Δεν είναι σωστές όλες οι υποθέσεις και οι εικασίες σχετικά με το πώς ψωνίζουν οι καταναλωτές της Gen Z. Αν και είναι αλήθεια ότι παρακινούνται από τη βιωσιμότητα, περιορίζονται από τα έσοδά τους. Μπορεί οι εταιρείες να είναι δύσκολο να κερδίσουν την αφοσίωσή τους, αλλά οι "Gen Zers" εξακολουθούν να έχουν "δεσμούς" με εμπορικά σήματα.
Ακολουθούν τέσσερις βασικές εικασίες σχετικά με τη συμπεριφορά τής Gen Z και η αντιπαράθεση της πραγματικότητας, όπως τη σχολίασαν και μέλη του δικτύου Z Suite της Berns Communications, στο οποίο συμμετέχουν καταναλωτές που ανήκουν στη Gen Z.
Περισσότερα: Τί πραγματικά ωθεί τους νέους της Gen Z να κάνουν αγορές;
Η Verticom, η διοργανώτρια της ECDM Expo SE Europe, της μεγαλύτερης διοργάνωσης για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ανακοίνωσε το eCommerce Pharmacy & Beauty Business Summit, το συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο του κλάδου των φαρμακευτικών προϊόντων και προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας.
Το eCommerce Pharmacy & Beauty Business Summit θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, την Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου 2024.
Περισσότερα: Ανακοινώθηκε το eCommerce Pharmacy & Beauty Business Summit
Η Verticom, η διοργανώτρια της ECDM Expo SE Europe, της μεγαλύτερης διοργάνωσης για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ανακοίνωσε το eCommerce Fashion & Accessories Business Summit, το πρώτο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο που αφορά στον κλάδο της μόδας.
Το eCommerce Fashion & Accessories Business Summit θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, την Παρασκευή, 1η Νοεμβρίου 2024.
Περισσότερα: Έρχεται το eCommerce Fashion & Accessories Business Summit
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) έχει δημιουργήσει μια σειρά από Market Industry Reports για το eCommerce, έχοντας ως στόχο να βοηθήσει τα ηλεκτρονικά καταστήματα να έχουν ένα σημείο αναφοράς τής αγοράς που δραστηριοποιούνται, μέσα από συγκεκριμένα metrics & KPIs.
Περισσότερα: Δείτε τα GR.EC.A Market Industry Reports του πρώτου τριμήνου του 2024
Οι Temu και Shein βρέθηκαν αντιμέτωπες με ένα περιθώριο δέκα ημερών για να παράσχουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με διάφορες πτυχές των υπηρεσιών τους στους Ευρωπαίους καταναλωτές. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή το ζήτησε μετά από καταγγελίες από οργανώσεις καταναλωτών.
Ως VLOP (Very Large Online Platforms - πολύ μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες), οι Temu και Shein πρέπει να συμμορφώνονται με τους αυστηρούς κανόνες του Νόμου για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες, ο οποίος απαιτεί σημαντικές προσπάθειες για την αντιμετώπιση του παράνομου και επιβλαβούς περιεχομένου στις πλατφόρμες τους.
Περισσότερα: Η ΕΕ ζητά επειγόντως διευκρινήσεις από τις Temu και Shein
Οι καταναλωτές μπορεί να είναι στραμμένοι στις καλοκαιρινές αγορές τους, αλλά για τους εμπόρους λιανικής, ο προγραμματισμός της εορταστικής περιόδου αγορών τού τέλους της χρονιάς, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και ειδικά αυτής της Black Friday!
Μετά από την επιτυχημένη περίοδο Black Friday / Cyber Monday (BFCM) του 2023, οι έμποροι (πρέπει να) σχεδιάζουν ήδη την κρίσιμη εορταστική περίοδο αγορών του 2024. Δείτε παρακάτω τρεις βασικές επισημάνσεις και συμβουλές για την περίοδο BFCM, για να βγείτε κερδισμένοι!
Περισσότερα: Τρεις σημαντικές συμβουλές για να βγείτε κερδισμένοι τη φετινή Black Friday!
Σε μια ανοιχτή επιστολή, ο Ecommerce Europe και πολλά από τα μέλη των εθνικών ενώσεών του, ζητούν ίσους όρους ανταγωνισμού για όλους τους παίκτες ηλεκτρονικού εμπορίου που δραστηριοποιούνται στην ευρωπαϊκή αγορά, υποστηρίζοντας ρητά την καλύτερη επιβολή των υφιστάμενων κανονισμών.
Οι αρμόδιοι φορείς ανησυχούν, βλέποντας πώς έμποροι εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης καταφέρνουν να προσελκύουν ευρωπαίους καταναλωτές χωρίς να τηρούν τους κανόνες. Αυτό φαίνεται έντονα, σύμφωνα με το Ecommerce Europe, όσον αφορά στους κανονισμούς για την προστασία των καταναλωτών, την ασφάλεια των προϊόντων, τις απομιμήσεις, την προστασία δεδομένων και ιδιωτικότητας, όπως επίσης και την περιβαλλοντική και φορολογική νομοθεσία.
Περισσότερα: Ecommerce Europe: Επείγουσα ανάγκη να εξασφαλιστούν ίσοι όροι ανταγωνισμού
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πιο πρόσφατης έρευνας της Focus Bari, "Focus On Tech Life Tips", που αναλύει στοιχεία για το πρώτο τρίμηνο του 2024, μέσα στο τελευταίο 6μηνο, το 70% του ελληνικού κοινού έχει κάνει τουλάχιστον μία online αγορά.
Περισσότερα: Το 70% των Ελλήνων έχει κάνει τουλάχιστον μία online αγορά τo τελευταίο 6μηνο
Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, προχωρά σε συνεργασία με την Klarna, την κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών για την ενίσχυση του προγράμματος «Δόσεις για όλους».
Στόχος της συνεργασίας είναι η αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών, οι οποίοι μπορούν πλέον να πραγματοποιούν αγορές μέσω Skroutz επιλέγοντας τις ευέλικτες λύσεις πληρωμών της Klarna και χωρίς κόστος υπηρεσίας.
Περισσότερα: Νέα συνεργασία της Skroutz με την Klarna για το πρόγραμμα 'Δόσεις για όλους'
Το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει υποστεί μια ταχεία μεταμόρφωση τα τελευταία χρόνια και έγινε αναπόσπαστο μέρος του τομέα λιανικής, παγκοσμίως.
Καθώς οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο στις ηλεκτρονικές αγορές για ευκολία και ποικιλία, οι έμποροι λιανικής προσαρμόζονται συνεχώς για να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες απαιτήσεις της ψηφιακής αγοράς. Η στροφή προς το διαδικτυακό εμπόριο όχι μόνο άνοιξε νέες ευκαιρίες, αλλά εισήγαγε επίσης πολλές προκλήσεις, ιδιαίτερα για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να επεκταθούν πέρα από τις χώρες καταγωγής τους.
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77