
H Faire, μια online χονδρική πλατφόρμα από τις Ηνωμένες Πολιτείες, επεκτείνει την παρουσία της στην Ευρώπη, φέρνοντας το παγκόσμιο δίκτυο επιλεγμένων brands και εργαλεία επιχειρηματικής ανάπτυξης σε ανεξάρτητους λιανέμπορους ήδη σε 14 χώρες, κυρίως της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Ξεκίνησε το 2017 στο Σαν Φρανσίσκο με στόχο να συνδέσει ανεξάρτητα brands με ανεξάρτητους λιανέμπορους, απλοποιώντας την πρόσβαση σε μοναδικά προϊόντα. Στις αρχές του 2021, η εταιρεία εισήλθε στην ευρωπαϊκή αγορά, αρχικά σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ολλανδία, και ακολούθησαν κι άλλες χώρες στην ήπειρο.
Σύμφωνα με δελτίο Τύπου της Faire, η επέκταση στέφθηκε με επιτυχία. Η εταιρεία έχει εξελιχθεί σε "βασικό παγκόσμιο συνεργάτη για ανεξάρτητες επιχειρήσεις, οι οποίες διαχειρίζονται το απαιτητικό λιανικό περιβάλλον".
Η Faire αναπτύσσεται στην Ευρώπη με διπλάσιους ρυθμούς από ό,τι στη Βόρεια Αμερική, έχοντας δεχτεί πάνω από 2 εκατομμύρια παραγγελίες και τους λιανέμπορους να δαπανούν σχεδόν 500 εκατομμύρια δολάρια μέχρι σήμερα.
Επέκταση σε 14 νέες ευρωπαϊκές χώρες
Με την είσοδο της Faire σε δεκατέσσερις νέες ευρωπαϊκές χώρες — Κροατία, Κύπρο, Εσθονία, Ελλάδα, Λετονία, Λιθουανία, Μάλτα, Σλοβακία, Σλοβενία, Βουλγαρία, Τσεχία, Ουγγαρία, Πολωνία και Ρουμανία — το επόμενο βήμα έχει ήδη γίνει. Σε πολλές από αυτές, οι δαπάνες λιανικής αυξάνονται πάνω από τον μέσο όρο.
35.000 λιανέμποροι σε λίστα αναμονής
Πάνω από 35.000 λιανέμποροι από τις παραπάνω χώρες έχουν ήδη εγγραφεί στη λίστα αναμονής της Faire, ενώ τα brands έχουν ανεβάσει περισσότερα από 115.000 προϊόντα στην πλατφόρμα, αποτυπώνοντας ένα δυναμικό, οικοσύστημα χονδρικής που αναπτύσσεται.
Πηγή: ecommercenews
Η εικόνα δημιουργήθηκε με υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης.