Σε μια πρόσφατη έρευνα, με επικεφαλής την εταιρεία δημοσίευσης κριτικών Yelp, ζητήθηκε από 2.000 Αμερικανούς να αποκαλύψουν ποιες θεωρούν αξιόπιστες κριτικές.
Οι ερωτηθέντες είπαν ότι διάβασαν, κατά μέσο όρο, πέντε κριτικές μιας επιχείρησης για να αποφασίσουν το που θα ξοδέψουν τα χρήματά τους, ενώ το 77% δηλώνει ότι διαβάζει περισσότερες online κριτικές τώρα, από ό,τι στο παρελθόν.
Οι ερωτηθέντες λένε ότι ερευνούν και εξετάζουν τις διαδικτυακές κριτικές περισσότερο για εστιατόρια (67%), επισκευές/εργασίες κτιρίων (57%), επισκευές/υπηρεσίες αυτοκινήτων (55%), ιατρικές υπηρεσίες (51%) και επαγγελματικές υπηρεσίες (42%).
Όταν οι ερωτηθέντες θεωρήσουν ότι εντόπισαν μια ψεύτικη κριτική, θα διαβάσουν άλλες για να συγκεντρώσουν επιπλέον απόψεις (49%), θα αγνοήσουν την πιθανώς ψεύτικη κριτική (34%), θα βρουν άλλη επιχείρηση (27%) ή θα αναφέρουν την κριτική (24%).
Επίσης, το 71% ανέφερε ότι δεν θα εμπιστευόταν πλέον μια επιχείρηση, εάν μάθαινε ότι έχει ψεύτικες ή επι πληρωμή κριτικές.
Περαιτέρω ευρήματα:
- Το 85% των ερωτηθέντων εμπιστεύεται περισσότερο τις αξιολογήσεις που έχουν και μία κριτική με κείμενο, έναντι όσων έχουν μόνο μια βαθμολογία με αστέρια.
- Το 88% των ερωτηθέντων λέει ότι είναι σημαντικό να είναι σαφές το πώς οι διαδικτυακές πλατφόρμες κριτικών καθορίζουν ποιες αξιολογήσεις είναι αξιόπιστες και ποιες λιγότερο αξιόπιστες.
- Το 79% των ερωτηθέντων θα προτιμούσε να δει όλες τις κριτικές για μια επιχείρηση ή ένα προϊόν, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που η πλατφόρμα που τις φιλοξενεί πιστεύει ότι είναι ψεύτικες ή αναξιόπιστες.
Πηγή: searchengineland
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]