
Ο κινεζικός κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου Temu επιταχύνει την προσαρμογή του επιχειρηματικού του μοντέλου, στρέφοντας το ενδιαφέρον του στην ευρωπαϊκή αγορά και ειδικότερα στην Ελλάδα, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τις διεθνείς εμπορικές πιέσεις και να θωρακιστεί απέναντι σε επερχόμενα ρυθμιστικά μέτρα.
Σύμφωνα με απάντηση της εταιρείας σε ερώτημα που έθεσε το Business Daily, η Temu έχει ήδη αρχίσει από τον Ιούνιο τη διαδικασία ένταξης τοπικών εμπόρων στην Ελλάδα στο οικοσύστημα της πλατφόρμας της. Πρόκειται για μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής που εφαρμόζεται ήδη σε αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Γαλλία, η Ισπανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Αυστρία, η Πολωνία, η Τσεχία, η Ουγγαρία, η Ρουμανία, η Σουηδία και η Πορτογαλία.
Όπως τονίζεται από την Temu, ο στόχος είναι διπλός: από τη μία, να εμπλουτιστεί η ποικιλία και η τοπική προσαρμογή των προϊόντων για τον Ευρωπαίο καταναλωτή και, από την άλλη, να ενισχυθούν οι τοπικές επιχειρήσεις που θα αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα ευρύ, διεθνές κοινό.
«Ακριβώς όπως προσφέρουμε στους καταναλωτές ένα κανάλι χαμηλού κόστους για αγορές, η Temu δίνει τη δυνατότητα και στους τοπικούς πωλητές να προσεγγίσουν νέους πελάτες και να επεκτείνουν την επιχείρησή τους. Αναμένουμε ότι έως και το 80% των ευρωπαϊκών μας πωλήσεων θα προέρχεται τελικά από τοπικούς πωλητές και από τοπική εκτέλεση παραγγελιών», σημειώνεται από την εταιρεία.
Όσον αφορά στα όσα ακούγονται για αποθήκες στην Ελλάδα που θα εξασφαλίζουν γρήγορη παράδοση, η Temu αναφέρει ότι δεν διατηρεί αποθηκευτικές εγκαταστάσεις στην Ευρώπη. Αντίθετα, βασίζεται σε συνεργασίες με τρίτους παρόχους logistics, όπως οι BOXNOW και SENG, ώστε να διασφαλίζεται η εύρυθμη και αποδοτική διαχείριση των παραγγελιών.
Δείτε περισσότερα στο businessdaily.gr
Η εικόνα δημιουργήθηκε με υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης.