eCommerce

Το 98% των καταναλωτών χρησιμοποιούν τα social media για να βρουν προϊόντα

Τους τελευταίους 12 μήνες, το 99% των ευρωπαίων καταναλωτών άλλαξε τον τρόπο που ψωνίζει μέσω Διαδικτύου, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία, σε ποσοστό 98%, αναζητά προϊόντα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ταυτόχρονα, πολλοί καταναλωτές αισθάνονται αρνητικά για την οικονομική κατάσταση στη χώρα τους, αλλά το 47% αναμένει να βελτιωθεί.

Η ECDM Expo SEΕ 2023 έδειξε πως παίζεται πλέον το παιχνίδι στο εμπόριο και τη διαφήμιση!

Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η ECDM Expo SE Europe 2023, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία, το Σαββατοκύριακο 23 & 24 Σεπτεμβρίου 2023, στο Ζάππειο Μέγαρο.

Η φετινή eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe, η οποία έχει καθιερωθεί ως κλαδικός θεσμός στην ευρύτερη γεωγραφική περιοχή, διεξήχθη με τη συμμετοχή 150+ εταιρειών, εκθετών και χορηγών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ για πρώτη φορά κατέλαβε όλους τους χώρους του Ζαππείου Μεγάρου!

To Papaki έδωσε δυναμικό παρών στην eCommerce & Digital Marketing Expo 2023

Το Papaki στηρίζοντας την κοινότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου και επιχειρείν έδωσε φέτος το δυναμικό παρών ως χορηγός και εκθέτης στην eCommerce & Digital Marketing Expo SEE 2023 (ECDM Expo), που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο, στις 23 και 24 Σεπτεμβρίου.

Ο κορυφαίος digital enabler στην Ελλάδα ήταν χορηγός και εκθέτης στη μεγαλύτερη έκθεση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο & το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη ΝΑ Ευρώπη.

Πάνω από €17 δισ. αναμένεται ο τζίρος του eCommerce στην Ελλάδα το 2023

Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση για το Ευρωπαϊκό Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2023, που δημοσιοποίησαν οι ενώσεις Ecommerce Europe και EuroCommerce, αναμένεται αύξηση στον τζίρο του ηλεκτρονικού εμπορίου λιανικής κατά 8%, με τον τζίρο να ξεπερνά τα 970 δισεκατομμύρια ευρώ.

Σε απόλυτους αριθμούς, οι online B2C πωλήσεις στην Ευρώπη ήταν πέρσι αυξημένες περίπου στα €900 δισ. από €849 δισ. έναν χρόνο νωρίτερα (αύξηση 6%). Ωστόσο, οι υψηλότερες τιμές ήταν ο κύριος μοχλός στην αύξηση του κύκλου εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες.

ATCOM: Ανάπτυξη Δικτύου Συνεργατών για το A-commerce

Η ATCOM ανακοίνωσε την ανάπτυξη του Δικτύου Συνεργατών της για το A-commerce, τη βραβευμένη πλατφόρμα Unified Commerce της εταιρείας, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο πλαίσιο της eCommerce & Digital Marketing Expo SEE 2023, όπου η ATCOM συμμετείχε ως Main Sponsor.

Πόσα ξοδεύουν όσοι αγοράζουν online;

Η χαμηλή τιμή αναφέρεται επανειλημμένα ως καθοριστικός παράγοντας στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών. Ωστόσο, το φθηνό είναι σχετικό και ανάλογα με τη χώρα, όσοι αγοράζουν online είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν αρκετά υψηλά ποσά κατά τις αγορές τους.

Το ψηφιακό τοπίο έχει υποστεί μια γρήγορη μεταμόρφωση, δημιουργώντας ένα ποικίλο τοπίο στο ηλεκτρονικό εμπόριο για τους καταναλωτές, παγκοσμίως.

To success story της HappyOnline με την Sweebies στην ECDM Expo SE Europe

Την περσινή χρονιά, η HappyOnline συμμετείχε στην ECDM Expo SE Europe 2022, το μεγαλύτερο eCommerce & Digital Marketing event στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Ένα χρόνο μετά, η εταιρεία έκανε launch, το sweebies.gr, μια διαδικτυακή boutique που προσφέρει μοναδικές ιδέες θεματικών πάρτι και ένα από τα leads που απέκτησε από την συμμετοχή της στην περσινή ECDM Expo SE Europe!

H Cosmos Sport επιλέγει Findbar για κορυφαία αναζήτηση στο eCommerce

H κορυφαία εταιρεία αθλητικών ειδών με ισχυρή παρουσία σε Ελλάδα και Κύπρο μέσα από 80+ φυσικά καταστήματα καθώς και 9 πρωτοπόρα ηλεκτρονικά καταστήματα, καινοτομεί διαρκώς επιλέγοντας πρωτοποριακά εργαλεία για τους όλους τους καταναλωτές.

Με στόχο τη βελτίωση της ταχύτητας και την ακρίβειας αναζήτησης σε όλα τα online stores (Cosmossport.gr, Sneaker10.gr, Sportsfactory.gr, Slamdunk.gr, Rundome.gr, Jdsports.gr, Cosmossport.cy,Sneaker10.cy & Jdsports.cy), η Cosmos Sport ενσωμάτωσε την κορυφαία λύση για on-site search Findbar, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να εντοπίσουν εύκολα τα αγαπημένα τους αθλητικά προϊόντα σε περισσότερα από 95.000 είδη!

Το Skroutz ανακοίνωσε τη στρατηγική συνεργασία του με τα My market

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, προχωρά σε στρατηγικής σημασίας συνεργασία με τα My market.

Η συνεργασία σηματοδοτεί το νέο εγχείρημα της εταιρείας, το grocery shopping, και το επόμενο βήμα στην παροχή εξαιρετικής αγοραστικής εμπειρίας.

Tο ερχόμενο Σαββατοκύριακο η έκθεση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, ECDM Expo SEE 2023

Στις 11 το πρωί του Σαββάτου, στις 23 Σεπτεμβρίου, η eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2023 -ECDM Expo SE Europe-, θα ξεκινήσει να υποδέχεται τους επισκέπτες και τους συνέδρους της στο Ζάππειο Μέγαρο.

Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η ECDM Expo SE Europe 2023, θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα, το Σαββατοκύριακο 23 & 24 Σεπτεμβρίου 2023.

Μεταξύ των εκθετών της ECDM Expo SE Europe 2023 συμπεριλαμβάνονται εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες και προϊόντα, eCommerce Development, Digital Marketing, Logistics & Courier, Digital Payments,  Marketing Automation, Packaging, Law Services, Content Creation κ.ά.

Παράλληλες εκδηλώσεις

Το Σαββατοκύριακο της διοργάνωσης, δύο μεγάλες συνεδριακές σκηνές θα φιλοξενήσουν δύο Διήμερα Συνέδρια, με τη συμμετοχή πάνω από 50 διακεκριμένων ομιλητών από τη χώρα μας και το εξωτερικό. Tο Διεθνές Συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Διεθνές Συνέδριο για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.

Εκτός των διεθνών συνεδρίων, στο πλαίσιο της ECDM Expo SE Europe 2023 διοργανώνονται ακόμα μια σειρά από παράλληλες εκδηλώσεις. Σε αυτές περιλαμβάνονται:

- Το Keynote Dinner, η δεξίωση των επίσημων εγκαινίων της διοργάνωσης, στην οποία θα παραβρεθεί και θα απευθύνει χαιρετισμό ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου.

 - Το Digital Agencies Roundtable, ο ετήσιος θεσμός για την αγορά, που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο πλαίσιο της eCommerce & Digital Marketing Expo, με τη συμμετοχή υψηλόβαθμων στελεχών και ιδιοκτητών, από τις κορυφαίες ελληνικές εταιρείες του χώρου.

- Τα Digital Agencies Awards, η εκδήλωση στην οποία θα βραβευτούν, με βάση αντικειμενικά κριτήρια, τα ελληνικά Digital Agencies, για την ανάπτυξή τους.

Περισσότερες πληροφορίες στο www.ecdmexpo.com

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo SE Europe 2023 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι μία δωρεάν εγγραφή που μπορεί να πραγματοποιηθεί στο www.ecdmexpo.com. Το δωρεάν εισιτήριο για την επίσκεψη στην έκθεση δεν εξασφαλίζει είσοδο στα συνέδρια.

Η ECDM Expo SE Europe 2023 διοργανώνεται υπό τις αιγίδες των GR.EC.A, iab Hellas, ΣΕΠΕ και ΣΕΚΕΕ και με την υποστήριξη των εταιρειών:

Main Sponsors: ATCOM, DHL, Lighthouse, ACS, PROTOCOL, NetSteps, WayMore, Digital4u, EPSILON SingularLogic, Skroutz, SHOPFLIX.gr, MasterCard, CleverPoint

Sponsors: 3ds, digital challenge, DigitalUp, eshoped, Happy Online, M-Stat, Γενική Tαχυδρομική, Releva, Papaki, Courier Center, ΕΛΤΑ Courier

Supporters: Shopranos, Asendia, Artecniko, Cloudcart

 

eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2023

Χώρος διεξαγωγής: Ζάππειο Μέγαρο.
Χρόνος διεξαγωγής: 23 και 24 Σεπτεμβρίου 2023.
Ωράριο έκθεσης: 11:00 – 20:00
Ωράριο συνεδρίων: 12:00 – 17:30
Περισσότερες πληροφορίες: www.ecdmexpo.com
Διοργάνωση: Verticom

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search