Παρά το γεγονός ότι το Ηλεκτρονικό Εμπόριο έχει κατακτήσει μια εδραιωμένη θέση στο Λιανεμπόριο αλλά και στην καρδιά των καταναλωτών, με όλα τα πλεονεκτήματα που το συνοδεύουν (ευκολία, άνεση, ποικιλία επιλογών, προσιτότητα, δυνατότητα σύγκρισης τιμών και αναζήτησης) υπάρχει πάντα και η σκοτεινή πλευρά του με τις ορατές και αναγνωρίσιμες πλέον, προκλήσεις να πρέπει να αντιμετωπιστούν άμεσα από τους ειδικούς του e-Commerce.
Αυτό ήδη συμβαίνει με τη διαχείριση των κινδύνων ασφαλείας, όπως η απάτη, η κλοπή προσωπικών δεδομένων και πιστωτικών καρτών αλλά και με τη στρατηγική αντιμετώπισης της καθυστέρησης παραδόσεων δεμάτων και των δυσκολιών επιστροφών.
Περισσότερα: Θανάσης Καμέας: Πώς να συνδεθείς ουσιαστικά με πελάτες του e-shop σου