Γνωρίζατε ότι το 71% των πελατών βρίσκει τις απρόσωπες εμπειρίες αγορών απογοητευτικές, ενώ ένα συντριπτικό 63% αποφεύγει να αγοράζει από εταιρείς που παρουσιάζουν κακή εξατομίκευση;
Στον διαρκώς εξελισσόμενο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπου ο ανταγωνισμός είναι έντονος και οι προσδοκίες των πελατών συνεχίζουν να αυξάνονται, η ικανότητα να ξεχωρίζετε και να δημιουργείτε ουσιαστικές σχέσεις με τους καταναλωτές έχει καταστεί ύψιστης σημασίας.
Περισσότερα: Parcel Monitor: Ο απόλυτος οδηγός για την εξατομίκευση στο eCommerce