Σύμφωνα με την Statista, τα έσοδα από το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη θα αυξηθούν από 631,9 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023 σε 902,26 δισ. δολάρια το 2027, μια ποσοστιαία αύξηση της τάξης του 42,79%.
Για το 2022, η Ιρλανδία, η Τσεχία και το Βέλγιο ήταν οι πρωτοπόροι στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ως ποσοστό του συνολικού τζίρου.
Τα παραπάνω προκύπτουν από την Eurostat, τη στατιστική υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Όσον αφορά στα ποσοστά, τα στοιχεία δείχνουν ότι η Ιρλανδία προηγείται με μερίδιο 33%, ακολουθούμενη από την Τσεχία με 30% και το Βέλγιο με 29%.
Η εξέλιξη του τζίρου του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη (δισ. δολάρια), από το 2018 έως το 2027.
Πηγή: Practical eCommerce, Statista.
Όσον αφορά στην επισκεψιμότητα των marketplaces, τα στοιχεία για τον Αύγουστο του 2023 δείχνουν ότι η Amazon ήταν το πιο δημοφιλές marketplace στην Ευρώπη, με περίπου 1,3 δισεκατομμύρια επισκέψεις. Το eBay ήταν δεύτερο με πάνω από 474 εκατομμύρια επισκέψεις, ενώ το Allegro, το μεγάλο πολωνικό marketplace, ήταν στην τρίτη θέση με σχεδόν 199 εκατομμύρια.
Ως προς τους τζίρους, το 2022, η Amazon ήταν με τεράστια διαφορά στην πρώτη θέση και τζίρο σχεδόν 514 δισ. δολάρια.
Το Wildberries, το μεγαλύτερο marketplace στη Ρωσία, κατέγραψε έσοδα περίπου 17,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Τα έσοδα για τo γερμανικό marketplace μόδας Zalando, ανήλθαν σε 10,9 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ στην τέταρτη θέση βρέθηκε το eBay με τζίρο 9,8 δισ. δολάρια.
Ο τζίρος των marketplaces στην Ευρώπη (δισ. δολάρια), εξαιρουμένου του Ηνωμένου Βασιλείου.
Πηγή: Practical eCommerce, Statista.
Η εικόνα δημιουργήθηκε με χρήση πλατφόρμας Τεχνητής Νοημοσύνης