eCommerce

Τα πρώτα Digital Agencies Growth Awards απονεμήθηκαν στο πλαίσιο της ECDM Expo SEE 2023

Τα πρώτα βραβεία που βασίζονται σε αντικειμενικά κριτήρια, απονεμήθηκαν στα πιο δυναμικά αναπτυσσόμενα ελληνικά Digital Agencies.

Τα Digital Agencies Growth Awards ήρθαν για να επιβραβεύσουν την ανάπτυξη και τη συνέπεια των εταιρειών τής αγοράς που παρέχουν υπηρεσίες παρουσίας και προβολής επιχειρήσεων στο διαδίκτυο.

Oxygen Pelatologio:  Έδωσε το δικό της “Οξυγόνο” στην ECDM Expo 2023

Με ιδιαίτερη χαρά η Oxygen, πήρε για πρώτη φορά μέρος στην e-Commerce & Digital Marketing Expo (ECDM Expo) SE Europe στο Ζάππειο Μέγαρο, το διήμερο 23 & 24 Σεπτεμβρίου 2023.

Η Oxygen επικοινώνησε σε πλήθος κόσμου το πως μπορούν να οργανώσουν και να μεταβούν στο μέλλον των επιχειρήσεων, μέσα από μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα.

Η Search Magic συμμετείχε με μία "μαγική" εμφάνιση στην ECDM Expo 2023

H SearchMagic, συμβουλευτική εταιρεία παροχής υπηρεσιών SEO, συμμετείχε για πρώτη φορά στην έκθεση e-Commerce & Digital Marketing Expo (ECDM Expo) SE Europe που πραγματοποιήθηκε στις 23 & 24 Σεπτεμβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο.

H Search Magic κατάφερε με μια ηχηρή παρουσία να τραβήξει τα βλέμματα της ελληνικής αγοράς και της κοινότητας του eCommerce. Αυτό το κατάφερε με ένα από τα πιο ιδιαίτερα περίπτερα της διοργάνωσης, το οποίο μοιραζόταν με το κοινό την «μαγεία» του SEO.

Είναι έτοιμο το e-shop σας για την Black Friday;

Όταν η Black Friday πλησιάζει, οι προετοιμασίες για τους ιδιοκτήτες των e-shops γίνονται έντονες. Είναι η εβδομάδα, που οι πωλήσεις εκτοξεύονται και η ανταγωνιστικότητα φτάνει στο ζενίθ!

Στόχος σας, είναι να προσφέρετε "win-win" εκπτώσεις, κατευθύνοντας τους πελάτες σας, εκεί που εσείς θέλετε.

Το 98% των καταναλωτών χρησιμοποιούν τα social media για να βρουν προϊόντα

Τους τελευταίους 12 μήνες, το 99% των ευρωπαίων καταναλωτών άλλαξε τον τρόπο που ψωνίζει μέσω Διαδικτύου, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία, σε ποσοστό 98%, αναζητά προϊόντα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ταυτόχρονα, πολλοί καταναλωτές αισθάνονται αρνητικά για την οικονομική κατάσταση στη χώρα τους, αλλά το 47% αναμένει να βελτιωθεί.

Η ECDM Expo SEΕ 2023 έδειξε πως παίζεται πλέον το παιχνίδι στο εμπόριο και τη διαφήμιση!

Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η ECDM Expo SE Europe 2023, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία, το Σαββατοκύριακο 23 & 24 Σεπτεμβρίου 2023, στο Ζάππειο Μέγαρο.

Η φετινή eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe, η οποία έχει καθιερωθεί ως κλαδικός θεσμός στην ευρύτερη γεωγραφική περιοχή, διεξήχθη με τη συμμετοχή 150+ εταιρειών, εκθετών και χορηγών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ για πρώτη φορά κατέλαβε όλους τους χώρους του Ζαππείου Μεγάρου!

To Papaki έδωσε δυναμικό παρών στην eCommerce & Digital Marketing Expo 2023

Το Papaki στηρίζοντας την κοινότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου και επιχειρείν έδωσε φέτος το δυναμικό παρών ως χορηγός και εκθέτης στην eCommerce & Digital Marketing Expo SEE 2023 (ECDM Expo), που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο, στις 23 και 24 Σεπτεμβρίου.

Ο κορυφαίος digital enabler στην Ελλάδα ήταν χορηγός και εκθέτης στη μεγαλύτερη έκθεση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο & το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη ΝΑ Ευρώπη.

Πάνω από €17 δισ. αναμένεται ο τζίρος του eCommerce στην Ελλάδα το 2023

Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση για το Ευρωπαϊκό Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2023, που δημοσιοποίησαν οι ενώσεις Ecommerce Europe και EuroCommerce, αναμένεται αύξηση στον τζίρο του ηλεκτρονικού εμπορίου λιανικής κατά 8%, με τον τζίρο να ξεπερνά τα 970 δισεκατομμύρια ευρώ.

Σε απόλυτους αριθμούς, οι online B2C πωλήσεις στην Ευρώπη ήταν πέρσι αυξημένες περίπου στα €900 δισ. από €849 δισ. έναν χρόνο νωρίτερα (αύξηση 6%). Ωστόσο, οι υψηλότερες τιμές ήταν ο κύριος μοχλός στην αύξηση του κύκλου εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες.

ATCOM: Ανάπτυξη Δικτύου Συνεργατών για το A-commerce

Η ATCOM ανακοίνωσε την ανάπτυξη του Δικτύου Συνεργατών της για το A-commerce, τη βραβευμένη πλατφόρμα Unified Commerce της εταιρείας, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο πλαίσιο της eCommerce & Digital Marketing Expo SEE 2023, όπου η ATCOM συμμετείχε ως Main Sponsor.

Πόσα ξοδεύουν όσοι αγοράζουν online;

Η χαμηλή τιμή αναφέρεται επανειλημμένα ως καθοριστικός παράγοντας στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών. Ωστόσο, το φθηνό είναι σχετικό και ανάλογα με τη χώρα, όσοι αγοράζουν online είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν αρκετά υψηλά ποσά κατά τις αγορές τους.

Το ψηφιακό τοπίο έχει υποστεί μια γρήγορη μεταμόρφωση, δημιουργώντας ένα ποικίλο τοπίο στο ηλεκτρονικό εμπόριο για τους καταναλωτές, παγκοσμίως.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search