eCommerce

Κλείστε θέση για την White Label World Expo Frankfurt!

H White Label World Expo Frankfurt είναι η κορυφαία και πιο σημαντική εκδήλωση στην Ευρώπη, όπου μπορείτε να δικτυωθείτε με επαγγελματίες που ασχολούνται αποκλειστικά με προϊόντα white label, online πωλητές και προμηθευτές! Το Web World News είναι χορηγός επικοινωνίας αυτού του μεγάλου event και είμαστε περήφανοι για τη συνεργασία μας.

Στις 11 και 12 Οκτωβρίου 2023 στο Messe Frankfurt της Γερμανίας, χιλιάδες επισκέπτες θα αναζητούν απεριόριστες ευκαιρίες για να επεκτείνουν την επιχείρησή τους στην παγκόσμια αγορά.

Ποια είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία eCommerce στην Ευρώπη;

Η OnBuy, που ονομάστηκε από τους Financial Times ως "η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη", οφείλει την επιτυχία της στην ανεξάρτητη θέση της έναντι των εμπόρων στο marketplace της.

Αυτό ανέφερε ο Cas Paton, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της βρετανικής εταιρείας, σε συνέντευξή του στο Internet Retailing. Η OnBuy δεν πουλά τα δικά της προϊόντα, αλλά διευκολύνει τις πωλήσεις των προϊόντων των συνεργατών της.

Η Puma ενισχύει την omnichannel εμπειρία αγορών μέσω πλατφόρμας metaverse

Η Puma λανσάρει το Black Station 2, μια πλατφόρμα metaverse, που γεφυρώνει τον ψηφιακό και τον φυσικό κόσμο, επιτρέποντας στους χρήστες να αγοράζουν υποδήματα με μία phygital εμπειρία.

Το Black Station 2 είναι μια επέκταση του αρχικού Black Station που παρουσιάστηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης.

Ανακοινώθηκαν vέοι ομιλητές στα διεθνή συνέδρια της ECDM Expo SE Europe 2023

Ακόμα έξι ομιλητές ανακοινώθηκαν από την οργανωτική επιτροπή τής eCommerce & Digital Marketing Expo, Southeastern Europe 2023, που θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα, στις 23 & 24 Σεπτεμβρίου 2023, οι οποίοι θα συμμετέχουν στα διεθνή διήμερα Συνέδρια της έκθεσης.

Η Alibaba μπαίνει δυναμικά στην Ευρωπαϊκή αγορά

Η Alibaba κάνει ένα σημαντικό βήμα στη διεθνή της παρουσία, αφού λανσάρει το Tmall στην Ευρώπη, ξεκινώντας από την Ισπανία. Τη σχετική ανακοίνωση έκανε ο Michael Evans, πρόεδρος της Alibaba, στο συνέδριο Viva Tech στο Παρίσι.

Το Tmall έχει αναπτυχθεί ως μια πλατφόρμα όπου διεθνή brands παρουσιάζονται σε μια μεγάλη κινεζική καταναλωτική βάση. Το 2017, το Tmall επεκτάθηκε στη Ρωσία και τώρα εστιάζει πιο δυτικά, στην Ευρώπη.

Η Worldline Greece υποστηρίζει την eCommerce Networking Day του GR.EC.A

Η Worldline, παγκόσμιος ηγέτης στη διαχείριση πληρωμών με κάρτα, και τα στελέχη της Worldline Greece έδωσαν δυναμικό «παρόν» στο θερινό eCommerce Networking Day, που διοργανώθηκε την Τετάρτη 21 Ιουνίου 2023, από́ τoν Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A, στο Gazarte, ως χορηγός τού συνδέσμου.

Πάνω από 25%  η συμμετοχή του online στις πωλήσεις των Public

Οι πρόσφατες επενδύσεις και οι διεθνείς στρατηγικές συνεργασίες σε digital & logistics scale ups έχουν οδηγήσει τα Public σε μία πρωτοποριακή θέση στο ψηφιακό περιβάλλον.

Οι συνέργειες που έχουν δημιουργήσει με τις εταιρείες Klarna, Revolut, BOX NOW, Douleutaras και Bookvoice.gr αναβαθμίζουν την Omnichannel εμπειρία πελάτη, με αποτέλεσμα η διείσδυση του online να ξεπερνά το 25% του συνολικού τζίρου. Στόχος του Public Group είναι το ποσοστό των on line πωλήσεων των Public να αγγίξει το 50% τα επόμενα χρόνια.

Δωρεάν Webinar: Στρατηγικές για την ενίσχυση των εσόδων και του customer retention στο eCommerce

H Simpler σε συνεργασία με το Web World News ανακοινώνουν τη διεξαγωγή του Webinar με τίτλο “Ο πελάτης στο επίκεντρο: Στρατηγικές για την ενίσχυση των εσόδων και του customer retention για τον κλάδο του eCommerce”.

Το webinar θα διεξαχθεί την Πέμπτη 29 Ιουνίου, 2023 στις 3 μ.μ. και απευθύνεται σε επαγγελματίες του χώρου του eCommerce και του retail. Η συμμετοχή είναι δωρεάν.

Οι τρόποι πληρωμής που επιλέγουν οι καταναλωτές στο Skroutz

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, προσφέρει πληθώρα επιλογών πληρωμής για αγορές μέσω Skroutz που καλύπτουν όλο το εύρος των αναγκών των καταναλωτών. Τα στοιχεία καταδεικνύουν ότι οι έλληνες καταναλωτές έχουν εξοικειωθεί με τις ηλεκτρονικές αγορές.

Ο πιο συνηθισμένος τρόπος πληρωμής είναι η χρεωστική κάρτα, με σχεδόν 3 εκατομμύρια παραγγελίες να έχουν πραγματοποιηθεί με αυτή τη μέθοδο πληρωμής και με μέσο όρο αξίας καλαθιού 58€, σύμφωνα με στοιχεία που συλλέχθηκαν για τους 5 πρώτους μήνες του έτους.

Απαντήστε στη μεγάλη διεθνή έρευνα για το διασυνοριακό eCommerce!

Ο κόσμος του εμπορίου γνώρισε μια τεράστια αλλαγή με την ταχεία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως.

Με την αυξανόμενη ψηφιακή συνδεσιμότητα και τα νέα τεχνολογικά εργαλεία, οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές αγκαλιάζουν την ευκολία και την προσβασιμότητα που προσφέρουν οι ηλεκτρονικές αγορές.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search