Καθώς ο πληθωρισμός και η οικονομική αβεβαιότητα επιμένουν, οι καταναλωτές προσαρμόζουν τα πρότυπα αγορών τους και υιοθετούν μέτρα μείωσης των εξόδων τους.
Ως αποτέλεσμα, το 69% των καταναλωτών παγκοσμίως, έχει αλλάξει τις συνήθειες αγορών του, όσον αφορά στα μη απαραίτητα προϊόντα.
Περισσότερα: Έρευνα PwC: Οι τάσεις αγορών παγκοσμίως το 2023
Η έκθεση White Label World Expo Frankfurt είναι το κορυφαίο online retail sourcing show στην Ευρώπη, με 350 καινοτόμους εκθέτες που παρουσιάζουν τα πιο νέα προϊόντα, υπηρεσίες και τεχνολογίες.
Η εκδήλωση είναι μια ευκαιρία που δεν πρέπει να χαθεί, για οποιονδήποτε προνοητικό e-merchant ή επιχειρηματία, που θέλει να ανεβάσει την επιχείρησή του στο επόμενο επίπεδο! Πραγματοποιείται στις 11 & 12 Οκτωβρίου 2023, στο εκθεσιακό κέντρο Messe Frankfurt, στη Φρανκφούρτη, το οποίο θα φιλοξενήσει το απόλυτο business networking event στην Ευρώπη!
Περισσότερα: Η White Label World Expo Frankfurt έρχεται τον Οκτώβριο
Σύμφωνα με τις προβλέψεις του Insider Intelligence, οι πωλήσεις κοινωνικού εμπορίου στις ΗΠΑ θα αυξηθούν σχεδόν κατά 30% φέτος, φτάνοντας τα 68,92 δισεκατομμύρια δολάρια.
Οι τρεις μεγάλοι παίκτες του social commerce, οι οποίοι διαθέτουν τις δημοφιλέστερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, Meta, Google και TikTok, ανασυντάσσονται και διαμορφώνουν τη στρατηγική τους με στόχο την ανάπτυξη.
Ας δούμε τις βασικές τους κινήσεις και τα όπλα που επέλεξε να χρησιμοποιήσει κάθε πλατφόρμα, σύμφωνα με το Insider Intelligence.
Περισσότερα: TikTok, YouTube και Meta ακονίζουν τα ξίφη τους για το social commerce
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχεδιάζει να επιβάλει εισαγωγικούς δασμούς ακόμα και σε αγαθά αξίας κάτω των 150 ευρώ, τα οποία μέχρι τώρα απαλλάσσονται.
Το νέο μέτρο έρχεται σε συνέχεια της κατάργησης της απαλλαγής του ΦΠΑ που είχε εφαρμοστεί, ενισχύοντας τη θέση των εμπόρων εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Περισσότερα: Η ΕΕ θα επιβάλει δασμούς για όλες τις εισαγωγές από τρίτες χώρες
Η Shein αποκάλυψε τα σχέδιά της για το άνοιγμα περίπου 30 νέων pop-up καταστημάτων φέτος, σε συνέχεια της "phygital" στρατηγικής της στο λιανικό εμπόριο.
Τα συγκεκριμένα πλάνα προχωρούν, αρχικά τουλάχιστον, στην Ιρλανδία και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το πιο πρόσφατο κατάστημα άνοιξε στο Μπέρμιγχαμ, όπου η εταιρεία για 2 ημέρες παρουσίασε ανοιξιάτικες και καλοκαιρινές συλλογές της, καθώς και τη δική της σειρά μακιγιάζ She Glam.
Περισσότερα: Η Shein προχωρά στο άνοιγμα 30 νέων pop-up φυσικών καταστημάτων
Η PDD Holdings άνοιξε γραφείο στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας και σύμφωνα με διεθνή ειδησεογραφικά πρακτορεία πρόκειται για μεταφορά τής έδρας της, κάτι που η ίδια η εταιρεία το αρνείται κατηγορηματικά.
Η PDD είναι ιδιοκτήτρια της κινεζικής διαδικτυακής πλατφόρμας Pinduoduo και του marketplace Temu, που ξεκίνησε πρόσφατα τη δραστηριότητά του σε έξι ευρωπαϊκές χώρες.
Περισσότερα: Κινεζικός γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου μεταφέρεται στην Ευρώπη
Η Mozilla ανακοίνωσε ότι εξαγόρασε τη Fakespot, μια startup που διαθέτει ένα website και μια επέκταση για browsers που βοηθά τους χρήστες να εντοπίζουν ψεύτικες ή αναξιόπιστες κριτικές. Οι οικονομικοί όροι της συμφωνίας δεν έγιναν γνωστοί.
H υπηρεσία της Fakespot χρησιμοποιηθούν για τον εντοπισμό ψεύτικων κριτικών σε διάφορα online marketplaces, όπως το Amazon, το Yelp και το TripAdvisor.
Περισσότερα: Η Mozilla εξαγόρασε startup για να ενσωματώσει εργαλεία αγορών στον Firefox
Νέα δεδομένα στη διαχείριση των πληροφοριών για τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα μέσω των καναλιών λιανικής πώλησης εισάγει η Keyvoto, μία ταχέως αναπτυσσόμενη retail tech εταιρεία.
Η Keyvoto, που πλέον εξελίσσεται σε πολύτιμο σύμμαχο των εταιρειών του λιανεμπορίου, ξεκίνησε από τους Άσπα και Γιώργο Παπαδημητρίου το 2022, όπου και άρχισε να διαθέτει την πλατφόρμα της σε πελάτες στην Ελλάδα.
Περισσότερα: Η Keyvoto εξασφαλίζει την τέλεια προϊοντική εμπειρία στο ψηφιακό ράφι
Πολλοί καταναλωτές επιστρέφουν στις συνήθειες που είχαν για τις αγορές τους πριν από την πανδημία, συμπεριλαμβανομένων των αγορών στα φυσικά καταστήματα. Αντιμέτωποι με "παγωμένες" πωλήσεις, ορισμένοι online έμποροι θέλουν να ανοίξουν φυσικά καταστήματα, ή να συνεργαστούν με εταιρείες που έχουν.
Αλλά όσοι έχουν φυσικά καταστήματα, έχοντας βιώσει την αύξηση των εσόδων και την εξοικονόμηση κόστους από το ηλεκτρονικό εμπόριο, προσπαθούν να ενισχύσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο και πολλοί κλείνουν καταστήματα και μειώνουν το προσωπικό τους. Είναι όμως σαφές από τις τάσεις, ότι το κλειδί για την επιτυχία των εμπόρων είναι μια στιβαρή στρατηγική omnichannel.
Wolt και e-fresh.gr ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους, που στοχεύει στην καλύτερη και πιο άμεση εξυπηρέτηση των πελατών τους.
Οι καταναλωτές στην Αττική πλέον μπορούν να κάνουν τις παραγγελίες τους από το ηλεκτρονικό supermarket e-fresh.gr, μέσα από την πλατφόρμα της Wolt και να παραλαμβάνουν άμεσα, ξεκούραστα και αξιόπιστα τα προϊόντα που επιθυμούν.
Περισσότερα: Wolt και e-fresh.gr ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77