eCommerce

Επιστροφές προϊόντων τώρα και σε Skroutz Point

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, προσφέρει πλέον τη δυνατότητα στους χρήστες να προχωρούν σε επιστροφές προϊόντων χρησιμοποιώντας το δίκτυο Skroutz Point.

Δίνεται έτσι η δυνατότητα στους καταναλωτές να προσαρμόσουν με βάση το δικό τους πρόγραμμα ακόμα μια προσφερόμενη υπηρεσία από το Skroutz.

Temu: Οι εμπορικές πρακτικές μας δεν είναι αθέμιτες

H Temu απορρίπτει την κριτική που δέχεται από τις γερμανικές οργανώσεις καταναλωτών, οι οποίες την κατηγόρησαν για αθέμιτες εμπορικές πρακτικές

Την περασμένη εβδομάδα, η Temu έλαβε μια αυστηρή επίπληξη από την Γερμανική Ένωση Καταναλωτών, vzbv, η οποία υποστηρίζει ότι εντόπισε αρκετές παραβάσεις στις εμπορικές πρακτικές τής εταιρείας. Για παράδειγμα, η εταιρεία φέρεται να μην καθιστά αρκετά σαφές στους καταναλωτές το πως προκύπτουν οι πολύ υψηλές εκπτώσεις στην πλατφόρμα της.

Η νέα ιστοσελίδα της NagaCommerce και η νέα εποχή για το eCommerce στην Ελλάδα!

Η NagaCommerce είναι μία αμιγώς ελληνική πλατφόρμα για την κατασκευή eShop, η οποία παρέχεται ως υπηρεσία. Είναι πλήρως εξοπλισμένη με εργαλεία που θα αυξήσουν τις πωλήσεις σας και θα μετατρέψουν τους επισκέπτες σας σε πιστούς και επιστρεφόμενους πελάτες!

Το πρώτο τρίμηνο του 2024, η NagaCommerce μετά από επένδυση 300.000 ευρώ ολοκλήρωσε την αναβάθμιση των υποδομών της, μεταφέροντας τα eShop των συνεργατών της στο δικό της Cluster (ομάδες από πολλούς servers) με αποτέλεσμα να προσφέρει στα καταστήματα ακόμη καλύτερη απόδοση, ταχύτατη απόκριση σε χρόνους φόρτωσης σελίδας και ασφάλεια υποδομών.

Ο τζίρος της αγοράς B2B στην Ευρώπη θα φτάσει τα 1,7 τρισ. ευρώ το 2025

Η συνολική ευρωπαϊκή αξία των προϊόντων B2B που πωλούνται online εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 1,7 τρισεκατομμύρια ευρώ έως το 2025.

Ωστόσο, οι πωλητές B2B στην Ευρώπη δεν αξιοποιούν ακόμη όλες τις διαθέσιμες ευκαιρίες, αφού τα περισσότερα B2B e-shop  επιτρέπουν μόνο σε ντόπιους πελάτες να αγοράζουν τα προϊόντα τους.

GR.EC.A Market Industry Reports: H εικόνα της αγοράς το Q4 του 2023

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) λανσάρει μια σειρά από Market Industry Reports για το eCommerce, έχοντας ως στόχο να βοηθήσει τα ηλεκτρονικά καταστήματα να έχουν ένα σημείο αναφοράς της αγοράς που δραστηριοποιούνται, μέσα απο συγκεκριμενα metrics & KPIs.

Τα reports παρέχουν μια επισκόπηση του κλάδου του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και συγκεκριμένα περιλαμβάνουν τάσεις και προοπτικές, απόδοση και προβλέψεις για τα μεγάλα verticals του Ηλεκτρονικού Εμπορίου για την Ελλάδα, εξετάζοντας συγκεκριμένες εμπορικές περιόδους.

Καινοτόμα υπηρεσία αναζήτησης μέσω εικόνας από το Findbar

Το Findbar ανακοίνωσε την αναζήτηση μέσω εικόνας, αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη για να προσφέρει ολοκληρωμένη εμπειρία αγοράς σε κλάδους όπως η Μόδας, τα είδη Σπιτιού, τα βιβλία κ.α.

Η δύναμη της εικόνας έχει ισχυροποιηθεί, καθώς ήδη το 83% των on-line καταναλωτών δηλώνουν ότι οι εικόνες προϊόντων είναι πολύ σημαντικές στην λήψη αγοραστικής απόφασης, με βάση την έρευνα του Forrester.

Η infocube ανασχεδίασε το Passager.gr

Η Passager δημιουργήθηκε το 1977 από τους Κωνσταντίνο και Νικόλαο Χαλίμο στην Αθήνα. Aποτελεί πρωτοπόρο στη γυναικεία μόδα για πάνω από τέσσερις δεκαετίες και είναι συνώνυμη με τον εξαιρετικό σχεδιασμό και την τεχνική κατασκευή στα γυναικεία ενδύματα.

Στην Passager, συνδυάζουν την πλούσια εμπειρία με τις σύγχρονες απαιτήσεις της σημερινής γυναίκας, διασφαλίζοντας ότι κάθε κομμάτι που δημιουργούν είναι ταυτόχρονα αιώνια κομψό και απόλυτα μοντέρνο.

Θανάσης Καμέας: Πώς να συνδεθείς ουσιαστικά με πελάτες του e-shop σου

Παρά το γεγονός ότι το Ηλεκτρονικό Εμπόριο έχει κατακτήσει μια εδραιωμένη θέση στο Λιανεμπόριο αλλά και στην καρδιά των καταναλωτών, με όλα τα πλεονεκτήματα που το συνοδεύουν (ευκολία, άνεση, ποικιλία επιλογών, προσιτότητα, δυνατότητα σύγκρισης τιμών και αναζήτησης) υπάρχει πάντα και η σκοτεινή πλευρά του με τις ορατές και αναγνωρίσιμες πλέον, προκλήσεις να πρέπει να αντιμετωπιστούν άμεσα από τους ειδικούς του e-Commerce.

Αυτό ήδη συμβαίνει με τη διαχείριση των κινδύνων ασφαλείας, όπως η απάτη, η κλοπή προσωπικών δεδομένων και πιστωτικών καρτών αλλά και με τη στρατηγική αντιμετώπισης της καθυστέρησης παραδόσεων δεμάτων και των δυσκολιών επιστροφών.

Η μέση δαπάνη στο eCommerce στην Ελλάδα ανά εξάμηνο έχει φτάσει τα 1.000 ευρώ

Η Focus Bari ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της Πανελλήνιας Έρευνας "Focus On Tech Life Tips" - την οποία διεξάγει από το 1995 - που αφορούν στο δεύτερο εξάμηνο του 2023.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, ραγδαία αυξάνονται και οι ηλεκτρονικές αγορές, με την μέση δαπάνη ανά εξάμηνο να έχει φτάσει τα 1.000 ευρώ στο eCommerce.

To προφίλ του Ευρωπαίου καταναλωτή: Οι μεταβαλλόμενες τάσεις συναισθημάτων και συμπεριφοράς

Η αγορά λιανικής στην Ευρώπη βρίσκεται σε μια περίοδο ρευστότητας που διαμορφώνεται από πολλούς παράγοντες, όπως οι γεωπολιτικές εντάσεις, οι πληθωριστικές πιέσεις και οι ευρύτερες μακροοικονομικές προκλήσεις. Σε αυτό το περιβάλλον, η κατανόηση της εξελισσόμενης συμπεριφοράς και του συναισθήματος των Ευρωπαίων καταναλωτών είναι απαραίτητη, προκειμένου οι επιχειρήσεις να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους και να αναπτυχθούν.

Αντλώντας πληροφορίες από την πρόσφατη, σχετική έκθεση της McKinsey, αυτό το άρθρο στοχεύει να παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για την τρέχουσα κατάσταση της αγοράς και τη μεταβαλλόμενη στάση των καταναλωτών.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search