eCommerce

Παρά τις ανησυχίες, το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύχθηκε το 2022

Παρά τις βάσιμες ανησυχίες εξαιτίας του πληθωρισμού και των προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα, το 2022 ήταν μια εξαιρετική χρονιά για το ηλεκτρονικό εμπόριο στις ΗΠΑ, με έσοδα που ξεπέρασαν το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια, για πρώτη φορά στην ιστορία.

Εξαιρουμένων των εξόδων για ταξίδια, οι λιανικές πωλήσεις έφτασαν τα 1,09 τρισ. δολάρια, σύμφωνα με την έκθεση «State of Digital Commerce» της Comscore, σημειώνοντας αύξηση 11% σε σχέση με το 2021.

Ανακοινώθηκε η θεματολογία των συνεδρίων της ECDM Expo SE Europe 2023

Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η εκθεσιακή και συνεδριακή διοργάνωση eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2023, επιστρέφει με ανανεωμένο εκθεσιακό και συνεδριακό format στις 20 & 21 Μαΐου 2023, στο Ζάππειο Μέγαρο.

Για πρώτη φορά, δύο μεγάλες συνεδριακές σκηνές θα φιλοξενήσουν δύο παράλληλα διήμερα συνέδρια, το διεθνές συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το διεθνές συνέδριο για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.

The Power of e-Commerce by Skroutz: Online συνέδριο για εμπόρους

Στο πλαίσιο του ηγετικού του ρόλου στη συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, διοργανώνει για πρώτη φορά ένα all-day συνέδριο με θέμα τη δύναμη του e-Commerce και πως αυτό μπορεί να μεταμορφώσει μία επιχείρηση.

Το συνέδριο απευθύνεται σε επαγγελματίες εμπόρους που θέλουν να μάθουν τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και να ενημερωθούν για το πως μπορούν να απογειώσουν την online παρουσία τους μέσα από ένα δυνατό κανάλι πωλήσεων.

Έρευνα: Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη

Η παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου αυξάνεται κάθε χρόνο και μέχρι το 2025 αναμένεται να ξεπεράσει τα 7,39 τρισεκατομμύρια δολάρια. Με άλλα λόγια, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες στην αγορά, οπότε αν οι έμποροι που δραστηριοποιούνται online θέλουν να επωφεληθούν από αυτές, πρέπει να είναι καλά προετοιμασμένοι για τον σκληρό ανταγωνισμό, τόσο σε τοπική όσο και σε παγκόσμια κλίμακα.

Μια πρόσφατη έρευνα της McKinsey που διεξήχθη σε περισσότερους από 200 οργανισμούς, ανέφερε ότι πάνω από το 90% των στελεχών τους, δήλωσαν ότι αναμένουν πως οι επιπτώσεις από την πανδημία θα αλλάξουν θεμελιωδώς τον τρόπο που δραστηριοποιούνται τα επόμενα πέντε χρόνια, με αρκετούς να υποστηρίζουν ότι η κρίση θα έχει μόνιμο αντίκτυπο στις ανάγκες των πελατών.

Από τον Μάρτιο του 2020, το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο γνώρισε σημαντική ανάπτυξη. Οι αγορές παγκοσμίως ανέκαμψαν και μάλιστα ξεπέρασαν τους πριν από την πανδημία αριθμούς. Φυσικά, υπήρξε μια μετατόπιση στην κατανάλωση, αφού μεταφέρθηκαν έξοδα προς δράσεις αναψυχής και ταξίδια προς προϊόντικές κατηγορίες.

Σε μια περίοδο που οι διασυνοριακές online πωλήσεις είναι ευκολότερες από ποτέ, η δραστηριότητα μόνο σε τοπικό επίπεδο, είναι χάσιμο χρόνου και απώλεια κερδών! Φυσικά, απαιτεί χρόνο και πόρους, ωστόσο, προσφέρει πολλές δυνατότητες στους εμπόρους να προσεγγίσουν περισσότερους καταναλωτές.

Τα τελευταία δύο χρόνια, όλοι, από καθιερωμένα, μεγάλα brands, έως μικρές νεοφυείς επιχειρήσεις, έπρεπε να επανεξετάσουν γρήγορα τη στρατηγική τους στο e-commerce. Σε αυτό το πλαίσιο, το φθινόπωρο που πέρασε, η Mediapost Hit Mail ξεκίνησε μια διεθνή έρευνα για το ηλεκτρονικό εμπόριο, στην οποία συμμετείχαν σχεδόν 850 εταιρείες από διαφορετικές χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης (CEE) συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.

Το Web World News συμμετείχε ως Media Partner για τη χώρα μας σε αυτή την προσπάθεια της Mediapost Hit Mail και έχουμε τη χαρά να σας παρουσιάσουμε τα αποτελέσματα της έρευνας, καταγράφοντας τις βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι έμποροι που δραστηριοποιούνται online στην Ελλάδα και την ευρύτερη γεωγραφική μας περιοχή.

Βασικά συμπεράσματα

Το ηλεκτρονικό εμπόριο είχε σταθερή, διψήφια ανάπτυξη, κάθε χρόνο πριν από την πανδημία. Η πανδημία εκτόξευσε τις online πωλήσεις και αρκετές αγορές είχαν διπλάσια αύξηση στα έσοδα, ή μεγαλύτερη. Τα επόμενα δύο χρόνια, απέδειξαν ότι η μαζική αλλαγή από το offline στο online ήρθε για να μείνει.

Όπως προκύπτει από τις απαντήσεις, μεγάλο μέρος των συμμετεχόντων εξακολουθεί να χάνει ευκαιρίες. Εκτός από το ότι δεν έχουν το σωστό προϊόν, δεν έχουν ούτε χρόνο, ούτε τεχνογνωσία για να οργανώσουν καλύτερα τις διαδικτυακές τους πωλήσεις. Περισσότεροι από τους μισούς από αυτούς, ακόμη δεν έχουν δικό τους e-shop, αλλά υπάρχουν πολλοί που σκέφτονται σοβαρά να αναπτύξουν ένα. Αυτό το γεγονός, ανοίγει μεγάλες ευκαιρίες σε εταιρείες που ειδικεύονται στην ανάπτυξη ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Υπάρχουν πολλές πρόσθετες δραστηριότητες που συνδέονται άμεσα με το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως οι μεταφράσεις και η προσαρμογή ενός e-shop στις τοπικές αγορές, φορολογικά και νομικά ζητήματα, η εξυπηρέτηση πελατών και οι παραδόσεις. Τα περισσότερα από αυτά τα ζητήματα εξακολουθούν να είναι terra incognita για τους εμπόρους και υπάρχουν πολλά που πρέπει να μάθουν για αυτά.

Οι έμποροι που δραστηριοποιούνται online θα πρέπει να είναι γρήγοροι και προσαρμοστικοί, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικοί και να βελτιώσουν τα αποτελέσματά τους. Όσοι ενεργούν γρήγορα θα έχουν ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Όσοι ακόμα διστάζουν θα αντιμετωπίσουν προβλήματα.

Ορισμένα από τα συμπεράσματα που θα βρείτε σε αυτή την έκθεση μπορεί να φαίνονται προφανή, αλλά επιβεβαιώνουν τη μάλλον συντηρητική νοοτροπία των εμπόρων. Κάποια άλλα, προορίζονται για να τους προετοιμάσουν να δραστηριοποιηθούν σε αμφιλεγόμενα και άβολα μέρη.

Σε κάθε περίπτωση, ένα είναι βέβαιο: Η προσεκτική προσέγγιση, οι δεξιότητες και οι στρατηγικές που αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια δεν παράγουν πλέον τα αποτελέσματα που προσέφεραν. Το παιχνίδι έχει αλλάξει και ακόμη και η παραμικρή τακτική που δεν αποδίδει θα έχει συνέπειες, επιτρέποντας στους ανταγωνιστές και στους ευέλικτους νεοφερμένους στο χώρο να πάρουν μερίδιο αγοράς από όσους εφησυχάζουν.

Η Mediapost Hit Mail έχει μεγάλη εμπειρία στο διασυνοριακό εμπόριο, το ψηφιακό μάρκετινγκ, την αυτοματοποίηση e-mail και τις παραδόσεις σε 15 χώρες της ΕΕ.

Μπορείτε να κατεβάσετε την πλήρη έκθεση της έρευνας (στα αγγλικά) από αυτόν τον σύνδεσμο: https://bit.ly/mhm-survey-cee-2022

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]



Eurostat: Αύξηση 10 μονάδων για το eCommerce στην Ελλάδα

Σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε η Eurostat, οι online αγορές συνεχίζουν να αυξάνονται σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς το 2022 το 75% των ατόμων, ηλικίας 16 έως 74 ετών στην Ε.Ε., είχε αγοράσει αγαθά ή υπηρεσίες για ιδιωτική χρήση από το Διαδίκτυο.

Το ποσοστό των ηλεκτρονικών αγορών αυξήθηκε από 55% το 2012, σε 75% το 2022, σημειώνοντας αύξηση 20 ποσοστιαίες μονάδες.

Όσον αφορά στην Ελλάδα, οι online αγορές αυξήθηκαν κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες μέσα σε έναν μόλις χρόνo. Aπό 58% το 2021, το ποσοστό των Ελλήνων που έχουν κάνει τουλάχιστον μία αγορά τους τελευταίους τρεις μήνες έφτασε στο 68% το 2022.

Oι πιο φανατικοί e-shoppers στην Ευρώπη είναι οι Ολλανδοί, όπου το 2022 το 92% των χρηστών του Διαδικτύου έκανε ηλεκτρονικές αγορές. Ακολουθεί η Δανία με 90% και η Ιρλανδία με 89%. Στον αντίποδα, μακριά από το e-shopping βρίσκονται ακόμη αγορές όπως αυτή της Βουλγαρίας, όπου ποσοστό λιγότερο από το 50% των χρηστών του Διαδικτύου κάνει online αγορές (49%).

Ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ ήταν και το 2022 οι πιο δημοφιλείς ηλεκτρονικές αγορές για τους Ευρωπαίους, με το 42% των online αγοραστών να κάνει μια αντίστοιχη αγορά το περασμένο έτος. Η δεύτερη πιο δυναμική κατηγορία για το e-shopping στην Ευρώπη είναι οι παραδόσεις από εστιατόρια, αλυσίδες fast-food και υπηρεσίες catering (19%).

Ακολουθούν τα καλλυντικά και τα προϊόντα ομορφιάς ή ευεξίας (17%), τα έπιπλα, αξεσουάρ σπιτιού ή προϊόντα κηπουρικής (16%), τα βιβλία, περιοδικά ή εφημερίδες, και τα αθλητικά είδη, εκτός αθλητικών ενδυμάτων (με 14% η κάθε κατηγορία).

 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Έρευνα eBay: Αυξάνεται παγκοσμίως η τάση προς το recommerce

Σύμφωνα με την τρίτη ετήσια "Έκθεση Επανεμπορίου" της eBay, τόσο οι πωλητές όσο και οι αγοραστές στρέφονται στο recommerce για τα οικονομικά του οφέλη. Οι πωλητές επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στο δημοφιλές marketplace πουλώντας μεταχειρισμένα αγαθά σε καλή κατάσταση, ενώ οι ενδιαφερόμενοι αναζητούν μεταχειρισμένα προϊόντα για να βρουν αυτό που θέλουν σε χαμηλότερη τιμή. Ταυτόχρονα, μειώνεται το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και των δύο μερών.

Η έκθεση, η οποία βασίζεται σε έρευνα που συμμετείχαν 11.064 ιδιώτες πωλητές (consumer-to-consumer) και 7.459 αγοραστές στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Αυστραλία και την Ιαπωνία, διαπιστώνει ότι το 90% των αγοραστών δήλωσε ότι αγόρασε το 2022 προϊόντα που αγαπούσαν στο eBay.

Επίσης, καταγράφεται ότι το 93% των πωλητών απάντησε ότι η βιωσιμότητα ήταν είτε «πολύ» ή «κάπως» σημαντική για αυτούς, ενώ το 79% είπε ότι οι πωλήσεις στο eBay παρέμειναν ίδιες ή αυξήθηκαν τους προηγούμενους έξι μήνες, λόγω της κατάστασης που υπάρχει στην οικονομία.

Όσοι ανήκουν στη Generation Z, δηλαδή είναι γεννημένοι μεταξύ 1997 και 2012, είναι πολύ πιο πιθανό να στραφούν στο επαναεμπόριο για να κερδίσουν επιπλέον μετρητά, ενώ είναι και περισσότερο προσαρμοσμένοι στην αξία του, καθώς σχετίζεται με την περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Είναι επίσης ένας τρόπος για να κερδίσουν επιπλέον εισόδημα, σύμφωνα με το 67% των πωλητών στις ΗΠΑ που ρωτήθηκαν από το eBay.

Στην πραγματικότητα, το 13% των πωλητών που συμμετείχαν στην έρευνα, δήλωσαν ότι ασχολούνται με το επανεμπόριο λόγω απώλειας εισοδήματος, ενώ το 30% δήλωσε ότι είδε αύξηση στις πωλήσεις του, τους τελευταίους έξι μήνες.

Σε όλο τον κόσμο, το 90% των αγοραστών που ερωτήθηκαν ανέφεραν ότι αγόρασαν μεταχειρισμένα προϊόντα στο eBay το περασμένο έτος. Σε ορισμένες χώρες, ο αριθμός αυτός ήταν ακόμη υψηλότερος, με τους Γάλλους ερωτηθέντες να φτάνουν στο 98%.

Αυτή η δημοτικότητα του recommerce είναι εμφανής και από τις απαντήσεις των πωλητών, αφού σχεδόν το 75% των αντικειμένων που πουλήθηκαν από τους ερωτηθέντες, ήταν είτε μεταχειρισμένα είτε refurbished.

Τα προϊόντα τεχνολογίας και οι ηλεκτρονικές συσκευές παρέμειναν στην πρώτη θέση των πωλήσεων παγκοσμίως, με το 34% των αγοραστών που συμμετείχαν στην έρευνα να ανέφεραν ότι είχαν αγοράσει κάποιο προϊόν από αυτές τις κατηγορίες.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Τα "super apps" θα εκτοξεύσουν το conversational commerce καθώς οι πελάτες αναζητούν ευκολία

Η χρήση των "σούπερ εφαρμογών" που συνδυάζουν μηνύματα, κοινωνική δικτύωση, περιεχόμενο και πληρωμές, αναμένεται να οδηγήσει σε άνθηση του "εμπορίου συνομιλίας" τα επόμενα πέντε χρόνια, με τους χρήστες τους να έχουν την ευκαιρία και την ευκολία να ανακαλύψουν και να αγοράσουν προϊόντα σε μια ενιαία πλατφόρμα.



Μια νέα μελέτη από την Juniper Research διαπίστωσε ότι οι παγκόσμιες δαπάνες μέσω αυτών των καναλιών conversational commerce θα πλησιάσουν τα 135 δισ. δολάρια έως το 2027. Σε σχέση με τα 39 δισ. δολάρια τζίρου που αναμένονται για φέτος, η ανάπτυξη είναι τεράστια. Επίσης η μελέτη σημειώνει ότι, μέχρι το 2027, το 47% του τζίρου θα προκύπτει από κανάλια Over the Τop (OTT), όπως το WhatsApp και το WeChat.

Από την έκθεση της Juniper Research, προκύπτει ότι η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού ηγείται και θα αντιπροσωπεύει το 75% της συνολικής δαπάνης. Τα ποσοστά καθορίζονται ανάλογα με τη δημοφιλία συγκεκριμένων εφαρμογών ανά χώρα όπως οι WeChat, LINE και KakaoTalk, οι οποίες ενσωματώνουν λύσεις πληρωμών.



Το WeChat που είναι πολύ δημοφιλές στιν Κίνα είχε μια εκρηκτική ανάπτυξη κατά τη φετινή κινεζική Πρωτοχρονιά, ιδιαίτερα για πληρωμές, σημειώνοντας 23% περισσότερη επισκεψιμότητα από πέρυσι και έναν αυξημένο αριθμό πωλητών εκτός Κίνας.



Σύμφωνα με την έρευνα, η ευελιξία αυτών των εφαρμογών, που συνδυάζουν λειτουργίες από το WhatsApp, το Twitter, το PayPal και την Uber, θα είναι το κλειδί για την ανάπτυξη ισχυρών marketplace, προσφέροντας βελτιωμένη εμπειρία χρήστη.



Εκτός Ασίας, η έρευνα προβλέπει ότι ο συνολικός αριθμός των χρηστών conversational commerce στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική θα αυξηθεί κατά 179% και θα φτάσει τα 33,4 εκατομμύρια έως το 2027. Ωστόσο, για να φτάσουν αυτές οι περιοχές την επιτυχία της Ασίας, οι πάροχοι των πλατφορμών πρέπει να διασφαλίσουν ότι είναι σε θέση να υποστηρίξουν την εισροή κίνησης από εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων OTT, καθώς και ότι θα παρέχουν πρόσθετες υπηρεσίες δίνοντας αξία στις εφαρμογές τους.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Amazon παρακάμπτει τους χονδρεμπόρους στην Ευρώπη

Η Amazon αποφάσισε να παρακάμψει τους χονδρεμπόρους στην Ευρώπη και να επικεντρωθεί στην προμήθεια προϊόντων απευθείας από τους κατασκευαστές. Με αυτόν τον τρόπο, θέλει να εξασφαλίσει χαμηλές τιμές για τους καταναλωτές.

Ο διαδικτυακός κολοσσός έστειλε ένα e-mail σε ευρωπαίους εμπόρους λέγοντας ότι θα επικεντρωθεί στην προμήθεια προϊόντων απευθείας από τα brands. Σύμφωνα με το ενημερωτικό e-mail, η νέα πολιτική τής εταιρείας θα εφαρμοστεί τον Απρίλιο.

"Όπως είναι σύνηθες για όλες τις επιχειρήσεις, επανεξετάζουμε τακτικά την προσέγγισή μας στην προμήθεια προϊόντων, καθώς προσπαθούμε να ελέγξουμε το κόστος μας και να διατηρήσουμε τις τιμές χαμηλές για τους καταναλωτές", δήλωσε εκπρόσωπος της Amazon. Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία αποφάσισε τώρα να παρακάμψει τους χονδρεμπόρους.

Οι χονδρέμποροι που θέλουν να συνεχίσουν να πωλούν στην Amazon μπορούν να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό στο Seller Central της Amazon, για να γίνουν συνεργάτες. Επιπλέον, η εταιρεία έχει πει στους χονδρεμπόρους ότι θα συνεχίσει να συνεργάζεται μαζί τους εφόσον είναι brand owners, ή έχουν αποκλειστικά δικαιώματα διανομής ενός προϊόντος.

Επίσης, η Amazon λαμβάνει επιπλέον μέτρα για τον έλεγχο του κόστους της. Για παράδειγμα, η Amazon Γερμανίας ανακοίνωσε ότι η ελάχιστη αξία παραγγελίας για δωρεάν παράδοση θα αυξηθεί από 29 σε 39 ευρώ για τους πελάτες που δεν είναι συνδρομητές στο πρόγραμμα Prime.

 

Πηγή: ecommercenews

 

Εικόνα: ANIRUDH, Unsplash
  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πώς μπορείτε να κερδίσετε και να κρατήσετε τους πελάτες σε δύσκολες περιόδους

Όταν οι καιροί δυσκολεύουν, οι καταναλωτές περιμένουν από τις εταιρείες να προσφέρουν αξία, ενσυναίσθηση και μερικές φορές, λίγη ευγένεια!

Ακολουθούν πέντε συμβουλές προς τα brands για την προσαρμογή τής στρατηγικής και των μηνυμάτων μάρκετινγκ και την αύξηση της αφοσίωσης των πελατών τους, κατά τη διάρκεια της "καταιγίδας", εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων και αύξησης του κόστους ζωής.

 

1. Δεν είναι στιγμή για αποχή

Όταν χτύπησε η πανδημία, οι εταιρείες σταμάτησαν τις μάρκετινγκ ενέργειές τους, εν μέρει για να εξοικονομήσουν χρήματα και εν μέρει επειδή πίστευαν ότι οι καταναλωτές θα τους θεωρούσαν "εκτός τόπου και χρόνου", ή ότι απλά δεν ήταν σωστό να διαφημίζονται εκείνη τη στιγμή. "Χρειάστηκε λίγος χρόνος για να συνειδητοποιήσουν ότι δεν τους έκανε καλό το να εξαφανιστούν και στην πραγματικότητα, οι καταναλωτές ήθελαν να συνεχίσουν οι εταιρείες να είναι παρούσες", σημείωσε ο αναλυτής τού Insider Intelligence, Paul Verna.

O Verna σημειώνει ότι αν και αυτή η περίοδος δεν μοιάζει με την πανδημία, οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ πρέπει να δώσουν προσοχή στα διδάγματα που αντλήθηκαν και να συνεχίσουν να στέλνουν μηνύματα. "Οι εταιρείες είναι απλώς πιο έξυπνες και επιλεκτικές σχετικά με το πώς και πού ξοδεύουν χρήματα", είπε, προτείνοντας να επενδύσετε σε κανάλια όπου μπορείτε να μετρήσετε την απόδοση της επένδυσης και να κατανοήσετε το πώς λειτουργεί για εσάς.


2. Κατανόηστε τους πελάτες σας

Αναγνωρίστε ότι οι πελάτες σας μπερδεύονται από τα ανάμεικτα μηνύματα σχετικά με την πορεία της οικονομίας, γεγονός που τους έχει οδηγήσει στο να "παγώσουν" σε κάποιο βαθμό τις δαπάνες τους και να προσέχουν περισσότερο τον προϋπολογισμό τους.

Πρέπει να είστε ευαίσθητοι στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Θέματα όπως η αειφορία είναι πολύ χρήσιμα, αλλά να είστε προσεκτικοί όταν υιοθετήσετε ή υποστηρίξετε οποιαδήποτε τάση, γιατί μπορεί να εξελιχθεί σε πολιτική ή κοινωνική καταιγίδα και τελικά να σας βλάψει.

 

3. Προσδιορίστε τη θέση σας στη συζήτηση αξία έναντι τιμής

Οι καταναλωτές προσέχουν περισσότερο πώς και πού ξοδεύουν χρήματα, όπως επίσης και ενδεχόμενες εναλλακτικές λύσεις, ανέφερε η Suzy Davidkhanian, αναλυτής του Insider Intelligence. Η αξία των αγαθών εξισορροπεί μεταξύ κόστους και ποιότητας. Δεν θα αγοράσετε ένα μπλουζάκι με 1 ευρώ εάν θα διαλυθεί σε δύο ημέρες, αλλά ένα άλλο που θα κοστίζει 5 ευρώ, όμως θα διαρκέσει περισσότερο.

Η Davidkhanian σημειώνει ότι πρακτικές όπως τα κουπόνια ή η επιστροφή χρημάτων από αγορές, μπορούν να δώσουν κίνητρα στους καταναλωτές, να βρουν αξία στην εταιρεία σας και να χτίσουν σχέση εμπιστοσύνης και αφοσίωσης.

 

4. Εφαρμόστε προγράμματα loyalty και συνδρομές

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αυξήσετε την πίστη μεταξύ των πελατών σας είναι με ένα πρόγραμμα μελών, αλλά επικεντρωθείτε σε ένα δωρεάν πρόγραμμα και όχι επί πληρωμή, αφού οι καταναλωτές αναζητούν τρόπους για να μειώσουν τα έξοδά τους.

Μέχρι πριν από λίγους μήνες, οι εταιρείες προσπαθούσαν να φέρουν νέα έσοδα από συνδρομές. Το Netflix είναι ένα παράδειγμα, αφού μετά από χρόνια μεγάλης ανάπτυξης επιδιώκει πλέον να αυξήσει τα έσοδά του χρεώνοντας πλέον για την κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης.

 

5. Δείξτε ενσυναίσθηση για τους καταναλωτές σας

Οι καταναλωτές θέλουν να τους ακούν. Θέλουν να γνωρίζουν ότι κάθε εταιρεία λαμβάνει υπόψη την κατάστασή τους, αλλά ο τρόπος με τον οποίο γίνεται αυτό μπορεί να πάρει διαφορετικές μορφές, σύμφωνα με τον Verna.

Για παράδειγμα, μία καμπάνια αλυδίσας πίτσα ανέδειξε τις αυξήσεις των τιμών πρόσφατα, με έναν χιουμοριστικό τρόπο, ως μια μάρκα που έχει διαχειριστεί καλά την κατάσταση και επίσης κατανοεί τις οικονομικές δυσκολίες των καταναλωτών.

Η διαφάνεια είναι πολύ σημαντική. Δεν είναι τώρα η ώρα για να μειώσετε την ποιότητα ή την ποσότητα. Η Davidkhanian αναφέρει ότι μια μάρκα γιαουρτιού μείωσε τη συσκευασία της αλλά όχι την τιμή της και δεν το επισήμανε στους καταναλωτές. Επίσης, ο Verna αναφέρει το παράδειγμα ενός εστιατορίου που αύξησε τις τιμές του ως αποτέλεσμα της αύξησης των τιμών των τροφίμων, αλλά δεν το κοινοποίησε στους πελάτες, μέχρι να το ανακαλύψουν στους λογαριασμούς τους.

Η ενσυναίσθηση, το χιούμορ, η αφήγηση και η αυθεντικότητα είναι τα βασικά σημεία στα οποία πρέπει να εστιάζουν τα μηνύματά τους οι εταιρείες σύμφωνα με τη Davidkhanian.

 

Πηγή: insiderintelligence

 

Εικόνα: Jon Tyson, Unsplash
  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το κοινό της Βόρειας Ελλάδας έδωσε δυναμικό παρόν στην ECDM Expo NORTH 2023

Με πολύ μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023, η πιο σημαντική εκδήλωση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Βόρεια Ελλάδα, που πραγματοποιήθηκε στις 11 & 12 Φεβρουαρίου, στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο, στις εγκαταστάσεις της HELEXPO στη Θεσσαλονίκη!

Στους εκθεσιακούς χώρους της ECDM Expo NORTH βρέθηκαν ως εκθέτες, εταιρείες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, από το ευρύτερο φάσμα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, όπως Digital Agencies που ασχολούνται με τη δημιουργία eShop και την ψηφιακή διαφήμιση, εταιρείες ψηφιακών πληρωμών και μεταφορικές εταιρείες.

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, διεξήχθη διήμερο συνέδριο με την παρουσία κορυφαίων ομιλητών, από κορυφαίες ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες, όπως οι ATCOM, BOX NOW, EveryPay, Gregory's, Hubspot, Klarna, Leroy Merlin, SemRush και Skroutz, που μετέφεραν στο κοινό τον παλμό του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, παρουσιάζοντας τις πιο σύγχρονες τάσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.

O κ. Σταύρος Καλαφάτης, Υφυπουργός Εσωτερικών, Αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας και Θράκης, Βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης.

 

Το διεθνές συνέδριο της ECDM Expo NORTH 2023 τίμησαν με την παρουσία τους και απηύθυναν χαιρετισμό κατά την έναρξή του, ο κ. Σταύρος Καλαφάτης, Υφυπουργός Εσωτερικών, Αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας και Θράκης, Βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης και ο κ. Δημήτρης Γαλαμάτης, Γενικός Γραμματέας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης.

Τις εργασίες του διήμερου συνεδρίου, άνοιξε η Πρόεδρος του GR.EC.A, κ. Κατερίνα Φραϊδάκη.

O κ. Δημήτρης Γαλαμάτης, Γενικός Γραμματέας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης.

 

Η αίθουσα ήταν ασφυκτικά γεμάτη καθ’ όλη τη διάρκεια του διημέρου και στο Βελλίδειο βρέθηκαν σύνεδροι, όχι μόνο από την Ελλάδα, αλλά και από γειτονικές χώρες, κυρίως τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία.


Η
ECDM Expo NORTH 2023 διοργανώθηκε με την υποστήριξη των εταιρειών:

Μεγάλοι Χορηγοί: DHL, 3DS, AstroLabs, Reccodo

Χορηγοί: DigitalUp, Γενική Ταχυδρομική, Social Mind, IpHost

Υποστηρικτές: Digital Challenge, Releva


Και υπό τις αιγίδες των:

- iab Hellas
- Σ.Ε.Π.Ε
- Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
- Δήμος Θεσσαλονίκης
- Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης
- GR.EC.A 


Περισσότερες πληροφορίες: north.ecdmexpo.com

Διοργάνωση: Verticom

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search