Το Findbar λανσάρει το νέο feature "Search Insights", αναβαθμίζοντας την πλατφόρμα AI Discovery και προσφέροντας στους e-Commerce συνεργάτες του τη δυνατότητα να μεταμορφώσουν την user experience και να ενισχύσουν την κερδοφορία τους.
Περισσότερα: Το Findbar λανσάρει τα "Search Insights" για αύξηση εσόδων στο Digital Retail
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου – GR.EC.A, διοργανώνει την εκδήλωση – θεσμό που αφορά στη δικτύωση των στελεχών του κλάδου του eCommerce. Το eCommerce Networking Day θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024 στις 18:00, στο Gazarte.
Τα στελέχη και οι επαγγελματίες από το χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ηλεκτρονικά καταστήματα και πάροχοι υπηρεσιών προς αυτά) θα έχουν τη δυνατότητα να δικτυωθούν και να πραγματοποιήσουν νέες επαγγελματικές επαφές, καθώς και να δημιουργήσουν ευκαιρίες συνεργασίας μεταξύ τους.
Περισσότερα: Στις 11 Δεκεμβρίου το χειμερινό eCommerce Networking Day του GRECA!
Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, δημοσίευσε τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας που υλοποίησε σχετικά με τις αγοραστικές προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών κατά τη φετινή Black Friday.
Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο 2024 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Η έρευνα δείχνει ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών (86,7%) προτίθεται να πραγματοποιήσει αγορές κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων της Black Friday.
Περισσότερα: Klarna: Το 86% των Ελλήνων θα πραγματοποιήσει αγορές κατά τη διάρκεια της Black Friday
Από τους χίλιους μεγαλύτερους online εμπόρους στην Ευρώπη, το 49% έχει την έδρα του στην ήπειρο, ενώ η πλειοψηφία εδρεύει αλλού, κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Κίνα. Το μερίδιο της επισκεψιμότητας για τις εταιρείες εκτός Ευρώπης, είναι ακόμη υψηλότερο.
Από τις χίλιες κορυφαίες eCommerce εταιρείες, το 51% έχει την έδρα του εκτός Ευρώπης, ενώ το μερίδιο της επισκεψιμότητάς τους φτάνει στο 74%.
Περισσότερα: Οι περισσότεροι online έμποροι στην Ευρώπη δεν είναι Ευρωπαίοι
Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν είναι απλά η ψηφιακή «βιτρίνα» μίας επιχείρησης. Το ταξίδι του καταναλωτή μπορεί να τελειώνει με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, αλλά αυτό το σημείο είναι μόνο η αρχή για την επιχείρηση.
Εκμεταλλευόμενη τα δεδομένα που παράγει το eShop της, μία επιχείρηση μπορεί να βελτιστοποιήσει τη λειτουργία της και να αυξήσει την αποδοτικότητά της.
Περισσότερα: Διασύνδεση ERP με eShop: Η λύση που μειώνει τα προβλήματα και αυξάνει την απόδοση
Πέρυσι, η πλατφόρμα ειδών μόδας Shein πραγματοποίησε πωλήσεις 7,68 δισεκατομμυρίων ευρώ στην Ευρώπη, σημειώνοντας αύξηση 68%, σε σύγκριση με το 2022. Η κερδοφορία της έχει επίσης αυξηθεί σημαντικά.
Η πλατφόρμα γρήγορης μόδας Shein είναι μια από τις ασιατικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου που αναπτύσσεται ραγδαία στην Ευρώπη. Για παράδειγμα, πριν λίγες ημέρες η Shein μπήκε στη λίστα με τα 10 πιο δημοφιλή διαδικτυακά καταστήματα στην Ελβετία.
Περισσότερα: Η Shein έφτασε τα 7,7 δισ. ευρώ σε πωλήσεις στην Ευρώπη
Σε θέση υστέρησης και καθυστέρησης βρίσκει τόσο την Ελλάδα όσο και την Ευρώπη, η ραγδαία αναπτυσσόμενη και εξελισσόμενη ηλεκτρονική αγορά σε παγκόσμιο επίπεδο.
Μιλώντας στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο κ. Μάκης Σαββίδης, Aντιπρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), σημειίωσε πως η κατάσταση αυτή έχει αρχίσει να είναι εμφανέστατη το τελευταίο διάστημα, πρωτίστως στο τεχνολογικό της σκέλος και κατ' επέκταση στο σημαντικότατο εμπορικό της σκέλος.
Περισσότερα: Στα €18,2 δισ. αναμένεται ο τζίρος του eCommerce στην Ελλάδα φέτος
Το επόμενο έτος, οι ρυθμοί ανάπτυξης των Shein και Temu θα μειωθούν σημαντικά, όπως προβλέπει έκθεση που δημοσίευσε η Forrester. Η αναμενόμενη πτώση σχετίζεται με τις τρέχουσες καταγγελίες για τα marketplaces των δύο εταιρειών.
Η Forrester δημοσιεύει συχνά εκθέσεις σχετικά με το λιανικό εμπόριο στην Ευρώπη και πέρυσι έγραψε ότι αναμένει έκρηξη στις online δαπάνες λιανικής στην Ευρώπη τα επόμενα χρόνια.
Περισσότερα: Οι ρυθμοί ανάπτυξης των Shein και Temu αναμένεται να μειωθούν
Όπως κάθε χρόνο, η Black Friday «εορτάζεται» την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου και φέτος η ημερομηνία της είναι στις 29 Νοεμβρίου.
Η Black Friday σηματοδοτεί την έναρξη της εορταστικής περιόδου και δεν συγκαταλέγεται στις τακτικές εκπτώσεις, αλλά είναι προωθητική ενέργεια και αφορά όλη την αγορά και όλες τις επιχειρήσεις, μικρής, μεσαίας και μεγάλης κλίμακας.
Περισσότερα: GR.EC.A: Ενημερωθείτε για τις υποχρεώσεις σας σχετικά με τις τιμές τής Black Friday
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκινά επίσημη έρευνα για την Temu, για να διαπιστώσει εάν η πλατφόρμα κάνει αρκετά για την καταπολέμηση της πώλησης παράνομων προϊόντων, μεταξύ άλλων ζητημάτων. Έχει επίσης έρευνες σε εξέλιξη και για άλλες πλατφόρμες, όπως η AliExpress.
Πριν μερικούς μήνες, οι Temu και Shein κλήθηκαν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να μοιραστούν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με διάφορες πτυχές των υπηρεσιών τους. Αλλά η EE ξεκινά τώρα μια περαιτέρω, επίσημη έρευνα για την Temu. Αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά τους ρυθμούς ανάπτυξης της κινεζικής εταιρείας στην Ευρώπη, κάτι που είχε προβλεφθεί πρόσφατα από τη Forrester.
Περισσότερα: Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκινά επίσημη έρευνα κατά της Temu
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77