eCommerce

Το TikTok Shop είναι διαθέσιμο πλέον και σε Γερμανία, Γαλλία και Ιταλία

Το TikTok Shop είναι πλέον διαθέσιμο στη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ιταλία, απευθυνόμενο σε αγορές 72 εκατομμυρίων χρηστών συνολικά, ενώ μεταξύ των πρώτων μεγάλων, γνωστών εταιρειών που συμμετέχουν στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι οι About You και Nivea

Οι τρεις αυτές χώρες έρχονται να προστεθούν στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία και την Ιρλανδία, αυξάνοντας τον αριθμό των ευρωπαϊκών χωρών σε έξι για το TikTok Shop, συμπεριλαμβάνοντας τις πέντε μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης.

Oι AI Agents θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στο λιανεμπόριο

Η έκθεση της Salesforce “Connected Shoppers Report”, που κυκλοφόρησε πρόσφατα, αναδεικνύει τον σημαντικό ρόλο των ΑΙ Agents στην προσαρμογή των επιχειρήσεων στις καταναλωτικές προτιμήσεις και στις αυξανόμενες απαιτήσεις του σύγχρονου εμπορίου.

Όπως αναφέρει η έρευνα, η οποία βασίστηκε σε περισσότερους από 8.000 καταναλωτές και 1.700 στελέχη του κλάδου από 21 χώρες, η αύξηση του κόστους απόκτησης πελατών και ο όγκος των επιστροφών πιέζουν τα περιθώρια κέρδους των retailers, οι οποίοι παράλληλα καλούνται να διαχειριστούν τον πληθωρισμό, τον ανταγωνισμό και τη συνεχώς μεταβαλλόμενη καταναλωτική συμπεριφορά.

Deloitte: Οι μεταβολές στο καταναλωτικό περιβάλλον απαιτούν νέες στρατηγικές για κερδοφορία

Η Deloitte δημοσίευσε τη μελέτη «2025 Consumer Products Industry Outlook», στην οποία αναδεικνύονται οι βασικές τάσεις που θα διαμορφώσουν τον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών το 2025, ενώ παρουσιάζονται οι στρατηγικές που μπορούν να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα και την κερδοφορία του.

Οι μεταβολές στο καταναλωτικό περιβάλλον απαιτούν νέες στρατηγικές από τις επιχειρήσεις του κλάδου. Οι πληθωριστικές πιέσεις και η μείωση της αγοραστικής δύναμης έχουν καταστήσει σαφές ότι η μέχρι τώρα στρατηγική της αύξησης των τιμών δεν αποτελεί πλέον βιώσιμη λύση. Οι επιχειρήσεις καλούνται να αναπροσαρμόσουν το λειτουργικό τους μοντέλο, επενδύοντας σε πιο αποδοτικές και καινοτόμες λύσεις.

Γνώσεις και στρατηγικές για το eCommerce & το Ψηφιακό Μάρκετινγκ έρχονται στη Σόφια τον Απρίλιο

Στις 29-30 Απριλίου, το Balkan eCommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και ψηφιακού μάρκετινγκ στα Βαλκάνια, συγκεντρώνει ειδικούς του κλάδου, επιχειρηματίες και ηγέτες, για δύο ημέρες συζητήσεων υψηλής επιρροής, γνώσεων αιχμής και απαράμιλλων ευκαιριών δικτύωσης.

Με περισσότερες από 160 εταιρείες που καλύπτουν από το ηλεκτρονικό εμπόριο έως λύσεις μάρκετινγκ και πληρωμών, SaaS, logistics και άλλα, η σύνοδος κορυφής είναι έτοιμη να γίνει κόμβος για τη δημιουργία στρατηγικών συνεργασιών και την ανακάλυψη των τελευταίων τάσεων που διαμορφώνουν το τοπίο του ψηφιακού εμπορίου.

Δείτε πώς θα αυξήσετε τις θετικές αξιολογήσεις στο eCommerce

Στο σύγχρονο eCommerce, ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα, ή "pain points" όπως θα τα λέγαμε στο υπέροχο χωριό μου, την Αλιστράτη Σερρών, είναι οι αρνητικές αξιολογήσεις των χρηστών.

Επισκέπτες που η αγοραστική τους εμπειρία δεν ήταν και η καλύτερη δυνατή, ασχέτως του ποιος ευθύνεται, στρέφονται σε εργαλεία τύπου Google και Facebook για να μοιραστούν την εμπειρία τους με γνωστούς και αγνώστους, αξιολογώντας την συνήθως… με 1 αστεράκι.

WORLDEF ISTANBUL 2025: H Κωνσταντινούπολη στην καρδιά τού eCommerce

Η Κωνσταντινούπολη πρόκειται να γίνει η καρδιά του παγκόσμιου οικοσυστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς η  WORLDEF ISTANBUL 2025 θα βρεθεί στο επίκεντρο από τις 15 έως τις 17 Μαΐου 2025. Η εκδήλωση αναμένεται να συγκεντρώσει πάνω από 30.000 επισκέπτες από 80 χώρες, καθιστώντας την τη μεγαλύτερη και πιο σημαντική εκδήλωση ηλεκτρονικού εμπορίου και τεχνολογίας λιανικής τής χρονιάς.

Καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχίζει να εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς, η WORLDEF ISTANBUL 2025 λειτουργεί ως σημείο συνάντησης για τους ενδιαφερόμενους που διαμορφώνουν το μέλλον του κλάδου. Η εκδήλωση θα παρέχει μια απαράμιλλη πλατφόρμα για δικτύωση, συνεργασία και εξερεύνηση πρωτοποριακών τεχνολογιών που ορίζουν το μέλλον του ψηφιακού εμπορίου.

eCommerce: Αυξάνεται η χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης στην έρευνα και τις αγορές

Η κίνηση από την παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη (generative AI) αυξήθηκε κατακόρυφα σε ιστοσελίδες λιανικής στις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου και αυτή η τάση συνεχίστηκε το 2025, σύμφωνα με νέα δεδομένα της Adobe.

Από την 1η Νοεμβρίου έως τις 31 Δεκεμβρίου, η κίνηση από πηγές παραγωγικής AI αυξήθηκε κατά 1.300% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος (αύξηση 1.950% σε ετήσια βάση την Cyber Monday).

GRECA: Δείτε τί αλλάζει σε εκπτώσεις και προσφορές με τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A., εξέδωσε έναν αναλυτικό οδηγό, σχετικά με τις ανακοινώσεις μείωσης τιμής στις οποίες προχωρούν οι έμποροι, ιδίως όταν προχωρούν σε προσφορές, εκπτώσεις και προωθητικές ενέργειες.

Στον Οδηγό παρουσιάζονται αναλυτικά οι αλλαγές και οι βασικές κατευθύνσεις, παρέχοντας παραδείγματα καλών πρακτικών, με σκοπό να αναδείξει νόμιμες και θεμιτές συμπεριφορές και να επιστήσει την προσοχή σε παράνομες και παραπλανητικές πρακτικές και συμπεριφορές, λαμβάνοντας υπόψη την εμπειρία από την έως τώρα εφαρμογή τής σχετικής νομοθεσίας.

The Power of e-Commerce by Skroutz: Στο επίκεντρο η τέλεια αγοραστική εμπειρία

Το συνέδριο «The Power of e-Commerce by Skroutz» ολοκληρώθηκε με επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή από επαγγελματίες εμπόρους και brands, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του ηλεκτρονικού εμπορίου και την ανάγκη για συνεχή ενημέρωση για τις εξελίξεις του κλάδου παγκοσμίως.

Το all-day συνέδριο που διοργάνωσε το Skroutz, προσέφερε πολύτιμα δεδομένα για τις τάσεις του κλάδου και τις νέες παγκόσμιες αγορές, και παρουσίασε τα πιο καινοτόμα εργαλεία στο χώρου του e-Commerce.

Το πολωνικό markeplace Allegro είναι σε διαρκή ανάπτυξη

Το πολωνικό online marketplace Allegro ανακοίνωσε ότι έφτασε τα 2,6 δισεκατομμύρια ευρώ σε πωλήσεις το 2024. Αυτή ήταν μια αύξηση 7% σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν. Ο ακαθάριστος όγκος εμπορευμάτων (GMV) της εταιρείας αυξήθηκε κατά 10%, στα 15,3 δισεκατομμύρια ευρώ.

Η Allegro ξεκίνησε το 1999 στην Πολωνία και από τότε, έχει αναπτυχθεί διεθνώς και στοχεύει στο να γίνει ένας κυρίαρχος παίκτης ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search