eCommerce

H mobiloPC ανακοίνωσε την υπηρεσία mobiplus image shopping recommendation

Η mobiloPC εταιρεία ανάπτυξης Λογισμικού με ειδίκευση στην Τεχνητή Νοημοσύνη και στο Shopping Recommendation Engineering, ανακοίνωσε την υπηρεσία mobiplus image shopping recommendation και image search.

Με την υπηρεσία mobiplus image shopping recommendation, e-shop ένδυσης, υπόδησης, οικιακού εξοπλισμού, fashion και άλλα, μπορούν να προβλέψουν το στυλ του πελάτη και να του προτείνουν ανάλογα προϊόντα.

 

Είναι πολύ δύσκολο ο πελάτης σε ένα e-shop να περιγράψει το προϊόν με λέξεις, όταν το Στυλ είναι σημαντικό. Με τί λέξεις κλειδιά μπορεί να περιγράψει ένα προϊόν, όπως το παρακάτω, για να το βρει εύκολα;

 

Το e-shop τώρα μπορεί να καταλάβει το Στυλ του προϊόντος που αρέσει σε αυτόν τον πελάτη. Να καταλάβει τις ιδιαίτερες γραμμές που του αρέσουν στον καναπέ, ή στο ρούχο που ψάχνει. Έτσι, τα e-shop θα μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά τους έως 30%.

Η τεχνολογία  mobiplus  image shopping recommendation, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία των αγορών του πελάτη, τις φωτογραφίες του e-shop, τεχνολογία Convolution Neural Nets και βλέποντας τα προϊόντα που έχει αγοράσει, τα χρώματα, τις μάρκες, τις εποχές, τις τιμές, το υλικό και τα σχέδια, μπορεί να προβλέψει τις μελλοντικές αγορές του με σημαντική ακρίβεια.

Αυτή την τεχνολογία χρησιμοποιούν κορυφαίες εταιρείες όπως Amazon, Netflix, Facebook, Telenor και χιλιάδες άλλες και κυριαρχούν στο χώρο τους.

Η υπηρεσία είναι στο Cloud, όπου μπορεί να συνδεθεί με ευκολία κάθε επιχείρηση.

Δείτε περισσότερα εδώ: https://mobiplus.co/mobiplus-image-shopping-recommender

Για το σχεδιασμό τής υπηρεσίας, τα στελέχη της mobiloPC έχουν συνεργαστεί με 50 περίπου ελληνικές επιχειρήσεις.

H mobiloPC ιδρύθηκε το 2016 από στελέχη πληροφορικής με σημαντική εμπειρία 30 ετών ανάπτυξης Λογισμικού, σε εταιρείες όπως Hewlett- Packard, Intracom, Cyta, εξειδικευμένα στο χώρο του Enterprise Λογισμικου με web και mobile services και μέλος του Elevate Greece.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η ECDM Expo SE Europe επιστρέφει ανανεωμένη τον Μάιο του 2023

Σε συνέχεια της εξαιρετικά επιτυχημένης διοργάνωσης του Μαΐου 2022, η εταιρεία Verticom, ανακοινώνει τη νέα ECDM Expo SE Europe, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 20 & 21 Μαΐου 2023, στο Ζάππειο Μέγαρο.

Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η εκθεσιακή και συνεδριακή διοργάνωση eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2023, επιστρέφει με ανανεωμένο εκθεσιακό format!

Όπως κάθε χρόνο, στους εκθεσιακούς χώρους του Ζαππείου θα βρεθούν ως εκθέτες, εταιρείες από την Ελλάδα και το εξωτερικό από το ευρύτερο φάσμα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, όπως Digital Agencies που ασχολούνται με τη δημιουργία eShop και την ψηφιακή διαφήμιση, εταιρείες ψηφιακών πληρωμών και μεταφορικές εταιρείες.

Για πρώτη φορά, δύο μεγάλες συνεδριακές σκηνές θα στηθούν με σκοπό να φιλοξενήσουν τα δύο παράλληλα διήμερα συνέδρια, το διεθνές συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το διεθνές συνέδριο για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.

Το συνέδριο της χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Δύο ημέρες αφιερωμένες αποκλειστικά στις νέες τεχνολογίες και στις καινοτομίες που αφορούν στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Ηγέτες της αγοράς, επιστήμονες και ειδήμονες, θα μοιραστούν εμπειρίες, στρατηγικές, βέλτιστες πρακτικές και τάσεις, σε διάφορες πτυχές της βιομηχανίας.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου για το Διήμερο Συνέδριο eCommerce ανέρχεται στα 200 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες. Για τα μέλη του GR.EC.A και για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 31 Μαρτίου 2023 προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 160 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Το συνέδριο της χρονιάς για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Για πρώτη χρονιά, η καθιερωμένη εκδήλωση επικεντρώνεται αποκλειστικά στο Digital Marketing. Διακεκριμένοι ομιλητές από τη χώρα μας και το εξωτερικό, θα παρουσιάσουν τις τελευταίες εξελίξεις που υπάρχουν διεθνώς στην online επικοινωνία, την προσέλκυση πελατών και το content marketing.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου για το Διήμερο Συνέδριο Digital Marketing ανέρχεται στα 200 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες. Για τα μέλη του GR.EC.A και για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 31 Μαρτίου 2023 προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 160 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Παράλληλες εκδηλώσεις

Στο πλαίσιο της ECDM Expo SE Europe 2023 θα διοργανωθούν και οι εξαιρετικά επιτυχημένες συνεδριακές εκδηλώσεις Digital Agencies Roundtable, το Keynote Dinner και για πρώτη φορά τα Digital Agencies Awards.

Οι εγγραφές όσων ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στις παράλληλες εκδηλώσεις, έχουν ξεκινήσει. Περισσότερες πληροφορίες και εισιτήρια, μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να βρουν εδώ.

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo SEE 2023 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι μία δωρεάν εγγραφή που μπορεί να πραγματοποιηθεί εδώ. Η προεγγραφή είναι απαραίτητη.

 

eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2023

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 20 & 21 Μαΐου 2023.
Ωράριο έκθεσης: 11:00 – 20:00
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Νέοι κανόνες για τη μείωση των απορριμμάτων των συσκευασιών από το ηλεκτρονικό εμπόριο

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επεξεργάζεται νέους νόμους για τη μείωση των απορριμμάτων συσκευασιών. Στα σχέδια της Επιτροπής περιλαμβάνεται η μείωση του κενού χώρου στα δέματα ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς και η αύξηση των επαναχρησιμοποιήσιμων συσκευασιών. Ένα προσχέδιο κανόνων θα δινόταν στη δημοσιότητα στα τέλη του μήνα, όμως διέρρευσε νωρίτερα.

Πιο συγκεκριμένα, τα ολοκληρωμένα σχέδια είχε προγραμματιστεί να παρουσιαστούν στις 30 Νοεμβρίου, ωστόσο, ένα προσχέδιο διέρρευσε από το Politico - ενώ πραγματοποιούνται ακόμη προσαρμογές στα σχέδια των νόμων.

Οι νόμοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης αφορούν στην πρωτογενή και δευτερογενή συσκευασία, στις οποίες περιλαμβάνονται τα πακέτα ηλεκτρονικού εμπορίου. Πρόκειται για μια αναθεώρηση της Οδηγίας για τις συσκευασίες και τα απορρίμματα συσκευασιών (PPWD).

Τις τελευταίες δεκαετίες παρατηρείται αύξηση των απορριμμάτων συσκευασίας, σημειώνεται από την ΕΕ σε μια εκτίμηση επιπτώσεων. Αυτό οφείλεται εν μέρει στην αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων, στις συσκευασίες μίας χρήσης, καθώς και στην «υπερβολή συσκευασίας».

Το προσχέδιο περιλαμβάνει όρια στο μέγεθος των συσκευασιών. Για τα e-shop, υπάρχει αναλογία κενού χώρου το πολύ 40%. Επιπλέον, στο προσχέδιο αναφέρεται ότι «διπλά τοιχώματα, ψεύτικοι πάτοι και άλλα μέσα για τη δημιουργία της εντύπωσης αυξημένου όγκου προϊόντων» δεν πρέπει να διατίθενται στην αγορά.

Επιπλέον, η ΕΕ δηλώνει ότι το 20% των συσκευασιών ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να είναι επαναχρησιμοποιήσιμες έως το 2030. Μέχρι το 2040, ο αριθμός αυτός θα πρέπει να είναι έως και 80%. Και πάλι, το προσχέδιο δεν είναι τελικό και θα μπορούσε να αλλάξει πριν από την τελική έκδοση.

Ενώ ο Ecommerce Europe λέει ότι συμμερίζεται τον στόχο για λιγότερα απορρίματα από τις συσκευασίες, θέλει να «διασφαλίσει ότι η ποικιλία των επιχειρηματικών μοντέλων και η ευαισθησία της εφοδιαστικής αλυσίδας για το ηλεκτρονικό εμπόριο, θα αντικατοπτρίζονται στις διαπραγματεύσεις».

 

Πηγή: ecommercenews

 

Εικόνα: Markus Spiske, Unsplash

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η “Black Friday” 2022 έρχεται στο Skroutz

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, συγκεντρώνει όλες τις Black Friday και Cyber Monday προσφορές από χιλιάδες καταστήματα σε μία μόνο σελίδα. Φέτος, οι προσφορές της Black Friday θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου, ενώ τη Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου ακολουθεί η Cyber Monday.

Η σημασία δε του θεσμού της Black Friday που έχει αγαπηθεί από τους Έλληνες καταναλωτές τα τελευταία χρόνια, αντικατοπτρίζεται ξεκάθαρα από τον όγκο των παραγγελιών που κατά την ίδια περίοδο πέρυσι ξεπέρασε τις 650.000 στην πλατφόρμα του Skroutz.

Ο χρόνος μετρά αντίστροφα για τις δύο πολυαναμενόμενες ημέρες με πολλά καταστήματα να συνηθίζουν να ξεκινούν τις εν λόγω προσφορές αρκετές ημέρες νωρίτερα ώστε να επωφεληθούν των χαμηλών τιμών οι καταναλωτές. Το Skroutz δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να παρακολουθούν τις εκπτώσεις για σχεδόν όλες τις κατηγορίες προϊόντων, όπως κινητά, laptops, tablets, τηλεοράσεις, ρούχα, παπούτσια, ρολόγια και έπιπλα, όλες συγκεντρωμένες στην ειδικά διαμορφωμένη Black Friday σελίδα του Skroutz, ώστε να μη χρειάζεται να περιηγηθούν άσκοπα για να βρουν τις προσφορές που επιθυμούν.

Επιπλέον, οι καταναλωτές με τα εργαλεία που προσφέρει η πλατφόρμα Skroutz μπορούν να εκμεταλλευτούν στο μέγιστο τις προσφορές. Πιο συγκεκριμένα, με την προσθήκη στα “Αγαπημένα” των προϊόντων που επιθυμούν, μπορούν να ενημερωθούν για ενδεχόμενη πτώση τιμής αυτών ενώ με το εργαλείο εξέλιξης τιμής μπορούν να είναι σίγουροι ότι όντως εκμεταλλεύονται την καλύτερη δυνατή προσφορά.

Οι συνδρομητές του Skroutz Plus συνεχίζουν να απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα και οφέλη που προσφέρει κάθε αγορά μέσω του Skroutz και κατά την περίοδο των Black Friday και Cyber Monday. Πέρα από δωρεάν μεταφορικά για αποστολές άνω των 20€, ασφάλεια αγορών Skroutz με αξιόπιστες συναλλαγές, δωρεάν επιστροφές, εγγύηση επιστροφής χρημάτων, άμεση εξυπηρέτηση πριν και μετά την παραλαβή της παραγγελίας, οι χρήστες της υπηρεσίας Skroutz Plus έχουν πρόσβαση και σε όλα τα αποκλειστικά Plus Deals του Skroutz.

Αναφορικά με τους τρόπους πληρωμής, το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” της Skroutz προσφέρει στους καταναλωτές διαφορετικούς και ευέλικτους τρόπους πληρωμής και τις ημέρες των μεγάλων προσφορών. Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές μπορούν να αποκτήσουν τα προϊόντα που επιθυμούν, αξίας από 20€ έως 3.000€, και να αποπληρώσουν αργότερα τις αγορές τους, με 4 δόσεις και 0% επιτόκιο (για ποσά από 20€ έως 300€) ή με 6 έως 24 δόσεις και χαμηλό επιτόκιο (για προϊόντα αξίας 300€ έως 3.000€), χωρίς πιστωτική κάρτα. Επιπλέον για όλες τις αγορές με πιστωτική κάρτα δίνεται και η δυνατότητα πληρωμής σε έως και 3 άτοκες μηνιαίες δόσεις.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Aποφύγετε την τρέλα της Black Friday και ωφεληθείτε κάνοντας κάτι διαφορετικό!

Κάθε χρόνο, επιχειρήσεις και καταναλωτές ετοιμάζονται για τη... φρενίτιδα της Black Friday. Σίγουρα είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις επιχειρήσεις να κερδίζουν χρήματα και για τους καταναλωτές να έχουν ευκαιρίες για οικονομικές αγορές, ειδικά όταν όλοι αντιμετωπίζουμε ένα αυξανόμενο κόστος διαβίωσης, λόγω του πληθωρισμού.

Ένα σημαντικό πρόβλημα, είναι ότι αυτή η περίοδος «της τρέλας» έχει τεράστιο αντίκτυπο στο περιβάλλον. Οι μεταφορικές υπηρεσίες ωθούνται στα όριά τους, εκπέμποντας αυξημένο διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα και ένα μεγάλο κομμάτι των αγορών της Black Friday, σύμφωνα με μία παλιότερη έρευνα του Πανεπιστημίου του Leeds, καταλήγει στις χωματερές μετά από λίγες, ή και μηδενικές χρήσεις.

Εάν θέλετε να κάνετε κάτι διαφορετικό για τη φετινή Black Friday, ρίξτε μια ματιά στις ιδέες της Katie McCourt, συνιδρύτριας της μάρκας βιώσιμων εσωρούχων Pantee, τις οποίες δημοσίευσε στο newsletter "Startup Life" του sifted.

Κάντε κάτι ιδιαίτερο για τους πελάτες σας



Αντί να προσφέρετε τεράστιες εκπτώσεις και να προωθείτε διαφημίσεις, σκεφτείτε δημιουργικά τι μπορείτε να κάνετε τη Black Friday που θα προσελκύσει την κοινότητα των πελατών σας και θα σας δώσει την ευκαιρία να αποκαταστήσετε τις εταιρικές σας αξίες.



Για παράδειγμα, στην Pantee, πέρυσι άλλαξαν τον ιστότοπό τους και επέτρεπαν την επίσκεψη μόνο με κωδικό πρόσβασης, έτσι ώστε μόνο η κοινότητα της εταιρείας, δηλαδή, όσοι είχαν εγγραφεί στη λίστα αλληλογραφίας και οι πελάτες, να μπορούν να κάνουν αγορές. Η ιδέα ήταν να αποθαρρύνουν όσους θα έκαναν παρορμητικές αγορές και να περιοριστούν οι προσφορές μόνο στους πιο τακτικούς πελάτες.

Κινηθείτε σύμφωνα με τις δυνατότητές σας



Εταιρείες με υψηλά περιθώρια κέρδους και μεγάλα κονδύλια για διαφημίσεις ενδέχεται να μειώνουν εντυπωσιακά τις τιμές τους για την Black Friday, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να το κάνετε και εσείς, ειδικά εάν είστε μια μικρή εταιρεία, που απλά δεν μπορεί να ανταγωνιστεί αυτό το επίπεδο εκπτώσεων.

Φέτος, η Pantee θα προσφέρει εκπτώσεις σε ορισμένα είδη και θα ενημερώσει τους πελάτες της λίγες εβδομάδες νωρίτερα για το τι θα είναι σε προσφορά κατά την Black Friday. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες θα μπορούν να προγραμματίσουν και να προϋπολογίσουν τις αγορές τους.

Δωρίστε κέρδη σας σε φιλανθρωπικούς σκοπούς



Η Black Friday είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για να κάνετε κάτι καλό, που θα είναι σύμφωνο με τις αξίες της εταιρείας σας - και μια μεγάλη ευκαιρία για να το παρουσιάσετε ή να το υπενθυμίσετε σε νέους και υπάρχοντες πελάτες.

Για παράδειγμα, η εταιρεία ειδών ρουχισμού για εξωτερικές δραστηριότητες και σπορ, Finisterre, διεξήγαγε πέρυσι την καμπάνια "Blue Friday" για να συγκεντρώσει χρήματα για ένα ίδρυμα το οποίο προσαρμόζει ρούχα από οποιαδήποτε μάρκα, για άτομα με σωματικές αναπηρίες. Για κάθε στολή που πούλησε η Finisterre, δώρισε στο ίδρυμα 2,5 λίρες.



Κάντε έξυπνη επικοινωνία



Όποια απόφαση κι αν πάρετε για το πώς θα προσεγγίσετε την Black Friday, φροντίστε να δημιουργήσετε ένα συνοπτικό μήνυμα και να το κοινοποιήσετε στα social media που δραστηριοποιήστε.

Επίσης, μην παραλείψετε να επικοινωνήσετε με τους πελάτες μέσω email. Μπορείτε να τμηματοποιήσετε τους πελάτες σας σε συχνούς και νέους και να τους επικοινωνήσετε διαφορετικά μηνύματα.

Μην αισθάνεστε ενοχές, εάν τελικά συμμετέχετε!



Είναι γεγονός ότι υπάρχουν πολλές δυσκολίες για τις επιχειρήσεις αυτή την περίοδο. Πέρα ​​από την κρίση κόστους ζωής που τη βιώνουμε όλοι, οι τιμές για την παραγωγή και τις μεταφορές των προϊόντων, όπως επίσης το μάρκετινγκ και την απόκτηση πελατών, αυξάνονται σημαντικά. Επιπλέον, υπάρχει μεγάλη πίεση για να καταστούν οι εταιρείες πιο βιώσιμες.

Ως μικρή επιχείρηση, μπορεί να είναι δύσκολο να εναντιωθείτε και να μποϊκοτάρετε εντελώς τη Black Friday, ειδικά καθώς πολλές εταιρείες μπορεί να αποκομίσουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων τους αυτήν την περίοδο του χρόνου. Το κλειδί, είναι να μείνετε πιστοί στις αξίες σας, να κάνετε ό,τι είναι καλύτερο για την επιχείρησή σας και να είστε προσεκτικοί στην προσέγγισή σας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Κορυφαία στελέχη διεθνούς κύρους μεταξύ των ομιλητών της ECDM Expo NORTH 2023

Το γεγονός της χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Βόρεια Ελλάδα, η διοργάνωση eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023 πλησιάζει και το ενδιαφέρον των επισκεπτών και των συνέδρων κορυφώνεται!

Η εκδήλωση ECDM Expo NORTH 2023 θα πραγματοποιηθεί στις 11 & 12 Φεβρουαρίου 2023 στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο, στις εγκαταστάσεις της Helexpo στη Θεσσαλονίκη.

Με τη συμμετοχή διακεκριμένων ομιλητών από τη χώρα μας και το εξωτερικό, το διήμερο διεθνές συνέδριο που θα διεξαχθεί στα πλαίσια της εκδήλωσης, θα μεταφέρει στο κοινό τον παλμό του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, παρουσιάζοντας τις τάσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.

Οι παραβρισκόμενοι, θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν παρουσιάσεις από διακεκριμένα στελέχη εταιρειών από την Ελλάδα και την Ευρώπη και να ενημερωθούν για όλες τις τάσεις και τις σύγχρονες τεχνολογίες στους τομείς του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, με στόχο την καλύτερη διαδικτυακή παρουσία, την αύξηση των πωλήσεων, τις αποτελεσματικότερες παραδόσεις των εμπορευμάτων και τις πιο ευέλικτες πληρωμές.

Οι πρώτοι επιβεβαιωμένοι ομιλητές της εκδήλωσης ανακοινώθηκαν από τους διοργανωτές:

• Katerina Fraidaki, President, GRECA

• Alexandr Jeleascov, CEO, Packeta Romania

• Manos Efthimiou, Commercial Director, Skroutz

• Cecilie Juel Larsen, Public Affairs Advisor, Ecommerce Europe

• Dragan Josifovski, CEO and Co-Founder, Paket.mk

• Kiril Dinov, Vice President of Sales for CEE, VTEX

Οι διαδικασίες εγγραφής όσων ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το διήμερο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, αλλά και των επισκεπτών της έκθεσης, έχουν ξεκινήσει.

 

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo NORTH 2023 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι μία δωρεάν εγγραφή που μπορεί να πραγματοποιηθεί εδώ. Η προεγγραφή είναι απαραίτητη.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου για τη συμμετοχή στο διήμερο συνέδριο είναι 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου. Για τα μέλη του GR.EC.A προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο, με κόστος 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Όσοι κλείσουν το εισιτήριό τους για το συνέδριο έως τις 15 Δεκεμβρίου, θα μπορέσουν να το αποκτήσουν στην προνομιακή τιμή των 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο περιλαμβάνονται:

-  Συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου

-  1 διάλειμμα για καφέ κάθε μέρα

-  Υλικό συνεδρίου (συμπεριλαμβανομένης της τσάντας συνεδρίου και στυλό, σημειωματάριο)

Στο συνέδριο θα υπάρχει παράλληλη μετάφραση των ομιλιών.


eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH
2023

Χώρος διεξαγωγής: Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, Θεσσαλονίκη.

Χρόνος διεξαγωγής: 11 & 12 Φεβρουαρίου 2023.

Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: north.ecdmexpo.com

Διοργάνωση: Verticom

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η στατική homepage έχει πεθάνει!

Όπως αποκομίζουμε τις πρώτες εντυπώσεις για κάποιον όταν τον συναντάμε την πρώτη φορά, το ίδιο συμβαίνει όταν κάποιος αντικρύζει το website σας για πρώτη φορά.

Μερικές φορές γνωρίζετε ποιοι είναι οι επισκέπτες σας, αλλά συχνά είναι ανώνυμοι. Στην πραγματικότητα, το 67% του ταξιδιού ενός υποψήφιου πελάτη πραγματοποιείται πριν δείξει κάποια πρόθεση αγοράς και περίπου τα δύο τρίτα των πιθανών αγοραστών απομακρύνονται μετά από μια κακή εμπειρία σε ένα e-shop.

Το website σας είναι η βιτρίνα σας. Λέει ποιοι είστε, τι κάνετε και δείχνει στον επισκέπτη τί μπορεί να περιμένει και πώς πρέπει να νιώθει.

Πολλές εταιρείες υστερούν επειδή δεν αφιερώνουν αρκετό χρόνο για να σκεφτούν τί θα αντικρύσει κάποιος την πρώτη φορά που θα επισκεφτεί τον ιστότοπό τους. Συνήθως, έχουν μια στατική αρχική σελίδα και στη συνέχεια, δημιουργούν εκατοντάδες landing pages με εξατομικευμένες προτάσεις και προσφορές, επειδή είναι δύσκολο να αλλάξει ο ιστότοπός τους.

Ακόμα κι αν έχετε first party data, πολλά από αυτά που κάνετε δε μπορούν να αξιοποιηθούν στους ανώνυμους επισκέπτες, επειδή θα έρθουν στο e-shop σας και θα φύγουν πριν προλάβουν να ανακαλύψουν όλα όσα έχετε να προσφέρετε.

Έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι αποφασίζουν για κάτι σε λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο. Όταν βλέπουν για πρώτη φορά τον ιστότοπό σας δημιουργούν μια εντύπωση και εάν αυτή είναι θετική, είναι πιθανό ότι θα συνεχίσουν να τον εξερευνούν. Εάν δεν τους αρέσει αυτό που θα δουν, θα φύγουν. Μελέτες δείχνουν ότι οι πελάτες που έχουν θετική εμπειρία από ένα e-shop τείνουν να ξοδεύουν 140% περισσότερα χρήματα σε αυτό.

Τα σημεία στα οποία πρέπει να δίνετε προσοχή



- Ελέγχετε συχνά την ταχύτητα του ιστότοπού σας. Ο χρόνος φόρτωσης ενός website έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στην πρώτη εντύπωση. Για παράδειγμα, μια πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι μια καθυστέρηση 2 δευτερολέπτων στο χρόνο φόρτωσης, είχε ως αποτέλεσμα ποσοστά εγκατάλειψης έως και 87%.

- Εστιάστε στην εμπειρία του πελάτη και βάλτε το κρίσιμο περιεχόμενο και τα μηνύματά σας "σε πρώτο πλάνο". Ενώ οι πελάτες περιηγούνται, έχετε λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο για να επικοινωνήσετε το μήνυμά σας και μόλις τραβήξετε την προσοχή τους, χρειάζονται περίπου 2,6 δευτερόλεπτα για να εστιάσουν και να επηρεαστεί η εντύπωσή τους.

- Αποφύγετε το flicker όποτε είναι δυνατόν. To flicker είναι το φαινόμενο της φόρτωσης μιας ιστοσελίδας σε μια κατάσταση και στη συνέχεια η μετάβασή της σε μία άλλη, για να δείξει κάτι διαφορετικό (όπως μια δυναμική παραλλαγή της σελίδας για προβολή εξατομικευμένου περιεχομένου). Το βασικό πρόβλημα, πέρα από το ότι οι επισκέπτες σας μπορεί να δουν αυτήν την αλλαγή καθώς συμβαίνει, είναι η (μικρή) καθυστέρηση στο χρόνο φόρτωσης.

Και ενώ αυτό φαίνεται ότι δεν επηρεάζει σημαντικά τη λειτουργία του website και την εμπειρία του επισκέπτη, μπορεί να έχει μόνιμες επιπτώσεις στα ποσοστά των μετατροπών σας! Σε μια πρόσφατη έρευνα, η Walmart διαπίστωσε ότι για κάθε ένα δευτερόλεπτο βελτίωσης του χρόνου φόρτωσης της σελίδας της, οι μετατροπές αυξάνονταν κατά 2%.

- Εξατομίκευση για όλους τους επισκέπτες, ακόμα και για τους ανώνυμους. Όταν γνωρίζετε μερικές πληροφορίες σχετικά με τους επισκέπτες σας, όπως τη διαφήμιση στην οποία έκαναν κλικ για να σας επικεφτούν, η εξατομίκευση μέσω μηχανικής εκμάθησης (machine learning) μπορεί να σας βοηθήσει να προχωρήσετε ένα βήμα παραπέρα και να προσαρμόσετε δυναμικά το μήνυμά σας, το προϊόν, ή την εικόνα που εμφανίζεται σε κάθε υποψήφιο πελάτη. Σύμφωνα με μια μελέτη της Segment, το 71% των πελατών αισθάνεται απογοήτευση όταν η εμπειρία τους φαίνεται απρόσωπη.

- Η όμορφη εικόνα εικόνα είναι βασικό συστατικό ενός website και η κακή σχεδίαση συνδέεται συχνά με τη δυσπιστία για ένα brand. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, οι πρώτες εντυπώσεις σχετίζονται κατά 94% με το σχεδιασμό. Τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι η εικόνα, η τυπογραφία και η συνολική αισθητική. Οι εικόνες ή τα βίντεο μεταφέρουν την αίσθηση που θέλετε να δώσετε στον υποψήφιο πελάτη; Εμπνέεται ο επισκέπτης για να κάνει την επιθυμητή ενέργεια;

Ανεξάρτητα από το εάν δραστηριοποιείστε στο χώρο του B2B ή στις λιανικές πωλήσεις, η πρώτη εντυπώση έχει μεγάλη σημασία. Μη σπαταλάτε τις ευκαιρίες σας!

 

Εικόνα: Daniel Korpai, Unsplash
 

Πηγή: searchengineland

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το Skroutz εμπλουτίζεται με προσωποποιημένο περιεχόμενο

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, ανανεώνεται και εμπλουτίζεται με προσωποποιημένο περιεχόμενο, ώστε κάθε χρήστης να απολαμβάνει μία ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία, με βάση τα δικά του ενδιαφέροντα.

Κάθε φορά που ο καταναλωτής συνδέεται στον λογαριασμό του στο Skroutz, το προσωποποιημένο feed στην αρχική σελίδα, το οποίο ανανεώνεται συνεχώς με ποικίλο περιεχόμενο, θα του παρουσιάζει προϊόντα και τάσεις με βάση τις δικές του ανάγκες.

Οι προσωποποιημένες προτάσεις, τόσο προϊόντων όσο και περιεχομένου που απολαμβάνουν οι χρήστες, στοχεύουν στη γρήγορη ενημέρωση των καταναλωτών, με οδηγούς αγοράς, νέες κυκλοφορίες, προσφορές και προωθητικές ενέργειες από τους εμπόρους, καθώς και αποκλειστικά Skroutz Plus Deals. Στόχος αυτής της καινοτομίας, είναι αφενός να εμπνεύσει τον χρήστη να ανακαλύψει trends και νέα προϊόντα, αλλά και να εξασφαλίσει μια εξαιρετική αγοραστική εμπειρία, στοχεύοντας στον πυρήνα αυτής, τις ιδιαίτερες δηλαδή ανάγκες του καθένα χωριστά.

Πλέον, η περιήγηση στο Skroutz δίνει την αίσθηση της κλασικής βόλτας στα μαγαζιά που μεταφέρθηκε online και ανοίγονται νέοι ορίζοντες, ώστε το Skroutz να μετατραπεί σε ένα μέρος όπου οι χρήστες αγαπούν να περνούν τον χρόνο τους. Το Skroutz γίνεται ο πιο στενός φίλος του κάθε καταναλωτή, ο φίλος εκείνος που γνωρίζει πώς να τον εμπνεύσει για τις αγορές του σε ένα ασφαλές και φιλικό περιβάλλον, πάντα με γνώμονα τις δικές του ξεχωριστές ανάγκες.

Το προσωποποιημένο feed που απολαμβάνει ο κάθε χρήστης, δεν θα σταματήσει να ανανεώνεται τόσο με διαφορετικά είδη περιεχομένου όπως mobile first videos, όσο και με τη δημιουργία περιεχομένου απευθείας από τους χρήστες προς τους χρήστες, καθιστώντας το Skroutz το μεγαλύτερο community ανταλλαγής πληροφοριών για αγορές στην Ελλάδα.

Ο κ. Χατζηγεωργίου, CEO και Co-Founder της Skroutz, δήλωσε σχετικά: «Αφοσιωμένοι στο όραμά μας να προσφέρουμε μία όλο και καλύτερη αγοραστική εμπειρία στους χρήστες, μετατρέπουμε το Skroutz σε κάτι περισσότερο από ένα Marketplace: σε ένα εργαλείο για τον χρήστη και μία ακόμα πιο καινοτόμα πλατφόρμα στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε μία προσωποποιημένη εμπειρία αγορών και να έχουμε πρωταγωνιστική θέση στη ζωή των χρηστών μας πριν ακόμα το πρώτο βήμα του customer journey».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Σε ισχύ η Πράξη για τις ψηφιακές αγορές στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Ένα μείζονος σημασίας νομοθέτημα, που αφορά την ψηφιακή της στρατηγική, τέθηκε σε εφαρμογή στην Ε.Ε. Πρόκειται για την Πράξη για τις ψηφιακές αγορές (DMA), έναν νέο κανονισμό που -εκτιμάται ότι - θα θέσει τέλος στις αθέμιτες πρακτικές των μεγάλων ψηφιακών κολοσσών, που ενεργούν ως ρυθμιστές της πρόσβασης στην οικονομία των online πλατφορμών.

Η Πράξη για τις ψηφιακές αγορές αφορά τις εταιρείες που πληρούν τα κριτήρια του “ρυθμιστή της πρόσβασης”: ήτοι μεγάλες ψηφιακές πλατφόρμες, που αποτελούν σημαντική πύλη μεταξύ επιχειρηματικών χρηστών και καταναλωτών, η θέση των οποίων τους παρέχει δυνητικά την εξουσία να ενεργούν ως ιδιωτικοί θεσπιστές κανόνων και να προκαλούν σημεία συμφόρησης στην ψηφιακή οικονομία.

 

Για την αντιμετώπιση αυτών των ζητημάτων, η πράξη για τις ψηφιακές αγορές θα καθορίσει μια σειρά υποχρεώσεων που οι ρυθμιστές της πρόσβασης θα πρέπει να τηρούν, απαγορεύοντας τους, μεταξύ άλλων, να επιδίδονται σε ορισμένες συμπεριφορές.

Οι ρυθμιστές πρόσβασης  

Οι εταιρείες, που διαχειρίζονται μία ή περισσότερες“ βασικές υπηρεσίες πλατφόρμας”, όπως μηχανές αναζήτησης, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καταστήματα εφαρμογών, ορισμένες υπηρεσίες ανταλλαγής μηνυμάτων, θεωρούνται ως ρυθμιστές της πρόσβασης, εφόσον πληρούν τις κάποιες απαιτήσεις.

 

Υπάρχουν τρία βασικά κριτήρια, που εντάσσουν μια εταιρεία στο πεδίο εφαρμογής της πράξης για τις ψηφιακές αγορές. Το πρώτο σχετίζεται με το μέγεθος της πλατφόρμας, που έχει αντίκτυπο στην εσωτερική αγορά.

 

Ο νόμος αναφέρεται σε εταιρείες με ετήσιο κύκλο εργασιών €7,5 δισ. ή και μεγαλύτερο τα τρία τελευταία οικονομικά έτη ή σε επιχειρήσεις με μέση κεφαλαιοποίηση ή ισοδύναμη πραγματική αγοραία αξία που ανέρχεται σε τουλάχιστον €75 δισ. ευρώ το τελευταίο οικονομικό έτος. Και στις δυο περιπτώσεις για να θεωρηθεί μια εταιρεία ως ρυθμιστής πρόσβασης και άρα να εμπίπτει στις διατάσεις της Πράξης για τις Ψηφιακές Αγορές, θα  πρέπει να παρέχει βασική υπηρεσία πλατφόρμας σε τουλάχιστον τρία κράτη-μέλη.

 

Η δεύτερη προϋπόθεση είναι μια εταιρεία να παρέχει βασική υπηρεσία πλατφόρμας σε περισσότερους από 45 εκατ. μηνιαίους ενεργούς τελικούς χρήστες στην Ε.Ε. και σε περισσότερους από 10.000 ετήσιους ενεργούς επιχειρηματικούς χρήστες στην Ε.Ε.

 

Οι υποχρεώσεις

Με την έναρξη ισχύος της, η πράξη για τις ψηφιακές αγορές θα εισέλθει στην κρίσιμη φάση υλοποίησης της και θα αρχίσει να εφαρμόζεται σε έξι μήνες, από τις 2 Μαΐου 2023. Αμέσως μετά, σε περίπτωση που πληρούν τα όρια που καθορίζονται από την πράξη για τις ψηφιακές αγορές, οι δυνητικοί ρυθμιστές της πρόσβασης θα υποχρεωθούν να κοινοποιήσουν τις βασικές υπηρεσίες πλατφόρμας τους στην Επιτροπή εντός δύο μηνών και έως τις 3 Ιουλίου 2023 το αργότερο.

 

Μόλις η Επιτροπή λάβει την πλήρη κοινοποίηση, θα έχει στη διάθεσή της 45 εργάσιμες ημέρες για να αξιολογήσει κατά πόσον η εν λόγω επιχείρηση πληροί τα όρια και να την ορίσει ως ρυθμιστή της πρόσβασης (για την τελευταία πιθανή υποβολή, η ανωτέρω προθεσμία θα λήγει στις 6 Σεπτεμβρίου 2023). Μετά τον ορισμό τους, οι ρυθμιστές της πρόσβασης θα έχουν στη διάθεσή τους έξι μήνες για να συμμορφωθούν με τις απαιτήσεις της πράξης για τις ψηφιακές αγορές, το αργότερο έως τις 6 Μαρτίου 2024.

 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Η Amazon κατέθεσε αγωγές στην Ιταλία και την Ισπανία για fake reviews

Η Amazon έχει καταθέσει αγωγές στην Ιταλία και την Ισπανία προκειμένου να σταματήσει τις ψεύτικες κριτικές στην πλατφόρμα της. Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί την πρώτη σχετική νομική κίνηση στην οποία προέβη η εταιρεία στην Ευρώπη. Η Amazon έστειλε επίσης προειδοποιήσεις σε πέντε ιστότοπους στη Γερμανία σχετικά με το θέμα.

Οι αγωγές αποτελούν μέρος μιας διαρκούς νομικής μάχης ενάντια σε εταιρείες-μεσίτες fake reviews, κυρίως στις ΗΠΑ. Επί του παρόντος, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και η αρμόδια εποπτεύουσα Αρχή στο Ηνωμένο Βασίλειο ερευνούν εάν η Amazon κάνει αρκετά για να καταπολεμήσει τέτοιες ψεύτικες κριτικές.

Στην Ιταλία, η Amazon λέει ότι μήνυσε έναν μεσίτη υψηλού προφίλ, ο οποίος παραμένει άγνωστος. Στην Ισπανία, στο στόχαστρο είναι το πρακτορείο AgenciaReviews, το οποίο κατηγορείται ότι δημιούργησε ψεύτικες κριτικές μέσω της εφαρμογής Telegram και ότι πληρώνει τους συντάκτες των κριτικών.

Από το AgenciaReviews ανέφεραν ότι πρόκειται απλώς για ένα πιλοτικό πρόγραμμα και όσοι καταναλωτές συμμετέχουν δεν υποχρεούνται να αφήσουν κριτικές πέντε αστέρων.

Εκτός από τις παραπάνω δύο αγωγές, από την Amazon ανέφεραν ότι έχουν σταλεί προειδοποιήσεις σε πέντε ιστότοπους στη Γερμανία, οι οποίοι φέρεται να κατευθύνουν τους επισκέπτες σε έναν μεσίτη ψεύτικων κριτικών. Μετά από την αποστολή της προειδοποίησης, οι συγκεκριμένες ενέργειες σταμάτησαν και μεταξύ των εμπλεκομένων υπογράφηκε συμφωνία παύσης.

Η Amazon καταπολεμάει τα fake reviews σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται. Το περασμένο καλοκαίρι στις ΗΠΑ, η πλατφόρμα μήνυσε πάνω από 10.000 διαχειριστές ομάδων Facebook, με την κατηγορία ότι στρατολογούσαν χρήστες για δημιουργία ψεύτικων κριτικών, με αντάλλαγμα χρήματα, ή δωρεάν προϊόντα.

Οι ψεύτικες κριτικές είναι ένα σημαντικό ζήτημα για την Amazon, αλλά και το ηλεκτρονικό εμπόριο γενικότερα. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου (CMA) διερευνούν το εάν η Amazon κάνει αρκετά για να καταπολεμήσει τις ψεύτικες κριτικές στο marketplace της.

 

Πηγή: ecommercenews

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search