Η Search Magic, εταιρεία παροχής υπηρεσιών SEO, ανακοινώνει τα αποτελέσματα της 1ης Πανελλαδικής έρευνάς της με τίτλο «Το SEO και η ελληνική αγορά». Με τη συμμετοχή 350 επαγγελματιών από τους κλάδους του e-commerce, της επικοινωνίας και του marketing, η έρευνα αποκάλυψε σημαντικές πτυχές σχετικά με την αντίληψη και τη χρήση του SEO στην ελληνική αγορά.
H έρευνα της Search Magic ακολουθεί την πρόσφατη και δυναμική εμφάνισή της στην ελληνική αγορά. Ως στόχο είχε να εξάγει σημαντικά συμπεράσματα για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν το SEO οι άνθρωποι που κατέχουν ή διαχειρίζονται ένα website ή ένα e-commerce store. Χορηγός επικοινωνίας της έρευνας, ήταν το Web World News.
Περισσότερα: SEO survey by Search Magic: 1 στους 2 θεωρούν πως το SEO αυξάνει την επισκεψιμότητα ενός website