eCommerce

Αύξηση 4% στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο καταγράφεται το 2023 στην Ελλάδα

Πολλά είναι τα περιθώρια ανάπτυξης της χρήσης του Διαδικτύου στην ελληνική αγορά, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ από την Έρευνα Χρήσης Τεχνολογιών Πληροφόρησης και Επικοινωνίας από Νοικοκυριά και Άτομα το 2023, ειδικά στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Δέκα χρόνια μετά την έκρηξη της ανόδου πρόσβασης στο διαδίκτυο από την κατοικία (2013-2023) στο 86,9% ανέρχονται τα νοικοκυριά που έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο από την κατοικία τους και το 85% του πληθυσμού ηλικίας 16 – 74 ετών έκανε χρήση του διαδικτύου κατά το Α΄ τρίμηνο του 2023, καταγράφοντας αύξηση 2,2% σε σύγκριση με το 2022.

Η Instashop σταματά τη λειτουργία της στην Ελλάδα στο τέλος του 2023

Την απόφαση να διακόψει τη λειτουργία της στην Ελλάδα στο τέλος του χρόνου έλαβε η διοίκηση της Instashop, η οποία δραστηριοποιούνταν στην ελληνική αγορά από το 2020.

Σε επιστολή που απέστειλε πριν από λίγα εικοσιτετράωρα στα συνεργαζόμενα καταστήματα, ενημερώνει ότι οι υπηρεσίες της θα σταματήσουν επίσημα στην Ελλάδα στις 31 Δεκεμβρίου του 2023. 

Cardlink: Στα περσινά επίπεδα η αγοραστική κίνηση τη φετινή Black Friday

Η Cardlink, μέλος της Worldline, του ηγέτη στην ευρωπαϊκή αγορά πληρωμών και υπηρεσιών διαχείρισης συναλλαγών, συγκεντρώνει και επεξεργάζεται και φέτος τα δεδομένα* από τις συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν με κάρτα σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις και παρουσιάζει απολογιστικά τα αποτελέσματα της Black Friday 2023, για την περίοδο 13-27/11.

Παρά την μεγάλη περίοδο εκπτώσεων, η οποία διήρκησε σχεδόν έναν μήνα ο αριθμός των συναλλαγών ανήμερα της Black Friday παρέμεινε περίπου ο ίδιος με πέρσι, παρουσιάζοντας μία μικρή μεταβολή, της τάξεως του <1%.

Ποιοι είναι οι ανασταλτικοί παράγοντες για την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών αγορών;

Αναζητώντας τη διαρκή της ανάπτυξη, η πλατφόρμα διαχείρισης e-shop NagaCommerce εστιάζει στην ανάπτυξη των e-shop που την εμπιστεύονται, καθώς μόνο έτσι μπορεί να πετύχει το δικό της όραμα!

Κεντρικός στόχος είναι η αναγνώριση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και φυσικά, η επίλυσή τους.

O ιδρυτής τής Alibaba... υποκλίνεται στην Temu

Ο Τζακ Μα, έχοντας κερδίσει διεθνή αναγνωρισιμότητα, όντας εκ των συνιδρυτών της πρωτοπόρου κινεζικής Alibaba, μιας εταιρείας που πρακτικά εισήγαγε το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Κίνα, έπλεξε προ εβδομάδων το εγκώμιο ενός αντιπάλου, θεωρώντας ότι το… πνευματικό του τέκνο έγινε πρότυπο για τον κλάδο της τεχνολογίας.

«Συγχαρητήρια στην Pinduoduo για τη λήψη αποφάσεων, την εκτέλεση και τις προσπάθειές τους τα τελευταία χρόνια», έγραψε ο Τζακ Μα, προτρέποντας τους 220.000 και πλέον υπαλλήλους της εταιρείας του να «διορθώσουν την πορεία της».

Amazon: Πάνω από 1 δισ. ευρώ ο τζίρος των μεταχειρισμένων ειδών στην Ευρώπη

Η ζήτηση από ευρωπαίους πελάτες έχει ωθήσει τις αγορές μεταχειρισμένων αγαθών στην Amazon να φτάσουν σε τζίρο της τάξης του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ. Η τάση αυτή φαίνεται πως θα συνεχιστεί, καθώς οι καταναλωτές επιδιώκουν να εξοικονομήσουν χρήματα και επίσης, να κάνουν πιο βιώσιμες επιλογές.

Η Amazon μοιράστηκε στοιχεία για τις αυξανόμενες πωλήσεις μεταχειρισμένων στα ευρωπαϊκά marketplaces της για πρώτη φορά.

Το TikTok Shop έχει κάποια θετικά πρώτα αποτελέσματα αλλά και ερωτηματικά

Το TikTok Shop αναδείχτηκε γρήγορα ως σημαντικό κανάλι πωλήσεων για ορισμένους εμπόρους, όπως φαίνεται στα ισχυρά πρώιμα αποτελέσματα.

Για παράδειγμα, οι χρήστες του TikTok έχουν πραγματοποιήσει περισσότερες από 300.000 αγορές από την Tarte Cosmetics, με τη συγκεκριμένη εταιρεία να ξεπουλά αρκετές κατηγορίες προϊόντων μετά την έναρξη των εκπτώσεων της περιόδου της Black Friday.

Πώς να προσελκύσετε τη Gen Z το 2024

Η Generation Z είναι διαφορετική από τις παλαιότερες γενιές. Είναι εξοικιωμένοι με τα ψηφιακά εργαλεία, αφιερώνουν περισσότερο χρόνο παρακολουθώντας βίντεο και έχουν αγκαλιάσει την τεχνολογία. Αλλά η Gen Z έχει ορισμένες ιδιαίτερες συνήθειες που πρέπει να προσέχουν οι έμποροι.

Όποιος σπέρνει εμπιστοσύνη στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο θερίζει κέρδη στο ταμείο

Στο προηγούμενο άρθρο μου για την σχέση των hard e-commerce επιχειρήσεων με τα marketplaces ασχοληθήκαμε με την Νο1 πρόκληση που αντιμετωπίζει μια επιχείρηση του κλάδου σήμερα. Θεωρώ ότι η φυσική συνέχεια δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από το να ασχοληθούμε την Νο1 αιτία που διαμορφώνει το φαινόμενο marketplaces.

Αυτό, δεν είναι άλλο από την έλλειψη εμπιστοσύνης στα ηλεκτρονικά καταστήματα από την πλευρά του καταναλωτή και την ανάγκη του για ασφαλείς συναλλαγές, που αισθάνεται πως του τις παρέχουν οι πλατφόρμες σύγκρισης τιμών.

Οι αγορές από κινητά ξεπερνούν αυτές από desktop συστήματα στις ΗΠΑ

Οι Αμερικανοί καταναλωτές έκαναν αγορές ύψους 5,3 δισ. δολαρίων από smartphones την Black Friday, αντιπροσωπεύοντας το 54% των online πωλήσεων, σύμφωνα με την Adobe.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, σχεδόν το 80% όλων των διαδικτυακών πωλήσεων πραγματοποιούνται απο φορητές συσκευές, σύμφωνα με τη Statista, κυρίως λόγω της περιοχής Ασίας-Ειρηνικού.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search