eCommerce

Διασύνδεση ERP με eShop: Η λύση που μειώνει τα προβλήματα και αυξάνει την απόδοση

Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν είναι απλά η ψηφιακή «βιτρίνα» μίας επιχείρησης. Το ταξίδι του καταναλωτή μπορεί να τελειώνει με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, αλλά αυτό το σημείο είναι μόνο η αρχή για την επιχείρηση.

Εκμεταλλευόμενη τα δεδομένα που παράγει το eShop της, μία επιχείρηση μπορεί να βελτιστοποιήσει τη λειτουργία της και να αυξήσει την αποδοτικότητά της.

Η Shein έφτασε τα 7,7 δισ. ευρώ σε πωλήσεις στην Ευρώπη

Πέρυσι, η πλατφόρμα ειδών μόδας Shein πραγματοποίησε πωλήσεις 7,68 δισεκατομμυρίων ευρώ στην Ευρώπη, σημειώνοντας αύξηση 68%, σε σύγκριση με το 2022. Η κερδοφορία της έχει επίσης αυξηθεί σημαντικά.

Η πλατφόρμα γρήγορης μόδας Shein είναι μια από τις ασιατικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου που αναπτύσσεται ραγδαία στην Ευρώπη. Για παράδειγμα, πριν λίγες ημέρες η Shein μπήκε στη λίστα με τα 10 πιο δημοφιλή διαδικτυακά καταστήματα στην Ελβετία.

Στα €18,2 δισ. αναμένεται ο τζίρος του eCommerce στην Ελλάδα φέτος

Σε θέση υστέρησης και καθυστέρησης βρίσκει τόσο την Ελλάδα όσο και την Ευρώπη, η ραγδαία αναπτυσσόμενη και εξελισσόμενη ηλεκτρονική αγορά σε παγκόσμιο επίπεδο. 

Μιλώντας στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο κ. Μάκης Σαββίδης, Aντιπρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), σημειίωσε πως η κατάσταση αυτή έχει αρχίσει να είναι εμφανέστατη το τελευταίο διάστημα, πρωτίστως στο τεχνολογικό της σκέλος και κατ' επέκταση στο σημαντικότατο εμπορικό της σκέλος. 

Οι ρυθμοί ανάπτυξης των Shein και Temu αναμένεται να μειωθούν

Το επόμενο έτος, οι ρυθμοί ανάπτυξης των Shein και Temu θα μειωθούν σημαντικά, όπως προβλέπει έκθεση που δημοσίευσε η Forrester. Η αναμενόμενη πτώση σχετίζεται με τις τρέχουσες καταγγελίες για τα marketplaces των δύο εταιρειών.

Η Forrester δημοσιεύει συχνά εκθέσεις σχετικά με το λιανικό εμπόριο στην Ευρώπη και πέρυσι έγραψε ότι αναμένει έκρηξη στις online δαπάνες λιανικής στην Ευρώπη τα επόμενα χρόνια.

GR.EC.A: Ενημερωθείτε για τις υποχρεώσεις σας σχετικά με τις τιμές τής Black Friday

Όπως κάθε χρόνο, η Black Friday «εορτάζεται» την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου και φέτος η ημερομηνία της είναι στις 29 Νοεμβρίου.

Η Black Friday σηματοδοτεί την έναρξη της εορταστικής περιόδου και δεν συγκαταλέγεται στις τακτικές εκπτώσεις, αλλά είναι προωθητική ενέργεια και αφορά όλη την αγορά και όλες τις επιχειρήσεις, μικρής, μεσαίας και μεγάλης κλίμακας.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκινά επίσημη έρευνα κατά της Temu

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκινά επίσημη έρευνα για την Temu, για να διαπιστώσει εάν η πλατφόρμα κάνει αρκετά για την καταπολέμηση της πώλησης παράνομων προϊόντων, μεταξύ άλλων ζητημάτων. Έχει επίσης έρευνες σε εξέλιξη και για άλλες πλατφόρμες, όπως η AliExpress.

Πριν μερικούς μήνες, οι Temu και Shein κλήθηκαν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να μοιραστούν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με διάφορες πτυχές των υπηρεσιών τους. Αλλά η EE ξεκινά τώρα μια περαιτέρω, επίσημη έρευνα για την Temu. Αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά τους ρυθμούς ανάπτυξης της κινεζικής εταιρείας στην Ευρώπη, κάτι που είχε προβλεφθεί πρόσφατα από τη Forrester.

Οργανώστε το eShop σας με ευκολία με τις Έξυπνες Κατηγορίες στη NagaCommerce

Με ιδιαίτερη χαρά, σας παρουσιάζουμε τη νέα δυνατότητα Έξυπνων Κατηγοριών στην πλατφόρμα NagaCommerce. Αυτή η καινοτόμος λειτουργία είναι σχεδιασμένη για να διευκολύνει τη διαδικασία οργάνωσης του eShop σας, προσφέροντας μια εξαιρετική εμπειρία στους πελάτες σας.

ΕΥ: Ένας στους δύο Έλληνες περιμένει τη Black Friday για τις αγορές του

Σε στάση αναμονής, ενόψει των μεγάλων εκπτωτικών events των Black Friday και Cyber Monday, βρίσκονται οι Έλληνες καταναλωτές, σύμφωνα με έρευνα της ΕΥ.

Όπως προκύπτει από την έρευνα, "Future Consumer Index Ελλάδα 2024" ένας στους δύο Έλληνες καταναλωτές σχεδιάζει να κάνει αγορές τη Black Friday και τη Cyber Monday.

Amazon Today: Ορόσημο για εμπόρους με φυσικά καταστήματα

Οι έμποροι λιανικής δεν πρέπει να υποτιμούν τη σημασία μιας πολυκαναλικής στρατηγικής. Τα επιτυχημένα brands συνδέονται με τους πελάτες σε πολλά κανάλια, παρέχουν απρόσκοπτο customer experience και εναρμονίζουν τις ψηφιακές και φυσικές λειτουργίες.

Μια πρόσφατη έκθεση της ShipStation δείχνει ότι το 75% των πελατών χρησιμοποιούν τόσο ψηφιακά, όσο και φυσικά σημεία επαφής, καθ' όλη τη διάρκεια της διαδρομής των αγορών τους. Αυτή η τάση θα αυξηθεί, καθώς γίνεται ευκολότερη η γεφύρωση φυσικών και ψηφιακών χώρων.

Κατακτήστε τις διεθνείς αγορές με ένα πολύγλωσσο eCommerce Website

Η μετάφραση του eCommerce website σας είναι καθοριστικής σημασίας για την επιτυχία στις διεθνείς αγορές.

Οι έρευνες έχουν δείξει ότι οι καταναλωτές προτιμούν να ψωνίζουν στη μητρική τους γλώσσα. Σύμφωνα με έρευνα της CSA Research, το 55% θα αγόραζε μόνο από ιστοσελίδες στη γλώσσα τους, ενώ σύμφωνα με το Harvard Business Review, το ποσοστό αυτό ανέρχεται σε 72%. Ακόμα και ανάμεσα σε εκείνους που γνωρίζουν καλά αγγλικά, το 65% προτιμά να διαβάζει περιεχόμενο στη δική του γλώσσα (CSA Research).

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search