόνιο συμφωνίας με στόχο να υποστηρίξουν την ανάπτυξη των ΜΜΕ σε αναπτυγμένες και σε αναπτυσσόμενες αγορές. Η DHL θα χρησιμοποιήσει την τεχνογνωσία της για την υποστήριξη της Temu στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένου του "local-to-local" μοντέλου της εταιρείας.
Η κινεζική Temu είναι γνωστό πως επεκτείνεται γρήγορα, διεθνώς, το ίδιο και στην Ευρώπη και οι online επιχειρηματίες ανησυχούν όλο και περισσότερο.
Περισσότερα: Temu και DHL συνεργάζονται για τοπικές παραδόσεις στην Ευρώπη
Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, συνεχίζει να επενδύει στην καινοτομία, παρουσιάζοντας τον νέο Βοηθό ΑΙ, έναν ψηφιακό σύμβουλο αγορών που προσφέρει μια προσωπική, άμεση και φιλική εμπειρία αγορών. Μέσω της τεχνητής νοημοσύνης, η Skroutz απλοποιεί ακόμα περισσότερο τη διαδικασία των online αγορών και προσφέρει σε κάθε καταναλωτή την εμπειρία ενός φυσικού καταστήματος στον online κόσμο.
Με τον Βοηθό AI, η εμπειρία εξυπηρέτησης ενός έμπειρου πωλητή μεταφέρεται στο ψηφιακό περιβάλλον του Skroutz, προσφέροντας προσωποποιημένες προτάσεις, άμεσες απαντήσεις και υποστήριξη σε κάθε στάδιο της αγοραστικής διαδικασίας.
Περισσότερα: Η Skroutz απλοποιεί περαιτέρω τη διαδικασία των online αγορών με τον Βοηθό AI
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πιο πρόσφατης έρευνας της Focus Bari, "Focus On Tech Life Tips", που αναλύει στοιχεία για δεύτερο εξάμηνο του 2024, υπάρχει αξιοσημείωτη αύξηση των online χρηστών άνω των 55 ετών, ενώ οι γυναίκες κυριαρχούν στις online αγορές.
Περισσότερα: Οι Ελληνίδες 'κυριαρχούν' στις online αγορές και απογειώνουν τα social media
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77







