Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πιο πρόσφατης έρευνας της Focus Bari, "Focus On Tech Life Tips", που αναλύει στοιχεία για το πρώτο εξάμηνο του 2023, το ποσοστό των Ελλήνων ηλικίας 15 έως 64 ετών που πραγματοποιούν αγορές online, έχει φτάσει πλέον στο 79%.
Συγκριτικά, η αντίστοιχη επίδοση του πρώτου εξαμήνου του 2020 ήταν 67%, κάτι που σημαίνει ότι σημειώθηκε αύξηση 12 ποσοστιαίων μονάδων.
Ταυτόχρονα διαρκώς αυξανόμενη είναι και η δαπάνη των Ελλήνων καταναλωτών στις online αγορές τους. Πιο συγκεκριμένα, το μέσο ποσό της συνολικής δαπάνης σε online αγορές τους τελευταίους 6 μήνες έφτασε στα 956 ευρώ, ενώ ο δημοφιλέστερος τρόπος πληρωμής εξακολουθεί να είναι η χρεωστική κάρτα, με ποσοστό 65%.
Όσον αφορά στις κατηγορίες προϊόντων που σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση, στην πρώτη θέση είναι οι υπηρεσίες ομορφιάς και ευεξίας, στη δεύτερη θέση οι συνδρομές σε Μέσα μαζικής ενημέρωσης, στην τρίτη θέση τα έπιπλα και είδη σπιτιού, στην τέταρτη τα εισιτήρια πλoίων τρένων και λεωφορείων, ενώ την κορυφαία πεντάδα κλείνουν τα προϊόντα super market.
Μπορείτε να βρείτε τη συνοπτική παρουσίαση των αποτελεσμάτων της συγκεκριμένης έρευνας της Focus Bari, εδώ.