eCommerce

Έρχεται το eCommerce Fashion & Accesories Business Summit

Η Verticom, η διοργανώτρια της ECDM Expo SE Europe, της μεγαλύτερης διοργάνωσης για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ανακοίνωσε το Fashion eCommerce Business Summit, το πρώτο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο που αφορά στον κλάδο της μόδας.

Το Fashion eCommerce Business Summit θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, την Παρασκευή, 1η Νοεμβρίου 2024.

Δείτε τα GR.EC.A Market Industry Reports του πρώτου τριμήνου του 2024

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) έχει δημιουργήσει μια σειρά από Market Industry Reports για το eCommerce, έχοντας ως στόχο να βοηθήσει τα ηλεκτρονικά καταστήματα να έχουν ένα σημείο αναφοράς τής αγοράς που δραστηριοποιούνται, μέσα από συγκεκριμένα metrics & KPIs.

Η ΕΕ ζητά επειγόντως διευκρινήσεις από τις Temu και Shein

Οι Temu και Shein βρέθηκαν αντιμέτωπες με ένα περιθώριο δέκα ημερών για να παράσχουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με διάφορες πτυχές των υπηρεσιών τους στους Ευρωπαίους καταναλωτές. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή το ζήτησε μετά από καταγγελίες από οργανώσεις καταναλωτών.

Ως VLOP (Very Large Online Platforms - πολύ μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες), οι Temu και Shein πρέπει να συμμορφώνονται με τους αυστηρούς κανόνες του Νόμου για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες, ο οποίος απαιτεί σημαντικές προσπάθειες για την αντιμετώπιση του παράνομου και επιβλαβούς περιεχομένου στις πλατφόρμες τους.

Τρεις σημαντικές συμβουλές για να βγείτε κερδισμένοι τη φετινή Black Friday!

Οι καταναλωτές μπορεί να είναι στραμμένοι στις καλοκαιρινές αγορές τους, αλλά για τους εμπόρους λιανικής, ο προγραμματισμός της εορταστικής περιόδου αγορών τού τέλους της χρονιάς, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και ειδικά αυτής της Black Friday!

Μετά από την επιτυχημένη περίοδο Black Friday / Cyber ​​Monday (BFCM) του 2023, οι έμποροι (πρέπει να) σχεδιάζουν ήδη την κρίσιμη εορταστική περίοδο αγορών του 2024. Δείτε παρακάτω τρεις βασικές επισημάνσεις και συμβουλές για την περίοδο BFCM, για να βγείτε κερδισμένοι!

Ecommerce Europe: Επείγουσα ανάγκη να εξασφαλιστούν ίσοι όροι ανταγωνισμού

Σε μια ανοιχτή επιστολή, ο Ecommerce Europe και πολλά από τα μέλη των εθνικών ενώσεών του, ζητούν ίσους όρους ανταγωνισμού για όλους τους παίκτες ηλεκτρονικού εμπορίου που δραστηριοποιούνται στην ευρωπαϊκή αγορά, υποστηρίζοντας ρητά την καλύτερη επιβολή των υφιστάμενων κανονισμών.

Οι αρμόδιοι φορείς ανησυχούν, βλέποντας πώς έμποροι εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης καταφέρνουν να προσελκύουν ευρωπαίους καταναλωτές χωρίς να τηρούν τους κανόνες. Αυτό φαίνεται έντονα, σύμφωνα με το Ecommerce Europe, όσον αφορά στους κανονισμούς για την προστασία των καταναλωτών, την ασφάλεια των προϊόντων, τις απομιμήσεις, την προστασία δεδομένων και ιδιωτικότητας, όπως επίσης και την περιβαλλοντική και φορολογική νομοθεσία.

Το 70% των Ελλήνων έχει κάνει τουλάχιστον μία online αγορά τo τελευταίο 6μηνο

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πιο πρόσφατης έρευνας της Focus Bari, "Focus On Tech Life Tips", που αναλύει στοιχεία για το πρώτο τρίμηνο του 2024, μέσα στο τελευταίο 6μηνο, το 70% του ελληνικού κοινού έχει κάνει τουλάχιστον μία online αγορά.

Νέα συνεργασία της Skroutz με την Klarna για το πρόγραμμα 'Δόσεις για όλους'

Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, προχωρά σε συνεργασία με την Klarna, την κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών για την ενίσχυση του προγράμματος «Δόσεις για όλους».

Στόχος της συνεργασίας είναι η αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών, οι οποίοι μπορούν πλέον να πραγματοποιούν αγορές μέσω Skroutz επιλέγοντας τις ευέλικτες λύσεις πληρωμών της Klarna και χωρίς κόστος υπηρεσίας.

Απαντήστε στη διεθνή έρευνα: To Cross-Border eCommerce στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη

Το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει υποστεί μια ταχεία μεταμόρφωση τα τελευταία χρόνια και έγινε αναπόσπαστο μέρος του τομέα λιανικής, παγκοσμίως.

Καθώς οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο στις ηλεκτρονικές αγορές για ευκολία και ποικιλία, οι έμποροι λιανικής προσαρμόζονται συνεχώς για να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες απαιτήσεις της ψηφιακής αγοράς. Η στροφή προς το διαδικτυακό εμπόριο όχι μόνο άνοιξε νέες ευκαιρίες, αλλά εισήγαγε επίσης πολλές προκλήσεις, ιδιαίτερα για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να επεκταθούν πέρα ​​από τις χώρες καταγωγής τους.

Η Amazon και η IKEA κυριαρχούν στην online αγορά επίπλων στην Ευρώπη

Η αγορά επίπλων έχει δει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Fox Intelligence.

Η Amazon είναι ο μεγαλύτερος διαδικτυακός λιανοπωλητής επίπλων στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία και την Ιταλία. Στη Γαλλία, ο αμερικανικός κολοσσός υστερεί έναντι της IKEA, η οποία, βέβαια, κατατάσσεται στην πρώτη τριάδα και σε άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Μόνο στη Γερμανία ένας τοπικός παίκτης, η Otto, ηγείται της αγοράς των ειδών επίπλωσης και διακόσμησης.

Με ιδιαίτερα θετικές εντυπώσεις ολοκληρώθηκε η πρώτη τριήμερη ECDM Expo SE Europe 2024!

Το γεγονός τής χρονιάς για τους κλάδους του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2024, ολοκληρώθηκε με επιτυχία.

Η ECDM Expo SE Europe 2024, είχε για πρώτη φορά πρώτη φορά τριήμερη διάρκεια και πραγματοποιήθηκε από την Παρασκευή 24, έως την Κυριακή 26 Μαΐου.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search