H AfterSalesPro, η #1 ολοκληρωμένη λύση (SaaS) για τη δημιουργία αλλά και τη διαχείριση των αποστολών στην Ελλάδα, παρουσίασε το e-commerce review 2022 report, μία αποτίμηση της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών κατά την ολοκλήρωση των online αγορών τους.
Το report αυτό παρουσιάζει επίσης και βασικά στοιχεία σχετικά με τις εταιρείες ταχυμεταφορών και του last-mile.
Τα στοιχεία του ετήσιου report προκύπτουν από πραγματικά δεδομένα ενός δείγματος 500 e-shop και συνολικά 1.000.000 και πλέον παραγγελιών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, σχεδόν οι μισές online παραγγελίες προέρχονται από τα αστικά κέντρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.
Όσον αφορά στις μεθόδους πληρωμής, η αντικαταβολή εξακολουθεί να έχει πολύ μεγάλο ποσοστό στην προτίμηση των καταναλωτών και φτάνει στο 64% του συνόλου των παραγγελιών.
Ακολουθεί η πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, με ποσοστό 26,5%.
Η ημέρα που γίνονται οι περισσότερες παραγγελίες είναι η Δευτέρα (16,4%) ενώ το Σάββατο γίνονται οι λιγότερες (11,5%). Γενικότερα, υπάρχει μία αρκετά ομοιόμορφη κατανομή των παραγγελιών, σε όλες τις ημέρες της εβδομάδας.
Όσον αφορά στη μέση αξία καλαθιού, ήταν 60,3 ευρώ και το πλήθος των προϊόντων ανά παραγγελίας 1,5.
Τέλος,ο μέσος χρόνος παράδοσης ήταν 3,9 ημέρες, με το 54% των παραγγελιών να παραδίδονται σε 48 ώρες.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το 5,4% των παραγγελιών δεν παραλαμβάνονται από τους πελάτες και τα προϊόντα επιστρέφουν στους εμπόρους.
Μπορείτε να δείτε το πλήρες report της AfterSalesPro εδώ.