eCommerce

Το TikTok χάνει τη δημοτικότητά του ως μηχανή αναζήτησης προϊόντων

Λιγότεροι ενήλικες στις ΗΠΑ ξεκινούν τις αναζητήσεις προϊόντων στο TikTok από ό,τι πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με μελέτη της CivicScience.

Ενώ η TikTok στοχεύει να αναπτύξει το eCommerce, φτάνοντας σε τζίρο τα 20 δισεκατομμύρια δολαρία, οι ΗΠΑ φαίνεται πως για την ώρα, τουλάχιστον, δεν θα αποτελέσουν σημαντικό κομμάτι του παζλ – και ίσως αυτό δε συμβεί ποτέ...

Δείτε τους πρώτους 24 ομιλητές των συνεδρίων της ECDM Expo SE Europe 2023

Η οργανωτική επιτροπή τής eCommerce & Digital Marketing Expo, Southeastern Europe 2023 (ECDM Expo SE Europe) ανακοίνωσε ακόμη έξι ομιλητές, οι οποίοι θα συμμετέχουν στα διεθνή, διήμερα Συνέδρια της Έκθεσης.

H ECDM Expo SE Europe 2023, η μεγαλύτερη διοργάνωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα, στις 23 & 24 Σεπτεμβρίου 2023.

Κλείστε θέση για την White Label World Expo Frankfurt!

H White Label World Expo Frankfurt είναι η κορυφαία και πιο σημαντική εκδήλωση στην Ευρώπη, όπου μπορείτε να δικτυωθείτε με επαγγελματίες που ασχολούνται αποκλειστικά με προϊόντα white label, online πωλητές και προμηθευτές! Το Web World News είναι χορηγός επικοινωνίας αυτού του μεγάλου event και είμαστε περήφανοι για τη συνεργασία μας.

Στις 11 και 12 Οκτωβρίου 2023 στο Messe Frankfurt της Γερμανίας, χιλιάδες επισκέπτες θα αναζητούν απεριόριστες ευκαιρίες για να επεκτείνουν την επιχείρησή τους στην παγκόσμια αγορά.

Ποια είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία eCommerce στην Ευρώπη;

Η OnBuy, που ονομάστηκε από τους Financial Times ως "η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη", οφείλει την επιτυχία της στην ανεξάρτητη θέση της έναντι των εμπόρων στο marketplace της.

Αυτό ανέφερε ο Cas Paton, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της βρετανικής εταιρείας, σε συνέντευξή του στο Internet Retailing. Η OnBuy δεν πουλά τα δικά της προϊόντα, αλλά διευκολύνει τις πωλήσεις των προϊόντων των συνεργατών της.

Η Puma ενισχύει την omnichannel εμπειρία αγορών μέσω πλατφόρμας metaverse

Η Puma λανσάρει το Black Station 2, μια πλατφόρμα metaverse, που γεφυρώνει τον ψηφιακό και τον φυσικό κόσμο, επιτρέποντας στους χρήστες να αγοράζουν υποδήματα με μία phygital εμπειρία.

Το Black Station 2 είναι μια επέκταση του αρχικού Black Station που παρουσιάστηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης.

Ανακοινώθηκαν vέοι ομιλητές στα διεθνή συνέδρια της ECDM Expo SE Europe 2023

Ακόμα έξι ομιλητές ανακοινώθηκαν από την οργανωτική επιτροπή τής eCommerce & Digital Marketing Expo, Southeastern Europe 2023, που θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα, στις 23 & 24 Σεπτεμβρίου 2023, οι οποίοι θα συμμετέχουν στα διεθνή διήμερα Συνέδρια της έκθεσης.

Η Alibaba μπαίνει δυναμικά στην Ευρωπαϊκή αγορά

Η Alibaba κάνει ένα σημαντικό βήμα στη διεθνή της παρουσία, αφού λανσάρει το Tmall στην Ευρώπη, ξεκινώντας από την Ισπανία. Τη σχετική ανακοίνωση έκανε ο Michael Evans, πρόεδρος της Alibaba, στο συνέδριο Viva Tech στο Παρίσι.

Το Tmall έχει αναπτυχθεί ως μια πλατφόρμα όπου διεθνή brands παρουσιάζονται σε μια μεγάλη κινεζική καταναλωτική βάση. Το 2017, το Tmall επεκτάθηκε στη Ρωσία και τώρα εστιάζει πιο δυτικά, στην Ευρώπη.

Η Worldline Greece υποστηρίζει την eCommerce Networking Day του GR.EC.A

Η Worldline, παγκόσμιος ηγέτης στη διαχείριση πληρωμών με κάρτα, και τα στελέχη της Worldline Greece έδωσαν δυναμικό «παρόν» στο θερινό eCommerce Networking Day, που διοργανώθηκε την Τετάρτη 21 Ιουνίου 2023, από́ τoν Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A, στο Gazarte, ως χορηγός τού συνδέσμου.

Πάνω από 25%  η συμμετοχή του online στις πωλήσεις των Public

Οι πρόσφατες επενδύσεις και οι διεθνείς στρατηγικές συνεργασίες σε digital & logistics scale ups έχουν οδηγήσει τα Public σε μία πρωτοποριακή θέση στο ψηφιακό περιβάλλον.

Οι συνέργειες που έχουν δημιουργήσει με τις εταιρείες Klarna, Revolut, BOX NOW, Douleutaras και Bookvoice.gr αναβαθμίζουν την Omnichannel εμπειρία πελάτη, με αποτέλεσμα η διείσδυση του online να ξεπερνά το 25% του συνολικού τζίρου. Στόχος του Public Group είναι το ποσοστό των on line πωλήσεων των Public να αγγίξει το 50% τα επόμενα χρόνια.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search