eCommerce

Πόσα ξοδεύουν όσοι αγοράζουν online;

Πόσα ξοδεύουν όσοι αγοράζουν online;

Η χαμηλή τιμή αναφέρεται επανειλημμένα ως καθοριστικός παράγοντας στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών. Ωστόσο, το φθηνό είναι σχετικό και ανάλογα με τη χώρα, όσοι αγοράζουν online είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν αρκετά υψηλά ποσά κατά τις αγορές τους.

Το ψηφιακό τοπίο έχει υποστεί μια γρήγορη μεταμόρφωση, δημιουργώντας ένα ποικίλο τοπίο στο ηλεκτρονικό εμπόριο για τους καταναλωτές, παγκοσμίως.

Από τα "παραδοσιακά" ηλεκτρονικά καταστήματα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις αγορές ζωντανής ροής, έως διάφορες υπηρεσίες πολλαπλών καναλιών, οι δυνατότητες πραγματοποίησης ψηφιακών, ή εν μέρει ψηφιακών αγορών, φαίνονται απεριόριστες.

Η άνεση της σύγχρονης πραγματικότητας των online αγορών, έχει γίνει ουσιαστικό μέρος της ρουτίνας των καταναλωτών και οι προσδοκίες των καταναλωτών για φιλικές προς τον χρήστη εμπειρίες έχουν αυξηθεί. Οι πελάτες αποδίδουν μεγάλη αξία στις ακριβείς και λεπτομερείς πληροφορίες προϊόντων, στην εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και, κυρίως, στην ανταγωνιστική τιμολόγηση.

Αυτό αποκαλύπτει η τρέχουσα έκδοση του The Future Shopper Report, της Wunderman Thompson. Το κόστος παίζει καθοριστικό στις online αγορές, αλλά αυτό σημαίνει απαραίτητα ότι οι ηλεκτρονικές αγορές πρέπει να είναι πάνω από όλα φθηνές;

Η Wunderman Thompson έχει επίσης αναλύσει την ευαισθησία των καταναλωτών στις τιμές, όταν πρόκειται για προϊόντα υψηλής τιμής. Στην πραγματικότητα, ο μέσος διαδικτυακός αγοραστής παγκοσμίως, είναι διατεθειμένος να ξοδέψει ένα αρκετά εντυπωσιακό ποσό για ένα μόνο προϊόν: 378 δολάρια κατά μέσο όρο. Ωστόσο, αρκετές χώρες αποκλίνουν έντονα από αυτόν τον μέσο όρο, και προς τις δύο κατευθύνσεις.

Στη Γερμανία και την Κίνα ξοδεύουν τα περισσότερα
Οι καταναλωτές που ξοδεύουν τα περισσότερα για online αγορές είναι οι Γερμανοί. Με μέγιστη τιμή 749 δολαριών για αγορά ενός μεμονωμένου προϊόντος, οι διαδικτυακοί αγοραστές στη Γερμανία είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν σχεδόν τα διπλάσια χρήματα από τον παγκόσμιο μέσο όρο.

Δεδομένων των υψηλών κοινωνικοοικονομικών στάνταρ της Γερμανίας, η ηγετική της θέση ενδέχεται να μην αποτελεί μεγάλη έκπληξη, όμως η 2η θέση στην κατάταξη είναι λιγότερο προφανής, αφού πρόκειται για την Κίνα. Οι Κινέζοι διαδικτυακοί αγοραστές είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν έως και 646 δολάρια για ένα μόνο προϊόν.

Στις ΗΠΑ, με 381 δολάρια, οι καταναλωτές ξοδεύουν περίπου όσο ο παγκόσμιος μέσος όρος. Σε χώρες όπως η Βραζιλία, η Κολομβία ή η Ινδία, παρά το γεγονός ότι τα κοινωνικοοικονομικά επίπεδα είναι χαμηλά και οι καταναλωτές έχουν σημαντικά λιγότερα χρήματα στη διάθεσή τους, εξακολουθούν να είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν συγκρίσιμα υψηλές τιμές για μεμονωμένα είδη. Για παράδειγμα, τα 305 δολάρια ανά είδος, μπορεί να θεωρηθεί υψηλό ποσό για μια χώρα όπως η Βραζιλία, όπου το μέσο διαθέσιμο εισόδημα είναι χαμηλό.

Η εικόνα δημιουργήθηκε με χρήση πλατφόρμας Τεχνητής Νοημοσύνης

Πηγή: ecommercedb

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search