eCommerce

Το 70% των Ελλήνων έχει κάνει τουλάχιστον μία online αγορά τo τελευταίο 6μηνο

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πιο πρόσφατης έρευνας της Focus Bari, "Focus On Tech Life Tips", που αναλύει στοιχεία για το πρώτο τρίμηνο του 2024, μέσα στο τελευταίο 6μηνο, το 70% του ελληνικού κοινού έχει κάνει τουλάχιστον μία online αγορά.

Νέα συνεργασία της Skroutz με την Klarna για το πρόγραμμα 'Δόσεις για όλους'

Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, προχωρά σε συνεργασία με την Klarna, την κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών για την ενίσχυση του προγράμματος «Δόσεις για όλους».

Στόχος της συνεργασίας είναι η αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών, οι οποίοι μπορούν πλέον να πραγματοποιούν αγορές μέσω Skroutz επιλέγοντας τις ευέλικτες λύσεις πληρωμών της Klarna και χωρίς κόστος υπηρεσίας.

Απαντήστε στη διεθνή έρευνα: To Cross-Border eCommerce στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη

Το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει υποστεί μια ταχεία μεταμόρφωση τα τελευταία χρόνια και έγινε αναπόσπαστο μέρος του τομέα λιανικής, παγκοσμίως.

Καθώς οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο στις ηλεκτρονικές αγορές για ευκολία και ποικιλία, οι έμποροι λιανικής προσαρμόζονται συνεχώς για να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες απαιτήσεις της ψηφιακής αγοράς. Η στροφή προς το διαδικτυακό εμπόριο όχι μόνο άνοιξε νέες ευκαιρίες, αλλά εισήγαγε επίσης πολλές προκλήσεις, ιδιαίτερα για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να επεκταθούν πέρα ​​από τις χώρες καταγωγής τους.

Η Amazon και η IKEA κυριαρχούν στην online αγορά επίπλων στην Ευρώπη

Η αγορά επίπλων έχει δει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Fox Intelligence.

Η Amazon είναι ο μεγαλύτερος διαδικτυακός λιανοπωλητής επίπλων στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία και την Ιταλία. Στη Γαλλία, ο αμερικανικός κολοσσός υστερεί έναντι της IKEA, η οποία, βέβαια, κατατάσσεται στην πρώτη τριάδα και σε άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Μόνο στη Γερμανία ένας τοπικός παίκτης, η Otto, ηγείται της αγοράς των ειδών επίπλωσης και διακόσμησης.

Με ιδιαίτερα θετικές εντυπώσεις ολοκληρώθηκε η πρώτη τριήμερη ECDM Expo SE Europe 2024!

Το γεγονός τής χρονιάς για τους κλάδους του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2024, ολοκληρώθηκε με επιτυχία.

Η ECDM Expo SE Europe 2024, είχε για πρώτη φορά πρώτη φορά τριήμερη διάρκεια και πραγματοποιήθηκε από την Παρασκευή 24, έως την Κυριακή 26 Μαΐου.

Στις 19 Ιoυνίου το θερινό eCommerce Networking Day του GRECA!

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου – GR.EC.A., διοργανώνει την εκδήλωση – θεσμό που αφορά στη δικτύωση των στελεχών του κλάδου του eCommerce.

Το θερινό Ecommerce Networking Day θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024 στις 18:00 στο Gazarte.

Το 96% των Ευρωπαίων έκανε online αγορές το πρώτο τρίμηνο του 2024

Τουλάχιστον το 95,8% των Ευρωπαίων καταναλωτών πραγματοποίησαν αγορές μέσω Διαδικτύου το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το ποσοστό αυτό ήταν 93% και στις Κάτω Χώρες 96%.

Τα Digital Agencies Awards 2024 ανέδειξαν τις κορυφαίες εταιρείες της αγοράς

Την Κυριακή 26 Μαΐου στο Ζάππειο Μέγαρο, στο πλαίσιο της ECDM Expo SE Europe 2024, πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των Digital Agencies Awards 2024, του διαγωνισμού που βραβεύει τα έργα των εταιρειών παροχής υπηρεσιών προβολής και προώθησης στο Internet.

Βασική μέριμνα των διοργανωτών, ήταν ο διαγωνισμός να έχει όλες τις προϋποθέσεις, ώστε να είναι απόλυτα διαφανής και αξιόπιστος για τις επιχειρήσεις που διαγωνίζονταν.

A-commerce: 3 + 1 τρόποι για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας αξιοποιώντας το Site Search

Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, οι επισκέπτες ενός ηλεκτρονικού καταστήματος που πραγματοποιούν μία αναζήτηση έχουν πενταπλάσιες πιθανότητες να προχωρήσουν σε αγορά, ενώ η βελτιστοποίηση του site search αυξάνει τα conversion rates έως και 43%.  

Το διασυνοριακό eCommerce στην Ευρώπη έφτασε τα 237 δισ. ευρώ

Η online διασυνοριακή αγορά στην Ευρώπη έφτασε σε κύκλο εργασιών τα 237 δισεκατομμύρια ευρώ το 2023. Πρόκειται για αύξηση 32% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Το 2022, το ευρωπαϊκό διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο ανερχόταν σε 179 δισεκατομμύρια ευρώ, με τα ηλεκτρονικά καταστήματα να πραγματοποιούν κύκλο εργασιών 105,5 δισ. ευρώ, με ρεκόρ τζίρου. Πέρυσι, πέτυχαν αύξηση 1,4% και έφτασαν τα 107 δισ. ευρώ σε cross-border κύκλο εργασιών.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search