eCommerce

SoftOne SHOPRANOS: Πλατφόρμα B2B eCommerce με λειτουργίες Τεχνητής Νοημοσύνης

Η SoftOne, οδηγώντας για ακόμα μια φορά τις εξελίξεις στον τομέα του επιχειρηματικού λογισμικού και των cloud εφαρμογών, ανακοινώνει ότι το SHOPRANOS  γίνεται η πρώτη πλατφόρμα B2B eCommerce στην Ελλάδα με υποστήριξη λειτουργίας τεχνητής νοημοσύνης AI, συμβάλλοντας με τον πιο επαναστατικό τρόπο στη διαδικασία ψηφιακού μετασχηματισμού των ελληνικών επιχειρήσεων.

Από τις 3 έως τις 9 Απριλίου η εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου αποτελεί τη μεγαλύτερη γιορτή του ελληνικού eCommerce και μια πρωτοβουλία του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A. Διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 2013 και ως σήμερα αποτελεί έναν από τους πιο επιτυχημένους θεσμούς του κλάδου.

Στόχος της Εβδομάδας είναι να δοθεί ένα επιπλέον κίνητρο στους καταναλωτές να ψωνίζουν διαδικτυακά, δείχνοντάς τους τα πλεονεκτήματα των online αγορών, καθώς επίσης δίνοντας βαρύτητα στην εκπαίδευση και ενημέρωση τους για τα θέματα που τους απασχολούν και τους προβληματίζουν.

Σε νέες ημερομηνίες η eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2023

Η Verticom, η διοργανώτρια των eCommerce & Digital Marketing events, ανακοίνωσε ότι η επόμενη eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe, το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, που ήταν προγραμματισμένη να πραγματοποιηθεί στις 20 & 21 Μαΐου 2023 στο Ζάππειο Μέγαρο, θα πραγματοποιηθεί σε μεταγενέστερες ημερομηνίες στον ίδιο χώρο.

Πιο συγκεκριμένα, εξαιτίας των εθνικών εκλογών που θα διεξαχθούν τον Μάιο και του σχετικού κλίματος που διαμορφώνεται, αποφασίστηκε η μετάθεση της διοργάνωσης, για να εξασφαλιστούν οι βέλτιστες, ομαλές συνθήκες διεξαγωγής, για επισκέπτες, συνέδρους και εκθέτες.

Τρεις στους τέσσερις Έλληνες αγοράζουν online

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πιο πρόσφατης έρευνας της Focus Bari, "Focus On Tech Life Tips", που αναλύει τα στοιχεία για το δεύτερο εξάμηνο του 2022, το ποσοστό των Ελλήνων που πραγματοποιούν αγορές online έχει φτάσει το 76%. To ποσοστό αυτό αφορά στις ηλικίες 15 έως 64 ετών.

Skroutz: Το online εμπόριο μέσα από στοιχεία για τις συνήθειες των καταναλωτών

Το πρώτο συνέδριο της Skroutz για το μέλλον και τις τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα είχε ως στόχο να ενημερώσει για τις τελευταίες εξελίξεις του e-Commerce σε Ελλάδα και εξωτερικό, να μοιραστεί δεδομένα για τις τάσεις και τις ευκαιρίες που έρχονται, αλλά και να παρουσιάσει τις λύσεις που η Skroutz προσφέρει ήδη στους συνεργάτες τους.

Ο αριθμός των συνεργατών πλέον ανέρχεται στους περίπου 8.000 εμπόρους ύστερα από απόφαση της εταιρείας να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τους ποιοτικούς αλλά και τους ποσοτικούς κανόνες για το τι χρειάζεται από έναν συνεργάτη για να πετύχει μέσω της πλατφόρμας.

Η Amazon αυξάνει τα κόστη διαχείρισης αποστολών στην Ευρώπη

Η Amazon ανακοίνωσε πως αυξάνει το κόστος της υπηρεσίας multi-channel fulfilment (MCF) από τον επόμενο μήνα, εξαιτίας της αύξησης του λειτουργικού κόστους, λόγω του πληθωρισμού. Η εταιρεία δημοσίευσε τη σχετική ανακοίνωση στην πλατφόρμα πωλητών της.

Η υπηρεσία "εκπλήρωσης πολλαπλών καναλιών" (MCF) της εταιρείας προσφέρει υπηρεσίες logistics για παραγγελίες εκτός Amazon. Το μέγεθος του δέματος και η κατηγορία υπερμεγέθους επηρεάζονται από την αλλαγή της τιμής, ενώ το μέγεθος του φακέλου παραμένει ως επί το πλείστον αμετάβλητο. Οι αναλυτικές χρεώσεις αναφέρονται από την Amazon εδώ. Η νέα τιμολογιακή πολιτική θα εφαρμοστεί στις 7 Απριλίου.

Νέα συνεργασία Wolt και Μασούτη

Wolt και Μασούτης εγκαινίασαν τη νέα τους συνεργασία, φέρνοντας στην πόρτα των χρηστών της online πλατφόρμας delivery μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, μέσα σε λίγα λεπτά.

Ήδη 8 καταστήματα Μασούτης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και συνολικά 4 καταστήματα σε Βόλο, Λάρισα, Πάτρα και Κοζάνη, είναι διαθέσιμα στην εφαρμογή της Wolt.

Μικρή ανάπτυξη ή πτώση αναμένεται για τη Zalando το 2023

Η Zalando είδε τα κέρδη της προ τόκων να μειώνονται δραματικά πέρσι, παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις του δημοφιλούς marketplace μόδας αυξήθηκαν ελαφρώς, κατά 3% σε σύγκριση με την αύξηση 34% που είχε σημειώσει το 2021.

Για φέτος, ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου ειδών μόδας, στη δημοσίευση των οικονομικών του μεγεθών, προβλέπει ότι τα έσοδά του θα μπορούσαν ακόμα και να συρρικνωθούν.

Νέα OmniRetail υπηρεσία στο δίκτυο των Public και Media Markt

Τα Public φέρνουν μία νέα last mile υπηρεσία, το Express Pickup, που επιταχύνει τη διαδικασία παραγγελίας και παραλαβής για τους καταναλωτές σε μόλις 60 λεπτά

Το Express Pickup από τα Public δίνει τη δυνατότητα online παραγγελίας 100.000 κορυφαίων προϊόντων - ανάμεσά τους είδη τεχνολογίας, μικρές οικιακές συσκευές, γραφική ύλη, προϊόντα πολιτισμού & ψυχαγωγίας- για παραλαβή, εντελώς δωρεάν, σε μόλις 60 λεπτά, στο δίκτυο καταστημάτων Public & MediaMarkt.

Skroutz: Διαθέσιμη η δυνατότητα παραλαβής παραγγελίας από το κατάστημα

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, διαθέτει πλέον την υπηρεσία παραλαβής της παραγγελίας από το κατάστημα (store pick up) για τους χρήστες που επιθυμούν να κάνουν αγορές μέσω Skroutz και να έχουν την ευκολία παραλαβής από το κατάστημα.

Τα καταστήματα που εξυπηρετούν τη δυνατότητα είναι πάνω από 4.000 σε όλη την Ελλάδα για πάνω από 330.000 προϊόντα, τα οποία συνεχώς αυξάνονται.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search