Το TikTok δεν έχει εγκαταλείψει τις φιλοδοξίες του για να καθιερώσει τις αγορές σε ζωντανές ροές και εκτός Ασίας, όπου εκεί είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς.
Όσον αφορά στις ΗΠΑ, η πλατφόρμα σχεδιάζει να ανοίξει πολλά στούντιο, ξεκινώντας με ένα στο Λος Άντζελες, όπου οι δημιουργοί μπορούν να φιλοξενούν ζωντανές ροές και να πουλούν προϊόντα, σύμφωνα με το The Information.
Ο στόχος είναι να αναπαραχθεί ένα μοντέλο που έχει λειτουργήσει καλά, ειδικά στην αδελφή εταιρεία του TikTok, Douyin, στην Κίνα.
Τη διετία 2022-2023, η ευρωπαϊκή αγορά επανεμπορίου αποτιμήθηκε στα 94 δισεκατομμύρια ευρώ. Το μερίδιο του recommerce, σε σύγκριση με τη συνολική ευρωπαϊκή αγορά του eCommerce, είναι πλέον 12,3% και αναμένεται να αυξηθεί στο 14% τα επόμενα τρία χρόνια.
Το recommerce είναι ένας σχετικά νέος όρος, ο οποίος περιλαμβάνει λύσεις όπως επισκευή, ανακατασκευή, ενοικίαση και μεταπώληση ειδών. Τα online marketplaces eBay, Etsy, OLX και Vinted είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα αγορών επανεμπορίου.
Περισσότερα: Recommerce: H online αγορά μεταχειρισμένων ειδών θα φτάσει τα €120 δισ. το 2025
Η Autobesikos, μία από τις πλέον καταξιωμένες εταιρίες εμπορίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ελλάδα, αναγνώρισε τη σημασία και την αξία για ψηφιακό μετασχηματισμό.
Η SOFTLY προχώρησε στο λανσάρισμα του νέου website autobesikos.gr, παράλληλα με το λανσάρισμα της καινοτόμου πλατφόρμας που ανέπτυξε, το CarCommerce.
Περισσότερα: Ανασχεδιάζοντας το μέλλον της Autobesikos: Η SOFTLY καινοτομεί με το CarCommerce
Γνωρίζατε ότι το 71% των πελατών βρίσκει τις απρόσωπες εμπειρίες αγορών απογοητευτικές, ενώ ένα συντριπτικό 63% αποφεύγει να αγοράζει από εταιρείς που παρουσιάζουν κακή εξατομίκευση;
Στον διαρκώς εξελισσόμενο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπου ο ανταγωνισμός είναι έντονος και οι προσδοκίες των πελατών συνεχίζουν να αυξάνονται, η ικανότητα να ξεχωρίζετε και να δημιουργείτε ουσιαστικές σχέσεις με τους καταναλωτές έχει καταστεί ύψιστης σημασίας.
Περισσότερα: Parcel Monitor: Ο απόλυτος οδηγός για την εξατομίκευση στο eCommerce
O Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Δημήτρης Παπαστεργίου, θα είναι ο κεντρικός ομιλητής στο διήμερο διεθνές συνέδριο της ECDM Expo NORTH 2024.
Η παρουσία του αρμόδιου Υπουργού για την Ψηφιακή Πολιτική τής κυβέρνησης στη διοργάνωση, πέραν του κύρους που προσδίδει στο θεσμό, θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αφού το Υπουργείο βρίσκεται σε συνεχείς ανακοινώσεις για νέες υπηρεσίες και προγράμματα, στα οποία αναμένεται να αναφερθεί ο Υπουργός στο πλαίσιο της ομιλίας του.
Tο Findbar αποτελεί σε λίγο μόλις διάστημα την κορυφαία επιλογή για “On-site αναζητηση” για πάνω από 80+ eShops & Websites (Cosmote, Funky Buddha, Spitishop, Cosmos Sport κ.λπ.).
Έχοντας αναλύσει εκατομμύρια αναζητήσεις χρηστών σε πολλούς κλάδους, λανσάρει το Free Search Audit, ένα μοντέλο αξιολόγησης της λειτουργίας αναζήτησης μέσα σε ένα web site.
Περισσότερα: Το Findbar προσφέρει δωρεάν αξιολόγηση “On-site αναζήτησης” για άμεση αύξηση πωλήσεων
Οι online έμποροι παλεύουν με "το μεγαλύτερο κύμα επιστροφών" που έχει υπάρξει Ιανουάριο, σύμφωνα με τον πάροχο επιστροφών ZigZag. Τα ποσοστά είναι πολύ υψηλότερα από ό,τι πριν από ένα χρόνο, παρόλο που οι πελάτες πλέον πληρώνουν για τις επιστροφές τους πιο συχνά, αφού οι δωρεάν επιστροφές έχουν καταργηθεί από πολλούς εμπόρους.
Περισσότερα: Ένα κύμα επιστροφών πλημμυρίζει τους online εμπόρους
Νέα δεδομένα στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών δημιουργεί, ήδη, η τεχνητή νοημοσύνη, δίνοντας ήδη μια πρώτη γεύση του disrupt που μπορεί να φέρει στο κομμάτι των αγορών.
Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) στις συνολικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν από την 1η Νοεμβρίου, ήταν καθοριστική, με το 17% των παραγγελιών να βασίζονται σ’ αυτή.
Περισσότερα: Με τεχνητή νοημοσύνη το 17% των παραγγελιών της εορταστικής περίοδου
Οι προβλέψεις για τις πωλήσεις λιανικής, είχαν εδώ και καιρό σημειώσει τη σύγκλιση των φυσικών και διαδικτυακών πωλήσεων.
Από το πρώτο βιβλίο που πωλήθηκε online από την Amazon, πίσω στο 1995, παρατηρείται μια αργή, αλλά διαρκής σύγκλιση προς το πολυκαναλικό εμπόριο.
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) στα πλαίσια της προσπάθειας του να ενδυναμώσει τις Ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, δημοσιεύει ανά τακτά χρονικά διαστήματα μια σειρά από Market Industry Reports.
Ο στόχος, είναι να παρέχει στα ηλεκτρονικά καταστήματα ένα σημείο αναφοράς για σημαντικά και ευρέως χρησιμοποιούμενα metrics που σχετίζονται με την online συμπεριφορά των καταναλωτών.
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77