
Ο κλάδος του “Sports & Equipment” eCommerce στην Ελλάδα το 2025 περνά σε φάση ψηφιακής ωριμότητας και στοχευμένης ανάπτυξης. Η αυξανόμενη τάση προς τον wellness τρόπο ζωής, η ενίσχυση της εμπιστοσύνης στο online shopping και η κυριαρχία του mobile έχουν διαμορφώσει ένα απαιτητικό, αλλά και γεμάτο προοπτικές πεδίο για τα brands του αθλητικού εξοπλισμού και του fitness.
Η Lighthouse παρουσιάζει μια ολοκληρωμένη ανάλυση του ελληνικού οικοσυστήματος στον χώρο του Sports & Equipment eCommerce, αντλώντας δεδομένα από τη δική της πλατφόρμα Vendallion, σε συνδυασμό με εθνικές καταναλωτικές έρευνες και διεθνείς τάσεις.
Η μελέτη αναδεικνύει τη στρατηγική κατεύθυνση του κλάδου: από τις προσδοκίες των καταναλωτών, μέχρι τις digital εμπειρίες που ενισχύουν το conversion και δημιουργούν επαναλαμβανόμενη αγοραστική συμπεριφορά.
Οι καταναλωτές αναζητούν γρήγορη και αξιόπιστη παράδοση, διαφάνεια στις επιστροφές και στις πληρωμές, αλλά και mobile-first εμπειρία σε όλα τα στάδια της αγοράς από την ανακάλυψη προϊόντων έως την εξυπηρέτηση μετά την πώληση. Όσα brands επενδύουν σε UX, data-driven marketing και omnichannel υποδομές, είναι εκείνα που καταφέρνουν να ξεχωρίσουν σε έναν τομέα με αυξανόμενο ανταγωνισμό και συνεχόμενες απαιτήσεις για καλύτερη απόδοση.
Κατεβάστε την ανάλυση της Lighthouse εδώ.