Η Meta λανσάρισε μια νέα δυνατότητα που επιτρέπει στους χρήστες να συνδέουν τους λογαριασμούς τους στο Facebook και στο Instagram με την Amazon, ώστε να μπορούν να αγοράζουν προϊόντα, κάνοντας κλικ στις προσφορές που εμφανίζονται στις ροές τους.
«Για πρώτη φορά, οι πελάτες θα μπορούν να ψωνίζουν από τις διαφημίσεις της Amazon στα Facebook και Instagram και να κάνουν check out χωρίς να εγκαταλείψουν τις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης», δήλωσε εκπρόσωπος της Amazon σχετικά.
«Οι πελάτες στις ΗΠΑ θα βλέπουν τιμές σε πραγματικό χρόνο, εκτιμήσεις παράδοσης και λεπτομέρειες προϊόντων, σε επιλεγμένες διαφημίσεις προϊόντων της Amazon στο Facebook και το Instagram, ως μέρος της νέας εμπειρίας», πρόσθεσε.
Η Meta αναζητά νέους τρόπους για να ενισχύσει τα έσοδά της από διαφημίσεις, αφού οι αλλαγές απορρήτου της Apple στο iOS το 2021 κατέστησαν πιο δύσκολο να στοχεύουν χρήστες. Οι αλλαγές τής Apple ήταν ένα σημαντικό πλήγμα για τις επιχειρήσεις της Meta και σε συνδυασμό με την πολύ δύσκολη αγορά ψηφιακών διαφημίσεων, ώθησε τη μετοχή της να πέσει κατά 64% πέρυσι.
Ωστόσο, μετά από τρία συνεχόμενα τρίμηνα μείωσης των εσόδων, η επιχείρηση ανέκαμψε φέτος, ανεβάζοντας τη μετοχή της κατά περισσότερο από 160%. Η Meta έχει επισημάνει τις τεράστιες επενδύσεις της στην τεχνητή νοημοσύνη ως βασική τεχνολογία που τη βοήθησε να προσελκύσει εμπόρους που θέλουν να εξυπηρετήσουν πελάτες με στοχευμένες προωθητικές ενέργειες.
Ο Stuart McMullin, διευθυντής λύσεων πελατών για το ηλεκτρονικό εμπόριο στη Meta, δήλωσε στο LinkedIn ότι η νέα υπηρεσία αγορών «ήταν μια μακρά διαδικασία στην υλοποίηση και μια τεράστια συμφωνία».
Εικόνα: Brian Ramirez