eCommerce

Θετικές προβλέψεις για την πορεία του παγκόσμιου ηλεκτρονικού εμπορίου

Η Γραμματεία Διεθνούς Εμπορίου (ΙΤΑ), μια υπηρεσία του Υπουργείου Εμπορίου των ΗΠΑ, προβλέπει ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου B2B θα φτάσουν τα 36,2 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2026, αύξηση 50% από το 2023.

Ανακοινώθηκαν οι πρώτοι ομιλητές τού eCommerce Fashion & Accessories Business Summit

Η Verticom ανακοίνωσε τους πρώτους ομιλητές που θα συμμετέχουν στο eCommerce Fashion & Accessories Business Summit, το πρώτο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο που αφορά στον κλάδο της μόδας.

Το eCommerce Fashion & Accessories Business Summit   θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, την Παρασκευή, 1η Νοεμβρίου 2024.

GR.EC.A Market Industry Reports: H εικόνα της αγοράς το Q2 του 2024

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) έχει δημιουργήσει μια σειρά από Market Industry Reports για το e-commerce, έχοντας ως στόχο να βοηθήσει τα ηλεκτρονικά καταστήματα να έχουν ένα σημείο αναφοράς τής αγοράς που δραστηριοποιούνται μέσα από συγκεκριμένα metrics & KPIs.

Τα reports παρέχουν μια επισκόπηση του κλάδου του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και συγκεκριμένα περιλαμβάνουν τάσεις και προοπτικές, απόδοση και προβλέψεις για τα μεγάλα verticals του Ηλεκτρονικού Εμπορίου για την Ελλάδα, εξετάζοντας συγκεκριμένες εμπορικές περιόδους.

Η Amazon λανσάρει εργαλείο για διασυνοριακές πωλήσεις

Η Amazon λανσάρει ένα εργαλείο εξαγωγών προιόντων με την ονομασία Export Central. Αυτό επιτρέπει στους εμπόρους να προσεγγίζουν περισσότερους πελάτες στην Ευρώπη, ακόμη και σε χώρες χωρίς τοπικά καταστήματα της Amazon. Χάρη στο εργαλείο, οι πωλητές δε χρειάζεται να αντιγράψουν την καταχώρισή τους, ή να καταχωρήσουν νέους λογαριασμούς.

Το Export Central είναι μέρος ενός ευρύτερου Ευρωπαϊκού Προγράμματος Εξαγωγών. Πλέον, οι έμποροι από τα έξι τοπικά marktplaces της Amazon (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Ολλανδία) μπορούν να προσεγγίσουν πελάτες σε 39 ευρωπαϊκές χώρες.

Στα 213 δισ. ευρώ η online αγορά μόδας και ομορφιάς στην Ευρώπη το 2023

Η διαδικτυακή αγορά μόδας, ομορφιάς και συναφών ειδών πολυτελείας στην Ευρώπη, πραγματοποίησε κύκλο εργασιών 213 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2023. Το διασυνοριακό μερίδιο αυτής της αγοράς ήταν 38%, που αντιπροσωπεύει 82 δισ. ευρώ.

Αυτά τα δεδομένα προέρχονται από την τρίτη έκδοση του Top 500 Fashion, Beauty and Luxury Retail Europe του Cross-Border Commerce Europe. Το 2022, η αγορά είχε τζίρο 122 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Δείτε τους 7 πιο σημαντικούς δείκτες που αποτυπώνουν την πορεία ενός e-shop

«Ό,τι δεν μετριέται δεν βελτιώνεται» μας έλεγαν στο πανεπιστήμιο. Και έτσι είναι! Πώς θα γνωρίζεις αν είσαι καλός και πρέπει να γίνεις καλύτερος, αν ίσως φλερτάρεις με την αποτυχία και που πρέπει να βελτιωθείς, εάν δεν μετράς την «πορεία» του e-shop σου;

Αν ρωτήσεις έναν marketer «τί πρέπει να μετράω στο e-shop μου» μπορεί να πάρεις μια λίστα με δεκάδες, ίσως και 100 δείκτες που μπορείς να παρακολουθείς!

Οι καταναλωτές στρέφονται πρώτα στα marketplaces για τις αγορές τους

Τα marketplaces είναι το πρώτο μέρος στο οποίο στρέφονται οι Ευρωπαίοι καταναλωτές όταν θέλουν να αγοράσουν κάτι, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας τής RetailX, Europe Top1000 360°.

Η ευκαιρία να επιλέξουν από μια τεράστια γκάμα προϊόντων, σημαίνει ότι οι καταναλωτές μπορούν να βρουν τόσο τις μάρκες όσο και τα προϊόντα που θέλουν να αγοράσουν σε έναν ιστότοπο, πληρώνοντας και παραλαμβάνοντας τα προϊόντα από ένα μόνο προμηθευτή.

Η IKEA λανσάρει marketplace μεταχειρισμένων επίπλων

Η IKEA σχεδίασε ένα marketplace όπου οι πελάτες θα μπορούν να πουλήσουν τα μεταχειρισμένα έπιπλά τους σε άλλους καταναλωτές. Η εταιρεία ξεκίνησε ήδη πιλοτικά προγράμματα στην Ισπανία και τη Νορβηγία.

Το IKEA Preowned, όπως είναι η ονομασία του, είναι ένα C2C marketplace, που σημαίνει ότι οι πελάτες πωλούν απευθείας σε άλλους πελάτες.

Skroutz: Οι online αγορές των καταναλωτών κατά τις καλοκαιρινές εκπτώσεις του 2024

To Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, κατέγραψε την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών για την περίοδο των καλοκαιρινών εκπτώσεων του 2024 στο Skroutz Marketplace.

Κατά τη διάρκεια των φετινών εκπτώσεων η μέση τιμή του καλαθιού για τις αγορές μέσω Skroutz κυμάνθηκε στα 48€, σημειώνοντας μικρή μείωση σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο εκπτώσεων του 2023 κατά ένα ευρώ.

Το 44% των επιστρεφόμενων προϊόντων δεν μεταπωλήθηκαν ποτέ

Ο περιβαλλοντικός αντίκτυπος του λιανικού εμπορίου, ιδιαίτερα των online πωλήσεων ρούχων, φαίνεται να υποτιμάται σταθερά. Για παράδειγμα, μεταξύ 22% και 44% των επιστρεφόμενων ενδυμάτων δεν πωλούνται ποτέ σε επόμενο καταναλωτή και αυτά τα αχρησιμοποίητα προϊόντα έχουν μεγάλο αντίκτυπο στο περιβάλλον.

Αυτά τα δεδομένα προέρχονται από έρευνα που διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο Ben-Gurion και σύμφωνα με τα αποτελέσματα, ενώ οι περισσότεροι άνθρωποι γνωρίζουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις του χώρου της μόδας, δεν υπάρχουν ακόμα πολλά στοιχεία για τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου (GHG) κατά τις επιστροφές.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Please make sure that AcyMailing is installed and activated.

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search