eCommerce

Η Alibaba μπαίνει δυναμικά στην Ευρωπαϊκή αγορά

Η Alibaba κάνει ένα σημαντικό βήμα στη διεθνή της παρουσία, αφού λανσάρει το Tmall στην Ευρώπη, ξεκινώντας από την Ισπανία. Τη σχετική ανακοίνωση έκανε ο Michael Evans, πρόεδρος της Alibaba, στο συνέδριο Viva Tech στο Παρίσι.

Το Tmall έχει αναπτυχθεί ως μια πλατφόρμα όπου διεθνή brands παρουσιάζονται σε μια μεγάλη κινεζική καταναλωτική βάση. Το 2017, το Tmall επεκτάθηκε στη Ρωσία και τώρα εστιάζει πιο δυτικά, στην Ευρώπη.

Η Worldline Greece υποστηρίζει την eCommerce Networking Day του GR.EC.A

Η Worldline, παγκόσμιος ηγέτης στη διαχείριση πληρωμών με κάρτα, και τα στελέχη της Worldline Greece έδωσαν δυναμικό «παρόν» στο θερινό eCommerce Networking Day, που διοργανώθηκε την Τετάρτη 21 Ιουνίου 2023, από́ τoν Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A, στο Gazarte, ως χορηγός τού συνδέσμου.

Πάνω από 25%  η συμμετοχή του online στις πωλήσεις των Public

Οι πρόσφατες επενδύσεις και οι διεθνείς στρατηγικές συνεργασίες σε digital & logistics scale ups έχουν οδηγήσει τα Public σε μία πρωτοποριακή θέση στο ψηφιακό περιβάλλον.

Οι συνέργειες που έχουν δημιουργήσει με τις εταιρείες Klarna, Revolut, BOX NOW, Douleutaras και Bookvoice.gr αναβαθμίζουν την Omnichannel εμπειρία πελάτη, με αποτέλεσμα η διείσδυση του online να ξεπερνά το 25% του συνολικού τζίρου. Στόχος του Public Group είναι το ποσοστό των on line πωλήσεων των Public να αγγίξει το 50% τα επόμενα χρόνια.

Δωρεάν Webinar: Στρατηγικές για την ενίσχυση των εσόδων και του customer retention στο eCommerce

H Simpler σε συνεργασία με το Web World News ανακοινώνουν τη διεξαγωγή του Webinar με τίτλο “Ο πελάτης στο επίκεντρο: Στρατηγικές για την ενίσχυση των εσόδων και του customer retention για τον κλάδο του eCommerce”.

Το webinar θα διεξαχθεί την Πέμπτη 29 Ιουνίου, 2023 στις 3 μ.μ. και απευθύνεται σε επαγγελματίες του χώρου του eCommerce και του retail. Η συμμετοχή είναι δωρεάν.

Οι τρόποι πληρωμής που επιλέγουν οι καταναλωτές στο Skroutz

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, προσφέρει πληθώρα επιλογών πληρωμής για αγορές μέσω Skroutz που καλύπτουν όλο το εύρος των αναγκών των καταναλωτών. Τα στοιχεία καταδεικνύουν ότι οι έλληνες καταναλωτές έχουν εξοικειωθεί με τις ηλεκτρονικές αγορές.

Ο πιο συνηθισμένος τρόπος πληρωμής είναι η χρεωστική κάρτα, με σχεδόν 3 εκατομμύρια παραγγελίες να έχουν πραγματοποιηθεί με αυτή τη μέθοδο πληρωμής και με μέσο όρο αξίας καλαθιού 58€, σύμφωνα με στοιχεία που συλλέχθηκαν για τους 5 πρώτους μήνες του έτους.

Απαντήστε στη μεγάλη διεθνή έρευνα για το διασυνοριακό eCommerce!

Ο κόσμος του εμπορίου γνώρισε μια τεράστια αλλαγή με την ταχεία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως.

Με την αυξανόμενη ψηφιακή συνδεσιμότητα και τα νέα τεχνολογικά εργαλεία, οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές αγκαλιάζουν την ευκολία και την προσβασιμότητα που προσφέρουν οι ηλεκτρονικές αγορές.

Να σβήσω τα out of life προϊόντα από το eshop μου;

Μέσα από μια πολύχρονη τριβή με καθε λογής ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά και με άπειρες συζητήσεις με τους ιδιοκτήτες τους, που περνάνε κάθε μέρα με προβλήματα που πρέπει να επιλύσουν, συγκέντρωσα μερικά πρακτικά θέματα, που κάθε ιδιοκτήτης eshop πρέπει να γνωρίζει πως θα αντιμετωπίσει. 

Μέσα από τις ατελείωτες δοκιμές και τα αποτελέσματα που προέκυπταν από αυτές, σχηματίστηκε αυτή η σειρά των πρακτικών συμβουλών που θα ήθελα πολύ να μοιραστώ με καθε ιδιοκτήτη eshop, νέο ή παλιό, ο οποίος είτε γνωρίζει αυτά τα θέματα και ίσως θέλει μια "υπενθύμιση", ή δεν τα έχει ξανακούσει και θα προσθέσουν ένα κομμάτι γνώσης στη διαχείριση του eshop του. 

Το TikTok Shop καθυστερεί από απρόθυμους καταναλωτές και ρυθμιστικές Αρχές

Το TikTok συνεχίζει τις προσπάθειές του να αναπτύξει το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω ζωντανών ροών στην πλατφόρμα του, παρά τις έρευνες που διεξάγονται για το απόρρητο των χρηστών στις ΗΠΑ και την ΕΕ.

Το TikTok Shop δίνει τη δυνατότητα σε εταιρείες και influencers να συνδέουν προϊόντα σε βίντεο ή ζωντανές μεταδόσεις, για αγορά εντός της εφαρμογής.

Το δίκτυο της Wolt επεκτείνεται σε οκτώ νέες πόλεις σε όλη την Ελλάδα

Η Wolt, η ψηφιακή πλατφόρμα που λειτουργεί στη χώρα μας από το 2019, συνεχίζει δυναμικά το πλάνο της γεωγραφικής της επέκτασης, με την προσθήκη οκτώ νέων πόλεων στο δίκτυό της, από τα τέλη Μαΐου, μέχρι και τον Ιούνιο.

Έχοντας ήδη ανακοινώσει την έναρξη της λειτουργίας της στο Ρέθυμνο, τα Ιωάννινα και τις Σέρρες το προηγούμενο διάστημα, η Wolt προχωρά στην επέκτασή της σε ακόμα περισσότερες πόλεις ανά την Ελλάδα.

Η Amazon χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να ανιχνεύει κατεστραμμένα προϊόντα

Η Amazon εφαρμόζει τεχνητή νοημοσύνη σε δώδεκα αποθήκες της για να ελέγχει τα προϊόντα για ζημιές πριν από την αποστολή τους.

Μέχρι πρόσφατα οι εργαζόμενοι στις αποθήκες ήταν αποκλειστικά υπεύθυνοι για τον έλεγχο των αντικειμένων για φθορές, κατά τη διαδικασία διαχείρισης και αποστολής κάθε παραγγελίας.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search