eCommerce

To success story της HappyOnline με την Sweebies στην ECDM Expo SE Europe

Την περσινή χρονιά, η HappyOnline συμμετείχε στην ECDM Expo SE Europe 2022, το μεγαλύτερο eCommerce & Digital Marketing event στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Ένα χρόνο μετά, η εταιρεία έκανε launch, το sweebies.gr, μια διαδικτυακή boutique που προσφέρει μοναδικές ιδέες θεματικών πάρτι και ένα από τα leads που απέκτησε από την συμμετοχή της στην περσινή ECDM Expo SE Europe!

H Cosmos Sport επιλέγει Findbar για κορυφαία αναζήτηση στο eCommerce

H κορυφαία εταιρεία αθλητικών ειδών με ισχυρή παρουσία σε Ελλάδα και Κύπρο μέσα από 80+ φυσικά καταστήματα καθώς και 9 πρωτοπόρα ηλεκτρονικά καταστήματα, καινοτομεί διαρκώς επιλέγοντας πρωτοποριακά εργαλεία για τους όλους τους καταναλωτές.

Με στόχο τη βελτίωση της ταχύτητας και την ακρίβειας αναζήτησης σε όλα τα online stores (Cosmossport.gr, Sneaker10.gr, Sportsfactory.gr, Slamdunk.gr, Rundome.gr, Jdsports.gr, Cosmossport.cy,Sneaker10.cy & Jdsports.cy), η Cosmos Sport ενσωμάτωσε την κορυφαία λύση για on-site search Findbar, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να εντοπίσουν εύκολα τα αγαπημένα τους αθλητικά προϊόντα σε περισσότερα από 95.000 είδη!

Το Skroutz ανακοίνωσε τη στρατηγική συνεργασία του με τα My market

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, προχωρά σε στρατηγικής σημασίας συνεργασία με τα My market.

Η συνεργασία σηματοδοτεί το νέο εγχείρημα της εταιρείας, το grocery shopping, και το επόμενο βήμα στην παροχή εξαιρετικής αγοραστικής εμπειρίας.

Tο ερχόμενο Σαββατοκύριακο η έκθεση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, ECDM Expo SEE 2023

Στις 11 το πρωί του Σαββάτου, στις 23 Σεπτεμβρίου, η eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2023 -ECDM Expo SE Europe-, θα ξεκινήσει να υποδέχεται τους επισκέπτες και τους συνέδρους της στο Ζάππειο Μέγαρο.

Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η ECDM Expo SE Europe 2023, θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα, το Σαββατοκύριακο 23 & 24 Σεπτεμβρίου 2023.

Μεταξύ των εκθετών της ECDM Expo SE Europe 2023 συμπεριλαμβάνονται εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες και προϊόντα, eCommerce Development, Digital Marketing, Logistics & Courier, Digital Payments,  Marketing Automation, Packaging, Law Services, Content Creation κ.ά.

Παράλληλες εκδηλώσεις

Το Σαββατοκύριακο της διοργάνωσης, δύο μεγάλες συνεδριακές σκηνές θα φιλοξενήσουν δύο Διήμερα Συνέδρια, με τη συμμετοχή πάνω από 50 διακεκριμένων ομιλητών από τη χώρα μας και το εξωτερικό. Tο Διεθνές Συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Διεθνές Συνέδριο για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.

Εκτός των διεθνών συνεδρίων, στο πλαίσιο της ECDM Expo SE Europe 2023 διοργανώνονται ακόμα μια σειρά από παράλληλες εκδηλώσεις. Σε αυτές περιλαμβάνονται:

- Το Keynote Dinner, η δεξίωση των επίσημων εγκαινίων της διοργάνωσης, στην οποία θα παραβρεθεί και θα απευθύνει χαιρετισμό ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου.

 - Το Digital Agencies Roundtable, ο ετήσιος θεσμός για την αγορά, που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο πλαίσιο της eCommerce & Digital Marketing Expo, με τη συμμετοχή υψηλόβαθμων στελεχών και ιδιοκτητών, από τις κορυφαίες ελληνικές εταιρείες του χώρου.

- Τα Digital Agencies Awards, η εκδήλωση στην οποία θα βραβευτούν, με βάση αντικειμενικά κριτήρια, τα ελληνικά Digital Agencies, για την ανάπτυξή τους.

Περισσότερες πληροφορίες στο www.ecdmexpo.com

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo SE Europe 2023 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι μία δωρεάν εγγραφή που μπορεί να πραγματοποιηθεί στο www.ecdmexpo.com. Το δωρεάν εισιτήριο για την επίσκεψη στην έκθεση δεν εξασφαλίζει είσοδο στα συνέδρια.

Η ECDM Expo SE Europe 2023 διοργανώνεται υπό τις αιγίδες των GR.EC.A, iab Hellas, ΣΕΠΕ και ΣΕΚΕΕ και με την υποστήριξη των εταιρειών:

Main Sponsors: ATCOM, DHL, Lighthouse, ACS, PROTOCOL, NetSteps, WayMore, Digital4u, EPSILON SingularLogic, Skroutz, SHOPFLIX.gr, MasterCard, CleverPoint

Sponsors: 3ds, digital challenge, DigitalUp, eshoped, Happy Online, M-Stat, Γενική Tαχυδρομική, Releva, Papaki, Courier Center, ΕΛΤΑ Courier

Supporters: Shopranos, Asendia, Artecniko, Cloudcart

 

eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2023

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 23 και 24 Σεπτεμβρίου 2023.
Ωράριο έκθεσης: 11:00 – 20:00
Ωράριο συνεδρίων: 12:00 – 17:30
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom

Προνόμια για έμπορους και καταναλωτές από τη συνεργασία BestPrice.gr και Eurobank

Το BestPrice.gr, η πρώτη και μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης σύγκρισης τιμών σε ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα, ανακοινώνει τη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με την Eurobank, με στόχο να προσφέρει καινοτόμες και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και προνόμια σε ελληνικές επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και καταναλωτές.

Skroutz: Αύξηση κατά 24,44% στη μέση τιμή του καλαθιού στις καλοκαιρινές εκπτώσεις

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, αναλύει και παρουσιάζει την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών για την περίοδο των καλοκαιρινών εκπτώσεων του 2023 στο Skroutz Marketplace.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μέση τιμή του καλαθιού αγγίζει τα 50€, σημειώνοντας αύξηση 24,44% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο εκπτώσεων του 2022.

Πώς θα μειώσετε την άρνηση παραλαβής των παραγγελιών από το e-shop σας

Ένα από τα μεγάλα προβλήματα στα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα, είναι η άρνηση παραλαβής για αποστολές με αντικαταβολή.

Αυτό σημαίνει πως το πακέτο βρίσκεται σε διαδικασία επιστροφής και φυσικά, το συνολικό κόστος μεταφορικών αναλαμβάνει το ηλεκτρονικό κατάστημα. Επιπλέον, πρέπει να υπολογίσετε το κόστος συλλογής, πακεταρίσματος και επεξεργασίας της παραγγελίας κατά την παραλαβή της, αλλά και το κόστος παραλαβής τής επιστροφής, ξεπακεταρίσματος, τοποθέτησης των ειδών πάλι στα ράφια, καθώς και της λογιστικής επεξεργασίας της επιστροφής.

Ανακοινώθηκαν τα προγράμματα των διεθνών συνεδρίων της ECDM Expo SE Europe 2023

Η οργανωτική επιτροπή τής eCommerce & Digital Marketing Expo,  Southeastern Europe 2023, ανακοίνωσε τα προγράμματα των ομιλιών των δύο διεθνών διήμερων συνεδρίων, που θα πραγματοποιηθούν στο Ζάππειο Μέγαρο,  στις 23 & 24 Σεπτεμβρίου 2023.

Για πρώτη φορά στο πλαίσιο της ECDM Expo SE Europe, δύο μεγάλες συνεδριακές σκηνές θα φιλοξενήσουν δύο παράλληλα Διήμερα Συνέδρια, με τη συμμετοχή διακεκριμένων ομιλητών από τη χώρα μας και το εξωτερικό:
Tο Διεθνές Συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Διεθνές Συνέδριο για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.

Οι περισσότερες θέσεις για τα δύο συνέδρια έχουν ήδη εξαντληθεί! Κλείστε έγκαιρα το εισιτήριό σας, ώστε να έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε πάνω από 50 διεθνούς κύρους ομιλητές, οι οποίοι θα παρουσιάσουν όλες τις εξελίξεις και τις τάσεις στη βιομηχανία του eCommerce και του Digital Marketing.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου για καθένα από τα δύο συνέδρια ανέρχεται στα 200 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες τους.

Μεταξύ των διακεκριμένων ομιλητών που θα συμμετέχουν στα Διεθνή Συνέδρια περιλαμβάνονται οι:

Niki Andravidioti, Business Development and Innovation Specialist, DIAS S.A.
Diana Birba, Marketing Manager Europe, Coca-Cola Shape Choices, The Coca-Cola Company
Veronika Braun, Senior Director, Product Operations, Delivery Hero SE
Konstantinos Chouliaras, Director of Operations, Skroutz Last Mile
Ruben van Eijk, Head of Creative Shop CEE, Meta
Renata Foteinou, Chief Commercial Officer, Shopflix
Katerina Fraidaki, President, GRECA
Kyriakos Kagialoglou, Digital Marketing Manager, OTE Group of Companies
Stavros Kakouros, Human Insights Director Europe, The Coca-Cola Company
Michael Karipidis, FBS Operations Manager, Skroutz
Maria Levanti, eCommerce Campaign and Content Coordinator, Unilever
Marily Mitropoulou, Senior App Growth Manager, Google EU
Karolina Mizan, Digital Marketing Executive, IKEA GR
Manos Nikolopoulos, Online Data Analytics Supervisor, OPAP
John Pertsinis, eCommerce Key Account Manager, Unilever
Elias Pitsavos, Head of Klarna Greece
Garry Ryan, Channel Account Manager, CEE, HubSpot
Dr. Mihalis Sarantinos, Member of iab Hellas Board - Founder & MD, Steficon
Makis Savvidis, Representative of Greece & Board Member, eCommerce Europe
Harry Spinthakis, Country Manager, GLAMI
Harris Takas, General Manager - Quick Commerce, efood
Stavros Theodoratos, eCommerce & Digital Innovation Director, Public Group
Miltiadis Theofanis, Retail Account Manager (Brand Specialist), Amazon
Ansgar Wollnik, Senior Solution Sales Specialist, Adobe

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα, τους ομιλητές και τα εισιτήρια, μπορείτε να βρείτε εδώ για το Διήμερο Συνέδριο eCommerce και εδώ για το Διήμερο Συνέδριο Digital Marketing

Τα εισιτήρια των συνεδρίων διατίθενται και μέσω της viva /more.com.  

Η ώρα έναρξης των συνεδρίων είναι 12:00 και τις δύο ημέρες.

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo SE Europe 2023 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι μία δωρεάν εγγραφή που μπορεί να πραγματοποιηθεί εδώ. Το δωρεάν εισιτήριο για την επίσκεψη στην έκθεση δεν εξασφαλίζει είσοδο στα συνέδρια.

Η ECDM Expo SE Europe 2023 διοργανώνεται υπό τις αιγίδες των GR.EC.A, iab Hellas και ΣΕΠΕ και με την υποστήριξη των εταιρειών:

Main Sponsors: ATCOM, DHL, Lighthouse, ACS, PROTOCOL, NetSteps, WayMore, Digital4u, EPSILON SingularLogic, Skroutz, Shopflix.gr, MasterCard, CleverPoint

Sponsors: 3ds, digital challenge, DigitalUp, eshoped, Happy Online, M-Stat, Γενική Tαχυδρομική, Releva, Papaki, Courier Center, ΕΛΤΑ Courier

Supporters: Shopranos, Asendia, Artecniko, Cloudcart

 

eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2023

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 23 και 24 Σεπτεμβρίου 2023.
Ωράριο έκθεσης: 11:00 – 20:00
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom

Focus Bari: Το 79% των Ελλήνων κάνει online αγορές

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πιο πρόσφατης έρευνας της Focus Bari, "Focus On Tech Life Tips", που αναλύει στοιχεία για το πρώτο εξάμηνο του 2023, το ποσοστό των Ελλήνων ηλικίας 15 έως 64 ετών που πραγματοποιούν αγορές online, έχει φτάσει πλέον στο 79%.

Συγκριτικά, η αντίστοιχη επίδοση του πρώτου εξαμήνου του 2020 ήταν 67%, κάτι που σημαίνει ότι σημειώθηκε αύξηση 12 ποσοστιαίων μονάδων.

Στις 11 και 12 Οκτωβρίου η eCom Business Live στη Φρανκφούρτη

Το Web World News συνεργάζεται με την eCom Business Live την κορυφαία εκδήλωση παγκόσμιας εμβέλειας που πραγματοποιείται στο Messe Frankfurt στις 11 και 12 Οκτωβρίου 2023.

Η eCom Business Live είναι ο τέλειος προορισμός για online entrepreneurs και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου. Εξερευνήστε τα περίπτερα των 300 εκθετών και βρείτε 150 εμπνευσμένα σεμινάρια και συναρπαστικά εργαστήρια που θα συμβάλουν στην εκθετική αύξηση των πωλήσεων σας.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search