Η μεγαλύτερη αγοραστική εμπειρία της χρονιάς ξεκινά στο Public.gr, σήμερα, Παρασκευή 10 Νοεμβρίου, στις 21:00, φέρνοντας τη φετινή Black Friday.
Στα Public έρχεται η μεγαλύτερη ποικιλία Black Friday προσφορών από όλες τις κατηγορίες: κινητά, τηλεοράσεις, tablets, laptops, smartwatches, μικρές και μεγάλες οικιακές συσκευές, προϊόντα ψυχαγωγίας, αλλά και lifestyle, θα βρίσκονται σε ανεπανάληπτες, Black Friday τιμές!
Περισσότερα: Το μεγαλύτερο party προσφορών για την Black Friday ξεκινά στο Public.gr
Σύμφωνα με την Statista, τα έσοδα από το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη θα αυξηθούν από 631,9 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023 σε 902,26 δισ. δολάρια το 2027, μια ποσοστιαία αύξηση της τάξης του 42,79%.
Για το 2022, η Ιρλανδία, η Τσεχία και το Βέλγιο ήταν οι πρωτοπόροι στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ως ποσοστό του συνολικού τζίρου.
Περισσότερα: Οι τάσεις του eCommerce στην Ευρώπη και τα marketplaces
Λίγο πριν την πιο αναμενόμενη αγοραστική εμπειρία της χρονιάς, τη φετινή Black Friday, το omnichannel οικοσύστημα του Public Group παρουσίασε ορισμένα ενδιαφέροντα insights, σχετικά με τις αγοραστικές προτιμήσεις του κοινού κατά την προηγούμενη Black Friday (25 Νοεμβρίου 2022).
Για δεύτερη χρονιά, η ομάδα του Public Group έτρεξε μια σύντομη έρευνα, τα αναλυτικά αποτελέσματα της οποίας μπορείτε να δείτε εδώ, με θέμα την αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών αλλά και τις κατηγορίες προϊόντων που… κυνήγησαν περισσότερο στην περσινή Black Friday.
Περισσότερα: Public: Τα προϊόντα τεχνολογίας στο προσκήνιο της περσινής Black Friday
Η περιοχή τής Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης (ΚΑΕ) έχει αναδειχθεί ως ένας ακμάζων κόμβος ηλεκτρονικού εμπορίου, παρουσιάζοντας αξιοσημείωτη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια.
Το 2022, η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, στοιχεία από τοπικές ενώσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, αναμενόταν να φτάσει τα 93,84 δισεκατομμύρια ευρώ, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Περισσότερα: Διεθνής έρευνα: Το διασυνοριακό εμπόριο στην Κεντρική & Ανατολική Ευρώπη
Η Black Friday, η μεγαλύτερη γιορτή για τους καταναλωτές, ξεκίνησε νωρίτερα στο SHOPFLIX.gr, για να κάνουν όλοι τις αγορές τους με άνεση χρόνου.
Το μήνυμα στη φετινή δυνατή επικοινωνία του SHOPFLIX θα είναι ένα και ξεκάθαρο, δια στόματος της Κατερίνας Ζαρίφη:
«Αν πας αλλού, θα το πληρώσεις ακριβά!»
Περισσότερα: Η Black Friday ξεκίνησε στο SHOPFLIX.gr με… απρόβλεπτες προσφορές έως και -80%
Τον Απρίλιο του 2023, κυκλοφόρησε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ένας κανονισμός με τίτλο "Κώδικας Δεοντολογίας περί ανακοινώσεων μείωσης της τιμής" που ισχύει ιδίως για προσφορές, εκπτώσεις, και προωθητικές ενέργειες.
Σε αυτόν τον κανονισμό παρουσιάζονται λεπτομερώς οι εγχώριοι και οι ευρωπαϊκοί νόμοι που έχουν ήδη ενταχθεί στο Ελληνικό δίκαιο που και αφορούν τους όρους για τη δημοσίευση προωθητικών ενεργειών με εκπτώσεις σε προϊόντα και υπηρεσίες.
Περισσότερα: Πως θα τηρήσετε το νέο Κώδικα Δεοντολογίας για προσφορές και εκπτώσεις στα e-shop
Φέτος οι “Black Friday” προσφορές στη Skroutz, στο μεγαλύτερο marketplace της Ελλάδας, διαρκούν σχεδόν όλο το Νοέμβριο, δίνοντας την ευκαιρία στους καταναλωτές να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους για μια ευρεία γκάμα κατηγοριών σε πολύ καλύτερες τιμές.
Ξεκινώντας από σήμερα και μέχρι και τις 27 Νοεμβρίου, ή κατά κόσμον “Cyber Monday”, οι χρήστες του Skroutz μπορούν να βρουν καθημερινά καινούργιες προσφορές.
Περισσότερα: Φέτος, η Black Friday στη Skroutz διαρκεί σχεδόν ένα μήνα
Ο κλάδος των online super market γνώρισε μεγάλη άνθηση κατά τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2023, με τους καταναλωτές να συνεχίζουν να επιλέγουν τα Online καταστήματα για τις ανάγκες τους.
Τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2023, η αύξηση του τζίρου των online super market ήταν 15% και άγγιξε τα €220 εκ. σε τιμές λιανικής, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.
Περισσότερα: Αύξηση του τζίρου κατά 15% για τα Online Super Market το πρώτο εννεάμηνο του 2023
Στον κόσμο του e-commerce, η απόφαση ανάμεσα στο να διαθέτετε τα προϊόντα σας μέσω Marketplaces ή μόνο από το δικό σας e-shop είναι ένα δίλλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί επιχειρηματίες και λιανέμποροι στην Ελλάδα και παγκοσμίως. Αλλά η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι πλέον ή «με το Marketplace» ή «μόνος» αλλά «και μαζί και μόνος».
Περισσότερα: Πώς να πουλήσετε περισσότερα και εκτός Marketplaces
Το λιανικό εμπόριο έχει προχωρήσει πολύ τα τελευταία δύο χρόνια. Από την ευρεία μετάβαση των φυσικών καταστημάτων στην διαδικτυακή σφαίρα (και τώρα το metaverse), μέχρι την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης και της τεχνολογίας blockchain στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα, ο τομέας της λιανικής έχει γνωρίσει ένα ευρύ φάσμα τεχνολογικών προόδων.
Και με τις online πωλήσεις να αυξάνονται σταθερά χρόνο με το χρόνο, οι μεγάλες και οι μικρές επιχειρήσεις κεφαλαιοποιούν ενεργά τον τεράστιο όγκο δεδομένων των πελατών τους με νέους, καινοτόμους τρόπους.
Περισσότερα: Parcel Monitor: Έκθεση Τεχνολογικών Καινοτομιών στο retail & το eCommerce
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77