
Ο κλάδος του “Books, Toys & School Supplies” eCommerce στην Ελλάδα το 2025 χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα, απαιτητικούς και price-sensitive καταναλωτές, αλλά και μια σαφή στροφή προς mobile-first αγοραστικές εμπειρίες.
Σε περιόδους με έντονη εποχικότητα, όπως το back-to-school και οι χριστουγεννιάτικες αγορές, δημιουργούν ταυτόχρονα ευκαιρίες και δυσκολίες για τα brands.
Η Lighthouse παρουσιάζει μια ολοκληρωμένη ανάλυση του ελληνικού οικοσυστήματος για τον συγκεκριμένο κλάδο, αντλώντας δεδομένα από την πλατφόρμα Vendallion®, σε συνδυασμό με εθνικές καταναλωτικές έρευνες και διεθνείς τάσεις.
Η μελέτη αναδεικνύει κρίσιμα insights: τις αυξανόμενες απαιτήσεις των γονιών και των gift-givers, την ανάγκη για εμπιστοσύνη και ξεκάθαρες πολιτικές, αλλά και τα digital touchpoints που ενισχύουν την απόδοση και δημιουργούν επαναλαμβανόμενη αγοραστική συμπεριφορά.
Οι Έλληνες καταναλωτές δίνουν προτεραιότητα στη γρήγορη και αξιόπιστη παράδοση (ιδιαίτερα σε περιόδους αιχμής όπως η έναρξη της σχολικής χρονιάς), στη διαφάνεια στις επιστροφές και στις πληρωμές, αλλά και σε εμπειρίες που είναι απόλυτα φιλικές προς mobile. Όσα brands επενδύουν σε UX, data-driven marketing και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, είναι αυτά που θα καταφέρουν να ξεχωρίσουν σε έναν τομέα με έντονο ανταγωνισμό και ισχυρή δυναμική ανάπτυξης.
Κατεβάστε την ανάλυση της Lighthouse εδώ.