Η Zalando λανσάρει μια λειτουργία μέτρησης σώματος εντός του mobile app της για να βοηθήσει τους πελάτες της να βρουν το σωστό μέγεθος ρούχων.
Οι πελάτες στο marketplace της εταιρείας λαμβάνουν συμβουλές για το μέγεθος με βάση τη μέτρησή τους, βγάζοντας δύο φωτογραφίες τους. Στόχος αυτού τού εργαλείου είναι να μειωθούν οι επιστροφές που σχετίζονται με το μέγεθος των ρούχων.
Περισσότερα: H Zalando λανσάρει ψηφιακή υπηρεσία μέτρησης σώματος
H AfterSalesPro, η #1 ολοκληρωμένη λύση (SaaS) για τη δημιουργία αλλά και τη διαχείριση των αποστολών στην Ελλάδα, παρουσίασε το e-commerce review 2022 report, μία αποτίμηση της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών κατά την ολοκλήρωση των online αγορών τους.
Το report αυτό παρουσιάζει επίσης και βασικά στοιχεία σχετικά με τις εταιρείες ταχυμεταφορών και του last-mile.
Περισσότερα: AfterSalesPro: Από Αθήνα και Θεσσαλονίκη γίνονται οι μισές online παραγγελίες
Ο κλάδος των online super market γνώρισε μεγάλη άνθηση το πρώτο εξάμηνο του 2023, με τους καταναλωτές να συνεχίζουν να επιλέγουν τα οnline καταστήματα για τις ανάγκες τους.
Για το πρώτο μισό του 2023, η αύξηση του τζίρου των online super market ήταν 15% και άγγιξε τα €153 εκατομμύρια σε τιμές λιανικής, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Σε αυτόν τον τζίρο δεν περιλαμβάνονται Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες, όπως Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt Market, που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
Περισσότερα: Αύξηση του τζίρου 15% για τα online super market το πρώτο εξάμηνο του 2023
Τον επανασχεδιασμό της πλατφόρμας διαχείρισης προϊοντικής πληροφορίας (product experience management - PXM) που έχει αναπτύξει ολοκλήρωσε πρόσφατα η Keyvoto, ένα από τα πλέον καινοτόμα ελληνικά startups, η οποία επιδιώκει να αλλάξει τα δεδομένα στην εμπειρία αγορών στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η νέα πλατφόρμα αναβαθμίζει την εμπειρία των χρηστών, προσφέροντας μια ευκολότερη, ταχύτερη και πιο φιλική πλοήγηση, ενώ οι χρήστες της θα έχουν πρόσβαση σε νέες λειτουργίες και εργαλεία, που προσφέρουν αποτελεσματικότερη διαχείριση, βελτιστοποίηση και κοινοποίηση του περιεχομένου των εταιρειών που συνεργάζονται με την Keyvoto.
Περισσότερα: H Keyvoto ανακοίνωσε την επανασχεδιασμένη πλατφόρμα της
Τη σημαντική αλλαγή που επήλθε και πλέον παγιώνεται στο καταναλωτικό κοινό τα τελευταία χρονιά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς και τη μεγάλη επίδραση της κρίσης του COVID-19 στις διαδικτυακές αγορές λιανικής στην Ελλάδα, αναδεικνύουν τα αποτελέσματα έρευνας του ΣΕΛΠΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος).
Η έρευνα υλοποιήθηκε με την επιστημονική υποστήριξη του εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και έλαβε χώρα την περίοδο 3-5 Ιουνίου 2023 σε δείγμα 900 καταναλωτών.
Περισσότερα: ΣΕΛΠΕ: Το 70% των Ελλήνων χρηστών διαδικτύου είναι online αγοραστές
Η οργανωτική επιτροπή τής eCommerce & Digital Marketing Expo, Southeastern Europe 2023, που θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα, στις 23 & 24 Σεπτεμβρίου 2023, έχει ανακοινώσει ήδη 30 ομιλητές, οι οποίοι θα συμμετέχουν στα Διεθνή Διήμερα Συνέδρια της έκθεσης.
Για πρώτη φορά, δύο μεγάλες συνεδριακές σκηνές θα φιλοξενήσουν δύο παράλληλα Διήμερα Συνέδρια, το Διεθνές Συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Διεθνές Συνέδριο για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Περισσότερα: Εντυπωσιακές συμμετοχές ομιλητών στα διεθνή συνέδρια της ECDM Expo SE Europe 2023
Το 2022, οι έξι μεγαλύτερες αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη δημιούργησαν το 72% του συνολικού τζίρου.
Οι ευρωπαϊκές αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου που είναι πιο ανεπτυγμένες βάσει ποσοστού διείσδυσης, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ολλανδία, έχουν επιστρέψει στις προ-πανδημικές τάσεις ανάπτυξης. Οι αναδυόμενες αγορές, όπως η Ιταλία και η Ισπανία, εξακολουθούν να αναπτύσσονται.
Περισσότερα: Οι 6 κορυφαίες αγορές eCommerce της Ευρώπης δημιουργούν το 72% του τζίρου
Η Ελλάδα είναι η 51η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο, με τα προβλεπόμενα έσοδα για το 2023 να φτάνουν τα 3,74 δισ. δολάρια ΗΠΑ (3,39 δισ. ευρώ), τοποθετώντας την μπροστά από το Κατάρ, σύμφωνα με τα στοιχεία της ecommerceDB.
Με αναμενόμενη αύξηση 12,3% το 2023, η ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου βρίσκεται αισθητά πάνω από τον μέσο όρο του παγκοσμίου ρυθμού ανάπτυξης, ο οποίος αναμένεται να βρεθεί στο 9,6% το 2023.
Περισσότερα: ecommerceDB: Αύξηση 12,3% για το eCommerce στην Ελλάδα το 2023
Η ομάδα κυβερνοασφάλειας SafetyDetectives αποκάλυψε μια ανοιχτή βάση δεδομένων ElasticSearch που αποκαλύπτει μια οργανωμένη απάτη ψεύτικων κριτικών που επηρεάζει την Amazon.
Στον διακομιστή βρέθηκαν μηνύματα μεταξύ πωλητών της Amazon και πελατών, οι οποίοι ήταν πρόθυμοι να παρέχουν ψεύτικες κριτικές με αντάλλαγμα δωρεάν προϊόντα. Συνολικά, υπάρχουν 13.124.962 αρχεία τα οποία εμπλέκουν δυνητικά περισσότερα από 200.000 άτομα σε αυτές ανήθικες δραστηριότητες.
Περισσότερα: Αποκαλύφθηκε μεγάλη βιομηχανία ψεύτικων κριτικών στην Amazon
Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, αναλύει και δημοσιεύει την online αγοραστική κίνηση για τη συγκεκριμένη κατηγορία, από τις αρχές του 2023 μέχρι και σήμερα.
Σύμφωνα με τα δεδομένα που προκύπτουν, στο διάστημα αυτό πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από μισό εκατομμύριο αγορές σε είδη μόδας.
Περισσότερα: Skroutz: Πως διαμορφώνονται οι online αγορές στη μόδα
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77