eCommerce

Οι μισοί Ευρωπαίοι καταναλωτές ψωνίζουν κρυφά!

Οι μισοί Ευρωπαίοι καταναλωτές ψωνίζουν κρυφά!

Περίπου οι μισοί Ευρωπαίοι ενήλικες πραγματοποιούν κρυφές αγορές, συχνά για να κρύψουν τα προϊόντα από το σύντροφο ή την οικογένειά τους, με το φαινόμενο να είναι πιο έντονο στους νέους κάτω των 30 ετών. Το ηλεκτρονικό εμπόριο και η ανωνυμία της διακριτικής συσκευασίας, ενισχύουν αυτή την τάση.

Έξι στους δέκα από αυτούς που ψωνίζουν κρυφά, κρύβουν τις αγορές τους από τον ερωτικό τους σύντροφο. Οι γονείς είναι η δεύτερη πιο κοινή ομάδα από την οποία κρύβονται οι αγορές, ειδικά στην Ιταλία όπου πολλοί νέοι ζουν με τους γονείς τους μέχρι τα 30 τους. Σε άλλες χώρες της ΕΕ ο μέσος όρος ηλικίας ανεξαρτητοποίησης είναι τα 26 έτη, και στη Γερμανία τα 24.

Διαφορές ανά χώρα και τύπο αγοραστή

Σύμφωνα με έρευνα της YouGov για λογαριασμό της Galaxus, το 50% των ενηλίκων πραγματοποίησε τουλάχιστον μία κρυφή αγορά τον τελευταίο χρόνο. Η Ιταλία και η Αυστρία εμφανίζουν το υψηλότερο ποσοστό «μυστικών» αγοραστών. Η Γαλλία έχει το χαμηλότερο, ακολουθούμενη από την Ελβετία, ενώ στη Γερμανία το φαινόμενο βρίσκεται περίπου στο μέσο όρο.

Οι νέοι κάτω των 30 εμφανίζουν τη μεγαλύτερη τάση να ψωνίζουν κρυφά: 6 στους 10 δήλωσαν ότι το έκαναν το τελευταίο έτος. Η πιθανότητα μειώνεται με την ηλικία, ενώ το ποσοστό μεταξύ ανδρών και γυναικών είναι σχεδόν ίσο.

Τα προϊόντα που αγοράζονται κρυφά ποικίλλουν επίσης. Το ένα τρίτο των ερωτηθέντων δεν ήθελε να αποκαλύψει αν είχε αγοράσει σεξουαλικά είδη ή λιπαντικά. Άλλα συχνά προϊόντα που αγοράζονται κρυφά είναι το fast food και τα γλυκά, τα ρούχα και τα παπούτσια, καθώς και προϊόντα προσωπικής ή σεξουαλικής υγιεινής και φάρμακα.

Στην Ελβετία και τη Γερμανία οι αγοραστές είναι πιο κρυψίνους για προϊόντα ενηλίκων. Στη Γαλλία οι πολίτες είναι πιο άνετοι με αυτά, αλλά κρύβουν περισσότερο τις αγορές fast food. Οι Ιταλοί, πάλι, δεν νιώθουν ιδιαίτερη αμηχανία για αγορές όπως burgers ή γλυκά.

Ο ρόλος του ηλεκτρονικού εμπορίου

Έξι στους δέκα συμμετέχοντες δηλώνουν πως προτιμούν μερικές φορές τις online αγορές λόγω της ανωνυμίας. Εξίσου σημαντική είναι η ουδέτερη συσκευασία, με πολλούς να δίνουν αξία στα πακέτα που δεν αποκαλύπτουν το περιεχόμενό τους.

Παρά τη μεγαλύτερη κοινωνική αποδοχή σε πολλά θέματα, τα ευρήματα δείχνουν ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν να έχουν συνήθειες που προτιμούν να κρατούν ιδιωτικές. Είτε πρόκειται για fast food, είτε για προϊόντα ενηλίκων, είτε για ρούχα, οι μισοί Ευρωπαίοι προτιμούν να απολαμβάνουν κάποιες αγορές μακριά από το βλέμμα συντρόφων ή γονιών.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 2.651 συμμετέχοντες από την Ελβετία, τη Γερμανία, την Αυστρία, την Ιταλία και τη Γαλλία.

Πηγή: ecommercenews

Η εικόνα δημιουργήθηκε με υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης. 

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search