Τον επανασχεδιασμό της πλατφόρμας διαχείρισης προϊοντικής πληροφορίας (product experience management - PXM) που έχει αναπτύξει ολοκλήρωσε πρόσφατα η Keyvoto, ένα από τα πλέον καινοτόμα ελληνικά startups, η οποία επιδιώκει να αλλάξει τα δεδομένα στην εμπειρία αγορών στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η νέα πλατφόρμα αναβαθμίζει την εμπειρία των χρηστών, προσφέροντας μια ευκολότερη, ταχύτερη και πιο φιλική πλοήγηση, ενώ οι χρήστες της θα έχουν πρόσβαση σε νέες λειτουργίες και εργαλεία, που προσφέρουν αποτελεσματικότερη διαχείριση, βελτιστοποίηση και κοινοποίηση του περιεχομένου των εταιρειών που συνεργάζονται με την Keyvoto.
Περισσότερα: H Keyvoto ανακοίνωσε την επανασχεδιασμένη πλατφόρμα της