eCommerce

Τρεις σημαντικές συμβουλές για να βγείτε κερδισμένοι τη φετινή Black Friday!

Τρεις σημαντικές συμβουλές για να βγείτε κερδισμένοι τη φετινή Black Friday!

Οι καταναλωτές μπορεί να είναι στραμμένοι στις καλοκαιρινές αγορές τους, αλλά για τους εμπόρους λιανικής, ο προγραμματισμός της εορταστικής περιόδου αγορών τού τέλους της χρονιάς, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και ειδικά αυτής της Black Friday!

Μετά από την επιτυχημένη περίοδο Black Friday / Cyber ​​Monday (BFCM) του 2023, οι έμποροι (πρέπει να) σχεδιάζουν ήδη την κρίσιμη εορταστική περίοδο αγορών του 2024. Δείτε παρακάτω τρεις βασικές επισημάνσεις και συμβουλές για την περίοδο BFCM, για να βγείτε κερδισμένοι!

1. Η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών

Η εγκατάλειψη καλαθιού αγορών θα εκτιναχθεί κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου αγορών, καθώς οι καταναλωτές βρίσκονται σε ένα διαρκές στάδιο έρευνας. Πολλοί πελάτες θα περιηγηθούν, θα ερευνήσουν τους ανταγωνιστές και θα εγκαταλείψουν τα καλάθια τους. Και χωρίς να μπορείτε να προσδιορίσετε ποιοι είναι, αφού δεν θα έχετε ένα email τους, ή έναν αριθμό τηλεφώνου, δεν θα μπορείτε να τους επαναστοχεύσετε με εξατομικευμένα μηνύματα marketing.

Τα καλά νέα, είναι ότι οι καταναλωτές είναι δεκτικοί στο να επιλέξουν να δέχονται επικοινωνίες από εταιρείες, όπως ενημερώσεις για προσφορές και εκπτώσεις, πριν από την περίοδο BFCM. Βελτιστοποιήστε τη στρατηγική για τις πωλήσεις της εορταστικής περιόδου, προσεγγίζοντας από τώρα δυνητικούς πελάτες με έξυπνα μηνύματα και προσφορές, για να αναπτύξετε την πελατειακή σας βάση και να επικοινωνείτε συστηματικά μέσω δικών σας καναλιών.

Εφόσον θα έχετε στοιχεία επικοινωνίας μαζί τους, θα μπορείτε μέσω email και άλλων μεθόδων να επικοινωνείτε μαζί τους όταν θα εγκαταλείπουν το καλάθι τους, ώστε να ολοκληρώσουν τις αγορές τους.

Βασικά στατιστικά στοιχεία που πρέπει να έχετε κατά νου
- Αύξηση 20-30% στα ποσοστά εγγραφών πελατών για επικοινωνία προσφορών πριν από την περίοδο BFCM.
- Το 19% των πελατών εγκαταλείπουν τα καλάθια τους για να βρουν μια καλύτερη προσφορά αλλού.
- Το 14,9% των πελατών εγκαταλείπουν τα καλάθια τους για να δουν εάν ένα προϊόν θα το βρουν με έκπτωση.

2. Βελτιστοποίηση πρώτα για κινητά

Η βελτιστοποίηση για κινητά θα πρέπει να είναι η κορυφαία προτεραιότητα για ένα e-shop, ακολουθούμενη από επιτραπέζιους υπολογιστές και στη συνέχεια tablet. Εδώ και χρόνια, τα κινητά φέρνουν ολοένα και περισσότερα έσοδα κατά τη διάρκεια της περιόδου BFCM. Αλλά μην ξεχνάτε τα desktop συστήματα, καθώς πολλοί καταναλωτές εξακολουθούν να προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους από τους υπολογιστές τους και όχι από τα κινητά τους.

Μερικά σημαντικά στατιστικά mobile vs desktop από την περίοδο BFCM του 2023:

- Το 76,6% των επισκέψεων σε ιστότοπους ήταν από κινητά, ενώ το 23,4% από επιτραπέζιους υπολογιστές.
- Το 66% των πωλήσεων έγινε από κινητά, ενώ το 34% από επιτραπέζιους υπολογιστές.

3. Το timing είναι το παν

Στοχεύστε στο να πραγματοποιήσετε τις περισσότερες από τις πωλήσεις σας στην αρχή τής περιόδου BFCM. Οι προσφορές συνήθως δεν βελτιώνονται καθώς περνούν οι ημέρες και οι αγορές των καταναλωτών μειώνονται. Δημιουργήστε σημαντικές καθημερινές προσφορές και σαφείς προθεσμίες αποστολής / παράδοσης προϊόντων.

Τα δεδομένα δείχνουν αυξήσεις παραγγελιών γύρω στα μεσάνυχτα κάθε ημέρα της περιόδου BFCM, καθώς οι καταναλωτές ανησυχούν για να μη χάσουν τις προσφορές.

Παράλληλα, προετοιμαστείτε για τους πελάτες της τελευταίας στιγμής! Ετοιμάστε σχετικά μηνύματα και επικοινωνία για να αξιοποιήσετε αυτή τη νοοτροπία. Προγραμματίστε υπενθυμίσεις σχετικά με την ολοκλήρωση των προσφορών τις τελευταίες ημέρες της περιόδου BFCM.

 

Εικόνα: Karolina Kaboompics

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search