eCommerce

Η Keyvoto εξασφαλίζει την τέλεια προϊοντική εμπειρία στο ψηφιακό ράφι

Νέα δεδομένα στη διαχείριση των πληροφοριών για τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα μέσω των καναλιών λιανικής πώλησης εισάγει η Keyvoto, μία ταχέως αναπτυσσόμενη retail tech εταιρεία.

Η Keyvoto, που πλέον εξελίσσεται σε πολύτιμο σύμμαχο των εταιρειών του λιανεμπορίου, ξεκίνησε από τους Άσπα και Γιώργο Παπαδημητρίου το 2022, όπου και άρχισε να διαθέτει την πλατφόρμα της σε πελάτες στην Ελλάδα.

Οι post-Covid καταναλωτές είναι omnichannel!

Πολλοί καταναλωτές επιστρέφουν στις συνήθειες που είχαν για τις αγορές τους πριν από την πανδημία, συμπεριλαμβανομένων των αγορών στα φυσικά καταστήματα. Αντιμέτωποι με "παγωμένες" πωλήσεις, ορισμένοι online έμποροι θέλουν να ανοίξουν φυσικά καταστήματα, ή να συνεργαστούν με εταιρείες που έχουν.

Αλλά όσοι έχουν φυσικά καταστήματα, έχοντας βιώσει την αύξηση των εσόδων και την εξοικονόμηση κόστους από το ηλεκτρονικό εμπόριο, προσπαθούν να ενισχύσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο και πολλοί κλείνουν καταστήματα και μειώνουν το προσωπικό τους. Είναι όμως σαφές από τις τάσεις, ότι το κλειδί για την επιτυχία των εμπόρων είναι μια στιβαρή στρατηγική omnichannel.

Wolt και e-fresh.gr ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους

Wolt και e-fresh.gr ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους, που στοχεύει στην καλύτερη και πιο άμεση εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Οι καταναλωτές στην Αττική πλέον μπορούν να κάνουν τις παραγγελίες τους από το ηλεκτρονικό supermarket e-fresh.gr, μέσα από την πλατφόρμα της Wolt και να παραλαμβάνουν άμεσα, ξεκούραστα και αξιόπιστα τα προϊόντα που επιθυμούν.

Εξειδικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα ηλεκτρονικού επιχειρείν από τον GR.EC.A

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και την College Link, ανακοινώνουν τη δημιουργία του GR.EC.A e-commerce Academy.
 
Οι νέες αυτές εκπαιδευτικές δράσεις αποτελούν κομμάτι ενός από τους βασικούς πυλώνες του GR.EC.A, με στόχο την εκπαίδευση σε θέματα ηλεκτρονικού επιχειρείν.

Ξεκινά η δοκιμαστική περίοδος για το TikTok Shop

Οι έμποροι που δραστηριοποιούνται στο TikTok καλούνται να είναι οι πρώτοι που θα εγγραφούν και θα δοκιμάσουν το TikTok Shop πριν διατεθεί σε κάθε ενδιαφερόμενο.

Το TikTok Shop ξεκινά τη δοκιμαστική λειτουργία του στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και έξι ακόμα ασιατικές αγορές και από την εταιρεία στέλνουν προσκλήσεις μέσω email στους συνεργαζόμενους εμπόρους.

Έχεις Digital Agency με προσανατολισμό στο eCommerce; Η NagaCommerce σε περιμένει!

Είμαι ο Μιχάλης Ζαγάρης, CEO και Founder της NagaCommerce και θέλω να ΧΧΧΧΧ   

ΧΧΧΧ  η NagaCommerce είναι η πιο ολοκληρωμένη, ελληνική πλατφόρμα κατασκευής e-shop που θα γνωρίσεις. Xωρίς υπερβολές!

Η NagaCommerce ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2019. Το 2023, λάβαμε την επένδυση των 300.000 ευρώ για την ανάπτυξη και την προώθηση της πλατφόρμας. Έτσι, αναπτύχθηκε και μία μεγαλύτερη ομάδα, με προγραμματιστές και με άτομα υποστήριξης πελατών.

Ανακοινώθηκαν οι πρώτοι ομιλητές των διεθνών συνεδρίων της ECDM Expo SE Europe 2023

Η οργανωτική επιτροπή τής eCommerce & Digital Marketing Expo, Southeastern Europe 2023, που θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα, στις 23 & 24 Σεπτεμβρίου 2023, προχώρησε στην ανακοίνωση των πρώτων ομιλητών, οι οποίοι θα συμμετέχουν στα διεθνή διήμερα Συνέδρια της έκθεσης.

Για πρώτη φορά, δύο μεγάλες συνεδριακές σκηνές θα φιλοξενήσουν δύο παράλληλα διήμερα συνέδρια, το διεθνές συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το διεθνές συνέδριο για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.

Αύξηση τζίρου κατά 10% για τα Online Super Market το πρώτο τρίμηνο του 2023

Οι καταναλωτές συνεχίζουν να εμπιστεύονται τα Online Super Market για τις καθημερινές ανάγκες τους, κάνοντας περισσότερες ηλεκτρονικές παραγγελίες. Για το διάστημα Ιανουαρίου - Μαρτίου 2023, η αύξηση του τζίρου των Online Super Market ήταν 10% και άγγιξε τα €76 εκ. σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Σε αυτόν τον τζίρο, δεν περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες, Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt, που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην Ελληνική αγορά.

Αξιοσημείωτη είναι επίσης και η αύξηση των παραγγελιών κατά 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, με τα τεμάχια που τοποθετούνται στο καλάθι να μειώνονται κατά 10%, ωστόσο η μέση αξία του κάθε προϊόντος αυξήθηκε κατά 10%.

H Zalando λανσάρει fashion assistant τεχνητής νοημοσύνης

Η πλατφόρμα μόδας Zalando ετοιμάζεται να λανσάρει έναν ψηφιακό βοηθό μόδας με τη χρήση τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης από το ChatGPT στο web store της και την εφαρμογή της. Θα ξεκινήσει με μια έκδοση beta, η οποία εντός της Άνοιξης θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένους πελάτες σε αγορές τής Ευρώπης.

Ο fashion assistant θα βοηθά τους πελάτες να πλοηγηθούν στη συλλογή του marketplace χρησιμοποιώντας απλή γλώσσα, ή ορολογία μόδας, κάνοντας το customer journey πιο διαισθητικό και άμεσο.

Skroutz: Οι online αγορές των Ελλήνων καταναλωτών το φετινό Πάσχα

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, κατέγραψε την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στις online αγορές κατά την περίοδο πριν το Πάσχα (1-16/4/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (9-24/4/2022).

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz Marketplace για την εξεταζόμενη περίοδο του 2023, σημείωσε αύξηση κατά 12,76% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search