Ο περιβαλλοντικός αντίκτυπος του λιανικού εμπορίου, ιδιαίτερα των online πωλήσεων ρούχων, φαίνεται να υποτιμάται σταθερά. Για παράδειγμα, μεταξύ 22% και 44% των επιστρεφόμενων ενδυμάτων δεν πωλούνται ποτέ σε επόμενο καταναλωτή και αυτά τα αχρησιμοποίητα προϊόντα έχουν μεγάλο αντίκτυπο στο περιβάλλον.
Αυτά τα δεδομένα προέρχονται από έρευνα που διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο Ben-Gurion και σύμφωνα με τα αποτελέσματα, ενώ οι περισσότεροι άνθρωποι γνωρίζουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις του χώρου της μόδας, δεν υπάρχουν ακόμα πολλά στοιχεία για τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου (GHG) κατά τις επιστροφές.
Περισσότερα: Το 44% των επιστρεφόμενων προϊόντων δεν μεταπωλήθηκαν ποτέ
Η Temu κήρυξε επίσημα την έναρξη του marketplace της στην Ευρώπη και καλεί τους εμπόρους να εγγραφούν στην πλατφόρμα της.
Οι έμποροι θα είναι υπεύθυνοι για τη λίστα των προϊόντων τους, τη διαχείριση των αποθεμάτων και την αποστολή τους προς τους πελάτες, ενώ η πλατφόρμα θα ρυθμίζει τις τιμές για τα αγαθά - αντίθετα με ό,τι αναμενόταν.
Περισσότερα: Η Temu προσκαλεί τους ευρωπαίους εμπόρους να εγγραφούν στην πλατφόρμα της
Το TikTok Shop αναμενόταν να ξεκινήσει να λειτουργεί σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες αυτό το καλοκαίρι, αλλά η ByteDance έβαλε φρένο. Ο νέος προγραμματισμός, σύμφωνα με το Bloomberg, είναι να λανσαριστεί τον Οκτώβριο στην Ιρλανδία και την Ισπανία, με άλλες ευρωπαϊκές χώρες να ακολουθούν το επόμενο έτος.
Το TikTok Shop λανσαρίστηκε σε ορισμένες περιοχές της Ασίας στις αρχές του 2023 και ακολούθησαν το Ηνωμένο Βασίλειο και οι Ηνωμένες Πολιτείες. Στη συνέχεια, η περαιτέρω επέκταση σε δυτικές αγορές καθυστέρησε, σύμφωνα με πληροφορίες, λόγω των απογοητευτικών αποτελεσμάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Nexi για το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας οι Έλληνες καταναλωτές ξόδεψαν περίπου 35 δισ. ευρώ για την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών αγορών, με τα 17,5 δισ. ευρώ, να αφορούν σε δαπάνες για την αγορά φυσικών αγαθών. Το ποσό των 10,7 δισ. ευρώ δαπανήθηκε για ταξίδια και τα υπόλοιπα για την αγορά υπηρεσιών.
Από τα 17,5 δισ. ευρώ για την αγορά φυσικών αγαθών, τα 3,1 δισ. ευρώ αφορούν την αγορά ηλεκτρικών οικιακών συσκευών, τα 2,6 δισ. ευρώ λευκές συσκευές, ενώ 2,4 δισ. ευρώ δαπάνησαν το 2023 οι καταναλωτές στην Ελλάδα για την online αγορά ρούχων.
Περισσότερα: Nexi: Στα 35 δισ. ευρώ ο τζίρος του eCommerce στην Ελλάδα
Δεν είναι σωστές όλες οι υποθέσεις και οι εικασίες σχετικά με το πώς ψωνίζουν οι καταναλωτές της Gen Z. Αν και είναι αλήθεια ότι παρακινούνται από τη βιωσιμότητα, περιορίζονται από τα έσοδά τους. Μπορεί οι εταιρείες να είναι δύσκολο να κερδίσουν την αφοσίωσή τους, αλλά οι "Gen Zers" εξακολουθούν να έχουν "δεσμούς" με εμπορικά σήματα.
Ακολουθούν τέσσερις βασικές εικασίες σχετικά με τη συμπεριφορά τής Gen Z και η αντιπαράθεση της πραγματικότητας, όπως τη σχολίασαν και μέλη του δικτύου Z Suite της Berns Communications, στο οποίο συμμετέχουν καταναλωτές που ανήκουν στη Gen Z.
Περισσότερα: Τί πραγματικά ωθεί τους νέους της Gen Z να κάνουν αγορές;
Η Verticom, η διοργανώτρια της ECDM Expo SE Europe, της μεγαλύτερης διοργάνωσης για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ανακοίνωσε το eCommerce Pharmacy & Beauty Business Summit, το συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο του κλάδου των φαρμακευτικών προϊόντων και προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας.
Το eCommerce Pharmacy & Beauty Business Summit θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, την Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου 2024.
Περισσότερα: Ανακοινώθηκε το eCommerce Pharmacy & Beauty Business Summit
Η Verticom, η διοργανώτρια της ECDM Expo SE Europe, της μεγαλύτερης διοργάνωσης για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ανακοίνωσε το eCommerce Fashion & Accessories Business Summit, το πρώτο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο που αφορά στον κλάδο της μόδας.
Το eCommerce Fashion & Accessories Business Summit θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, την Παρασκευή, 1η Νοεμβρίου 2024.
Περισσότερα: Έρχεται το eCommerce Fashion & Accessories Business Summit
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) έχει δημιουργήσει μια σειρά από Market Industry Reports για το eCommerce, έχοντας ως στόχο να βοηθήσει τα ηλεκτρονικά καταστήματα να έχουν ένα σημείο αναφοράς τής αγοράς που δραστηριοποιούνται, μέσα από συγκεκριμένα metrics & KPIs.
Περισσότερα: Δείτε τα GR.EC.A Market Industry Reports του πρώτου τριμήνου του 2024
Οι Temu και Shein βρέθηκαν αντιμέτωπες με ένα περιθώριο δέκα ημερών για να παράσχουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με διάφορες πτυχές των υπηρεσιών τους στους Ευρωπαίους καταναλωτές. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή το ζήτησε μετά από καταγγελίες από οργανώσεις καταναλωτών.
Ως VLOP (Very Large Online Platforms - πολύ μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες), οι Temu και Shein πρέπει να συμμορφώνονται με τους αυστηρούς κανόνες του Νόμου για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες, ο οποίος απαιτεί σημαντικές προσπάθειες για την αντιμετώπιση του παράνομου και επιβλαβούς περιεχομένου στις πλατφόρμες τους.
Περισσότερα: Η ΕΕ ζητά επειγόντως διευκρινήσεις από τις Temu και Shein
Οι καταναλωτές μπορεί να είναι στραμμένοι στις καλοκαιρινές αγορές τους, αλλά για τους εμπόρους λιανικής, ο προγραμματισμός της εορταστικής περιόδου αγορών τού τέλους της χρονιάς, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και ειδικά αυτής της Black Friday!
Μετά από την επιτυχημένη περίοδο Black Friday / Cyber Monday (BFCM) του 2023, οι έμποροι (πρέπει να) σχεδιάζουν ήδη την κρίσιμη εορταστική περίοδο αγορών του 2024. Δείτε παρακάτω τρεις βασικές επισημάνσεις και συμβουλές για την περίοδο BFCM, για να βγείτε κερδισμένοι!
Περισσότερα: Τρεις σημαντικές συμβουλές για να βγείτε κερδισμένοι τη φετινή Black Friday!
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77