eCommerce

GR.EC.A: Ενημερωθείτε για τις υποχρεώσεις σας σχετικά με τις τιμές τής Black Friday

Όπως κάθε χρόνο, η Black Friday «εορτάζεται» την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου και φέτος η ημερομηνία της είναι στις 29 Νοεμβρίου.

Η Black Friday σηματοδοτεί την έναρξη της εορταστικής περιόδου και δεν συγκαταλέγεται στις τακτικές εκπτώσεις, αλλά είναι προωθητική ενέργεια και αφορά όλη την αγορά και όλες τις επιχειρήσεις, μικρής, μεσαίας και μεγάλης κλίμακας.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκινά επίσημη έρευνα κατά της Temu

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκινά επίσημη έρευνα για την Temu, για να διαπιστώσει εάν η πλατφόρμα κάνει αρκετά για την καταπολέμηση της πώλησης παράνομων προϊόντων, μεταξύ άλλων ζητημάτων. Έχει επίσης έρευνες σε εξέλιξη και για άλλες πλατφόρμες, όπως η AliExpress.

Πριν μερικούς μήνες, οι Temu και Shein κλήθηκαν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να μοιραστούν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με διάφορες πτυχές των υπηρεσιών τους. Αλλά η EE ξεκινά τώρα μια περαιτέρω, επίσημη έρευνα για την Temu. Αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά τους ρυθμούς ανάπτυξης της κινεζικής εταιρείας στην Ευρώπη, κάτι που είχε προβλεφθεί πρόσφατα από τη Forrester.

Οργανώστε το eShop σας με ευκολία με τις Έξυπνες Κατηγορίες στη NagaCommerce

Με ιδιαίτερη χαρά, σας παρουσιάζουμε τη νέα δυνατότητα Έξυπνων Κατηγοριών στην πλατφόρμα NagaCommerce. Αυτή η καινοτόμος λειτουργία είναι σχεδιασμένη για να διευκολύνει τη διαδικασία οργάνωσης του eShop σας, προσφέροντας μια εξαιρετική εμπειρία στους πελάτες σας.

ΕΥ: Ένας στους δύο Έλληνες περιμένει τη Black Friday για τις αγορές του

Σε στάση αναμονής, ενόψει των μεγάλων εκπτωτικών events των Black Friday και Cyber Monday, βρίσκονται οι Έλληνες καταναλωτές, σύμφωνα με έρευνα της ΕΥ.

Όπως προκύπτει από την έρευνα, "Future Consumer Index Ελλάδα 2024" ένας στους δύο Έλληνες καταναλωτές σχεδιάζει να κάνει αγορές τη Black Friday και τη Cyber Monday.

Amazon Today: Ορόσημο για εμπόρους με φυσικά καταστήματα

Οι έμποροι λιανικής δεν πρέπει να υποτιμούν τη σημασία μιας πολυκαναλικής στρατηγικής. Τα επιτυχημένα brands συνδέονται με τους πελάτες σε πολλά κανάλια, παρέχουν απρόσκοπτο customer experience και εναρμονίζουν τις ψηφιακές και φυσικές λειτουργίες.

Μια πρόσφατη έκθεση της ShipStation δείχνει ότι το 75% των πελατών χρησιμοποιούν τόσο ψηφιακά, όσο και φυσικά σημεία επαφής, καθ' όλη τη διάρκεια της διαδρομής των αγορών τους. Αυτή η τάση θα αυξηθεί, καθώς γίνεται ευκολότερη η γεφύρωση φυσικών και ψηφιακών χώρων.

Κατακτήστε τις διεθνείς αγορές με ένα πολύγλωσσο eCommerce Website

Η μετάφραση του eCommerce website σας είναι καθοριστικής σημασίας για την επιτυχία στις διεθνείς αγορές.

Οι έρευνες έχουν δείξει ότι οι καταναλωτές προτιμούν να ψωνίζουν στη μητρική τους γλώσσα. Σύμφωνα με έρευνα της CSA Research, το 55% θα αγόραζε μόνο από ιστοσελίδες στη γλώσσα τους, ενώ σύμφωνα με το Harvard Business Review, το ποσοστό αυτό ανέρχεται σε 72%. Ακόμα και ανάμεσα σε εκείνους που γνωρίζουν καλά αγγλικά, το 65% προτιμά να διαβάζει περιεχόμενο στη δική του γλώσσα (CSA Research).

Έρχεται το 1ο Digital Commerce Hackathon από τη SOFTONE

Η SOFTONE ο μεγαλύτερος πάροχος business λογισμικού στην Ελλάδα, διοργανώνει το 1ο Digital Commerce Hackathon, με στόχο να ενθαρρύνει και να προάγει την καινοτομία στη σχεδίαση και ανάπτυξη λύσεων και εφαρμογών ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η πρωτοβουλία της SOFTONE αποτελεί ένα ανοιχτό κάλεσμα συνεργασίας με την κοινότητα web developers της χώρας και απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο που έχει ιδέες και προτάσεις για τη σχεδίαση εφαρμογών που ανταποκρίνονται στις προκλήσεις του ΑΙ και της ανάπτυξης της τεχνολογίας στο χώρο του eCommerce.

Τα marketplaces δημιουργούν το 69% του cross border eCommerce στην Ευρώπη

Το οικονομικό έτος 2023/2024, ο τζίρος του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη έφτασε τα 326 δισεκατομμύρια ευρώ. Η μεγάλη πλειοψηφία του 69%, ή σε απόλυτους αριθμούς, τα 225 δισεκατομμύρια ευρώ, προήλθαν από online marketplaces.

Αυτά τα δεδομένα προέρχονται από την πέμπτη έκδοση της έκθεσης “Top 100 Cross-Border Marketplaces Europe” από το Cross-Border Commerce Europe.

Δείτε την Ατζέντα και τους ομιλητές τού eCommerce Fashion & Accessories Business Summit

Η Verticom ανακοίνωσε την ατζέντα και νέους ομιλητές που θα συμμετέχουν στο eCommerce Fashion & Accessories Business Summit, το πρώτο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο που αφορά στον κλάδο της μόδας.

Το eCommerce Fashion & Accessories Business Summit θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, την Παρασκευή, 1η Νοεμβρίου 2024.

Πώς η διασύνδεση του eShop με το ERP αυξάνει την ανταγωνιστικότητα

Η οικονομία σήμερα είναι περισσότερο ψηφιακή από ποτέ και το trend αυτό θα συνεχίσει να επεκτείνεται. Σε αυτό το ταχέως εξελισσόμενο περιβάλλον, οι επιχειρήσεις πρέπει να επιδείξουν γρήγορα αντανακλαστικά για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της αγοράς και να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Ειδικότερα στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου αυτό είναι ακόμα πιο σημαντικό, καθώς όλο και περισσότερες εταιρείες εκμεταλλεύονται το ψηφιακό κανάλι για τις πωλήσεις τους.

Τη διαφορά εν μέσω αυτού του κλίματος μπορεί να κάνει η γεφύρωση του χάσματος μεταξύ eShop και ERP που παρατηρείται σε πολλές επιχειρήσεις. Διασυνδέοντας το επιχειρηματικό λογισμικό με τα δεδομένα που παράγονται από την ηλεκτρονική πλατφόρμα πωλήσεων, μία επιχείρηση έχει στα χέρια της ακριβή δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, κάτι που δημιουργεί τεράστια προστιθέμενη αξία.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search