Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου – (GR.EC.A) απηύθυνε επείγουσα έκκληση προς το Υπουργείο Οικονομικών και το Υπουργείο Ανάπτυξης.
Η ανεξέλεγκτη εισροή μικροδεμάτων από τρίτες χώρες – κυρίως μέσω διεθνών πλατφορμών που κατακλύζουν την ελληνική αγορά με προϊόντα εξαιρετικά χαμηλού κόστους και συχνά αμφίβολης συμμόρφωσης με τα ευρωπαϊκά και εθνικά πρότυπα ασφαλείας – υπονομεύει καθημερινά τον υγιή ανταγωνισμό.
Περισσότερα: Εθνικό τέλος €7 ανά δέμα για την προστασία των ελληνικών επιχειρήσεων προτείνει ο GRECA
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ο E-commerce Europe και το EuroCommerce δημοσίευσαν από κοινού την Ευρωπαϊκή Έκθεση Ηλεκτρονικού Εμπορίου για το 2025.
Η Έκθεση Ηλεκτρονικού Εμπορίου Ευρώπης 2025 παρέχει μία ολοκληρωμένη ανάλυση του τοπίου του ηλεκτρονικού εμπορίου σε 38 ευρωπαϊκές χώρες. Η παρούσα έκδοση επικαιροποιεί βασικούς δείκτες του κύκλου εργασιών ηλεκτρονικού εμπορίου επιχειρήσεων προς καταναλωτές (B2C), καθώς και τα ποσοστά διείσδυσης του διαδικτύου και των ηλεκτρονικών αγοραστών, με ιδιαίτερη έμφαση στην ΕΕ-27.
Περισσότερα: Ευρωπαϊκή Έκθεση eCommerce: Συνεχίζεται η άνοδος με σταθερούς ρυθμούς
Η 4η ECDM & RetailTech Expo NORTH ετοιμάζεται να υποδεχτεί στις 18 και 19 Οκτωβρίου 2025, στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο της Θεσσαλονίκης, τους πρωτοπόρους του λιανεμπορίου και του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Το σημαντικότερο τεχνολογικό event για το εμπόριο στη Βόρεια Ελλάδα είναι ένα σημείο αναφοράς, όπου οι επιχειρήσεις μπορούν να ενημερωθούν για τις σύγχρονες τεχνολογίες λιανικής, τις αποδοτικές πρακτικές στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τις νέες τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον του εμπορίου, τόσο μέσα από φυσικά όσο και ψηφιακά κανάλια.
Περισσότερα: Στην τελική ευθεία η 4η ECDM & RetailTech Expo NORTH στη Θεσσαλονίκη
Η Focus Bari ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της Πανελλήνιας Έρευνας "Focus On Tech Life Tips", την οποία διεξάγει από το 1995, που αφορούν στο πρώτο εξάμηνο της χρονιάς.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, σε συνδυασμό με στοιχεία από YOUGOV profiles και την Πανελλαδική Έρευνα για τη χρήση εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) και το Voice.AI, παρατηρούνται τα εξής:
Περισσότερα: Focus Bari: Σχεδόν 8 στους 10 Έλληνες αγόρασαν online το τελευταίο εξάμηνο
Η Verticom, διοργανώτρια των Pharmacy & Beauty eCommerce Summit και Fashion & Accessories eCommerce Summit, ανακοίνωσε τη μετάθεση των φετινών διοργανώσεων κατά μία εβδομάδα, θέλοντας να διασφαλίσει την ομαλή διεξαγωγή τους.
Πιο συγκεκριμένα:
- το Pharmacy & Beauty eCommerce Summit 2025, θα διεξαχθεί στις 8 Οκτωβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο, αντί της 1ης Οκτωβρίου και
- το Fashion & Accessories eCommerce Summit 2025 θα διεξαχθεί στις 9 Οκτωβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο, αντί της 2ας Οκτωβρίου.
Περισσότερα: Νέες ημερομηνίες για τα Fashion & Accessories - Pharmacy & Beauty eCommerce Summits
Ο κλάδος του “Books, Toys & School Supplies” eCommerce στην Ελλάδα το 2025 χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα, απαιτητικούς και price-sensitive καταναλωτές, αλλά και μια σαφή στροφή προς mobile-first αγοραστικές εμπειρίες.
Σε περιόδους με έντονη εποχικότητα, όπως το back-to-school και οι χριστουγεννιάτικες αγορές, δημιουργούν ταυτόχρονα ευκαιρίες και δυσκολίες για τα brands.
Περισσότερα: Insights από τη Lighthouse για το Books, Toys & School Supplies eCommerce στην Ελλάδα
Στο πρώτο μισό του τρέχοντος έτους, η Temu προσέλκυσε κατά μέσο όρο 115,7 εκατομμύρια Ευρωπαίους χρήστες στην πλατφόρμα της κάθε μήνα, δηλαδή 12,9 εκατομμύρια περισσότερους από το δεύτερο εξάμηνο του προηγούμενου έτους. Η ανάπτυξη στις κύριες ευρωπαϊκές αγορές τής Temu ήταν μάλιστα ανώτερη του μέσου όρου.
Ως Πολύ Μεγάλη Διαδικτυακή Πλατφόρμα, η Temu οφείλει βάσει του Digital Services Act να δημοσιεύει έκθεση διαφάνειας κάθε έξι μήνες. Οι εκθέσεις αυτές περιλαμβάνουν τον μέσο αριθμό μηνιαίων χρηστών εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και σε κάθε μεμονωμένο κράτος μέλος.
Περισσότερα: Η Temu κατακτά την ΕΕ με 115,7 εκατ. μηνιαίους χρήστες το πρώτο εξάμηνο
Περίπου οι μισοί Ευρωπαίοι ενήλικες πραγματοποιούν κρυφές αγορές, συχνά για να κρύψουν τα προϊόντα από το σύντροφο ή την οικογένειά τους, με το φαινόμενο να είναι πιο έντονο στους νέους κάτω των 30 ετών. Το ηλεκτρονικό εμπόριο και η ανωνυμία της διακριτικής συσκευασίας, ενισχύουν αυτή την τάση.
Έξι στους δέκα από αυτούς που ψωνίζουν κρυφά, κρύβουν τις αγορές τους από τον ερωτικό τους σύντροφο. Οι γονείς είναι η δεύτερη πιο κοινή ομάδα από την οποία κρύβονται οι αγορές, ειδικά στην Ιταλία όπου πολλοί νέοι ζουν με τους γονείς τους μέχρι τα 30 τους. Σε άλλες χώρες της ΕΕ ο μέσος όρος ηλικίας ανεξαρτητοποίησης είναι τα 26 έτη, και στη Γερμανία τα 24.
Η κατάργηση της εξαίρεσης "de minimis" στις ΗΠΑ αλλάζει τα δεδομένα για το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ο όρος αυτός αναφέρεται σε έναν κανονισμό που εξαιρούσε από δασμούς και φόρους εισαγόμενα προϊόντα αξίας κάτω των 800 δολαρίων.
Αυτή η αλλαγή, που έρχεται να ανατρέψει μια πάγια πρακτική, θα έχει σημαντικές επιπτώσεις τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές.
Περισσότερα: Το τέλος του 'φτηνού' eCommerce: Ο εμπορικός πόλεμος των ΗΠΑ αλλάζει τις online αγορές
Με τις καλοκαιρινές εκπτώσεις να έχουν τελειώσει, το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, αναλύει και παρουσιάζει τα στοιχεία για την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων.
Σύμφωνα με τα δεδομένα, ο μέσος καταναλωτής ξόδεψε κατά μέσο όρο περί τα 62€ για τις εκπτωτικές του αγορές, σημειώνοντας αύξηση κατά 10% σε σύγκριση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο εκπτώσεων, επιβεβαιώνοντας την προτίμηση των καταναλωτών στις προσφορές.
Περισσότερα: Καλοκαιρινές εκπτώσεις στο Skroutz: Τί αγόρασαν οι καταναλωτές;
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77







