eCommerce

Skoop by Skroutz: Νέα υπηρεσία πώλησης μεταχειρισμένων προϊόντων

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, παρουσιάζει τη νέα υπηρεσία Skoop by Skroutz με την οποία δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να πωλούν προϊόντα που πλέον δε χρειάζονται, σε άλλους χρήστες, πάντα με την ευκολία και ασφάλεια του Skroutz.

H υπηρεσία Skoop, σε beta έκδοση, με το όνομά της να προκύπτει από το Skroutz και το scoop (= “λαβράκι”/ανακάλυψη), έρχεται σαν το αμέσως επόμενο βήμα της άψογης αγοραστικής εμπειρίας που επιθυμεί να προσφέρει η Skroutz στην κοινότητα των χρηστών της. Η υπηρεσία θα προσφέρεται δωρεάν για τους πωλητές μέχρι και τις 30 Απριλίου.

Η mobiplus και η Stonewave δημιούργησαν νέα πλατφόρμα eCommerce

Η mobiplus.co εταιρεία ανάπτυξης Λογισμικού με ειδίκευση στην Τεχνητή Νοημοσύνη και στο Shopping Recommendation Engineering, σε συνεργασία με τη Stonewave κορυφαία εταιρεία λογισμικού eCommerce, δημιούργησαν μιια νέα πλατφόρμα eCommerce, η οποία προσφέρει προσωπικές εμπειρίες στους καταναλωτές και ανεβάζει τα έσοδα της επιχείρησης λιανικής που τη χρησιμοποιεί κατά 10.000 ευρώ ανά 80.000 ευρώ εσόδων που έχει έως σήμερα.

Η Mobiplus shopping recommendation platform δίνει τη δυνατότητα στα eShops και καταστήματα λιανικής να μαντεύουν τι θέλουν να αγοράσουν οι πελάτες και να το προτείνουν, χωρίς αυτοί να ψάχνουν.

Η Amazon ενισχύει τη διάθεση μεταχειρισμένων ειδών μόδας στην Ευρώπη

Η Amazon εισέρχεται στην αγορά πολυτελών μεταχειρισμένων ειδών μόδας στην Ευρώπη, σε συνεργσία με την πλατφόρμα μεταπώλησης Hardly Ever Worn It.

Οι πελάτες της Amazon στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία, τη Γερμανία και την Ιταλία, μπορούν πλέον να περιηγούνται σε μεταχειρισμένα είδη μόδας στην ενότητα "Luxury Stores".

Το ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί να δώσει ώθηση 2,5% στο ΑΕΠ της Ελλάδας έως το 2030

Το ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί να οδηγήσει στην αύξηση της μικτής προστιθέμενης αξίας (GVA) των κλάδων του λιανικού εμπορίου και του τουρισμού κατά 20% και έτσι να συμβάλει στην αύξηση του ΑΕΠ της Ελλάδας κατά 2,5% ή κατά 4,6 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2030.

Τα παραπάνω στοιχεία καταγράφονται στα ευρήματα της έρευνας με τίτλο «Digital Commerce: A Growth Opportunity for Greece», που εκπόνησε η συμβουλευτική εταιρεία McKinsey & Company στην Ελλάδα.

Αυτό το Σαββατοκύριακο η ECDM Expo NORTH, η έκθεση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Βόρεια Ελλάδα

Στις 11 το πρωί του ερχόμενου Σαββάτου, 17 Φεβρουαρίου, θα ξεκινήσει να υποδέχεται επισκέπτες και συνέδρους η eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2024, η διήμερη διεθνής εκθεσιακή και συνεδριακή διοργάνωση, που πραγματοποιείται στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο, στις εγκαταστάσεις της HELEXPO στη Θεσσαλονίκη.‍

Πρόκειται για το μεγαλύτερο επαγγελματικό event για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Βόρεια Ελλάδα και τον ευρύτερο χώρο των Βαλκανίων, το οποίο φέτος διοργανώνεται στις 17 και 18 Φεβρουαρίου.

Το Temu ανοίγει την πλατφόρμα του και σε Ευρωπαίους εμπόρους!

Τον Μάρτιο, το Temu, το ταχέως αναπτυσσόμενο marketplace από την Κίνα, θα ανοίξει την πλατφόρμα του σε εμπόρους από τις ΗΠΑ και λίγο αργότερα θα προσθέσει και Ευρωπαίους. Ωστόσο, μένει να δούμε τί αποδοχή θα έχει αυτή η κίνηση.

Το Temu είναι ένα διεθνές online marketplace που υποστηρίζεται από τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό PDD Holdings και διαθέτει προϊόντα σε πολύ χαμηλές τιμές από κινέζους κατασκευαστές. 

Ανακοινώθηκε η Ατζέντα του διεθνούς συνεδρίου της ECDM Expo NORTH 2024

H Οργανωτική Επιτροπή τής eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2024 ανακοίνωσε το πρόγραμμα των ομιλιών τού διήμερου, διεθνούς συνεδρίου της διοργάνωσης.

Η διεθνής εκθεσιακή και συνεδριακή διοργάνωση eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2024, είναι το μεγαλύτερο επαγγελματικό event για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Βόρεια Ελλάδα και τον ευρύτερο χώρο των Βαλκανίων.

Λάβετε μέρος στην έρευνα για το e-commerce SEO και κερδίστε!

Πόσο σημαντικό είναι το Search Engine Optimization (SEO) για τη λειτουργία ενός e-commerce store; Ποιες είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι κάτοχοι ενός site στην Ελλάδα και πόσο χρόνο χρειάζεται μία στρατηγική SEO για να αποδώσει; 

H σύγχρονη ψηφιακή εποχή έχει αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων και έχει θέσει νέες ευκαιρίες αλλά και προκλήσεις. Στο πλαίσιο αυτό, το SEO αναδεικνύεται ως κρίσιμος παράγοντας για την απόδοση και την επιτυχημένη παρουσία ενός web site.

To BestPrice.gr απονέμει για 7η χρονιά τα Customer Review Awards

Το BestPrice.gr, η Νο1 πλατφόρμα σύγκρισης τιμών στην Ελλάδα, απονέμει για 7η συνεχή χρονιά, τα BestPrice Customer Review Awards στα ηλεκτρονικά καταστήματα που κατάφεραν να ξεχωρίσουν για την εξυπηρέτησή τους, με βάση τις αξιολογήσεις των χρηστών της πλατφόρμας.

Το TikTok θέλει να κάνει τις live αγορές mainstream και η Amazon τις αγορές μέσω τηλεόρασης

Το TikTok δεν έχει εγκαταλείψει τις φιλοδοξίες του για να καθιερώσει τις αγορές σε ζωντανές ροές και εκτός Ασίας, όπου εκεί είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς.

Όσον αφορά στις ΗΠΑ, η πλατφόρμα σχεδιάζει να ανοίξει πολλά στούντιο, ξεκινώντας με ένα στο Λος Άντζελες, όπου οι δημιουργοί μπορούν να φιλοξενούν ζωντανές ροές και να πουλούν προϊόντα, σύμφωνα με το The Information.

Ο στόχος είναι να αναπαραχθεί ένα μοντέλο που έχει λειτουργήσει καλά, ειδικά στην αδελφή εταιρεία του TikTok, Douyin, στην Κίνα.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search